GRAAG!quote:Op zondag 2 november 2008 18:34 schreef Remake het volgende:
[..]
Kan mijn nederlandse image wel ergens uploaden als je wilt, is maar 144 MB![]()
[..]
Linker alt toets ingedrukt houden, dan kan je het scherm verslepen waar je het ook maar beetpakt met de linkermuisknop.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:50 schreef Lizan het volgende:
Ik heb de 4GB linux versie, maar bij sommige dingen, bijv als ik m in de advanced mode heb staan en een bureaublad achtergrond wil instellen, kan ik het niet opslaan omdat het deel met 'opslaan' oid te ver naar onder staat zodat je dat niet ziet. Het scherm kan niet kleiner worden gemaakt of verschoven worden.
Iemand daar ook problemen mee en hoe los ik het op?
Geweldig! Bedankt!quote:Op woensdag 5 november 2008 09:32 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Linker alt toets ingedrukt houden, dan kan je het scherm verslepen waar je het ook maar beetpakt met de linkermuisknop.
Als je je PM box activeert kan ik je de link sturenquote:
Wat?quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:39 schreef HeatWave het volgende:
Maar ik zie jou (nofi) niet apt-getten
.
Bedoel je met XP er al op, of XP later erop zetten. Je snapt dat ik natuurlijk wel voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten.quote:Ik zou eigenlijk wel gewoon een machine met XP nemen als ik jou was, ik heb zelf ook een paar weken met Xandros gewerkt, maar begon me te ergeren aan het feit dat bij alles waar je aan gewend was je weer liep te kloten met "hoe installer ik het, waar haal ik het vandaan" etc etc.
apt get is command line software toevoegenquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:49 schreef Brighteyes het volgende:
Bedoel je met XP er al op, of XP later erop zetten. Je snapt dat ik natuurlijk wel voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten.![]()
Ik ga idd zometeen eens even wat rondkijken om te zien hoe het eruit ziet enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |