Er is een speciale eeebuntu versie. Of gewoon even googelen op Xandros. Alle linux distro's zijn te vinden en zelf te downloaden, dus voor de volgende keer: zoekt en gij zult vindenquote:Op woensdag 24 september 2008 07:24 schreef Pinball het volgende:
Tvp in de hoop dat de mijne ook snel geleverd wordt.
En in de hoop dat iemand hier tips heeft om aan een linux restore image te komen voor een 900, aangezien ik een windows versie krijg.
Offtopic: user accounts op een member server? Of bedoel je een tweede domain controller (die dan eigenlijk geen member server mag heten omdat alle controllers sinds 2k nu eenmaal peers zijnquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:22 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Dan de eerste member server, apps inregelen, rechten van user-accounts goedzetten.
Zowel lokale accounts en user-accounts binnen de domain-structuur.quote:Op woensdag 24 september 2008 12:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Offtopic: user accounts op een member server? Of bedoel je een tweede domain controller (die dan eigenlijk geen member server mag heten omdat alle controllers sinds 2k nu eenmaal peers zijn)?
Lekt als in hij raakt leeg na een paar dagen, terwijl je laptop uitstaat, of komt er daadwerkelijk zooi uit?quote:Op woensdag 24 september 2008 16:01 schreef sonnie het volgende:
Hebben jullie ook zoveel gezeik met de batterij van de EEEpc?
Mijn 1e batterij lekte en Asus had een nieuwe gestuurd maar deze lekt *$^ook....
Was ik dat vergeten?quote:Op woensdag 24 september 2008 08:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij moet je tijdens het opstarten iets van [esc] indrukken oid, dan boot ie vanaf je usb-stick en kun je hem gewoon installeren of draaien vanaf de usb.
Klopt, hij doet het niet, ondanks dat je het in het bios instelt. Je moet dus nog een toets (en ik meen dus dat het de [esc] was) indrukken tijdens het booten.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:58 schreef Sanne het volgende:
[..]
Was ik dat vergeten?
Ik probeerde met Eeebuntu op de usb stick te booten en in de bios was het goed aangegeven dat hij eerst naar de usb moest kijken maar hij verdomde het toch mooi hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |