quote:
Hond is weer helemaal blij, bench en nachthok zijn weer slaapwaardig ingericht EN ze heeft vandaag twee kiezen gewisseld. Ze wilde vanavond niet eten, en bij 5 maanden maakte ik me niet zo'n zorgen. Maar na ruim uur non-stop kauwen, was haar bot één rode zooi geworden. Ik aaide haar en kwam ondertussen twee kiezen tegen. Toen had ze ineens de fut gevonden om alsnog te eten en dat gaat best als je net twee kiezen kwijt bent. Wat dat betreft zijn het net kinderen.
Een vrouw op de puppiecursus smeerde het tandvlees van haar hond in met dat spul wat bij kleine kindjes ook helpt als hun tandjes doorkomen. Haar hond wilde helemaal niet meer eten bij het wisselen, maar met dat spul erop gesmeerd, at hij als de beste. Bij Lara helpt dat toch niet, die slikt haar brokjes heel door, omdat ze geen tijd heeft om te kauwen.
De oudste is donderdag 13 geworden en wilde sparen voor een LCD-televisie op haar kamer. Gisteren hebben we er één gekocht voor haar, zodat het cadeau er alvast is als ze vrijdag deze kant op komt. Deze is groter, duurder en vooral van betere kwaliteit dan die ze op het oog had, maar we kijken niet op een paar extra tientjes. En nu hoeven niet per sé met haar naar de winkels op zaterdag... dat is ook wel lekker.
Bij de IKEA in de koopjeshoek het bureau op de kop getikt wat we in de winkel eigenlijk ook al hadden uitgezocht. Kostte toen nog maar ¤ 79,- in plaats van ¤ 145,-. Het bed wat we wilden kopen was
gedeeltelijk niet op voorraad

, dus daar hebben we een prijsgarantieformulier van meegekregen. Als het goed is, is het over twee weken wel op voorraad.
Beetje jammer dus dat de kamer make-over niet in zijn geheel klaar is vrijdag, maar ik weet zeker dat ze er heel erg blij mee gaat zijn. Ik ga dus de komende week haar kamer uitmesten en de boel veranderen. Gelukkig hoef ik deze week maar twee hele en 3 halve dagen te werken. 's Middags genoeg tijd over om op haar kamertje aan de slag te gaan
[en de rest van het huis doen, voordat we zaterdag haar verjaardag vieren].
Ik ga zo mijn bedje opzoeken

, morgen om 7h mag ik weer aan de arbeid.

gaat morgen toeren met de motor EN zijn broer, dus als ik thuiskom, kan ik lekker in m'n eentje de F1 kijken. Daarna nog eventjes uitwaaien in de duinen met de hond en genieten van mijn ultrakorte, ééndaagse weekend.
[ Bericht 25% gewijzigd door Sjeekie_Beekie op 27-09-2008 22:47:49 ]
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste,
Jongste en
LaraMijn
mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.