Thanks!
 Thanks!

GRAAG!quote:Op zondag 2 november 2008 18:34 schreef Remake het volgende:
[..]
Kan mijn nederlandse image wel ergens uploaden als je wilt, is maar 144 MB
[..]

Linker alt toets ingedrukt houden, dan kan je het scherm verslepen waar je het ook maar beetpakt met de linkermuisknop.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:50 schreef Lizan het volgende:
Ik heb de 4GB linux versie, maar bij sommige dingen, bijv als ik m in de advanced mode heb staan en een bureaublad achtergrond wil instellen, kan ik het niet opslaan omdat het deel met 'opslaan' oid te ver naar onder staat zodat je dat niet ziet. Het scherm kan niet kleiner worden gemaakt of verschoven worden.
Iemand daar ook problemen mee en hoe los ik het op?

Geweldig! Bedankt!quote:Op woensdag 5 november 2008 09:32 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Linker alt toets ingedrukt houden, dan kan je het scherm verslepen waar je het ook maar beetpakt met de linkermuisknop.

Als je je PM box activeert kan ik je de link sturenquote:

.
.  ) niet apt-getten
) niet apt-getten  .
.  .
.  

.
.  .
.

Wat?quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:39 schreef HeatWave het volgende:
Maar ik zie jou (nofi) niet apt-getten
.

Bedoel je met XP er al op, of XP later erop zetten. Je snapt dat ik natuurlijk wel voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten.quote:Ik zou eigenlijk wel gewoon een machine met XP nemen als ik jou was, ik heb zelf ook een paar weken met Xandros gewerkt, maar begon me te ergeren aan het feit dat bij alles waar je aan gewend was je weer liep te kloten met "hoe installer ik het, waar haal ik het vandaan" etc etc.

apt get is command line software toevoegenquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:49 schreef Brighteyes het volgende:
Bedoel je met XP er al op, of XP later erop zetten. Je snapt dat ik natuurlijk wel voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten.
Ik ga idd zometeen eens even wat rondkijken om te zien hoe het eruit ziet enzo.
 Niet heel ingewikkeld, dus als je je een beetje "in-googeled" dan komt dat wel goed
 Niet heel ingewikkeld, dus als je je een beetje "in-googeled" dan komt dat wel goed 
 Ik zou niet weten hoe je windows er op kunt zetten en of de specs dan voldoende zijn.
 Ik zou niet weten hoe je windows er op kunt zetten en of de specs dan voldoende zijn. ) alles doet wat jij omschreef. Ik zou hem alleen wel even omzetten naar full desktop mode (via google zijn goede handleidingen te vinden, anders op tweakers), is maar een paar minuutjes werk. En je kunt zelf software toevoegen. Met de GIMP zou je je foto-bewerkingen kunnen doen (weet niet of die er standaard op zit), maar thunderbird, firefox, open office etc zit er allemaal standaard op
 ) alles doet wat jij omschreef. Ik zou hem alleen wel even omzetten naar full desktop mode (via google zijn goede handleidingen te vinden, anders op tweakers), is maar een paar minuutjes werk. En je kunt zelf software toevoegen. Met de GIMP zou je je foto-bewerkingen kunnen doen (weet niet of die er standaard op zit), maar thunderbird, firefox, open office etc zit er allemaal standaard op  

. (nee, ik bash linux niet nu "kenners" ik ken dr
. (nee, ik bash linux niet nu "kenners" ik ken dr  ).
).  .
.

.
.  . apt-get is echt debiel voor mensen die een PC kopen, hem aanzetten en willen surfen en mailen en geen idee hebben welke windows versie ze hebben.
. apt-get is echt debiel voor mensen die een PC kopen, hem aanzetten en willen surfen en mailen en geen idee hebben welke windows versie ze hebben. .
. 

Hoewel ik dan nog net wel weet welke versie van windows ik heb!
 Hoewel ik dan nog net wel weet welke versie van windows ik heb! 
 Ik zou het uiteindelijk mss wel kunnen, maar ik ben ook echt heel gemakzuchtig en dan moet ik dus constant mensen om hulp en hints vragen en daar hou ik dus ook weer niet van. Mijn eigen nerd heeft hier ook geen kaas van gegeten dus ik denk idd dat de optie van Sanne, om gewoon een kant en klare met windows te kopen niet eens zo gek is.
 Ik zou het uiteindelijk mss wel kunnen, maar ik ben ook echt heel gemakzuchtig en dan moet ik dus constant mensen om hulp en hints vragen en daar hou ik dus ook weer niet van. Mijn eigen nerd heeft hier ook geen kaas van gegeten dus ik denk idd dat de optie van Sanne, om gewoon een kant en klare met windows te kopen niet eens zo gek is.  

.
.  .
.

Het toetsenbord staat ingesteld dat de é automatisch gedaan wordt ipv 'e. In windows weet ik dat aan te passen, maar ik kan het hier niet vinden. Weet iemand dit?
 Het toetsenbord staat ingesteld dat de é automatisch gedaan wordt ipv 'e. In windows weet ik dat aan te passen, maar ik kan het hier niet vinden. Weet iemand dit?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |