abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61936449
Sjeekie wat bijzonder dat je die mensen weer tegen bent gekomen. Zo zie je maar wat een invloed je -onbewust- kan hebben op het leven van een ander.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_61937561
Wat mooi Sjeekie. Poeh, ik had ook de tranen hoog gehad als mij dat was overkomen hoor. Wat fijn voor ze, een klein meiske.
Hardloper.
IG @webkim
  † In Memoriam † vrijdag 26 september 2008 @ 19:07:03 #103
37843 lady-wrb
kortaf
pi_61937789
ik zoek een pc-spel over topografie, maar ik kan niets vinden. iemand een tip/idee?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 26 september 2008 @ 19:10:07 #104
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_61937859
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 19:07 schreef lady-wrb het volgende:
ik zoek een pc-spel over topografie, maar ik kan niets vinden. iemand een tip/idee?
TOPOROM EUROPA GROEP 7/8 - PC GAMES

en je hebt ook nog RedCat: Topografie
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  † In Memoriam † vrijdag 26 september 2008 @ 19:14:53 #105
37843 lady-wrb
kortaf
pi_61937958
redcat ken ik wel, maar dat is niet wat ik zoek. (bovendien is dat een vreselijk oud spel dat hier voor geen meter draait, we hebben er namelijk ook andere spellen van)
het gaat mij om topo nederland.
  vrijdag 26 september 2008 @ 19:37:20 #106
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61938489
Hij hangt!

Ik vind hem zo mooi!

Hij was al bijna 2 weken in huis, maar met vakantie en slapende Sasha's was het nog niet gelukt om een gaatje te boren.
  † In Memoriam † vrijdag 26 september 2008 @ 19:51:34 #107
37843 lady-wrb
kortaf
  vrijdag 26 september 2008 @ 19:57:32 #108
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61938990
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 09:39 schreef texelonia het volgende:
Bij T-Mobile hebben ze speciale abonnementen voor de iPhone zodat je er optimaal van kunt gebruik maken. Onbeperkt internet zit daar dus bij in. Dan is het dus helemaal niet zo duur

Alleen heb ik mijn abo verlengd, en het speciale iPhone abo gaat dus pas half februari in... Dus nu internet ik alleen als er ergens een open draadloos netwerk is
Op Ibiza was dat beter geregeld, daar was in elke horecagelegenheid WIFI. Allemaal van die leuke hippe mensjes met kleine laptopjes op een terrasje .

Ik snap niet dat ze dat hier niet doen, zat zakenmensen ook die even hun mail willen checken tijdens de lunch oid, volgens mij zou het omzettverhogend werken ook nog.

Belana, ik ben te laat maar alsnog hoop ik dat je een fijne tijd hebt!

Maneki, een dikke kus voor jou, op uitslagen wachten is ronduit k*t.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 26 september 2008 @ 20:01:05 #109
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61939086
Sjeekie, wat een prachtig verhaal.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_61939489
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 10:24 schreef _Ingrid_ het volgende:
Webkim wat mooi zeg!

Iemand nog tips om van rare spierpijn in je nek/schouder af te komen? Behoorlijk pijnlijk, kan er niet goed van slapen. Massage en warmteding helpen niet echt.
Bij mij helpt dit:
- warme douche erover
- tijgerbalsem inmasseren (dit koop je gewoon bij de drogist)
- rust houden (= geen wilde, drukke dingen doen)
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_61939568
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 20:19 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Bij mij helpt dit:
- warme douche erover
- tijgerbalsem inmasseren (dit koop je gewoon bij de drogist)
- rust houden (= geen wilde, drukke dingen doen)
Warme douche helpt wel iets.
Tijgerbalsem denk ik nog over na.
Rust houden lukt gedeeltelijk. huishouden moet gedaan worden en Kim loopt ook nog rond.
De pijn komt nu weer opzetten. Gelukkig ging het slapen vannacht beter. Ga zo lekker bankhangen. En met 1 hand typen gaat best langzaam.
pi_61939691
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 20:22 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Warme douche helpt wel iets.
Tijgerbalsem denk ik nog over na.
Rust houden lukt gedeeltelijk. huishouden moet gedaan worden en Kim loopt ook nog rond.
De pijn komt nu weer opzetten. Gelukkig ging het slapen vannacht beter. Ga zo lekker bankhangen. En met 1 hand typen gaat best langzaam.
Is nog best snel.. zo binnen 3 minuten
Ik las ook al ergens iets over een ander hoofdkussen. Is een ergonomisch kussen niet iets voor je? Wij hebben allebei een kussen van de ikea, bevalt ons erg goed. Maargoed, je hebt ze overal wel.
Bij bankhangen wel opletten dat je een beetje gezond zit.

Sjeekie, wat een mooi verhaal. Wie goed doet, goed ontmoet... (zo noemen ze dat toch?)
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_61940000
Ingrid, waarom maak je niet een afspraak bij de fysiotherapeut?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 26 september 2008 @ 20:45:51 #114
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_61940139
Sjeekie, nu heb ik weer tranen van jouw verhaal. Wat een emoties hier.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  † In Memoriam † vrijdag 26 september 2008 @ 20:55:58 #115
37843 lady-wrb
kortaf
pi_61940423
misschien dat iemand me hier kan helpen, want ik weet niet goed wat ik ermee aan moet
luca heeft op school wekelijks een topotoets. daar krijgt hij geen huiswerk van, dat moet hij geheel zelfstandig op school in zijn hoofd zien te krijgen.
hij zal heus wel zijn best doen (op zijn manier) maar tot nu toe haalt hij iedere keer een dikke onvoldoende. ik word er niet boos om, (ik vind dat stedengeleer zelf ook niet echt nuttig) maar zijn frustratie vind ik erger. ik heb het gevoel dat hij op een verkeerde manier leert.
van de week had ik een ouderavond en ik heb de leerkracht gevraagd of hij eens naar luca zijn manier van leren kon kijken.
daar begon meneer niet aan, zei hij, hij moest zelf maar de juiste manier vinden.
sinds dat moment kreeg ik een naar gevoel bij die man.
is het zo gek dat ik die vraag stel? want stel je nou voor dat hij helemaal verkeerd leert en keer op keer blijft het resultaat nihil, dan is dat toch ook demotiverend?

vandaar ook die vraag over die topo-cd-rom. liever geen spel, maar iets simpel en educatief. al is het maar om hem een beetje op weg te helpen.
  † In Memoriam † vrijdag 26 september 2008 @ 21:12:13 #116
7074 moussy
kuttekop
pi_61940836
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 20:55 schreef lady-wrb het volgende:
*knip* leren om te leren
Ik zou hem thuis uit laten leggen hoe hij het leert en dan zelf bijspringen. Belachelijke reactie van de leerkracht trouwens, daar zou ik ook wat mee doen. dit kon toch beter in het kleuter/pubertopic?

Mooi BE
Je zou er haast een boek over schrijven!
  vrijdag 26 september 2008 @ 21:14:23 #117
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_61940897
Wat een rare reactie van de onderwijzer Lady-wrb. Ik ben helaas nog niet zo ver om je een tip te kunnen geven over een cd-rom, maar wens jullie wel succes!

Sjeekie Beekie, wat bijzonder en mooi, dat je zo'n contact hebt met mensen in het ziekenhuis!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  † In Memoriam † vrijdag 26 september 2008 @ 21:16:15 #118
7074 moussy
kuttekop
pi_61940955
Ik zou niet gericht naar topo gaan kijken, maar eerst hoe hij leert, dat is iets belangrijker lijkt me, omdat hij anders straks vast zit met alle andere dingen waarvoor hij moet leren.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  † In Memoriam † vrijdag 26 september 2008 @ 21:31:59 #119
37843 lady-wrb
kortaf
pi_61941389
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 21:12 schreef moussy het volgende:

[..]

Ik zou hem thuis uit laten leggen hoe hij het leert en dan zelf bijspringen. Belachelijke reactie van de leerkracht trouwens, daar zou ik ook wat mee doen. dit kon toch beter in het kleuter/pubertopic?

Mooi BE
ik zette het speciaal hier omdat mensen met jongere kinderen misschien niet in dat topic kijken en er misschien wel verstand van kunnen hebben.
  † In Memoriam † vrijdag 26 september 2008 @ 21:34:05 #120
37843 lady-wrb
kortaf
pi_61941431
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 21:16 schreef moussy het volgende:
Ik zou niet gericht naar topo gaan kijken, maar eerst hoe hij leert, dat is iets belangrijker lijkt me, omdat hij anders straks vast zit met alle andere dingen waarvoor hij moet leren.
dat topo is maar 1 stukje idd. maar ik wil voorkomen dat luca de moed laat zakken en er gewoon niets meer aan wil doen (zo'n type is het nl.)
ik bedacht me net dat ik morgen wel eens bij de bieb kan kijken of ze me ermee kunnen helpen. (zo'n cd bedoel ik)
pi_61941506
Ik zou nog een keer naar de leerkracht gaan met je vraag. Wil hij je niet verder helpen, dan zou ik naar de IB'er toestapppen. Het is de taak van school om Luca hierin te begeleiden, of als ze dat al doen, jou zo te informeren dat voor jou duidelijk is hoe het in zijn werk gaat en hoe Luca ervoor staat.
  vrijdag 26 september 2008 @ 21:50:41 #122
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_61941782
Tjee lekker makkelijk antwoord van een leraar
  vrijdag 26 september 2008 @ 21:53:41 #123
2873 No Nick
Unieker dan uniek
pi_61941858
Edurom topografie nederland

Of deze edupro

Verder zou ik idd op school even aankaarten dat dit niet echt de juiste manier is van leren leren...
Fok!hokker... en NietKlieker.
pi_61941975
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 19:57 schreef Vivi het volgende:

[..]

Op Ibiza was dat beter geregeld, daar was in elke horecagelegenheid WIFI. Allemaal van die leuke hippe mensjes met kleine laptopjes op een terrasje .
klinkt als Madurodam
Volgens mij heeft heel veel horeca in Amsterdam nu toch ook echt wel een gratis draadloze internetverbinding

Sjeekie, wat klinkt dat bijzonder zeg
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 26 september 2008 @ 22:00:37 #125
11682 Moonah
Jolie femme
pi_61942065
Lady_wrb, hoewel erg bot geformuleerd, kan ik de leerkracht van je zoon wel een beetje begrijpen. Als hij van 30 kinderen hun leerstrategie op diverse gebieden zou moeten bekijken, dan komt hij aan geen andere taken meer toe. (Hoewel, nu ik dit typ, bedenk ik me dat je je daar als leerkracht wél in verdiept als een kind bv erg slecht rekent, of veel spelfouten maakt. Dus waarom eigenlijk niet bij het leren van feiten/topo?).
Je zou hem eens kunnen vragen welke leerstrategieën hij de kinderen aanbiedt. Want dát mag wél van hem verlangd worden.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')