via kayak kom ik op een prijs van 461 euro via British Airwaysquote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:36 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
Hee allemaal,
ik ben op zoek naar vliegtickets!
1. waarvandaan je wilt reizen: NL / Duitsland / Belgie (woon in Eindhoven)
2. wanneer je wilt reizen: Ergens in Januari 1 week, het liefst aankomst en vertrek op een gunstige dag zodat het me 5 vakantiedagen kostMet 2 personen
3. waarnaartoe je wilt reizen: NEW YORK!![]()
4. hoe je wilt reizen: per vliegtuig lijkt me handig
5. op welke manier je wilt reizen: overstappen is in principe geen probleem, als de overstap niet te lang duurt en als de reis niet heel erg lang wordt
Ik vroeg me af of het beter is bij een Amerikaanse website boeken ivm de dollarprijs, ik kom tot nu toe bij zoekmachines allemaal op prijzen rond de ¤ 500,- .pp .. Vroeg me af of het goedkoper kan ... Want dan kan ik net zo goed een all in ding boeken bij D-Reizen voor ¤ 600,-![]()
Groeten,
Cathelijne
Dat is al een stuk beterquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:35 schreef DancePlaza het volgende:
[..]
via kayak kom ik op een prijs van 461 euro via British Airways
Thu 22 Jan 2009 to Tue 27 Jan 2009 (Trip length: 5 days)
DUS 4:20p
JFK 7:45p
JFK 8:45p
DUS 11:25a
Als dat "All in ding voor 600 Euro" inclusief hotel is, denk ik niet dat je goedkoper uit zal komen met een los ticket. Alleen de taxes en brandstoftoeslagen zijn op dit moment al zo'n 300 euro per retour.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:36 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
Ik vroeg me af of het beter is bij een Amerikaanse website boeken ivm de dollarprijs, ik kom tot nu toe bij zoekmachines allemaal op prijzen rond de ¤ 500,- .pp .. Vroeg me af of het goedkoper kan ... Want dan kan ik net zo goed een all in ding boeken bij D-Reizen voor ¤ 600,-![]()
mmmm .. een Hostel maar toch .. dan die opties maar eens goed bekijken... ik had eigenlijk gehoopt rond de 350-400 euro pp naar NY te kunnen vliegen ... maar dat gaat nog niet zo makkelijk als ik dachtquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:16 schreef Buzz129 het volgende:
[..]
Als dat "All in ding voor 600 Euro" inclusief hotel is, denk ik niet dat je goedkoper uit zal komen met een los ticket. Alleen de taxes en brandstoftoeslagen zijn op dit moment al zo'n 300 euro per retour.
Ik denk dat Gatwick met Easyjet het dichtste bij komt. Van daar een auto huren is dan het makkelijkst, of even zoeken op www.thetrainline.co.uk voor een treinticket of www.megabus.com voor een busticketquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:56 schreef lunko1979 het volgende:
Concert in Hastings Engeland
Zijn er Engelandkenners die enig idee hebben hoe ik daar het makkelijkste kom?
Tips & tricks, aanbiedingen van luchtvaartmaatschappijen, etc etc.
Thnx in advance
Zo'n 620 euro met Lufthansa / United via cheaptickets.com. Op de terugweg wel met twee keer overstappen, maar gunstige vluchttijden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:44 schreef Buup het volgende:
1. waar vandaan je wilt reizen:
Liefst Schiphol maar luchthaven in de buurt mag ook
2. wanneer je wilt reizen:
22/23 oktober heen 6/7 november terug
3. waarnaartoe je wilt reizen:
Los Angeles heen Las Vegas terug
4. hoe je wilt reizen:
Vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen:
Zo goedkoop mogelijk!
help...ofzo..ondek dit topic net...
via skyscanner:quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:37 schreef Lennox het volgende:
1. waarvandaan Amsterdam,Rotterdam, Eindhoven.
2. wanneer 20 Februari - 23 Februari. Eventueel 1 dag speling rond deze data.
3. waarnaartoe Manchester
4. hoe Vliegtuig
5 Op welke manier Zo goedkoop mogelijk.
Ik heb al verschillende sites bekeken (Cheaptickets e.d.) , maar dat vond ik helemaal niet zo cheap als verwacht. Bij elke maatschappij is het minimaal 150-200 ¤. Moet tegenwoordig toch veel goedkoper kunnen?
Via Dusseldorf heen en terug landen op Weeze. Zie dan om tien uur 's avonds je auto maar eens te vinden als je ineens op een ander vliegveld staat. En zou er om 22:00 nog een bus van Weeze naar NL gaan? I dunno!quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:29 schreef DancePlaza het volgende:
[..]
misschien kan je via dusseldorf vliegen
Vertrek: 10:00 - 10:40 DUS-MAN Flybe 44,45 ¤
Retour: 19:25 - 22:00 MAN-NRN Ryanair 41,62 ¤
86,07 ¤
of via brussel
Vertrek: 06:30 - 06:55 CRL-MAN Ryanair 16,39 ¤
Retour: 07:20 - 09:45 MAN-CRL Ryanair 39,37 ¤
55,76 ¤
Zelf rijden een optie?quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:56 schreef lunko1979 het volgende:
Concert in Hastings Engeland
Zijn er Engelandkenners die enig idee hebben hoe ik daar het makkelijkste kom?
Tips & tricks, aanbiedingen van luchtvaartmaatschappijen, etc etc.
Thnx in advance
In Duitsland is er concurrentie met Lufthansa, dus daarom is het daar goedkoper. En je kan niet in Amsterdam instappen als je vanaf Dusseldorf boektquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:23 schreef matthijst het volgende:
Gezocht: Amsterdam - Tokyo, van 21 maart tot 10 april.
Iemand enige idee:
- KLM, Dusseldorf -> Amsterdam -> Tokyo
- KLM, Amsterdam -> Tokyo
Zelfde vlucht vanaf Amsterdam is 550 euro goedkoper, als je start in Dusseldorf![]()
Hoe kan dit, en is er een manier om gewoon in Amsterdam te beginnen, of dat ticket net zo duur te krijgen vanaf Amsterdam![]()
Wel oude vliegtuigen van Helsinki naar Tokyo, maar het vliegt.quote:Andere keuze is Finnair, maar da's met overstap, iemand daar ervaring mee?
Ik denk dat de Canarische Eilanden of Cyprus dan een goede optie zijn. Eventueel Tunesië of de Costa Blanca als het iets goedkoper moet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:49 schreef cohen het volgende:
Ik wil van 15 tot en met 22 februari (voorjaarsvakantie) naar de zon.
Het moet er minimaal 23 a 24 graden zijn. En het mag per persoon niet meer dan ong. 600 euro kosten.
het gaat puur om zon, zee en ontspanning (voor 8 personen)
Wat is de beste optie?? Welk land?
Terugweg is NOOIT een probleem. Wanneer je bij de check-in zegt dat je bagage niet doorgelabeld moet worden doen ze dat dus ook niet. Pik je dus je bagage van de belt in AMS op en met een breed handgebaar zeg je dag, bedankt en tot ziens meneer KLM.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:42 schreef DutchTrain het volgende:
Op de terugweg vragen kan altijd, maar denk niet dat ze het doen zonder dat je bij moet betalen.
Wat betreft je twee opties.. is dit voor 2 personen? Ik kom op veel lagere ticketprijzen uit vie kayak.com of vliegtarieven.nl. Ik zou in dit geval voor KLM kiezen, als de reiskosten naar de vliegvelden gelijk zouden zijn.
Met eurolines vanaf Utrecht of Rotterdam zal al een stuk schelen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:24 schreef Jaguarized het volgende:
Ik wil op 22 oktober van Zwolle naar Brussel Noord per trein en op 31 oktober wil ik weer terug. Nu zie ik dat dat via de site van NShispeed zo'n 80 euro kost voor een retourtje. Dit is een High-Flex tarief. Kan dit niet wat goedkoper?
Copa Airlines uit Panama vliegt deze route rechtstreeks. 4x per dagquote:Op zondag 12 oktober 2008 08:35 schreef Halcon het volgende:
Lima - Panama City ?
De bus is niet echt een optie, het scheelt uiteindelijk twee tientjes en dan is het onhandig om in Utrecht met de koffers te slepen naar een busstation. Dan wordt het dus maar de 80 euro lappen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:33 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Met eurolines vanaf Utrecht of Rotterdam zal al een stuk schelen.
Goedkopere tickets zijn alleen voor in het weekend of voor een dagretour na de ochtendspits.
Ik kom ook niet goedkoper uit. Alle prijzen beginnen zo rond de $ 1000.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:10 schreef Swowie het volgende:
Ik heb een zo goedkoop mogelijk vliegticket nodig van Amsterdam/ Brussel - Great Falls (VS). Vertrekdatum: 10-04-2009 en 26-04-2009 wil ik weer terug. Heb al wat rondgekeken op internet maar 700 euro is toch wel het goedkoopst. Weet iemand nog goedkope tickets, een Amerikaanse vliegmaatschappij oid?
Bedankt
via Unitedquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:00 schreef Bananenman het volgende:
1. waar vandaan je wilt reizen:
Amsterdam
2. wanneer je wilt reizen:
~10 januari 2009 heen. Het probleem is echter de terugreis: ik weet niet precies wanneer. Ik wil ergens in juni of juli terugvliegen, maar of het half juni of half juli wordt weet ik niet precies. Twee enkeltjes kost een kapitaal (rond de 1800 per stuk), een retourtje heb je al voor ongeveer 800 euro. Ik moet dus echter een retour hebben met flexibele data of iets dergelijks. Weet iemand waar je dit kunt bestellen en wat het gaat kosten, of moet ik echt langs het reisbureau?
3. waarnaartoe je wilt reizen:
Los Angeles (LAX)
4. hoe je wilt reizen:
Vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen:
Zo goedkoop mogelijk. Overstappen maakt op zich niet uit, maar volgens mij heeft United sinds enige tijd een mooie directe vlucht AMS - LAX. Die zou ik wel graag hebben natuurlijk
Daar zijn een drietal maatschappijen voorquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:53 schreef theemuts1982 het volgende:
Ik wil begin december met een vriendin vliegen van Delhi (india) naar Bangkok (Thailand). Enkele reis.
Weet iemand goedkope airlines hiervoor en hoe goedkoop kan je vliegen?
Ik hoor het graag.
Thanks. Ze hebben best leuke prijsjes.quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:54 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Copa Airlines uit Panama vliegt deze route rechtstreeks. 4x per dag
zover ik kan zien vliegt airasia nog niet op india. maar per 1 december is dat wel mogelijkquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:45 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Daar zijn een drietal maatschappijen voor
http://www.goair.in/
http://www.spicejet.com/ en
http://www.airasia.com
Waarvan laatstgenoemde nog het meest betrouwbaar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |