?
? 

Puur uit interesse.. Gaat het lukken dan op een netbook, OSX? Vraag mijzelf ook af of iets als Windows 7 lekker zal draaien. Veel, heel veel geheugen is dan wel een pré lijkt mij..quote:Op donderdag 9 april 2009 09:55 schreef Jarno het volgende:
 Ja, behalve dan dit topic nogmaals kicken, dat dan weer wel.
 Ja, behalve dan dit topic nogmaals kicken, dat dan weer wel.

. Ik lees er goede verhalen over.
. Ik lees er goede verhalen over.

Daar kan ik wel mee leven denk ikquote:Microphone in from the mic or the microphone socket. Audio in works great via blue tooth (so does audio out). I've always used a bluetooth headset to skype with, so this is not an issue for me.
Weirdly the power button will not pop up a shutdown/sleep button when pressed from OS X. It works for every other install I have. This I suspect I can get to work in time.
 .
.

quote:Op donderdag 9 april 2009 20:14 schreef Jarno het volgende:
Of deze:
http://eeemac.blogspot.co(...)c-900a-901-1000.html
Het enige wat volgens deze guide niet werkt is:
[..]
Daar kan ik wel mee leven denk ik.

Ja mij ook. Vandaar ook dat ik een redelijke HD in m'n netbook wil. Ik wil eigenlijk ook nog wat kutten met Linux enzo, en wie weet met Windows 7.quote:Op donderdag 9 april 2009 21:01 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Dat klinkt als een heel leuk project!

quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:06 schreef GlowMouse het volgende:
http://wiki.eeeuser.com/howto:installfirefox3

Klopt, voor reizen zijn ze echt ideaal. Handig om snel even wat online op te zoeken, en om een kopie van je foto's te makenquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:22 schreef remlof het volgende:
Windows 7 schijnt trouwens ook prima te lopen op de EEE netbookjes. Is er alleen nog in beta en werkt mar even, dat weerhoudt mij ervan om het te proberen.
Zit hier nu trouwens buiten in Portugal dit op m'n 900a in te kloppen, die dingetjes zijn echt ideaal voor op reis
 . Toen ik voor Habitat in Zuid-India zat nam ik die van mij ook overal mee naar toe. (En stond daar verbaasd over de hoeveelheid plekken waar naast GPRS ook UMTS of 3G beschikbaar was...)
. Toen ik voor Habitat in Zuid-India zat nam ik die van mij ook overal mee naar toe. (En stond daar verbaasd over de hoeveelheid plekken waar naast GPRS ook UMTS of 3G beschikbaar was...)

quote:Op donderdag 9 april 2009 20:14 schreef Jarno het volgende:
Of deze:
http://eeemac.blogspot.co(...)c-900a-901-1000.html
Het enige wat volgens deze guide niet werkt is:
[..]
Daar kan ik wel mee leven denk ik.

Baal er een beetje van eigenlijk wel...
 Baal er een beetje van eigenlijk wel...

Ben ik weer...
 Ben ik weer...

Que?quote:GSynaptics kan niet worden geïnitialiseerd.
U moet "SHMConfig" instellen op "waar" in xorg.conf of XF86Config om GSynaptics te gebruiken

.
.

Ook voor 350 euro?quote:Op maandag 20 juli 2009 17:48 schreef Metatron het volgende:
Jaaaa!!! Geile nieuwe Eee binnenkort leverbaar:
De T91:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2.84 cm (net iets meer dan 1 inch) dik, en met een swivel touch-screen zodat je hem ook als tablet kan gebruiken....

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |