WOWOWOW vanillavlaquote:Op donderdag 25 september 2008 17:50 schreef Chicolate het volgende:
Tink wat onzettend kut/klote/vervelend whatever ... Hoop zo voor je dat je komende tijd weer wat vindt.
[..]
Ik heb een bakje vanillevla genomen, als toetje, toen ik al yoghurt op had. En nu begin ik alweer buikpijn te krijgen.
Vanille is een van de dingen waar ik het meeste buikpijn van krijgquote:Op donderdag 25 september 2008 18:10 schreef SHE het volgende:
[..]
WOWOWOW vanillavla
Wat een ontzettend laffe poging tot zondigen![]()
Buikpijn is dus terecht
Jeetje wat een verstandigheid Tinkquote:Op donderdag 25 september 2008 18:14 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb vandaag een Magnum gegeten. En straks, als mijn man thuis is, ga ik aan de zuip (één van ons blijft altijd zo nuchter dat er in noodgevallen autogereden kan worden. Je weet immers nooit met kinderen)
En ja dat kloptquote:Op woensdag 24 september 2008 21:59 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee, griesmeel is van tarwe, maismeel ( polenta ) uitsluitend van mais. Echte polenta wordt uitsluitend van maismeel gemaakt.
Wat raar om mijn echte naam hier te zienquote:Op donderdag 25 september 2008 18:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Leuk Saskia! Zijn het al echt een beetje vriendinnen van je?
Oh en Kim, was je toevallig al naar de laarzenwinkel geweest?
dat komt vast wel goed hoorquote:Op donderdag 25 september 2008 18:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Wat raar om mijn echte naam hier te zien
Vriendinnen is echt nog een te groot woord, maar kan zeker met een paar heel goed omgaan
Maar ik weet van het HBO dat dat in de eerste paar maanden nog heel erg kan veranderen
quote:Op donderdag 25 september 2008 18:48 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
dat komt vast wel goed hoor
het begin is dr ....
volgens mij ben jij trouwens in een paar maanden een stuk volwassener en wijzer geworden
je posts zijn in elk geval veel leuker om te lezen en ik ben nu ook oprecht geintresseerd in wat je te melden hebt.
nou dat is goed te merkenquote:Op donderdag 25 september 2008 18:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Thanks
Ik probeer wel iets anders in het leven te staan nu
Zo heerlijk eerlijkquote:Op donderdag 25 september 2008 18:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh ik had zo twee foto's met Mr PF
1 van een heel leuk feest, m'n haar zit goed, ik kijk best blij.
2. M'n haar zit vreselijk, ik kijk naar, verschrikkelijk (andere dag)
Dus ik zo aaaah foto 2 moet je echt verbranden, ik zie er vreselijk uit
Hij: Oke is goed
En foto 1 is wel leuk. Maar m'n hoofd is zo... bol... dik.
Hij: Ja zo ziet je hoofd er gewoon uitWat heb ik daar nu weer aan
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |