Wat zij zegtquote:
Het went wel. Bij mij is het na een tijdje ook gewend.quote:
Niet vandaag hoor! Dit jaar! Of wil je me (de rest van) dit jaar elke dag feliciteren?quote:Op woensdag 17 september 2008 20:03 schreef RockabeIIa het volgende:
spielzeugsofa![]()
Flufster in de bocht! Van harte met jullie 15 jaar samenzijn!
Hey! Hoi!quote:
Nou geef je me te veel eer hoor.quote:* poemojn opent dit bankje eigenlijk alleen door de topicopener
Briljant!quote:Op woensdag 17 september 2008 20:54 schreef moussy het volgende:
................Op zijn kaart van het overlijden stond dan ook Saalk.
Nou dat weet ik nog niet. Ik moet nog besluiten. Hij zegt dat ie me kan helpen. Maar ja dat zeggen er wel meerquote:Op woensdag 17 september 2008 20:57 schreef snoopy het volgende:LB, wat een toeval idd
Wanneer gaat ie je prikken? Ik ben benieuwd of het effect gaat hebben.
Ik denk dat ik voor de volgende afspraak maar eerst even bel of dit niet weer kan gebeuren want echt, dat wil ik niet meer die hoofdpijn
quote:Op woensdag 17 september 2008 20:20 schreef Saffier het volgende:reih nettez et gerut mo nedniv nennuk beh tein sdeets gon ponkwueiverp ed ki tad remmaj lew raaM
ligt eraan hoe vaak je het nog aanhaalt, vrouw.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:41 schreef phluphy het volgende:
[..]
Niet vandaag hoor! Dit jaar! Of wil je me (de rest van) dit jaar elke dag feliciteren?![]()
Ik begin overigens nu scheel te kijken van dat achterstevoren lezen.
Hoezo al, dat was het vanmiddag al toen we de beste mannen zagenquote:Op woensdag 17 september 2008 21:57 schreef bixister het volgende:
haha PM, ik zie jullie helemaal voorme! is 't al een CCLBmandje zonder CCLB mannetje?
D: <---- snappen jullie hemquote:Op woensdag 17 september 2008 22:00 schreef RockabeIIa het volgende:
allahakboR!!! :/ stomme xib en mp
Hoop het niet, heb een saunavond gepland staan van de week!quote:Op woensdag 17 september 2008 22:03 schreef RockabeIIa het volgende:
PMS-woman D:
quote:Op donderdag 18 september 2008 09:05 schreef Spuuglokje het volgende:
Moussy, gefeliciteerd met het tienjarig bezit van je afwasmachine!En ook nog met je huwelijk natuurlijk.
quote:Op donderdag 18 september 2008 10:02 schreef Saffier het volgende:
!laamella nednoveg teh ki beh un ,spit ej roov tknadeb omiweR.
Eerder al de tip gekregen maar toen kreeg ik het niet voor elkaar op de een of andere manier, terwijl het zo simpel is!
lepelquote:Op donderdag 18 september 2008 10:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]!areoH
Zien jullie wel dat de pomponsmilies ook achterstevoren staan?
zei ik phisje dan? ik heb nog wel aan lishevisje gedacht.quote:Op donderdag 18 september 2008 10:16 schreef snoopy het volgende:
Lois![]()
Kus voor Lishebishe (Lishephisje vind ik niks hoorbix) Wij noemen Lis thuis ook vaak Lisjebisje
Ik behoef nog geen sterkte hoorquote:Op donderdag 18 september 2008 13:26 schreef _Bar_ het volgende:
Achtersevoren lezen laat ik even lekker zitten voor wat het is, ben net een beetje wakker aan het worden...
Moussy van harte !!!
Lois sterkte met de pijn
Snoopy jij ook sterkte !!!
Rocka jij meis ook sterkte !!!
Hier is het overgens ook in mijn rug geslagen, maar hier door spanning
ja het viel heel erg mee. beetje raar gevoel. omdat ik aanleg heb voor verdikte littekens heb ik zoveel hechtingen.quote:Op donderdag 18 september 2008 14:53 schreef Rewimo het volgende:
Dat zal wel voor de nette afwerking zijn, Vicky. Viel het mee?
Bar, ik ga ook liever met de trein dan dat ik met de auto dwars door het land moet. En ik ga zaterdag al met de auto naar Haarlem, dat vind ik wel weer genoeg
Oh nee, je schreef pishequote:Op donderdag 18 september 2008 12:31 schreef bixister het volgende:
[..]
zei ik phisje dan? ik heb nog wel aan lishevisje gedacht.
hier doet hij het gewoonquote:Op donderdag 18 september 2008 21:53 schreef p_iglet het volgende:
Ligt het trouwens aan ons of doet de hema website het al tijden niet??
Beetje aan het She-dieet aan het doen en meer aan het bewegen (zelfs sporten nu en dan!). Bijna is een ruim begrip hoor. Ik was 27 kilo aangekomenquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:33 schreef Maneki.Neko het volgende:
alweer op gewicht?hoe dan? ik moet ook
Want? Toelichting asjeblief. Was het een hele lekkere arbeidsdeskundige soms?quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:37 schreef Ynske het volgende:
Tip van de daggesprekken met arbeidsdeskundigen kunnen je heel blij maken
hahahha nee lekker als inquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:41 schreef Webkim het volgende:
[..]
Want? Toelichting asjeblief. Was het een hele lekkere arbeidsdeskundige soms?
Oh haha, mooie meevaller dusquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:13 schreef Belana het volgende:
webkim, wat goed! nog maar 7 kilo! knap
maneki, dat blauwe shirtje met die capuchon, weet je welke ik bedoel? Die bleek ik zelf ook nog in het geel te hebben in dezelfde maat. ik had niet gedacht dat Ezra die al zou passen, maar wel duszulke leuke zijn dat
hij lag bij de stapel "maat 104" en ik dacht dus echt, dat gaat nog wel even durenquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:58 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Oh haha, mooie meevaller dus
wow yns, wat gaafquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
hahahha nee lekker als invent niet
heel aardige vrouw
die me gaat helpen om mijn eigen zaak op te gaan bouwen met mijn fotografievoor mezelf beginnen
ja hequote:Op vrijdag 19 september 2008 14:00 schreef pinquit het volgende:
[..]
wow yns, wat gaafprettig zulke mensen idd
Ik denk bij cammen aan iets heel ehhh.... 'pikants'quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:26 schreef _Bar_ het volgende:
Ik zit momenteel te cammen met J dus ben ook blij![]()
best wel. Gister overdag ging het wel maar gisteravond ging het pijn doen. Heb op zich wel geslapen, maar kon alleen maar op mijn rechter zij liggen (gelukkig mijn favoriete zij). Vanmorgen beetje stijf gevoel en nu irriteert het eigenlijk alleen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:42 schreef Lois het volgende:
Vicky heb je nog last gehad van je hechtingen? Heb je een beetje kunnen slapen?
Piglet ik heb hetzelfde probleem met de Hema, en ook de site van V&D, ik krijg ze thuis ook al weken niet open. Heel vreemd....
Webkim wat fantastischWauw!
denk het welquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:09 schreef Lois het volgende:
Zou het soms aan Ziggo liggen, dat van de Hema?
lijkt me stug.. Lois en ik zitten toch wel wat km uit elkaar..quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:21 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb óók (nog) Ziggo en verbazingwekkend genoeg werkt het gewoon. Zelfs de telefoon is al een week niet uitgevallen![]()
Dus misschien is het iets plaatselijks?
SSSST ik wil dat gewoon heel graag.quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:23 schreef Vicky het volgende:
[..]
lijkt me stug.. Lois en ik zitten toch wel wat km uit elkaar..
quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:27 schreef E.T. het volgende:
En (*appeltje weer kust*) ook geen postbankvirus
Moet postbank het maar beter dichttimmeren. Ik zeg: rabobank.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |