quote:Op woensdag 19 november 2008 20:11 schreef WarPuppy het volgende:
Mensen nog tips voor Suriname?
Maakt niet uit wat ik probeer, maar in februari vliegen kost bij SLM en KLM hetzelfde
Misschien kan je proberen naar Curacao te komen en vanaf daar met iets als http://www.caribbeanjet.com verderquote:Martinair vloog vanaf 29 oktober 2006 tot 1 september 2008 elke zondag, en op dinsdag met tussenlanding in Trinidad en Tobago. Martinair heeft geprobeerd de concurrentie aan te gaan met KLM en SLM, echter bleek het na een kleine 2 jaar nog steeds niet lucratief genoeg voor het bedrijf, en heeft alle vluchten na 1 september 2008 naar Paramaribo geannuleerd.
Nou, ik hoor het wel, jij wordt ook niet gehinderd door een opleiding economie! Doordat de dollar duurder wordt dalen de prijzen???quote:Op woensdag 19 november 2008 19:47 schreef DutchTrain het volgende:
En vergeet ook niet de invloed van de dollarprijs op dit moment. Ook daardoor dalen de prijzen nu behoorlijk.
In elke andere maand zijn de prijzen van die twee ook nagenoeg gelijk. Check maar eens een vlucht naar Cayenne in Frans Guyana. Ben je wel veel langer onderweg maar ik heb van diverse Surinamers gehoord dat dit toch wel de goedkoopste optie is om naar Suriname te komen.quote:Op woensdag 19 november 2008 20:11 schreef WarPuppy het volgende:
Mensen nog tips voor Suriname?
Maakt niet uit wat ik probeer, maar in februari vliegen kost bij SLM en KLM hetzelfde
Daar had natuurlijk olieprijs moeten staanquote:Op woensdag 19 november 2008 23:39 schreef Buzz129 het volgende:
[..]
Nou, ik hoor het wel, jij wordt ook niet gehinderd door een opleiding economie! Doordat de dollar duurder wordt dalen de prijzen???![]()
![]()
![]()
![]()
OK, maar dan dalen de ticketprijzen echt niet voordat ze van die dure hedge contracten af zijn. Want met de huidige dollar prijs per barrel zou er helemaal geen brandstoftoeslag meer mogen zijn. Maar dan snijden een paar maatschappijen waaronder onze nationale trots zich dik in de vingers omdat ze die toeslag onderdeel van hun prijspolitiek gemaakt hebben. Wat dat betreft zijn het echte ratten!quote:Op donderdag 20 november 2008 08:32 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Daar had natuurlijk olieprijs moeten staan
check eens skyeurope.com voor vliegen vanaf Amsterdamquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:26 schreef Leep het volgende:
iemand ideën voor een goedkope manier om in wenen te komen???
liefst in een weekend begin januari
8-12 dec op aerlingus.com vanaf dus voor 570 euroquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:25 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
In het New York topic staat een soorgelijke vraag van mij. Ik wil samen met een vriendin 8 december t/m 12 december naar NYC (vertrek iets later is geen probleem). We willen 5 dagen gaan, en sowieso voor kerst terug. Uiteraard willen we met het vliegtuig. Dusseldorf, Brussel, Amsterdam, het maakt niet uit van waar we vertrekken. Goedkope tickets lijken wel op te zijn. Na zelf een ochtend te hebben gezocht, zijn we erachter gekomend at de goedkoopste tickets rond de 700 pp liggen. Dit lijkt ons niet correct, we zoeken vast verkeerd. Iemand met betere opties?
o, vanaf brussel is het zelf 491 eu met aerlingusquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:16 schreef MCH het volgende:
[..]
8-12 dec op aerlingus.com vanaf dus voor 570 euro
Vanuit Nederland gaan er verder geen low cost maatschappijen naar Stockholm. De andere maatschappij (Sterling) is recentelijk failliet verklaard.quote:Op zondag 23 november 2008 22:34 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Hoi!
Wij willen met zijn drieën op 24 februari naar Stockholm. De terugreis staat gepland voor 27 februari. Heeft iemand (buiten ryanair om) een goedkope vlucht op het oog?
Alvast bedankt!
Dan ga je toch op vrijdag heen en op maandag terug. Ben je er toch een heel weekend. En anders een lijnvlucht boeken, dan heb je de tijden voor het uitkiezen. Maar een koekje eten en een koekje bewaren gaan nu eenmaal niet samen. Overigens vind ik die tijden van Ryanair nog niet eens zo slecht voor een weekendtrip.quote:Op maandag 24 november 2008 21:08 schreef LordLynx het volgende:
Januari een weekendje naar Rome, iemand nog tips? Transavia vanaf Rotterdam is op zich ideaal maar nog redelijk prijzig (150pp). Ryanair vanaf Eindhoven heeft belachelijk slechte vluchtijden (1430 heen en 1155 terug).
Depart: 08:45 - 10:20 BRU-MXP easyJet 25,99 ¤quote:Op maandag 24 november 2008 21:08 schreef LordLynx het volgende:
Januari een weekendje naar Rome, iemand nog tips? Transavia vanaf Rotterdam is op zich ideaal maar nog redelijk prijzig (150pp). Ryanair vanaf Eindhoven heeft belachelijk slechte vluchtijden (1430 heen en 1155 terug).
www.eurolines.nlquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:11 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik zoek een goedkope reis naar Berlijn. Volgende dag terug. Van die Duitse sites word je ook niet echt wijzer van
Precies. Zulke vluchten midden op de dag lonen wat mij betreft alleen als je een week gaat of zo. Op een relatief korte stedentrip verlies je dan veel te veel tijd met het vervoer. Dan betaal ik liever wat meer voor een lijndienst waarbij je 's ochtends vroeg kunt vertrekken en 's avonds rond 20 of 21 uur weer kunt terugvliegen. Nog mooier is het natuurlijk om 's avonds na je werk te vertrekken voor een stedentripje, maar dan wordt het wel extra prijzig omdat er ook nog een extra hotelovernachting bij komt.quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:19 schreef LordLynx het volgende:
Vrijdag heen doe ik sowieso al, maar een dag extra vrij nemen kost mij meer dan een vliegticket. Zowel naar Milaan als naar London ben ik de afgelopen maand op betere tijden gevlogen voor minder dan de helft van wat het ticket naar Rome van Transavia kost, vandaar dat ik me afvraag of er nog andere opties zijn.
En die tijd niet slecht.... je komt rond 6 uur 's avonds in je hotel aan, eerste dag helemaal weg, en je moet je rond 9/10 uur 's ochtends alweer richting de luchthaven begeven, dus je laatste dag is ook weg.
En ik kan het reduceren tot ongeveer 1540 euro voor een retour naar Nieuw Zeeland, plus 438 euro voor een retourtje Noumea vanaf CHC. Totaal minder dan 2000 euro!quote:Op donderdag 20 november 2008 16:47 schreef Masanga het volgende:
Het reisbureau gaf 2500¤ aan, ik kan dat al reduceren tot 2100.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:55 schreef Almanack het volgende:
Shalom!
Nog goede tips voor naar NY (maakt niet uit welke vliegtuigmaatschappij) van 2 januari tot 11 januari?
Thanks!
Waarvandaan in Nederland? Scheelt nogal of er mogelijkheden met de bus zijn of dat je aan de trein gebonden bent.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:51 schreef NoelGallagher het volgende:
Weet iemand hoe ik het goedkoopst met de trein naar Dusseldorf kan komen? Ik ga daar namelijk naar een concert en dat begint om 20:00 dus ik wil graag in de middag vertrekken, tussen 13:00 en 15:00 . Het is op 19 januari. Iemand een tip?
Ik vertrek vanuit Putten, maar in Nederland kan ik dus gratis reizen. En ik neem aan dat we via Venlo reizen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 07:52 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Waarvandaan in Nederland? Scheelt nogal of er mogelijkheden met de bus zijn of dat je aan de trein gebonden bent.
Ja dan kun je gewoon uit de NS automaat een enkeltje (of retourtje) Venlo - Dusseldorf halen. Je kan ook uit de oranje VRR automaat op station Venlo een Tarifstufe C en een Zusatzticket halen; dat was 'vroeger' iets goedkoper, maar weet niet of dat nog zo is.quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:18 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik vertrek vanuit Putten, maar in Nederland kan ik dus gratis reizen. En ik neem aan dat we via Venlo reizen.
Oke, hartstikke bedanktquote:Op zondag 14 december 2008 17:11 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ja dan kun je gewoon uit de NS automaat een enkeltje (of retourtje) Venlo - Dusseldorf halen. Je kan ook uit de oranje VRR automaat op station Venlo een Tarifstufe C en een Zusatzticket halen; dat was 'vroeger' iets goedkoper, maar weet niet of dat nog zo is.
Waar heb je dat gevonden, als ik vragen magquote:Op zondag 14 december 2008 19:41 schreef Jaguarized het volgende:
Venlo - Dusseldorf retour = 28 euri.
Heb je iets om op te klikken?quote:Op maandag 15 december 2008 20:21 schreef HomoSaabiens het volgende:
Aanbieding: Romantisch en hip Wenen 5 dagen va ¤ 146 p.p. inclusief treinretour
Lijkt mij een koopje.
Kan Hij dan ook zorgen dat ik niet doodvries op m'n ezel?quote:Op maandag 15 december 2008 20:27 schreef Angelob het volgende:
[..]
Jezus schijnt overal te zijn, volgens al die mensen die Jezus/God komen brengen
Thanksquote:Op maandag 15 december 2008 20:34 schreef HomoSaabiens het volgende:
http://www.treinreiswinkel.nl/nieuws-en-aanbiedingen/aanbiedingen
Een koopje!
27 euro voor een retourtje met www.eurolines.nlquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:23 schreef aalita het volgende:
hey allemaal
ik ben ook op zoek naar een goedkope ticket naar Parijs, Wi ekan me helpen???
Probleem is daarbij natuurlijk wel dat als je die connectie in Londen mist (24 uur vertraging bij transatlantische vlucht komt toch best wel voor), dan ben je het haasje en kan je in Londen een duur last minute ticket gaan aanschaffen.quote:Op zondag 21 december 2008 17:01 schreef HomoSaabiens het volgende:
Uiteraard kan het goedkoper! 1200 dollar...![]()
Voor ongeveer 1000 dollar moet het zeker lukken, al zal je hierdoor soms wel lange wachttijden hebben. Gewoon creatief zijn met kayak.com, en de reis in twee stukken hakken: BOS/NYC>LHR en LHR>DXB.
Ik kwam rond de 1000 dollar uit, succes!
Ligt eraan, als het op 1 ticket is geboekt moet de maatschappij iets voor je regelen, doe je het als 2 losse vluchten dan ben je inderdaad de lulquote:Op maandag 22 december 2008 20:04 schreef El_jefe07 het volgende:
[..]
Probleem is daarbij natuurlijk wel dat als je die connectie in Londen mist (24 uur vertraging bij transatlantische vlucht komt toch best wel voor), dan ben je het haasje en kan je in Londen een duur last minute ticket gaan aanschaffen.
Het kan iets goedkoper, voor $653 met Continental:quote:Op maandag 22 december 2008 20:36 schreef Suterranen het volgende:
Van: Houston, Dallas of Austin
Naar: Honolulu
Aankomst: 14 februari liefst voor 15.00
Vertrek: 21 februari voor 17.00 lokale tijd
Manier: Zo goedkoop mogelijk
Mijn goedkoopste prijs is 700 dollar is t mogelijk om minder te hoeven betalen, of is dit t minimum.?..
quote:Op maandag 22 december 2008 20:04 schreef El_jefe07 het volgende:
(24 uur vertraging bij transatlantische vlucht komt toch best wel voor)
Vorig jaar nog met KLM vanaf San Francisco. Wel mooi hotel geregeld daar overigens.quote:Op dinsdag 23 december 2008 02:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
Echt nog nooit meegemaakt. Ook weinig van gehoord overigens.
Een grote vertraging kan inderdaad voorkomen als je op een luchthaven vertrekt waar de airline niet vandaan komt.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:47 schreef El_jefe07 het volgende:
[..]
Vorig jaar nog met KLM vanaf San Francisco. Wel mooi hotel geregeld daar overigens.
Vaste zakenreizigers op die lijn wisten mij toen te melden dat dat al een paar keer eerder was gebeurt dat jaar (zelfde vlucht).
Bij ryanair bestaat iedere reis in feite uit enkele reizen waarover je per leg per passagier creditcardkosten moet betalen. Je krijgt dan ook geen korting in geval van retour, dus je kan de enkeltjes Girona - Eindhoven apart erbij boeken, of nog even wachten op een (¤1) aanbieding.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:59 schreef uitje4life het volgende:
Ik heb vanavond met een vriend van me tickets geboekt naar Girona op 22 juli 2009. Alleen is er iets fout gegaan. Hij en ik hebben een enkeltje nodig, maar zijn zus en haar vriend (die andere 2 dus) hebben een retourtje nodig. Nu hebben we aan dat kleine detail even niet gedacht, en 4 enkeltjes geboekt voor in totaal 400 euro (belachelijk dat je voor je bagage nog eens extra moet betalen, maargoed). Moeten we dan Ryanair bellen om ze op de een of andere manier om te boeken of is het goedkoper en makkelijker om nog eens 2 enkeltjes Girona - Eindhoven te boeken?
Verder nog een vraagje: de goedkoopste manier van Girona naar Marseille? Rond 3 augustus 2009. Alvast bedankt!
Bedankt! Ik denk dat er alleen geen ¤1 aanbieding is rond 5 augustus...quote:Op woensdag 24 december 2008 02:41 schreef alphacharlie het volgende:
[..]
Bij ryanair bestaat iedere reis in feite uit enkele reizen waarover je per leg per passagier creditcardkosten moet betalen. Je krijgt dan ook geen korting in geval van retour, dus je kan de enkeltjes Girona - Eindhoven apart erbij boeken, of nog even wachten op een (¤1) aanbieding.
Ik neem aan dat je wilt rondreizen in Jordanië? Dan zou je kunnen overwegen om met JetairFly vanaf Brussel naar Aqaba te vliegen. Ze hebben tickets vanaf vanaf 200 euro tot grofweg 500 euro retour, afhankelijk van wanneer je wilt. De busverbinding Aqaba-Amman is zeer goed, ongeveer 5 uur in een JETT-touringcar of 6 uur per gewone (mini)bus.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:27 schreef Hik het volgende:
Wat is de goedkoopste vlucht die jullie tegenkomen van Amsterdam naar Amman; rond 10/11 april heen, en 8-10 dagen later terug? Ik vind een Turkish airlines vlucht van 514 euro, maar die heeft een nachtelijke layover in Istanbul, niet echt handig. De rest van de vluchten is gelijk tegen de 700 euro...
M'n pa is in oktober vanaf Brussel gevlogen voor 413 all-in met BMI via Londen. Overstap van 2-3 uur, prima te doen dus. Misschien een tip om dus eens bij BMI te kijken.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:27 schreef Hik het volgende:
Wat is de goedkoopste vlucht die jullie tegenkomen van Amsterdam naar Amman; rond 10/11 april heen, en 8-10 dagen later terug? Ik vind een Turkish airlines vlucht van 514 euro, maar die heeft een nachtelijke layover in Istanbul, niet echt handig. De rest van de vluchten is gelijk tegen de 700 euro...
Hey tof, dank!quote:Op woensdag 24 december 2008 14:25 schreef HomoSaabiens het volgende:
Voor 560 euro kan je met KLM, Air France en Emirates! Prima deal lijkt me:
AMS-DXB 20.55-5.20 vertrek op 10/4 uit AMS (KLM)
DXB-AMM 7.25-9.40 (Emirates)
AMM-CDG 9.40-13.40 (Air France)
CDG-AMS 14.25-15.40 aankomst 19/4 (KLM)
Te boeken via orbitz.
Ik zou even op het station gaan informeren naar de IC-trein Amsterdam-Berlijn. NS-Hispeed probeert je zoveel mogelijk in de (duurdere) ICE's te loodsen. Met de "gewone" intercity ben ik een paar jaar geleden voor veel minder dan 240 naar Praag geweest, dus Berlijn zou ook voor minder moeten kunnen. Denk ikquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:26 schreef thaWarhead het volgende:
Hoe kom je goedkoop naar Berlijn? Ik zou met 3 vrienden naar Berlijn gaan voor oud en nieuw, met de auto. Helaas ligt de oma van de persoon die de auto zou regelen op sterven waardoor we nu last minute een alternatief moeten zoeken. NS internationaal is geen optie, 240 euro pp gaat echt veel te ver. Ik heb geprobeerd om op de site van Deutsche Bahn op te zoeken hoe duur het is via normale treinen, maar omdat het zo kort dag is geven ze geen info (site is gericht op tickets bestellen enzo)
Iemand enig idee wat het met Deutsche Bahn kan kosten of andere tips om betaalbaar die kant op te gaan? We gaan tussen 30-12 en 2-1, 29-12 's avond kan evt ook.
Het goedkoopste treinticket enkele reis Utrecht-Berlijn is op dit moment 69 euro p.p. Kom je retour uit op 140 euro. Dit gaat uit van volwassenentarief met voordeelurenkaart.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:26 schreef thaWarhead het volgende:NS internationaal is geen optie, 240 euro pp gaat echt veel te ver. Ik heb geprobeerd om op de site van Deutsche Bahn op te zoeken hoe duur het is via normale treinen, maar omdat het zo kort dag is geven ze geen info (site is gericht op tickets bestellen enzo)
Iemand enig idee wat het met Deutsche Bahn kan kosten of andere tips om betaalbaar die kant op te gaan? We gaan tussen 30-12 en 2-1, 29-12 's avond kan evt ook.
Doe dan gewoon niet moeilijk en ga vanaf Schiphol:quote:Op donderdag 25 december 2008 07:47 schreef Anotis het volgende:
Ik ben op zoek naar goedkope tickets vanuit Nederland, Brussel of de Duitse grensstreek naar Talinn, Riga of Vilnius. Ergens in mei/juni voor 5 tot 7 dagen.
Ik kan natuurlijk met Ryanair vanaf Weeze naar Riga vliegen, maar het vervelende is dat die om 7 uur 's ochtends vertrekken. Maar ik ben afhankelijk van het openbaar vervoer vanuit een dorpje in de Randstad... dus dat gaat 'm niet worden. Ik zoek dus een vlucht overdag, of 's avonds laat.
Deze prijs is al redelijk scherp. De enige tip die ik je kan meegeven is om beide reisdata twee dagen later te laten vallen. Dus 20/7 en 17/8, dit bespaart je 60 euro de man en je reis duurt uiteindelijk even lang. Ik weet natuurlijk niet of dit handig is in verband met het reisschema, of een gelimiteerde vakantieperiode.quote:Op woensdag 24 december 2008 18:08 schreef jozef444 het volgende:Totaalprijs 1050e p.p.
Iemand nog tips/betere opties, alle opmerkingen natuurlijk welkom
Bedankt voor de tips, uiteindelijk een auto gehuurd, was iets goedkoper dan jouw tip.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:09 schreef Anotis het volgende:
[..]
Het goedkoopste treinticket enkele reis Utrecht-Berlijn is op dit moment 69 euro p.p. Kom je retour uit op 140 euro. Dit gaat uit van volwassenentarief met voordeelurenkaart.
Vliegen met Ryanair kan ook vanaf Dusseldorf/Weeze voor ongeveer 140 euro retour (incl tax, creditcardtoeslag, zonder ruimbagage).
Veel goedkoper gaat denk ik niet lukken zo kort van te voren.
In elk geval proberen of je telefonisch via NS Internationaal nog wat kunt regelen, het is mij vaak gelukt om kort van tevoren 1e klas tickets bijna voor de prijs van 2e klas te boeken. Of ga op een station met Internationaal-balie langs.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:14 schreef HomoSaabiens het volgende:
[..]
Doe dan gewoon niet moeilijk en ga vanaf Schiphol:
Sa 30/5 14:00 Amsterdam 17:15 Riga BT618 Economy Class, T
Sa 6/6 11:55 Riga 13:20 Amsterdam BT617 Economy Class, T
Fare Taxes and surcharge Transaction fee Passengers Total
EUR 9.00 EUR 85.04 EUR 10.00 1 Adult EUR 104.04
Die paar tientjes die je je zelf kan besparen is de moeite niet lijkt me, het ov is ook niet goedkoop. Bovendien is het daar in Letland toch allemaal heel goedkoop, dus waar maak je je druk om.
Probleem is, dat hij met oud en nieuw dit jaar nog wil.. dat had hij drie maanden geleden moeten boeken, nu zijn er alleen nog de duurste plekken in de trein over.quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:17 schreef JDude het volgende:
Ik zou even op het station gaan informeren naar de IC-trein Amsterdam-Berlijn. NS-Hispeed probeert je zoveel mogelijk in de (duurdere) ICE's te loodsen. Met de "gewone" intercity ben ik een paar jaar geleden voor veel minder dan 240 naar Praag geweest, dus Berlijn zou ook voor minder moeten kunnen. Denk ik.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:10 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Probleem is, dat hij met oud en nieuw dit jaar nog wil.. dat had hij drie maanden geleden moeten boeken, nu zijn er alleen nog de duurste plekken in de trein over.
Bedankt voor de tip! Perfecte tijden en een hele mooie prijs! Kom ik uit op 122 euro met ruimbagage, bij Ryanair kan het ook weinig goedkoper omdat er ruimbagage mee moet die daar nog veel duurder is helaasch...quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:14 schreef HomoSaabiens het volgende:
[..]
Doe dan gewoon niet moeilijk en ga vanaf Schiphol:
Sa 30/5 14:00 Amsterdam 17:15 Riga BT618 Economy Class, T
Sa 6/6 11:55 Riga 13:20 Amsterdam BT617 Economy Class, T
Fare Taxes and surcharge Transaction fee Passengers Total
EUR 9.00 EUR 85.04 EUR 10.00 1 Adult EUR 104.04
Die paar tientjes die je je zelf kan besparen is de moeite niet lijkt me, het ov is ook niet goedkoop. Bovendien is het daar in Letland toch allemaal heel goedkoop, dus waar maak je je druk om.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |