Helaas geen goed internet op mijn telefoon, anders had ik zeker even hier gepost!quote:Op maandag 29 september 2008 08:55 schreef snoopy het volgende:
Wow PM, wat spannend en leukIk vroeg me al af of je veilig geland was
![]()
Hier een ziek jongetje, dus vandaag aan huis gekluisterd
Ik heb amper familie, dus dat scheeltquote:Op zondag 28 september 2008 23:06 schreef bixister het volgende:
toevallig vliegt precies vandaag mijn middelste broer voor de laatste keer terug uit Australiė.na daar een paar jaar gewoond te hebben kwamen ze tot de ontdekking dat ze er toch niet voor altijd wilden blijven. 't is een enorm sociaal stel, dat daar ook al wel weer hard een netwerk aan 't opbouwen was, maar 't komt toch niet in de buurt van de vriendenkring die ze hier inmiddels hadden, en die natuurlijk in veel langere tijd is opgebouwd. daar hadden ze zich wel wat op verkeken. en de familie bleek uiteraard ook onmisbaar.
![]()
![]()
ik zou 't niet graag doen, zo ver weg van familie vooral. maar ik kan me het avontuurlijke gevoel erbij ook wel voorstellen.
Me too!quote:Op maandag 29 september 2008 11:01 schreef YPPY het volgende:
Zit nu te wachten tot het 11 uur is. En op een andere plek zit een kerk/zaal/weetikveelwat ook te wachten. Met een kleine Arwen erbij.
Ja he... dat waren ook mijn gedachten de afgelopen 10 minuten ofzo... wat een verdriet daar toch...quote:Op maandag 29 september 2008 11:01 schreef YPPY het volgende:
Zit nu te wachten tot het 11 uur is. En op een andere plek zit een kerk/zaal/weetikveelwat ook te wachten. Met een kleine Arwen erbij.
quote:WIJCHEN - Twee luchtballonnen hebben zaterdagavond een noodlanding gemaakt in een woonwijk in het Gelderse Wijchen onder de rook van Nijmegen. Volgens de brandweer is niemand gewond geraakt.
Nee, dat was een dagje eerder!quote:Op maandag 29 september 2008 11:52 schreef sjak het volgende:
Bah, wat een vreemde dag. Ik denk veel aan Evenstar en Arwen (en de rest van de familie).
En gelukkig lees ik net dat het met PM goed is gegaan. Ze was zeker niet in Wijchen aan het vliegen
[..]
Dat had ik vanochtend ook... Zo'n dag dat het regent, binnen en buiten.quote:Op maandag 29 september 2008 11:16 schreef Stiemie het volgende:
Raar gevoel hoor als je eraan denkt dat ze daar nu afscheid aan het nemen zijn met die kleine Arwen erbij
maar BE.. het is ook wel zo dat het leven ook gewoon door gaat... Jij vecht met de twijfels om een fiets, ik met laminaatquote:Op maandag 29 september 2008 15:42 schreef Brighteyes het volgende:
Toch geen fiets gekocht... ik twijfel te veel...
En het is al zo lekker futiel en banaal met al het nieuws van hier...
dat is bij een collega van mijn man, echt heel vreselijkquote:Op maandag 29 september 2008 14:23 schreef Stiemie het volgende:
Brrr hoorde net zo'n vreselijk verhaal van mijn schoonmaakster. Bij een ander gezin waar ze ook schoonmaakt is een kindje van 4 maanden overleden aan wiegendood op de opvangPfff het zal je gebeuren...
Heel erg inderdaad Belana. Ik begreep dat morgen de uitvaart is. M'n schoonmaakster gaat er ook heen. Ze was er ook helemaal ondersteboven van...quote:Op maandag 29 september 2008 20:06 schreef Belana het volgende:
[..]
dat is bij een collega van mijn man, echt heel vreselijk
vaak krijg je roest weg met colaquote:Op maandag 29 september 2008 20:39 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, ik krijg 1 van de voetsteunen ook niet meer los en verplaatst, dus als dat F. ook echt niet lukt moet er sowieso een andere komen gewoon voor de veiligheid.
Maar ik vroeg me idd al af of er losse bekleding te kopen is, want dat zit er sowieso niet meer bij.
Straks ben je die 40 euro verschil echt vergeten hoor. Kies welke jij het mooist vindt.quote:Op maandag 29 september 2008 19:26 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, geen nieuwe fiets nog. Het gaat tussen die van de halfords uit de aanbieding nu en een mamafiets die 10Eur duurder is, maar waar dan ook nog eens 30Eur bezorgkosten bijkomen etc. etc.
Óf liever, die het lekkerste rijdt!quote:Op maandag 29 september 2008 21:52 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Straks ben je die 40 euro verschil echt vergeten hoor. Kies welke jij het mooist vindt.
Ha wat een warm onthaal Rocka!quote:Op maandag 29 september 2008 21:54 schreef RockabeIIa het volgende:
Heyyyyy Spuug, hoe'st met oe? <3 En oe pootje?
Haiiiiiquote:Op maandag 29 september 2008 23:15 schreef Lishe het volgende:
Oeh Tristan!
Ik vind het echt leuke foto´s Spuug! Grappig met die ballonnen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |