het ging nog net goedquote:Op donderdag 25 september 2008 09:59 schreef Frutsel het volgende:
Geen blauwe door het slot... goed man
Ik heb geen kloons. Of wel, maar dan weet ik het zelf niet.quote:
quote:
Hmm...zolang het geen chocoladepad isquote:Op donderdag 25 september 2008 10:00 schreef leipelullo het volgende:
Tijd om een mokpadje in mijn senseo te stoppen.
uberhaupt: padsquote:Op donderdag 25 september 2008 10:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hmm...zolang het geen chocoladepad is
Ah een medestanderquote:Op donderdag 25 september 2008 10:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen kloons. Of wel, maar dan weet ik het zelf niet.
Eens per maand ofzo, herhalingsscriptjequote:
A, mogelijk.quote:Op donderdag 25 september 2008 10:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ah een medestander
[..]
Eens per maand ofzo, herhalingsscriptje
Zijn dat geen controllers dan?quote:Op donderdag 25 september 2008 10:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
die van mijn xbox heb ik nog nooit geproeft
zo zou ik hem ook noemen ja...quote:
Marc.quote:Op donderdag 25 september 2008 10:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi![]()
Idd lekker, jij dan
Die koffie echter
Rest.quote:Op donderdag 25 september 2008 10:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
De rest
Tijd om thee te halen.
Ik zit nu dus gewoon in een huis met giga grote kamer met open keuken. Deze open keuken heeft een kookeiland (quote:
Ik las zoiets jaquote:Op donderdag 25 september 2008 10:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Marc.![]()
![]()
Ik heb je overloper genoemd.schaam me er niet voor .
Lekker dove geurtje.![]()
[..]
Rest.rest, het staat er echt, hoor bij de rest.
quote:Op donderdag 25 september 2008 10:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik las zoiets ja
We horen samen bij de rest dan
Thuis hebben we een Nespresso. En een turbo waterkoker.quote:Op donderdag 25 september 2008 10:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik zit nu dus gewoon in een huis met giga grote kamer met open keuken. Deze open keuken heeft een kookeiland () maar het meest briljante is dat de keuken een ingebouwde espresso-apparaat heeft!
![]()
Je zet hem aan, hij spoelt zich door en meld 'Klaar voor gebruik'. Je doet je kopje er onder, drukt op een knopje naar keuze en je hebt een paar seconden later een versgemalen kop koffie.![]()
![]()
Dat post hier een maandje mee en verwacht dat ze op handen gedragen wordenquote:Op donderdag 25 september 2008 10:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik las zoiets ja
Ik post hier al veeeeel langer.quote:Op donderdag 25 september 2008 10:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat post hier een maandje mee en verwacht dat ze op handen gedragen worden
marc was wel wat later ja.quote:Op donderdag 25 september 2008 10:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik post hier al veeeeel langer.Marc is de newbie hier.
Indah, mpg, bd .![]()
Goed .quote:
Jij bent blauw, pas zijn post aan.quote:Op donderdag 25 september 2008 10:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Slecht!
Koffie mag niet in 1 zin met!
Neu.quote:Op donderdag 25 september 2008 10:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij bent blauw, pas zijn post aan.
wel lekker geslapen dan?quote:Op donderdag 25 september 2008 10:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik zit nu dus gewoon in een huis met giga grote kamer met open keuken. Deze open keuken heeft een kookeiland () maar het meest briljante is dat de keuken een ingebouwde espresso-apparaat heeft!
![]()
Je zet hem aan, hij spoelt zich door en meld 'Klaar voor gebruik'. Je doet je kopje er onder, drukt op een knopje naar keuze en je hebt een paar seconden later een versgemalen kop koffie.![]()
![]()
Boem!quote:Op donderdag 25 september 2008 10:10 schreef boem-dikkie het volgende:
Mogguh. Koffie. Brood met spek.
Hoi Bengeltjequote:Op donderdag 25 september 2008 10:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Rest.rest, het staat er echt, hoor bij de rest.
Hoi Marcquote:Op donderdag 25 september 2008 10:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik las zoiets ja
Mogge MPGquote:
Ja hoor trek hem nog verder over de grens.quote:Op donderdag 25 september 2008 10:27 schreef Frutsel het volgende:
Marcb overloper?
Wanneer ben je blauw dan?
Straks gaat hij nog tquote:Op donderdag 25 september 2008 10:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja hoor trek hem nog verder over de grens.
Bengelquote:Op donderdag 25 september 2008 10:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik post hier al veeeeel langer.Marc is de newbie hier.
Indah, mpg, bd .![]()
Die snap ik niet. Koffie doet juist goed. Capp is nog beter.quote:Op donderdag 25 september 2008 10:29 schreef leipelullo het volgende:
Koffie neemt onze vitamientjes weg, wat een ellende he?
DMquote:Op donderdag 25 september 2008 10:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoi Bengeltje![]()
.
[..]
Hoi Marc.
[..]
Mogge MPG
En ook nog:
Goedemorgen Muck, Indah, Kuukske, OA, Papier en iedereen die ik vergeet te noemen, de rest dus.
heb liever dat jij trektquote:Op donderdag 25 september 2008 10:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja hoor trek hem nog verder over de grens.
quote:Op donderdag 25 september 2008 10:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Bengel
ik ben hier zelfs nog langerder dan jij
als hij tquote:Op donderdag 25 september 2008 10:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ieuww... bin there done that. Echt niet voor herhaling vatbaar.
voetbalquote:
Espresso is toch dat hele sterke koffiegoedje?quote:Op donderdag 25 september 2008 10:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
Zalig ontspannen doezelde ik zo weg ja
*Leg maar in mijn handje.quote:
Niet met dezelfde man neem ik aanquote:Op donderdag 25 september 2008 10:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ieuww... bin there done that. Echt niet voor herhaling vatbaar.
* Frutsel legt Marcb1974cm in Bengels handjequote:Op donderdag 25 september 2008 10:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Espresso is toch dat hele sterke koffiegoedje?
[..]
*Leg maar in mijn handje.
Raak jij dat ding aan? Dude!quote:Op donderdag 25 september 2008 10:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
* Frutsel legt Marcb1974cm in Bengels handje
Tja...fok maakt meer kapot dan...quote:Op donderdag 25 september 2008 10:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, trouwen in het algemeen.
Ik wist dat jij het wist.quote:Op donderdag 25 september 2008 10:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
![]()
ik wist gewoon dat iemand dat zou zeggen
Zeker niet met dezelfde man.quote:Op donderdag 25 september 2008 10:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet met dezelfde man neem ik aan
quote:Op donderdag 25 september 2008 10:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het lag niet aan fok.quote:Op donderdag 25 september 2008 10:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tja...fok maakt meer kapot dan...
Ik trouw door een forum, is dat ook erg?quote:Op donderdag 25 september 2008 10:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het lag niet aan fok.Dat zou het helemaal spannend maken zeg, scheiden om een forum.
ik ook niet hoor, ik keek alleen naar je nummertjequote:Op donderdag 25 september 2008 10:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ga het niet eens uitzoeken lieve schat.
Is toch niet mijn probleem dat jij dat gedaan hebt.quote:Op donderdag 25 september 2008 10:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik trouw door een forum, is dat ook erg?
Moet ik eigenlijk even naar mijn eerdere nick kijken.quote:Op donderdag 25 september 2008 10:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ook niet hoor, ik keek alleen naar je nummertje
Aflbijven papa!quote:Op donderdag 25 september 2008 10:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik kijk naar tieten door een forum. Meer nietquote:Op donderdag 25 september 2008 10:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik trouw door een forum, is dat ook erg?
Het is een begin.quote:Op donderdag 25 september 2008 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kijk naar tieten door een forum. Meer niet
quote:
Kijken is veilig.quote:Op donderdag 25 september 2008 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan moet je maar slikken, dat scheelt opruimen.quote:Op donderdag 25 september 2008 10:48 schreef BrandX het volgende:
wat 'n schunnig geklets hier
vinnut maar vies geklieder
slikken is ook vies, vinnik heul niet lekkerquote:Op donderdag 25 september 2008 10:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet je maar slikken, dat scheelt opruimen.
mijn kloon is van latere datum.quote:Op donderdag 25 september 2008 10:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Moet ik eigenlijk even naar mijn eerdere nick kijken.Maar vermoed dat die niet veel eerder was.
Yep indah, je was eerder op fok.![]()
ik kijk naar tieten door mijn bril. Meer niet.quote:Op donderdag 25 september 2008 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
totaal onverwacht.quote:Op donderdag 25 september 2008 10:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan is het goed
[ afbeelding ]
Wel sjiek.quote:Op donderdag 25 september 2008 10:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik kijk naar tieten door mijn bril. Meer niet.
Liever een echt zusterquote:Op donderdag 25 september 2008 11:01 schreef es70 het volgende:
Heren...
Mocht je ziek, zwak en/of misselijk zijn, is dit dan een leuk kaartje om te krijgen.
[ afbeelding ]
Jaquote:Op donderdag 25 september 2008 11:01 schreef es70 het volgende:
Heren...
Mocht je ziek, zwak en/of misselijk zijn, is dit dan een leuk kaartje om te krijgen.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 25 september 2008 11:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja
Ik ben ook ziek, en zwak. En misselijk. Boe-hoe![]()
Dat zou het nieuwe topic betekenen?quote:Op donderdag 25 september 2008 11:10 schreef JortK het volgende:
volgende pagina please!
Nederlands OVquote:Op donderdag 25 september 2008 11:21 schreef MPG het volgende:
Elfjarig meisje dronken van school gestuurd
Cursus roltrap lopen voor treinreizigers
"The world is a wonderful place"....quote:Op donderdag 25 september 2008 11:21 schreef MPG het volgende:
Cursus roltrap lopen voor treinreizigers
Naja, je kan wel rustig aanlopen op een roltrap, de treinen rijden niet vaak op tijd toch?quote:
Niets mis met heet idd.. maar hete koffie over de broek is minder fijn hoor.quote:Op donderdag 25 september 2008 11:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
niks mis met heet
zon koffiepauze van een kwartier is al gauw 25 minuten
tijd is geld
Ervaring mee?quote:Op donderdag 25 september 2008 11:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Niets mis met heet idd.. maar hete koffie over de broek is minder fijn hoor.
En dan gaan ze een hulpverlener sturen die de KINDEREN moet gaan voorlichten. Ra ra, wat klopt hier niet?quote:Op donderdag 25 september 2008 11:21 schreef MPG het volgende:
jeps, been there, done that.quote:Op donderdag 25 september 2008 11:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ervaring mee?
Tegen de muur trouwens ook niet
quote:Op donderdag 25 september 2008 11:27 schreef indahnesia.com het volgende:
Only in.. eeh... Dietschland
Aangifte tegen prostituee na slechte seks
met een wekkertje erbij..![]()
![]()
![]()
Detailsquote:Op donderdag 25 september 2008 11:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jeps, been there, done that.
Ordnung muss sein!quote:Op donderdag 25 september 2008 11:27 schreef indahnesia.com het volgende:
Only in.. eeh... Dietschland
Aangifte tegen prostituee na slechte seks
met een wekkertje erbij..![]()
![]()
![]()
Je verwacht toch niet dat de ouders wat gaan doen? die hebben het te druk in OUD!quote:Op donderdag 25 september 2008 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan gaan ze een hulpverlener sturen die de KINDEREN moet gaan voorlichten. Ra ra, wat klopt hier niet?
En In Relatie&Problemenquote:Op donderdag 25 september 2008 11:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je verwacht toch niet dat de ouders wat gaan doen? die hebben het te druk in OUD!
erg ziek, ik bedoel dat je zelf dood wilt moet je helemaal zelf weten, maar je kindje van 6 jaar erbij betrekkenquote:Op donderdag 25 september 2008 11:37 schreef Frutsel het volgende:
Nederlandse man gooit dochter in ravijn![]()
ziek...
Iddquote:Op donderdag 25 september 2008 11:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
erg ziek, ik bedoel dat je zelf dood wilt moet je helemaal zelf weten, maar je kindje van 6 jaar erbij betrekken
Had je vandaag trouwens al gesolli'ed?quote:Op donderdag 25 september 2008 11:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je verwacht toch niet dat de ouders wat gaan doen? die hebben het te druk in OUD!
quote:Op donderdag 25 september 2008 11:37 schreef Frutsel het volgende:
ziek...
even kijken....quote:Op donderdag 25 september 2008 11:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Had je vandaag trouwens al gesolli'ed?
Dan ben je heel ver ja......quote:Op donderdag 25 september 2008 11:37 schreef Frutsel het volgende:
ziek...
Of heel diep....quote:Op donderdag 25 september 2008 12:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan ben je heel ver ja......
sorry, ga net aan het laatste blikje bier. Morgenochtend dus paniek, want dan moet ik bier halen, aangezien ik nu simpelweg te lui ben om een nieuwe tree te gaan halen.quote:
Whehehequote:Op donderdag 25 september 2008 12:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
sorry, ga net aan het laatste blikje bier. Morgenochtend dus paniek, want dan moet ik bier halen, aangezien ik nu simpelweg te lui ben om een nieuwe tree te gaan halen.
Ik heb nog geen goede manier gevonden om dit aanvoer-probleem organisatorisch goed op te lossen.quote:
probeer albert.nl en ga klagen als ze het niet binnen twee dagen bezorgd hebben.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
sorry, ga net aan het laatste blikje bier. Morgenochtend dus paniek, want dan moet ik bier halen, aangezien ik nu simpelweg te lui ben om een nieuwe tree te gaan halen.
helemaal kapot procederen als het verse vlees over de datum aankomt inderdaad.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
probeer albert.nl en ga klagen als ze het niet binnen twee dagen bezorgd hebben.
Dat klinkt als alcoholismequote:Op donderdag 25 september 2008 12:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik drink als ik thuis zit geen blikje per dag gemiddeld. Zit ik in het cafe of in de club dan krijg ik er na lang zitten misschien zes flesjes in, maar dan moet ik goed mijn best doen. Denk dat dat alcoholisme wel meevalt. Er zit hier een Belg die is steevast voor de lunch helemaal lazarus, zeven dagen in de week... tja..quote:
schenk je huishoudster een steekwagenquote:Op donderdag 25 september 2008 12:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik heb nog geen goede manier gevonden om dit aanvoer-probleem organisatorisch goed op te lossen.
1 blikje per dag valt prima mee jaquote:Op donderdag 25 september 2008 12:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik drink als ik thuis zit geen blikje per dag gemiddeld. Zit ik in het cafe of in de club dan krijg ik er na lang zitten misschien zes flesjes in, maar dan moet ik goed mijn best doen. Denk dat dat alcoholisme wel meevalt. Er zit hier een Belg die is steevast voor de lunch helemaal lazarus, zeven dagen in de week... tja..
en dan minimaal 10 treetjes meenemen in 1 keer..quote:Op donderdag 25 september 2008 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
schenk je huishoudster een steekwagen
Die 'paniek' was inderdaad wat aangediktquote:Op donderdag 25 september 2008 12:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
1 blikje per dag valt prima mee ja
Dan zal de paniek morgen toch wat minder groot zijn
Die belg vind het dus echt leuk om daar te zitten. Enige voordeel is dat het goedkoper is waarschijnlijk
een echte indonesische zeker?quote:Op donderdag 25 september 2008 13:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Die 'paniek' was inderdaad wat aangedikt
Echt goedkoop is alcohol niet hoor, flesje 330ml kost een halve euro namelijk. En offie het leuk vindt? Zijn vrouw in ieder geval niet, maar die blijft er wel naast zitten, want anders stopt de boom met geld geven.
Als ik het goed snap gebakken vleermuis in Indonesië. Maar je kan het in Nederland idd ook krijgen of maken, dan zal er zeker geen vleermuis inzittenquote:
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
och kijk, het is al septemberquote:Op donderdag 25 september 2008 13:12 schreef Pheno het volgende:
Net een halfuurtje buiten geweest, pepernoten van de markt
Met suikerquote:
Ja!quote:
Bintang = ster = Heineken inderdaad.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
een echte indonesische zeker?
Eet jij wel eens Paniki?
Ayam = kip trouwens.. en die paniki zal wel de kruidenmix zijn die er overheen gaat. Moest het eens vragen.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ik het goed snap gebakken vleermuis in Indonesië. Maar je kan het in Nederland idd ook krijgen of maken, dan zal er zeker geen vleermuis inzitten
ik merk er niets van.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja!
En wat Fles zegt. Het forum is weer lekker snel.
Ik ook nietquote:
Vet slim van onsquote:Op donderdag 25 september 2008 14:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wij hebben onze eigen threads op Fok... hoeven we niet op anderen te wachten
Mja snap ik ook niet hoor, en dan nog gaan zeuren dat de boel sloom is ook..quote:Op donderdag 25 september 2008 14:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
waarom moeilijk doen als het makkelik kan?
De r zit weer in de maandquote:Op donderdag 25 september 2008 13:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
och kijk, het is al september
Het is heerlijk weer vandaag jaquote:Op donderdag 25 september 2008 14:08 schreef Klonk het volgende:
zalig gefietst, gelokt door het zonnetje en gejaagd door de wind
oog dicht doen of ergens anders gaan zittenquote:Op donderdag 25 september 2008 14:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Het is heerlijk weer vandaag jaal schijnt de zon nu toch wel erg irritant recht in mijn oog.
Heb mn ene oog maar dicht gedaanquote:Op donderdag 25 september 2008 14:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
oog dicht doen of ergens anders gaan zitten
Ik zie het al, een eigen wil zit er niet in vandaag. Meeloperquote:Op donderdag 25 september 2008 14:08 schreef Klonk het volgende:
zalig gefietst, gelokt door het zonnetje en gejaagd door de wind
Ging jij niet aan het werk?quote:Op donderdag 25 september 2008 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie het al, een eigen wil zit er niet in vandaag. Meeloper
Als mijn scanner het nog doet zal ik van de week even de foto inscannenquote:Op donderdag 25 september 2008 13:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Bintang = ster = Heineken inderdaad.
Ayam Paniki? Neuh...
[..]
Ayam = kip trouwens.. en die paniki zal wel de kruidenmix zijn die er overheen gaat. Moest het eens vragen.
nee, hooguit een levensgenieterquote:Op donderdag 25 september 2008 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie het al, een eigen wil zit er niet in vandaag. Meeloper
je drinkt koffie, dat kan niet.quote:
Thee!!!quote:
quote:
da's goed, ben benieuwd.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als mijn scanner het nog doet zal ik van de week even de foto inscannen
Dat deed Bob ook maar al te vaak.quote:
quote:
Op zich had er wel wat meer ingezeten natuurlijkquote:Op donderdag 25 september 2008 14:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik meld het maar even voordat de klaagparade weer op gang komt.
Ik kan hem geen ongelijk geven.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat deed Bob ook maar al te vaak.
Dat dusquote:
ik weet niet wie er allemaal in haar gezeten heeft.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op zich had er wel wat meer ingezeten natuurlijk
genoeg zo te zien.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik weet niet wie er allemaal in haar gezeten heeft.
Oh, ja dat wil ik ook nog.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:48 schreef JortK het volgende:
Ik wil naar huis.
Zij is een van de weinige Indonesische celebs die ik mijn bed niet zou uitschoppen inderdaad, maar kanstechnisch ga ik de fout in als ik hieraan denk geloof ik.quote:
Ah, verspreid je winkansen.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zij is een van de weinige Indonesische celebs die ik mijn bed niet zou uitschoppen inderdaad, maar kanstechnisch ga ik de fout in als ik hieraan denk geloof ik.
balkon-zit zequote:Op donderdag 25 september 2008 14:57 schreef Fha het volgende:
Bob en ik gaan even lekker met een boek op het balkon zittenTot later
Je hebt 4,50 gedokt om dat te willen weten?quote:Op donderdag 25 september 2008 15:06 schreef indahnesia.com het volgende:
Wah, hier heb ik een note voor gekregen..
[TK] Straatsteen 30x30 cm met lieveheersbeestje
Geweldig!
boeit mij die 4.50 nou... dus ja.. dat heb ik gedaan.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt 4,50 gedokt om dat te willen weten?
Ik zou wel vragen wat er dan verbeterd wordt met dat geld. Daar heb je recht op.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
boeit mij die 4.50 nou... dus ja.. dat heb ik gedaan.
whehe.... opnieuw betalen doe ik ook niet nee... over 6 jaar weer eensquote:Op donderdag 25 september 2008 15:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee ik heb er recentelijk een note bij gekregen
als ik achter al mijn rechten aan zou moeten gaan dan heb ik geen tijd meer over om een normaal leven te hebben.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou wel vragen wat er dan verbeterd wordt met dat geld. Daar heb je recht op.
Waar kon je dat zienquote:Op donderdag 25 september 2008 15:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee ik heb er recentelijk een note bij gekregen
Ik nietquote:Op donderdag 25 september 2008 15:48 schreef indahnesia.com het volgende:
wie heeft er nog geld bij Fortis staan of heeft aandelen Fortis?
Die gaat niet omvallenquote:Op donderdag 25 september 2008 15:48 schreef indahnesia.com het volgende:
wie heeft er nog geld bij Fortis staan of heeft aandelen Fortis?
too big to fail inderdaad, maar het aandeel staat wel 20% in de min op geruchten dat de DNB Rabobank gevraagd zou hebben voor liquiditeit... en dat verhaal hebben we al een paar keer gezien in de VS... ook toen was er niets aan de hand en na het weekeinde bestond de bank niet meer... rara...quote:Op donderdag 25 september 2008 15:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die gaat niet omvallen
Dat kunnen ze niet toelaten
Tip: zoek eens met je handenquote:Op donderdag 25 september 2008 15:57 schreef Klonk het volgende:
ik ga eens kijken of er vandaag wel een schat in de kattenbakken ligt, volgens mijn vriendin moet ik goed zoeken, maar heb nog nooit iets gevonden...
quote:Op donderdag 25 september 2008 16:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Tip: zoek eens met je handen
Ik ookquote:
wil je mijn notepad lenen?quote:Op donderdag 25 september 2008 17:26 schreef JortK het volgende:
Waarom wil notepad mijn txt bestand van 169mb niet openen
Ja, maar dat was niet met de top financials, die vangen ze op. En Fortis is te groot hier om te vallen. Dan valt het vertrouwen in de banken straks echt weg en is het probleem wel heel grootquote:Op donderdag 25 september 2008 15:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
too big to fail inderdaad, maar het aandeel staat wel 20% in de min op geruchten dat de DNB Rabobank gevraagd zou hebben voor liquiditeit... en dat verhaal hebben we al een paar keer gezien in de VS... ook toen was er niets aan de hand en na het weekeinde bestond de bank niet meer... rara...
Ik had te weinig geduldquote:Op donderdag 25 september 2008 17:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wil je mijn notepad lenen?
Ik kom er aanquote:
Je hoeft er alleen maar op te zittenquote:Op donderdag 25 september 2008 17:49 schreef Fha het volgende:
Ik snap echt niks van dat hele bank gedoe
Een vriendin van mij gebruikt couscous tegenwoordig als pizza bodemquote:
Ik vind couscous engquote:Op donderdag 25 september 2008 18:14 schreef Pheno het volgende:
Ik vind couscous echt heerlijk, je kunt er zoveel mee doen
Ok, uiteindelijk komt het neer op eten, ik kop die zelf maar vast in
Jummmquote:
quote:Op donderdag 25 september 2008 18:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik vind couscous enghet voelt vies op mn tong
Net als droog brood. Je moet er ook iets lekkers mee doen.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:25 schreef Klonk het volgende:
couscous is niet te vreten
Droog brood vind ik best lekker soms eigenlijk stiekem een beetje toch welquote:Op donderdag 25 september 2008 18:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Net als droog brood. Je moet er ook iets lekkers mee doen.
Alleen als het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vers isquote:Op donderdag 25 september 2008 18:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Droog brood vind ik best lekker soms eigenlijk stiekem een beetje toch wel
Wat de limbo niet kent....quote:Op donderdag 25 september 2008 18:25 schreef Klonk het volgende:
couscous is niet te vreten
Het is mij geheel duidelijkquote:Op donderdag 25 september 2008 18:35 schreef Fha het volgende:
Ohw.. Pier ik PM Je net maar nu doettie het al weer dus laat maar
Uiteindelijk komt het neer op schijtenquote:Op donderdag 25 september 2008 18:14 schreef Pheno het volgende:
Ik vind couscous echt heerlijk, je kunt er zoveel mee doen
Ok, uiteindelijk komt het neer op eten, ik kop die zelf maar vast in
ik ken het wel, heb een paar keer gehad (ook bij mensen die meer met couscous doen dan het uit een pakje halen) maar ik vind het gewoon niet lekker, net zoals ik een grafhekel heb aan spruitjesquote:
Ik weet niet hoe slecht jij kookt, maar dat is niet mijn hoogtepunt van het eten.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uiteindelijk komt het neer op schijten
nou, op de plee met de nieuwste Donald Duckquote:Op donderdag 25 september 2008 18:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe slecht jij kookt, maar dat is niet mijn hoogtepunt van het eten.
Maar wel het eindpunt. Hoe goddelijk of waardeloos je ook kooktquote:Op donderdag 25 september 2008 18:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe slecht jij kookt, maar dat is niet mijn hoogtepunt van het eten.
Dan kun je maar zo waardeloos, snel en goedkoop koken als je het zo bekijkt. Nah, daar pas ik voor.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar wel het eindpunt. Hoe goddelijk of waardeloos je ook kookt
Ik wou zeggen "het is al laat" maar dat is het nietquote:Op donderdag 25 september 2008 18:48 schreef JortK het volgende:
Waarom moest ik hierom lachen:
[ afbeelding ]
Ik niet weet?quote:Op donderdag 25 september 2008 18:48 schreef JortK het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 september 2008 18:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan kun je maar zo waardeloos, snel en goedkoop koken als je het zo bekijkt. Nah, daar pas ik voor.
onderbroekenlolquote:Op donderdag 25 september 2008 18:48 schreef JortK het volgende:
[ afbeelding ]
Jawel.quote:
Letterlijkquote:
quote:
Mijn vriendin is volgend weekend wegquote:Op donderdag 25 september 2008 18:53 schreef Klonk het volgende:
morgen komt mijn vriendin weer terug maar het is best lekker rustig zo
Nee, als je gaat eten met het idee dat het uiteindelijk toch in het riool komt kun je maar net zo goed slecht koken. Je mist het punt, marc. Focus!quote:Op donderdag 25 september 2008 18:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]Dus omdat iedereen schijt kan iedereen waardeloos koken?
En het verschil tussen en eindpunt en hoogtepunt van eten is je onbekend?
*noteertquote:Op donderdag 25 september 2008 18:52 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Goedenavond.
Straks weer even weg en zal na negenen wel langer blijven.
en een lelijke snolquote:Op donderdag 25 september 2008 18:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, als je gaat eten met het idee dat het uiteindelijk toch in het riool komt kun je maar net zo goed slecht koken. Je mist het punt, marc. Focus!
POEP!quote:Op donderdag 25 september 2008 18:48 schreef JortK het volgende:
[ afbeelding ]
Geniet er nog maar van dan.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:53 schreef Klonk het volgende:
morgen komt mijn vriendin weer terug maar het is best lekker rustig zo
Wat een rot kop weerquote:
Ik krijg opeens trek in appelkaneelvla.quote:
quote:Op donderdag 25 september 2008 18:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik krijg opeens trek in appelkaneelvla.
en met een beetje geluk staat ze in de file of heeft het vliegtuig vertragingquote:Op donderdag 25 september 2008 18:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Geniet er nog maar van dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |