Onder Linux is het ctrl alt backspace waarmee je alles killed. En wat is picasa? (nog nooit van gehoord) Wanneer je dat niet draait, werkt dan alles wel goed?quote:Op donderdag 25 september 2008 22:45 schreef Sanne het volgende:
Het gebeurt in firefox, maar treedt ook op als ik mijn dongle verbind, en vanavond zelfs toen ik alleen maar Picasa had draaien (wat eerst goed leek te gaan).
Picasa heb ik gisteren ook geinstalleerd bedenk ik me. Het scherm freezt, muis reageert niet meer, ctrl alt del doet niets, Alt F4 niet, Ctrl Q niet. Helemaal niets. Heb hem vanavond acht keer herstart.
Ik weet het niet meer.
Je kunt natuurlijk altijd iemand (quote:Op woensdag 24 september 2008 19:27 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dus je kan linux gewoon downloaden? [ afbeelding ]
Nou, da's fijn om te weten Marijke.
Maar ik bedoelde dus gewoon de asus restore image, voor een 900.
Ctrl - Alt - Backspace!quote:Op donderdag 25 september 2008 23:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Onder Linux is het ctrl alt backspace waarmee je alles killed. En wat is picasa? (nog nooit van gehoord) Wanneer je dat niet draait, werkt dan alles wel goed?
Is nergens voor nodig, Xandros wordt gewoon los aangeboden ter downloadquote:Op vrijdag 26 september 2008 00:18 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk altijd iemand () die een Linux versie heeft een PM sturen...
Met een restore vanaf USB m.b.v. het image dat Asus verstrekt heb je natuurlijk wel alles in 1 keer ingesteld staan zoals het hoort.quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is nergens voor nodig, Xandros wordt gewoon los aangeboden ter downloadMaar wanneer je dan toch gaat installeren zou ik eerst eeebuntu eens proberen
Je kunt em nieuw voor 280 krijgen (LInux versie) volgens de Teakers Pricewatch, dus lijkt mij een goede deal 250.quote:Op zondag 28 september 2008 02:30 schreef Dutch_Nelson het volgende:
ASUS Eee PC 900 kan ik voor 250,- nieuw krijgen ,is dat een goede deal?
En draait XP er lekker op of slaat het al vast als je msn en firefox tegelijk aan heb staan... ?
En heb je dan geen crap erop staan zoals "probeer deze gratis 30 dagen versie" van mcafee?quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:21 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Met een restore vanaf USB m.b.v. het image dat Asus verstrekt heb je natuurlijk wel alles in 1 keer ingesteld staan zoals het hoort.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is nergens voor nodig, Xandros wordt gewoon los aangeboden ter downloadMaar wanneer je dan toch gaat installeren zou ik eerst eeebuntu eens proberen
En ja, ik weet dat dat allemaal wel goed te krijgen is en dat je als rechtgeaarde nerd een harde plasser hoort te krijgen van zoveel configuratie en installatie. Maar ik gebruikte al linux toen jij nog flippo's spaarde, en na jaren van best wel hardcore linux from scratch en slackware wil ik nu gewoon iets wat meteen werkt.quote:The Operating System on the Eee PC is not a Xandros Product.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |