Vervangen kan je vergeten, zit vastgesoldeerd op het moederbordje.quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:37 schreef veldmuis het volgende:
Ik denk niet dat dat beestje 2GB erbij eet, maar dat moet je nazoeken. Op youtube zijn iig zat filmpjes te vinden over hoe je het RAM van je beestje moet upgraden.
HD, in de 701 zit een soort SSD, maar of dat een gewone SATA is die je kunt vervangen door een normale HD, dat weet ik niet. Zoek ook even op youtube, daar vind je er wel een filmpje over als het kan.
Fat32 is idd aan te raden, merkbaar sneller dan met NTFS !quote:Op zondag 2 november 2008 18:34 schreef Remake het volgende:
[..]
Zeer veel verschil, en als je de schijf dan ook nog is formateerd als FAT32, heb je eigenlijk geen EEE pc meer maar een volwaardige laptop.
Ok die heb ik nu ook alleen dan in het engels op de een of andere manier, maar ik zal wel even mijn oude XP cd erbij pakken en dan doe ik het snel op nieuwquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:02 schreef Remake het volgende:
Het is deze: http://www.i64x.com/eeexp.php
Alleen dan in het nederlands.
Ik heb bij dixons een bluetooth GPS dongeltje gekocht voor 5 tientjes ofzo (kan ook via USB). En de bluetooth dongle is 9 euro.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:46 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Ok die heb ik nu ook alleen dan in het engels op de een of andere manier, maar ik zal wel even mijn oude XP cd erbij pakken en dan doe ik het snel op nieuwthanks anywho
Iemand nog een antwoord op de GPS vraag?
Dat lukt dus niet, zo ver was ik zelf ook al wel xD en idd linux. Maar dat betekent dus dat ik sommige dingen gewoon niet kan veranderen omdat ik ze niet kan opslaanquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:45 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Tsjah, heeft emt de afmetingen van het scherm te maken, zoals al vaker in dit topic aangegeven is. Je hebt de versie met Linux neem ik aan..? enige wat ik kan bedenken is naar beneden scrollen voordat je er op klikt.. Als dat mogelijk is dan in de applicatie die je erop gebruikt.
GRAAG!quote:Op zondag 2 november 2008 18:34 schreef Remake het volgende:
[..]
Kan mijn nederlandse image wel ergens uploaden als je wilt, is maar 144 MB![]()
[..]
Linker alt toets ingedrukt houden, dan kan je het scherm verslepen waar je het ook maar beetpakt met de linkermuisknop.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:50 schreef Lizan het volgende:
Ik heb de 4GB linux versie, maar bij sommige dingen, bijv als ik m in de advanced mode heb staan en een bureaublad achtergrond wil instellen, kan ik het niet opslaan omdat het deel met 'opslaan' oid te ver naar onder staat zodat je dat niet ziet. Het scherm kan niet kleiner worden gemaakt of verschoven worden.
Iemand daar ook problemen mee en hoe los ik het op?
Geweldig! Bedankt!quote:Op woensdag 5 november 2008 09:32 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Linker alt toets ingedrukt houden, dan kan je het scherm verslepen waar je het ook maar beetpakt met de linkermuisknop.
Als je je PM box activeert kan ik je de link sturenquote:
Wat?quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:39 schreef HeatWave het volgende:
Maar ik zie jou (nofi) niet apt-getten
.
Bedoel je met XP er al op, of XP later erop zetten. Je snapt dat ik natuurlijk wel voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten.quote:Ik zou eigenlijk wel gewoon een machine met XP nemen als ik jou was, ik heb zelf ook een paar weken met Xandros gewerkt, maar begon me te ergeren aan het feit dat bij alles waar je aan gewend was je weer liep te kloten met "hoe installer ik het, waar haal ik het vandaan" etc etc.
apt get is command line software toevoegenquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:49 schreef Brighteyes het volgende:
Bedoel je met XP er al op, of XP later erop zetten. Je snapt dat ik natuurlijk wel voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten.![]()
Ik ga idd zometeen eens even wat rondkijken om te zien hoe het eruit ziet enzo.
Ja, en zo makkelijk is het onder XP iddquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:27 schreef Macka66 het volgende:
BE, laten we het nog niet opgeven
Staat er onder in je scherm nu wel een taalvlaggetje? Dan kun je daar op klikken met je rechtermuisknop en zo of direct een andere toetsenbordinstelling kiezen, of naar add/remove keyboards gaan en daar een andere kiezen.
Je hebt niet Engels UK nodig maar Engels VS (heet bjj mij Amerikaans Engels).
Ja, dat zou je denken maar ook dat is voor veel mensen nog lastig.quote:Op maandag 17 november 2008 09:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en zo makkelijk is het onder XP idd.
Synaptic, klikken, en klaar.quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:58 schreef HeatWave het volgende:
Ik bedoel dus dat het installeren van software die er standaard niet opzit een behoorlijk gedoe is op zo'n machienetje. Je downloadt niet even een pakketje, dubbelklikken en klaar.
Deels waar, deels onwaar.quote:Op maandag 17 november 2008 09:50 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Synaptic, klikken, en klaar.
Moet wel toegeven dat ik verbaasd was dat software die ik niet zo geïnstalleerd had gelijk in het goede submenu stond. (eeebuntu).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |