Dat het maar net zo snel mag gaan als deze reeks!quote:Op woensdag 24 september 2008 22:49 schreef Sugar het volgende:
Dank u voor de poep.![]()
Op naar weer een beetje betere results (voor mijzelf dan).
Jaquote:Op woensdag 24 september 2008 22:49 schreef cinnamongirl het volgende:
![]()
Nu op RTL4: Superdik, superdun. Echt een leuk programma!
quote:Het principe van dit dieet is dat je spieren opbouwt. Spieren verbruiken veel energie. Door een pond extra spiermassa, mag je dan ook 50 calorieen meer eten. Extra spieren, verhogen dus je ruststofwisseling. Waardoor je 'automatisch' meer (vet en calorieen) verbrandt.
Dit opbouwen van de spieren doe je door krachtrraining en het eten van de juiste voedingsmiddelen. Deze bestaan uit veel eiwitten, (goede, dus langzame) hoolhydraten en (goede, dus onverzadigde of omega 3) vetten.
Hierbij moet je denken aan: bonen, volkorenproducten (brood, pasta, ontbijtgranen, zilvervliesrijst), groene groente, eiwitrijk en mager vlees en vis (zoals kip, kalkoen, rundvlees, tonijn), magere zuivel, noten (ongebrand en ongezouten), lijnzaad(olie), whey-eiwitpoeder, bessen (of bramen, frambozen), grapefruits, appels, pindakaas (zonder transvetten en zonder suiker).
Hier zijn heerlijke gerechten mee te maken.
Het principe van het wasborddieet in tegenstelling tot andere dieeten is dat je spieren opbouwt in plaats van verbrandt. Dit voorkomt jojo-en.
Het dieet is beschreven in het boek 'het wasborddieet' en is geschreven door David Zinczenko en Ted Spiker (redacteurs van Men's Health)
nou, als je nou naar de meet komt de 11e, en alles loopt mis, dan kunnen we met jou en viking altijd nog letter voor letter gaan communicerenquote:Op woensdag 24 september 2008 22:52 schreef Miss_S het volgende:
Zo weer terug van 2e avondje dansen
De gebarentaal workshop was vooral een lezing maar ken nu wel het alfabet
Dankjewelquote:Op woensdag 24 september 2008 23:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou, als je nou naar de meet komt de 11e, en alles loopt mis, dan kunnen we met jou en viking altijd nog letter voor letter gaan communiceren
en ik wil even zeggen dat ik je echt heel relaxed vind sinds je terug bent, stuk gezelliger
welterusten allemaal, ik ga naar bed met mijn lief
We zijn zelfs al bijna de dieetclub voorbijquote:Op woensdag 24 september 2008 22:52 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dat het maar net zo snel mag gaan als deze reeks!
Die Hoodia waar ze t over hadden.... Daar is toch ook zo'n ophef over geweest?quote:Op woensdag 24 september 2008 23:12 schreef cinnamongirl het volgende:
Nu over efedrine op rtl4. Ik kan bevestigen dat je ervan afvalt als een dolle. Of het zo gezond is, is een tweede...
Hopend dat ik niet lullig klink, maar je bent een positief mens geworden. Das gezellig. En zelfs ik durf ondertussen mee naar de meetquote:Op woensdag 24 september 2008 23:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dankjewelalleen durf ik nog steeds niet naar de meet te komen
Slaap lekker
Ik ook niet, zullen we elkaar gezelschap houden op Fok dan?quote:Op woensdag 24 september 2008 23:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dankjewelalleen durf ik nog steeds niet naar de meet te komen
Slaap lekker
Het klinkt niet lulligquote:Op woensdag 24 september 2008 23:14 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hopend dat ik niet lullig klink, maar je bent een positief mens geworden. Das gezellig. En zelfs ik durf ondertussen mee naar de meet. Zou het wel leuk vinden als je wel kwam. Hoe meer zielen etc ...
Dat Hoodia gevaarlijk zou zijn weet ik niet...maar ephedra heeft een vrijwel wereldwijde ban.quote:Op woensdag 24 september 2008 23:14 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Die Hoodia waar ze t over hadden.... Daar is toch ook zo'n ophef over geweest?
Ja, van die ephedra wist ik het wel....quote:Op woensdag 24 september 2008 23:22 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dat Hoodia gevaarlijk zou zijn weet ik niet...maar ephedra heeft een vrijwel wereldwijde ban.
Efedra is een dopinggeduide stof met een aantal nare bijwerkingen, zoals beven, hartkloppingen en hartritmestoornissen. Wereldwijd zijn een aantal mensen overleden na gebruik van efedrinehoudende producten. In februari 2004 kwam ineens een besluit om efedra meteen te verbieden in voedingssupplementen.
Ik gebruikte daarvoor altijd de befaamde rode 'supercaps'. Die waren overal te koop, ook op festivals als Lowlands. Bleef je dagen lang van wakker!
een pond spieren erbij is heel veel voor een vrouw, en dat levert maar 50 calorieen op? Kcal zal dat wel zijn dan denk ik, dat is het equivalent van 100 gr appel.quote:Het principe van dit dieet is dat je spieren opbouwt. Spieren verbruiken veel energie. Door een pond extra spiermassa, mag je dan ook 50 calorieen meer eten.
Wat een eng wijf was het die daarin zat!quote:Op woensdag 24 september 2008 22:49 schreef cinnamongirl het volgende:![]()
Nu op RTL4: Superdik, superdun. Echt een leuk programma!
Ik ben gisteren al vroeg gaan slapen, dus ik was goed uitgerust vanochtend.quote:Op donderdag 25 september 2008 08:09 schreef motorbloempje het volgende:
daar zou ik echt niet vrolijk van worden, maar lig dan ook nog half dood in bed![]()
zo er maar eens uit
Ja, maar jij moet studeren en ik heb allemaal leuke dingen in de planning staan.quote:Op donderdag 25 september 2008 08:18 schreef motorbloempje het volgende:
officieel heb ik nu ook de hele dag nog voor me, maar mijn ongemotiveerde zelf vindt dit eng
Kom op MoBlo, een beetje actie!quote:Op donderdag 25 september 2008 08:18 schreef motorbloempje het volgende:
officieel heb ik nu ook de hele dag nog voor me, maar mijn ongemotiveerde zelf vindt dit eng
jaja, ik ben er 'al' uitquote:Op donderdag 25 september 2008 08:38 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Kom op MoBlo, een beetje actie!
Ik ben sowieso niet van het meeten, maar vorige maand ook een fotoshoot gedaan met een Fok! fotograaf dus.....even kijkenquote:Op donderdag 25 september 2008 09:30 schreef Plukie86 het volgende:
@ Miss_S: Ik durf ook niet naar de meet, veuls te eng.
Kijk bij H&M en gebruik een kortingsbon.quote:Op donderdag 25 september 2008 09:32 schreef motorbloempje het volgende:
stufi is binnenen wil eigenlijk op zoek naar een winterjas...
![]()
maar ben als ik geld heb écht een krenten wil het dan niet uitgeven
quote:Op donderdag 25 september 2008 09:38 schreef motorbloempje het volgende:
ah joh, gewoon volgende week mij even meeten in het DE-cafe en je hebt het ergste gehad
dan is misschien wel de hele illusie van een topic vol leuke en gezellige mensen wegquote:Op donderdag 25 september 2008 09:43 schreef loveli het volgende:
Waarom zou een meet eng zijn? Het zijn mensen die je in het dagelijkse leven niet tegenkomt, als ze niet leuk genoeg zijn stap je na 5 minuten op en hoef je ze daarna nooit meer te zien. Geweldig toch?
Ja.quote:Op donderdag 25 september 2008 10:19 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik las ergens dat Madonna haar armen met gewichtjes van max. 2 kilo traint, maar ze doet dan wel 200 herhalingen. Per dag.
Geloven jullie het?
[ afbeelding ]
Ik vond het net Tia Dalma uit PotC!quote:Op donderdag 25 september 2008 07:05 schreef Isegrim het volgende:
Dat ook, maar ik vond het ook een naar mens.
Op zich heb je gelijk, maar aan de andere kant: als je zulke enorme bakken met geld verdient, deels door er goed uit te zien, en daarnaast ook genoeg geld hebt om bijv. een personal trainer te hebben of een kok (ik weet niet of Madonna nl. echt alles zelf doet), dan maakt dat het wel makkelijker, je hebt wel meer motivatie. Neem een Oprah, als die een dag geen zin heeft om te sporten staat de personal trainer wel op de stoep om 'r naar de gym te slepen en als je een kok hebt, kom je ook niet snle in de verleiding om een ongezonde snelle hap te maken omdat je moe en chago uit je werk komt.quote:Op donderdag 25 september 2008 10:58 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja.
Alleen eet Madonna macrobiotisch naar het schijnt, dus dan krijg je hele lelijke spieren.
Daarbij heeft zij een natuurlijke aanleg voor korte, compacte spieren.
Ik vind dit ontzettend lelijk, zeker op die leeftijd. Je ziet de oude huid, met daaronder jeugdige spieren. Dat is een heel vreemd plaatje.
Daarbij moet wel gezegd worden dat de ijzeren discipline natuurlijk wel te bejubelen is. Je moet het maar op kunnen brengen op die leeftijd.
quote:Op donderdag 25 september 2008 11:34 schreef lunko1979 het volgende:
Ik wil ook afvallen, ik ben sinds ik gestopt ben met roken ruim 11 weken geleden 8 kg aangekomen terwijl ik toen eigenlijk al 5 kilo te zwaar was voor mijn gevoel.
Ik woog vanmorgen 98kg en ben 1.80/1.85, iemand tips? ik weet niet goed waar ik moet beginnen.
Bedankt alvast.
Dat is nogal een verschil, 5 cm.. weet je niet precies hoe lang je bent?quote:woog vanmorgen 98kg en ben 1.80/1.85, iemand tips?
Pics?quote:Op donderdag 25 september 2008 11:43 schreef Viking84 het volgende:
Biw. Heb een nieuw vestje gekocht en prachtige nieuwe laarzen. Ik wist dat ik nieuwe laarzen wilde, maar had geen idee wát precies tot ik een paar van Le Coq Sportif in de etalage zag staan bij de Aktiesport
. Ze waren wel prijzig (al valt de prijs voor laarzen volgens mij nog wel mee --> 69,95 + ze waren afgeprijsd), maar goed, ik heb het voor mezelf goed weten te praten: nu heb ik een perfecte meet-, date-, sollicitatie-, feestje-outfit
.
quote:Op donderdag 25 september 2008 11:48 schreef Plukie86 het volgende:
Viking dat heb je snel gedaan, als je nu alweer terug bent!
Foto?
Heb je bij de WE gekeken? Daar hebben ze wel leuke basic shirts met lange mouwen en ik geloof ook wel leuke tshirts.quote:Op donderdag 25 september 2008 11:58 schreef Viking84 het volgende:
Wel irritant: ik kan nérgens meer basics vinden. Gewoon hempjes of shirtjes voor onder iets anders.
quote:Op donderdag 25 september 2008 11:58 schreef Tinkepink het volgende:Ik heb een afwijzing binnen op een sollicitatie
Dat is me echt al jaren niet meer gebeurd
![]()
*in shock is
Oh ik moet ook weer echt strenger zijn met alcohol, ging een tijdje heel geod maar de laatste weken drink ik toch weer makkelijker een glaasje hier en daar.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:01 schreef lunko1979 het volgende:
geen idee hoe lang precies, laten we uitgaan van 183 cm.
Ik voetbal doorgaans 2x in de week 1.5 uur op amateurniveau, verder mountainbike ik incidenteel (1x in 2 a 3 weken). Door een drukke baan zoek ik het niet altijd om des avonds nog vanalles te doen.
Eten over een gehele dag? paar kopjes thee + 1 flesje water. wat zuurtje om de verleiding van het roken te weerstaan, een stuk of 8 crackers met leverpastei / kaas, een appel, een banaan, wraps als avondeten. 's avonds een glas of 2 cola. Cola wordt vaak vervangen door +/- 1 liter water.
Zelf denk ik dat het vooral ook ligt aan bier 's weekends, hoe ik dat wil minderen of stoppen heb ik nog even geen idee van.
cola skippenquote:Op donderdag 25 september 2008 12:01 schreef lunko1979 het volgende:
Ik voetbal doorgaans 2x in de week 1.5 uur op amateurniveau, verder mountainbike ik incidenteel (1x in 2 a 3 weken). Door een drukke baan zoek ik het niet altijd om des avonds nog vanalles te doen.
Eten over een gehele dag? paar kopjes thee + 1 flesje water. wat zuurtje om de verleiding van het roken te weerstaan, een stuk of 8 crackers met leverpastei / kaas, een appel, een banaan, wraps als avondeten. 's avonds een glas of 2 cola. Cola wordt vaak vervangen door +/- 1 liter water.
Zelf denk ik dat het vooral ook ligt aan bier 's weekends, hoe ik dat wil minderen of stoppen heb ik nog even geen idee van.
Daar hoef je niet zoveel aan te veranderen, lijkt me prima.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:01 schreef lunko1979 het volgende:
1. Skip de cola!quote:Eten over een gehele dag?
paar kopjes thee + 1 flesje water.
wat zuurtje om de verleiding van het roken te weerstaan,
een stuk of 8 crackers met leverpastei / kaas,
een appel, een banaan,
wraps als avondeten.
's avonds een glas of 2 cola. Cola wordt vaak vervangen door +/- 1 liter water.
Ja!quote:Op donderdag 25 september 2008 12:02 schreef Tinkepink het volgende:
Viking84, je bent begonnen met je blog !![]()
Voor mijn doen zijn het hele nette laarzen, hoor. De laatste keer dat ik ging solliciteren had ik een spijkerbroek aan, een bloesje en zwarte laarsjes (die kan ik nog wel bewaren voor sollicitaties). Er hing een heel informele sfeer en die lui waren zelf ook vrij casual gekleed. Ik weet niet eens of ik wel bij een formeel mantelpakjesbedrijf zou kunnen / willen werken.quote:De laarzen vind ik persoonlijk wat te sportief voor een sollicitatie,maar ze zijn wel leuk.
Ze solliciteert toch ook niet als putjeschepper? Er zitten nogal wat nuances tussen wat jij schetst en de schoenen van Viking lijkt me. Het hangt er helemaal vanaf wat ze er verder bij draagt.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:06 schreef motorbloempje het volgende:
te sportief voor een sollicitatie? Ze gaat toch niet op paleis Soestdijk solliciteren?
C'mon! Ze zoekt een vlotte baan, en daar hoort een vlotte meid bij, niet iemand die zich voor een sollicitatie opdirkt en moeilijk schuifelend op pumps binnenkomt, en de eerste werkdag vlotjes binnen komt stampen op leuke gympen
Nee, dit was een ander bedrijf.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:04 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Van die lui die je complimenteerden met je brief?
Kom naar de meet. Dan kun je het met eigen ogen zienquote:Op donderdag 25 september 2008 12:07 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Ze solliciteert toch ook niet als putjeschepper? Er zitten nogal wat nuances tussen wat jij schetst en de schoenen van Viking lijkt me. Het hangt er helemaal vanaf wat ze er verder bij draagt.
Plukie is het met me eensquote:Op donderdag 25 september 2008 12:06 schreef motorbloempje het volgende:
te sportief voor een sollicitatie? Ze gaat toch niet op paleis Soestdijk solliciteren?
C'mon! Ze zoekt een vlotte baan, en daar hoort een vlotte meid bij, niet iemand die zich voor een sollicitatie opdirkt en moeilijk schuifelend op pumps binnenkomt, en de eerste werkdag vlotjes binnen komt stampen op leuke gympen
wat is er in vredesnaam mis met eigentijdse schoenen als die van Viking?quote:Op donderdag 25 september 2008 12:07 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Ze solliciteert toch ook niet als putjeschepper? Er zitten nogal wat nuances tussen wat jij schetst en de schoenen van Viking lijkt me. Het hangt er helemaal vanaf wat ze er verder bij draagt.
Dank jequote:Op donderdag 25 september 2008 12:06 schreef motorbloempje het volgende:
en niet zeggen dat je lesbies bent en wél met ze flirtenquote:Op donderdag 25 september 2008 12:13 schreef Viking84 het volgende:
Oh ja, woensdag as prik ik een vorkje mee bij de woongroep in Amersfoort. Er wonen vooral mannen geloof ik, dus ik moet m'n vrouwelijke charmes maar eens in de strijd gooien
.
meer tussendoortjes zoals fruitquote:Op donderdag 25 september 2008 12:13 schreef cyclechick het volgende:
Als jullie minder brood willen eten, hoe doe je dat dan met de lunch als je werkt?
Ik loop stage 3 tot 4 dagen in de week, en dan heb ik geen beschikking over keukens/koelkasten etc.
Wat is dan handig om te lunchen als ik niet elke dag brood mee wil?
Of juist wél zeggen dat ik lesbisch ben, want dat vinden ze geilquote:Op donderdag 25 september 2008 12:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en niet zeggen dat je lesbies bent en wél met ze flirten
Gewoon zeggen dat er regelmatig allemaal leuke vrouwen over de vloer komen hierquote:Op donderdag 25 september 2008 12:17 schreef motorbloempje het volgende:of wél
en dan hopen dat ze daar de humor van inzien
![]()
echt héél overdreven doen
Zeg, je solliciteert toch niet als putjesschepper?quote:Op donderdag 25 september 2008 12:17 schreef motorbloempje het volgende:of wél
en dan hopen dat ze daar de humor van inzien
![]()
echt héél overdreven doen
[ afbeelding ]
op dit soort laarzen heb ik dus mijn laatste twee sollicitatiegesprekken gevoerd![]()
Ik vind ze leuk, maar ik ben een sucker voor hoge hakkenquote:Op donderdag 25 september 2008 11:55 schreef Viking84 het volgende:
Dit zijn de laarzen:
[ afbeelding ]
Zónder hak, dus ook potentieel geschikt voor Moblo. Check het schattige bloemenmotiefje
.
Oh, en ik zeg dus net dat ik nu (samen met rokje en panty) een perfecte meet-, date-, sollicitatie-, feestje-outfit heb, ergo: jullie zien het complete plaatje op de meet wel.
Ga dan ook eens shoppenquote:Op donderdag 25 september 2008 12:27 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb alleen nog maar vormloze maat 42 kleren die wel mooi zijn maar mijn hele figuur naar de knoppen helpen![]()
en ik wilde eindelijk eens iets leuks aandoen![]()
Hoge hakken zijn très geil en mijn volgende paar laarzen krijgen ook weer hoge hakken, maar ik vond deze zó lief. "Neem ons mee, neem ons mee!" schreeuwden ze van achter de etalagequote:Op donderdag 25 september 2008 12:25 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik vind ze leuk, maar ik ben een sucker voor hoge hakken
Tijd om de kast op te ruimen en te gaan shoppen? Het is mooi shopweer, lekker zonnetje erbij.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:27 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb alleen nog maar vormloze maat 42 kleren die wel mooi zijn maar mijn hele figuur naar de knoppen helpen![]()
en ik wilde eindelijk eens iets leuks aandoen![]()
logisch, want daar voel je je niet comfortabel in, dusquote:Op donderdag 25 september 2008 12:21 schreef Plukie86 het volgende:
Edit: op motorlaarzen zou ik dus echt nooit solliciteren...
zet mij in een pantalon en een blousje voor een sollicitatie neer en ik ga af als een vergiet omdat ik me compleet mezelf niet voelquote:Op donderdag 25 september 2008 12:30 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik solliciteer altijd in nette pumps, pantalon, bloesje en een blazer. Ik ben van mening dat solliciteren in vrijetijdskledig not done is.
Vlot en leuk en hip overkomen zit 'm niet in de kleding i.m.o...
Mee eens. Je kan beter overdressed zijn dan underdressed bij een sollicitatie. Het bepaalt namelijk wél de 1e indruk die ze van je hebben, en die kun je niet overnieuw doen...quote:Op donderdag 25 september 2008 12:30 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik solliciteer altijd in nette pumps, pantalon, bloesje en een blazer. Ik ben van mening dat solliciteren in vrijetijdskledig not done is.
Vlot en leuk en hip overkomen zit 'm niet in de kleding i.m.o...
Oh, maar als er een God is, dan wordt hij binnen nu en enkele weken ziek ofzo. Liefst iets met heel veel diarree zodat hij de deur niet uit kan.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:31 schreef Plukie86 het volgende:
SHE hoe kun je nou naar de AH met een gebroken enkel???? Vind je het gek dattie zeer doet? Je vent heeft een schop onder z'n kont nodig en moet na werktijd maar even naar de AH om lekkere gezonde dingen voor je te kopen.
Overdressedquote:Op donderdag 25 september 2008 12:32 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Mee eens. Je kan beter overdressed zijn dan underdressed bij een sollicitatie. Het bepaalt namelijk wél de 1e indruk die ze van je hebben, en die kun je niet overnieuw doen...
Dan nog. JIJ moet thuis op je luie reet zitten en iedereen voor je laten vliegen. Laat anders gewoon boodschappen bezorgen. Niet met zware spullen gaan slepen.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:34 schreef SHE het volgende:
[..]
Oh, maar als er een God is, dan wordt hij binnen nu en enkele weken ziek ofzo. Liefst iets met heel veel diarree zodat hij de deur niet uit kan.
Ik ben heel rancuneus
Hee! Dat doet hij zo dus he, voor je zorgen. Wanneer ging je ook alweer stoppen?quote:Op donderdag 25 september 2008 12:28 schreef SHE het volgende:
Vanochtend waren de sigaretjes en fruit op en dat kan en mag niet. Dus ik vroeg of hij nog even snel naar de AH kon, maar dat kon niet, want hij was te laat uit bed gekomen en had geen tijd meer voor hij weg moest.
Dus toen ben ik demonstratief maar zelf gegaan.
Beter niet kunnen doen.
Eigenlijk ben ik heel boos op hem, want hij hoort voor mij te zorgen
Het loeder
Ik las dat je je epilator over je benen ging halen en vanmiddag over je schoudersquote:Op donderdag 25 september 2008 11:58 schreef Viking84 het volgende:
Nu ga ik even de epilator over m'n benen halen en vanmiddag naar mijn ouders.
Daar gaat het niet om; bij solliciteren voor bepaalde functies bij bepaalde bedrijven geldt er nu eenmaal een dress/gedragscode....je kunt wel vinden dat het huichelachtig is dat je, zodra je er werkt, minder formeel gekleed zal gaan, maar feit blijft dat je je eigen glazen ingooit door op die sollicitaties niet 'te doen wat hoort'.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:54 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb geen scheiding tussen professioneel en vrije tijd
ben áltijd mezelf
eenschquote:Op donderdag 25 september 2008 12:58 schreef Ewelina het volgende:
Ligt er maar aan waar je solliciteert, maar hetgeen wat ik aantrek, is altijd iets wat ik normaal ook aan zou kunnen trekken.
Oh, daar heb ik ook altijd een handje van. Met nadruk op het demonstratiefquote:Op donderdag 25 september 2008 12:28 schreef SHE het volgende:
Beter niet kunnen doen.
Cola is echt een incident, gemiddeld 2x per week 's avonds chips of snoep.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:05 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Daar hoef je niet zoveel aan te veranderen, lijkt me prima.
[..]
1. Skip de cola!
2. Ik neem aan dat je een man bent? Ik geloof niet dat mannen genoeg hebben aan 8 crackers op een dag!
3. Ga eens fatsoenlijk ontbijten.Je post het niet letterlijk, maar ik krijg de indruk dat je dat niet doet. Klopt da?
4. Bier bevat veel kcal... Je hoeft het echt niet over te slaan, maar ik zou me ook niet elk weekend lam zuipen...
Al met al eet je niet echt gezond... Dat kan stukken beter.
Het is in elk geval belangrijk om regelmatig te eten en geen maaltijden over te slaan. Dus ontbijt, lunch en diner, en gezonde tussendoortjes rond koffie- en theetijd.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:17 schreef lunko1979 het volgende:
[..]
Cola is echt een incident, gemiddeld 2x per week 's avonds chips of snoep.
8 crackers, ik eet echt weinig itt de gewone man<- ben ik idd. Dat lam zuipen is idd wel een dingetje.
Ik ga mijn best doen
Hier dus ook nietquote:Op donderdag 25 september 2008 13:14 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik ook altijd een handje van. Met nadruk op het demonstratief. En het ergste is dat het nooit indruk maakt, dus ik ben alleen demonstratief voor mezelf
.
die zijn best leuk jaquote:Op donderdag 25 september 2008 14:55 schreef loveli het volgende:
Als ik moet solliciteren ga ik ook zo netjes mogelijk. Motorlaarzen zijn niet mijn eerste keus, maar onder een geklede broek zien de mijne er nog best netjes uit, denk ik zo.
[ afbeelding ]
Heeft iemand ervaring met loopbaanadvies of iets dergelijks? Ik wil wat anders gaan doen, maar heb geen flauw idee wat nou echt goed bij me past. Tips zijn welkom.
En kwak, ik duim voor je!
Probeer de New Yorker ook eens. Bijna alleen maar basics (topjes, shirtjes, lange mouwen, korte mouwen, alles. En dat voor 5-10 euro) en ze blijven lang in modelquote:Op donderdag 25 september 2008 11:58 schreef Viking84 het volgende:
Wel irritant: ik kan nérgens meer basics vinden. Gewoon hempjes of shirtjes voor onder iets anders.
quote:Op donderdag 25 september 2008 12:28 schreef SHE het volgende:
Ik vind de shoes niet mooi. Maar ik ben dan ook een hakken-chick, dus mijn mening boeit niet.
Mijn enkel doet trouwesn fucking pijn. Maar dat is mijn eigen schuld. Meneer zit midden in een druk project en raakt van een vlieg al gestressed dus ik moest weer een hoop zelf doen.
Vanochtend waren de sigaretjes en fruit op en dat kan en mag niet. Dus ik vroeg of hij nog even snel naar de AH kon, maar dat kon niet, want hij was te laat uit bed gekomen en had geen tijd meer voor hij weg moest.
Beter niet kunnen doen.
Eigenlijk ben ik heel boos op hem, want hij hoort voor mij te zorgen
Het loeder
Héél goed, we zijn zo gelukkig met dat dier!quote:
Maar Co kennende is ze daar ook elke dag aan het hardlopen en doet ze lekkere gezonde gerechtjes uitproberen elke dag. Ze is al een tijdje niet online geweest en dat is een goed teken, want online zijn betekent bij de Mac zijn, toch? *gniffel*quote:En waar hangt Co uit? Die is zich vast aan het volproppen dat loeder
Wb de vreetneigingen, die heb ik nu ook al de hele dag.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:20 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb echt honger, ga over een halfuur eten. Nu enorme zin in snoep en koek, maar kan daar niet tegen en baal nu zo ongelooflijk van mijn dieet. Ik wil drop, appeltaart, donuts, chocolade etc ... niets daarvan mag. Had toch niet verwacht dat ik er zo'n moeite mee zou hebben, me opeens weer volledig aan mijn dieet te houden. Word er een beetje treurig van, net zoals vorige keer in het begin. Gevoel dat ik echt niets mag. Nu kan ik wel een bakje yoghurt met suiker of een cracker/boterham met beleg nemen, maar daar heb ik dus echt geen zin in. En fruit ook geen zin in. Ik wil slecht, zoet voedsel
. Al de hele dag.
Als jij het niet telkens zegt valt ie heul niet op mutsiequote:Op donderdag 25 september 2008 16:32 schreef Greys het volgende:
Er hangt een stofrag onder mijn vensterbank![]()
Ik heb er niks op tegen om eens iets met mijn collega's in een ongedwongen sfeer te gaan doen maar dit vind ik niet ongedwongen maar opgedrongen en bovendien sla ik bij acteren/uitbeelden e.d. altijd dicht en nu moet ik de hele avond doen alsof ik een 18 jarig ding met een hot figuur ben. Plus ik moet verplicht opletten terwijl we met zoveel zijn dat ik zeker weet dat ik de helft niet ga verstaan. Als ik iemands mond niet zie heb ik moeite met het verstaan.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:35 schreef Laureline het volgende:
O, dat lijkt mij zo erg, bedrijfsuitjes...Gelukkig hebben de 'bedrijven' waar ik voor werk meestal alleen openingen en premiëres, dus dat is gewoon kijken, kletsen en drinkendat kan ik erg goed.
Aan toegeven Anders gaat dat gevoel niet meer weg. Gewoon vandaag zondigen en morgen fris beginnen.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:20 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb echt honger, ga over een halfuur eten. Nu enorme zin in snoep en koek, maar kan daar niet tegen en baal nu zo ongelooflijk van mijn dieet. Ik wil drop, appeltaart, donuts, chocolade etc ... niets daarvan mag. Had toch niet verwacht dat ik er zo'n moeite mee zou hebben, me opeens weer volledig aan mijn dieet te houden. Word er een beetje treurig van, net zoals vorige keer in het begin. Gevoel dat ik echt niets mag. Nu kan ik wel een bakje yoghurt met suiker of een cracker/boterham met beleg nemen, maar daar heb ik dus echt geen zin in. En fruit ook geen zin in. Ik wil slecht, zoet voedsel
. Al de hele dag.
Meer dan balen. Ik weet werkelijk niet hoe ik nu rond moet komen de komende tijd.quote:
Ohquote:Op donderdag 25 september 2008 16:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Meer dan balen. Ik weet werkelijk niet hoe ik nu rond moet komen de komende tijd.
Huh?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Meer dan balen. Ik weet werkelijk niet hoe ik nu rond moet komen de komende tijd.
Tegenvaller op tegenvaller op tegenvaller. Plotseling moeten we ¤ 15.000 investeren in ons huis, word ik ziek, verlies ik een opdrachtgever.... en zo nog een paar dingetjes.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:00 schreef SHE het volgende:
[..]
Huh?
Hoe kan je nu het ene moment bieden op een huis in Belgique en het andere moment blut zijn?
Is je administratie niet ok?
Waardeloos zeg!quote:Op donderdag 25 september 2008 17:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Tegenvaller op tegenvaller op tegenvaller. Plotseling moeten we ¤ 15.000 investeren in ons huis, word ik ziek, verlies ik een opdrachtgever.... en zo nog een paar dingetjes.
quote:Op donderdag 25 september 2008 17:05 schreef Laureline het volgende:
Oja, die gene voor 'acteren en leuk meedoen' kan ik me zo voorstellen. Nu ik terugdenk heb toch ook ooit iets traumatischbeleefd in die trant. Ik ging naar een jaarlijkse evaluatie met meerdere mensen, moesten we vantevoren ineens eerst in een kring gaan zitten, en dan telkens iemand in de ogen kijken en dan "echt contact maken"
. Ik wilde zoooo graag gillend wegrennen ...
![]()
Ik heb een bakje vanillevla genomen, als toetje, toen ik al yoghurt op had. En nu begin ik alweer buikpijn te krijgenquote:Op donderdag 25 september 2008 16:55 schreef SHE het volgende:
[..]
Aan toegeven Anders gaat dat gevoel niet meer weg. Gewoon vandaag zondigen en morgen fris beginnen.
Niet negeren.
WOWOWOW vanillavlaquote:Op donderdag 25 september 2008 17:50 schreef Chicolate het volgende:
Tink wat onzettend kut/klote/vervelend whatever ... Hoop zo voor je dat je komende tijd weer wat vindt.
[..]
Ik heb een bakje vanillevla genomen, als toetje, toen ik al yoghurt op had. En nu begin ik alweer buikpijn te krijgen.
Vanille is een van de dingen waar ik het meeste buikpijn van krijgquote:Op donderdag 25 september 2008 18:10 schreef SHE het volgende:
[..]
WOWOWOW vanillavla
Wat een ontzettend laffe poging tot zondigen![]()
Buikpijn is dus terecht
Jeetje wat een verstandigheid Tinkquote:Op donderdag 25 september 2008 18:14 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb vandaag een Magnum gegeten. En straks, als mijn man thuis is, ga ik aan de zuip (één van ons blijft altijd zo nuchter dat er in noodgevallen autogereden kan worden. Je weet immers nooit met kinderen)
En ja dat kloptquote:Op woensdag 24 september 2008 21:59 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee, griesmeel is van tarwe, maismeel ( polenta ) uitsluitend van mais. Echte polenta wordt uitsluitend van maismeel gemaakt.
Wat raar om mijn echte naam hier te zienquote:Op donderdag 25 september 2008 18:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Leuk Saskia! Zijn het al echt een beetje vriendinnen van je?
Oh en Kim, was je toevallig al naar de laarzenwinkel geweest?
dat komt vast wel goed hoorquote:Op donderdag 25 september 2008 18:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Wat raar om mijn echte naam hier te zien
Vriendinnen is echt nog een te groot woord, maar kan zeker met een paar heel goed omgaan
Maar ik weet van het HBO dat dat in de eerste paar maanden nog heel erg kan veranderen
quote:Op donderdag 25 september 2008 18:48 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
dat komt vast wel goed hoor
het begin is dr ....
volgens mij ben jij trouwens in een paar maanden een stuk volwassener en wijzer geworden
je posts zijn in elk geval veel leuker om te lezen en ik ben nu ook oprecht geintresseerd in wat je te melden hebt.
nou dat is goed te merkenquote:Op donderdag 25 september 2008 18:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Thanks
Ik probeer wel iets anders in het leven te staan nu
Zo heerlijk eerlijkquote:Op donderdag 25 september 2008 18:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh ik had zo twee foto's met Mr PF
1 van een heel leuk feest, m'n haar zit goed, ik kijk best blij.
2. M'n haar zit vreselijk, ik kijk naar, verschrikkelijk (andere dag)
Dus ik zo aaaah foto 2 moet je echt verbranden, ik zie er vreselijk uit
Hij: Oke is goed
En foto 1 is wel leuk. Maar m'n hoofd is zo... bol... dik.
Hij: Ja zo ziet je hoofd er gewoon uitWat heb ik daar nu weer aan
!
Joahquote:
Troosteten wanneer je het écht nodig hebt mag bestquote:Op donderdag 25 september 2008 19:00 schreef Tinkepink het volgende:
Zo, twee calvados en een halve zak chips verder gaat het al een stuk beter met me. Het komt vast wel weer goed![]()
En Miss_S, je bent er inderdaad een stuk genuanceerder op geworden
Dawassiknie!quote:Op donderdag 25 september 2008 18:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Leuk Saskia! Zijn het al echt een beetje vriendinnen van je?
Oh en Kim, was je toevallig al naar de laarzenwinkel geweest?
Lekker, perenijsjesquote:Op donderdag 25 september 2008 19:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
JoahEn peerijsjes en raketten mogen ook
van mezelf dan he, hihi
Goedzo, want als je er én goed uit ziet én een leuk mens in de omgang bent, dan heb je de wereld aan je voetjes.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Thanks
Ik probeer wel iets anders in het leven te staan nu
40 volgensmij, da's haast niets!quote:Op donderdag 25 september 2008 19:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lekker, perenijsjeshoeveel kcal per stuk zijn die?
69 uit mijn hoofd.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
40 volgensmij, da's haast niets!
quote:Op donderdag 25 september 2008 19:23 schreef SHE het volgende:
[..]
Goedzo, want als je er én goed uit ziet én een leuk mens in de omgang bent, dan heb je de wereld aan je voetjes.
Bitchen kan altijd nog, als je alleen thuis bent, samen met je voodoopoppetjes.
Tenminste, dat is mijn geheim.
Volgensmij staat op de verpakking 40 Kcal.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:25 schreef SHE het volgende:
[..]
69 uit mijn hoofd.
Is nog steeds ok.
Jumquote:Op donderdag 25 september 2008 19:34 schreef SHE het volgende:
50 ja?
ok, dan eet ik vanavond perenijsjes
Ja, ik had vandaag nicoise dag. Ik ben alleen uit de band gesprongen met de nootjesquote:Op donderdag 25 september 2008 19:24 schreef SHE het volgende:
KIMMMMM,, hier komen!
Heb je al gegeten en zo ja, wat?
Nog braaf?
Een kilootje aankomen is voor mijn vriend reden genoeg om de hele avond in het nieuw onstane vet te gaan knijpen. Het verschil is ook wel vrij groot (hij schatte het op 3 kg aangekomen, het was er maar 1). Maar dat knijpen in mn vet vind ik zo vreselijk irritant, dat ik het er zo snel mogelijk weer af wil hebbenquote:Op donderdag 25 september 2008 19:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zo heerlijk eerlijk'Ja schat, je hebt nu eenmaal vetjes' Grr
Ik háát het wanneer hij er in knijptquote:Op donderdag 25 september 2008 19:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Een kilootje aankomen is voor mijn vriend reden genoeg om de hele avond in het nieuw onstane vet te gaan knijpen. Het verschil is ook wel vrij groot (hij schatte het op 3 kg aangekomen, het was er maar 1). Maar dat knijpen in mn vet vind ik zo vreselijk irritant, dat ik het er zo snel mogelijk weer af wil hebben. Het helpt, ik kom nooit meer dan een kilo aan
.
Perenijsjesdie mag ik
.
In Frankrijk welquote:Op donderdag 25 september 2008 19:41 schreef SHE het volgende:
Hier liggen standaard de perenijsjes en aardbeienijsjes van festini in de vriezer. HE heeft er een passie voor geloof ik.
Ik ben zelf meer een citroenijs freak, maar dat is niet in waterijs te krijgen, vreemd genoeg.
Oh, maar da's niet erg. Zondigen met noten is net zoiets als iemand verkrachten zonder penetratie.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:42 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, ik had vandaag nicoise dag. Ik ben alleen uit de band gesprongen met de nootjes.
Om mezelf te verwennen had ik een piepklein zakje macademia noten gekocht.
En tering hee, dat is gewoon twee maaltijden!. Maar dat zag ik pas toen het al op was
.
Oh ik ben al niet meer boos. Ik houd dat nooit lang vol, daarvoor ben ik te snel afgeleid.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hoe staan de gemoederen ervoor nu SHE? of is HE nog niet zu hause?
Srsly??quote:Op donderdag 25 september 2008 19:46 schreef Chicolate het volgende:
[..]
In Frankrijk wel. Leukste was nog toen bleek dat het stokje geen stokje was, maar een stuk bevroren drop. Hebben ze ook zonder dropstokje trouwens. Dozen at ik ervan, in de vakantie. Vraag Conleche anders om ernaar te zoeken en ze de hele terugreis bevroren te houden
.
Hij ziet het als een nieuw speeltje "kijk dit had je eerst nog niet" *pakt een nieuw kwabje vast en kijkt kinderlijk blij, alsof het kwabje verstoppertje speelde*quote:Op donderdag 25 september 2008 19:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik háát het wanneer hij er in knijptMag ie heel erg zijn best gaan doen wil hij die avond nog iets krijgen
is heel makkelijk:quote:Op donderdag 25 september 2008 19:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh mên zelfs op fok ben ik slecht in namen
Ik haal coldfeet en conleche stiekem altijd door elkaar
en vivi en kim
en kwak en beesie-jen
maar nu ben ik dus betrapt
quote:Op donderdag 25 september 2008 19:53 schreef Isegrim het volgende:
Avondeten gaat nogal ruk deze week.Veel weg 's avonds enzo. Vandaag ging ik direct uit mijn werk naar de paarden en heb ik onderweg bij het tankstation een broodje bal gekocht.
Ik moet iets verzinnen wat ik mee kan nemen naar mijn werk en wat ik kan opeten als ik rechtstreeks uit m'n werk naar de paarden ga...
Lijstje van vandaag:
O: bakje yoghurt en een eitje (muesli is op en er was nog maar één eitje)
T: VitaLinea
L: 1 x boterham kaas, 1 x boterham geitenroomkaas
T: VitaLinea
T: broodje bal met beetje mayo
D: tomaat met mozzarella en véél basilicum plus wat olijfolie, peper en zout
T: chocolaatje
It isquote:Op donderdag 25 september 2008 19:49 schreef SHE het volgende:
[..]
Srsly??
Dat moet heaven zijn. Drop is naast citroen mijn favo smaak!!
Geen idee wat dat is, bureauredacteur! Waarom dacht je dat ik dat was? Het klinkt wel erg knus, krijg gelijk een beeld van mezelf achter een bureau met koffiequote:Op donderdag 25 september 2008 18:09 schreef Tinkepink het volgende:
Wat doe je precies Laureline, dat er in jouw vakgebied bijna alleen maar freelancebanen zijn. Ben je bureauredacteur (mijn eigenlijke professie)?
quote:Op donderdag 25 september 2008 19:57 schreef kwakveense het volgende:
[..]
is heel makkelijk:
BJ is twee keer zo lang als ik
ik heb een slecte dag qua eten. t ging prima tot de borrel om half vijf bij mijn werk... zo erg, borrelnootjes en leverworst op t moment dat ik echt de meeste snaaitrek heb...
niet echt fatsoenlijk avond gegeten nadat ik pas om 7 uur thuis was.
nou ja, morgen weer netjes. oh, en ik heb een fijn kippetje gekocht bij de Hoogvliet (uit de diepvries zijn lekker, duitse braadkuikens) en dat ga ik lekker voor mezelf maken dit weekend. hoe lang moet een kip van een kilo ongeveer in de oven?
Wat een fantastische baanquote:Op donderdag 25 september 2008 20:00 schreef Laureline het volgende:
[..]
Geen idee wat dat is, bureauredacteur! Waarom dacht je dat ik dat was? Het klinkt wel erg knus, krijg gelijk een beeld van mezelf achter een bureau met koffieen een poes
![]()
Maar ik zit wel eens achter een bureau, alleen ontwerp ik dan. Theaterkostuums.
Lekker gezopen?Ik doe dat ook altijd, met
samen vieren we het als een opdracht niet doorgaat. Of de begroting tegenvalt. Met uit eten en veel drank
. Vandaar die 65 kilo, de laatste tijd veel te veel te vieren gehad
Jezus, het lijkt wel die van mij!quote:Op donderdag 25 september 2008 19:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hij vind mij wel heel mooi dun (goed) en dat ik terecht lid ben van de lekkere billen hyves
en dat mijn tietjes echt heel perfect zijn, want ze zijn heel stevig maar ook zacht (cup A ftw!)
En dat mijn benen zo leuk of mooi zijn. En dat als ik hakken draag ik er helemaal leuk uit zie. En met stay ups nog meer. En met mijn nieuwe nette jurkje nog nog nog meer. En met een parelketting nog nog nog meer.
Dus hij is ook wel heel erg complimenteus, maar dan ben ik het ook niet altijd met hem eens
* Mini_rulez sluipt het topic binnen...quote:Op donderdag 25 september 2008 19:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Een kilootje aankomen is voor mijn vriend reden genoeg om de hele avond in het nieuw onstane vet te gaan knijpen. Het verschil is ook wel vrij groot (hij schatte het op 3 kg aangekomen, het was er maar 1). Maar dat knijpen in mn vet vind ik zo vreselijk irritant, dat ik het er zo snel mogelijk weer af wil hebben. Het helpt, ik kom nooit meer dan een kilo aan
.
Perenijsjesdie mag ik
.
Als ik altijd zo voorbeeldig eet, is het heus niet erg als ik een keer een paar dagen niet zo voorbeeldig eet.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:57 schreef SHE het volgende:
[..]
Haal bij de AH een paar maaltijdrepen van Weightcare, die zijn echt ontzettend lekker ( ook geschikt voor de munchies )
Zorg dat je altijd een paar repen in je tas hebt voor dit soort momenten.
Eten was te vet vandaag, geitenroomkaas, bal + mayo en dan ook nog mozzarella is foei.
En dat terwijl je tot nu toe zo voorbeeldig at![]()
Sjeeeeeeeeeeeeeeeeem on joeeeeeeee!
Ze zijn echt lekker, zeker die met pinda. Smaakt naar snickers!quote:Op donderdag 25 september 2008 20:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als ik altijd zo voorbeeldig eet, is het heus niet erg als ik een keer een paar dagen niet zo voorbeeldig eet.
Maar goed, Weightcare-repen dus. Ik vind het maar niks eigenlijk, dat soort spul, maar als jij zegt dat het okee is, dan haal ik het wel.
Zitten er dan niet veel KH in?quote:Op donderdag 25 september 2008 20:16 schreef SHE het volgende:
[..]
Ze zijn echt lekker, zeker die met pinda. Smaakt naar snickers!
Dat is een onjuiste gedachte; fietsen is een low impact sport en als je slecht eet en fietst dan word je juist zwaarder.quote:Op donderdag 25 september 2008 20:15 schreef Isegrim het volgende:
Overigens beweeg ik momenteel wel extra veel (véél fietsen), dus dat compenseert hopelijk een beetje dat het met eten wat minder ging de afgelopen week. Ik kan het niet controleren want ik heb nog geen nieuwe batterijen voor mijn weegschaal gekocht.Morgen even doen.
Zeker niet. hence; 'weightcare'quote:Op donderdag 25 september 2008 20:17 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zitten er dan niet veel KH in?
Hoe komt dat?quote:Op donderdag 25 september 2008 20:18 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat is een onjuiste gedachte; fietsen is een low impact sport en als je slecht eet en fietst dan word je juist zwaarder.
Zelfde gaat op voor zwemmen trouwens.
Hoe oud zijn je kinderen?quote:Op donderdag 25 september 2008 20:21 schreef Tinkepink het volgende:
Moet nog even omdenken. Ik dacht na SHE's tip van de maaltijdrepen: goed idee voor als ik onderweg ben. En toen realiseerde ik me weer dat ik de komende tijd weinig onderweg zal zijn![]()
Het goede nieuws: nu heb ik weer tijd om mijn eigen brood te bakken Oh nee,dat eet ik niet meer. Nu heb ik weer tijd om heerlijk uitgebreid te koken met Aldi en Lidlproducten!
![]()
En mijn kinderen vinden het ook wel oke,mama thuis en tijd genoeg. Dat paardrijden er even niet meer inzit vertel ik ze over een paar weekjes welDoor het bos wandelen, paddestoelen kijken en knutselen met kastanjes ed.vinden ze gelukkig net zo leuk
Cardiovasculair niet natuurlijk, daar is het heel goed voor.quote:Op donderdag 25 september 2008 20:20 schreef ColdFeet het volgende:
Is zwemmen zo low impact danIk ben altijd gesloopt en buiten adem, als ik goed mijn best doe.
net 4 en 5. En het is inderdaad de tijd voor boswandelen. En over een paar weken zijn de eetkastanjes groot genoeg. Ik verheug me er nu al op. Kastanjes met spruitjes. Zó lekkerquote:Op donderdag 25 september 2008 20:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hoe oud zijn je kinderen?
Het is straks wel de tijd voor boswandelingen inderdaaddus dat zullen ze niet erg vinden
Oja, productieleider heet dat bij ons.quote:Op donderdag 25 september 2008 20:13 schreef Tinkepink het volgende:
Nou inderdaad, wat een geweldige baan Laureline! En wat een bureauredacteur is? Dat is degene die bijvoorbeeld alle filmpjes voor Netwerk voorbereidt. Het filmen en monteren zelf wordt gedaan door de verslaggever, de voorbereiding door de bureauredacteur. Heerlijk werk vind ik: iets opstarten maar het niet af hoeven rondenen daarnaast ook nog overal je neus in mogen steken
![]()
Ik wou dat ik wat dichter bij Hilversum woondeVolgens mijn oude docenten was ik opvallend goed in dit werk.
Dat is gewoon het nadeel van een aerobe training ( fietsen, wandelen, zwemmen, steppen etc.quote:Op donderdag 25 september 2008 20:22 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hoe komt dat?
En ik maar denken "ik fiets tenminste nog".
Volgens mij heb ik van de week zelfs al kastanjes zien liggen op de grond. Herfstwandelingen door het bos zijn zo leuk *jeugdsentimentquote:Op donderdag 25 september 2008 20:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
net 4 en 5. En het is inderdaad de tijd voor boswandelen. En over een paar weken zijn de eetkastanjes groot genoeg. Ik verheug me er nu al op. Kastanjes met spruitjes. Zó lekker
Ik kan en wil heel veel, maar helaas heb ik nogal wat noten op mijn zang wat betreft de werktijden.quote:[b]Op donderdag 25 september 2008 20:32 schreef
Tinkepink: je hebt het waarschijnlijk al eerder verteld maar wat voor werk doe/zoek je dan?
quote:Op donderdag 25 september 2008 20:33 schreef cinnamongirl het volgende:
Sterke Tink en Vivi...
Hier ook minder nieuws. Ben afgewezen voor de baan. Dat betekent dat ik moet blijven werken bij mijn huidige baas, in een baan waarin ik helemaal geen energie wil steken.
De gedachte dat ik niet morgen mijn ontslagbrief in kan dienen maakt dat ik wel kan janken.
Ik wil een juridische baan! Het is alleen zo lastig om ertussen te komen zonder relevante ervaring...
Tja, dat beperkt de boel wel, hoewel het met de moderne communicatiemiddelen toch goed mogelijk moet zijn, als je iets ruimdenkender bent dan de gemiddelde 9 tot 5-kantoorslaaf. Ik hoop maar dat er snel iemand komt die je talenten wil benutten.quote:Op donderdag 25 september 2008 20:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik kan en wil heel veel, maar helaas heb ik nogal wat noten op mijn zang wat betreft de werktijden.
Ik zoek een baan als: journalist, redacteur, tekschrijver, communicatieadviseur, energieinkoper (of iets anders in de energiebranche), accountmanager, projectleider, bemoeial of iets-nieuws-op-poten-zetter. En dat bij voorkeur 24 uur per week vanuit huis
quote:Op donderdag 25 september 2008 20:42 schreef Sugar het volgende:
He wat rot, cinnamongirl! Kan me voorstellen dat de moed je in de schoenen zakt dan.![]()
![]()
--------------------------------------------------------------------------------
07:00 ontbijt 180.00 ml melk mager vers (ah) 72
07:00 ontbijt 80.00 gram all-bran fruit'n fibre (kellogg's) 288
10:00 tussendoortje 2.00 stuk vitalinea 0% fruit (danone) 132
11:00 tussendoortje 2.00 stuk kippenei gekookt 150
13:00 lunch 150.00 ml melk mager vers (ah) 60
13:00 lunch 80.00 gram all-bran fruit'n fibre (kellogg's) 288
19:00 diner 250.00 gram spruiten 92
19:00 diner 1.00 stuk uien gebakken 27
19:00 diner 120.00 gram kipfilet gebakken 224
--------------------------------------------------------------------------------
Totaal ontbijt 360
Totaal tussendoortje 282
Totaal lunch 348
Totaal diner 343
Totalen: 1333 vergelijk sportdagboek: 420 kcal
Zonder fout, geen goed en zonder klote, geen yay.quote:Op donderdag 25 september 2008 20:48 schreef Mini_rulez het volgende:
Een spiritueler aangelegd persoon zou zeggen dat het een test is, of een kans om te leren of zulk soort bs. Heb je op het moment zelf alleen zo weinig aan.
Leef jij echt 6 uur op een bakje melk met Allbran? En daar sport je ook nog op?quote:
Bij mijn weten val je af als je minder kcal eet dan verbruikt. Met fietsen verbruik je kcal, dus als je elke dag 20-30 km fietst, lijkt het mij dat je dan meer kunt eten dan wanneer je geen inspanningen verricht. Maar goed, ik was sowieso niet van plan om wekenlang slecht te eten dus het doet er niet echt toe. Ik merk wel degelijk dat ik makkelijker afval sinds ik meer fiets (oude werk was veel dichterbij).quote:Op donderdag 25 september 2008 20:18 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat is een onjuiste gedachte; fietsen is een low impact sport en als je slecht eet en fietst dan word je juist zwaarder.
Zelfde gaat op voor zwemmen trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |