quote:Op zondag 28 september 2008 20:23 schreef Vivi het volgende:
Ik zie alle OUD kindjes al ronddartelen met de biggetjes en de geitjes...als Patty Brard dan maar niet langskomt om ze stiekem een klysma te geven
.
dan geven de moeders Patty toch een klysma?! Ik vind het wel iets voor SHE en Swets om te doenquote:Op zondag 28 september 2008 20:23 schreef Vivi het volgende:
Zeker weten.
Ik zie alle OUD kindjes al ronddartelen met de biggetjes en de geitjes...als Patty Brard dan maar niet langskomt om ze stiekem een klysma te geven
.
Ik raak al jaren geen sos meer aan, en zo groot zijn mijn vetbobbels ook weer nietquote:Op zondag 28 september 2008 20:25 schreef Moonah het volgende:
Gadver.![]()
Al heb jij ook wel eens Pattyachtige neigingen hoor...![]()
![]()
O, ik had meteen mijn koffers gepaktquote:Op zondag 28 september 2008 21:22 schreef Lishe het volgende:
Vivi, ik vind het superspannend voor je. Echt heel. Aan de ene kant lijkt het me te gek, aan de andere kant al dat gedoe. Maar ik vind het wel heeeel goed dat je je gevoel achterna gaat. Stoer.
Voor mezelf lijkt me zoiets vreselijk. Lief heeft een paar maanden terug een offer he can[ s]´t[/s] refuse gehad. In Amerika. Nou, nooit dat ik mee zou gaan. Gelukkig heeft hij er geen spijt van dat hij het niet gedaan heeft.
!
Liefquote:Op zondag 28 september 2008 21:22 schreef Belana het volgende:
ff het ultieme parijs gevoel weergeven
[ afbeelding ]
zo, ik help je wel ffquote:Op zondag 28 september 2008 21:56 schreef sjak het volgende:
Wat heerlijk, Parijs! Ik wil oooooook lees dit Schanul, lees dit
Helaas geen goed internet op mijn telefoon, anders had ik zeker even hier gepost!quote:Op maandag 29 september 2008 08:55 schreef snoopy het volgende:
Wow PM, wat spannend en leukIk vroeg me al af of je veilig geland was
![]()
Hier een ziek jongetje, dus vandaag aan huis gekluisterd
Ik heb amper familie, dus dat scheeltquote:Op zondag 28 september 2008 23:06 schreef bixister het volgende:
toevallig vliegt precies vandaag mijn middelste broer voor de laatste keer terug uit Australië.na daar een paar jaar gewoond te hebben kwamen ze tot de ontdekking dat ze er toch niet voor altijd wilden blijven. 't is een enorm sociaal stel, dat daar ook al wel weer hard een netwerk aan 't opbouwen was, maar 't komt toch niet in de buurt van de vriendenkring die ze hier inmiddels hadden, en die natuurlijk in veel langere tijd is opgebouwd. daar hadden ze zich wel wat op verkeken. en de familie bleek uiteraard ook onmisbaar.
![]()
![]()
ik zou 't niet graag doen, zo ver weg van familie vooral. maar ik kan me het avontuurlijke gevoel erbij ook wel voorstellen.
Me too!quote:Op maandag 29 september 2008 11:01 schreef YPPY het volgende:
Zit nu te wachten tot het 11 uur is. En op een andere plek zit een kerk/zaal/weetikveelwat ook te wachten. Met een kleine Arwen erbij.
Ja he... dat waren ook mijn gedachten de afgelopen 10 minuten ofzo... wat een verdriet daar toch...quote:Op maandag 29 september 2008 11:01 schreef YPPY het volgende:
Zit nu te wachten tot het 11 uur is. En op een andere plek zit een kerk/zaal/weetikveelwat ook te wachten. Met een kleine Arwen erbij.
quote:WIJCHEN - Twee luchtballonnen hebben zaterdagavond een noodlanding gemaakt in een woonwijk in het Gelderse Wijchen onder de rook van Nijmegen. Volgens de brandweer is niemand gewond geraakt.
Nee, dat was een dagje eerder!quote:Op maandag 29 september 2008 11:52 schreef sjak het volgende:
Bah, wat een vreemde dag. Ik denk veel aan Evenstar en Arwen (en de rest van de familie).
En gelukkig lees ik net dat het met PM goed is gegaan. Ze was zeker niet in Wijchen aan het vliegen
[..]
Dat had ik vanochtend ook... Zo'n dag dat het regent, binnen en buiten.quote:Op maandag 29 september 2008 11:16 schreef Stiemie het volgende:
Raar gevoel hoor als je eraan denkt dat ze daar nu afscheid aan het nemen zijn met die kleine Arwen erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |