abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61847979
In navolging van

Het grote "waar-vind-ik-goedkope-tickets" topic
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #2
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #3
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #4
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #5
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #6
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #7
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #8
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #9
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #10
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #11
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #12

hier het vervolg:

Je kunt hier al je vragen kwijt over hoe je van A naar B kunt vliegen, varen of rijden in elk mogelijk ander vervoermiddel.

Geef bij je vraag duidelijk aan
1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.
2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.

Voor het laatste nieuws en aanbiedingen kun je terecht in: [TRV] Nieuws en aanbiedingen - 25 procent korting bij Easyjet
of kijk je op skyscanner, wegelo of een andere vergelijker

Voor je vluchtverslag deze:
Luchtvaartmaatschappijen - ervaringen en vluchtverslagen #2
Luchtvaartmaatschappijen - ervaringen en vluchtverslagen #3
Luchtvaartmaatschappijen - ervaringen en vluchtverslagen #4

Voor algemene vragen over vliegen => [Centraal] Vragen over vliegen #2
Voor algemen vragen over de trein => Met de trein door Europa

En voor je reisverslag mag je een eigen topic openen of in één van de centrale topics posten

Informatie over bestemmingen: Landen, streken en steden en bijbehorende reisverslagen

Handige links voor vliegtickets:

• www.vliegtarieven.nl
  • www.vluchtzoeker.nl
  • http://www.nl.lastminute.com
  • http://www.atp.nl
  • Opodo
  • http://www.wegolo.nl
  • http://www.cheaptickets.com

www.vliegtickets.nl, www.worldticketcenter.nl, www.vliegtarieven.nl maken gebruik van de boekingsengine www.travelstreet.com

www.atp.nl, www.vliegticketskopen.nl maken weer gebruik van de boekingsengine van www.atp.nl met vliegticketskopen.nl welke maar 10 euro administratiekosten rekent in plaats van de 15 euro door ATP zelf...

Cheaptickets rekent in totaal 45 euro bovenop de ticketprijs als 'kosten' voor het boeken, goedkoopstevliegtickets maar 10 euro....

voor de trein kijk je op:

• http://www.ns.nl
  • http://bahn.hafas.de
  • http://www.treinreiswinkel.nl

En al je overige vragen kun je dus hier posten

*Schaamteloos gekopieerd van DutchTrain, als je dit niet goed vindt moet je het even laten weten!*
  • pi_61848035
    Uit het vorige topic:
    quote:
    Op maandag 22 september 2008 19:01 schreef Buzz129 het volgende:
    Ok 774 Euro met vertrek 31/12/2008

AMS-MAD Iberia
    MAD-GRU TAM
    GRU-FRA TAM
    FRA-AMS Lufthansa

Cheaptickets.com 773,81 euro. Goedkoper kun je het waarschijnlijk niet krijgen lijkt me. Good luck. Ik vlieg elke maand met KLM en spaar dan nog wat miles.!
    Ik kon deze vlucht dus niet vinden en kwam op ¤930 als laagste. Welke retourdatum heb je gebruikt?
    pi_61849522
    Hey mensen, ik heb al een beetje rond lopen neuzen, maar merk dat ik niet echt m'n weg vind tussen alle aanbieders door.
    Ik ga met m'n vriendin in Februari vanaf Amsterdam naar India toe (Mumbai/Bombai) om daar een half jaar te reizen. Terug willen we dan vanaf Bangkok vliegen.
    Ons doel is om zo goedkoop mogelijke tickets te vinden (overstap maakt niet uit) en we zijn heel flexibel. Begin of eind februari vertrekken is allemaal prima, enkel willen we wel begin augustus terug zijn.
    Goedkoopste wat ik zelf kon vinden was 843 euro bij cheaptickets, ik weet niet of dit goedkoper kan?
    Vertrekken vanaf andere luchthavens is ook prima als dat in prijs scheelt.
    Superbedankt!!
      dinsdag 23 september 2008 @ 15:04:52 #4
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_61851035
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 12:42 schreef feikoo het volgende:
    Uit het vorige topic:
    [..]

Ik kon deze vlucht dus niet vinden en kwam op ¤930 als laagste. Welke retourdatum heb je gebruikt?
    ik heb hetzelfde, ik heb precies dezelfde vlucht op cheaptickets ingetikt al voordat hij hem postte op het forum. Maar zo goedkoop heb ik hem niet kunnen vinden.
      dinsdag 23 september 2008 @ 15:24:16 #5
    134116 RD4
    Reinigingsdiensten
    pi_61851429
    Van Roermond naar Capelle a/d Ijssel morgen. Heeft NS nog kortingsacties lopen? Of zijn er nog ergens van die goedkope kaartjes te krijgen zoals via de Blokker of Kruidvat?
    pi_61853564
    ik snap niets van die NS Hispeed site.. Ik wil dus een dagretourtje gewoon 2e klas van Amsterdam Centraal naar Antwerpen.. op de site staat enkele reis vanaf 19euro.. en als ik de gegevens intoets rekent ie ruim 70 euro voor een retourtje.. is dat echt zo duur dan?
      dinsdag 23 september 2008 @ 17:10:15 #7
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_61854143
    Kun je een kaartje naar Antwerpen niet gewoon bij de automaat kopen?
    pi_61854277
    Ja, is inderdaad met de trein Amsterdam - Brussel, niet met HiSpeed/Thalys
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    pi_61854904
    * its_me_ is geinteresseerd in vluchten vanaf en naar Montpellier v.a. NL/B
    pi_61855674
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 12:42 schreef feikoo het volgende:
    Uit het vorige topic:
    [..]

Ik dacht dat ik een datum van 30 maart had ingegeven om juist binnen de 3 maands termijn te blijven. Gewoon een beetje stoeien en data en dan vind je het wel. En anders even met multiple destinations zoeken op de route die ik aangaf.
    pi_61857087
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 18:19 schreef Buzz129 het volgende:

[..]

Ik dacht dat ik een datum van 30 maart had ingegeven om juist binnen de 3 maands termijn te blijven. Gewoon een beetje stoeien en data en dan vind je het wel. En anders even met multiple destinations zoeken op de route die ik aangaf.
    Maar volgens mij wilde de aanvrager tot eind juli wegblijven....

Voor de vraag omtrent NS HI SPEED. Er zijn maar een beperkt aantal kaartjes beschikbaar voor de Thalys trein naar Antwerpen of Brussel, de meeste goedkope plekken zijn gereserveerd voor tickets naar Parijs.
    Ze zijn er wel, maar erg beperkt voorradig.
    Ik zou persoonlijk gaan voor de reguliere trein waarvan je het ticket op het laatste moment tegen de normale prijs kan kopen.
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
    pi_61857365
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 15:24 schreef RD4 het volgende:
    Van Roermond naar Capelle a/d Ijssel morgen. Heeft NS nog kortingsacties lopen? Of zijn er nog ergens van die goedkope kaartjes te krijgen zoals via de Blokker of Kruidvat?
    Nee, die kaartjes zijn vaak alleen voor het weekend. Je kan nog op marktplaats of in V&A kijken voor een dagkaart die uitgedeeld is aan reizigers die gedupeerd werden door de busstakingen.
    pi_61857713
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 16:49 schreef DeVille80 het volgende:
    ik snap niets van die NS Hispeed site.. Ik wil dus een dagretourtje gewoon 2e klas van Amsterdam Centraal naar Antwerpen.. op de site staat enkele reis vanaf 19euro.. en als ik de gegevens intoets rekent ie ruim 70 euro voor een retourtje.. is dat echt zo duur dan?
    19 euro is denk ik een enkeltje Roosendaal - Antwerpen 2e klas.

Een weekendretour (vanaf vrijdag 9.00) of een dagretour zijn een stukje goedkoper dan een gewoon 2 maandsretour. Kun je inderdaad ook allemaal uit de kaartautomaat halen, inclusief alle mogelijke kortingen (40%, OV-kaart etc)
    pi_61858612
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 17:39 schreef its_me_ het volgende:
    * its_me_ is geinteresseerd in vluchten vanaf en naar Montpellier v.a. NL/B
    Met de trein is het 25 euro vanaf Brussel => http://www.tgv-europe.nl/nl/promo/tgvbxlfr08/?prex=20080903nl_nl

En anders Charleroi - Montpellier vanaf 10 euro met Ryanair
    pi_61864410
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 19:38 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

19 euro is denk ik een enkeltje Roosendaal - Antwerpen 2e klas.

Een weekendretour (vanaf vrijdag 9.00) of een dagretour zijn een stukje goedkoper dan een gewoon 2 maandsretour. Kun je inderdaad ook allemaal uit de kaartautomaat halen, inclusief alle mogelijke kortingen (40%, OV-kaart etc)
    kan je ook kaartjes voor de TGV uit die gele NS automaat halen?
    hoeveel denk je dat een dagretour Amsterdam Centraal Antwerpen met de TGV ongeveer kost?

[ Bericht 3% gewijzigd door DeVille80 op 23-09-2008 22:56:47 ]
    pi_61864711
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 19:18 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Voor de vraag omtrent NS HI SPEED. Er zijn maar een beperkt aantal kaartjes beschikbaar voor de Thalys trein naar Antwerpen of Brussel, de meeste goedkope plekken zijn gereserveerd voor tickets naar Parijs.
    Ze zijn er wel, maar erg beperkt voorradig.
    Ik zou persoonlijk gaan voor de reguliere trein waarvan je het ticket op het laatste moment tegen de normale prijs kan kopen.
    maar de reguliere trein hoeveel uur doet die erover om in Antwerpen te komen vanuit Amsterdam Centraal, de TGV doet er 2 uur over.. en wat bedoel je precies met op het laatste moment, hoeveel uren of dagen voor vertrek..?
    pi_61864956
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 22:54 schreef DeVille80 het volgende:
    maar de reguliere trein hoeveel uur doet die erover om in Antwerpen te komen vanuit Amsterdam Centraal, de TGV doet er 2 uur over.. en wat bedoel je precies met op het laatste moment, hoeveel uren of dagen voor vertrek..?
    Tot december 2009 rijdt de Thalys hetzelfde stuk zo'n vijf minuten sneller als de gewone IC.

Kaartjes voor Thalys moet je van tevoren kopen, kan niet via kaartautomaat, omdat je plaatsen moet reserveren, via www.tgv-europe.com of nshispeed.nl . Prijs hangt af van tijdstip en dag waarop je reist, de mate flexibiliteit die je wil en je leeftijd en kost van 50 tot 300 euro voor een retour.
    pi_61865196
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 23:01 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Tot december 2009 rijdt de Thalys hetzelfde stuk zo'n twee minuten sneller.

Kaartjes voor Thalys moet je van tevoren kopen, kan niet via kaartautomaat, omdat je plaatsen moet reserveren, via www.tgv-europe.com of nshispeed.nl . Prijs hangt af van tijdstip en dag waarop je reist, de mate flexibiliteit die je wil en je leeftijd en kost van 50 tot 300 euro voor een retour.
    ok want als ik op de site van NS wil kijken voor een retourtje met de reguliere trein voor de prijs enzo, dan wordt ik verwezen naar de website van NS hispeed.. ik snap er niets meer van.. de reguliere trein is dat niet die gele intercity trein? waarom kan ik op de site van de NS de prijs niet zien?
    pi_61865360
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 23:07 schreef DeVille80 het volgende:

[..]

ok want als ik op de site van NS wil kijken voor een retourtje met de reguliere trein voor de prijs enzo, dan wordt ik verwezen naar de website van NS hispeed..
    NS rijdt die trein niet, het is NShispeed die de trein rijdt.
    quote:
    ik snap er niets meer van.. de reguliere trein is dat niet die gele intercity trein?
    Nee, die trein is wit met rood en roze
    quote:
    waarom kan ik op de site van de NS de prijs niet zien?
    Toch niet zo moeilijk

http://onlineboeken.nshispeed.nl en dan amsterdam en antwerpen invullen, doorklikken, NS trein (niet Thalys) selecteren en dan kiezen wat je hebben wil; superdagretour met vertrek na 9.00 kost je ¤ 35,80
    pi_61865460
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 23:12 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

NS rijdt die trein niet, het is NShispeed die de trein rijdt.
    [..]

Nee, die trein is wit met rood en roze
    [..]

Toch niet zo moeilijk

http://onlineboeken.nshispeed.nl en dan amsterdam en antwerpen invullen, doorklikken, NS trein (niet Thalys) selecteren en dan kiezen wat je hebben wil; superdagretour met vertrek na 9.00 kost je ¤ 35,80
    thanx je bent een schat..
    pi_61865466
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 19:18 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Oh een periode van 7 maanden. Nou dan zou ik niet twijfelen en dat ticket van 930 euro direct kopen. Krijg je nooit meer voor die prijs volgens mij. En zeker niet tussen nu en eind december.

Goh ik zou willen dat ik zoveel tijd en geld had om vakantie te vieren. Ik moet het steeds met een luizige 4 weken max doen. En dan nog een keer of twee a drie een week of zo. maar 7 maanden Zuid Amerika pfff, Ik ben elke maand weer blij wanneer ik na twee weken op vrijdagmiddag die blauwe vogel weer op Guarulhos zie staan.
    pi_61866050
    Dutchtrain wat raad je me aan als ik een dagje Parijs wil met de TGV.. als ik kijk naar de dagretourtjes dan zitten die rond de 150 euro.. ik krijg het idee dat het misschien goedkoper is om 2 x een enkeltje te kopen..
    pi_61866343
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 23:35 schreef DeVille80 het volgende:
    Dutchtrain wat raad je me aan als ik een dagje Parijs wil met de TGV.. als ik kijk naar de dagretourtjes dan zitten die rond de 150 euro.. ik krijg het idee dat het misschien goedkoper is om 2 x een enkeltje te kopen..
    Ik zou zoeken naar een paar goedkopere enkeltjes, eventueel aan het eind van de dag en dan een nachtje in een ho(s)tel slapen in Parijs, zodat je ook nog wat van de stad kan zien. Parijs in een dag is niet te doen, ga dan naar Brussel of Keulen.
    Als je gewoon keer heel hard met een trein wil rijden, dan kun je beter de ICE naar Frankfurt nemen.

sommigen hadden hier natuurlijk verwacht dat ik je sowieso niet zou aanraden om naar Parijs te gaan, maar dat is een ander verhaal
    pi_61866524
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 23:44 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Ik zou zoeken naar een paar goedkopere enkeltjes, eventueel aan het eind van de dag en dan een nachtje in een ho(s)tel slapen in Parijs, zodat je ook nog wat van de stad kan zien. Parijs in een dag is niet te doen, ga dan naar Brussel of Keulen.
    Als je gewoon keer heel hard met een trein wil rijden, dan kun je beter de ICE naar Frankfurt nemen.

sommigen hadden hier natuurlijk verwacht dat ik je sowieso niet zou aanraden om naar Parijs te gaan, maar dat is een ander verhaal
    waarom hou je niet van Parijs? die arrogante Fransen zeker, of dat het helemaal verpauperd is met al die NoordAfrikanen..
      woensdag 24 september 2008 @ 08:49:14 #25
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_61869381
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 23:15 schreef Buzz129 het volgende:

[..]

Oh een periode van 7 maanden. Nou dan zou ik niet twijfelen en dat ticket van 930 euro direct kopen. Krijg je nooit meer voor die prijs volgens mij. En zeker niet tussen nu en eind december.

en zo zijn we het uiteindelijk toch eens met elkaar
    pi_61902071
    Heeft niemand een betere optie voor m'n reis gevonden?

Amsterdam - Mumbai, Februari
    Bangkok - Amsterdam, Begin Augustus

Vertrekplaats maakt in principe niet uit. Goedkoopste optie wél.
    Goedkoopste optie nu is rond 880 euro.

Grtz!
      donderdag 25 september 2008 @ 13:29:53 #27
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_61902730
    quote:
    Op donderdag 25 september 2008 13:07 schreef Gerbyo het volgende:
    Heeft niemand een betere optie voor m'n reis gevonden?

Amsterdam - Mumbai, Februari
    Bangkok - Amsterdam, Begin Augustus

Vertrekplaats maakt in principe niet uit. Goedkoopste optie wél.
    Goedkoopste optie nu is rond 880 euro.

Grtz!
    Je zit in het hoogseizoen (in ieder geval in Thailand), weinig kans dat het veel goedkoper kan
    pi_61902942
    Gezien de duur van de reis en twee verschillende trajecten zal het niet meevallen om dit goedkoper te krijgen. En de meeste zoekmachines zullen ook geen soelaas bieden.

Volgens mij heb je een paar mogelijkheden:

1e
    Boek een retour AMS-BOM-BOM (waarschijnlijk is London-BOM veel goedkoper) en boek een enkeltje BKK-BOM bij een low cost carrier.
    2e:
    Contact Quatar, Gulf, Ethiad of Emirates en kijk of zij beide routes aanbieden. Mogelijk dat je dan twee gecombineerde enkeltjes voor de prijs van een retour kunt krijgen. Heb je wel een extra tussenstop in de zandbak maar als het echt goedkoop moet .....
    3e
    Koop een retour LHR(?)-BKK bij Air India met een heeeeeeeeeeeele lange stopover in BOM en vraag of het bezwaarlijk is wanneer je het traject BOM-BKK niet vliegt. Ja heb je en nee kun je krijgen.

Maar eerlijk gezegd denk ik niet dat het goedkoper kan. Sorry het kan dus wel goedkoper wanneer je vanaf LHR vliegt, HIER voor 650 euro:

Flight 1 Information – Tue 3 Feb 2009
    This flight leaves on Tuesday and arrives on Wednesday.
    Kuwait Airways
    Flight 104 Departs: 10:30a
    Heathrow (LHR) Arrives: 7:35p
    Kuwait (KWI)
    Coach | Fare code: HLRTGB1 | 340 (Wide-body Jet) | 6h 05m | 2903 miles
    Layover in Kuwait, Kuwait (KWI) for 3h 10m
    Kuwait Airways
    Flight 301 Departs: 10:45p
    Kuwait (KWI) Arrives: 4:50a
    Chhatrapati Shivaji (BOM)
    Coach | Fare code: HLRTGB1 | 340 (Wide-body Jet) | 3h 35m | 1713 miles

Flight 2 Information – Tue 25 Aug 2009
    Kuwait Airways
    Flight 412 Departs: 3:00a
    Bangkok (BKK) Arrives: 6:45a
    Kuwait (KWI)
    Coach | Fare code: HLRTGB1 | 340 (Wide-body Jet) | 7h 45m | 3527 miles
    Layover in Kuwait, Kuwait (KWI) for 2h 45m
    Kuwait Airways
    Flight 101 Departs: 9:30a
    Kuwait (KWI) Arrives: 1:15p
    Heathrow (LHR)
    Coach | Fare code: HLRTGB1 | 777 (Wide-body Jet) | 5h 45m | 2903 miles
    pi_61906588
    quote:
    Op donderdag 25 september 2008 13:37 schreef Buzz129 het volgende:
    Gezien de duur van de reis en twee verschillende trajecten zal het niet meevallen om dit goedkoper te krijgen. En de meeste zoekmachines zullen ook geen soelaas bieden.

Volgens mij heb je een paar mogelijkheden:

1e
    Boek een retour AMS-BOM-BOM (waarschijnlijk is London-BOM veel goedkoper) en boek een enkeltje BKK-BOM bij een low cost carrier.
    2e:
    Contact Quatar, Gulf, Ethiad of Emirates en kijk of zij beide routes aanbieden. Mogelijk dat je dan twee gecombineerde enkeltjes voor de prijs van een retour kunt krijgen. Heb je wel een extra tussenstop in de zandbak maar als het echt goedkoop moet .....
    3e
    Koop een retour LHR(?)-BKK bij Air India met een heeeeeeeeeeeele lange stopover in BOM en vraag of het bezwaarlijk is wanneer je het traject BOM-BKK niet vliegt. Ja heb je en nee kun je krijgen.

Maar eerlijk gezegd denk ik niet dat het goedkoper kan. Sorry het kan dus wel goedkoper wanneer je vanaf LHR vliegt, HIER voor 650 euro:

Flight 1 Information – Tue 3 Feb 2009
    This flight leaves on Tuesday and arrives on Wednesday.
    Kuwait Airways
    Flight 104 Departs: 10:30a
    Heathrow (LHR) Arrives: 7:35p
    Kuwait (KWI)
    Coach | Fare code: HLRTGB1 | 340 (Wide-body Jet) | 6h 05m | 2903 miles
    Layover in Kuwait, Kuwait (KWI) for 3h 10m
    Kuwait Airways
    Flight 301 Departs: 10:45p
    Kuwait (KWI) Arrives: 4:50a
    Chhatrapati Shivaji (BOM)
    Coach | Fare code: HLRTGB1 | 340 (Wide-body Jet) | 3h 35m | 1713 miles

Flight 2 Information – Tue 25 Aug 2009
    Kuwait Airways
    Flight 412 Departs: 3:00a
    Bangkok (BKK) Arrives: 6:45a
    Kuwait (KWI)
    Coach | Fare code: HLRTGB1 | 340 (Wide-body Jet) | 7h 45m | 3527 miles
    Layover in Kuwait, Kuwait (KWI) for 2h 45m
    Kuwait Airways
    Flight 101 Departs: 9:30a
    Kuwait (KWI) Arrives: 1:15p
    Heathrow (LHR)
    Coach | Fare code: HLRTGB1 | 777 (Wide-body Jet) | 5h 45m | 2903 miles

De 2 vluchten die jij aanbied lijken mij perfect, alleen waar kan ik die vinden, linkje ontbreekt... In Londen kom ik wel dus dat is niet het probleem. Die andere opties ga ik ook even achteraan. Superbedankt voor je hulp!
    pi_61906782
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 23:44 schreef DutchTrain het volgende:
    I'm surrounded by morons!
    TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
    TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
    TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
    pi_61907079
    quote:
    Op donderdag 25 september 2008 15:36 schreef Gerbyo het volgende:

[..]

De 2 vluchten die jij aanbied lijken mij perfect, alleen waar kan ik die vinden, linkje ontbreekt... In Londen kom ik wel dus dat is niet het probleem. Die andere opties ga ik ook even achteraan. Superbedankt voor je hulp!
    www.kayak.com met ingave van multi city trip en ook nog eens direct te boeken bij Kuwait Air.
    pi_61925307
    Hmm, kan iemand mij helpen aan een zo goedkoop mogelijk ticket naar: DFW, vanaf: Euh...liefst AMS, maar mag ook een vliegveld vlakbij NL zijn natuurlijk...
    De data die ik vlieg: 23 december 2008 - 20 februari 2009 (de terugreis is variabel met 1 dag, heenreis staat vast, gezien 23 december de goedkoopste dag is om te vliegen)

Ik ga namelijk naar mijn vriendin die gaat bevallen in Amerika

Het goedkoopst dat ik heb kunnen vinden is ¤655,- op cheaptickets (AMS - Philly - DFW)... Dat was vanaf Amsterdam, maar met die vliegtax is er toch wel iets goedkopers nog te vinden? Helaas voor mij heb ik dat niet kunnen vinden
      vrijdag 26 september 2008 @ 10:39:41 #33
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_61925884
    quote:
    Op vrijdag 26 september 2008 10:14 schreef Trayek het volgende:
    Hmm, kan iemand mij helpen aan een zo goedkoop mogelijk ticket naar: DFW, vanaf: Euh...liefst AMS, maar mag ook een vliegveld vlakbij NL zijn natuurlijk...
    De data die ik vlieg: 23 december 2008 - 20 februari 2009 (de terugreis is variabel met 1 dag, heenreis staat vast, gezien 23 december de goedkoopste dag is om te vliegen)

Ik ga namelijk naar mijn vriendin die gaat bevallen in Amerika

Het goedkoopst dat ik heb kunnen vinden is ¤655,- op cheaptickets (AMS - Philly - DFW)... Dat was vanaf Amsterdam, maar met die vliegtax is er toch wel iets goedkopers nog te vinden? Helaas voor mij heb ik dat niet kunnen vinden
    822 dollar vanaf AMS is het goedkoopste wat ik kan vinden. Is ongeveer 565 euro. DUS en BRU zijn allebei duurder.

gevonden via cheaptickets.com

vreemde is dat ik net nog voor 800 dollar zag met perfecte aansluitingen, maar die is opeens weg
      vrijdag 26 september 2008 @ 10:48:22 #34
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_61926079
    Vreemd, nu zie ik die optie voor 800 dollar weer wel. vertrekken vanaf AMS via LHR naar DFW met British Airways, terugvlucht met American Airlines (beide keren met 3 uur overstaptijd, wat perfect is)

vertrek 24 december, terug 21 februari

Als je wilt zoeken moet je als datum 23 december en 20 februari ingeven met flexibele vertrekdata, met vertrek vanaf Amsterdam. Dan moet je het kunnen vinden. Als je 24 december invult krijg je andere prijzen

pi_61929017
    quote:
    Op vrijdag 26 september 2008 10:39 schreef Blik het volgende:

[..]

822 dollar vanaf AMS is het goedkoopste wat ik kan vinden. Is ongeveer 565 euro. DUS en BRU zijn allebei duurder.

gevonden via cheaptickets.com

vreemde is dat ik net nog voor 800 dollar zag met perfecte aansluitingen, maar die is opeens weg

Geboekt, toch de $822 gedaan, anders was ik de 24e in DFW, en dan wil je daar niet rijden, aldus mijn vriendin...

Bedankt
      vrijdag 26 september 2008 @ 12:49:47 #36
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_61929328
    Mooi dat ik heb kunnen helpen

Het verschil fifty-fifty delen?
    pi_61960490
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 23:15 schreef Buzz129 het volgende:

[..]

Goh ik zou willen dat ik zoveel tijd en geld had om vakantie te vieren. Ik moet het steeds met een luizige 4 weken max doen. En dan nog een keer of twee a drie een week of zo. maar 7 maanden Zuid Amerika pfff, Ik ben elke maand weer blij wanneer ik na twee weken op vrijdagmiddag die blauwe vogel weer op Guarulhos zie staan.
    Via de universiteit kan ik naar Rio om een half jaar te studeren, plus dan nog een maand of twee rondreizen. Ik verheug me erop iig!

Als je langer op vakantie wil zou je de 4hww eens moeten lezen .
    pi_61966632
    En wat is "4hww"?
    pi_61967485
    4-Hour Work Week
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
    pi_61982561
    Van hier naar Tokyo, ergens in juli-augustus 2009.
    Heb nu opzich al mooie prijs van 1050 euro retour.
    わたしはヤスパーです!
    pi_61983319
    Finnair.nl , in die maanden vanaf 830 euro
    Aeroflot.com vanaf 785 euro (met een vreselijke connectie, van 5u sochtends tot 19u in Moskou)
    pi_61983566
    Finnair zie ik voor 1025 minimaal
    Aeroflot zal ik ff kijken!

Hoe vroeg is het verstandig om te boeken?
    Mijn eerste keer dat ik ga vliegen
    わたしはヤスパーです!
    pi_61988205
    quote:
    Op zondag 28 september 2008 12:27 schreef Thetallguy het volgende:
    4-Hour Work Week
    Heb je meer informatie?
    Viva los Vatos Locos
      dinsdag 30 september 2008 @ 12:22:11 #44
    37777 Sigmund_Freud
    Whats On a Mans Mind
    pi_62020605
    Dag allemaal,

Ik wil al een tijdje naar zuid-amerika omdat een reis naar midden amerika mij goed is bevallen. Helaas is het het er nog niet van gekomen, wellicht in 2009.

Ik ben al een beetje aan het struinen op internet naar de ticketprijzen. Het gaat om een vakantie die plaats moet vinden tussen 04-07-2009 en 16-08-2009 en ongeveer een dag of 25 mag duren. Ik ben dus flexibel qua data tussen de twee gegeven grenzen in.

Vertrek mag via Amsterdam of nog liever Dusseldorf (woon aan de Duitse grens dus) eventueel zelfs nog Frankfurt maar das weer een eindje verder rijden.

Als bestemming loop ik te denken aan La Paz, Lima, of Quito of misschien Buenos Aires.

Welke bestemmingen in Zuid Amerika kun je het goedkoopste aanvliegen, voorkeur gaat eindelijk niet uit naar Brazilië, stop-over mag natuurlijk wel.

Zelf kwam ik als goedkoopste uit op Lima voor ongeveer 1225 EUR voor Buenos Aires, Lima 1375 EUR en La Paz en Quito beide duurder.

Wat denken jullie kan nog goedkoper? Iemand tips

Mvg

S.F.
    Multiply it by infinity, and take it to the depth of forever, and you will still have barely a glimpse of what I'm talking about.
    pi_62023345
    GRU of wel Sao Paulo met Iberia vaak voor 800 euro retour AMS-MAD-GRU. En TAP of Alitalia heeft ook vaak aanbiedingen. TAM kun je boeken vanaf Dusseldorf. Ik denk dat GRU de goedkoopste bestemming in Zuid Amerika is vanuit Europa.
      woensdag 1 oktober 2008 @ 18:15:03 #46
    93828 nickybol
    onderduiknaam
    pi_62056437
    Van amsterdam / dusseldorf / belgie oid naar bij voorkeur Boston of als het erg veel goedkoper is naar New York. 1 persoon, enkeltje vertrek 1 januari of 31 december. De tickets zijn echt schandalig duur in deze periode, kan iemand onder de 500 euro komen?
    pi_62056932
    Brussel - Boston op 1 januari, enkele reis op www.aerlingus.com voor ¤253

Amsterdam - Boston kost je er ¤328

lijken me nette prijzen
    pi_62057370
    Hey!

Ik ben op zoek naar twee verschillende tickets.

Nederland/Belgie/West-Duitsland naar Buenos Aires (Argentinie). Aankomst voor 1 februari. Mag best een week eerder zijn. terugreis open binnen een jaar of enkele reis.
    Zelfde als hierboven, maar dan voor naar Jakarta (Indonesie).

Ben met twee stagebedrijven bezig waarvan er 1 in Argentinie en 1 in Indonesie. Wil dus alvast gaan kijken voor een ticket en een beetje een idee krijgen hoe hard ik moet gaan werken komende tijd
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    pi_62070609
    quote:
    Op woensdag 1 oktober 2008 18:53 schreef henkSX het volgende:
    Hey!

Ik ben op zoek naar twee verschillende tickets.

Nederland/Belgie/West-Duitsland naar Buenos Aires (Argentinie). Aankomst voor 1 februari. Mag best een week eerder zijn. terugreis open binnen een jaar of enkele reis.
    Zelfde als hierboven, maar dan voor naar Jakarta (Indonesie).

Ben met twee stagebedrijven bezig waarvan er 1 in Argentinie en 1 in Indonesie. Wil dus alvast gaan kijken voor een ticket en een beetje een idee krijgen hoe hard ik moet gaan werken komende tijd
    Voor vliegen naar Jakarta is er niet echt veel concurrentie dus zijn de tarieven redelijk aan de prijs. Dus zou ik me concentreren op vluchten naar Bangkok, Kuala Lumpur en Singapore en van daar uit een enkelje nemen naar Jakarta met een van de low cost carriers als AirAsia of Tiger Airways. Maar als vertrek vanuit London ook nog een optie voor je is, vergroot je je kans op een heel goedkoop ticket aanzienlijk. Succes.
    pi_62076909
    quote:
    Op donderdag 2 oktober 2008 10:19 schreef Buzz129 het volgende:

[..]

Voor vliegen naar Jakarta is er niet echt veel concurrentie dus zijn de tarieven redelijk aan de prijs. Dus zou ik me concentreren op vluchten naar Bangkok, Kuala Lumpur en Singapore en van daar uit een enkelje nemen naar Jakarta met een van de low cost carriers als AirAsia of Tiger Airways. Maar als vertrek vanuit London ook nog een optie voor je is, vergroot je je kans op een heel goedkoop ticket aanzienlijk. Succes.
    London is natuurlijk ook een optie. Vlieg ik eerst daar naartoe.
    Had idd al door dat naar Jakarta je toch ongeveer op 500 enkele reis komt... Zal eens gaan kijken via de vliegvelden die je voorstelde!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')