Och. De eerste 2 machines kosten de meeste tijd. Domain Controller, alle applicaties installeren en nalopen, policies inregelen. Dan de eerste member server, apps inregelen, rechten van user-accounts goedzetten. Dan alles van voor naar achter en van links naar rechts testen. Da's een dag of 2, voornamelijk vanwege de CCC-audit kwalificatie die het hele systeem moet krijgen.quote:
Alles windows ?quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:22 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Och. De eerste 2 machines kosten de meeste tijd. Domain Controller, alle applicaties installeren en nalopen, policies inregelen. Dan de eerste member server, apps inregelen, rechten van user-accounts goedzetten. Dan alles van voor naar achter en van links naar rechts testen. Da's een dag of 2, voornamelijk vanwege de CCC-audit kwalificatie die het hele systeem moet krijgen.
Daarna image maken van de member met sysprep, en deployen. Install & config is dan verder ongeveer 30 minuten per machine, waarbij je die 6 overgebleven bakken makkelijk (nagenoeg) tegelijk kan pakken, dus effectief een 3 kwartier voor die laatste 6 bakken.
En dan eens kijken of de auditors het met me eens zijn.
Dat deel wel ja. Er komt specifieke software op te draaien die nu eenmaal onder windows ontwikkeld is.quote:
Er is een speciale eeebuntu versie. Of gewoon even googelen op Xandros. Alle linux distro's zijn te vinden en zelf te downloaden, dus voor de volgende keer: zoekt en gij zult vindenquote:Op woensdag 24 september 2008 07:24 schreef Pinball het volgende:
Tvp in de hoop dat de mijne ook snel geleverd wordt.
En in de hoop dat iemand hier tips heeft om aan een linux restore image te komen voor een 900, aangezien ik een windows versie krijg.
Offtopic: user accounts op een member server? Of bedoel je een tweede domain controller (die dan eigenlijk geen member server mag heten omdat alle controllers sinds 2k nu eenmaal peers zijnquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:22 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Dan de eerste member server, apps inregelen, rechten van user-accounts goedzetten.
Zowel lokale accounts en user-accounts binnen de domain-structuur.quote:Op woensdag 24 september 2008 12:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Offtopic: user accounts op een member server? Of bedoel je een tweede domain controller (die dan eigenlijk geen member server mag heten omdat alle controllers sinds 2k nu eenmaal peers zijn)?
Lekt als in hij raakt leeg na een paar dagen, terwijl je laptop uitstaat, of komt er daadwerkelijk zooi uit?quote:Op woensdag 24 september 2008 16:01 schreef sonnie het volgende:
Hebben jullie ook zoveel gezeik met de batterij van de EEEpc?
Mijn 1e batterij lekte en Asus had een nieuwe gestuurd maar deze lekt *$^ook....
Was ik dat vergeten?quote:Op woensdag 24 september 2008 08:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij moet je tijdens het opstarten iets van [esc] indrukken oid, dan boot ie vanaf je usb-stick en kun je hem gewoon installeren of draaien vanaf de usb.
Klopt, hij doet het niet, ondanks dat je het in het bios instelt. Je moet dus nog een toets (en ik meen dus dat het de [esc] was) indrukken tijdens het booten.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:58 schreef Sanne het volgende:
[..]
Was ik dat vergeten?
Ik probeerde met Eeebuntu op de usb stick te booten en in de bios was het goed aangegeven dat hij eerst naar de usb moest kijken maar hij verdomde het toch mooi hoor.
Het toetsenbordje van de 9" is net zo groot als die van de 7", dan weet je datquote:Op woensdag 24 september 2008 19:21 schreef Stereotomy het volgende:
tvp, wil wel een 9 of 10 inch hebben. Toetsenbordje van 7 inch is echt te klein.
Dus je kan linux gewoon downloaden?quote:Op woensdag 24 september 2008 08:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Er is een speciale eeebuntu versie. Of gewoon even googelen op Xandros. Alle linux distro's zijn te vinden en zelf te downloaden, dus voor de volgende keer: zoekt en gij zult vinden
En die van 10 inch is groter?quote:Op woensdag 24 september 2008 19:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het toetsenbordje van de 9" is net zo groot als die van de 7", dan weet je dat
quote:The 700 and 900 series are equipped with similar keyboards, 83% size of a generic one. The 1000 series, as it fits in a spacier case, offers an almost full-sized (92%) keyboard.
er loopt al een hele tijd een thread over op het eeeusersforum. Asus ontkent dat er een probleem is. Het ligt overigens zeer waarschijnlijk niet aan de batterij, maar aan de 900 zelf. Het lijkt dat het USB circuit, of iets wat er aan zit, stroom blijft trekken. Zet je alle USB settings uit in het BIOS, dan is het probleem weg. Maar ja, zet je het niet elke keer weer aan, dan heb je geen poorten, geen cam, geen cardreader. Dus dat is ook niet echt een oplossing.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:10 schreef sonnie het volgende:
Nee er komt gelukkig geen zooi uit.
Als het een bekend probleem is dan kunnen ze er toch wat aan doen en de klaten een goede geven. Beetje raar van een bedrijf als het probleem bekend is om dan de accu die je gaat opsturen niet te testen...
Dus dan zou het niet aan het verbruik van de 900 liggen maar aan deze serie batterijen?quote:Op donderdag 25 september 2008 11:49 schreef sonnie het volgende:
Bij mij ligt het duidelijk wel aan de batterij hoor.
Als ik hem 100% pomp en dan uit de EEEpc haal is hij alsnog na 3 dagen helemaal leeg.
Daar heb ik geen last van.quote:Op donderdag 25 september 2008 11:49 schreef sonnie het volgende:
Bij mij ligt het duidelijk wel aan de batterij hoor.
Als ik hem 100% pomp en dan uit de EEEpc haal is hij alsnog na 3 dagen helemaal leeg.
Da's apart, heb ik geen last van (gehad) en heb zelf ook vanalles aan "niet ondersteunde" software geinstalleerd via synaptic. Met welke programma's gebeurd het? Is het enkel wanneer je een bepaald programma open hebt staan? Dan kun je bepalen waar het aan ligt.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:29 schreef Sanne het volgende:
ik heb sinds vandaag de ene vastloper na de andere. enige wat ik onlangs geïnstalleerd heb is de dongel van vodafone en een full screen add on voor firefox. alles loopt vast zowel in easy als advanced mode. not amused
Onder Linux is het ctrl alt backspace waarmee je alles killed. En wat is picasa? (nog nooit van gehoord) Wanneer je dat niet draait, werkt dan alles wel goed?quote:Op donderdag 25 september 2008 22:45 schreef Sanne het volgende:
Het gebeurt in firefox, maar treedt ook op als ik mijn dongle verbind, en vanavond zelfs toen ik alleen maar Picasa had draaien (wat eerst goed leek te gaan).
Picasa heb ik gisteren ook geinstalleerd bedenk ik me. Het scherm freezt, muis reageert niet meer, ctrl alt del doet niets, Alt F4 niet, Ctrl Q niet. Helemaal niets. Heb hem vanavond acht keer herstart.
Ik weet het niet meer.
Je kunt natuurlijk altijd iemand (quote:Op woensdag 24 september 2008 19:27 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dus je kan linux gewoon downloaden? [ afbeelding ]
Nou, da's fijn om te weten Marijke.
Maar ik bedoelde dus gewoon de asus restore image, voor een 900.
Ctrl - Alt - Backspace!quote:Op donderdag 25 september 2008 23:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Onder Linux is het ctrl alt backspace waarmee je alles killed. En wat is picasa? (nog nooit van gehoord) Wanneer je dat niet draait, werkt dan alles wel goed?
Is nergens voor nodig, Xandros wordt gewoon los aangeboden ter downloadquote:Op vrijdag 26 september 2008 00:18 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk altijd iemand () die een Linux versie heeft een PM sturen...
Met een restore vanaf USB m.b.v. het image dat Asus verstrekt heb je natuurlijk wel alles in 1 keer ingesteld staan zoals het hoort.quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is nergens voor nodig, Xandros wordt gewoon los aangeboden ter downloadMaar wanneer je dan toch gaat installeren zou ik eerst eeebuntu eens proberen
Je kunt em nieuw voor 280 krijgen (LInux versie) volgens de Teakers Pricewatch, dus lijkt mij een goede deal 250.quote:Op zondag 28 september 2008 02:30 schreef Dutch_Nelson het volgende:
ASUS Eee PC 900 kan ik voor 250,- nieuw krijgen ,is dat een goede deal?
En draait XP er lekker op of slaat het al vast als je msn en firefox tegelijk aan heb staan... ?
En heb je dan geen crap erop staan zoals "probeer deze gratis 30 dagen versie" van mcafee?quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:21 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Met een restore vanaf USB m.b.v. het image dat Asus verstrekt heb je natuurlijk wel alles in 1 keer ingesteld staan zoals het hoort.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is nergens voor nodig, Xandros wordt gewoon los aangeboden ter downloadMaar wanneer je dan toch gaat installeren zou ik eerst eeebuntu eens proberen
En ja, ik weet dat dat allemaal wel goed te krijgen is en dat je als rechtgeaarde nerd een harde plasser hoort te krijgen van zoveel configuratie en installatie. Maar ik gebruikte al linux toen jij nog flippo's spaarde, en na jaren van best wel hardcore linux from scratch en slackware wil ik nu gewoon iets wat meteen werkt.quote:The Operating System on the Eee PC is not a Xandros Product.
Heb je daar al mensen over horen klagen dan?quote:Op zondag 28 september 2008 21:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En heb je dan geen crap erop staan zoals "probeer deze gratis 30 dagen versie" van mcafee?
Ik heb ps cs3 erop staan samen met wat andere programma's (dreamweaver, flash) uit het adobepakket, maar ik gebruik het niet om afbeeldingen te bewerken, maar meer om bepaalde afbeeldingen te kunnen openen. Voor bewerken is het scherm gewoon te klein. Het werkt overigens wel prima op mijn 901.quote:Op maandag 29 september 2008 00:33 schreef Dutch_Nelson het volgende:
werkt photoshop cs 2 trouwens degelijk op de 901 met win XP
Nee, maar dit topic staat dan ook niet in KLBquote:Op maandag 29 september 2008 00:26 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Heb je daar al mensen over horen klagen dan?
Probleem is dat ik een veel snellere laptop heb met 14 inch scherm van nog geen 2 kilo. Zit dus een beetje te twijfelen of het de omschakeling waard is. Maar die Samsung is wel mooi opzich.quote:Op maandag 29 september 2008 11:00 schreef SHOOOTO het volgende:
^is de NC10 al te koop in NL? Als ze echt 8 uur accuduur beloven, dan is het wel een aanrader.
Ik vond het al raar, harddisk van 80MB
http://www.portablegear.nl/reviews/Samsung_NC10.htm
Dan wordt het verschil wel erg klein.quote:Op maandag 29 september 2008 11:38 schreef leolinedance het volgende:
Probleem is dat ik een veel snellere laptop heb met 14 inch scherm van nog geen 2 kilo. Zit dus een beetje te twijfelen of het de omschakeling waard is. Maar die Samsung is wel mooi opzich.
Er was nergens iets in te stellen in het standaard proggie, voor zover ik kon vinden. Maarrr, ik geloof dat ik het inmiddels gefixed heb. Na een "sudo alsaconf" lijkt alles naar behoren te werken.quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
Kan je dat niet gewoon instellen in de player? Probeer anders VLC eens.
Ja bij mij zit er gewoon de standaard meegeleverde XP op..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:18 schreef SHOOOTO het volgende:
^bij mij gaat ie redelijk snel, heb een gestripte versie van XP opgezet. Zelf wil ik nog 2GB erin zetten.
Vanaf begin november zeer waarschijnlijk in NL te koop. In omringende Europese landen (UK,BE,FR) kun je ze al pre-orderen. Overal trouwens met 160GB HDD schijf. En standaard 6 cell accu wat op papier wordt aangegeven met 8uur gebruik. Maar lees bijv over Asus 1000 ook met 6cell dat in praktijk zo'n 5-6 uur is. Is voor mij zat. Ik wacht met smart op de Samsung. Hopelijk zit ie ook kwalitatief goed in elkaar. Toetsenbord oogt stuk beter dan Asus 1000 (rechter shift normaal bijv.). Alleen irri is misschien dat power knop aan zijkant zit. Hoop wel dat ie goed te locken is. Lijkt me nogal irri als ie spontaan aanspringt in tas of bij vastpakken. Helaas stuurt Play.com uit Uk ze niet naar NL. Jammer. Mag graag daar cd/dvd bestellen dat kan wel.quote:Op maandag 29 september 2008 11:00 schreef SHOOOTO het volgende:
^is de NC10 al te koop in NL? Als ze echt 8 uur accuduur beloven, dan is het wel een aanrader.
Ik vond het al raar, harddisk van 80MB
http://www.portablegear.nl/reviews/Samsung_NC10.htm
Je wilt die versie die op de eee meegeleverd wordt ook niet. Je moet het halve systeem al hacken om uberhaupt wat geinstalleerd te krijgen en als het al lukt heb je het risico dat je systeem om zeep geholpen wordt door een programma wat toch net niet helemaal goed doorheeft welke linux versie het is of door een update.quote:Op zondag 28 september 2008 21:10 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat is wel ergens voor nodig, want de eee-versie is niet hetzelfde als de normale versie.
[..]
En ja, ik weet dat dat allemaal wel goed te krijgen is en dat je als rechtgeaarde nerd een harde plasser hoort te krijgen van zoveel configuratie en installatie. Maar ik gebruikte al linux toen jij nog flippo's spaarde, en na jaren van best wel hardcore linux from scratch en slackware wil ik nu gewoon iets wat meteen werkt.
Vandaar dus, lieverd.
quote:The Asus S101 will be powered by Intel’s Atom processor and has a 10.2-inch LCD display with LED backlit. There are two models, one with 32GB SSD that costs $699, and one with 64GB SSD for $899.
The S101 is an ultra thin laptop, which is only 16-21mm thick.
Heb hier de 700 versie met 1GB ram en XP Pro en loopt op 700MHz al lekker. Ook met programma's aan als FF, MSN, Winamp etc.quote:Op zondag 28 september 2008 02:30 schreef Dutch_Nelson het volgende:
ASUS Eee PC 900 kan ik voor 250,- nieuw krijgen ,is dat een goede deal?
En draait XP er lekker op of slaat het al vast als je msn en firefox tegelijk aan heb staan... ?
Ik ben juist terug gegaan naar Xandros, ik werd knettergek van Ubuntu... Dat draaide zo retetraag in verhouding tot Xandros! Alleen de webcam deed het beterquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:01 schreef Metatron het volgende:
Gisteren maar besloten om Xandros echt de nek om te draaien.
Ik heb nu 'Ubuntu Eee' op m'n 900 gezet.
Op een paar kleine dingetjes na ben ik hier tot nu toe prima over te spreken.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
en eindelijk weer een fatsoenlijk filesystem ipv de windows kopie![]()
Mwjah, maar ik ben niet zo'n held met computers dat ik zelf even een nieuwe windows ofzo erop zet. Zijn er geen andere methoden gewoon met het huidige systeem? Paar vinkjes ergens uitzetten ofzo?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:12 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Ik raad een hele lichte versie van XP aan,
http://www.i64x.com/eeexp.php
misschien is deze ook handig,
http://forum.eeeuser.com/viewforum.php?id=13
Het gaat om de indeling, als voorbeeld, ik bengewend dat m'n usb stick zich onder /mnt bevind, Xandros maakt er dan een D schijf van.... dat is echt de windows look, en dat was ik niet meer gewend, daar erger me soms dus aan omdat ik dan echt even moet zoeken waar alles zitquote:
Ik gok dat McAfee de schuldige is, uninstall het eens en probeer een lichtere, zoals bijvoorbeeld Avast.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:08 schreef Qarinx het volgende:
Ik snap er niets van, maar mijn 901 is echt super traag.. als je op het start menu klikt, dan duurt het gewoon even voordat ie omhoog komt. Hij is net nieuw, heb er behalve McAfee (op D schijf) verder niets opgezet. Heb al dingen uitgezet bij opstarten en serivices en wat nutteloze programma's verwijderd.
Wat is er mis?
Sanne!quote:
Oh, dat kwam ook (deels) door de combinatie van Firefox en gmail. Gmail houdt Firefox op zo'n 20% CPU-gebruik, en dat is natuurlijk niet zo best voor je stroomverbruik.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:30 schreef Pinball het volgende:
En de batterij gaat er nu wel snel doorheen
Bij de mediamarkt (en anderen ook) is er een micro-bluetooth stickje verkrijgbaar.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:30 schreef Pinball het volgende:
Mijn 900 is binnen.
Wat een schattig ding!
Ik had eigenlijk wel gedacht/verwacht dat er standaard bluetooth op zou zitten, dat is wel een tegenvaller.
Ik wist niet dat die dingen zó klein waren!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:19 schreef mgerben het volgende:
[..]
Bij de mediamarkt (en anderen ook) is er een micro-bluetooth stickje verkrijgbaar.
Die bestaat uit het metalen deel van een USB, met 3mm plastic eraan. Je stopt hem in een USB poort en hij steekt maar een paar milimeter uit. Is bedoeld voor laptops, en is zo ontworpen dat je hem kunt laten zitten.
Link.
Ga ik doen! Dank je!quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:37 schreef veldmuis het volgende:
Ik denk niet dat dat beestje 2GB erbij eet, maar dat moet je nazoeken. Op youtube zijn iig zat filmpjes te vinden over hoe je het RAM van je beestje moet upgraden.
HD, in de 701 zit een soort SSD, maar of dat een gewone SATA is die je kunt vervangen door een normale HD, dat weet ik niet. Zoek ook even op youtube, daar vind je er wel een filmpje over als het kan.
Ook in één reepje van 2GB?quote:Op zondag 2 november 2008 00:14 schreef Remake het volgende:
Hij pakt 2 GB , alleen heb je wel een Nlite XP versie?
Of heb je een hele volle install gedaan?
heb jij dan plaats voor twee stuks in je eee pc?quote:
In mijn eeepc past geen een reepje.quote:Op zondag 2 november 2008 13:38 schreef Remake het volgende:
[..]
heb jij dan plaats voor twee stuks in je eee pc?
Ik heb de volledig installatie van XP maakt dat een hoop verschil dan tussen XP volledig en Nlite?quote:Op zondag 2 november 2008 00:14 schreef Remake het volgende:
Hij pakt 2 GB , alleen heb je wel een Nlite XP versie?
Of heb je een hele volle install gedaan?
Ah cool. Is die accu ook verkrijgbaar in Europa en wat kost ie dan?quote:Op zondag 2 november 2008 16:31 schreef Remake het volgende:
http://dealextreme.com/details.dx/sku.15973
Zeer veel verschil, en als je de schijf dan ook nog is formateerd als FAT32, heb je eigenlijk geen EEE pc meer maar een volwaardige laptop.quote:Op zondag 2 november 2008 18:19 schreef Nacho. het volgende:
[..]
Ik heb de volledig installatie van XP maakt dat een hoop verschil dan tussen XP volledig en Nlite?
Hij is alleen via DX te krijgen zover ik weet, en DX verzend gratis dus hij wordt zon 40, euro.quote:Op zondag 2 november 2008 18:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah cool. Is die accu ook verkrijgbaar in Europa en wat kost ie dan?
Ik weet niet of je dit over ongeveer anderhalve maand zou willen doen, ben nu namelijk in het buitenland dus kan het hier niet doen maar zou het wel graag willen als ik weer thuis ben...quote:Op zondag 2 november 2008 18:34 schreef Remake het volgende:
Kan mijn nederlandse image wel ergens uploaden als je wilt, is maar 144 MB
CS3 lijkt mij een beetje overkill, scherm is te klein om te PS'en. Ik gebruik zelf irfanview en GIMP portable (met 1GB, ga binnenkort maar eens upgraden naar 2GB)quote:Op zondag 2 november 2008 18:34 schreef Remake het volgende:
[..]
Zeer veel verschil, en als je de schijf dan ook nog is formateerd als FAT32, heb je eigenlijk geen EEE pc meer maar een volwaardige laptop.
Kan zelfs photoshop CS3 draaien, en daas me toch een zware app.
Kan mijn nederlandse image wel ergens uploaden als je wilt, is maar 144 MB![]()
[..]
Hij is alleen via DX te krijgen zover ik weet, en DX verzend gratis dus hij wordt zon 40, euro.
ze hebben hem ook in het wit trouwens.
Tsjah, heeft emt de afmetingen van het scherm te maken, zoals al vaker in dit topic aangegeven is. Je hebt de versie met Linux neem ik aan..? enige wat ik kan bedenken is naar beneden scrollen voordat je er op klikt.. Als dat mogelijk is dan in de applicatie die je erop gebruikt.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:50 schreef Lizan het volgende:
Iemand daar ook problemen mee en hoe los ik het op?
Dat zou ik dan weer tof vinden! Heb zelf ook een versie, maar die is engels en dat wilt mijn broer dan weer niet hebben...quote:Op zondag 2 november 2008 18:34 schreef Remake het volgende:
Vervangen kan je vergeten, zit vastgesoldeerd op het moederbordje.quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:37 schreef veldmuis het volgende:
Ik denk niet dat dat beestje 2GB erbij eet, maar dat moet je nazoeken. Op youtube zijn iig zat filmpjes te vinden over hoe je het RAM van je beestje moet upgraden.
HD, in de 701 zit een soort SSD, maar of dat een gewone SATA is die je kunt vervangen door een normale HD, dat weet ik niet. Zoek ook even op youtube, daar vind je er wel een filmpje over als het kan.
Fat32 is idd aan te raden, merkbaar sneller dan met NTFS !quote:Op zondag 2 november 2008 18:34 schreef Remake het volgende:
[..]
Zeer veel verschil, en als je de schijf dan ook nog is formateerd als FAT32, heb je eigenlijk geen EEE pc meer maar een volwaardige laptop.
Ok die heb ik nu ook alleen dan in het engels op de een of andere manier, maar ik zal wel even mijn oude XP cd erbij pakken en dan doe ik het snel op nieuwquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:02 schreef Remake het volgende:
Het is deze: http://www.i64x.com/eeexp.php
Alleen dan in het nederlands.
Ik heb bij dixons een bluetooth GPS dongeltje gekocht voor 5 tientjes ofzo (kan ook via USB). En de bluetooth dongle is 9 euro.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:46 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Ok die heb ik nu ook alleen dan in het engels op de een of andere manier, maar ik zal wel even mijn oude XP cd erbij pakken en dan doe ik het snel op nieuwthanks anywho
Iemand nog een antwoord op de GPS vraag?
Dat lukt dus niet, zo ver was ik zelf ook al wel xD en idd linux. Maar dat betekent dus dat ik sommige dingen gewoon niet kan veranderen omdat ik ze niet kan opslaanquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:45 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Tsjah, heeft emt de afmetingen van het scherm te maken, zoals al vaker in dit topic aangegeven is. Je hebt de versie met Linux neem ik aan..? enige wat ik kan bedenken is naar beneden scrollen voordat je er op klikt.. Als dat mogelijk is dan in de applicatie die je erop gebruikt.
GRAAG!quote:Op zondag 2 november 2008 18:34 schreef Remake het volgende:
[..]
[..]
Linker alt toets ingedrukt houden, dan kan je het scherm verslepen waar je het ook maar beetpakt met de linkermuisknop.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:50 schreef Lizan het volgende:
Ik heb de 4GB linux versie, maar bij sommige dingen, bijv als ik m in de advanced mode heb staan en een bureaublad achtergrond wil instellen, kan ik het niet opslaan omdat het deel met 'opslaan' oid te ver naar onder staat zodat je dat niet ziet. Het scherm kan niet kleiner worden gemaakt of verschoven worden.
Iemand daar ook problemen mee en hoe los ik het op?
Geweldig! Bedankt!quote:Op woensdag 5 november 2008 09:32 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Linker alt toets ingedrukt houden, dan kan je het scherm verslepen waar je het ook maar beetpakt met de linkermuisknop.
Als je je PM box activeert kan ik je de link sturenquote:
Wat?quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:39 schreef HeatWave het volgende:
Maar ik zie jou (nofi) niet apt-getten
.
Bedoel je met XP er al op, of XP later erop zetten. Je snapt dat ik natuurlijk wel voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten.quote:Ik zou eigenlijk wel gewoon een machine met XP nemen als ik jou was, ik heb zelf ook een paar weken met Xandros gewerkt, maar begon me te ergeren aan het feit dat bij alles waar je aan gewend was je weer liep te kloten met "hoe installer ik het, waar haal ik het vandaan" etc etc.
apt get is command line software toevoegenquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:49 schreef Brighteyes het volgende:
Bedoel je met XP er al op, of XP later erop zetten. Je snapt dat ik natuurlijk wel voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten.![]()
Ik ga idd zometeen eens even wat rondkijken om te zien hoe het eruit ziet enzo.
Ja, en zo makkelijk is het onder XP iddquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:27 schreef Macka66 het volgende:
BE, laten we het nog niet opgeven
Staat er onder in je scherm nu wel een taalvlaggetje? Dan kun je daar op klikken met je rechtermuisknop en zo of direct een andere toetsenbordinstelling kiezen, of naar add/remove keyboards gaan en daar een andere kiezen.
Je hebt niet Engels UK nodig maar Engels VS (heet bjj mij Amerikaans Engels).
Ja, dat zou je denken maar ook dat is voor veel mensen nog lastig.quote:Op maandag 17 november 2008 09:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en zo makkelijk is het onder XP idd.
Synaptic, klikken, en klaar.quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:58 schreef HeatWave het volgende:
Ik bedoel dus dat het installeren van software die er standaard niet opzit een behoorlijk gedoe is op zo'n machienetje. Je downloadt niet even een pakketje, dubbelklikken en klaar.
Deels waar, deels onwaar.quote:Op maandag 17 november 2008 09:50 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Synaptic, klikken, en klaar.
Moet wel toegeven dat ik verbaasd was dat software die ik niet zo geïnstalleerd had gelijk in het goede submenu stond. (eeebuntu).
En toch werkt dit zo met de eeepc versie van Xandros Linuxquote:Op maandag 17 november 2008 09:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en zo makkelijk is het onder XP idd.
Maar dit is Linux.
quote:Op maandag 17 november 2008 15:00 schreef Lois het volgende:
BE je hebt het nu al kapot gemaakt
Ik zit al een tijdje te denken aan een EEE, maar ik ga nu even rustig BE's avonturen afwachten voor ik een beslissing neem
Die games, doen die het ook op de eee?!? Vice city? Que? Zo ja, welk model heb je dan?quote:Op maandag 17 november 2008 15:07 schreef Remake het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn EEE Desktop [ afbeelding ]
Windooooooooooos
Ik zou eens binnenstappen bij een Mediamarkt en op alle netbooks rammelen. Even gewoon wat tekst tikken e.d. Ik krijg morgen de 10inch Samsung NC10 vind m qua toetsen stuk beter ingedeeld (rechter shift toets bijv) en hij gaat ook behoorlijk lang mee. Ook is het toetsenbord degelijk en zit er standaard XP op.quote:Op maandag 17 november 2008 15:00 schreef Lois het volgende:
BE je hebt het nu al kapot gemaakt
Ik zit al een tijdje te denken aan een EEE, maar ik ga nu even rustig BE's avonturen afwachten voor ik een beslissing neem
bijna compleet geloof ik:quote:Op woensdag 19 november 2008 11:28 schreef wc-eend het volgende:
Weet iemand een website die alle EEE laptops naast elkaar zet waar ik de specificaties kan bekijken en dergelijke?
Ik een fles wijn en een zakje nootjes.quote:Op maandag 15 december 2008 22:00 schreef remlof het volgende:
Schop, ik heb een Asus EEE PC 900 met Xandros van m'n baas gekregen voor kerst
Voor "licht" internetgebruik gaat het prima, maar als je de hele dag op zo'n klein toetsenbordje moet typen denk ik dat je gek wordtquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:44 schreef hierissieweer het volgende:
zijn die mini pc's nou bruikbaar als desktop vervanger als in de zin van. Internetten, uitzendinggemist.nl, af en toe een brief schrijven?
Internetten - jaquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:44 schreef hierissieweer het volgende:
zijn die mini pc's nou bruikbaar als desktop vervanger als in de zin van. Internetten, uitzendinggemist.nl, af en toe een brief schrijven?
Troost je, die fles wijn was de laatste 10 jaar ook mijn deel.quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:24 schreef mgerben het volgende:
[..]
Ik een fles wijn en een zakje nootjes.
Mijn afgunst kent geen einde.
Van Danny?quote:Op maandag 15 december 2008 22:00 schreef remlof het volgende:
Schop, ik heb een Asus EEE PC 900 met Xandros van m'n baas gekregen voor kerst
Dat ben ik met je eens, het is nou eenmaal anders. Al vind ik wel dat ze bijvoorbeeld de hele structuur van de mappen in de homedir erg op de Windows structuur hebben laten lijken... Maar het installeren van programma's ed is anders. Maar als je hem enkel gebruikt voor internet, mail en filmpjes kijken dan hoef je er ook weinig aan te tweakenquote:Op maandag 29 december 2008 20:42 schreef ThE_ED het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat als je een beetje gewend bent hoe je dingen in Windows even snel installeert dat je wel een beetje zoekende bent als je nu net ook zoiets voor Linux wilt en het zit niet standaard in de distro.
mwah, hangt er een beetje vanaf.. M'n vriendin heeft de eee pc 4g, ook wel de Surf.. Ennuh, MSN..? Gaat het niet doen..? Ja, Pidgin staat erop geloof ik, maar die ondersteunt de ingebouwde cam niet. Zit er een geintegreerde cam in je laptopscherm, doet ie het niet.quote:Op maandag 29 december 2008 21:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar als je hem enkel gebruikt voor internet, mail en filmpjes kijken dan hoef je er ook weinig aan te tweakenIk vond het gewoon leuk om dingen aan te passen naar mijn wensen
Als ik hem NU zou kopen, wetend wat ik nu weet en hoe kut het is om 3 dagen te zoeken naar drivers die er gewoon niet zijn, had ik ZEKER GEEN linux genomen.quote:Op maandag 29 december 2008 19:58 schreef Lois het volgende:
BE, en anderen, hoe lastig is dat Linux gebeuren? Wil je ogenblikkelijk terug naar windows of valt het erg mee?
*ben nog steeds aan het overwegen hoe en wat*
Interessant met hun EEE PC?quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:05 schreef duncannn het volgende:
Hoi,
Weet iemand hier wat project managers precies moeten doen?
Bij mij krijg ik USB sticks niet meer aan de gang, krijg de melding dat ik Superuser moet zijn om de stick te mounten. Werkt het bij jou wel?quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:45 schreef remlof het volgende:
Ik heb op mijn 900 Xandros vervangen door Eeebuntu, dat heeft een gepatchte kernel speciaal voor EEE pc, en na installatie (kwarter ongeveer) werkt alle hardware perfect. Ok, de webcam van dat ding heb ik nog nooit geprobeerd
Ik zit nu op m'n triple-eetje, effe proberen...quote:Op dinsdag 30 december 2008 08:54 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Bij mij krijg ik USB sticks niet meer aan de gang, krijg de melding dat ik Superuser moet zijn om de stick te mounten. Werkt het bij jou wel?
Ik weet niet of ik heel representatief ben, want ik gebruik eigenlijk alleen internet op de EEE, mail gaat via webmail enzo.quote:Op maandag 29 december 2008 19:58 schreef Lois het volgende:
BE, en anderen, hoe lastig is dat Linux gebeuren? Wil je ogenblikkelijk terug naar windows of valt het erg mee?
*ben nog steeds aan het overwegen hoe en wat*
Opgelost!quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zit nu op m'n triple-eetje, effe proberen...
Ja hoor, geen probleem, usb-stick inpluggen en ik krijg een extra icoontje op de desktop via welke ik de bestanden kan benaderen als gewone user.
Misschien zijn de bestanden op jouw usb-stick allemaal owned by root?
quote:In de nieuwe versie zit een mount fout voor het aankoppelen van usb,sd kaartjes en harde schijven.
Oplossing:
This is probably because you installed from a memory card or stick. The
installer adds cdrom to the /etc/fstab file even though there isn't a cd
rom. This is a bug which Ferry is working on.
Fix:
sudo gedit /etc/fstab
The last line should be something something cdrom something something.
Comment it out (put a: # in front of the line)
Reboot and mounting should work
en inderdaad na dit te hebben uit gevoerd werkt alles naar behoren en kan ik de sd en usb schijfjes benaderen.
Ik denk dat jij wel representatief bent voor wat ik ermee ga doen. Emailen, beetje Fokken, misschien msn-en, dat soort dingen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik heel representatief ben, want ik gebruik eigenlijk alleen internet op de EEE, mail gaat via webmail enzo.
Maar ik vind het verder niet moeilik of lastig ofzo.
Zit nog wel te denken om een keertje bij HW langs te gaan voor windows, maar dat is meer omdat ik bijv. nu geen foto's van mijnc amera getrokken krijg. En een beetje gemakzucht, maar echt nodig is het niet.
Er zijn meerdere programma's, welke gebruik je nu? aMSN lijkt iig héél erg veel op de normale MSN.quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:57 schreef Brighteyes het volgende:
Er is een linux msn programma waar ik niet echt kapot van ben, het is gewoon net even anders. Dus dat zou een van de dingen zijn om mss tzt toch windows erop te zetten. Maar het werkt goed genoeg, en ik ben lui genoeg om dat dus maar steeds voor me uit te schuiven.
Werkt prima dus, dat linux.
Ik heb zelf Pidgin op mijn Windows computer gezet omdat die een paar extra's heeft: meerdere accounts tegelijk, laat zien wanneer de gesprekspartner idle wordt of de window sluit - heeft msn niet.quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:57 schreef Brighteyes het volgende:
Er is een linux msn programma waar ik niet echt kapot van ben, het is gewoon net even anders. Dus dat zou een van de dingen zijn om mss tzt toch windows erop te zetten. Maar het werkt goed genoeg, en ik ben lui genoeg om dat dus maar steeds voor me uit te schuiven.
Vooral die meerdere accounts tegelijk is ideaal! Ik heb zowel m'n msn-account als m'n icq account erin, lekker makkelijk!quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:40 schreef mgerben het volgende:
[..]
Ik heb zelf Pidgin op mijn Windows computer gezet omdat die een paar extra's heeft: meerdere accounts tegelijk, laat zien wanneer de gesprekspartner idle wordt of de window sluit - heeft msn niet.
Idd, hij is 'anders'.
Dan is er nog aMSN, en die oogt vrijwel hetzelfde. Als je voor de 'looks' van msn gaat.
En ja, er zijn er nog wel een paar, maar dit zijn de bekendste.
Edit: Geen reclame onderin ! ! !
Ik gebruik op m'n windows bakken Trillian. Heeft ook alle bovenstaande voordelen, en een IRC pluginquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:40 schreef mgerben het volgende:
[..]
Ik heb zelf Pidgin op mijn Windows computer gezet omdat die een paar extra's heeft: meerdere accounts tegelijk, laat zien wanneer de gesprekspartner idle wordt of de window sluit - heeft msn niet.
Idd, hij is 'anders'.
Dan is er nog aMSN, en die oogt vrijwel hetzelfde. Als je voor de 'looks' van msn gaat.
En ja, er zijn er nog wel een paar, maar dit zijn de bekendste.
Edit: Geen reclame onderin ! ! !
Geinig dingetje. Ik ben alleen benieuwd naar de schermresolutie en de touch-screen techniek die gebruikt is. Kan er zo niets over vinden, zelfs bij Asus zelf niet.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:10 schreef ThE_ED het volgende:
En uit dat topic op tweakers; dit is ook wel cool zeg!
http://www.mycom.nl/Products/View/217120.aspx
je kan ook bij play.com bestellen: http://www.play.com/PC/PC(...)C-Black/Product.htmlquote:Op zondag 4 januari 2009 13:10 schreef ThE_ED het volgende:
En uit dat topic op tweakers; dit is ook wel cool zeg!
http://www.mycom.nl/Products/View/217120.aspx
En Play levert electronica alleen in de UK af.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:09 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
je kan ook bij play.com bestellen: http://www.play.com/PC/PC(...)C-Black/Product.html
Alleen heel jammer dat je dat ding niet aan de muur kan hangen omdat de poorten aan de achterkant zitten, en ook nog eens de ventilatie.
IK HEB HEM!!! WhhiiiiiEee!quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:09 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
je kan ook bij play.com bestellen: http://www.play.com/PC/PC(...)C-Black/Product.html
Alleen heel jammer dat je dat ding niet aan de muur kan hangen omdat de poorten aan de achterkant zitten, en ook nog eens de ventilatie.
Theoretisch zou je het keyboard en de muis gewoon weg kunnen laten. Je kunt gebruik maken van een on-screen toetsenbord als je tekst moet invoeren, en de cursor kent 2 modi: 'button' en 'draw'. Bij button mode springt de muis bij elke nieuwe aanraking naar het punt waar je het scherm aanraakte. Beweeg je dan je vinger, dan blijft de cursor staan. In draw mode blijft de cursor je vinger volgen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:06 schreef ThE_ED het volgende:
Tof, ziet erg erg netjes uit, hoewel die losse componenten er toch ergens een beetje aan af doen. Maar verder een super mooi ding!
Ik heb de 900 en bij mij gaat ie ongeveer 3 uur mee, dan staat de wifi uit en het beeldscherm wat minder fel (dan ben ik een filmpje aan het kijken in de trein bijv). Dus bij mij houdt ie het over het algemeen wel langer uit dan 2.5 uurquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:44 schreef resque het volgende:
2,5 uur gaat ie op accu... volgens de specs dan...
hmm interessant om te weten! thnx!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb de 900 en bij mij gaat ie ongeveer 3 uur mee, dan staat de wifi uit en het beeldscherm wat minder fel (dan ben ik een filmpje aan het kijken in de trein bijv). Dus bij mij houdt ie het over het algemeen wel langer uit dan 2.5 uur
Ik weet alleen niet of deze zo ideaal is voor het typen: het gaat wel, maar een iets groter toetsenbord is geen overbodige luxe
en hoe doe je dat dan?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:32 schreef bukake het volgende:
Die van mij gaat 5 uur mee met mijn super batterij
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:37 schreef bukake het volgende:
Dure betere batterij kopen , erin doen, op Power drukken en 5 uur wachten.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:45 schreef bukake het volgende:
http://dealextreme.com/details.dx/sku.15973
Lees de reviews ook maar,
Pros: Really big battery, gives almost 6 hours of runtime when doing just some small things,
De 6 uur heb ik zelf nog niet gehaald , mischien me batterij een nachtje in de koelkast dan maar![]()
Via ebay zijn ze ook te vindenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:45 schreef resque het volgende:
[..]logisch, waar haal je die accu dan?
Ja, uiteraard, met de originele batterij werkt het prima.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:54 schreef bukake het volgende:
Weet je Xp wel dat je een laptop heb?
Zonee gaat ie ook niet de batterij status checken naturlich
[ afbeelding ]
Waarom zou dat specifiek eee pc zijn?quote:Op zondag 25 januari 2009 04:16 schreef Remake het volgende:
Is er nog intresse in een WEP cracking tutorialtje voor de eee pc?
jaquote:Op zondag 25 januari 2009 04:16 schreef Remake het volgende:
Of WPA for that matter, maar dat schijnt niet met alle Eee's te werken.quote:Op zondag 25 januari 2009 04:16 schreef Remake het volgende:
Ik las ergens dat sommige Eee batterijen niet goed doorgeven hoeveel capaciteit ze hebben en dat daardoor de berekening de mist in gaat?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:51 schreef HeatWave het volgende:
Ja,die heb ik dus ook besteld, maar bij mij geeft ie niet aan in XP hoeveel spanning hij nog heeft, hij werkt wel, want de EEE blijft aan zonder netstroom.
ja, zoiets, al zie ik het ook gebeuren dat deze batterij gewoon die hele module niet aan boord heeft ofzo, oh well, het is beter dan de batterij van mijn Medion Akoya, die is pas echt kutquote:Op zondag 25 januari 2009 12:28 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik las ergens dat sommige Eee batterijen niet goed doorgeven hoeveel capaciteit ze hebben en dat daardoor de berekening de mist in gaat?
http://www.engadget.com/2(...)-friends-pre-orders/quote:
'tis ook niet de bedoeling dat op het kleine schermpje te kijken.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:22 schreef DaFrenk het volgende:
Ah, ik lees dat de nieuwe 1000HE de 280 processor van Intel krijgt. Met een hardwarematige HD 720 decoder. Op zich interessant aangezien ik graag HD mag kijken, maar lijkt me op een 10" scherm @ 1024x600 nou niet echt de moeite
Ahzo ja, tja.. zo denderend is het bereik niet van die dingen of valt dat wel mee? Want het zou wel een hoop gedoe schelen qua kabels en kastjesquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:13 schreef yosander het volgende:
Hier werkt draadloos wel gewoon met de Livebox, maar ik heb er dan ook zo'n PCMI-kaartje inzitten i.p.v. aparte modem.
Vind het nog reuze meevallen!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:17 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ahzo ja, tja.. zo denderend is het bereik niet van die dingen of valt dat wel mee? Want het zou wel een hoop gedoe schelen qua kabels en kastjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:29 schreef yosander het volgende:
Zelf gekocht: de Belkin F5D7011.Cool thanks, dat zal ik dan mogelijk ook doen als ik het morgen niet aan de praat krijgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Uhm, die instelling had ik al zo gezet op m'n vaste PC. Dus die neemt hij dan ook op de Eee over. Dus dat is het helaas nietquote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:06 schreef Klonk het volgende:
Browsen in FF alleen op FOK! zo ja dan ff naar opties (hier op FOK! gaan) en daar achter Navigatiebalk bovenaan vastzetten? nee kiezen
Thanks anywayquote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:10 schreef Klonk het volgende:
kee, was het eerste wat me te binnen schoot
Puur uit interesse.. Gaat het lukken dan op een netbook, OSX? Vraag mijzelf ook af of iets als Windows 7 lekker zal draaien. Veel, heel veel geheugen is dan wel een pré lijkt mij..quote:Op donderdag 9 april 2009 09:55 schreef Jarno het volgende:
Daar kan ik wel mee leven denk ikquote:Microphone in from the mic or the microphone socket. Audio in works great via blue tooth (so does audio out). I've always used a bluetooth headset to skype with, so this is not an issue for me.
Weirdly the power button will not pop up a shutdown/sleep button when pressed from OS X. It works for every other install I have. This I suspect I can get to work in time.
quote:Op donderdag 9 april 2009 20:14 schreef Jarno het volgende:
Of deze:
http://eeemac.blogspot.co(...)c-900a-901-1000.html
Het enige wat volgens deze guide niet werkt is:
[..]
Daar kan ik wel mee leven denk ik.
Ja mij ook. Vandaar ook dat ik een redelijke HD in m'n netbook wil. Ik wil eigenlijk ook nog wat kutten met Linux enzo, en wie weet met Windows 7.quote:Op donderdag 9 april 2009 21:01 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Dat klinkt als een heel leuk project!
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:06 schreef GlowMouse het volgende:
http://wiki.eeeuser.com/howto:installfirefox3
Klopt, voor reizen zijn ze echt ideaal. Handig om snel even wat online op te zoeken, en om een kopie van je foto's te makenquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:22 schreef remlof het volgende:
Windows 7 schijnt trouwens ook prima te lopen op de EEE netbookjes. Is er alleen nog in beta en werkt mar even, dat weerhoudt mij ervan om het te proberen.
Zit hier nu trouwens buiten in Portugal dit op m'n 900a in te kloppen, die dingetjes zijn echt ideaal voor op reis
quote:Op donderdag 9 april 2009 20:14 schreef Jarno het volgende:
Of deze:
http://eeemac.blogspot.co(...)c-900a-901-1000.html
Het enige wat volgens deze guide niet werkt is:
[..]
Daar kan ik wel mee leven denk ik.
Que?quote:GSynaptics kan niet worden geïnitialiseerd.
U moet "SHMConfig" instellen op "waar" in xorg.conf of XF86Config om GSynaptics te gebruiken
Ook voor 350 euro?quote:Op maandag 20 juli 2009 17:48 schreef Metatron het volgende:
Jaaaa!!! Geile nieuwe Eee binnenkort leverbaar:
De T91:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2.84 cm (net iets meer dan 1 inch) dik, en met een swivel touch-screen zodat je hem ook als tablet kan gebruiken....
[Netbook] Asus Eee #4 - Waar ASUS touchscreen introduceertquote:Op maandag 20 juli 2009 17:48 schreef Metatron het volgende:
Jaaaa!!! Geile nieuwe Eee binnenkort leverbaar:
De T91:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2.84 cm (net iets meer dan 1 inch) dik, en met een swivel touch-screen zodat je hem ook als tablet kan gebruiken....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |