Wowquote:Op donderdag 25 september 2008 22:10 schreef Webkim het volgende:
Mijn vader verjaart dinsdag. Mijn vader die op 1 sept. vorig jaar een bedrijfsongeval kreeg en nog altijd niet thuis is. Na bijna een half jaar op de intensive care - waar mijn zwangerschap langs hem heenging omdat hij in slaap gehouden werd - woont hij nu al maandenlang in een revalidatiecentrum.
Hij maakte de geboorte van Thomas niet mee, maar een week later stonden we aan zijn bed. Met zijn eerste kleinkind. Een kleinZOON. Zijn grote trots. Zijn oppepper.
Dinsdag verjaart Thomas' opa. En Thomas geeft hem deze taart (geinspireerd door Sugars prachtige Maria&Storm verjaardagstaart):
*klikbaar*
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Wedden dat hij het niet droog houdt?
quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:32 schreef poemojn het volgende:
onbeperkt internet kost iets van 10 euro per maand, valt nog wel mee toch?
Succes Snoopy!
Rietsuiker kun je in de supermarkt kopen. Maanzaadjes waarschijnlijk ook wel (bij de bakbenodigdheden of anders misschien bij de kruiden). Bloem is gewoon witte bloemquote:Op vrijdag 26 september 2008 09:53 schreef texelonia het volgende:
Ik dacht vandaag lekker appeltaart ofzow te maken met Noah. Maar hij is eigenwijs, en wil persé bananentaart makenNu heb ik een heel simpel maar saai recept gegoogled, en een denk ik veel lekkerder recept maar uiteraard ook ingewikkelder....
Kun je rietsuiker gewoon in de supermarkt kopen? En maanzaadjes? Wat is patentbloem, is dat gewoon bloem of iets speciaals? Hoe kun je van een ei de dooier van het eiwit scheiden?
Ik ben niet bepaald een keukenprinses, dus hij gaat vast vreselijk mislukken(Niemand zin om te komen helpen?
)
Rietsuiker gewoon in de supermarkt ja, en maanzaad ook wel geloof ik. Patentbloem is gewone bloem, staat er wel op. en dooier van eiwit scheiden: ik heb er een speciaal dingetje voor, maar gebruik het nooit. Ff een handigheidje, gaatje in ei slaan op een rand, doormiddenbreken met je duimen boven een schaal zodat het eiwit eruit loopt, dooier in een helft houden en voorzichtig naar de andere helft overgieten tot alle eiwit in de schaal is gelekt.quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:53 schreef texelonia het volgende:
Ik dacht vandaag lekker appeltaart ofzow te maken met Noah. Maar hij is eigenwijs, en wil persé bananentaart makenNu heb ik een heel simpel maar saai recept gegoogled, en een denk ik veel lekkerder recept maar uiteraard ook ingewikkelder....
Kun je rietsuiker gewoon in de supermarkt kopen? En maanzaadjes? Wat is patentbloem, is dat gewoon bloem of iets speciaals? Hoe kun je van een ei de dooier van het eiwit scheiden?
Ik ben niet bepaald een keukenprinses, dus hij gaat vast vreselijk mislukken(Niemand zin om te komen helpen?
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |