nooit bij een dierenasiel ergens zo maar vanuit gaan, dat klinkt heel lullig, maar het kán zijn dat er onderling (meestal) wat kutnijd is en dat alles via de regeltjes moet. Gewoon alles zelf bellen en ook briefjes bij de dierenwinkels ophangenquote:Op zaterdag 27 september 2008 21:54 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb het bij de dierenambulance gemeld en zij zitten naast het asiel. ik ging er eerlijk gezegd vanuit dat die elkaar wel op de hoogte houden, maar ik ga ze morgen toch maar proberen te bellen.
bij amivedi heb ik op de site gekeken, maar er stond niks op.
en anderhalve kilo lichter? dan is van ons kieskeurige dirkje niks over, die is zo klein en tenger itt tot haar vreetzakkerige zusje, dat twee keer zo dik en groot is.
ze heeft een bandje met kokertje en belletje.quote:Op zaterdag 27 september 2008 22:10 schreef moussy het volgende:
[..]
nooit bij een dierenasiel ergens zo maar vanuit gaan, dat klinkt heel lullig, maar het kán zijn dat er onderling (meestal) wat kutnijd is en dat alles via de regeltjes moet. Gewoon alles zelf bellen en ook briefjes bij de dierenwinkels ophangen
Wel erg trouwens, moet er niet aan denken om een kat kwijt te raken. Is ze gechipt?
ik denk dat dat komt door lokale vrijwilligers die het moeten doen ? In rotterdam werd het minder goed bijgehouden dan hier in zwolle. Hier belde ik dat we hem kwit hadden en terwijl ik aan de foon zat werd de vermissing er op gegooid, stuurde later foto en binnen een half uur stond die foto er op. ook toen hij weer terrecht kwam werd daar ala minuut op gereageerd door hem er weer af te halen (en kennelijk gezien de post 2 dagen daarna een acceptgiro te sturen in de hoop dat we donateur worden)quote:Op zaterdag 27 september 2008 22:16 schreef moussy het volgende:
de site van amivedi wordt hier slecht bijgewerkt vind ik. Ik heb in 1 week tijd 2 katten (dood) gevonden en die hebben er nooit op gestaan.
Hond is weer helemaal blij, bench en nachthok zijn weer slaapwaardig ingericht EN ze heeft vandaag twee kiezen gewisseld. Ze wilde vanavond niet eten, en bij 5 maanden maakte ik me niet zo'n zorgen. Maar na ruim uur non-stop kauwen, was haar bot één rode zooi geworden. Ik aaide haar en kwam ondertussen twee kiezen tegen. Toen had ze ineens de fut gevonden om alsnog te eten en dat gaat best als je net twee kiezen kwijt bent. Wat dat betreft zijn het net kinderen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 20:22 schreef Brighteyes het volgende:
Oei nee, da's niet handig dan PV!
Sjeekie, hond weer blij?
heb je een tipje 10 sec. lijm in de sluiting gedaan, dat de onderkant op de bovenkant aansluit zeg maar... ze verliezen zo snel de onderkant van die kokertjes.quote:Op zaterdag 27 september 2008 22:19 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ze heeft een bandje met kokertje en belletje.
Twan is er niet eens en toch ben ik al voor 8 uur op... ik kan niet meer echt uitslapen sinds ik zwanger ben en in het weekend dus ook altijd vroeg eruit.... 8 uur is dan echt laat trouwens.quote:Op zondag 28 september 2008 08:12 schreef Webkim het volgende:
Oeh, da's leuk Vicky! Enjoy!
Ook goeiemorgen trouwens.Voor achten op, op zondag. Heel fijn hoor; een gezinsleven.
Nu ja, we wonen niet samen he, en dat wil hij dus ook niet. Sterker nog, onze relatie is soms redelijk ondefinieerbaarquote:Op zondag 28 september 2008 09:44 schreef bixister het volgende:
wow vivi, da's nogal een stap. en hoe kijkt je partner daar tegenaan?
Ha! Maar ik loop in.quote:Op zondag 28 september 2008 09:24 schreef Sugar het volgende:
Hihi, hier ook een vroege zondag, maar dat is altijd zo.
Ik heb algestofzuigd, afwasmachine in- en uitgeruimd, kinderen aangekleed en eten gegeven, pannenkoeken gebakken (oké, nog bezig as we speak)...
dat gaat zeker lukken. nu meer genieten van de parades en de figuren dan van de achtbanen. vind het wel jammer dat ik niet in space mountain of the tower of terror kan. ach over een paar jaar misschien wel.quote:Op zondag 28 september 2008 11:20 schreef Macka66 het volgende:
Vicky, heel veel plezier met het niet in al die schud en op z'n kop hang dingen gaan zitten![]()
nee hoor, ook voor een zwangere Disneyfreak is er nog genoeg leuks daar!
Ja zo kan ik het ookquote:Op zondag 28 september 2008 10:19 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ha! Maar ik loop in.
Afwasmachine uitgeruimd, ....Vaatwasser leeggehaald.
quote:
Die vraag kwam meteen in me op ja!quote:
Uiteraard is Dean prioriteit nummer 1, maar zoals het nu klinkt zou hij daar een heerlijk leven hebben, met veel kindjes, beestjes, muziek en zonquote:Op zondag 28 september 2008 14:09 schreef sjak het volgende:
[..]
Ja zo kan ik het ook![]()
Ik doe vandaag weinig, ben aan het bijkomen van de afgelopen week en energie aan het verzamelen voor komende week.
Vivi, wat een enorme uitdaging. Als het je wat lijkt moet je er zeker voor gaan. Tenminste als het ook voor Dean een mooie oplossing kan worden. Spannend hoor!
quote:Op zondag 28 september 2008 20:23 schreef Vivi het volgende:
Ik zie alle OUD kindjes al ronddartelen met de biggetjes en de geitjes...als Patty Brard dan maar niet langskomt om ze stiekem een klysma te geven
.
dan geven de moeders Patty toch een klysma?! Ik vind het wel iets voor SHE en Swets om te doenquote:Op zondag 28 september 2008 20:23 schreef Vivi het volgende:
Zeker weten.
Ik zie alle OUD kindjes al ronddartelen met de biggetjes en de geitjes...als Patty Brard dan maar niet langskomt om ze stiekem een klysma te geven
.
Ik raak al jaren geen sos meer aan, en zo groot zijn mijn vetbobbels ook weer nietquote:Op zondag 28 september 2008 20:25 schreef Moonah het volgende:
Gadver.![]()
Al heb jij ook wel eens Pattyachtige neigingen hoor...![]()
![]()
O, ik had meteen mijn koffers gepaktquote:Op zondag 28 september 2008 21:22 schreef Lishe het volgende:
Vivi, ik vind het superspannend voor je. Echt heel. Aan de ene kant lijkt het me te gek, aan de andere kant al dat gedoe. Maar ik vind het wel heeeel goed dat je je gevoel achterna gaat. Stoer.
Voor mezelf lijkt me zoiets vreselijk. Lief heeft een paar maanden terug een offer he can[ s]´t[/s] refuse gehad. In Amerika. Nou, nooit dat ik mee zou gaan. Gelukkig heeft hij er geen spijt van dat hij het niet gedaan heeft.
!
Liefquote:Op zondag 28 september 2008 21:22 schreef Belana het volgende:
ff het ultieme parijs gevoel weergeven
[ afbeelding ]
zo, ik help je wel ffquote:Op zondag 28 september 2008 21:56 schreef sjak het volgende:
Wat heerlijk, Parijs! Ik wil oooooook lees dit Schanul, lees dit
Helaas geen goed internet op mijn telefoon, anders had ik zeker even hier gepost!quote:Op maandag 29 september 2008 08:55 schreef snoopy het volgende:
Wow PM, wat spannend en leukIk vroeg me al af of je veilig geland was
![]()
Hier een ziek jongetje, dus vandaag aan huis gekluisterd
Ik heb amper familie, dus dat scheeltquote:Op zondag 28 september 2008 23:06 schreef bixister het volgende:
toevallig vliegt precies vandaag mijn middelste broer voor de laatste keer terug uit Australië.na daar een paar jaar gewoond te hebben kwamen ze tot de ontdekking dat ze er toch niet voor altijd wilden blijven. 't is een enorm sociaal stel, dat daar ook al wel weer hard een netwerk aan 't opbouwen was, maar 't komt toch niet in de buurt van de vriendenkring die ze hier inmiddels hadden, en die natuurlijk in veel langere tijd is opgebouwd. daar hadden ze zich wel wat op verkeken. en de familie bleek uiteraard ook onmisbaar.
![]()
![]()
ik zou 't niet graag doen, zo ver weg van familie vooral. maar ik kan me het avontuurlijke gevoel erbij ook wel voorstellen.
Me too!quote:Op maandag 29 september 2008 11:01 schreef YPPY het volgende:
Zit nu te wachten tot het 11 uur is. En op een andere plek zit een kerk/zaal/weetikveelwat ook te wachten. Met een kleine Arwen erbij.
Ja he... dat waren ook mijn gedachten de afgelopen 10 minuten ofzo... wat een verdriet daar toch...quote:Op maandag 29 september 2008 11:01 schreef YPPY het volgende:
Zit nu te wachten tot het 11 uur is. En op een andere plek zit een kerk/zaal/weetikveelwat ook te wachten. Met een kleine Arwen erbij.
quote:WIJCHEN - Twee luchtballonnen hebben zaterdagavond een noodlanding gemaakt in een woonwijk in het Gelderse Wijchen onder de rook van Nijmegen. Volgens de brandweer is niemand gewond geraakt.
Nee, dat was een dagje eerder!quote:Op maandag 29 september 2008 11:52 schreef sjak het volgende:
Bah, wat een vreemde dag. Ik denk veel aan Evenstar en Arwen (en de rest van de familie).
En gelukkig lees ik net dat het met PM goed is gegaan. Ze was zeker niet in Wijchen aan het vliegen
[..]
Dat had ik vanochtend ook... Zo'n dag dat het regent, binnen en buiten.quote:Op maandag 29 september 2008 11:16 schreef Stiemie het volgende:
Raar gevoel hoor als je eraan denkt dat ze daar nu afscheid aan het nemen zijn met die kleine Arwen erbij
maar BE.. het is ook wel zo dat het leven ook gewoon door gaat... Jij vecht met de twijfels om een fiets, ik met laminaatquote:Op maandag 29 september 2008 15:42 schreef Brighteyes het volgende:
Toch geen fiets gekocht... ik twijfel te veel...
En het is al zo lekker futiel en banaal met al het nieuws van hier...
dat is bij een collega van mijn man, echt heel vreselijkquote:Op maandag 29 september 2008 14:23 schreef Stiemie het volgende:
Brrr hoorde net zo'n vreselijk verhaal van mijn schoonmaakster. Bij een ander gezin waar ze ook schoonmaakt is een kindje van 4 maanden overleden aan wiegendood op de opvangPfff het zal je gebeuren...
Heel erg inderdaad Belana. Ik begreep dat morgen de uitvaart is. M'n schoonmaakster gaat er ook heen. Ze was er ook helemaal ondersteboven van...quote:Op maandag 29 september 2008 20:06 schreef Belana het volgende:
[..]
dat is bij een collega van mijn man, echt heel vreselijk
vaak krijg je roest weg met colaquote:Op maandag 29 september 2008 20:39 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, ik krijg 1 van de voetsteunen ook niet meer los en verplaatst, dus als dat F. ook echt niet lukt moet er sowieso een andere komen gewoon voor de veiligheid.
Maar ik vroeg me idd al af of er losse bekleding te kopen is, want dat zit er sowieso niet meer bij.
Straks ben je die 40 euro verschil echt vergeten hoor. Kies welke jij het mooist vindt.quote:Op maandag 29 september 2008 19:26 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, geen nieuwe fiets nog. Het gaat tussen die van de halfords uit de aanbieding nu en een mamafiets die 10Eur duurder is, maar waar dan ook nog eens 30Eur bezorgkosten bijkomen etc. etc.
Óf liever, die het lekkerste rijdt!quote:Op maandag 29 september 2008 21:52 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Straks ben je die 40 euro verschil echt vergeten hoor. Kies welke jij het mooist vindt.
Ha wat een warm onthaal Rocka!quote:Op maandag 29 september 2008 21:54 schreef RockabeIIa het volgende:
Heyyyyy Spuug, hoe'st met oe? <3 En oe pootje?
Haiiiiiquote:Op maandag 29 september 2008 23:15 schreef Lishe het volgende:
Oeh Tristan!
Ik vind het echt leuke foto´s Spuug! Grappig met die ballonnen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |