abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61868692
Tvp in de hoop dat de mijne ook snel geleverd wordt.

En in de hoop dat iemand hier tips heeft om aan een linux restore image te komen voor een 900, aangezien ik een windows versie krijg.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_61869387
quote:
Op woensdag 24 september 2008 07:24 schreef Pinball het volgende:
Tvp in de hoop dat de mijne ook snel geleverd wordt.

En in de hoop dat iemand hier tips heeft om aan een linux restore image te komen voor een 900, aangezien ik een windows versie krijg.
Er is een speciale eeebuntu versie. Of gewoon even googelen op Xandros. Alle linux distro's zijn te vinden en zelf te downloaden, dus voor de volgende keer: zoekt en gij zult vinden
Ikzelf heb eeebuntu (een oudere versie) een keer getest, gewoon vanaf een bootable usb stick. Volgens mij moet je tijdens het opstarten iets van [esc] indrukken oid, dan boot ie vanaf je usb-stick en kun je hem gewoon installeren of draaien vanaf de usb.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_61874424
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 22:22 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Dan de eerste member server, apps inregelen, rechten van user-accounts goedzetten.
Offtopic: user accounts op een member server? Of bedoel je een tweede domain controller (die dan eigenlijk geen member server mag heten omdat alle controllers sinds 2k nu eenmaal peers zijn )?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_61875849
quote:
Op woensdag 24 september 2008 12:25 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Offtopic: user accounts op een member server? Of bedoel je een tweede domain controller (die dan eigenlijk geen member server mag heten omdat alle controllers sinds 2k nu eenmaal peers zijn )?
Zowel lokale accounts en user-accounts binnen de domain-structuur.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_61875944
tvp (ben ook nog steeds erg blij met mijn witte 901, alleen jammer dat er geen mooie stickers voor zijn. Alleen maar met Asus uitsparing en dat logo zit niet op die van mij. )
pi_61879368
Hebben jullie ook zoveel gezeik met de batterij van de EEEpc?

Mijn 1e batterij lekte en Asus had een nieuwe gestuurd maar deze lekt &#*$^ook....
pi_61879803
quote:
Op woensdag 24 september 2008 16:01 schreef sonnie het volgende:
Hebben jullie ook zoveel gezeik met de batterij van de EEEpc?

Mijn 1e batterij lekte en Asus had een nieuwe gestuurd maar deze lekt &#*$^ook....
Lekt als in hij raakt leeg na een paar dagen, terwijl je laptop uitstaat, of komt er daadwerkelijk zooi uit?

Leeg raken is een bekend probleem met de 900.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_61882493
Nee er komt gelukkig geen zooi uit.

Als het een bekend probleem is dan kunnen ze er toch wat aan doen en de klaten een goede geven. Beetje raar van een bedrijf als het probleem bekend is om dan de accu die je gaat opsturen niet te testen...
  woensdag 24 september 2008 @ 18:58:33 #19
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_61883637
quote:
Op woensdag 24 september 2008 08:49 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]
Volgens mij moet je tijdens het opstarten iets van [esc] indrukken oid, dan boot ie vanaf je usb-stick en kun je hem gewoon installeren of draaien vanaf de usb.
Was ik dat vergeten?
Ik probeerde met Eeebuntu op de usb stick te booten en in de bios was het goed aangegeven dat hij eerst naar de usb moest kijken maar hij verdomde het toch mooi hoor.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_61884239
quote:
Op woensdag 24 september 2008 18:58 schreef Sanne het volgende:

[..]

Was ik dat vergeten?
Ik probeerde met Eeebuntu op de usb stick te booten en in de bios was het goed aangegeven dat hij eerst naar de usb moest kijken maar hij verdomde het toch mooi hoor.
Klopt, hij doet het niet, ondanks dat je het in het bios instelt. Je moet dus nog een toets (en ik meen dus dat het de [esc] was) indrukken tijdens het booten.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')