Had ik afgelopen zomer met Iberia. Van Quito naar Guayaquil ging alles super, maar toen we eigenlijk vanaf Guayaquil richting Madrid moesten, was er iets mis met de verlichting bij een motor (tenminste, dat hoorde ik, in het Spaans-Engels door de intercom)quote:Op dinsdag 23 december 2008 02:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
Echt nog nooit meegemaakt. Ook weinig van gehoord overigens.
Komt uit op rond de 130 - 160 euro als je overstappen via low cost maatschappijen geen probleem vindt op 17-21 aprilquote:Op maandag 29 december 2008 19:18 schreef PeRi het volgende:
Hoe kom ik het goedkoopst in Inverness, Schotland in april 2009? Data en vertrekplaats maken niet zo uit, als het maar ergens in NL (of vanuit Brussel) is.
Met de A380 ofzo? Zoek een retour London Heathrow - Singapore/Dubai met Singapore Airlines of Emirates, dat is het makkelijkstequote:Op maandag 29 december 2008 15:43 schreef thloreg het volgende:
Weet iemand of er al prijzen bekend zijn om te vliegen met die airbus? en zo ja waar kun je die vinden?
Super, hier kan ik zeker wat mee! Dank je!quote:Op maandag 29 december 2008 @ 20:15 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Komt uit op rond de 130 - 160 euro als je overstappen via low cost maatschappijen geen probleem vindt op 17-21 april
Heen 17 april via London Gatwick met Easyjet en dan door met Easyjet naar Inverness
Depart: 08:55 - 13:50 AMS-LGW-INV easyJet 71,47 ¤
Terug 22 april via Edinburg met Flybe en dan overstappen op Easyjet naar Amsterdam
Return: 10:10 - 17:00 INV-EDI-AMS Flybe, easyJet 59,81 ¤
Sluit wel goed aan. Heenweg wel wat krap.
Of als twee retourtjes via East Midlands met Amsterdam - East Midlands met BMI Baby en verder met Ryanair... sluit op de terugweg niet zo goed aan, maar een nachtje Nottingham is ook geen straf.
Depart: 09:40 - 10:00 AMS-EMA bmibaby 67,49 ¤ i 17 Apr 2009 Ryanair 33,00 ¤
Return: Wed 22 Apr 2009 Ryanair 27,00 ¤ 06:45 - 09:10 EMA-AMS bmibaby 38,83 ¤
Alternatief is met Easyjet naar Edinburg vliegen en daar de bus (nationalexpress of megabus) of trein (scotrail) nemen.
Top, dankjewelquote:Op maandag 29 december 2008 11:52 schreef HomoSaabiens het volgende:
Heb je geld over?
Voor een eurootje of 280 kan je ook op en neer, je bent dan wel wat langer onderweg:
di 23 jun 2009 EZY 8872 AMS-LGW
di 23 jun 2009 FHE 502 LGW-KEF
do 02 jul 2009 FHE 501 KEF-LGW
do 02 jul 2009 EZY 8877 LGW-AMS
In totaal 282 euro.
Ik kom uit op ¤920 p.p. als je op de terugweg SSA-GIG-LHR-BRU vliegt met TAM en BAquote:Op woensdag 24 december 2008 18:08 schreef jozef444 het volgende:
Even een vraagje van mij dan ook plaatsen. Ik ben bezig om een reis samen te stellen voor 4 man naar Brazilie toe. Heen 18/7/09 naar Rio terug 15/8/09 vanaf Salvador. Binnenlandse vluchten zullen waarschijnlijk met airpass gaan, maar beperken we tot een minimum (rio - foz iguacu - fortaleza - salvador).
[...]
Iemand nog tips/betere opties, alle opmerkingen natuurlijk welkom
Op een dag heen en weer gaat je niet lukken, maar je kan er wel voor kiezen om 1 nacht heen te rijden en de volgende nacht terug.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:02 schreef Christiaan het volgende:
Hoi,
Ik wil, het liefst met de bus (shoppen, geen last van douane op bus), één dag naar Londen. Weet iemand waar ik zo'n busreis alleen kan boeken, dus geen pakket met hotel en driedaags etc?
quote:Op zondag 4 januari 2009 14:02 schreef Christiaan het volgende:
Hoi,
Ik wil, het liefst met de bus (shoppen, geen last van douane op bus), één dag naar Londen. Weet iemand waar ik zo'n busreis alleen kan boeken, dus geen pakket met hotel en driedaags etc?
Ik ben gisteren uit Bordeaux gekomen, en ben volgens mij toch echt na het bagage ophalen door douanecontrole moeten lopen op Schiphol?quote:Op zondag 4 januari 2009 15:57 schreef ozzietukker het volgende:
[..]Er is ook geen last met douane als je met het vliegtuig gaat hoor, je blijft binnen Europa.
Als je bedoelt met douane veiligheidscontrole, je kan er ook voor kiezen om je bagage in te chekcen. Goedkoop om te doen is heen met een promotieactie van Ryanair, voor 10 euro + 5 euro credit card kosten heen, en terug met Easyjet, door de lage pond kan dit inclusief boekingskosten, en bagage incheckkosten ook voor minder dan 50 euro.
Voordeel is dat je dan op een dat heen en terug kan mocht je dat echt willen, of bijvoorbeeld 1 dagje slapen, kan al in het easyhotel voor 25 euro per nacht, en zo voldoende tijd ervoor hebben.
Want met de bus heen en terug levert je 2 gebroken nachten op, en na aankomst kan je je ook niet opfrissen omdat je geen hotel hebt, en waarom 12 uur in zo'n busding zitten als je het binnen een uurtje kan vliegen.![]()
Dat kan kloppen, maar je mag onbeperkt dingen in en uitvoeren binnen de eu. Als je bijvoorbeeld uit Amerika komt mag je maar een bepaald bedrag aan spullen meenemen.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:04 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ik ben gisteren uit Bordeaux gekomen, en ben volgens mij toch echt na het bagage ophalen door douanecontrole moeten lopen op Schiphol?
Uit Bordeaux kom je aan in Terminal 1, en daar staat inderdaad af en toe wat douane mannetjes, die kijken of je zo'n mooie tag hebt met een bepaalde kleur aan strepen zodat ze weten dat je buiten Europa aankomt en een overstapper bent geweest of niet.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:04 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ik ben gisteren uit Bordeaux gekomen, en ben volgens mij toch echt na het bagage ophalen door douanecontrole moeten lopen op Schiphol?
Ik heb inmiddels een goedkope vlucht gevonden met http://www.flykingfisher.com/ voor $650 vanuit Londen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:49 schreef Thetallguy het volgende:
Dusseldorf-Zurich-Mumbai-Colombo met Lufthansa/Swiss/Srilankan, 9-23 juli, ¤987 via www.atp.nl
Goedkoop naar London Heathrow kan nog wel eens een probleem zijn, je kan uiteraard ook naar de omliggende vliegvelden vliegen zoals Stansted, Gatwick of iets dergelijks.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:56 schreef sirhc1 het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels een goedkope vlucht gevonden met http://www.flykingfisher.com/ voor $650 vanuit Londen.
Nu alleen nog een goedkope vlucht vinden naar Londen Heathrow..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |