abonnement Unibet Coolblue
pi_61847979
In navolging van

Het grote "waar-vind-ik-goedkope-tickets" topic
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #2
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #3
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #4
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #5
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #6
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #7
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #8
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #9
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #10
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #11
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #12

hier het vervolg:

Je kunt hier al je vragen kwijt over hoe je van A naar B kunt vliegen, varen of rijden in elk mogelijk ander vervoermiddel.

Geef bij je vraag duidelijk aan
1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.
2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.

Voor het laatste nieuws en aanbiedingen kun je terecht in: [TRV] Nieuws en aanbiedingen - 25 procent korting bij Easyjet
of kijk je op skyscanner, wegelo of een andere vergelijker

Voor je vluchtverslag deze:
Luchtvaartmaatschappijen - ervaringen en vluchtverslagen #2
Luchtvaartmaatschappijen - ervaringen en vluchtverslagen #3
Luchtvaartmaatschappijen - ervaringen en vluchtverslagen #4

Voor algemene vragen over vliegen => [Centraal] Vragen over vliegen #2
Voor algemen vragen over de trein => Met de trein door Europa

En voor je reisverslag mag je een eigen topic openen of in één van de centrale topics posten

Informatie over bestemmingen: Landen, streken en steden en bijbehorende reisverslagen


Handige links voor vliegtickets:


  • www.vliegtarieven.nl
  • www.vluchtzoeker.nl
  • http://www.nl.lastminute.com
  • http://www.atp.nl
  • Opodo
  • http://www.wegolo.nl
  • http://www.cheaptickets.com

    www.vliegtickets.nl, www.worldticketcenter.nl, www.vliegtarieven.nl maken gebruik van de boekingsengine www.travelstreet.com

    www.atp.nl, www.vliegticketskopen.nl maken weer gebruik van de boekingsengine van www.atp.nl met vliegticketskopen.nl welke maar 10 euro administratiekosten rekent in plaats van de 15 euro door ATP zelf...

    Cheaptickets rekent in totaal 45 euro bovenop de ticketprijs als 'kosten' voor het boeken, goedkoopstevliegtickets maar 10 euro....


    voor de trein kijk je op:

  • http://www.ns.nl
  • http://bahn.hafas.de
  • http://www.treinreiswinkel.nl


    En al je overige vragen kun je dus hier posten

    *Schaamteloos gekopieerd van DutchTrain, als je dit niet goed vindt moet je het even laten weten!*
  • pi_61848035
    Uit het vorige topic:
    quote:
    Op maandag 22 september 2008 19:01 schreef Buzz129 het volgende:
    Ok 774 Euro met vertrek 31/12/2008

    AMS-MAD Iberia
    MAD-GRU TAM
    GRU-FRA TAM
    FRA-AMS Lufthansa

    Cheaptickets.com 773,81 euro. Goedkoper kun je het waarschijnlijk niet krijgen lijkt me. Good luck. Ik vlieg elke maand met KLM en spaar dan nog wat miles.!
    Ik kon deze vlucht dus niet vinden en kwam op ¤930 als laagste. Welke retourdatum heb je gebruikt?
    pi_61849522
    Hey mensen, ik heb al een beetje rond lopen neuzen, maar merk dat ik niet echt m'n weg vind tussen alle aanbieders door.
    Ik ga met m'n vriendin in Februari vanaf Amsterdam naar India toe (Mumbai/Bombai) om daar een half jaar te reizen. Terug willen we dan vanaf Bangkok vliegen.
    Ons doel is om zo goedkoop mogelijke tickets te vinden (overstap maakt niet uit) en we zijn heel flexibel. Begin of eind februari vertrekken is allemaal prima, enkel willen we wel begin augustus terug zijn.
    Goedkoopste wat ik zelf kon vinden was 843 euro bij cheaptickets, ik weet niet of dit goedkoper kan?
    Vertrekken vanaf andere luchthavens is ook prima als dat in prijs scheelt.
    Superbedankt!!
      dinsdag 23 september 2008 @ 15:04:52 #4
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_61851035
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 12:42 schreef feikoo het volgende:
    Uit het vorige topic:
    [..]

    Ik kon deze vlucht dus niet vinden en kwam op ¤930 als laagste. Welke retourdatum heb je gebruikt?
    ik heb hetzelfde, ik heb precies dezelfde vlucht op cheaptickets ingetikt al voordat hij hem postte op het forum. Maar zo goedkoop heb ik hem niet kunnen vinden.
      dinsdag 23 september 2008 @ 15:24:16 #5
    134116 RD4
    Reinigingsdiensten
    pi_61851429
    Van Roermond naar Capelle a/d Ijssel morgen. Heeft NS nog kortingsacties lopen? Of zijn er nog ergens van die goedkope kaartjes te krijgen zoals via de Blokker of Kruidvat?
    pi_61853564
    ik snap niets van die NS Hispeed site.. Ik wil dus een dagretourtje gewoon 2e klas van Amsterdam Centraal naar Antwerpen.. op de site staat enkele reis vanaf 19euro.. en als ik de gegevens intoets rekent ie ruim 70 euro voor een retourtje.. is dat echt zo duur dan?
      dinsdag 23 september 2008 @ 17:10:15 #7
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_61854143
    Kun je een kaartje naar Antwerpen niet gewoon bij de automaat kopen?
    pi_61854277
    Ja, is inderdaad met de trein Amsterdam - Brussel, niet met HiSpeed/Thalys
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    pi_61854904
    * its_me_ is geinteresseerd in vluchten vanaf en naar Montpellier v.a. NL/B
    pi_61855674
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 12:42 schreef feikoo het volgende:
    Uit het vorige topic:
    [..]

    Ik kon deze vlucht dus niet vinden en kwam op ¤930 als laagste. Welke retourdatum heb je gebruikt?
    Ik dacht dat ik een datum van 30 maart had ingegeven om juist binnen de 3 maands termijn te blijven. Gewoon een beetje stoeien en data en dan vind je het wel. En anders even met multiple destinations zoeken op de route die ik aangaf.
    pi_61857087
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 18:19 schreef Buzz129 het volgende:

    [..]

    Ik dacht dat ik een datum van 30 maart had ingegeven om juist binnen de 3 maands termijn te blijven. Gewoon een beetje stoeien en data en dan vind je het wel. En anders even met multiple destinations zoeken op de route die ik aangaf.
    Maar volgens mij wilde de aanvrager tot eind juli wegblijven....


    Voor de vraag omtrent NS HI SPEED. Er zijn maar een beperkt aantal kaartjes beschikbaar voor de Thalys trein naar Antwerpen of Brussel, de meeste goedkope plekken zijn gereserveerd voor tickets naar Parijs.
    Ze zijn er wel, maar erg beperkt voorradig.
    Ik zou persoonlijk gaan voor de reguliere trein waarvan je het ticket op het laatste moment tegen de normale prijs kan kopen.
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
    pi_61857365
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 15:24 schreef RD4 het volgende:
    Van Roermond naar Capelle a/d Ijssel morgen. Heeft NS nog kortingsacties lopen? Of zijn er nog ergens van die goedkope kaartjes te krijgen zoals via de Blokker of Kruidvat?
    Nee, die kaartjes zijn vaak alleen voor het weekend. Je kan nog op marktplaats of in V&A kijken voor een dagkaart die uitgedeeld is aan reizigers die gedupeerd werden door de busstakingen.
    pi_61857713
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 16:49 schreef DeVille80 het volgende:
    ik snap niets van die NS Hispeed site.. Ik wil dus een dagretourtje gewoon 2e klas van Amsterdam Centraal naar Antwerpen.. op de site staat enkele reis vanaf 19euro.. en als ik de gegevens intoets rekent ie ruim 70 euro voor een retourtje.. is dat echt zo duur dan?
    19 euro is denk ik een enkeltje Roosendaal - Antwerpen 2e klas.

    Een weekendretour (vanaf vrijdag 9.00) of een dagretour zijn een stukje goedkoper dan een gewoon 2 maandsretour. Kun je inderdaad ook allemaal uit de kaartautomaat halen, inclusief alle mogelijke kortingen (40%, OV-kaart etc)
    pi_61858612
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 17:39 schreef its_me_ het volgende:
    * its_me_ is geinteresseerd in vluchten vanaf en naar Montpellier v.a. NL/B
    Met de trein is het 25 euro vanaf Brussel => http://www.tgv-europe.nl/nl/promo/tgvbxlfr08/?prex=20080903nl_nl


    En anders Charleroi - Montpellier vanaf 10 euro met Ryanair
    pi_61864410
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 19:38 schreef DutchTrain het volgende:

    [..]

    19 euro is denk ik een enkeltje Roosendaal - Antwerpen 2e klas.

    Een weekendretour (vanaf vrijdag 9.00) of een dagretour zijn een stukje goedkoper dan een gewoon 2 maandsretour. Kun je inderdaad ook allemaal uit de kaartautomaat halen, inclusief alle mogelijke kortingen (40%, OV-kaart etc)
    kan je ook kaartjes voor de TGV uit die gele NS automaat halen?
    hoeveel denk je dat een dagretour Amsterdam Centraal Antwerpen met de TGV ongeveer kost?

    [ Bericht 3% gewijzigd door DeVille80 op 23-09-2008 22:56:47 ]
    pi_61864711
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 19:18 schreef ozzietukker het volgende:

    [..]

    Maar volgens mij wilde de aanvrager tot eind juli wegblijven....


    Voor de vraag omtrent NS HI SPEED. Er zijn maar een beperkt aantal kaartjes beschikbaar voor de Thalys trein naar Antwerpen of Brussel, de meeste goedkope plekken zijn gereserveerd voor tickets naar Parijs.
    Ze zijn er wel, maar erg beperkt voorradig.
    Ik zou persoonlijk gaan voor de reguliere trein waarvan je het ticket op het laatste moment tegen de normale prijs kan kopen.
    maar de reguliere trein hoeveel uur doet die erover om in Antwerpen te komen vanuit Amsterdam Centraal, de TGV doet er 2 uur over.. en wat bedoel je precies met op het laatste moment, hoeveel uren of dagen voor vertrek..?
    pi_61864956
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 22:54 schreef DeVille80 het volgende:
    maar de reguliere trein hoeveel uur doet die erover om in Antwerpen te komen vanuit Amsterdam Centraal, de TGV doet er 2 uur over.. en wat bedoel je precies met op het laatste moment, hoeveel uren of dagen voor vertrek..?
    Tot december 2009 rijdt de Thalys hetzelfde stuk zo'n vijf minuten sneller als de gewone IC.

    Kaartjes voor Thalys moet je van tevoren kopen, kan niet via kaartautomaat, omdat je plaatsen moet reserveren, via www.tgv-europe.com of nshispeed.nl . Prijs hangt af van tijdstip en dag waarop je reist, de mate flexibiliteit die je wil en je leeftijd en kost van 50 tot 300 euro voor een retour.
    pi_61865196
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 23:01 schreef DutchTrain het volgende:

    [..]

    Tot december 2009 rijdt de Thalys hetzelfde stuk zo'n twee minuten sneller.

    Kaartjes voor Thalys moet je van tevoren kopen, kan niet via kaartautomaat, omdat je plaatsen moet reserveren, via www.tgv-europe.com of nshispeed.nl . Prijs hangt af van tijdstip en dag waarop je reist, de mate flexibiliteit die je wil en je leeftijd en kost van 50 tot 300 euro voor een retour.
    ok want als ik op de site van NS wil kijken voor een retourtje met de reguliere trein voor de prijs enzo, dan wordt ik verwezen naar de website van NS hispeed.. ik snap er niets meer van.. de reguliere trein is dat niet die gele intercity trein? waarom kan ik op de site van de NS de prijs niet zien?
    pi_61865360
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 23:07 schreef DeVille80 het volgende:

    [..]

    ok want als ik op de site van NS wil kijken voor een retourtje met de reguliere trein voor de prijs enzo, dan wordt ik verwezen naar de website van NS hispeed..
    NS rijdt die trein niet, het is NShispeed die de trein rijdt.
    quote:
    ik snap er niets meer van.. de reguliere trein is dat niet die gele intercity trein?
    Nee, die trein is wit met rood en roze
    quote:
    waarom kan ik op de site van de NS de prijs niet zien?
    Toch niet zo moeilijk

    http://onlineboeken.nshispeed.nl en dan amsterdam en antwerpen invullen, doorklikken, NS trein (niet Thalys) selecteren en dan kiezen wat je hebben wil; superdagretour met vertrek na 9.00 kost je ¤ 35,80
    pi_61865460
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 23:12 schreef DutchTrain het volgende:

    [..]

    NS rijdt die trein niet, het is NShispeed die de trein rijdt.
    [..]

    Nee, die trein is wit met rood en roze
    [..]

    Toch niet zo moeilijk

    http://onlineboeken.nshispeed.nl en dan amsterdam en antwerpen invullen, doorklikken, NS trein (niet Thalys) selecteren en dan kiezen wat je hebben wil; superdagretour met vertrek na 9.00 kost je ¤ 35,80
    thanx je bent een schat..
    pi_61865466
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 19:18 schreef ozzietukker het volgende:

    [..]

    Maar volgens mij wilde de aanvrager tot eind juli wegblijven....

    Oh een periode van 7 maanden. Nou dan zou ik niet twijfelen en dat ticket van 930 euro direct kopen. Krijg je nooit meer voor die prijs volgens mij. En zeker niet tussen nu en eind december.

    Goh ik zou willen dat ik zoveel tijd en geld had om vakantie te vieren. Ik moet het steeds met een luizige 4 weken max doen. En dan nog een keer of twee a drie een week of zo. maar 7 maanden Zuid Amerika pfff, Ik ben elke maand weer blij wanneer ik na twee weken op vrijdagmiddag die blauwe vogel weer op Guarulhos zie staan.
    pi_61866050
    Dutchtrain wat raad je me aan als ik een dagje Parijs wil met de TGV.. als ik kijk naar de dagretourtjes dan zitten die rond de 150 euro.. ik krijg het idee dat het misschien goedkoper is om 2 x een enkeltje te kopen..
    pi_61866343
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 23:35 schreef DeVille80 het volgende:
    Dutchtrain wat raad je me aan als ik een dagje Parijs wil met de TGV.. als ik kijk naar de dagretourtjes dan zitten die rond de 150 euro.. ik krijg het idee dat het misschien goedkoper is om 2 x een enkeltje te kopen..
    Ik zou zoeken naar een paar goedkopere enkeltjes, eventueel aan het eind van de dag en dan een nachtje in een ho(s)tel slapen in Parijs, zodat je ook nog wat van de stad kan zien. Parijs in een dag is niet te doen, ga dan naar Brussel of Keulen.
    Als je gewoon keer heel hard met een trein wil rijden, dan kun je beter de ICE naar Frankfurt nemen.


    sommigen hadden hier natuurlijk verwacht dat ik je sowieso niet zou aanraden om naar Parijs te gaan, maar dat is een ander verhaal
    pi_61866524
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 23:44 schreef DutchTrain het volgende:

    [..]

    Ik zou zoeken naar een paar goedkopere enkeltjes, eventueel aan het eind van de dag en dan een nachtje in een ho(s)tel slapen in Parijs, zodat je ook nog wat van de stad kan zien. Parijs in een dag is niet te doen, ga dan naar Brussel of Keulen.
    Als je gewoon keer heel hard met een trein wil rijden, dan kun je beter de ICE naar Frankfurt nemen.


    sommigen hadden hier natuurlijk verwacht dat ik je sowieso niet zou aanraden om naar Parijs te gaan, maar dat is een ander verhaal
    waarom hou je niet van Parijs? die arrogante Fransen zeker, of dat het helemaal verpauperd is met al die NoordAfrikanen..
      woensdag 24 september 2008 @ 08:49:14 #25
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_61869381
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 23:15 schreef Buzz129 het volgende:

    [..]

    Oh een periode van 7 maanden. Nou dan zou ik niet twijfelen en dat ticket van 930 euro direct kopen. Krijg je nooit meer voor die prijs volgens mij. En zeker niet tussen nu en eind december.

    en zo zijn we het uiteindelijk toch eens met elkaar
    pi_61902071
    Heeft niemand een betere optie voor m'n reis gevonden?

    Amsterdam - Mumbai, Februari
    Bangkok - Amsterdam, Begin Augustus

    Vertrekplaats maakt in principe niet uit. Goedkoopste optie wél.
    Goedkoopste optie nu is rond 880 euro.

    Grtz!
      donderdag 25 september 2008 @ 13:29:53 #27
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_61902730
    quote:
    Op donderdag 25 september 2008 13:07 schreef Gerbyo het volgende:
    Heeft niemand een betere optie voor m'n reis gevonden?

    Amsterdam - Mumbai, Februari
    Bangkok - Amsterdam, Begin Augustus

    Vertrekplaats maakt in principe niet uit. Goedkoopste optie wél.
    Goedkoopste optie nu is rond 880 euro.

    Grtz!
    Je zit in het hoogseizoen (in ieder geval in Thailand), weinig kans dat het veel goedkoper kan
    pi_61902942
    Gezien de duur van de reis en twee verschillende trajecten zal het niet meevallen om dit goedkoper te krijgen. En de meeste zoekmachines zullen ook geen soelaas bieden.

    Volgens mij heb je een paar mogelijkheden:

    1e
    Boek een retour AMS-BOM-BOM (waarschijnlijk is London-BOM veel goedkoper) en boek een enkeltje BKK-BOM bij een low cost carrier.
    2e:
    Contact Quatar, Gulf, Ethiad of Emirates en kijk of zij beide routes aanbieden. Mogelijk dat je dan twee gecombineerde enkeltjes voor de prijs van een retour kunt krijgen. Heb je wel een extra tussenstop in de zandbak maar als het echt goedkoop moet .....
    3e
    Koop een retour LHR(?)-BKK bij Air India met een heeeeeeeeeeeele lange stopover in BOM en vraag of het bezwaarlijk is wanneer je het traject BOM-BKK niet vliegt. Ja heb je en nee kun je krijgen.

    Maar eerlijk gezegd denk ik niet dat het goedkoper kan. Sorry het kan dus wel goedkoper wanneer je vanaf LHR vliegt, HIER voor 650 euro:

    Flight 1 Information – Tue 3 Feb 2009
    This flight leaves on Tuesday and arrives on Wednesday.
    Kuwait Airways
    Flight 104 Departs: 10:30a
    Heathrow (LHR) Arrives: 7:35p
    Kuwait (KWI)
    Coach | Fare code: HLRTGB1 | 340 (Wide-body Jet) | 6h 05m | 2903 miles
    Layover in Kuwait, Kuwait (KWI) for 3h 10m
    Kuwait Airways
    Flight 301 Departs: 10:45p
    Kuwait (KWI) Arrives: 4:50a
    Chhatrapati Shivaji (BOM)
    Coach | Fare code: HLRTGB1 | 340 (Wide-body Jet) | 3h 35m | 1713 miles

    Flight 2 Information – Tue 25 Aug 2009
    Kuwait Airways
    Flight 412 Departs: 3:00a
    Bangkok (BKK) Arrives: 6:45a
    Kuwait (KWI)
    Coach | Fare code: HLRTGB1 | 340 (Wide-body Jet) | 7h 45m | 3527 miles
    Layover in Kuwait, Kuwait (KWI) for 2h 45m
    Kuwait Airways
    Flight 101 Departs: 9:30a
    Kuwait (KWI) Arrives: 1:15p
    Heathrow (LHR)
    Coach | Fare code: HLRTGB1 | 777 (Wide-body Jet) | 5h 45m | 2903 miles
    pi_61906588
    quote:
    Op donderdag 25 september 2008 13:37 schreef Buzz129 het volgende:
    Gezien de duur van de reis en twee verschillende trajecten zal het niet meevallen om dit goedkoper te krijgen. En de meeste zoekmachines zullen ook geen soelaas bieden.

    Volgens mij heb je een paar mogelijkheden:

    1e
    Boek een retour AMS-BOM-BOM (waarschijnlijk is London-BOM veel goedkoper) en boek een enkeltje BKK-BOM bij een low cost carrier.
    2e:
    Contact Quatar, Gulf, Ethiad of Emirates en kijk of zij beide routes aanbieden. Mogelijk dat je dan twee gecombineerde enkeltjes voor de prijs van een retour kunt krijgen. Heb je wel een extra tussenstop in de zandbak maar als het echt goedkoop moet .....
    3e
    Koop een retour LHR(?)-BKK bij Air India met een heeeeeeeeeeeele lange stopover in BOM en vraag of het bezwaarlijk is wanneer je het traject BOM-BKK niet vliegt. Ja heb je en nee kun je krijgen.

    Maar eerlijk gezegd denk ik niet dat het goedkoper kan. Sorry het kan dus wel goedkoper wanneer je vanaf LHR vliegt, HIER voor 650 euro:

    Flight 1 Information – Tue 3 Feb 2009
    This flight leaves on Tuesday and arrives on Wednesday.
    Kuwait Airways
    Flight 104 Departs: 10:30a
    Heathrow (LHR) Arrives: 7:35p
    Kuwait (KWI)
    Coach | Fare code: HLRTGB1 | 340 (Wide-body Jet) | 6h 05m | 2903 miles
    Layover in Kuwait, Kuwait (KWI) for 3h 10m
    Kuwait Airways
    Flight 301 Departs: 10:45p
    Kuwait (KWI) Arrives: 4:50a
    Chhatrapati Shivaji (BOM)
    Coach | Fare code: HLRTGB1 | 340 (Wide-body Jet) | 3h 35m | 1713 miles

    Flight 2 Information – Tue 25 Aug 2009
    Kuwait Airways
    Flight 412 Departs: 3:00a
    Bangkok (BKK) Arrives: 6:45a
    Kuwait (KWI)
    Coach | Fare code: HLRTGB1 | 340 (Wide-body Jet) | 7h 45m | 3527 miles
    Layover in Kuwait, Kuwait (KWI) for 2h 45m
    Kuwait Airways
    Flight 101 Departs: 9:30a
    Kuwait (KWI) Arrives: 1:15p
    Heathrow (LHR)
    Coach | Fare code: HLRTGB1 | 777 (Wide-body Jet) | 5h 45m | 2903 miles

    De 2 vluchten die jij aanbied lijken mij perfect, alleen waar kan ik die vinden, linkje ontbreekt... In Londen kom ik wel dus dat is niet het probleem. Die andere opties ga ik ook even achteraan. Superbedankt voor je hulp!
    pi_61906782
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 23:44 schreef DutchTrain het volgende:
    sommigen hadden hier natuurlijk verwacht dat ik je sowieso niet zou aanraden om naar Parijs te gaan, maar dat is een ander verhaal
    I'm surrounded by morons!
    TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
    TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
    TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
    pi_61907079
    quote:
    Op donderdag 25 september 2008 15:36 schreef Gerbyo het volgende:

    [..]

    De 2 vluchten die jij aanbied lijken mij perfect, alleen waar kan ik die vinden, linkje ontbreekt... In Londen kom ik wel dus dat is niet het probleem. Die andere opties ga ik ook even achteraan. Superbedankt voor je hulp!
    www.kayak.com met ingave van multi city trip en ook nog eens direct te boeken bij Kuwait Air.
    pi_61925307
    Hmm, kan iemand mij helpen aan een zo goedkoop mogelijk ticket naar: DFW, vanaf: Euh...liefst AMS, maar mag ook een vliegveld vlakbij NL zijn natuurlijk...
    De data die ik vlieg: 23 december 2008 - 20 februari 2009 (de terugreis is variabel met 1 dag, heenreis staat vast, gezien 23 december de goedkoopste dag is om te vliegen)

    Ik ga namelijk naar mijn vriendin die gaat bevallen in Amerika

    Het goedkoopst dat ik heb kunnen vinden is ¤655,- op cheaptickets (AMS - Philly - DFW)... Dat was vanaf Amsterdam, maar met die vliegtax is er toch wel iets goedkopers nog te vinden? Helaas voor mij heb ik dat niet kunnen vinden
      vrijdag 26 september 2008 @ 10:39:41 #33
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_61925884
    quote:
    Op vrijdag 26 september 2008 10:14 schreef Trayek het volgende:
    Hmm, kan iemand mij helpen aan een zo goedkoop mogelijk ticket naar: DFW, vanaf: Euh...liefst AMS, maar mag ook een vliegveld vlakbij NL zijn natuurlijk...
    De data die ik vlieg: 23 december 2008 - 20 februari 2009 (de terugreis is variabel met 1 dag, heenreis staat vast, gezien 23 december de goedkoopste dag is om te vliegen)

    Ik ga namelijk naar mijn vriendin die gaat bevallen in Amerika

    Het goedkoopst dat ik heb kunnen vinden is ¤655,- op cheaptickets (AMS - Philly - DFW)... Dat was vanaf Amsterdam, maar met die vliegtax is er toch wel iets goedkopers nog te vinden? Helaas voor mij heb ik dat niet kunnen vinden
    822 dollar vanaf AMS is het goedkoopste wat ik kan vinden. Is ongeveer 565 euro. DUS en BRU zijn allebei duurder.

    gevonden via cheaptickets.com

    vreemde is dat ik net nog voor 800 dollar zag met perfecte aansluitingen, maar die is opeens weg
      vrijdag 26 september 2008 @ 10:48:22 #34
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_61926079
    Vreemd, nu zie ik die optie voor 800 dollar weer wel. vertrekken vanaf AMS via LHR naar DFW met British Airways, terugvlucht met American Airlines (beide keren met 3 uur overstaptijd, wat perfect is)

    vertrek 24 december, terug 21 februari

    Als je wilt zoeken moet je als datum 23 december en 20 februari ingeven met flexibele vertrekdata, met vertrek vanaf Amsterdam. Dan moet je het kunnen vinden. Als je 24 december invult krijg je andere prijzen

    pi_61929017
    quote:
    Op vrijdag 26 september 2008 10:39 schreef Blik het volgende:

    [..]

    822 dollar vanaf AMS is het goedkoopste wat ik kan vinden. Is ongeveer 565 euro. DUS en BRU zijn allebei duurder.

    gevonden via cheaptickets.com

    vreemde is dat ik net nog voor 800 dollar zag met perfecte aansluitingen, maar die is opeens weg

    Geboekt, toch de $822 gedaan, anders was ik de 24e in DFW, en dan wil je daar niet rijden, aldus mijn vriendin...

    Bedankt
      vrijdag 26 september 2008 @ 12:49:47 #36
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_61929328
    Mooi dat ik heb kunnen helpen

    Het verschil fifty-fifty delen?
    pi_61960490
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 23:15 schreef Buzz129 het volgende:

    [..]

    Oh een periode van 7 maanden. Nou dan zou ik niet twijfelen en dat ticket van 930 euro direct kopen. Krijg je nooit meer voor die prijs volgens mij. En zeker niet tussen nu en eind december.

    Goh ik zou willen dat ik zoveel tijd en geld had om vakantie te vieren. Ik moet het steeds met een luizige 4 weken max doen. En dan nog een keer of twee a drie een week of zo. maar 7 maanden Zuid Amerika pfff, Ik ben elke maand weer blij wanneer ik na twee weken op vrijdagmiddag die blauwe vogel weer op Guarulhos zie staan.
    Via de universiteit kan ik naar Rio om een half jaar te studeren, plus dan nog een maand of twee rondreizen. Ik verheug me erop iig!

    Als je langer op vakantie wil zou je de 4hww eens moeten lezen .
    pi_61966632
    En wat is "4hww"?
    pi_61967485
    4-Hour Work Week
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
    pi_61982561
    Van hier naar Tokyo, ergens in juli-augustus 2009.
    Heb nu opzich al mooie prijs van 1050 euro retour.
    わたしはヤスパーです!
    pi_61983319
    Finnair.nl , in die maanden vanaf 830 euro
    Aeroflot.com vanaf 785 euro (met een vreselijke connectie, van 5u sochtends tot 19u in Moskou)
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
    pi_61983566
    Finnair zie ik voor 1025 minimaal
    Aeroflot zal ik ff kijken!

    Hoe vroeg is het verstandig om te boeken?
    Mijn eerste keer dat ik ga vliegen
    わたしはヤスパーです!
    pi_61988205
    quote:
    Op zondag 28 september 2008 12:27 schreef Thetallguy het volgende:
    4-Hour Work Week
    Heb je meer informatie?
    Viva los Vatos Locos
      dinsdag 30 september 2008 @ 12:22:11 #44
    37777 Sigmund_Freud
    Whats On a Mans Mind
    pi_62020605
    Dag allemaal,

    Ik wil al een tijdje naar zuid-amerika omdat een reis naar midden amerika mij goed is bevallen. Helaas is het het er nog niet van gekomen, wellicht in 2009.

    Ik ben al een beetje aan het struinen op internet naar de ticketprijzen. Het gaat om een vakantie die plaats moet vinden tussen 04-07-2009 en 16-08-2009 en ongeveer een dag of 25 mag duren. Ik ben dus flexibel qua data tussen de twee gegeven grenzen in.

    Vertrek mag via Amsterdam of nog liever Dusseldorf (woon aan de Duitse grens dus) eventueel zelfs nog Frankfurt maar das weer een eindje verder rijden.

    Als bestemming loop ik te denken aan La Paz, Lima, of Quito of misschien Buenos Aires.

    Welke bestemmingen in Zuid Amerika kun je het goedkoopste aanvliegen, voorkeur gaat eindelijk niet uit naar Brazilië, stop-over mag natuurlijk wel.

    Zelf kwam ik als goedkoopste uit op Lima voor ongeveer 1225 EUR voor Buenos Aires, Lima 1375 EUR en La Paz en Quito beide duurder.

    Wat denken jullie kan nog goedkoper? Iemand tips


    Mvg

    S.F.
    Multiply it by infinity, and take it to the depth of forever, and you will still have barely a glimpse of what I'm talking about.
    pi_62023345
    GRU of wel Sao Paulo met Iberia vaak voor 800 euro retour AMS-MAD-GRU. En TAP of Alitalia heeft ook vaak aanbiedingen. TAM kun je boeken vanaf Dusseldorf. Ik denk dat GRU de goedkoopste bestemming in Zuid Amerika is vanuit Europa.
      woensdag 1 oktober 2008 @ 18:15:03 #46
    93828 nickybol
    onderduiknaam
    pi_62056437
    Van amsterdam / dusseldorf / belgie oid naar bij voorkeur Boston of als het erg veel goedkoper is naar New York. 1 persoon, enkeltje vertrek 1 januari of 31 december. De tickets zijn echt schandalig duur in deze periode, kan iemand onder de 500 euro komen?
    pi_62056932
    Brussel - Boston op 1 januari, enkele reis op www.aerlingus.com voor ¤253

    Amsterdam - Boston kost je er ¤328

    lijken me nette prijzen
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
    pi_62057370
    Hey!

    Ik ben op zoek naar twee verschillende tickets.

    Nederland/Belgie/West-Duitsland naar Buenos Aires (Argentinie). Aankomst voor 1 februari. Mag best een week eerder zijn. terugreis open binnen een jaar of enkele reis.
    Zelfde als hierboven, maar dan voor naar Jakarta (Indonesie).

    Ben met twee stagebedrijven bezig waarvan er 1 in Argentinie en 1 in Indonesie. Wil dus alvast gaan kijken voor een ticket en een beetje een idee krijgen hoe hard ik moet gaan werken komende tijd
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    pi_62070609
    quote:
    Op woensdag 1 oktober 2008 18:53 schreef henkSX het volgende:
    Hey!

    Ik ben op zoek naar twee verschillende tickets.

    Nederland/Belgie/West-Duitsland naar Buenos Aires (Argentinie). Aankomst voor 1 februari. Mag best een week eerder zijn. terugreis open binnen een jaar of enkele reis.
    Zelfde als hierboven, maar dan voor naar Jakarta (Indonesie).

    Ben met twee stagebedrijven bezig waarvan er 1 in Argentinie en 1 in Indonesie. Wil dus alvast gaan kijken voor een ticket en een beetje een idee krijgen hoe hard ik moet gaan werken komende tijd
    Voor vliegen naar Jakarta is er niet echt veel concurrentie dus zijn de tarieven redelijk aan de prijs. Dus zou ik me concentreren op vluchten naar Bangkok, Kuala Lumpur en Singapore en van daar uit een enkelje nemen naar Jakarta met een van de low cost carriers als AirAsia of Tiger Airways. Maar als vertrek vanuit London ook nog een optie voor je is, vergroot je je kans op een heel goedkoop ticket aanzienlijk. Succes.
    pi_62076909
    quote:
    Op donderdag 2 oktober 2008 10:19 schreef Buzz129 het volgende:

    [..]

    Voor vliegen naar Jakarta is er niet echt veel concurrentie dus zijn de tarieven redelijk aan de prijs. Dus zou ik me concentreren op vluchten naar Bangkok, Kuala Lumpur en Singapore en van daar uit een enkelje nemen naar Jakarta met een van de low cost carriers als AirAsia of Tiger Airways. Maar als vertrek vanuit London ook nog een optie voor je is, vergroot je je kans op een heel goedkoop ticket aanzienlijk. Succes.
    London is natuurlijk ook een optie. Vlieg ik eerst daar naartoe.
    Had idd al door dat naar Jakarta je toch ongeveer op 500 enkele reis komt... Zal eens gaan kijken via de vliegvelden die je voorstelde!
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    pi_62081853
    Hee allemaal,

    ik ben op zoek naar vliegtickets!

    1. waarvandaan je wilt reizen: NL / Duitsland / Belgie (woon in Eindhoven)
    2. wanneer je wilt reizen: Ergens in Januari 1 week, het liefst aankomst en vertrek op een gunstige dag zodat het me 5 vakantiedagen kost Met 2 personen
    3. waarnaartoe je wilt reizen: NEW YORK!
    4. hoe je wilt reizen: per vliegtuig lijkt me handig
    5. op welke manier je wilt reizen: overstappen is in principe geen probleem, als de overstap niet te lang duurt en als de reis niet heel erg lang wordt

    Ik vroeg me af of het beter is bij een Amerikaanse website boeken ivm de dollarprijs, ik kom tot nu toe bij zoekmachines allemaal op prijzen rond de ¤ 500,- .pp .. Vroeg me af of het goedkoper kan ... Want dan kan ik net zo goed een all in ding boeken bij D-Reizen voor ¤ 600,-

    Groeten,

    Cathelijne
    pi_62099641
    quote:
    Op donderdag 2 oktober 2008 17:36 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
    Hee allemaal,

    ik ben op zoek naar vliegtickets!

    1. waarvandaan je wilt reizen: NL / Duitsland / Belgie (woon in Eindhoven)
    2. wanneer je wilt reizen: Ergens in Januari 1 week, het liefst aankomst en vertrek op een gunstige dag zodat het me 5 vakantiedagen kost Met 2 personen
    3. waarnaartoe je wilt reizen: NEW YORK!
    4. hoe je wilt reizen: per vliegtuig lijkt me handig
    5. op welke manier je wilt reizen: overstappen is in principe geen probleem, als de overstap niet te lang duurt en als de reis niet heel erg lang wordt

    Ik vroeg me af of het beter is bij een Amerikaanse website boeken ivm de dollarprijs, ik kom tot nu toe bij zoekmachines allemaal op prijzen rond de ¤ 500,- .pp .. Vroeg me af of het goedkoper kan ... Want dan kan ik net zo goed een all in ding boeken bij D-Reizen voor ¤ 600,-

    Groeten,

    Cathelijne
    via kayak kom ik op een prijs van 461 euro via British Airways
    Thu 22 Jan 2009 to Tue 27 Jan 2009 (Trip length: 5 days)

    DUS 4:20p
    JFK 7:45p

    JFK 8:45p
    DUS 11:25a
    pi_62099709
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2008 09:35 schreef DancePlaza het volgende:

    [..]

    via kayak kom ik op een prijs van 461 euro via British Airways
    Thu 22 Jan 2009 to Tue 27 Jan 2009 (Trip length: 5 days)

    DUS 4:20p
    JFK 7:45p

    JFK 8:45p
    DUS 11:25a
    Dat is al een stuk beter
    pi_62100346
    quote:
    Op donderdag 2 oktober 2008 17:36 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
    Ik vroeg me af of het beter is bij een Amerikaanse website boeken ivm de dollarprijs, ik kom tot nu toe bij zoekmachines allemaal op prijzen rond de ¤ 500,- .pp .. Vroeg me af of het goedkoper kan ... Want dan kan ik net zo goed een all in ding boeken bij D-Reizen voor ¤ 600,-
    Als dat "All in ding voor 600 Euro" inclusief hotel is, denk ik niet dat je goedkoper uit zal komen met een los ticket. Alleen de taxes en brandstoftoeslagen zijn op dit moment al zo'n 300 euro per retour.
    pi_62101869
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2008 10:16 schreef Buzz129 het volgende:

    [..]

    Als dat "All in ding voor 600 Euro" inclusief hotel is, denk ik niet dat je goedkoper uit zal komen met een los ticket. Alleen de taxes en brandstoftoeslagen zijn op dit moment al zo'n 300 euro per retour.
    mmmm .. een Hostel maar toch .. dan die opties maar eens goed bekijken... ik had eigenlijk gehoopt rond de 350-400 euro pp naar NY te kunnen vliegen ... maar dat gaat nog niet zo makkelijk als ik dacht
      zaterdag 4 oktober 2008 @ 17:44:19 #56
    154323 Buup
    hAsTaLaPaStA
    pi_62130954
    1. waar vandaan je wilt reizen:
    Liefst Schiphol maar luchthaven in de buurt mag ook
    2. wanneer je wilt reizen:
    22/23 oktober heen 6/7 november terug
    3. waarnaartoe je wilt reizen:
    Los Angeles heen Las Vegas terug
    4. hoe je wilt reizen:
    Vliegtuig
    5. op welke manier je wilt reizen:
    Zo goedkoop mogelijk!

    help...ofzo..ondek dit topic net...
      zondag 5 oktober 2008 @ 14:08:40 #57
    88064 Undergod
    Houd u van toffees?
    pi_62146565
    1. waar vandaan je wilt reizen:
    Liefst Schiphol maar luchthaven in de buurt mag ook
    2. wanneer je wilt reizen:
    27-30 november heen 30 maart terug
    3. waarnaartoe je wilt reizen:
    Kaapstad
    4. hoe je wilt reizen:
    Vliegtuig
    5. op welke manier je wilt reizen:
    Zo goedkoop mogelijk!
    Noise is all relative to the silence preceding it
    pi_62158836
    Concert in Hastings Engeland

    Zijn er Engelandkenners die enig idee hebben hoe ik daar het makkelijkste kom?

    Tips & tricks, aanbiedingen van luchtvaartmaatschappijen, etc etc.

    Thnx in advance
    pi_62162237
    quote:
    Op zondag 5 oktober 2008 21:56 schreef lunko1979 het volgende:
    Concert in Hastings Engeland

    Zijn er Engelandkenners die enig idee hebben hoe ik daar het makkelijkste kom?

    Tips & tricks, aanbiedingen van luchtvaartmaatschappijen, etc etc.

    Thnx in advance
    Ik denk dat Gatwick met Easyjet het dichtste bij komt. Van daar een auto huren is dan het makkelijkst, of even zoeken op www.thetrainline.co.uk voor een treinticket of www.megabus.com voor een busticket
    pi_62162330
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2008 17:44 schreef Buup het volgende:
    1. waar vandaan je wilt reizen:
    Liefst Schiphol maar luchthaven in de buurt mag ook
    2. wanneer je wilt reizen:
    22/23 oktober heen 6/7 november terug
    3. waarnaartoe je wilt reizen:
    Los Angeles heen Las Vegas terug
    4. hoe je wilt reizen:
    Vliegtuig
    5. op welke manier je wilt reizen:
    Zo goedkoop mogelijk!

    help...ofzo..ondek dit topic net...
    Zo'n 620 euro met Lufthansa / United via cheaptickets.com. Op de terugweg wel met twee keer overstappen, maar gunstige vluchttijden.
    pi_62162491
    ik zoek het volgende:

    28 of 29 juni 2009 naar jakarta of denpasar
    Terug
    17 juli 2009 jakarta, maar voorkeur voor denpasar.
    Vertrek vanaf amsterdam,dusseldorf of brussel.
    Goedkoopste wat ik vind is 1032 euro.
    pi_62164970
    Amsterdam- Schiphol (AMS) - Soekarno- Hatta Intl (CGK)
    27 juni - 17 juli
    1023 euro
    direct, vliegtijd 16 uur

    via dus 920, maar reistijd in meer dan 22 uur :S plus 2 keer overstappen..
    pi_62165644
    Thanks!
    Alleen de 27ste is lastig, dat is de dag na onze bruiloft en kunnen we eigenlijk nog niet weg.
    Voor die 100 euro verschil vlieg ik inderdaad liever rechtstreeks.

    Familie van ons uit Amerika die vertelde over een site dat je je kon aanmelden en als dan een ticket op een voor jou bepaalde prijs kwam dan kreeg je een email. Iemand hier bekend mee?
    pi_62165809
    1. waarvandaan Amsterdam,Rotterdam, Eindhoven.
    2. wanneer 20 Februari - 23 Februari. Eventueel 1 dag speling rond deze data.
    3. waarnaartoe Manchester
    4. hoe Vliegtuig
    5 Op welke manier Zo goedkoop mogelijk.

    Ik heb al verschillende sites bekeken (Cheaptickets e.d.) , maar dat vond ik helemaal niet zo cheap als verwacht. Bij elke maatschappij is het minimaal 150-200 ¤. Moet tegenwoordig toch veel goedkoper kunnen?
    What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
    pi_62168373
    quote:
    Op maandag 6 oktober 2008 09:37 schreef Lennox het volgende:
    1. waarvandaan Amsterdam,Rotterdam, Eindhoven.
    2. wanneer 20 Februari - 23 Februari. Eventueel 1 dag speling rond deze data.
    3. waarnaartoe Manchester
    4. hoe Vliegtuig
    5 Op welke manier Zo goedkoop mogelijk.

    Ik heb al verschillende sites bekeken (Cheaptickets e.d.) , maar dat vond ik helemaal niet zo cheap als verwacht. Bij elke maatschappij is het minimaal 150-200 ¤. Moet tegenwoordig toch veel goedkoper kunnen?
    via skyscanner:
    Vertrek: vr 20 feb 2009 Flybe 83,00 ¤
    Retour: ma 23 feb 2009 bmibaby + EZ 58,00 ¤
    141 euro


    misschien kan je via dusseldorf vliegen
    Vertrek: 10:00 - 10:40 DUS-MAN Flybe 44,45 ¤
    Retour: 19:25 - 22:00 MAN-NRN Ryanair 41,62 ¤
    86,07 ¤

    of via brussel
    Vertrek: 06:30 - 06:55 CRL-MAN Ryanair 16,39 ¤
    Retour: 07:20 - 09:45 MAN-CRL Ryanair 39,37 ¤
    55,76 ¤
    pi_62168656
    quote:
    Op maandag 6 oktober 2008 11:29 schreef DancePlaza het volgende:

    [..]
    misschien kan je via dusseldorf vliegen
    Vertrek: 10:00 - 10:40 DUS-MAN Flybe 44,45 ¤
    Retour: 19:25 - 22:00 MAN-NRN Ryanair 41,62 ¤
    86,07 ¤

    of via brussel
    Vertrek: 06:30 - 06:55 CRL-MAN Ryanair 16,39 ¤
    Retour: 07:20 - 09:45 MAN-CRL Ryanair 39,37 ¤
    55,76 ¤
    Via Dusseldorf heen en terug landen op Weeze. Zie dan om tien uur 's avonds je auto maar eens te vinden als je ineens op een ander vliegveld staat. En zou er om 22:00 nog een bus van Weeze naar NL gaan? I dunno!
    En via Brussel lijkt goedkoop maar het is wel Charleroi wat dus een uur verder rijden is dan Zaventem.

    Low cost carriers, lekker goedkoop maar met vaak onmogelijke vliegtijden, krappe stoelen en geen airmiles.
    pi_62168701
    Brussel/Charleroi wordt inderdaad een optie. Scheelt nog niet eens zoveel reistijd met Amsterdam en is lekker goedkoop. Die 1,5 uur opgekropt zitten maakt me ook niet uit.
    What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
      maandag 6 oktober 2008 @ 15:27:37 #68
    74976 JDude
    groetjes, veldmuis
    pi_62174670
    quote:
    Op zondag 5 oktober 2008 21:56 schreef lunko1979 het volgende:
    Concert in Hastings Engeland

    Zijn er Engelandkenners die enig idee hebben hoe ik daar het makkelijkste kom?

    Tips & tricks, aanbiedingen van luchtvaartmaatschappijen, etc etc.

    Thnx in advance
    Zelf rijden een optie?

    Als je ruim van tevoren kunt boeken en kort aan de andere kant blijft, is de Eurotunnel best betaalbaar.
    Voor de afstand van Folkestone tot Hastings hoef je het ook niet te laten.
    It's always around me, all this noise
    But not nearly as loud as the voice saying
    "Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
    Just let it happen, let it happen"
    pi_62202297
    Ik wil van 15 tot en met 22 februari (voorjaarsvakantie) naar de zon.
    Het moet er minimaal 23 a 24 graden zijn. En het mag per persoon niet meer dan ong. 600 euro kosten.

    het gaat puur om zon, zee en ontspanning (voor 8 personen)

    Wat is de beste optie?? Welk land?
    wie zaait zal oogsten.....
      woensdag 8 oktober 2008 @ 09:23:24 #70
    28167 matthijst
    In a New York State of Mind
    pi_62224213
    Gezocht: Amsterdam - Tokyo, van 21 maart tot 10 april.

    Iemand enige idee:
    - KLM, Dusseldorf -> Amsterdam -> Tokyo
    - KLM, Amsterdam -> Tokyo

    Zelfde vlucht vanaf Amsterdam is 550 euro goedkoper, als je start in Dusseldorf
    Hoe kan dit, en is er een manier om gewoon in Amsterdam te beginnen, of dat ticket net zo duur te krijgen vanaf Amsterdam

    Andere keuze is Finnair, maar da's met overstap, iemand daar ervaring mee?
    Haters everywhere but I don't really care.
    pi_62228448
    quote:
    Op woensdag 8 oktober 2008 09:23 schreef matthijst het volgende:
    Gezocht: Amsterdam - Tokyo, van 21 maart tot 10 april.

    Iemand enige idee:
    - KLM, Dusseldorf -> Amsterdam -> Tokyo
    - KLM, Amsterdam -> Tokyo

    Zelfde vlucht vanaf Amsterdam is 550 euro goedkoper, als je start in Dusseldorf
    Hoe kan dit, en is er een manier om gewoon in Amsterdam te beginnen, of dat ticket net zo duur te krijgen vanaf Amsterdam
    In Duitsland is er concurrentie met Lufthansa, dus daarom is het daar goedkoper. En je kan niet in Amsterdam instappen als je vanaf Dusseldorf boekt
    quote:
    Andere keuze is Finnair, maar da's met overstap, iemand daar ervaring mee?
    Wel oude vliegtuigen van Helsinki naar Tokyo, maar het vliegt.

    Ben zelf ook op zoek naar een ticket dan, kwam ook uit op Emirates vanaf London Gatwick (en dan goedkoop naar London vliegen met Easyjet)
    pi_62228528
    quote:
    Op dinsdag 7 oktober 2008 14:49 schreef cohen het volgende:
    Ik wil van 15 tot en met 22 februari (voorjaarsvakantie) naar de zon.
    Het moet er minimaal 23 a 24 graden zijn. En het mag per persoon niet meer dan ong. 600 euro kosten.

    het gaat puur om zon, zee en ontspanning (voor 8 personen)

    Wat is de beste optie?? Welk land?
    Ik denk dat de Canarische Eilanden of Cyprus dan een goede optie zijn. Eventueel Tunesië of de Costa Blanca als het iets goedkoper moet.
      woensdag 8 oktober 2008 @ 12:25:55 #73
    28167 matthijst
    In a New York State of Mind
    pi_62228996
    Dutchtrain, wat zou je dan doen:
    Finnair: AMS-Helsinki-Tokyo - 1680 euro.
    KLM: DUS-AMS-Tokyo - 1450 euro.

    Qua reistijd is Amsterdam voor mij 30 minuten dichterbij, maar Dusseldorf vliegveld is stuk rustiger, qua inchecken etc.
    KLM vliegt net iets sneller heen, want slechts 50 minuten overstaptijd op Schiphol. 50 minuten leek mij te kort, maar net KLM gebeld en die zeggen dat dat goed te doen is..

    Op de heenweg kan het inderdaad niet, maar enig idee of het op de terugweg kan, als je op NRT aangeeft dat het tot Amsterdam gelabeld moet worden? Of mag dat gewoon niet?
    Anders zouden we met trein naar Dusseldorf kunnen en dan op de terugweg zien of we in Amsterdam al kunnen afhaken
    Haters everywhere but I don't really care.
    pi_62229436
    Op de terugweg vragen kan altijd, maar denk niet dat ze het doen zonder dat je bij moet betalen.

    Wat betreft je twee opties.. is dit voor 2 personen? Ik kom op veel lagere ticketprijzen uit vie kayak.com of vliegtarieven.nl. Ik zou in dit geval voor KLM kiezen, als de reiskosten naar de vliegvelden gelijk zouden zijn.
      woensdag 8 oktober 2008 @ 12:58:51 #75
    28167 matthijst
    In a New York State of Mind
    pi_62229847
    Voor 2p inderdaad
    Haters everywhere but I don't really care.
    pi_62231456
    quote:
    Op woensdag 8 oktober 2008 12:42 schreef DutchTrain het volgende:
    Op de terugweg vragen kan altijd, maar denk niet dat ze het doen zonder dat je bij moet betalen.

    Wat betreft je twee opties.. is dit voor 2 personen? Ik kom op veel lagere ticketprijzen uit vie kayak.com of vliegtarieven.nl. Ik zou in dit geval voor KLM kiezen, als de reiskosten naar de vliegvelden gelijk zouden zijn.
    Terugweg is NOOIT een probleem. Wanneer je bij de check-in zegt dat je bagage niet doorgelabeld moet worden doen ze dat dus ook niet. Pik je dus je bagage van de belt in AMS op en met een breed handgebaar zeg je dag, bedankt en tot ziens meneer KLM.

    Een naheffing zul je nooit krijgen want ze kunnen je namelijk niet verplichten om in een vliegtuig plaats te nemen. Uiteraard is dat anders wanneer het niet het laatste segment betreft. En mochten ze al een bedrag op je credit card belasten, wat hoogst onwaarschijnlijk is, gewoon laten storneren. Ze hebben juridisch toch geen poot om op te staan.
    pi_62280740
    Ik ben op zoek naar een ticket

    Vertrek: Tampico (TAM), Mexico
    Aankomst: Nederland, Belgie of Dusseldorf.
    Wanneer: vertrek rond 9 december (mag ongeveer 3 dagen afwijken). Terugvliegen OF aankomst voor 24 december , Of tussen 27 en 30 december.
    Wie: 2 personen

    En nog een vreemde voorwaarde: Er mag NIET via de USA gevlogen worden i.v.m. Mexicaanse reizigers zonder visa.

    Goedkoopste wat ik kan vinden is van 9-22 december voor $ 1322,00 p.p.


    Niet meer nodig

    [ Bericht 9% gewijzigd door henkSX op 10-10-2008 22:34:54 ]
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    pi_62307388
    Ik wil op 22 oktober van Zwolle naar Brussel Noord per trein en op 31 oktober wil ik weer terug. Nu zie ik dat dat via de site van NShispeed zo'n 80 euro kost voor een retourtje. Dit is een High-Flex tarief. Kan dit niet wat goedkoper?
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
      zaterdag 11 oktober 2008 @ 13:31:26 #79
    74976 JDude
    groetjes, veldmuis
    pi_62307510
    Veel goedkoper zal het niet worden denk ik, de andere tariefsoorten zie ik er niet tussen staan. Met losse kaartjes ga je het ook niet redden. Een enkeltje Zwolle-Roosendaal is al meer dan 26 euro, en dan moet je nog naar Brussel.
    It's always around me, all this noise
    But not nearly as loud as the voice saying
    "Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
    Just let it happen, let it happen"
    pi_62308564
    quote:
    Op zaterdag 11 oktober 2008 13:24 schreef Jaguarized het volgende:
    Ik wil op 22 oktober van Zwolle naar Brussel Noord per trein en op 31 oktober wil ik weer terug. Nu zie ik dat dat via de site van NShispeed zo'n 80 euro kost voor een retourtje. Dit is een High-Flex tarief. Kan dit niet wat goedkoper?
    Met eurolines vanaf Utrecht of Rotterdam zal al een stuk schelen.
    Goedkopere tickets zijn alleen voor in het weekend of voor een dagretour na de ochtendspits.
    pi_62322501
    Lima - Panama City ?
    pi_62326337
    quote:
    Op zondag 12 oktober 2008 08:35 schreef Halcon het volgende:
    Lima - Panama City ?
    Copa Airlines uit Panama vliegt deze route rechtstreeks. 4x per dag
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
    pi_62329820
    quote:
    Op zaterdag 11 oktober 2008 14:33 schreef DutchTrain het volgende:

    [..]

    Met eurolines vanaf Utrecht of Rotterdam zal al een stuk schelen.
    Goedkopere tickets zijn alleen voor in het weekend of voor een dagretour na de ochtendspits.
    De bus is niet echt een optie, het scheelt uiteindelijk twee tientjes en dan is het onhandig om in Utrecht met de koffers te slepen naar een busstation. Dan wordt het dus maar de 80 euro lappen.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_62344353
    1. waar vandaan je wilt reizen:
    Nederland, Belgie, grensstreek Duitsland
    2. wanneer je wilt reizen:
    27 november heen (aankomst in de middag), 28 november terug (tijd maakt niet uit)
    3. waarnaartoe je wilt reizen:
    La Coruna
    4. hoe je wilt reizen:
    Vliegtuig
    5. op welke manier je wilt reizen:
    Zo goedkoop mogelijk

    Overstappen en dergelijke maakt niet uit. Vooral de dagen zijn een probleem. Veel goedkope airlines vliegen woensdag of donderdag heen maar je kan dan pas zaterdag of zondag terug...
    pi_62371755
    Ik heb een zo goedkoop mogelijk vliegticket nodig van Amsterdam/ Brussel - Great Falls (VS). Vertrekdatum: 10-04-2009 en 26-04-2009 wil ik weer terug. Heb al wat rondgekeken op internet maar 700 euro is toch wel het goedkoopst. Weet iemand nog goedkope tickets, een Amerikaanse vliegmaatschappij oid?

    Bedankt
      Moderator dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:37:28 #86
    45833 crew  Fogel
    pi_62372577
    Ik ga hier zelf niet heen, maar een bekende vraagt zich af hoe hij zo goedkoop mogelijk in Beirut komt. Ik weet dat Malev relatief goedkoop erheen vliegt, maar zijn er andere goede en goedkope opties?

    1. waar vandaan je wilt reizen:
    Trondheim (eventueel Oslo)
    2. wanneer je wilt reizen:
    Eind mei, begin juni. Ca. 18 dagen weg. Uiterlijk 20 juni terug in Trondheim.
    3. waarnaartoe je wilt reizen:
    Libanon (Beirut)
    4. hoe je wilt reizen:
    Vliegtuig
    5. op welke manier je wilt reizen:
    Zo goedkoop mogelijk. Meerdere malen overstappen geen probleem. Bij voorkeur alle vluchten per richting op dezelfde dag (dus geen transitovernachtingen)
    I'm surrounded by morons!
    TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
    TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
    TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
    pi_62398620
    1. waar vandaan je wilt reizen:
    Amsterdam
    2. wanneer je wilt reizen:
    ~10 januari 2009 heen. Het probleem is echter de terugreis: ik weet niet precies wanneer. Ik wil ergens in juni of juli terugvliegen, maar of het half juni of half juli wordt weet ik niet precies. Twee enkeltjes kost een kapitaal (rond de 1800 per stuk), een retourtje heb je al voor ongeveer 800 euro. Ik moet dus echter een retour hebben met flexibele data of iets dergelijks. Weet iemand waar je dit kunt bestellen en wat het gaat kosten, of moet ik echt langs het reisbureau?
    3. waarnaartoe je wilt reizen:
    Los Angeles (LAX)
    4. hoe je wilt reizen:
    Vliegtuig
    5. op welke manier je wilt reizen:
    Zo goedkoop mogelijk. Overstappen maakt op zich niet uit, maar volgens mij heeft United sinds enige tijd een mooie directe vlucht AMS - LAX. Die zou ik wel graag hebben natuurlijk
    pi_62398782
    1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.
    Nederland, belgie, westelijk duitsland (m.n. dusseldorf)
    2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
    vertrek rond zaterdag 14 feb 09, en dan 3 weken
    3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
    we willen eindigen op bali, daar zoeken we vrienden op. Het moet een vakantie van 3 weken worden, dus willen we eerst iets anders zien. bijvoorbeeld: maleisie, thailand of indonesie. het idee dat we hadden was een retour naar een grote stad (bangkok/kuala lumpur/jakarta) en dan een los ticket (andere vertek en aankomstplaats) met air asia naar bali.
    4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
    plain plane
    5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.
    liefst een beetje goedkoop. ik heb met emirates aanbiedingen gezien voor kuala lumpur, maar thailand lijkt me ook leuk. of een andere suggestie...

    alvast bedankt
    voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
    pi_62438208
    Oke, dood topic dus?
    pi_62440832
    Je vraag staat er nog maar 31 uur.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
      Moderator vrijdag 17 oktober 2008 @ 10:32:49 #91
    61302 crew  UIO_AMS
    Dobbelsteenavonturier
    pi_62454246
    quote:
    Op dinsdag 14 oktober 2008 11:10 schreef Swowie het volgende:
    Ik heb een zo goedkoop mogelijk vliegticket nodig van Amsterdam/ Brussel - Great Falls (VS). Vertrekdatum: 10-04-2009 en 26-04-2009 wil ik weer terug. Heb al wat rondgekeken op internet maar 700 euro is toch wel het goedkoopst. Weet iemand nog goedkope tickets, een Amerikaanse vliegmaatschappij oid?

    Bedankt
    Ik kom ook niet goedkoper uit. Alle prijzen beginnen zo rond de $ 1000.
    Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
    Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
    Beste moderator UIO_AMS
    Stuur een mod weg.
    pi_62458287
    quote:
    Op woensdag 15 oktober 2008 11:00 schreef Bananenman het volgende:
    1. waar vandaan je wilt reizen:
    Amsterdam
    2. wanneer je wilt reizen:
    ~10 januari 2009 heen. Het probleem is echter de terugreis: ik weet niet precies wanneer. Ik wil ergens in juni of juli terugvliegen, maar of het half juni of half juli wordt weet ik niet precies. Twee enkeltjes kost een kapitaal (rond de 1800 per stuk), een retourtje heb je al voor ongeveer 800 euro. Ik moet dus echter een retour hebben met flexibele data of iets dergelijks. Weet iemand waar je dit kunt bestellen en wat het gaat kosten, of moet ik echt langs het reisbureau?
    3. waarnaartoe je wilt reizen:
    Los Angeles (LAX)
    4. hoe je wilt reizen:
    Vliegtuig
    5. op welke manier je wilt reizen:
    Zo goedkoop mogelijk. Overstappen maakt op zich niet uit, maar volgens mij heeft United sinds enige tijd een mooie directe vlucht AMS - LAX. Die zou ik wel graag hebben natuurlijk
    via United
    AMS 12:20p
    LAX 6:00a

    LAX 8:11p
    AMS 7:00a

    (16h 51m)1
    (16h 00m)1

    kost je ¤601 voor een retourtje maarja dan heb je wel vaste data.. misschien dat je ff met united kan bellen hierover..
    pi_62539007
    Ik wil op 9 december naar Buenos Aires, vanaf waar maakt me niet zoveel uit -liefst rechtstreeks vanaf AMS, maar Brussel of Frankfurt is ook goed- ik woon in Rotterdam. Graag rechtstreeks dus of max. 1 overstap.

    Terug wil ik graag de vlucht van 17 dec 22:50 op BUA naar Frankfurt.


    Ziet iemand mogelijkheden voor me? Wil niet meer dan 1600E kwijt zijn.. Denk niet dat ik zal krijgen wat ik wil, maar ik hoop dat iemand iets voor me kan betekenen.
    ticket al gevonden vanaf Frankfurt en weer terug.

    [ Bericht 3% gewijzigd door PeRi op 21-10-2008 15:10:07 ]
    Whatever I want.
    pi_62553147
    zo hee, wij waren de helft daarvan kwijt! ik hoop dat het je lukt om voor 1000 euro iets te vinden op zon redelijk kortoe termijn
    voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
    pi_62637606
    Ik wil begin december met een vriendin vliegen van Delhi (india) naar Bangkok (Thailand). Enkele reis.
    Weet iemand goedkope airlines hiervoor en hoe goedkoop kan je vliegen?

    Ik hoor het graag.
    Wii: 2627 - 7428 - 7812 - 5841
    Dagboek van een wereldreishttp://wreiziger.blogspot.com/
    Foto's: http://www.oypo.nl/jessica-de-heij
    pi_62652086
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 11:53 schreef theemuts1982 het volgende:
    Ik wil begin december met een vriendin vliegen van Delhi (india) naar Bangkok (Thailand). Enkele reis.
    Weet iemand goedkope airlines hiervoor en hoe goedkoop kan je vliegen?

    Ik hoor het graag.
    Daar zijn een drietal maatschappijen voor

    http://www.goair.in/
    http://www.spicejet.com/ en
    http://www.airasia.com

    Waarvan laatstgenoemde nog het meest betrouwbaar is.
    pi_62655168
    Ik heb een vlucht op 24 december vanuit Buenos Aires naar Amsterdam (terugreis van een flexibel jaarticket). Dit ticket heb ik bij Kilroy gekocht en wilde ik verlengen, zij zeiden dat het niet mogelijk was omdat er geen plek was, pas na 21 januari en dan is het jaar al verlopen.
    Misschien dat ik het rechtstreeks bij Delta nog kan veranderen, maar ik denk van niet, vandaar dat ik op zoek ben naar een nieuw ticket.

    Waar vandaan: Bogota, Guayaquil of Buenos Aires.
    Wanneer: zo goedkoop mogelijk tussen 1 juni en 7 juni 2009 (al ben ik wel erg flexibel in deze data, maar het liefst in deze week).
    Waar naar toe naar huis! Amsterdam dus. Of dat via Duitsland of Engeland ofzo moet, maakt me niet uit (daarna met easyjet of ryanair naar Nederland).
    pi_62660172
    quote:
    Op zondag 12 oktober 2008 13:54 schreef Thetallguy het volgende:

    [..]

    Copa Airlines uit Panama vliegt deze route rechtstreeks. 4x per dag
    Thanks. Ze hebben best leuke prijsjes.
    pi_62716007
    Hoe kom ik het goedkoopst van Delft naar Brussel Charleroi Airport op 12 nomember en terug op 16 november als ik in bezit ben van een studenten-OV-jaarkaart-weekend ?
    pi_62741044
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 20:45 schreef DutchTrain het volgende:

    [..]

    Daar zijn een drietal maatschappijen voor

    http://www.goair.in/
    http://www.spicejet.com/ en
    http://www.airasia.com

    Waarvan laatstgenoemde nog het meest betrouwbaar is.
    zover ik kan zien vliegt airasia nog niet op india. maar per 1 december is dat wel mogelijk

    http://www.businessweek.com/ap/financialnews/D942QRH00.htm
    pi_62742581
    quote:
    Op maandag 27 oktober 2008 13:01 schreef jeoren het volgende:
    Hoe kom ik het goedkoopst van Delft naar Brussel Charleroi Airport op 12 nomember en terug op 16 november als ik in bezit ben van een studenten-OV-jaarkaart-weekend ?
    Ik denk met de Eurolines bus vanaf Rotterdam naar Brussel Noord (vanaf 6 euro), dan met de tram/trein/metro naar Brussel Zuid (1 euro) en verder met de Ryanair bus naar Charleroi (12 euro?).

    Ligt er wel aan op welke tijden je wilt reizen.
    pi_62742861
    quote:
    Op donderdag 2 oktober 2008 17:36 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
    Hee allemaal,

    ik ben op zoek naar vliegtickets!

    1. waarvandaan je wilt reizen: NL / Duitsland / Belgie (woon in Eindhoven)
    2. wanneer je wilt reizen: Ergens in Januari 1 week, het liefst aankomst en vertrek op een gunstige dag zodat het me 5 vakantiedagen kost Met 2 personen
    3. waarnaartoe je wilt reizen: NEW YORK!
    4. hoe je wilt reizen: per vliegtuig lijkt me handig
    5. op welke manier je wilt reizen: overstappen is in principe geen probleem, als de overstap niet te lang duurt en als de reis niet heel erg lang wordt

    Ik vroeg me af of het beter is bij een Amerikaanse website boeken ivm de dollarprijs, ik kom tot nu toe bij zoekmachines allemaal op prijzen rond de ¤ 500,- .pp .. Vroeg me af of het goedkoper kan ... Want dan kan ik net zo goed een all in ding boeken bij D-Reizen voor ¤ 600,-

    Groeten,

    Cathelijne

    Vanaf Dusseldorf met Lufthansa 473 $ oftewel 375 euro

    Op Kayak.com:D
    US 11:45a EWR 4:50p
    EWR 2:15p DUS 6:05a

    Of met KLM/AirFrance

    DUS 4:05p JFK 11:00p
    JFK 8:20p DUS 2:10p

    Vanaf ongeveer 10 januari voor 5/6/7 dgn met vertrek op dinsdag/woensdag/donderdag en terug op dinsdag/woensdag.Heel veel mogelijkheden nog.
    Travel 2014: Jan: Florida. Mei: Antwerpen en Trier
    Juli: Rome + Athene en eilanden Greece Okt: Peru!
    pi_62743052
    quote:
    Op dinsdag 28 oktober 2008 09:37 schreef DutchTrain het volgende:

    [..]

    Ik denk met de Eurolines bus vanaf Rotterdam naar Brussel Noord (vanaf 6 euro), dan met de tram/trein/metro naar Brussel Zuid (1 euro) en verder met de Ryanair bus naar Charleroi (12 euro?).

    Ligt er wel aan op welke tijden je wilt reizen.
    Dacht ik ook ja. Maar er is een trein/busticket vanaf elk willekeurig Belgisch treinstation naar Brussel Zuid Charleroi airport voor 11 euro enkele reis. Maar als ik een Eurolinesbus neem van 9 euro voor een enkele reis (incl. adm. kosten bij boeken voor 6 personen), is er dan geen goedkopere manier om van Brussel Noord naar het vliegveld te komen dan die bus?
      dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:10:01 #104
    93505 SaskiaR
    The sword of ice and fire
    pi_62743428
    Het is idd goedkoper de trein te nemen en daarbij het buskaartje naar het vliegveld. Vanaf Brussel Noord is dit ongeveer 8 euro voor de trein Brussel-Charleroi en 3 euro voor de bus van Charleroi naar het vliegveld.
    De 'express bus' kost je 13 euro enkele reis, en duurt ook nog langer dan de trein. Kortom, neem de trein
    Carpe diem, quam minimum credula postero.
    pi_62749666
    quote:
    Op dinsdag 28 oktober 2008 09:48 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:

    [..]

    Vanaf Dusseldorf met Lufthansa 473 $ oftewel 375 euro

    Op Kayak.com:D
    US 11:45a EWR 4:50p
    EWR 2:15p DUS 6:05a

    Of met KLM/AirFrance

    DUS 4:05p JFK 11:00p
    JFK 8:20p DUS 2:10p

    Vanaf ongeveer 10 januari voor 5/6/7 dgn met vertrek op dinsdag/woensdag/donderdag en terug op dinsdag/woensdag.Heel veel mogelijkheden nog.
    Dank je !

    Ik heb inmiddels al ergens anders geboekt: www.connections.be : Brussel - NY (met overstap in Washinton) ¤ 334,-
    pi_62816668
    Hallo!

    Door omstandigheden hebben wij onze tickets moeten cancelen, en zijn wij genoodzaakt om onze reis later te hervatten. Alles is al vastgelegd en missen we nu alleen Peru.

    Wie kan helpen zoeken?

    Waarheen: La Paz
    Datum: rond de 19e november. (kan eventueel ook eerder)

    Terug reis: vanaf Recife
    Datum 24 maart 2008

    Onze goedkoopste ticket kwam op: ¤ 1500 p.p.

    Iemand andere suggesties??

    Alvast bedankt!

    Groetjes Debbie
    pi_62822143
    quote:
    Op donderdag 30 oktober 2008 17:44 schreef Dalting het volgende:
    Hallo!

    Door omstandigheden hebben wij onze tickets moeten cancelen, en zijn wij genoodzaakt om onze reis later te hervatten. Alles is al vastgelegd en missen we nu alleen Peru.

    Wie kan helpen zoeken?

    Waarheen: La Paz
    Datum: rond de 19e november. (kan eventueel ook eerder)

    Terug reis: vanaf Recife
    Datum 24 maart 2008

    Onze goedkoopste ticket kwam op: ¤ 1500 p.p.

    Iemand andere suggesties??

    Alvast bedankt!

    Groetjes Debbie
    ik neem aan dat je vanaf La Paz, Mexico (LAP) vliegt. ik kom op 1463.20 dollar scheelt toch suc6 gewoon via kayak gevonden

    Review trip details
    1 traveler, round-trip (125 days, 124 nights) More flight details
    Total airfare, taxes and fees: $ 1463.20

    Price Assurance Get our lowest fare or an automatic cash refund.
    Wed, Nov 19 Depart: 5:45 pm La Paz, Mexico (LAP) Aeromexico 2073
    operated by AEROLITORAL SA CV -AEROMEXICO CONNECT LAN Peru 627
    LAN Peru 781
    2+ stops
    Arrive: 7:10 pm next day Recife, Brazil (REC) TAM 3516

    Tue, Mar 24 Depart: 3:35 am Recife, Brazil (REC) TAM 3501
    TAM 8026
    LAN Airlines 622
    2+ stops
    Arrive: 10:50 pm La Paz, Mexico (LAP) Mexicana 8504 operated by AEROLITORAL SA CV -AEROMEXICO CONNECT -- AM 2074
    pi_62824831
    Uh nee sorry , la paz in Bolivia

    Maar bedankt voor de moeite...
    pi_62824873
    Ik ga meteen even op Kayak kijken, die kende we nog niet
    pi_62833290
    Ik heb net gekeken op Kayak.

    De tickets die ik zoek zijn erg duur.

    Even voor de duidelijkheid: wij zoeken een ticket van NL naar La Paz in Bolivia. (rond 19 november)

    Daarna gaan we rond trekken, en daarvoor is alles al geboekt.

    En op 24 maart willen wij vanaf Recife weer terug naar NL.

    Groetjes Debbie
      zaterdag 1 november 2008 @ 08:45:35 #111
    179024 Huppelmuts
    Ja...nou...NEE dus!
    pi_62856154
    Ik wil 9 januari 2009 naar London Stanstead en 12 januari 2009 weer terug naar huis. Ik wil heel graag vliegen.
    Ik woon zelf in Emmen en heb geen auto dus moet met de trein naar een luchthaven.
    Kan ik dan beter naar Eindhoven treinen of naar dusseldorf?
    If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
    [b]AirwiN schreef [/b]
    De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
      zaterdag 1 november 2008 @ 10:01:34 #112
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_62856758
    quote:
    Op zaterdag 1 november 2008 08:45 schreef Huppelmuts het volgende:
    Ik wil 9 januari 2009 naar London Stanstead en 12 januari 2009 weer terug naar huis. Ik wil heel graag vliegen.
    Ik woon zelf in Emmen en heb geen auto dus moet met de trein naar een luchthaven.
    Kan ik dan beter naar Eindhoven treinen of naar dusseldorf?
    Ik zou niet zozeer met Ryanair gaan, maar dan maar met Easyjet vanaf Schiphol, vlucht is zelfs iets goedkoper op genoemde data ¤71.70 + 7,50 credit card kosten, en je hebt de mogelijkheid tussen meer vertrektijden. Schiphol is qua airport wat meer dan Eindhoven.

    Overigens, moet je perse naar Stansted? Gatwick is normaliter goedkoper om vanaf het vliegveld naar de stad te komen. (Op basis van vervoer per trein).
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
      zaterdag 1 november 2008 @ 11:44:25 #113
    179024 Huppelmuts
    Ja...nou...NEE dus!
    pi_62858239
    quote:
    Op zaterdag 1 november 2008 10:01 schreef ozzietukker het volgende:

    [..]

    Ik zou niet zozeer met Ryanair gaan, maar dan maar met Easyjet vanaf Schiphol, vlucht is zelfs iets goedkoper op genoemde data ¤71.70 + 7,50 credit card kosten, en je hebt de mogelijkheid tussen meer vertrektijden. Schiphol is qua airport wat meer dan Eindhoven.

    Overigens, moet je perse naar Stansted? Gatwick is normaliter goedkoper om vanaf het vliegveld naar de stad te komen. (Op basis van vervoer per trein).
    ja ik moet naar stanstead want ik ga niet naar London maar naar Colchester naar een vriendin
    If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
    [b]AirwiN schreef [/b]
    De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
    pi_62928505
    Hoi,
    een vriend van een vriend van me gaat in de tweede helft van december,naar china, guangzhou ofzoiets. Hij vliegt met KLM of British Airways volgens hem en zijn ticket kost onbeveer 545 euro. Kan dat? Ik kan me dat niet echt voorstellen in die periode namelijk. Ik zei dat dat misschien wel mogelijk is met een totaal onbekende maatschappij maar dat is het dus niet, al kan ik me het nog steeds niet echt voorstellen. Zelf kan ik niets vinden voor die prijs maar ja ik ben ook niet echt goed in zoiets, zou iemand hier voor mij rond kunnen kijken??
    Je bent nooit te oud om te leren....toch?
    pi_62941865
    1. Waarvandaan: Schiphol.
    2. Wanneer: vrijdag 5 juni 2009 heen, maandag 8 juni 2009 terug.
    3. Waar naartoe: Reykjavik, IJsland.
    4. Hoe: Vliegtuig.
    5. Op welke manier: Zo goedkoop mogelijk.
      dinsdag 4 november 2008 @ 19:23:40 #116
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_62942828
    quote:
    Op dinsdag 4 november 2008 09:54 schreef sieske het volgende:
    Hoi,
    een vriend van een vriend van me gaat in de tweede helft van december,naar china, guangzhou ofzoiets. Hij vliegt met KLM of British Airways volgens hem en zijn ticket kost onbeveer 545 euro. Kan dat? Ik kan me dat niet echt voorstellen in die periode namelijk. Ik zei dat dat misschien wel mogelijk is met een totaal onbekende maatschappij maar dat is het dus niet, al kan ik me het nog steeds niet echt voorstellen. Zelf kan ik niets vinden voor die prijs maar ja ik ben ook niet echt goed in zoiets, zou iemand hier voor mij rond kunnen kijken??
    Het ticket kan best 545 euro kosten, daarbovenop komen, zeker bij vertrek vanuit Amsterdam nog 300-350 euro aan belasting, of eigenlijk, KLM kerosinezakkenvultoeslag omdat de olieprijs reeds is gehalveerd sinds juli.
    Het enige wat mogelijk is, is dat de reis begint in Engeland, want in dat geval zijn de tickets van KLM aanmerkelijk goedkoper, en hoef je bovendien niet de vliegticketbelasting te betalen, maar 545 euro all in is goedkoop. (Hoewel ikzelf met Finnair voor 500 euro naar Hong Kong vlieg vanaf Heathrow).

    Voorbeeld: vertrek 17 december, retour 14 januari;
    Retour KLM, rechtstreeks vanaf Amsterdam naar Guangzhou is 1.108,27
    Retour KLM, Dusseldorf - Amsterdam - Guanzhou is EUR 659,49
    Retour KLM, London Heathro - Amsterdam - Guanzhou is GBP 496.60 = 617 EUR

    Dit is dus een verschil van ¤ 448,78, als je opstapt in Dusseldorf.
    Of een verschil van ¤ 491, als je opstapt in London Heathrow.
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
    pi_62950727
    Maar als klm vanuit dusseldorf vliegt betaal je toch nog steeds belasting? Lijkt me, ja oké wel minder (geen vliegbelasting) maar toch wel kerosinezakkenvultoeslag enzo?
    Je bent nooit te oud om te leren....toch?
    pi_62962244
    quote:
    Op dinsdag 4 november 2008 09:54 schreef sieske het volgende:
    Hoi,
    een vriend van een vriend van me gaat in de tweede helft van december,naar china, guangzhou ofzoiets. Hij vliegt met KLM of British Airways volgens hem en zijn ticket kost onbeveer 545 euro. Kan dat? Ik kan me dat niet echt voorstellen in die periode namelijk. Ik zei dat dat misschien wel mogelijk is met een totaal onbekende maatschappij maar dat is het dus niet, al kan ik me het nog steeds niet echt voorstellen. Zelf kan ik niets vinden voor die prijs maar ja ik ben ook niet echt goed in zoiets, zou iemand hier voor mij rond kunnen kijken??
    Kan best wel hoor.Vorige week ofzo kon ik ook nog tickets vinden naar Jakarta/Hong Kong/Kuala Lumpur voor +- 570 euro (met Emirates)
    Soms is er gewoon een goeie aanbieding
    En via Dusseldorf of Londen vliegen loont duidelijk.
    Travel 2014: Jan: Florida. Mei: Antwerpen en Trier
    Juli: Rome + Athene en eilanden Greece Okt: Peru!
    pi_62977828
    Hoi,

    We willen met 8 personen op 20-12-08 van Rotterdam (of utrecht) naar Mayrhofen, Oostenrijk.
    Het liefst daar ook nog die dag aankomen.
    Per trein, en vervolgens op 27-12-08 weer terug naar nederland..
    Iemand een idee hoe we dit zo goedkoop mogelijk kunnen doen?
    Bdankt alvast!
      woensdag 5 november 2008 @ 19:48:40 #120
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_62979070
    quote:
    Op dinsdag 4 november 2008 23:12 schreef sieske het volgende:
    Maar als klm vanuit dusseldorf vliegt betaal je toch nog steeds belasting? Lijkt me, ja oké wel minder (geen vliegbelasting) maar toch wel kerosinezakkenvultoeslag enzo?
    De door mij aangegeven prijzen met KLM zijn ALL IN prijzen, dus reeds inclusief belasting. De kale ticketprijs was iets van 300 euro, de rest is 'belasting'. (Hieruit blijkt maar weer dat belasting met een korrel zout genomen kan worden qua omschrijving, want ze verlagen gewoon de ticketprijs zodat de totaalprijs toch uitkomt waar ze deze willen hebben).

    Wordt trouwens tijd dat KLM de kerosinetoeslag weer gaat verlagen, de olieprijs is alweer meer dan 30 dagen onder een bepaald nivo. (En dat KLM niet handig gehedged heeft is hun probleem, als de olieprijs stijgt worden de kosten wel gelijk doorberekend).
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
      maandag 10 november 2008 @ 18:32:16 #121
    94668 Joost-mag-het-weten
    Voor Vorst, Vlaming & vr R
    pi_63108216
    We willen met 4 vanuit België twee weken naar Florida in ofwel maart ofwel augustus-september-oktober. Beste luchthavens om op te stijgen zijn voor ons volgens mij Brussel of Parijs CDG.

    Iemand die mij kan helpen ?
    Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
    "Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
    "Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
    "Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
    pi_63109277
    quote:
    Op zaterdag 1 november 2008 08:45 schreef Huppelmuts het volgende:
    Ik wil 9 januari 2009 naar London Stanstead en 12 januari 2009 weer terug naar huis. Ik wil heel graag vliegen.
    Ik woon zelf in Emmen en heb geen auto dus moet met de trein naar een luchthaven.
    Kan ik dan beter naar Eindhoven treinen of naar dusseldorf?
    dusseldorf is slecht te bereiken via trein, maar er schijnt een bus te rijden vanaf arnhem. zie voor meer info de website van dusseldorf-weeze. een andere optie is om te vliegen met ryanair vanaf bremen. je kan dan eerst met de bus naar groningen, vervolgens met de publicexpress.de bus naar bremen airport.
    pi_63130465
    Goedemiddag,

    iemand die mij hier mee kan helpen?

    1. Waarvandaan: liefst Schiphol, maar mag ook ergens anders in NL, of grensstreek (Bel/Dui)
    2. Wanneer: 26 december 2008 heen, 30 december 2008 terug. (mocht het nu 1 dag eerder/later echt VEEEL goedkoper zijn, dan is het misschien te regelen)
    3. Waar naartoe: Mallorca, Spanje
    4. Hoe: Vliegtuig.
    5. Op welke manier: Zo goedkoop mogelijk.

    Alvast bedankt!
    pi_63131021
    quote:
    Op dinsdag 11 november 2008 15:21 schreef Forza het volgende:
    Goedemiddag,

    iemand die mij hier mee kan helpen?

    1. Waarvandaan: liefst Schiphol, maar mag ook ergens anders in NL, of grensstreek (Bel/Dui)
    2. Wanneer: 26 december 2008 heen, 30 december 2008 terug. (mocht het nu 1 dag eerder/later echt VEEEL goedkoper zijn, dan is het misschien te regelen)
    3. Waar naartoe: Mallorca, Spanje
    4. Hoe: Vliegtuig.
    5. Op welke manier: Zo goedkoop mogelijk.

    Alvast bedankt!
    Dusseldorf International TUIfly 243,66 ¤
    of

    31e terug
    Depart: 14:05 - 16:20 NRN-PMI Ryanair 85,76 ¤
    Return: 16:55 - 19:20 PMI-NRN Ryanair 58,79 ¤
    144,55 ¤
    pi_63132433
    of 30e terug PMI-FMO met Air Berlin voor ¤49
    pi_63164444
    Ik moet ergens tussen 14 en 31 januari naar Mexico city voor een stage, en dan ergens tussen 1 en 22 juli terug.

    Iemand een idee? Vlieghavens zijn niet zo belangrijk, als het maar binnen 3 uur rijden van eindhoven is.
    pi_63185958
    quote:
    Op woensdag 12 november 2008 17:40 schreef runaway het volgende:
    Ik moet ergens tussen 14 en 31 januari naar Mexico city voor een stage, en dan ergens tussen 1 en 22 juli terug.

    Iemand een idee? Vlieghavens zijn niet zo belangrijk, als het maar binnen 3 uur rijden van eindhoven is.
    Wat dacht je van BRU-MEX (via Washington DC) met United voor ¤662
    pi_63187521
    quote:
    Op donderdag 13 november 2008 11:40 schreef alphacharlie het volgende:

    [..]

    Wat dacht je van BRU-MEX (via Washington DC) met United voor ¤662
    sounds good !

    K zal eens kijken voor brussel, had me tot nu toe vooral op DUS en AMS geconcentreerd!
    pi_63210369
    hai,

    ik wil op 24 nov naar manchester of bristol (vanuit rotterdam, amsterdam of eindhoven) en op 25 nov terug, wie is het goedkoopste?
    pi_63211841
    quote:
    Op vrijdag 14 november 2008 01:28 schreef duivelin1 het volgende:
    hai,

    ik wil op 24 nov naar manchester of bristol (vanuit rotterdam, amsterdam of eindhoven) en op 25 nov terug, wie is het goedkoopste?
    Naar Bristol en terug op die data is ongeveer 120 euro met Easyjet vanaf Amsterdam.

    Naar Manchester is zo'n 300 euro met VLM of KLM...
    pi_63211878
    quote:
    Op donderdag 30 oktober 2008 21:16 schreef DancePlaza het volgende:

    [..]

    ik neem aan dat je vanaf La Paz, Mexico (LAP) vliegt. ik kom op 1463.20 dollar scheelt toch suc6 gewoon via kayak gevonden

    Review trip details
    1 traveler, round-trip (125 days, 124 nights) More flight details
    Total airfare, taxes and fees: $ 1463.20

    Price Assurance Get our lowest fare or an automatic cash refund.
    Wed, Nov 19 Depart: 5:45 pm La Paz, Mexico (LAP) Aeromexico 2073
    operated by AEROLITORAL SA CV -AEROMEXICO CONNECT LAN Peru 627
    LAN Peru 781
    2+ stops
    Arrive: 7:10 pm next day Recife, Brazil (REC) TAM 3516

    Tue, Mar 24 Depart: 3:35 am Recife, Brazil (REC) TAM 3501
    TAM 8026
    LAN Airlines 622
    2+ stops
    Arrive: 10:50 pm La Paz, Mexico (LAP) Mexicana 8504 operated by AEROLITORAL SA CV -AEROMEXICO CONNECT -- AM 2074
    lijkt sterk op wat wij hebben gedaan (BsAs -> fortaleza). wij moesten ook terugkomen van rio de janeiro en zijn later verder gegaan.
    mijn tip: zoek naar terugtickets voor fortaleza. Cabo verde airlines is erg goedkoop, net als arkefly. die doen trouwens meer diensten dan FOR alleen.
    la paz is gewoon duur. misschien een andere stad?
    voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
    pi_63226315
    Ik wil in mei naar Barcelona:

    Waarheen: Barcelona dus. Vliegveld Girona is ook goed, alleen komt er dan dus nog busreis etc. bij.
    Wanneer:Midden/eind mei, voor een weekendje. Vrijdag-maandag. Als het veel scheelt donderdag-maandag.
    Waarvandaan:Nederland, welk vliegveld maakt me niet zoveel uit.

    Via Transavia kom ik op 130/140 euro uit, maar wellicht kan het nog goedkoper.
    pi_63226439
    quote:
    Op vrijdag 14 november 2008 18:01 schreef JeroenV het volgende:
    Ik wil in mei naar Barcelona:

    Waarheen: Barcelona dus. Vliegveld Girona is ook goed, alleen komt er dan dus nog busreis etc. bij.
    Wanneer:Midden/eind mei, voor een weekendje. Vrijdag-maandag. Als het veel scheelt donderdag-maandag.
    Waarvandaan:Nederland, welk vliegveld maakt me niet zoveel uit.

    Via Transavia kom ik op 130/140 euro uit, maar wellicht kan het nog goedkoper.
    zie clickair.com, die zijn een stuk goedkoper, of natuurlijk ryanair vanaf eindhoven of maaastricht, nog goedkoper
    pi_63227065
    quote:
    Op dinsdag 4 november 2008 18:52 schreef Yeahinho het volgende:
    1. Waarvandaan: Schiphol.
    2. Wanneer: vrijdag 5 juni 2009 heen, maandag 8 juni 2009 terug.
    3. Waar naartoe: Reykjavik, IJsland.
    4. Hoe: Vliegtuig.
    5. Op welke manier: Zo goedkoop mogelijk.
    Iemand enig idee hoe duur dit geintje gaat worden voor 2 personen?
    pi_63227362
    420x2=840.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
      vrijdag 14 november 2008 @ 19:01:54 #136
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_63227568
    quote:
    Op vrijdag 14 november 2008 18:39 schreef Yeahinho het volgende:

    [..]

    Iemand enig idee hoe duur dit geintje gaat worden voor 2 personen?
    Als je vanaf Schiphol wilt, Totaalbedrag EUR 866.84 met Iceland air. Dit is de enige mogelijkheid.
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
    pi_63229422
    Een vriendin en ik willen in januari een aantal dagen naar Londen. Ik heb al een beetje rond gekeken voor tickets, maar de prijzen zijn heel wisselend. Kan iemand mij vertellen wat de goedkoopste tickets zijn?
    Vertrek mag van elke luchthaven in Ned.

    vertrek do 8 jan, terug op di 13 jan
    pi_63235609
    Ik zou kijken voor tickets bij ryanair, veruit de goedkoopste.
    even gekeken en
    twee retourtjes voor :
    Totaalprijs vlucht 40,00 EUR

    moet je nog wel creditcardkosten en eventuele bagagekosten bijrekenen
      vrijdag 14 november 2008 @ 23:56:25 #139
    136666 Relin
    Suomi Powerrrr!
    pi_63235729
    Je moet ook geen wilde plannen hebben (waren die airlines ook maar niet zo snugger...)
    Goed, het plan is om naar de F1 in Monaco te gaan en 't goedkoopste wat ik zelf heb gevonden is ¤182

    1. Waarvandaan: Het liefst Schiphol. Rotterdam/Düsseldorf kan evt ook
    2. Wanneer: Heen: wo 20 mei 2009. Terug: ma 25 mei 2009
    3. Waar naartoe: Nice, Frankrijk (weet eigenlijk niet echt of er omliggende vliegvelden zijn die een goede treinverbinding hebben met Nice, anders is ook dat een mogelijkheid)
    4. Hoe: Vliegtuig.
    5. Op welke manier: Zo goedkoop mogelijk.

    Hoop dat er iemand is die een nog goedkopere vlucht kan vinden!
    Thanks alvast voor de moeite
    Go Hard Or Go Home
    http://www.rp-originals.nl
    pi_63242613
    quote:
    Op vrijdag 14 november 2008 23:56 schreef Relin het volgende:
    Je moet ook geen wilde plannen hebben (waren die airlines ook maar niet zo snugger...)
    Goed, het plan is om naar de F1 in Monaco te gaan en 't goedkoopste wat ik zelf heb gevonden is ¤182

    1. Waarvandaan: Het liefst Schiphol. Rotterdam/Düsseldorf kan evt ook
    2. Wanneer: Heen: wo 20 mei 2009. Terug: ma 25 mei 2009
    3. Waar naartoe: Nice, Frankrijk (weet eigenlijk niet echt of er omliggende vliegvelden zijn die een goede treinverbinding hebben met Nice, anders is ook dat een mogelijkheid)
    4. Hoe: Vliegtuig.
    5. Op welke manier: Zo goedkoop mogelijk.

    Hoop dat er iemand is die een nog goedkopere vlucht kan vinden!
    Thanks alvast voor de moeite
    Je kan ook vanaf Eindhoven naar Marseille vliegen. Vanaf het vliegveld daar rijden er bussen naar Nice (en Marseille). Ook kan je naar Genua met Transavia. Maar Nice (met Transavia of KLM) is wel het makkelijkste.
    pi_63258121
    Wij willen volgend jaar september naar Australië (2 maanden ). Wat is qua ticketprijzen verstandig? Zo vroeg mogelijk boeken? Of juist zo laat mogelijk?
      zondag 16 november 2008 @ 11:39:12 #142
    14376 BlaatschaaP
    Elephant of joy.
    pi_63258177
    Ik wil volgend jaar in de zomer naar de VS. We hebben nog geen route uitgestippeld, dus vliegvelden staan nog niet vast. Maar wat is meestal de meest voordelige periode om te boeken?
      Moderator zondag 16 november 2008 @ 12:34:53 #143
    45833 crew  Fogel
    pi_63259114
    quote:
    Op zondag 16 november 2008 11:39 schreef BlaatschaaP het volgende:
    Ik wil volgend jaar in de zomer naar de VS. We hebben nog geen route uitgestippeld, dus vliegvelden staan nog niet vast. Maar wat is meestal de meest voordelige periode om te boeken?
    Mijn ervaring is dat voor 20 juni vertrekken (vanuit Duitsland) nogal veel kan schelen.
    I'm surrounded by morons!
    TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
    TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
    TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
      zondag 16 november 2008 @ 13:31:16 #144
    14376 BlaatschaaP
    Elephant of joy.
    pi_63260536
    quote:
    Op zondag 16 november 2008 12:34 schreef Fogel het volgende:

    [..]

    Mijn ervaring is dat voor 20 juni vertrekken (vanuit Duitsland) nogal veel kan schelen.
    Dat geloof ik zeker, maar ik denk niet dat dat gaat lukken. Ik zit helaas gewoon vast aan studie-schema's en ik ga er dan ook vanuit dat ik ergens eind juni begin juli pas weg kan... Maar is het dan verstandiger om echt zo snel mogelijk te boeken? Of over 'n half jaar of misschien pas vrij laat (dat betwijfel ik...)
    pi_63321411
    1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.
    Vanaf vliegveld Grenoble Lyon (GNB)
    2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
    10 Januari heen, 17 Januari terug. Het is niet mogelijk hier vanaf te wijken.
    3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
    Naar skigebied Ja Loue Du Loup.
    4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
    Het maakt niet uit hoe we er komen, als het maar niet te lang duurt, en natuurlijk niet te duur is.
    5. op welke manier je wilt reizen.
    Het liefst in de combinatie snel en goedkoop.
    Vrijwilliger
    pi_63338208
    Een uitdaging:

    Ik wil in de voorjaarsvakantie (tussen 14 en 22 februari) een paar dagen Citytrip of een week zonvakantie.
    Budget is ongeveer 400 euro.
    Ik wil met het vliegtuig.
    Hebben jullie een paar leuke tips??
    Het moet wel lekker weer zijn.
    wie zaait zal oogsten.....
    pi_63338383
    quote:
    Op zondag 16 november 2008 13:31 schreef BlaatschaaP het volgende:

    [..]

    Dat geloof ik zeker, maar ik denk niet dat dat gaat lukken. Ik zit helaas gewoon vast aan studie-schema's en ik ga er dan ook vanuit dat ik ergens eind juni begin juli pas weg kan... Maar is het dan verstandiger om echt zo snel mogelijk te boeken? Of over 'n half jaar of misschien pas vrij laat (dat betwijfel ik...)
    Blijft een beetje lastig te zeggen, ik snap ook niet echt hoe het werkt. Ik heb net een vlucht naar LA geboekt in januari 2009, en toen ik die een maand geleden bekeek was exact dezelfde vlucht duurder dan wat ik nu betaald heb.
      woensdag 19 november 2008 @ 19:39:05 #148
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_63353954
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 10:01 schreef Bananenman het volgende:

    [..]

    Blijft een beetje lastig te zeggen, ik snap ook niet echt hoe het werkt. Ik heb net een vlucht naar LA geboekt in januari 2009, en toen ik die een maand geleden bekeek was exact dezelfde vlucht duurder dan wat ik nu betaald heb.
    Elke luchtvaartmaatschappij werkt met Yield Management, wat erop neer komt dat de maatschappij de stoel voor de beste prijs wil verkopen.
    Dit is een computersysteem die trends in de gaten houdt en als de boekingen achter blijven kan deze het advies geven om de tarieven te verlagen om boekingen aan te trekken.

    Zoals je nu zult zien naar vluchten in Azië in de periode maart - juni hebben de vliegtuigmaatschappijen hoog ingezet qua tarief. Echter, zoals het de laatste 5 jaar is gegaan wordt vanaf begin 2009 deze tarieven weer flink goedkoper omdat de vliegtuigen gewoon niet vol zitten. Alhoewel je dat natuurlijk nooit met zekerheid kunt zeggen, al zie je trouwens nu al dat deze tarieven langzaam naar beneden worden bijgesteld.

    Vroeg boeken loont, maar te vroeg boeken weer niet, en als je eenmaal boekt, zorg ervoor dat je het ticket helemaal betaald en dat deze direct wordt uitgegeven (geticket) zodat er geen brandstofnaheffingen meer komen.
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
    pi_63354201
    En vergeet ook niet de invloed van de dollarprijs op dit moment. Ook daardoor dalen de prijzen nu behoorlijk.
    pi_63354974
    Mensen nog tips voor Suriname?
    Maakt niet uit wat ik probeer, maar in februari vliegen kost bij SLM en KLM hetzelfde
    In the quiet words of the virgin Mary..... come again?!
    pi_63356002
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 20:11 schreef WarPuppy het volgende:
    Mensen nog tips voor Suriname?
    Maakt niet uit wat ik probeer, maar in februari vliegen kost bij SLM en KLM hetzelfde

    Helaas is er geen concurrentie meer op dit traject
    quote:
    Martinair vloog vanaf 29 oktober 2006 tot 1 september 2008 elke zondag, en op dinsdag met tussenlanding in Trinidad en Tobago. Martinair heeft geprobeerd de concurrentie aan te gaan met KLM en SLM, echter bleek het na een kleine 2 jaar nog steeds niet lucratief genoeg voor het bedrijf, en heeft alle vluchten na 1 september 2008 naar Paramaribo geannuleerd.
    Misschien kan je proberen naar Curacao te komen en vanaf daar met iets als http://www.caribbeanjet.com verder
    pi_63361935
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 19:47 schreef DutchTrain het volgende:
    En vergeet ook niet de invloed van de dollarprijs op dit moment. Ook daardoor dalen de prijzen nu behoorlijk.
    Nou, ik hoor het wel, jij wordt ook niet gehinderd door een opleiding economie! Doordat de dollar duurder wordt dalen de prijzen???
    pi_63362057
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 20:11 schreef WarPuppy het volgende:
    Mensen nog tips voor Suriname?
    Maakt niet uit wat ik probeer, maar in februari vliegen kost bij SLM en KLM hetzelfde
    In elke andere maand zijn de prijzen van die twee ook nagenoeg gelijk. Check maar eens een vlucht naar Cayenne in Frans Guyana. Ben je wel veel langer onderweg maar ik heb van diverse Surinamers gehoord dat dit toch wel de goedkoopste optie is om naar Suriname te komen.
    pi_63365729
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 23:39 schreef Buzz129 het volgende:

    [..]

    Nou, ik hoor het wel, jij wordt ook niet gehinderd door een opleiding economie! Doordat de dollar duurder wordt dalen de prijzen???
    Daar had natuurlijk olieprijs moeten staan
      donderdag 20 november 2008 @ 16:47:41 #155
    128088 Masanga
    Hakuna matata!
    pi_63378237
    Vrienden van mij willen komende juli en augustus naar Nieuw-Zeeland (CHC ofte Christchurch), en dit gecombineerd met een maandje Nieuw-Caledonië(NOU ofte Noumea).
    Concreet zouden ze van pakweg 3 tot 25 juli in Nieuw-Zeeland zijn en van 25 juli tot 25 augustus (het mag gerust een dag of twee afwijken hoor) in Noumea.
    Mijn vrienden zijn jong en flexibel, en aangezien ze student zijn is de prijs de belangrijkste factor!

    Het reisbureau gaf 2500¤ aan, ik kan dat al reduceren tot 2100.
    Vanuit Brussel (al mag dat een (relatief) nabijgelegen luchthaven ook zijn) met Qantas naar Christchurch en terug (1671¤) en los daarvan met Air New Zealand vanuit Christchurch naar Noumea en terug (476¤).

    Enkele vragen:
    -wat is de te verwachten/gangbare prijs voor een retourtje Nieuw-Zeeland in de (onze) zomer?
    -is er een kans dat vliegen uit Europa naar Nieuw-Zeeland naar Noumea naar Europa (dus niet terugkeren via Nieuw Zeeland) goedkoper kan uitvallen?
    -mogen er richting Nieuw-Zeeland nog scherpe deals verwacht worden, of zijn bepaalde maanden voordeliger om te boeken naar die regio?
    -De reis bestaat voorlopig uit 2 losse boekingen. Los van bagage en gemiste vluchten, is dat qua prijs niet nadelig?

    Dank bij voorbaat!
    When all things seem to end, the future still remains..
    pi_63379061
    quote:
    Op donderdag 20 november 2008 08:32 schreef DutchTrain het volgende:

    [..]

    Daar had natuurlijk olieprijs moeten staan
    OK, maar dan dalen de ticketprijzen echt niet voordat ze van die dure hedge contracten af zijn. Want met de huidige dollar prijs per barrel zou er helemaal geen brandstoftoeslag meer mogen zijn. Maar dan snijden een paar maatschappijen waaronder onze nationale trots zich dik in de vingers omdat ze die toeslag onderdeel van hun prijspolitiek gemaakt hebben. Wat dat betreft zijn het echte ratten!
    pi_63406318
    In het New York topic staat een soorgelijke vraag van mij. Ik wil samen met een vriendin 8 december t/m 12 december naar NYC (vertrek iets later is geen probleem). We willen 5 dagen gaan, en sowieso voor kerst terug. Uiteraard willen we met het vliegtuig. Dusseldorf, Brussel, Amsterdam, het maakt niet uit van waar we vertrekken. Goedkope tickets lijken wel op te zijn. Na zelf een ochtend te hebben gezocht, zijn we erachter gekomend at de goedkoopste tickets rond de 700 pp liggen. Dit lijkt ons niet correct, we zoeken vast verkeerd. Iemand met betere opties?
      vrijdag 21 november 2008 @ 15:26:15 #158
    107004 Leep
    of wel natuurlijk
    pi_63406356
    iemand ideën voor een goedkope manier om in wenen te komen???
    liefst in een weekend begin januari
    of niet natuurlijk
    pi_63407872
    quote:
    Op vrijdag 21 november 2008 15:26 schreef Leep het volgende:
    iemand ideën voor een goedkope manier om in wenen te komen???
    liefst in een weekend begin januari
    check eens skyeurope.com voor vliegen vanaf Amsterdam
    pi_63407944
    quote:
    Op vrijdag 21 november 2008 15:25 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
    In het New York topic staat een soorgelijke vraag van mij. Ik wil samen met een vriendin 8 december t/m 12 december naar NYC (vertrek iets later is geen probleem). We willen 5 dagen gaan, en sowieso voor kerst terug. Uiteraard willen we met het vliegtuig. Dusseldorf, Brussel, Amsterdam, het maakt niet uit van waar we vertrekken. Goedkope tickets lijken wel op te zijn. Na zelf een ochtend te hebben gezocht, zijn we erachter gekomend at de goedkoopste tickets rond de 700 pp liggen. Dit lijkt ons niet correct, we zoeken vast verkeerd. Iemand met betere opties?
    8-12 dec op aerlingus.com vanaf dus voor 570 euro

    [ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2008 16:16:40 ]
    pi_63408053
    quote:
    Op vrijdag 21 november 2008 16:16 schreef MCH het volgende:

    [..]

    8-12 dec op aerlingus.com vanaf dus voor 570 euro
    o, vanaf brussel is het zelf 491 eu met aerlingus
    pi_63463458
    Hoi!
    Wij willen met zijn drieën op 24 februari naar Stockholm. De terugreis staat gepland voor 27 februari. Heeft iemand (buiten ryanair om) een goedkope vlucht op het oog?
    Alvast bedankt!
    pi_63463678
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 22:34 schreef Tonio-mcdo het volgende:
    Hoi!
    Wij willen met zijn drieën op 24 februari naar Stockholm. De terugreis staat gepland voor 27 februari. Heeft iemand (buiten ryanair om) een goedkope vlucht op het oog?
    Alvast bedankt!
    Vanuit Nederland gaan er verder geen low cost maatschappijen naar Stockholm. De andere maatschappij (Sterling) is recentelijk failliet verklaard.

    [ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 23-11-2008 22:47:47 ]
    pi_63489519
    Januari een weekendje naar Rome, iemand nog tips? Transavia vanaf Rotterdam is op zich ideaal maar nog redelijk prijzig (150pp). Ryanair vanaf Eindhoven heeft belachelijk slechte vluchtijden (1430 heen en 1155 terug).
    May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
    pi_63492705
    quote:
    Op maandag 24 november 2008 21:08 schreef LordLynx het volgende:
    Januari een weekendje naar Rome, iemand nog tips? Transavia vanaf Rotterdam is op zich ideaal maar nog redelijk prijzig (150pp). Ryanair vanaf Eindhoven heeft belachelijk slechte vluchtijden (1430 heen en 1155 terug).
    Dan ga je toch op vrijdag heen en op maandag terug. Ben je er toch een heel weekend. En anders een lijnvlucht boeken, dan heb je de tijden voor het uitkiezen. Maar een koekje eten en een koekje bewaren gaan nu eenmaal niet samen. Overigens vind ik die tijden van Ryanair nog niet eens zo slecht voor een weekendtrip.
    pi_63501339
    Vrijdag heen doe ik sowieso al, maar een dag extra vrij nemen kost mij meer dan een vliegticket. Zowel naar Milaan als naar London ben ik de afgelopen maand op betere tijden gevlogen voor minder dan de helft van wat het ticket naar Rome van Transavia kost, vandaar dat ik me afvraag of er nog andere opties zijn.

    En die tijd niet slecht.... je komt rond 6 uur 's avonds in je hotel aan, eerste dag helemaal weg, en je moet je rond 9/10 uur 's ochtends alweer richting de luchthaven begeven, dus je laatste dag is ook weg.
    May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
    pi_63502379
    quote:
    Op maandag 24 november 2008 21:08 schreef LordLynx het volgende:
    Januari een weekendje naar Rome, iemand nog tips? Transavia vanaf Rotterdam is op zich ideaal maar nog redelijk prijzig (150pp). Ryanair vanaf Eindhoven heeft belachelijk slechte vluchtijden (1430 heen en 1155 terug).
    Depart: 08:45 - 10:20 BRU-MXP easyJet 25,99 ¤
    Return: 18:55 - 20:30 MXP-BRU easyJet 30,99 ¤

    vanaf brussel voor 56 euro
    pi_63512958
    Shalom!

    Nog goede tips voor naar NY (maakt niet uit welke vliegtuigmaatschappij) van 2 januari tot 11 januari?

    Thanks!

    [ Bericht 4% gewijzigd door Almanack op 25-11-2008 21:33:56 ]
    pi_63517759
    Ik wil begin juli 2009 naar Kameroen en eind augustus/begin september weer terug. Welke vliegmaatschappij doet dit het goedkoopst?
    pi_63607715
    Ik zoek een goedkope reis naar Berlijn. Volgende dag terug. Van die Duitse sites word je ook niet echt wijzer van
    pi_63608133
    quote:
    Op vrijdag 28 november 2008 22:11 schreef HeaRt_woRm het volgende:
    Ik zoek een goedkope reis naar Berlijn. Volgende dag terug. Van die Duitse sites word je ook niet echt wijzer van
    www.eurolines.nl
    Kun je voor 39 euro incl alles heen en weer met de bus van Amsterdam naar Berlijn.

    www.ryanair.com
    Kun je voor 34 euro incl alles met het vliegtuig van Niederrhein naar Berlijn (komt er nog wat bij voor bus of taxi naar vliegvelden)
      vrijdag 28 november 2008 @ 22:36:25 #172
    79273 18konijn
    Rey de Copán
    pi_63608577
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2008 11:19 schreef LordLynx het volgende:
    Vrijdag heen doe ik sowieso al, maar een dag extra vrij nemen kost mij meer dan een vliegticket. Zowel naar Milaan als naar London ben ik de afgelopen maand op betere tijden gevlogen voor minder dan de helft van wat het ticket naar Rome van Transavia kost, vandaar dat ik me afvraag of er nog andere opties zijn.

    En die tijd niet slecht.... je komt rond 6 uur 's avonds in je hotel aan, eerste dag helemaal weg, en je moet je rond 9/10 uur 's ochtends alweer richting de luchthaven begeven, dus je laatste dag is ook weg.
    Precies. Zulke vluchten midden op de dag lonen wat mij betreft alleen als je een week gaat of zo. Op een relatief korte stedentrip verlies je dan veel te veel tijd met het vervoer. Dan betaal ik liever wat meer voor een lijndienst waarbij je 's ochtends vroeg kunt vertrekken en 's avonds rond 20 of 21 uur weer kunt terugvliegen. Nog mooier is het natuurlijk om 's avonds na je werk te vertrekken voor een stedentripje, maar dan wordt het wel extra prijzig omdat er ook nog een extra hotelovernachting bij komt.
    It's not a lie, if you believe
    pi_63639808
    quote:
    Op donderdag 20 november 2008 16:47 schreef Masanga het volgende:
    Het reisbureau gaf 2500¤ aan, ik kan dat al reduceren tot 2100.
    En ik kan het reduceren tot ongeveer 1540 euro voor een retour naar Nieuw Zeeland, plus 438 euro voor een retourtje Noumea vanaf CHC. Totaal minder dan 2000 euro!
    TRV
    pi_63944657
    nonstop:
    AMS-JFK met KLM voor ¤563

    of met 1 stop:
    BRU-LHR-JFK
    JFK-BRU (non-stop) met AA/BA voor ¤477
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2008 17:55 schreef Almanack het volgende:
    Shalom!

    Nog goede tips voor naar NY (maakt niet uit welke vliegtuigmaatschappij) van 2 januari tot 11 januari?

    Thanks!
    pi_63950493
    Weet iemand hoe ik het goedkoopst met de trein naar Dusseldorf kan komen? Ik ga daar namelijk naar een concert en dat begint om 20:00 dus ik wil graag in de middag vertrekken, tussen 13:00 en 15:00 . Het is op 19 januari. Iemand een tip?

    [ Bericht 56% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2008 00:54:22 ]
    pi_63952522
    quote:
    Op vrijdag 12 december 2008 00:51 schreef NoelGallagher het volgende:
    Weet iemand hoe ik het goedkoopst met de trein naar Dusseldorf kan komen? Ik ga daar namelijk naar een concert en dat begint om 20:00 dus ik wil graag in de middag vertrekken, tussen 13:00 en 15:00 . Het is op 19 januari. Iemand een tip?
    Waarvandaan in Nederland? Scheelt nogal of er mogelijkheden met de bus zijn of dat je aan de trein gebonden bent.
    pi_63983961
    quote:
    Op vrijdag 12 december 2008 07:52 schreef DutchTrain het volgende:

    [..]

    Waarvandaan in Nederland? Scheelt nogal of er mogelijkheden met de bus zijn of dat je aan de trein gebonden bent.
    Ik vertrek vanuit Putten, maar in Nederland kan ik dus gratis reizen. En ik neem aan dat we via Venlo reizen.
    pi_64009537
    quote:
    Op zaterdag 13 december 2008 13:18 schreef NoelGallagher het volgende:
    Ik vertrek vanuit Putten, maar in Nederland kan ik dus gratis reizen. En ik neem aan dat we via Venlo reizen.
    Ja dan kun je gewoon uit de NS automaat een enkeltje (of retourtje) Venlo - Dusseldorf halen. Je kan ook uit de oranje VRR automaat op station Venlo een Tarifstufe C en een Zusatzticket halen; dat was 'vroeger' iets goedkoper, maar weet niet of dat nog zo is.
    pi_64009699
    quote:
    Op zondag 14 december 2008 17:11 schreef DutchTrain het volgende:

    [..]

    Ja dan kun je gewoon uit de NS automaat een enkeltje (of retourtje) Venlo - Dusseldorf halen. Je kan ook uit de oranje VRR automaat op station Venlo een Tarifstufe C en een Zusatzticket halen; dat was 'vroeger' iets goedkoper, maar weet niet of dat nog zo is.
    Oke, hartstikke bedankt
    pi_64012443
    Venlo - Dusseldorf retour = 28 euri.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_64013507
    quote:
    Op zondag 14 december 2008 19:41 schreef Jaguarized het volgende:
    Venlo - Dusseldorf retour = 28 euri.
    Waar heb je dat gevonden, als ik vragen mag
    pi_64018696
    Ervaring. Gewoon uit de kaartautomaat halen.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_64031871
    Okee, ik ben vanaf kerstavond t/m 30dec vrij en we (2p) willen weg.

    Voor weinig. Heel weinig. Helaas geen eigen vervoer, maar ook geen eisen!

    Iemand een mooi idee?
    pi_64039522
    Aanbieding: Romantisch en hip Wenen 5 dagen va ¤ 146 p.p. inclusief treinretour

    Lijkt mij een koopje.
    TRV
    pi_64039562
    quote:
    Op maandag 15 december 2008 20:21 schreef HomoSaabiens het volgende:
    Aanbieding: Romantisch en hip Wenen 5 dagen va ¤ 146 p.p. inclusief treinretour

    Lijkt mij een koopje.
    Heb je iets om op te klikken?
    pi_64040239
    quote:
    Op maandag 15 december 2008 20:27 schreef Angelob het volgende:

    [..]

    Jezus schijnt overal te zijn, volgens al die mensen die Jezus/God komen brengen
    Kan Hij dan ook zorgen dat ik niet doodvries op m'n ezel?
    pi_64040420
    quote:
    Thanks
    pi_64168649
    hey allemaal
    ik ben ook op zoek naar een goedkope ticket naar Parijs, Wi ekan me helpen???
    pi_64168929
    quote:
    Op zaterdag 20 december 2008 00:23 schreef aalita het volgende:
    hey allemaal
    ik ben ook op zoek naar een goedkope ticket naar Parijs, Wi ekan me helpen???
    27 euro voor een retourtje met www.eurolines.nl

    of je geeft alle info als vermeld in de eerste post van dit topic en we kunnen je serieus helpen
      zondag 21 december 2008 @ 13:37:47 #191
    93828 nickybol
    onderduiknaam
    pi_64205681
    Van: Boston (of New York als dat veel scheelt)
    Naar: Dubai
    Aankomst: 29 maart voor 6 uur 's avonds
    Vertrek: 1 april na 3 uur 's middags
    Manier: goedkoopste (overstappen ed. is geen probleem)

    Ik heb het al gevonden voor 1200 dollar. Kan iemand het goedkoper vinden?
    pi_64213040
    Uiteraard kan het goedkoper! 1200 dollar...

    Voor ongeveer 1000 dollar moet het zeker lukken, al zal je hierdoor soms wel lange wachttijden hebben. Gewoon creatief zijn met kayak.com, en de reis in twee stukken hakken: BOS/NYC>LHR en LHR>DXB.

    Ik kwam rond de 1000 dollar uit, succes!
    TRV
    pi_64255999
    quote:
    Op zondag 21 december 2008 17:01 schreef HomoSaabiens het volgende:
    Uiteraard kan het goedkoper! 1200 dollar...

    Voor ongeveer 1000 dollar moet het zeker lukken, al zal je hierdoor soms wel lange wachttijden hebben. Gewoon creatief zijn met kayak.com, en de reis in twee stukken hakken: BOS/NYC>LHR en LHR>DXB.

    Ik kwam rond de 1000 dollar uit, succes!
    Probleem is daarbij natuurlijk wel dat als je die connectie in Londen mist (24 uur vertraging bij transatlantische vlucht komt toch best wel voor), dan ben je het haasje en kan je in Londen een duur last minute ticket gaan aanschaffen.
    pi_64257272
    Van: Houston, Dallas of Austin
    Naar: Honolulu
    Aankomst: 14 februari liefst voor 15.00
    Vertrek: 21 februari voor 17.00 lokale tijd
    Manier: Zo goedkoop mogelijk

    Mijn goedkoopste prijs is 700 dollar is t mogelijk om minder te hoeven betalen, of is dit t minimum.?..
    pi_64259317
    quote:
    Op maandag 22 december 2008 20:04 schreef El_jefe07 het volgende:

    [..]

    Probleem is daarbij natuurlijk wel dat als je die connectie in Londen mist (24 uur vertraging bij transatlantische vlucht komt toch best wel voor), dan ben je het haasje en kan je in Londen een duur last minute ticket gaan aanschaffen.
    Ligt eraan, als het op 1 ticket is geboekt moet de maatschappij iets voor je regelen, doe je het als 2 losse vluchten dan ben je inderdaad de lul
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
    pi_64266726
    quote:
    Op maandag 22 december 2008 20:36 schreef Suterranen het volgende:
    Van: Houston, Dallas of Austin
    Naar: Honolulu
    Aankomst: 14 februari liefst voor 15.00
    Vertrek: 21 februari voor 17.00 lokale tijd
    Manier: Zo goedkoop mogelijk

    Mijn goedkoopste prijs is 700 dollar is t mogelijk om minder te hoeven betalen, of is dit t minimum.?..
    Het kan iets goedkoper, voor $653 met Continental:
    IAH-LAX 7:15a-8:52a
    LAX-HNL 10:30a-2:20p
    HNL-LAX 1:46p-9:15p
    LAX-IAH 12:54a(+1)-5:54a(+1)

    of nog goedkoper ($568), maar dan kom je op de heenreis pas 's avonds aan (terugreis zelfde)
    IAH-LAX 2:18p-3:55p
    LAX-HNL 6:05p-9:50p
    pi_64271899
    quote:
    Op maandag 22 december 2008 20:04 schreef El_jefe07 het volgende:
    (24 uur vertraging bij transatlantische vlucht komt toch best wel voor)


    Echt nog nooit meegemaakt. Ook weinig van gehoord overigens.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_64295598
    quote:
    Op dinsdag 23 december 2008 02:32 schreef Jaguarized het volgende:

    [..]



    Echt nog nooit meegemaakt. Ook weinig van gehoord overigens.
    Vorig jaar nog met KLM vanaf San Francisco. Wel mooi hotel geregeld daar overigens.
    Vaste zakenreizigers op die lijn wisten mij toen te melden dat dat al een paar keer eerder was gebeurt dat jaar (zelfde vlucht).
      dinsdag 23 december 2008 @ 20:17:31 #199
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_64296736
    quote:
    Op dinsdag 23 december 2008 19:47 schreef El_jefe07 het volgende:

    [..]

    Vorig jaar nog met KLM vanaf San Francisco. Wel mooi hotel geregeld daar overigens.
    Vaste zakenreizigers op die lijn wisten mij toen te melden dat dat al een paar keer eerder was gebeurt dat jaar (zelfde vlucht).
    Een grote vertraging kan inderdaad voorkomen als je op een luchthaven vertrekt waar de airline niet vandaan komt.
    In het geval van KLM, als het toestel kapot is in San Francisco is er niet even een KLM toestel in de buurt en moet het kapotte toestel gerepareerd worden, afhankelijk van het probleem kan dat even duren of moet er een vervangend vliegtuig komen.
    Op vertrek van Amsterdam met KLM kan je ook wel vertraging hebben, maar operationeel is er veel sneller een vliegtuig beschikbaar. (KLM naar Singapore is de route met de grootste kans op een kleine vertraging omdat dat toestel toch uren op Singapore ongebruikt moet staan, terwijl naar Bangkok en Kuala Lumpur doorgevlogen wordt naar repsectievelijk Taipei en Jakarta).

    Dus indien je met een relatief grote maatschappij vliegt welke een basis heeft op de betreffende luchthaven waar je van vertrekt zal de kans op een extreme vertraging heel klein zijn.
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
      woensdag 24 december 2008 @ 00:59:23 #200
    159003 uitje4life
    www.rijnsburgseboys.nl
    pi_64310901
    Ik heb vanavond met een vriend van me tickets geboekt naar Girona op 22 juli 2009. Alleen is er iets fout gegaan. Hij en ik hebben een enkeltje nodig, maar zijn zus en haar vriend (die andere 2 dus) hebben een retourtje nodig. Nu hebben we aan dat kleine detail even niet gedacht, en 4 enkeltjes geboekt voor in totaal 400 euro (belachelijk dat je voor je bagage nog eens extra moet betalen, maargoed). Moeten we dan Ryanair bellen om ze op de een of andere manier om te boeken of is het goedkoper en makkelijker om nog eens 2 enkeltjes Girona - Eindhoven te boeken?

    Verder nog een vraagje: de goedkoopste manier van Girona naar Marseille? Rond 3 augustus 2009. Alvast bedankt!
    RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
    als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
    pi_64313467
    quote:
    Op woensdag 24 december 2008 00:59 schreef uitje4life het volgende:
    Ik heb vanavond met een vriend van me tickets geboekt naar Girona op 22 juli 2009. Alleen is er iets fout gegaan. Hij en ik hebben een enkeltje nodig, maar zijn zus en haar vriend (die andere 2 dus) hebben een retourtje nodig. Nu hebben we aan dat kleine detail even niet gedacht, en 4 enkeltjes geboekt voor in totaal 400 euro (belachelijk dat je voor je bagage nog eens extra moet betalen, maargoed). Moeten we dan Ryanair bellen om ze op de een of andere manier om te boeken of is het goedkoper en makkelijker om nog eens 2 enkeltjes Girona - Eindhoven te boeken?

    Verder nog een vraagje: de goedkoopste manier van Girona naar Marseille? Rond 3 augustus 2009. Alvast bedankt!
    Bij ryanair bestaat iedere reis in feite uit enkele reizen waarover je per leg per passagier creditcardkosten moet betalen. Je krijgt dan ook geen korting in geval van retour, dus je kan de enkeltjes Girona - Eindhoven apart erbij boeken, of nog even wachten op een (¤1) aanbieding.
      woensdag 24 december 2008 @ 10:27:49 #202
    407 Hik
    La vida es un carnaval
    pi_64317173
    Wat is de goedkoopste vlucht die jullie tegenkomen van Amsterdam naar Amman; rond 10/11 april heen, en 8-10 dagen later terug? Ik vind een Turkish airlines vlucht van 514 euro, maar die heeft een nachtelijke layover in Istanbul, niet echt handig. De rest van de vluchten is gelijk tegen de 700 euro...
    Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
    pi_64324827
    Voor 560 euro kan je met KLM, Air France en Emirates! Prima deal lijkt me:

    AMS-DXB 20.55-5.20 vertrek op 10/4 uit AMS (KLM)
    DXB-AMM 7.25-9.40 (Emirates)

    AMM-CDG 9.40-13.40 (Air France)
    CDG-AMS 14.25-15.40 aankomst 19/4 (KLM)

    Te boeken via orbitz.
    TRV
      woensdag 24 december 2008 @ 18:08:54 #204
    43311 jozef444
    complete and total insanity
    pi_64332278
    Even een vraagje van mij dan ook plaatsen. Ik ben bezig om een reis samen te stellen voor 4 man naar Brazilie toe. Heen 18/7/09 naar Rio terug 15/8/09 vanaf Salvador. Binnenlandse vluchten zullen waarschijnlijk met airpass gaan, maar beperken we tot een minimum (rio - foz iguacu - fortaleza - salvador).

    Nu ben ik via farecast & orbitz.com op de volgende vlucht terecht gekomen:

    Flight 1 BRU>GIG
    Brussels Airlines Flight #5391 - 1h 15m | Economy Cabin
    Sat, Jul 18 10:10a from Brussels, Belgium (BRU)
    10:25a in London, EN (LHR)
    Time between flights: 2h 55m
    British Airways Flight #249 - 11h 30m | Economy Cabin
    Sat, Jul 18 1:20p from London, EN (LHR)
    8:50p in Rio De Janeiro, RJ (GIG)

    Flight 2 SSA>BRU | (note: airport change)
    TAM Linhas Aereas Flight #3895 - 2h 20m | Economy Cabin
    Sat, Aug 15 10:50a from Salvador, BA (SSA)
    1:10p in Sao Paulo, SP (GRU)
    Time between flights: 3h 5m
    British Airways Flight #246 - 11h 10m | Economy Cabin
    Sat, Aug 15 4:15p from Sao Paulo, SP (GRU)
    7:25a in London, EN (LHR)
    Time between flights: 1h 30m
    Brussels Airlines Flight #5392 - 1h 5m | Economy Cabin
    Sun, Aug 16 8:55a from London, EN (LHR)
    11:00a in Brussels, Belgium (BRU)

    Totaalprijs 1050e p.p.

    Iemand nog tips/betere opties, alle opmerkingen natuurlijk welkom
    [16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
      woensdag 24 december 2008 @ 21:29:20 #205
    159003 uitje4life
    www.rijnsburgseboys.nl
    pi_64339454
    quote:
    Op woensdag 24 december 2008 02:41 schreef alphacharlie het volgende:

    [..]

    Bij ryanair bestaat iedere reis in feite uit enkele reizen waarover je per leg per passagier creditcardkosten moet betalen. Je krijgt dan ook geen korting in geval van retour, dus je kan de enkeltjes Girona - Eindhoven apart erbij boeken, of nog even wachten op een (¤1) aanbieding.
    Bedankt! Ik denk dat er alleen geen ¤1 aanbieding is rond 5 augustus...
    RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
    als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
    pi_64350263
    Ik ben op zoek naar goedkope tickets vanuit Nederland, Brussel of de Duitse grensstreek naar Talinn, Riga of Vilnius. Ergens in mei/juni voor 5 tot 7 dagen.

    Ik kan natuurlijk met Ryanair vanaf Weeze naar Riga vliegen, maar het vervelende is dat die om 7 uur 's ochtends vertrekken. Maar ik ben afhankelijk van het openbaar vervoer vanuit een dorpje in de Randstad... dus dat gaat 'm niet worden. Ik zoek dus een vlucht overdag, of 's avonds laat.
    pi_64350280
    quote:
    Op woensdag 24 december 2008 10:27 schreef Hik het volgende:
    Wat is de goedkoopste vlucht die jullie tegenkomen van Amsterdam naar Amman; rond 10/11 april heen, en 8-10 dagen later terug? Ik vind een Turkish airlines vlucht van 514 euro, maar die heeft een nachtelijke layover in Istanbul, niet echt handig. De rest van de vluchten is gelijk tegen de 700 euro...
    Ik neem aan dat je wilt rondreizen in Jordanië? Dan zou je kunnen overwegen om met JetairFly vanaf Brussel naar Aqaba te vliegen. Ze hebben tickets vanaf vanaf 200 euro tot grofweg 500 euro retour, afhankelijk van wanneer je wilt. De busverbinding Aqaba-Amman is zeer goed, ongeveer 5 uur in een JETT-touringcar of 6 uur per gewone (mini)bus.

    Jordanië is een geweldig land!!
    pi_64351955
    quote:
    Op woensdag 24 december 2008 10:27 schreef Hik het volgende:
    Wat is de goedkoopste vlucht die jullie tegenkomen van Amsterdam naar Amman; rond 10/11 april heen, en 8-10 dagen later terug? Ik vind een Turkish airlines vlucht van 514 euro, maar die heeft een nachtelijke layover in Istanbul, niet echt handig. De rest van de vluchten is gelijk tegen de 700 euro...
    M'n pa is in oktober vanaf Brussel gevlogen voor 413 all-in met BMI via Londen. Overstap van 2-3 uur, prima te doen dus. Misschien een tip om dus eens bij BMI te kijken.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
      vrijdag 26 december 2008 @ 01:52:48 #209
    159003 uitje4life
    www.rijnsburgseboys.nl
    pi_64368617
    weet iemand hoeveel het kost om met de trein van girona naar marseille te komen?
    RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
    als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
    pi_64376424
    Hoe kom je goedkoop naar Berlijn? Ik zou met 3 vrienden naar Berlijn gaan voor oud en nieuw, met de auto. Helaas ligt de oma van de persoon die de auto zou regelen op sterven waardoor we nu last minute een alternatief moeten zoeken. NS internationaal is geen optie, 240 euro pp gaat echt veel te ver. Ik heb geprobeerd om op de site van Deutsche Bahn op te zoeken hoe duur het is via normale treinen, maar omdat het zo kort dag is geven ze geen info (site is gericht op tickets bestellen enzo)

    Iemand enig idee wat het met Deutsche Bahn kan kosten of andere tips om betaalbaar die kant op te gaan? We gaan tussen 30-12 en 2-1, 29-12 's avond kan evt ook.
      zaterdag 27 december 2008 @ 11:08:01 #211
    407 Hik
    La vida es un carnaval
    pi_64395439
    quote:
    Op woensdag 24 december 2008 14:25 schreef HomoSaabiens het volgende:
    Voor 560 euro kan je met KLM, Air France en Emirates! Prima deal lijkt me:

    AMS-DXB 20.55-5.20 vertrek op 10/4 uit AMS (KLM)
    DXB-AMM 7.25-9.40 (Emirates)

    AMM-CDG 9.40-13.40 (Air France)
    CDG-AMS 14.25-15.40 aankomst 19/4 (KLM)

    Te boeken via orbitz.
    Hey tof, dank!
    Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
      zaterdag 27 december 2008 @ 11:17:55 #212
    74976 JDude
    groetjes, veldmuis
    pi_64395581
    quote:
    Op vrijdag 26 december 2008 14:26 schreef thaWarhead het volgende:
    Hoe kom je goedkoop naar Berlijn? Ik zou met 3 vrienden naar Berlijn gaan voor oud en nieuw, met de auto. Helaas ligt de oma van de persoon die de auto zou regelen op sterven waardoor we nu last minute een alternatief moeten zoeken. NS internationaal is geen optie, 240 euro pp gaat echt veel te ver. Ik heb geprobeerd om op de site van Deutsche Bahn op te zoeken hoe duur het is via normale treinen, maar omdat het zo kort dag is geven ze geen info (site is gericht op tickets bestellen enzo)

    Iemand enig idee wat het met Deutsche Bahn kan kosten of andere tips om betaalbaar die kant op te gaan? We gaan tussen 30-12 en 2-1, 29-12 's avond kan evt ook.
    Ik zou even op het station gaan informeren naar de IC-trein Amsterdam-Berlijn. NS-Hispeed probeert je zoveel mogelijk in de (duurdere) ICE's te loodsen. Met de "gewone" intercity ben ik een paar jaar geleden voor veel minder dan 240 naar Praag geweest, dus Berlijn zou ook voor minder moeten kunnen. Denk ik .
    It's always around me, all this noise
    But not nearly as loud as the voice saying
    "Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
    Just let it happen, let it happen"
    pi_64402436
    quote:
    Op vrijdag 26 december 2008 14:26 schreef thaWarhead het volgende:NS internationaal is geen optie, 240 euro pp gaat echt veel te ver. Ik heb geprobeerd om op de site van Deutsche Bahn op te zoeken hoe duur het is via normale treinen, maar omdat het zo kort dag is geven ze geen info (site is gericht op tickets bestellen enzo)

    Iemand enig idee wat het met Deutsche Bahn kan kosten of andere tips om betaalbaar die kant op te gaan? We gaan tussen 30-12 en 2-1, 29-12 's avond kan evt ook.
    Het goedkoopste treinticket enkele reis Utrecht-Berlijn is op dit moment 69 euro p.p. Kom je retour uit op 140 euro. Dit gaat uit van volwassenentarief met voordeelurenkaart.

    Vliegen met Ryanair kan ook vanaf Dusseldorf/Weeze voor ongeveer 140 euro retour (incl tax, creditcardtoeslag, zonder ruimbagage).

    Veel goedkoper gaat denk ik niet lukken zo kort van te voren.

    In elk geval proberen of je telefonisch via NS Internationaal nog wat kunt regelen, het is mij vaak gelukt om kort van tevoren 1e klas tickets bijna voor de prijs van 2e klas te boeken. Of ga op een station met Internationaal-balie langs.
    pi_64402562
    quote:
    Op donderdag 25 december 2008 07:47 schreef Anotis het volgende:
    Ik ben op zoek naar goedkope tickets vanuit Nederland, Brussel of de Duitse grensstreek naar Talinn, Riga of Vilnius. Ergens in mei/juni voor 5 tot 7 dagen.

    Ik kan natuurlijk met Ryanair vanaf Weeze naar Riga vliegen, maar het vervelende is dat die om 7 uur 's ochtends vertrekken. Maar ik ben afhankelijk van het openbaar vervoer vanuit een dorpje in de Randstad... dus dat gaat 'm niet worden. Ik zoek dus een vlucht overdag, of 's avonds laat.
    Doe dan gewoon niet moeilijk en ga vanaf Schiphol:

    Sa 30/5 14:00 Amsterdam 17:15 Riga BT618 Economy Class, T

    Sa 6/6 11:55 Riga 13:20 Amsterdam BT617 Economy Class, T


    Fare Taxes and surcharge Transaction fee Passengers Total
    EUR 9.00 EUR 85.04 EUR 10.00 1 Adult EUR 104.04

    Die paar tientjes die je je zelf kan besparen is de moeite niet lijkt me, het ov is ook niet goedkoop. Bovendien is het daar in Letland toch allemaal heel goedkoop, dus waar maak je je druk om.
    TRV
    pi_64403051
    quote:
    Op woensdag 24 december 2008 18:08 schreef jozef444 het volgende:Totaalprijs 1050e p.p.

    Iemand nog tips/betere opties, alle opmerkingen natuurlijk welkom
    Deze prijs is al redelijk scherp. De enige tip die ik je kan meegeven is om beide reisdata twee dagen later te laten vallen. Dus 20/7 en 17/8, dit bespaart je 60 euro de man en je reis duurt uiteindelijk even lang. Ik weet natuurlijk niet of dit handig is in verband met het reisschema, of een gelimiteerde vakantieperiode.
    TRV
    pi_64405186
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2008 16:09 schreef Anotis het volgende:

    [..]

    Het goedkoopste treinticket enkele reis Utrecht-Berlijn is op dit moment 69 euro p.p. Kom je retour uit op 140 euro. Dit gaat uit van volwassenentarief met voordeelurenkaart.

    Vliegen met Ryanair kan ook vanaf Dusseldorf/Weeze voor ongeveer 140 euro retour (incl tax, creditcardtoeslag, zonder ruimbagage).

    Veel goedkoper gaat denk ik niet lukken zo kort van te voren.

    In elk geval proberen of je telefonisch via NS Internationaal nog wat kunt regelen, het is mij vaak gelukt om kort van tevoren 1e klas tickets bijna voor de prijs van 2e klas te boeken. Of ga op een station met Internationaal-balie langs.
    Bedankt voor de tips, uiteindelijk een auto gehuurd, was iets goedkoper dan jouw tip.
    pi_64405251
    voor OV kijk je toch op 92920v.nl ?
    veel handiger!
    Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
    Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
      zaterdag 27 december 2008 @ 18:38:33 #218
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_64406396
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2008 16:14 schreef HomoSaabiens het volgende:

    [..]

    Doe dan gewoon niet moeilijk en ga vanaf Schiphol:

    Sa 30/5 14:00 Amsterdam 17:15 Riga BT618 Economy Class, T

    Sa 6/6 11:55 Riga 13:20 Amsterdam BT617 Economy Class, T


    Fare Taxes and surcharge Transaction fee Passengers Total
    EUR 9.00 EUR 85.04 EUR 10.00 1 Adult EUR 104.04

    Die paar tientjes die je je zelf kan besparen is de moeite niet lijkt me, het ov is ook niet goedkoop. Bovendien is het daar in Letland toch allemaal heel goedkoop, dus waar maak je je druk om.
    Misschien om erbij te vermelden dat dit met Air Baltic is. (Niets mis mee opzich, al is dit ook een veredelde low cost carrier, want voor maaltijden en bagage moet je apart betalen). That said, voor deze prijs uiteraard prima te doen.
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
    pi_64409737
    Dat was ik vergeten ja. Maar inderdaad, het is een soort low cost carrier. Ik heb er geen ervaring mee, maar Riga is praktisch om de hoek dus het lijkt me geen probleem voor deze afstand.
    TRV
    pi_64413516
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2008 11:17 schreef JDude het volgende:


    Ik zou even op het station gaan informeren naar de IC-trein Amsterdam-Berlijn. NS-Hispeed probeert je zoveel mogelijk in de (duurdere) ICE's te loodsen. Met de "gewone" intercity ben ik een paar jaar geleden voor veel minder dan 240 naar Praag geweest, dus Berlijn zou ook voor minder moeten kunnen. Denk ik .
    Probleem is, dat hij met oud en nieuw dit jaar nog wil.. dat had hij drie maanden geleden moeten boeken, nu zijn er alleen nog de duurste plekken in de trein over.
      zaterdag 27 december 2008 @ 22:28:46 #221
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_64414059
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2008 22:10 schreef DutchTrain het volgende:

    [..]

    Probleem is, dat hij met oud en nieuw dit jaar nog wil.. dat had hij drie maanden geleden moeten boeken, nu zijn er alleen nog de duurste plekken in de trein over.
    Ik heb afgelopen donderdag nog kunnen boeken Amsterdam - Usti Nad Labem (Tjechië, nabij Praag) kunnen boeken voor 49 euro met vertrek aankomende woensdag. En dat is met de city night line.
    De zitplaats was 39 euro, en de sleeper (6 bedden per compartiment) was 49 euro. Een goede deal lijkt mij zo. Geboekt via Bahn.de, want NS Hispeed had ook NS Hi prijs, terwijl exact dezelfde trein via bahn.de stukken goedkoper was.

    Al had ik ook een vliegticket Amsterdam - Praag, maar helaas moet ik 31 december verplicht aanwezig zijn, waardoor ik 1,5 uur vliegen heb omgetoverd in een 12 uur durende treinrit....
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
    pi_64422257
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2008 16:14 schreef HomoSaabiens het volgende:

    [..]

    Doe dan gewoon niet moeilijk en ga vanaf Schiphol:

    Sa 30/5 14:00 Amsterdam 17:15 Riga BT618 Economy Class, T

    Sa 6/6 11:55 Riga 13:20 Amsterdam BT617 Economy Class, T


    Fare Taxes and surcharge Transaction fee Passengers Total
    EUR 9.00 EUR 85.04 EUR 10.00 1 Adult EUR 104.04

    Die paar tientjes die je je zelf kan besparen is de moeite niet lijkt me, het ov is ook niet goedkoop. Bovendien is het daar in Letland toch allemaal heel goedkoop, dus waar maak je je druk om.
    Bedankt voor de tip! Perfecte tijden en een hele mooie prijs! Kom ik uit op 122 euro met ruimbagage, bij Ryanair kan het ook weinig goedkoper omdat er ruimbagage mee moet die daar nog veel duurder is helaasch...
    pi_64434138
    Graag gedaan!
    TRV
    pi_64459315
    Ik wil tussen 22 juni en 17 juli ergens 8 à 9 dagen naar Ijsland! Met waarschijnlijk 11 mensen in totaal.

    Vertrekplaats kan Nederland, België of Duitsland zijn (binnen redelijke auto-afstand) en aankomstplaats ergens in Ijsland (het liefst Reykjavik). Ik vind zelf tickets van rond de ¤ 350, maar als het zou kunnen haal ik hier graag iets vanaf

    Wie heeft er zin om te puzzelen
    pi_64459678
    Heb je geld over?

    Voor een eurootje of 280 kan je ook op en neer, je bent dan wel wat langer onderweg:

    di 23 jun 2009 EZY 8872 AMS-LGW
    di 23 jun 2009 FHE 502 LGW-KEF

    do 02 jul 2009 FHE 501 KEF-LGW
    do 02 jul 2009 EZY 8877 LGW-AMS

    In totaal 282 euro.
    TRV
      maandag 29 december 2008 @ 15:43:24 #226
    193875 thloreg
    seni seviyorum NL & TR
    pi_64466868
    Weet iemand of er al prijzen bekend zijn om te vliegen met die airbus? en zo ja waar kun je die vinden?

    [ Bericht 78% gewijzigd door thloreg op 29-12-2008 15:49:16 ]
    Slapen is geen geringe kunst: je moet er de hele dag voor wakker blijven.
      maandag 29 december 2008 @ 17:33:22 #227
    159003 uitje4life
    www.rijnsburgseboys.nl
    pi_64470423
    quote:
    Op dinsdag 23 december 2008 02:32 schreef Jaguarized het volgende:

    [..]



    Echt nog nooit meegemaakt. Ook weinig van gehoord overigens.
    Had ik afgelopen zomer met Iberia. Van Quito naar Guayaquil ging alles super, maar toen we eigenlijk vanaf Guayaquil richting Madrid moesten, was er iets mis met de verlichting bij een motor (tenminste, dat hoorde ik, in het Spaans-Engels door de intercom)

    toen werden we in dit hotel gestopt: http://www.oroverdehotels.com/gye/index.htm
    RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
    als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
      maandag 29 december 2008 @ 19:18:13 #228
    101884 PeRi
    Allons-y!
    pi_64473811
    Hoe kom ik het goedkoopst in Inverness, Schotland in april 2009? Data en vertrekplaats maken niet zo uit, als het maar ergens in NL (of vanuit Brussel) is.
    Whatever I want.
    pi_64475694
    quote:
    Op maandag 29 december 2008 19:18 schreef PeRi het volgende:
    Hoe kom ik het goedkoopst in Inverness, Schotland in april 2009? Data en vertrekplaats maken niet zo uit, als het maar ergens in NL (of vanuit Brussel) is.

    Komt uit op rond de 130 - 160 euro als je overstappen via low cost maatschappijen geen probleem vindt op 17-21 april

    Heen 17 april via London Gatwick met Easyjet en dan door met Easyjet naar Inverness
    Depart: 08:55 - 13:50 AMS-LGW-INV easyJet 71,47 ¤
    Terug 22 april via Edinburg met Flybe en dan overstappen op Easyjet naar Amsterdam
    Return: 10:10 - 17:00 INV-EDI-AMS Flybe, easyJet 59,81 ¤
    Sluit wel goed aan. Heenweg wel wat krap.

    Of als twee retourtjes via East Midlands met Amsterdam - East Midlands met BMI Baby en verder met Ryanair... sluit op de terugweg niet zo goed aan, maar een nachtje Nottingham is ook geen straf.
    Depart: 09:40 - 10:00 AMS-EMA bmibaby 67,49 ¤ i 17 Apr 2009 Ryanair 33,00 ¤
    Return: Wed 22 Apr 2009 Ryanair 27,00 ¤ 06:45 - 09:10 EMA-AMS bmibaby 38,83 ¤



    Alternatief is met Easyjet naar Edinburg vliegen en daar de bus (nationalexpress of megabus) of trein (scotrail) nemen.
    pi_64476237
    quote:
    Op maandag 29 december 2008 15:43 schreef thloreg het volgende:
    Weet iemand of er al prijzen bekend zijn om te vliegen met die airbus? en zo ja waar kun je die vinden?
    Met de A380 ofzo? Zoek een retour London Heathrow - Singapore/Dubai met Singapore Airlines of Emirates, dat is het makkelijkste
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
      maandag 29 december 2008 @ 20:39:48 #231
    101884 PeRi
    Allons-y!
    pi_64476702
    quote:
    Op maandag 29 december 2008 @ 20:15 schreef DutchTrain het volgende:

    [..]

    Komt uit op rond de 130 - 160 euro als je overstappen via low cost maatschappijen geen probleem vindt op 17-21 april

    Heen 17 april via London Gatwick met Easyjet en dan door met Easyjet naar Inverness
    Depart: 08:55 - 13:50 AMS-LGW-INV easyJet 71,47 ¤
    Terug 22 april via Edinburg met Flybe en dan overstappen op Easyjet naar Amsterdam
    Return: 10:10 - 17:00 INV-EDI-AMS Flybe, easyJet 59,81 ¤
    Sluit wel goed aan. Heenweg wel wat krap.

    Of als twee retourtjes via East Midlands met Amsterdam - East Midlands met BMI Baby en verder met Ryanair... sluit op de terugweg niet zo goed aan, maar een nachtje Nottingham is ook geen straf.
    Depart: 09:40 - 10:00 AMS-EMA bmibaby 67,49 ¤ i 17 Apr 2009 Ryanair 33,00 ¤
    Return: Wed 22 Apr 2009 Ryanair 27,00 ¤ 06:45 - 09:10 EMA-AMS bmibaby 38,83 ¤



    Alternatief is met Easyjet naar Edinburg vliegen en daar de bus (nationalexpress of megabus) of trein (scotrail) nemen.
    Super, hier kan ik zeker wat mee! Dank je!
    Whatever I want.
    pi_64520114
    Daggla? Als jij naar Thessaloniki vliegt, ga je dan vanaf Dusseldorf? Lijkt een stuk goedkoper te zijn dan vanaf A'dam nl, klopt dat of zoek ik gewoon verkeerd?
    pi_64576281
    quote:
    Op maandag 29 december 2008 11:52 schreef HomoSaabiens het volgende:
    Heb je geld over?

    Voor een eurootje of 280 kan je ook op en neer, je bent dan wel wat langer onderweg:

    di 23 jun 2009 EZY 8872 AMS-LGW
    di 23 jun 2009 FHE 502 LGW-KEF

    do 02 jul 2009 FHE 501 KEF-LGW
    do 02 jul 2009 EZY 8877 LGW-AMS

    In totaal 282 euro.
    Top, dankjewel Via London vliegen scheelt inderdaad een stuk.

    Misschien nog iemand die het voor (nog) minder kan vinden?
    pi_64594863
    Iemand tips voor een website met goedkope campingvluchten vanuit Dusseldorf? We willen w.s. eind januari of februari nog weg, Ryan Air heeft vaak wel een heen, maar geen terugvlucht meer.
    pi_64604886
    quote:
    Op woensdag 24 december 2008 18:08 schreef jozef444 het volgende:
    Even een vraagje van mij dan ook plaatsen. Ik ben bezig om een reis samen te stellen voor 4 man naar Brazilie toe. Heen 18/7/09 naar Rio terug 15/8/09 vanaf Salvador. Binnenlandse vluchten zullen waarschijnlijk met airpass gaan, maar beperken we tot een minimum (rio - foz iguacu - fortaleza - salvador).

    [...]

    Iemand nog tips/betere opties, alle opmerkingen natuurlijk welkom
    Ik kom uit op ¤920 p.p. als je op de terugweg SSA-GIG-LHR-BRU vliegt met TAM en BA
    pi_64623062
    Ik zoek voor deze zomer een vlucht naar Colombo Sri Lanka, ik wil vertrekken vanaf 9 juli en dan ongeveer 2-2,5 week blijven, vertrekken vanuit uit Duitsland heeft de voorkeur, aangezien ik dicht bij de grens woon.Het goedkoopste wat ik tot nu toe heb gevonden is met Emirates van ongeveer ¤1100.
    pi_64624830
    Dusseldorf-Zurich-Mumbai-Colombo met Lufthansa/Swiss/Srilankan, 9-23 juli, ¤987 via www.atp.nl
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
    pi_64625483
    het is niet zo tropisch als alle voorgaande reizen hier boven.. maar heeft er iemand een idee hoe ik het goedkoopste van hier in de buurt (dwz een van de Nederlandse vluchthavens / brussel / dusseldorf e.d.) naar Boedapest kom?! Het is voor vrijdag 8 mei t/m de zondag er na. Ik zit nu op +- 80,- al zeker een nette prijs maar misschien heeft iemand een idee om dat goedkoper te krijgen, deze trip is namelijk vanaf Dortmund!

    Ik hoor het graag!!
    pi_64625786
    Als je de maandag erna (12 mei) ook terug kan kan je voor ¤40 excl. kosten heen en weer vanaf Brussels Charleroi met Wizzair.
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
      zondag 4 januari 2009 @ 14:02:58 #240
    50691 Christiaan
    Futue te ipsum
    pi_64644248
    Hoi,

    Ik wil, het liefst met de bus (shoppen, geen last van douane op bus), één dag naar Londen. Weet iemand waar ik zo'n busreis alleen kan boeken, dus geen pakket met hotel en driedaags etc?
    Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
    Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
      Moderator zondag 4 januari 2009 @ 14:14:32 #241
    45833 crew  Fogel
    pi_64644649
    quote:
    Op zondag 4 januari 2009 14:02 schreef Christiaan het volgende:
    Hoi,

    Ik wil, het liefst met de bus (shoppen, geen last van douane op bus), één dag naar Londen. Weet iemand waar ik zo'n busreis alleen kan boeken, dus geen pakket met hotel en driedaags etc?
    Op een dag heen en weer gaat je niet lukken, maar je kan er wel voor kiezen om 1 nacht heen te rijden en de volgende nacht terug.
    Een voorbeeld met Eurolines:

    Kosten van uw selectie
    Retour
    1 Jongere (P) ¤ 71.00
    Totaalbedrag voor alle passagiers ¤ 71.00


    Amsterdam - London

    Vertrek (Amsterdam)
    vrijdag 16 januari 2009 19:30

    Aankomst (London)
    zaterdag 17 januari 2009 6:00


    Vertrek(London)
    zaterdag 17 januari 2009 20:00

    Aankomst(Amsterdam)
    zondag 18 januari 2009 8:30
    I'm surrounded by morons!
    TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
    TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
    TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
      zondag 4 januari 2009 @ 15:57:49 #242
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_64648874
    quote:
    Op zondag 4 januari 2009 14:02 schreef Christiaan het volgende:
    Hoi,

    Ik wil, het liefst met de bus (shoppen, geen last van douane op bus), één dag naar Londen. Weet iemand waar ik zo'n busreis alleen kan boeken, dus geen pakket met hotel en driedaags etc?
    Er is ook geen last met douane als je met het vliegtuig gaat hoor, je blijft binnen Europa.

    Als je bedoelt met douane veiligheidscontrole, je kan er ook voor kiezen om je bagage in te chekcen. Goedkoop om te doen is heen met een promotieactie van Ryanair, voor 10 euro + 5 euro credit card kosten heen, en terug met Easyjet, door de lage pond kan dit inclusief boekingskosten, en bagage incheckkosten ook voor minder dan 50 euro.

    Voordeel is dat je dan op een dat heen en terug kan mocht je dat echt willen, of bijvoorbeeld 1 dagje slapen, kan al in het easyhotel voor 25 euro per nacht, en zo voldoende tijd ervoor hebben.

    Want met de bus heen en terug levert je 2 gebroken nachten op, en na aankomst kan je je ook niet opfrissen omdat je geen hotel hebt, en waarom 12 uur in zo'n busding zitten als je het binnen een uurtje kan vliegen.
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
      zondag 4 januari 2009 @ 16:04:16 #243
    50691 Christiaan
    Futue te ipsum
    pi_64649187
    quote:
    Op zondag 4 januari 2009 15:57 schreef ozzietukker het volgende:

    [..]

    Er is ook geen last met douane als je met het vliegtuig gaat hoor, je blijft binnen Europa.

    Als je bedoelt met douane veiligheidscontrole, je kan er ook voor kiezen om je bagage in te chekcen. Goedkoop om te doen is heen met een promotieactie van Ryanair, voor 10 euro + 5 euro credit card kosten heen, en terug met Easyjet, door de lage pond kan dit inclusief boekingskosten, en bagage incheckkosten ook voor minder dan 50 euro.

    Voordeel is dat je dan op een dat heen en terug kan mocht je dat echt willen, of bijvoorbeeld 1 dagje slapen, kan al in het easyhotel voor 25 euro per nacht, en zo voldoende tijd ervoor hebben.

    Want met de bus heen en terug levert je 2 gebroken nachten op, en na aankomst kan je je ook niet opfrissen omdat je geen hotel hebt, en waarom 12 uur in zo'n busding zitten als je het binnen een uurtje kan vliegen.
    Ik ben gisteren uit Bordeaux gekomen, en ben volgens mij toch echt na het bagage ophalen door douanecontrole moeten lopen op Schiphol?
    Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
    Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
      zondag 4 januari 2009 @ 16:05:02 #244
    238961 Stefan
    Leuker wordt het niet
    pi_64649231
    Hey, leuk topic
    Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
    Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
      zondag 4 januari 2009 @ 16:08:31 #245
    93828 nickybol
    onderduiknaam
    pi_64649415
    quote:
    Op zondag 4 januari 2009 16:04 schreef Christiaan het volgende:

    [..]

    Ik ben gisteren uit Bordeaux gekomen, en ben volgens mij toch echt na het bagage ophalen door douanecontrole moeten lopen op Schiphol?
    Dat kan kloppen, maar je mag onbeperkt dingen in en uitvoeren binnen de eu. Als je bijvoorbeeld uit Amerika komt mag je maar een bepaald bedrag aan spullen meenemen.
      zondag 4 januari 2009 @ 17:08:46 #246
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_64652102
    quote:
    Op zondag 4 januari 2009 16:04 schreef Christiaan het volgende:

    [..]

    Ik ben gisteren uit Bordeaux gekomen, en ben volgens mij toch echt na het bagage ophalen door douanecontrole moeten lopen op Schiphol?
    Uit Bordeaux kom je aan in Terminal 1, en daar staat inderdaad af en toe wat douane mannetjes, die kijken of je zo'n mooie tag hebt met een bepaalde kleur aan strepen zodat ze weten dat je buiten Europa aankomt en een overstapper bent geweest of niet.

    Uit de UK kom je meestal aan in terminal 4, en daar kunnen ze aan de labels hetzelfde zien dat je uit de UK komt, al is de vraag of ze er staan, want al de keren dat ik uit de UK ben gekomen staat er nooit iemand bij de uitgang..... Maar al staan ze er wel, als je uit de UK komt zullen ze er geen aandacht aan schenken.
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
    pi_64656750
    quote:
    Op zaterdag 3 januari 2009 20:49 schreef Thetallguy het volgende:
    Dusseldorf-Zurich-Mumbai-Colombo met Lufthansa/Swiss/Srilankan, 9-23 juli, ¤987 via www.atp.nl
    Ik heb inmiddels een goedkope vlucht gevonden met http://www.flykingfisher.com/ voor $650 vanuit Londen.
    Nu alleen nog een goedkope vlucht vinden naar Londen Heathrow..
      zondag 4 januari 2009 @ 19:15:14 #248
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_64657517
    quote:
    Op zondag 4 januari 2009 18:56 schreef sirhc1 het volgende:

    [..]

    Ik heb inmiddels een goedkope vlucht gevonden met http://www.flykingfisher.com/ voor $650 vanuit Londen.
    Nu alleen nog een goedkope vlucht vinden naar Londen Heathrow..
    Goedkoop naar London Heathrow kan nog wel eens een probleem zijn, je kan uiteraard ook naar de omliggende vliegvelden vliegen zoals Stansted, Gatwick of iets dergelijks.
    Vergeet niet bij het boeken ook de kosten voor vervoer per bus, trein en dergelijke mee te nemen, die zijn in Engeland relatief hoog.

    Wat je natuurlijk ook kan doen is met de trein naar London, dan ben je in het centrum voor, als je een beetje optijd boekt, 99 euro retour.
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
    pi_64657637
    In Juni willen wij (2 volw. pers.) naar Budapest. Hoe kom ik daar het goedkoopst met het vliegtuig? Ik heb de maatschappij Wizzair gevonden? Zijn er nog andere opties? Ik wil wel graag vanuit Nederland vliegen

    En ook in Juni vanuit Praag terug naar Nederland vliegen. Hiervoor heb ik Skyeurope gevonden, deze is ook wel goedkoop en vliegt naar Amsterdam. Iemand hiervoor ook nog andere alternatieven...?

    Rotterdam, Eindhoven of Brussel zijn eventueel ook vliegvelden waaruit we kunnen vertrekken of aankomen.
    pi_64660239
    Hallo Fokkers,

    Ik heb een vraag mbt het reizen richting Londen.
    Ik ben opzoek naar een goedkope manier om daar te komen, dit is mede omdat ik in een half jaar meerdere keren die kant op wil gaan want mijn vriendin is daar voor een halfjaar stage.
    Ik heb reeds verschillende sites bekeken en kom zelf tot de conclusie dat met de trein de goedkoopste maar ook de meest makkelijker oplossing is.
    Zijn hier mensen die ervaring hebben met het reizen van de trein richting Londen of heeft iemand van jullie nog andere oplossingen?

    Groeten,

    Roscoe
    pi_64661537
    quote:
    Op zondag 4 januari 2009 19:18 schreef SB84 het volgende:
    In Juni willen wij (2 volw. pers.) naar Budapest. Hoe kom ik daar het goedkoopst met het vliegtuig? Ik heb de maatschappij Wizzair gevonden? Zijn er nog andere opties? Ik wil wel graag vanuit Nederland vliegen

    En ook in Juni vanuit Praag terug naar Nederland vliegen. Hiervoor heb ik Skyeurope gevonden, deze is ook wel goedkoop en vliegt naar Amsterdam. Iemand hiervoor ook nog andere alternatieven...?

    Rotterdam, Eindhoven of Brussel zijn eventueel ook vliegvelden waaruit we kunnen vertrekken of aankomen.
    Skyeurope en Wizzair zijn goede maatschappijen. Alternatief is een ticket zoeken via kayak.com of vluchtzoeker.nl met de data die je wil. Dat kan nog wel eens goedkoper zijn.
    pi_64661669
    quote:
    Op zondag 4 januari 2009 20:13 schreef TonySoprano1981 het volgende:
    Ik heb een vraag mbt het reizen richting Londen.
    Ik ben opzoek naar een goedkope manier om daar te komen, dit is mede omdat ik in een half jaar meerdere keren die kant op wil gaan want mijn vriendin is daar voor een halfjaar stage.
    Ik heb reeds verschillende sites bekeken en kom zelf tot de conclusie dat met de trein de goedkoopste maar ook de meest makkelijker oplossing is.
    Zijn hier mensen die ervaring hebben met het reizen van de trein richting Londen of heeft iemand van jullie nog andere oplossingen?

    Er zijn nog (vele) andere oplossingen (zie onder andere de eerste post van het London topic), maar het ligt er erg aan waarvandaan je in Nederland reist. Vanuit Rotterdam kun je voor 30 euro met de bus naar London, vanuit Veldhoven regelmatig voor één euro plus een buskaartje Stansted - London of met de combinatie trein en boot voor 40 euro vanaf elk NS station in Nederland.
    pi_64663532
    Veldhoven
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
    pi_64685055
    quote:
    Op zondag 4 januari 2009 21:10 schreef Thetallguy het volgende:
    Veldhoven
    Het ligt toch zeker een half uur met de bus vanaf Eindhoven
      Moderator maandag 5 januari 2009 @ 14:17:26 #255
    45833 crew  Fogel
    pi_64685439
    quote:
    Op zondag 4 januari 2009 19:18 schreef SB84 het volgende:
    In Juni willen wij (2 volw. pers.) naar Budapest. Hoe kom ik daar het goedkoopst met het vliegtuig? Ik heb de maatschappij Wizzair gevonden? Zijn er nog andere opties? Ik wil wel graag vanuit Nederland vliegen

    En ook in Juni vanuit Praag terug naar Nederland vliegen. Hiervoor heb ik Skyeurope gevonden, deze is ook wel goedkoop en vliegt naar Amsterdam. Iemand hiervoor ook nog andere alternatieven...?

    Rotterdam, Eindhoven of Brussel zijn eventueel ook vliegvelden waaruit we kunnen vertrekken of aankomen.
    Malev voor Budapest en Czech Airlines voor Praag. En met een van de twee tussen Budapest en Praag vliegen gaat ook prima. Met beide maatschappijen zeer goede ervaring.
    I'm surrounded by morons!
    TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
    TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
    TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
      maandag 5 januari 2009 @ 19:30:21 #256
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_64699176
    quote:
    Op maandag 5 januari 2009 14:17 schreef Fogel het volgende:

    [..]

    Malev voor Budapest en Czech Airlines voor Praag. En met een van de twee tussen Budapest en Praag vliegen gaat ook prima. Met beide maatschappijen zeer goede ervaring.
    Hij wil het goedkoopst, en Czech en KLM werken samen op de route naar Praag met hoge prijzen tot gevolg, en ook Malev en KLM werken samen op de route naar Budapest met hoge prijzen tot gevolg.

    Sky Europe is meestal goedkoop naar Praag, Wizzair inderdaad vanaf Budapest, alhoewel ik voor Sky Europe geen garantie durf te geven hoelang ze nog bestaan.

    Een andere optie is de nachttrein naar Praag, kan al voor 49 euro per persoon voor een sleeper in een 6 persoons cabine, of voor iets meer in een luxere versie, bij voorkeur boeken via bahn.de aangezien NS vaak geen goede prijzen heeft voor de sleepers, alleen maar het dure tarief....

    Voor Budapest blijft eigenlijk alleen Wizzair over vanaf Eindhoven, of je moet 200 euro voor een retour willen betalen met Malev.
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
      maandag 5 januari 2009 @ 22:42:48 #257
    165594 SarahD.
    Nostalgia.
    pi_64709633
    Nvm, gevonden.

    [ Bericht 98% gewijzigd door SarahD. op 06-01-2009 14:10:53 ]
    Toegang is geen open deur.
    pi_64727086
    Van plan in feb of maart een stedentrip te plannen. Budget is enigzins beperkt. Duitsland, Spanje en Italie alsmede Parijs vallen al af. Om de vluchtprijs laag te houden ben ik veroordeeld tot ryanair of zijn er vergelijkbare alternatieven? Bijvoorbeeld Stockholm is met ryanair goed te doen zag ik voor een paar tientjes. Zijn er meer van dergelijke opties?
    Alvast bedankt!
    pi_64736996
    quote:
    Op maandag 5 januari 2009 22:42 schreef SarahD. het volgende:


    Ik heb de volledigheid even het standaard lijstje ingevuld.

    1. waarvandaan je wilt reizen: Amsterdam, Rotterdam, Utrecht of Den Haag.
    2. wanneer je wilt reizen: ergens in februari en hoelang je er wil blijven: dezelfde dag terug.
    3. waarnaartoe je wilt reizen: Parijs (centrum)
    4. hoe je wilt reizen: bus
    5. op welke manier je wilt reizen: zo goedkoop mogelijk

    Wie o wie helpt mij?
    www.eurolines.nl of www.milotreizen.nl
    pi_64737187
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 13:53 schreef StijnH het volgende:
    Van plan in feb of maart een stedentrip te plannen. Budget is enigzins beperkt. Duitsland, Spanje en Italie alsmede Parijs vallen al af. Om de vluchtprijs laag te houden ben ik veroordeeld tot ryanair of zijn er vergelijkbare alternatieven? Bijvoorbeeld Stockholm is met ryanair goed te doen zag ik voor een paar tientjes. Zijn er meer van dergelijke opties?
    Alvast bedankt!
    Stockholm is weer vrij duur om te overnachten en te eten en drinken en je moet ook nog een stukje reizen van het Ryanair vliegveld naar Stockholm. Als de genoemde landen overblijven én je wilt toch vliegen, dan kun je bijvoorbeeld naar Liverpool (easyjet), Nottingham (bmibaby) of Leeds (Jet2.com).
    Of met wizzair.com naar Krakau of Budapest
    pi_64742636
    hejj! ik weet niet of ik dit hier kan vragen, maar ik ben nu op dit moment aan het boeken bij WIZZair en zit met de volgende vraag die waarschijnlijk voor jullie voor de hand liggend is: de bagage!

    Ik kan kiezen tussen; no bags en bijv 1, 2, 3 bag's per persoon.. maar nou komt er per tas nog 20 euro bij!

    nou is de vraag die andere vragen overbodig maakt: telt handbagage hierbij ook?! en wat zijn daarvan de specs waar het aan moet voldoen, want een schone onderbroek / sokken / shirtje past makkelijk in je handbagage toch?! ik hoor het graag!
    pi_64744575
    Handbagage telt niet. Maximale afmetingen handbagage zijn ongeveer 55 x 35 x 25 cm.
    Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
      woensdag 7 januari 2009 @ 10:36:44 #263
    241000 BuupWerk
    hAsTaLaPaStA
    pi_64761280
    Buup heeft weer een reisje gepland !!

    1. Amsterdam
    2. De hele maand julie (mag iets verschuiven)
    3. Thailand, Bankok of luchthaven ergens daar...
    4. Vliegtuig
    5. GOEDKOOP
      woensdag 7 januari 2009 @ 19:04:01 #264
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_64781475
    quote:
    Op woensdag 7 januari 2009 10:36 schreef BuupWerk het volgende:
    Buup heeft weer een reisje gepland !!

    1. Amsterdam
    2. De hele maand julie (mag iets verschuiven)
    3. Thailand, Bankok of luchthaven ergens daar...
    4. Vliegtuig
    5. GOEDKOOP
    Als je op 24 juni wegkunt, kan je bijvoorbeeld met Emirates vanaf Dusseldorf voor 580 euro.

    Anders, kijk vooral even bij sites met vertrek uit de UK, bijvoorbeeld www.netflights.co.uk Dan kom je uit op prijzen van 500 pond all inclusief, wat met de huide koers ongeveer 550 euro is.
    Dan moet je nog wel naar de UK zien te komen, maar dat kan normaal gesproken voor een euro of 100 tot centrum London.
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
    pi_64782509
    Ik heb advies nodig!

    1. waarvandaan je wilt reizen: ergens in Nederland ivm mensen die in de Randstad wonen (en als het echt veel scheelt een van de omliggende vliegvelden dicht bij de grens met Nederland)
    2. wanneer je wilt reizen: 21 mei t/m 24 mei
    3. waarnaartoe je wilt reizen: Dublin, Ierland
    4. hoe je wilt reizen: vliegtuig
    5. op welke manier je wilt reizen: zo goedkoop mogelijk

    Ik kom bij Ryanair op 60 euro pp vanaf Brussel ... maar die heeft nogal een lange reistijd daarheen vanaf waar wij wonen (Den Haag, Eindhoven, Arnhem) ... Iemand een beter alternatief?
    pi_64783738
    Ryanair vanaf Eindhoven is nog een goedkope optie. En dan nog 1 tot 1,5 maand wachten met boeken, dan zijn die tickets waarschijnlijk nog wat goedkoper (1 tot 15 euro enkele reis).
    pi_64785306
    Iemand nog een tip hoe ik goedkoop naar Parijs kan en terug?

    Heb Eurolines al gecheckt, is goedkoop, maar schijnt echt bagger te zijn (lange reis, slechte sfeer...) en tgv/ns hi speed is te duur (110 euro). Zat zelf aan max 70 euro te denken... ik denk zelf dat m'n opties uitgeput zijn, maar als iemand nog een tip heeft....?
    Strawberry Flavour..
    pi_64786463
    quote:
    Op woensdag 7 januari 2009 20:28 schreef -moi- het volgende:
    Iemand nog een tip hoe ik goedkoop naar Parijs kan en terug?

    Heb Eurolines al gecheckt, is goedkoop, maar schijnt echt bagger te zijn (lange reis, slechte sfeer...) en tgv/ns hi speed is te duur (110 euro). Zat zelf aan max 70 euro te denken... ik denk zelf dat m'n opties uitgeput zijn, maar als iemand nog een tip heeft....?

    Eurolines is zo slecht nog niet als je echt goedkoop wilt reizen. Zeker met zo'n dagbus is het niet echt een probleem. Alternatief is om met een georganiseerde busreis te gaan van Oad, Peter Langhout, Van Nood etc.
    pi_64800372
    quote:
    Op woensdag 7 januari 2009 19:53 schreef Anotis het volgende:
    Ryanair vanaf Eindhoven is nog een goedkope optie. En dan nog 1 tot 1,5 maand wachten met boeken, dan zijn die tickets waarschijnlijk nog wat goedkoper (1 tot 15 euro enkele reis).
    Komen deze tickets nog in de aanbieding? Het is namelijk wel het hemelvaartsweekend .. ik heb eerlijk gezegd nog niet vaak genoeg met Ryanair gevlogen om dat te bepalen ....
    pi_64816838
    Ik wou deze zomer naar LA gaan. Dit kon voor 360 euro al, maar blijkt nu dat ik pas 13 juli vakantie heb en we minimaal 800 euro moeten betalen. Ik heb gezocht via cheaptickets.com, maar heeft iemand misschien een goedkopere optie of weet hoe ik goedkoper in LA komen met vliegtuig?
    pi_64818688
    quote:
    Op donderdag 8 januari 2009 09:29 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:

    [..]

    Komen deze tickets nog in de aanbieding? Het is namelijk wel het hemelvaartsweekend .. ik heb eerlijk gezegd nog niet vaak genoeg met Ryanair gevlogen om dat te bepalen ....
    Feestdagen zijn bijna altijd uitgesloten van acties bij Ryanair, ik zou dus nu boeken.
      donderdag 8 januari 2009 @ 19:49:10 #272
    154323 Buup
    hAsTaLaPaStA
    pi_64823094
    quote:
    Op donderdag 8 januari 2009 16:53 schreef Niguez het volgende:
    Ik wou deze zomer naar LA gaan. Dit kon voor 360 euro al, maar blijkt nu dat ik pas 13 juli vakantie heb en we minimaal 800 euro moeten betalen. Ik heb gezocht via cheaptickets.com, maar heeft iemand misschien een goedkopere optie of weet hoe ik goedkoper in LA komen met vliegtuig?
    probeer het is via orbitz.com heb ik in oktober ook gedaan en het adres van een vriend in amerika gebruikt om te boeken...scheelde een hoop...la heen sf terug...550 pp
    pi_64826743
    quote:
    Op donderdag 8 januari 2009 19:49 schreef Buup het volgende:

    probeer het is via orbitz.com heb ik in oktober ook gedaan en het adres van een vriend in amerika gebruikt om te boeken...scheelde een hoop...la heen sf terug...550 pp
    Oktober is geen juli.... 800 euro is voor juli een normale prijs, zeker als je het nu wilt boeken
    pi_64842017
    Ik heb gisteren het volgende geboekt: vanaf Londen Heathrow naar San Francisco (LA was net zo duur)
    op 28 juni tot 23 juli, directe vlucht voor 390 euro pp incl tax enz.
    Ik neem de eurostar naar londen vanuit brussel voor 75 euro retour, totaal 465.

    Dit is via united airlines, het scheelde ongeveer 300 euro met de goedkoopste optie vanaf amsterdam/brussel/dusseldorf.

    Ik weet niet hoe de tarieven precies zijn halverwege Juli, maar via Londen vliegen kan erg lucratief zijn, gevonden via cheaptickets.com .
    pi_64844838
    Als je niet met al te veel bagage reist, dan zijn er via London (en soms ook vanaf Manchester) wel goede deals te vinden. Maar van London St Pancras naar Heathrow is ook niet gratis en ook niet echt snel of gemakkelijk, tenzij je er toch nog een dagje wilt zijn
    pi_64846354
    quote:
    Op vrijdag 9 januari 2009 11:31 schreef DutchTrain het volgende:
    Als je niet met al te veel bagage reist, dan zijn er via London (en soms ook vanaf Manchester) wel goede deals te vinden. Maar van London St Pancras naar Heathrow is ook niet gratis en ook niet echt snel of gemakkelijk, tenzij je er toch nog een dagje wilt zijn
    St Pancras naar Heathrow is 4 euro met een directe metroverbinding. Reistijd ongeveer 65 minuten. Ik heb een ochtendvlucht geboekt, daarom ga ik inderdaag een dag eerder naar Londen, lage pond = leuk shoppen
    pi_64872103
    beste mensen. Ik heb een schitterend hotel gevonden in Malta op booking.com alleen de vlucht is een probleem. Ik weet dat transavia.com erg goedkoop is maar die zegt dat er geen vluchten zijn in die periode. Ik wil vanaf 25 juli en dan 11 dagen (10 nachten). Deze vertrekperiode ligt niet vast, maar mag varieren van 25 juli tot 5 augustus. Ik heb al op cheaptickets en zo gekeken, maar is mij te duur. Kan iemand mij helpen aub?
      Moderator vrijdag 9 januari 2009 @ 23:41:32 #278
    45833 crew  Fogel
    pi_64872367
    -edit, verkeerde topic-

    [ Bericht 92% gewijzigd door Fogel op 10-01-2009 00:07:26 ]
    I'm surrounded by morons!
    TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
    TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
    TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
    pi_64872959
    Kan iemand mij aub helpen, want het hotel is bijna vol
    pi_64874186
    quote:
    Op vrijdag 9 januari 2009 23:58 schreef Bryan181 het volgende:
    Kan iemand mij aub helpen, want het hotel is bijna vol
    www.kayak.com, zoek hier naar goedkope vluchten

    Reserveringen op booking.com kan je nog annuleren, mits het geen vooruitbetaal-aanbieding is.
    pi_64874981
    quote:
    Op vrijdag 9 januari 2009 23:58 schreef Bryan181 het volgende:
    Kan iemand mij aub helpen, want het hotel is bijna vol
    Ryanair vliegt naar Malta vanaf bijna alle bestemmingen waar ze ook vanaf Eindhoven naartoe vliegen. Dus vergelijk even de dienstregelingen en zoek uit welke vluchten een beetje op elkaar aansluiten en je kunt voor ca. 80 euro retour vliegen.
    pi_64879236
    dubbelpost met het 'vragen over vliegen' topic, excuus, maar past in allebei en kern van de vraag beter hier:

    Geinspireerd door de kou zit ik alvast m'n zomertrip beetje te plannen.

    Ik wil uiteindelijk vanaf Budapest naar Barcelona met het vliegtuig met een stop in Rome.

    Maar als ik op vliegtickets.nl zoek dan zie ik dat als ik 'Budapest > Barcelona' invul ik een vlucht voor 157 euro kan krijgen met Alitalia:

    Boedapest Rome,Fiumicino Apt AZ 479 23/07 13:10 14:55
    Rome,Fiumicino Apt Barcelona AZ 76 23/07 16:20 18:05

    Dus zijn twee vluchten, van Budapest naar Rome en van Rome naar Barcelona.

    Maar als ik kijk voor een vlucht van Budapest naar enkel Rome, dan kost dat via diezelfde Alitalia 200 euro! En als ik dan van Rome nog weer naar Barcelona wil kost dat me nog 60 euro, en bij andere maatschappij want dan kan ik die vlucht van Alitalia niet nemen

    Dus van Budapest naar Barcelona via Rome kost me in directe boeking 160 euro en in aparte vluchten 260 en dan kan ik niet op dezelfde tijdstippen en maatschappij vliegen als in een directe boeking...

    Is dit gebruikelijk? Het gaat er iig om dat ik zo goedkoop mogelijk die vliegreis wil maken en dat ik zelf wil kiezen wanneer ik doorga via Rome naar Barcelona.... aan een overstap van 1.5 uur heb ik weinig Dus is het bv mogelijk om voor 160e budapest > barca te boeken met overstap in rome maar dat je zelf mag kiezen dat je die overstap 2 of 3 dagen later neemt?

    Hoe zit het met zulke korte overstaptijden trouwens, is dat te redden met uitchecken en weer inchecken, wachten op bagage etc?

    En als laatse vraag: De prijzen die ik nu zie voor de maand juli, gaan die naarmate juli dichterbij komen doorgaans enorm oplopen?
    pi_64880114
    quote:
    Op zaterdag 10 januari 2009 01:07 schreef DutchTrain het volgende:

    [..]

    Ryanair vliegt naar Malta vanaf bijna alle bestemmingen waar ze ook vanaf Eindhoven naartoe vliegen. Dus vergelijk even de dienstregelingen en zoek uit welke vluchten een beetje op elkaar aansluiten en je kunt voor ca. 80 euro retour vliegen.
    Dat lijkt me wel heel weinig. De goedkoopste vlucht die ik heb gevonden is via www.schipholtickets.nl en kost 265 euro retour. Het is hoogseizoen he.
    pi_64884710
    quote:
    Op zaterdag 10 januari 2009 11:19 schreef Bryan181 het volgende:

    [..]

    Dat lijkt me wel heel weinig. De goedkoopste vlucht die ik heb gevonden is via www.schipholtickets.nl en kost 265 euro retour. Het is hoogseizoen he.
    Je vliegt ook niet vanaf schiphol.
    pi_64888520
    quote:
    Op zaterdag 10 januari 2009 10:15 schreef Espabilado het volgende:
    dubbelpost met het 'vragen over vliegen' topic, excuus, maar past in allebei en kern van de vraag beter hier:

    Geinspireerd door de kou zit ik alvast m'n zomertrip beetje te plannen.

    Ik wil uiteindelijk vanaf Budapest naar Barcelona met het vliegtuig met een stop in Rome.

    Maar als ik op vliegtickets.nl zoek dan zie ik dat als ik 'Budapest > Barcelona' invul ik een vlucht voor 157 euro kan krijgen met Alitalia:

    Boedapest Rome,Fiumicino Apt AZ 479 23/07 13:10 14:55
    Rome,Fiumicino Apt Barcelona AZ 76 23/07 16:20 18:05

    Dus zijn twee vluchten, van Budapest naar Rome en van Rome naar Barcelona.

    Maar als ik kijk voor een vlucht van Budapest naar enkel Rome, dan kost dat via diezelfde Alitalia 200 euro! En als ik dan van Rome nog weer naar Barcelona wil kost dat me nog 60 euro, en bij andere maatschappij want dan kan ik die vlucht van Alitalia niet nemen

    Dus van Budapest naar Barcelona via Rome kost me in directe boeking 160 euro en in aparte vluchten 260 en dan kan ik niet op dezelfde tijdstippen en maatschappij vliegen als in een directe boeking...

    Is dit gebruikelijk? Het gaat er iig om dat ik zo goedkoop mogelijk die vliegreis wil maken en dat ik zelf wil kiezen wanneer ik doorga via Rome naar Barcelona.... aan een overstap van 1.5 uur heb ik weinig Dus is het bv mogelijk om voor 160e budapest > barca te boeken met overstap in rome maar dat je zelf mag kiezen dat je die overstap 2 of 3 dagen later neemt?

    Hoe zit het met zulke korte overstaptijden trouwens, is dat te redden met uitchecken en weer inchecken, wachten op bagage etc?

    En als laatse vraag: De prijzen die ik nu zie voor de maand juli, gaan die naarmate juli dichterbij komen doorgaans enorm oplopen?
    Omdat ik het ook al ergens anders typte:

    Enkeltjes zijn altijd duurder dan retour. Je kan het beste gewoon enkeltjes kopen bij Lowcostmaatschappijen waarbij de prijs altijd gelijk is voor enkel/retour.

    Bijvoorbeeld op 23 juli met Wizzair van Budapest naar Rome voor ongeveer ¤40 en dan 26 juli met Clickair door naar Barcelona voor ¤49,50.

    Komen vast nog wat creditcard/bagagekosten bij maar dan heb je wat je wilt voor +/- ¤100
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
    pi_64889157
    Enkeltje is dus niet alleen duurder dan retour maar 1 enkeltjes naar rome ook duurder dan een enkeltje naar barcelona via rome.. hoe meer kilometers hoe goedkoper?

    Hoe bizar dan ook; thanks voor info!

    Hoe kom je trouwens aan die info? vliegtickets.nl en cheaptickets.nl laten opties zien vanaf 150 euro voor Buda > Rome.. nogal verschil met die 40e.

    Soms zie ik ook prijzen die varieëren van 100 tot 1200 euro voor dezelfde reis Je moet grondig onderzoek doen haast om niet je geld over je balk te gooien.. gelukkig doe ik dat meestal dan ook.
    pi_64892278
    Klik op de namen van de maatschappijen in mijn vorige post, daar kan je ze vinden
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
    pi_64892956
    Dat snap ik Maar wist jij gewoon uit je hoofd dat die maatschappijen die routes goedkoop vliegen? Bedoel dus of er een site is waar je dat kan spotten a la cheaptickets.nl (want daar staan ze blijkbaar niet in de database)
    pi_64893467
    Oh zo

    Nouja ik weet het meeste wel min-of-meer uit mijn hoofd maar www.skyscanner.net vind ik altijd wel een goede site, of www.lowcostairlines.nl

    Cheaptickets en vergelijkbare sites hebben over het algemeen alleen 'normale' maatschappijen en geen lowcosts
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
    pi_64893800
    Ah. thanks.

    Ik ben wat minder thuis in het vliegen... pas 1x gevlogen.
      zondag 11 januari 2009 @ 13:21:27 #291
    46254 MewBie
    Uitstellen is een gave.
    pi_64911704
    Ik moet binnenkort (hoogstwaarschijnlijk op eeen vrijdag) naar Goteborg.
    De enige betaalbare vlucht die ik tot nu toe gevonden is met Ryanair vanaf Dusseldorf/Weeze.

    Als iemand nog een andere betaalbare vlucht kan vinden zou ik zeer dankbaar zijn, de tijden van Ryanair zijn nou niet echt relaxed te noemen

    RyanAir vanaf Frankfurt is niet echt een optie, komt dan wel een uur eerder aan, maar dan moet ik een paar uur langer in de trein zitten

    [ Bericht 0% gewijzigd door MewBie op 11-01-2009 13:39:27 ]
    pi_64912623
    Even een vraagje, ik wil van de zomer met Easyjet van Schiphol naar Milaan vliegen, dan interrailen in Italië en dan vanaf Rome terug naar Amsterdam met Ryanair. Ze zeggen dat dit inclusief alle toeslagen beide vluchten ongeveer ¤45,- kosten. Dus ¤90,- in totaal. Klopt dit of komen er nog kosten bij?
    pi_64913047
    quote:
    Op zondag 11 januari 2009 13:52 schreef moby92 het volgende:
    Even een vraagje, ik wil van de zomer met Easyjet van Schiphol naar Milaan vliegen, dan interrailen in Italië en dan vanaf Rome terug naar Amsterdam met Ryanair. Ze zeggen dat dit inclusief alle toeslagen beide vluchten ongeveer ¤45,- kosten. Dus ¤90,- in totaal. Klopt dit of komen er nog kosten bij?
    heb jij wel een creditcard kleintje?

    edit: ik bedoel dus er komen nog cc kosten en een bagagetoeslag bij

    [ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2009 14:32:12 ]
    pi_64915953
    quote:
    Op zondag 11 januari 2009 13:52 schreef moby92 het volgende:
    Even een vraagje, ik wil van de zomer met Easyjet van Schiphol naar Milaan vliegen, dan interrailen in Italië en dan vanaf Rome terug naar Amsterdam met Ryanair. Ze zeggen dat dit inclusief alle toeslagen beide vluchten ongeveer ¤45,- kosten. Dus ¤90,- in totaal. Klopt dit of komen er nog kosten bij?
    met ryanair naar amsterdam?
      zondag 11 januari 2009 @ 16:24:20 #295
    46254 MewBie
    Uitstellen is een gave.
    pi_64917723
    quote:
    Op zondag 11 januari 2009 13:21 schreef MewBie het volgende:
    Ik moet binnenkort (hoogstwaarschijnlijk op een vrijdag) naar Goteborg.
    De enige betaalbare vlucht die ik tot nu toe gevonden is met Ryanair vanaf Dusseldorf/Weeze.

    Als iemand nog een andere betaalbare vlucht kan vinden zou ik zeer dankbaar zijn, de tijden van Ryanair zijn nou niet echt relaxed te noemen

    RyanAir vanaf Frankfurt is niet echt een optie, komt dan wel een uur eerder aan, maar dan moet ik een paar uur langer in de trein zitten
    Nieuwe ook interessante route gevonden, iets duurder maar geen treinticket naar dusseldorf nodig
    Eindhoven - Stockholm (Skavsta)
    Ligt op een paar kilometer na even ver weg als Goteborg van de plaats waar ik wezen moet.
    Aankomsttijd is nog steeds even belabberd, en het is op de terugweg naar huis wat verder rijden.
    pi_64918999
    quote:
    Op zondag 11 januari 2009 16:24 schreef MewBie het volgende:

    [..]

    Nieuwe ook interessante route gevonden, iets duurder maar geen treinticket naar dusseldorf nodig
    Eindhoven - Stockholm (Skavsta)
    Ligt op een paar kilometer na even ver weg als Goteborg van de plaats waar ik wezen moet.
    Aankomsttijd is nog steeds even belabberd, en het is op de terugweg naar huis wat verder rijden.
    Ryanair vliegt ook nog vanaf Weeze naar Vaxjo (Smaland), weet niet of dat dan misschien nog helpt richting je uiteindelijke bestemming
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
      zondag 11 januari 2009 @ 17:55:48 #297
    46254 MewBie
    Uitstellen is een gave.
    pi_64921006
    quote:
    Op zondag 11 januari 2009 16:58 schreef Thetallguy het volgende:

    [..]

    Ryanair vliegt ook nog vanaf Weeze naar Vaxjo (Smaland), weet niet of dat dan misschien nog helpt richting je uiteindelijke bestemming
    Neuh dat helpt me niet bepaald in de goede richting is de verkeerde kant op
    Als er nou een maatschappij is die direct op Skovde vliegt

    Voorlopig is het ook allemaal een beetje vooronderzoek naar de mogelijkheden, ik kan pas definitief een route/tijd uitzoeken als ik weet waar en wanneer de verkoper van de auto kan.
    pi_64924677
    Hallo zojuist deze gevonden op kayak.com via hun doorverwezen naar Orbitz voor de prijs van ¤327!!!


    Mon, Jun 1 Depart: 12:45 pm Brussels, Belgium (BRU) US Airways 751
    1 stop
    Arrive: 9:01 pm Miami, FL (MIA) US Airways 741

    Wed, Jul 1 Depart: 9:00 am San Francisco, CA (SFO) US Airways 259
    2+ stops
    Arrive: 10:25 am next day Brussels, Belgium (BRU) US Airways 750
    pi_64926329
    quote:
    Op zondag 11 januari 2009 16:24 schreef MewBie het volgende:

    [..]

    Nieuwe ook interessante route gevonden, iets duurder maar geen treinticket naar dusseldorf nodig
    Eindhoven - Stockholm (Skavsta)
    Ligt op een paar kilometer na even ver weg als Goteborg van de plaats waar ik wezen moet.
    Aankomsttijd is nog steeds even belabberd, en het is op de terugweg naar huis wat verder rijden.
    Realiseer je wel dat het enige openbare vervoer vanaf Skavsta een Airport bus is naar Norrkoping en Linkoping of naar Stockholm, en dat is niet goedkoop. Geen idee waar je precies heen moet, maar echt veel reis opties heb je niet vanaf Skavska.
      zondag 11 januari 2009 @ 20:38:34 #300
    46254 MewBie
    Uitstellen is een gave.
    pi_64926719
    Ik moet naar Mariestad.
    Dus geen enkel vliegveld is gunstig volgens mij
    pi_64926962
    quote:
    Op zondag 11 januari 2009 20:38 schreef MewBie het volgende:
    Ik moet naar Mariestad.
    Dus geen enkel vliegveld is gunstig volgens mij
    Is inderdaad beetje moeilijk. Maar ik zou eerst eens zoeken welke busverbindingen er vanuit Mariestad zijn. Ze gaan tenslotte ook nog terug. Vaak vind je dan wel de best aansluitende route. Succes. (ik zou voor Goteborg kiezen denk ik)
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')