volgens mij moet ik daar die kaarten zelf maken, ik kan allen groningen vinden.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:49 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Wellicht heb je hier iets aan: onlineklas
we hebben een bordspel. een 10 voor topo. Misschien is dat ook iets voor hem? Nederland en Europa staan erop.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:47 schreef lady-wrb het volgende:
dat snap ik ook wel moonah, maar hij weet dat luca geen doorsnee kind is (pdd-nos achtergrond, waar ik geen drama van maak, maar sommige dingen werken nu eenmaal op een wat andere manier bij hem) met taal is het net zo, zij het dat hij zijn dikteewoordjes wel mee naar huis krijgt en die hamer ik er elke dag bij hem in en dan gaat het diktee wel goed.
raar eigenlijk, hoogbegaafd scoren en dan gewoon geen topo of spelling kunnen leren. klopt zo'n intelligentietest dan eigenlijk wel?
Samen online oefenen niks dan? Kan op http://www.brujon.net/topo/index.htmquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:54 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
volgens mij moet ik daar die kaarten zelf maken, ik kan allen groningen vinden.
en ik ben een nog groter topo-drama dan mijn kind
Je moet plaatsnamen benoemen op een kaart. dichterbij kan je volgens mij niet komen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:10 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb er van gehoord ja, heb er ook een tijdje naar gezocht op marktplaats, maar wil toch iets wat het dichtste bij het kaartgebeuren blijft.
ik ga morgen kijken bij de bieb of ze daar toporom hebben anders ga ik proberen die te kopen.
in favorieten gezetquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:10 schreef No Nick het volgende:
[..]
Samen online oefenen niks dan? Kan op http://www.brujon.net/topo/index.htm
Ik ook nu, vond hem ineensquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:13 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
in favorieten gezetik ga er morgen naar kijken.
Getsie...quote:een van mijn katten is kwijt:{ ze is al 2 dagen spoorloos nu
morgen ga ik briefjes huis aan huis in de bus doen. t is nogal een nieuwsgierig gevalletje, misschien zit ze ergens in een schuur opgesloten. dr zus is helemaal uit dr doen
en wij ook
Veel hoogbegaafden hebben moeite met 'stampwerk'. Dingen begrijpen en snappen lukt wel en op die manier kunnen ze de dingen wel onthouden (en anders snel beredeneren).quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:47 schreef lady-wrb het volgende:
raar eigenlijk, hoogbegaafd scoren en dan gewoon geen topo of spelling kunnen leren. klopt zo'n intelligentietest dan eigenlijk wel?
Als het zo blijft, is dat wel een goed idee. Maandag naar de ha, kijken wat die ervan vind. Misschien wel een ontsteking, het is wel wat dik. Moet alleen nog kijken hoe het met vergoedingen zit, als het fysio wordt.quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:40 schreef Vicky het volgende:
Ingrid, waarom maak je niet een afspraak bij de fysiotherapeut?
Ik vond gisterenavond ook nog deze site, maar toen ging mijn internet ineens raar doen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:13 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
in favorieten gezetik ga er morgen naar kijken.
een van mijn katten is kwijt:{ ze is al 2 dagen spoorloos nu
morgen ga ik briefjes huis aan huis in de bus doen. t is nogal een nieuwsgierig gevalletje, misschien zit ze ergens in een schuur opgesloten. dr zus is helemaal uit dr doen
en wij ook
amivedi kun je misschien nog bellen ? het dierenasiel neemt ook vermissingen op (tenminste hier wel)quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:38 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb al wel de dierenambulance gebeld en een foto doorgemaild. maar ja, als die wat vinden is het meestal een dode kat. en toch heb ik liever een dode kat dan die vreselijke onzekerheid wat er gebeurd kan zijn.
luca vroeg vanavond: hoe zou dirkje er nu uitzien. ik heb maar gezegd dat ze vast aan het spelen was met allemaal andere katten, maar ik werd helemaal eng van die vraag: ik wil er niet aan denken wat er allemaal gebeurd kan zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |