TOPOROM EUROPA GROEP 7/8 - PC GAMESquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:07 schreef lady-wrb het volgende:
ik zoek een pc-spel over topografie, maar ik kan niets vinden. iemand een tip/idee?
Op Ibiza was dat beter geregeld, daar was in elke horecagelegenheid WIFI. Allemaal van die leuke hippe mensjes met kleine laptopjes op een terrasjequote:Op vrijdag 26 september 2008 09:39 schreef texelonia het volgende:
Bij T-Mobile hebben ze speciale abonnementen voor de iPhone zodat je er optimaal van kunt gebruik maken. Onbeperkt internet zit daar dus bij in. Dan is het dus helemaal niet zo duur
Alleen heb ik mijn abo verlengd, en het speciale iPhone abo gaat dus pas half februari in...Dus nu internet ik alleen als er ergens een open draadloos netwerk is
![]()
Bij mij helpt dit:quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:24 schreef _Ingrid_ het volgende:
Webkim wat mooi zeg!
Iemand nog tips om van rare spierpijn in je nek/schouder af te komen? Behoorlijk pijnlijk, kan er niet goed van slapen. Massage en warmteding helpen niet echt.
Warme douche helpt wel iets.quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:19 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Bij mij helpt dit:
- warme douche erover
- tijgerbalsem inmasseren (dit koop je gewoon bij de drogist)
- rust houden (= geen wilde, drukke dingen doen)
Is nog best snel.. zo binnen 3 minutenquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:22 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Warme douche helpt wel iets.
Tijgerbalsem denk ik nog over na.
Rust houden lukt gedeeltelijk. huishouden moet gedaan worden en Kim loopt ook nog rond.
De pijn komt nu weer opzetten. Gelukkig ging het slapen vannacht beter. Ga zo lekker bankhangen. En met 1 hand typen gaat best langzaam.
Ik zou hem thuis uit laten leggen hoe hij het leert en dan zelf bijspringen. Belachelijke reactie van de leerkracht trouwens, daar zou ik ook wat mee doen. dit kon toch beter in het kleuter/pubertopic?quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:55 schreef lady-wrb het volgende:
*knip* leren om te leren
ik zette het speciaal hier omdat mensen met jongere kinderen misschien niet in dat topic kijken en er misschien wel verstand van kunnen hebben.quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:12 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik zou hem thuis uit laten leggen hoe hij het leert en dan zelf bijspringen. Belachelijke reactie van de leerkracht trouwens, daar zou ik ook wat mee doen. dit kon toch beter in het kleuter/pubertopic?
Mooi BE
dat topo is maar 1 stukje idd. maar ik wil voorkomen dat luca de moed laat zakken en er gewoon niets meer aan wil doen (zo'n type is het nl.)quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:16 schreef moussy het volgende:
Ik zou niet gericht naar topo gaan kijken, maar eerst hoe hij leert, dat is iets belangrijker lijkt me, omdat hij anders straks vast zit met alle andere dingen waarvoor hij moet leren.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:57 schreef Vivi het volgende:
[..]
Op Ibiza was dat beter geregeld, daar was in elke horecagelegenheid WIFI. Allemaal van die leuke hippe mensjes met kleine laptopjes op een terrasje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |