abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 september 2008 @ 09:06:05 #51
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_61923933
Dat is wel heeeeeeeel gaaf dan zeg! "eindelijk" na 8 jaar.
Veel plezier enzo, maar vooral genieten

ga ik mijzelf ook eens in de versnelling gooien. Jongste vrij dus ik keutel maar wat aan. ga me zo eerst maar eens aankleden
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_61924037
Maneki

Belana,heel veel plezier a Paris!

Ik zit hier buiten in het zonnetje voor de kamer van koophandel te wachten tot het seminar voor startende freelancers begint. Ik was een uur te vroeg
Leve mijn iPhone...
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 26 september 2008 @ 09:12:28 #53
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61924059
Veel plezier Belana!
Heerlijk Parijs!
  vrijdag 26 september 2008 @ 09:14:56 #54
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61924105
Gelukkig is het mooi weer Snoop!

Wat ga je freelancen? Als ik mag vragen?

Oh, en nog een vraag, over internetten via de telefoon enzo. Ik ben echt een tuttebol wat dat betreft en vraag me af of dat niet klauwen vol geld kost? Of is dat achterhaald?
pi_61924148
grafisch ontwerp/dtp, ik ga maar eens naar binnen
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 26 september 2008 @ 09:30:00 #56
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61924388
Oeh leuk!

Veel plezier vandaag ook!
pi_61924396
Dat vroeg ik me dus ook af. Het lijkt me echt reuzehandiig zo een iphone-achtig ding, maar volgens mij echt snoeiduur om te internetten
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 26 september 2008 @ 09:31:47 #59
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_61924423
Maneki, lijkt me heel erg vervelend. En lastig Sterkte ermee!

Belana, veel plezier!

Wij vertrekken straks ook, Christan uit school halen en dan door naar Hoofddorp. En dan morgenochtend naar Turkije
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_61924438
onbeperkt internet kost iets van 10 euro per maand, valt nog wel mee toch?

Succes Snoopy!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 26 september 2008 @ 09:33:16 #61
13151 crew  Rewimo
pi_61924449
Snoop, succes met je cursus, klinkt leuk
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_61924539
quote:
Op donderdag 25 september 2008 22:10 schreef Webkim het volgende:
Mijn vader verjaart dinsdag. Mijn vader die op 1 sept. vorig jaar een bedrijfsongeval kreeg en nog altijd niet thuis is. Na bijna een half jaar op de intensive care - waar mijn zwangerschap langs hem heenging omdat hij in slaap gehouden werd - woont hij nu al maandenlang in een revalidatiecentrum.

Hij maakte de geboorte van Thomas niet mee, maar een week later stonden we aan zijn bed. Met zijn eerste kleinkind. Een kleinZOON. Zijn grote trots. Zijn oppepper.

Dinsdag verjaart Thomas' opa. En Thomas geeft hem deze taart (geinspireerd door Sugars prachtige Maria&Storm verjaardagstaart):

*klikbaar*
[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

Wedden dat hij het niet droog houdt?
Wow Ik word er ook emo van!
Wat erg dat hij zoveel heeft moeten missen
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  vrijdag 26 september 2008 @ 09:37:44 #63
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61924542
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 09:32 schreef poemojn het volgende:
onbeperkt internet kost iets van 10 euro per maand, valt nog wel mee toch?

Succes Snoopy!
Dat valt enorm mee idd.

Maar ja, dan lees ik wrsch helemaal geen boek meer als ik dan ook in de trein ga zitten i-netten enzo.
pi_61924585
Bij T-Mobile hebben ze speciale abonnementen voor de iPhone zodat je er optimaal van kunt gebruik maken. Onbeperkt internet zit daar dus bij in. Dan is het dus helemaal niet zo duur

Alleen heb ik mijn abo verlengd, en het speciale iPhone abo gaat dus pas half februari in... Dus nu internet ik alleen als er ergens een open draadloos netwerk is
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_61924655
mijn man heeft zo'n ding en maakt er idd wel tamelijk intensief gebruik van. Er zit zelfs nog een applicatie bij waarmee ik via internet altijd kan volgen waar hij is (weet alleen de site niet meer, we hebben 't een keertje uitgeprobeerd maar is alweer een paar weken geleden.)
pi_61924711
Mijn baas heeft ook zo'n ding, en zijn vrouw sinds kort ook. Die maakte daar toen al grapjes over als ie naar zn maitresse ging dat ie dan zn telefoon maar op zn werk moest laten liggen

Wij hebben thuis draadloos internet, en nu met de zwangerschap kan ik niet meer lang lekker zitten achter de pc, dus lig ik tegenwoordig erg vaak op de bank op m'n iphone te internetten, of als ik tv kijk en het is reclame, eventjes kijken enzow
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_61924903
Ik dacht vandaag lekker appeltaart ofzow te maken met Noah. Maar hij is eigenwijs, en wil persé bananentaart maken Nu heb ik een heel simpel maar saai recept gegoogled, en een denk ik veel lekkerder recept maar uiteraard ook ingewikkelder....

Kun je rietsuiker gewoon in de supermarkt kopen? En maanzaadjes? Wat is patentbloem, is dat gewoon bloem of iets speciaals? Hoe kun je van een ei de dooier van het eiwit scheiden?

Ik ben niet bepaald een keukenprinses, dus hij gaat vast vreselijk mislukken (Niemand zin om te komen helpen? )
©Dumbo
pi_61925168
Maneki, dat klinkt griezelig zeg.... Ik hoop dat het niets engs is...
Geen RSI?
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 26 september 2008 @ 10:13:21 #69
13151 crew  Rewimo
pi_61925279
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 09:53 schreef texelonia het volgende:
Ik dacht vandaag lekker appeltaart ofzow te maken met Noah. Maar hij is eigenwijs, en wil persé bananentaart maken Nu heb ik een heel simpel maar saai recept gegoogled, en een denk ik veel lekkerder recept maar uiteraard ook ingewikkelder....

Kun je rietsuiker gewoon in de supermarkt kopen? En maanzaadjes? Wat is patentbloem, is dat gewoon bloem of iets speciaals? Hoe kun je van een ei de dooier van het eiwit scheiden?

Ik ben niet bepaald een keukenprinses, dus hij gaat vast vreselijk mislukken (Niemand zin om te komen helpen? )
Rietsuiker kun je in de supermarkt kopen. Maanzaadjes waarschijnlijk ook wel (bij de bakbenodigdheden of anders misschien bij de kruiden). Bloem is gewoon witte bloem En een dooier kun je scheiden door het ei voorzichtig in tweeën te breken. Je giet dan het eiwit van de ene helft in de andere, de dooier blijft in de ene helft liggen. Of je gaat voor de simpele manier en koopt een eierscheider

vrijdag 26 september 2008 @ 10:15:47 #70
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_61925325
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 09:53 schreef texelonia het volgende:

Rietsuiker gewoon in de supermarkt ja, en maanzaad ook wel geloof ik. Patentbloem is gewone bloem, staat er wel op. en dooier van eiwit scheiden: ik heb er een speciaal dingetje voor, maar gebruik het nooit. Ff een handigheidje, gaatje in ei slaan op een rand, doormiddenbreken met je duimen boven een schaal zodat het eiwit eruit loopt, dooier in een helft houden en voorzichtig naar de andere helft overgieten tot alle eiwit in de schaal is gelekt.
Ik kan dan best een taart bakken, maar uitleggen is wat minder
het valt je vast mee. en als het mislukt pak je een volgend ei en maak je omelet van de mislukte
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  † In Memoriam † vrijdag 26 september 2008 @ 10:19:43 #71
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_61925410
Maneki, zo speciaal hoeft nou ook weer niet he! Sterkte

Tex, wat een leuk idee van Noah!
Aanvullinkje; maanzaadjes hebben ze bij de Turkse winkel wel. Patentbloem is extra fijne witte bloem waar je mooi glad beslag mee kunt maken voor gebak. Kan vervangen worden door gewone witte bloem.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_61925511
Webkim wat mooi zeg!

Iemand nog tips om van rare spierpijn in je nek/schouder af te komen? Behoorlijk pijnlijk, kan er niet goed van slapen. Massage en warmteding helpen niet echt.
pi_61925569
Bedankt voor de tips!

Turske winkel zit alleen niet in de buurt, dus ik hoop dat ze die maanzaadjes gewoon bij de supermarkt hebbe, hoewel ik m'n twijfels heb... (onze supermarkt is ook weer niet heel groot, AH 3 geloof ik)
©Dumbo
pi_61925746
Nog 1 vraag: wat is vanille-axtract? Da's niet hetzelfde dus als vanille suiker?

In de hele taart zit slechts 1 banaan trouwens, kun je het dan wel bananentaart noemen?
©Dumbo
pi_61925762
vanille extract is vloeibaar. Ligt bij de bakspullen. Een klein flesje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')