Die vraag verwachte ik al, maar hoezo??quote:
Nee hè....ik ook niet begrijp ook niet waar die fabel vandaan komt dat mannen met de jaren aantrekkelijker worden, meer uitzondering dan regel.quote:Op zondag 21 september 2008 03:23 schreef SpecialK het volgende:
ik moet er niet aan denken. Seks met oudere mannen.
Jij zit nog net op de grens hmquote:Op zondag 21 september 2008 03:57 schreef tong80 het volgende:
Ik ben 45 en kan beter neuken dan toen ik 23 was.
Waneer heb je tijd ?
Ja maar gelukkig ben ik jonger....pfffquote:Op zondag 21 september 2008 04:08 schreef tong80 het volgende:
Trouwens Herman Brood :
'Het ergste is sex met vrouwen van je eigen leeftijd'
Geniet er nog maar van danquote:Op zondag 21 september 2008 04:09 schreef Lola1 het volgende:
[..]
Ja maar gelukkig ben ik jonger....pfff
Doe ikquote:
Dan begint het pas maar kun je geen 18jarigen meer in bed lullen.quote:Op zondag 21 september 2008 04:14 schreef Lola1 het volgende:
[..]
Doe iken hoezo geniet er nog maar van dan?
Klinkt toch een beetje alsof je aan je eind bent.....als je 45 bent.
Tja maar ik ben geen 18 meer gelukkig.quote:Op zondag 21 september 2008 04:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan begint het pas maar kun je geen 18jarigen meer in bed lullen.
Het is maar net hoe oud je zelf bent. Ik was op mijn 14e megaverliefd op een man van 36, hij zag mij niet echt staan natuurlijkquote:Op zondag 21 september 2008 03:49 schreef Lola1 het volgende:
[..]
Nee hè....ik ook niet begrijp ook niet waar die fabel vandaan komt dat mannen met de jaren aantrekkelijker worden, meer uitzondering dan regel.
Mooi ik voelde me al een beetje pedoquote:Op zondag 21 september 2008 04:16 schreef Lola1 het volgende:
[..]
Tja maar ik ben geen 18 meer gelukkig.
Neuken ?quote:Op zondag 21 september 2008 04:17 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het is maar net hoe oud je zelf bent. Ik was op mijn 14e megaverliefd op een man van 36, hij zag mij niet echt staan natuurlijk![]()
![]()
Sex met een oudere man als mij heb ik nu al en dat bevalt prima, hij is 42 en goed afgericht![]()
Ik denk dat jij een rimpelig oud mannetje met een bierbuik bedoelt..........Nou nee, daar zou ik het (denk ik) niet mee kunnen maar liefde is blind ej
FF mijn nootjes laten zakken.quote:
Nog niet misschien maar in de loop der tijd verandert je blik daarop denk ik. Spastisch vasthouden aan het ideaalbeeld als dat al bestaat is niet realistisch. Ik zie genoeg oudere stellen die het prima hebben samen (ook zat nietquote:Op zondag 21 september 2008 04:24 schreef Lola1 het volgende:
Ja die bedoel ik, kale plekken op hoofd hangbuik enz.
Weet niet of het wat te maken heeft met hoe oud je zelf bent, ik val er gewoon niet op...
Haha held, ga slapen hehe.quote:Op zondag 21 september 2008 05:46 schreef Atreyu het volgende:
Haha wat een topic weer... Ben net terug van uitgaan en ben 24. Ik weet zeker dat ik er over 10 jaar beter uitzie en volwassener ben.. Doe aan bodybuilding en best al groot hehe. Over 10 jaar ben ik echt een freak en zonder anabolen het is genetisch. Als meidne van 18 dan niet meer op me vallen dan importeer ik er gewoon een uit Thaialdn.. Ik heb fucking schijt aan normen en waarden op dat gebied.. Ik ben een man en doe waar ik zin in heb hehe. Fuck al die burgermensen ik doe wat ik wil hehe.
Alcohol tast je hersencellen aan.quote:Op zondag 21 september 2008 05:46 schreef Atreyu het volgende:
Haha wat een topic weer... Ben net terug van uitgaan en ben 24. Ik weet zeker dat ik er over 10 jaar beter uitzie en volwassener ben.. Doe aan bodybuilding en best al groot hehe. Over 10 jaar ben ik echt een freak en zonder anabolen het is genetisch. Als meidne van 18 dan niet meer op me vallen dan importeer ik er gewoon een uit Thaialdn.. Ik heb fucking schijt aan normen en waarden op dat gebied.. Ik ben een man en doe waar ik zin in heb hehe. Fuck al die burgermensen ik doe wat ik wil hehe.
Verkleining van testikels is tijdelijk als je hierna weer een andere kuur neemt. Het enige wat blijvend is is een grotere penis, geen rampquote:Op zondag 21 september 2008 08:09 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
En niet alleen je hersencellen ...
Kwa vrouwen ga ik ook niet boven de 30.quote:Op zondag 21 september 2008 03:07 schreef Lola1 het volgende:
Ik persoonlijk ga tot 45 en geen jaar oudernou ja een jaartje dan.
Wat grappig, een paar jaar geleden verkondigde je nog dat 25 toch het maximum is.quote:Op zondag 21 september 2008 09:43 schreef SeLang het volgende:
[..]
Kwa vrouwen ga ik ook niet boven de 30.
Is ook nergens voor nodig als je een aantrekkelijke vent bent
quote:Op zondag 21 september 2008 09:38 schreef DDBtje het volgende:
Oudere mannen....lekkerrrrrr!
Er zijn wel grenzen natuurlijk, maar er zijn veel oudere mannen met een heel sexy charisma, misschien de levenservaring die ze uitstralen, of de rust, ze moeten niet meer zo nodig.
Iets wat jongere mannen gewoon nog missen.
Goed bezig, jongen, jij komt er welquote:Op zondag 21 september 2008 05:46 schreef Atreyu het volgende:
Ik ook niet. Ook niet met jongere mannen trouwens.quote:Op zondag 21 september 2008 03:23 schreef SpecialK het volgende:
2 zielen, 1 gedachte. Neuken? Oh nee.quote:Op zondag 21 september 2008 12:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ook niet met jongere mannen trouwens.
elke keer weer hetzelfde verhaaltjequote:Op zondag 21 september 2008 05:46 schreef Atreyu het volgende:
Ik moet de eerste meid nog tegenkomen die op gigantische spierbundels valt. Verreweg de meeste meiden vinden bodybuilders afstotelijk.quote:Op zondag 21 september 2008 05:46 schreef Atreyu het volgende:
jaaa! hier een!quote:Op zondag 21 september 2008 13:17 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik moet de eerste meid nog tegenkomen die op gigantische spierbundels valt. Verreweg de meeste meiden vinden bodybuilders afstotelijk.
Oh, er zijn er wel die op zulke types vallen hoor.quote:Op zondag 21 september 2008 13:17 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik moet de eerste meid nog tegenkomen die op gigantische spierbundels valt. Verreweg de meeste meiden vinden bodybuilders afstotelijk.
iets met potjes en deksels, anabolenslikkers hebben ook niet veel IQ (meer over)quote:Op zondag 21 september 2008 13:21 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Oh, er zijn er wel die op zulke types vallen hoor.
Van die ordinaire domme snollen.
Voor de man schijnt de spermakwaliteit wel achteruit te gaan.quote:Op zondag 21 september 2008 13:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
iets met potjes en deksels, anabolenslikkers hebben ook niet veel IQ (meer over)
daar bestaat een woord voor geloof ik? er was ook iets met karl nooten enzo..quote:Op zondag 21 september 2008 13:44 schreef zoalshetis het volgende:
mijn vriendin is 12 jaar jonger, maar ik merk er niks negatiefs van.
18 en 30 is niets strafbaars meer hoorquote:Op zondag 21 september 2008 15:32 schreef muay-toy het volgende:
[..]
daar bestaat een woord voor geloof ik? er was ook iets met karl nooten enzo..
dat neemt niet weg dat je dan in principe eigenlijk gewoon een pedo bentquote:Op zondag 21 september 2008 15:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
18 en 30 is niets strafbaars meer hoor
20 en 32 ook niet
het ligt er maar net aan in welke levensfase betrokken partijen zitten
Oh ja? Leg maar uit dan.quote:Op zondag 21 september 2008 15:59 schreef muay-toy het volgende:
[..]
dat neemt niet weg dat je dan in principe eigenlijk gewoon een pedo bent
pedofielen voelen zich seksueel aangetrokken tot kinderenquote:Op zondag 21 september 2008 15:59 schreef muay-toy het volgende:
[..]
dat neemt niet weg dat je dan in principe eigenlijk gewoon een pedo bent
Wie nietquote:Op zondag 21 september 2008 16:53 schreef muay-toy het volgende:
ok je hebt gelijk je houd gewoon van strak
Als oudere rijke man is het vast heerlijk al die golddiggers..... Normaal is het alvast nietquote:Op zondag 21 september 2008 17:35 schreef steeze het volgende:
Me vader van 51 heeft ook een vriendin van 28 , en me neef van 34 gaat met een meisje van 19. Ik denk dat het vrij normaal is. Als je 18 bent mag je doen en laten wat je wilt!!!
Waarom niet? En als ze zich nou tot elkaar aangetrokken voelen? Waarom zou het dan niet 'normaal' zijn?quote:Op zondag 21 september 2008 18:00 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Als oudere rijke man is het vast heerlijk al die golddiggers..... Normaal is het alvast niet
Me vader heeft wel een eigen bedrijf, maar rijk is hij in ieder geval niet . Ze gaan nu al 4 jaar met elkaar. Blijkbaar is het dus wel echte liefde. In het begin vond ik het ook allemaal raar. Wat moet een goed geschoolde dame van in de 20 met een man van +-50. Ok me vader ziet er best jong uit voor zijn leeftijd, maar dan nog.quote:Op zondag 21 september 2008 18:00 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Als oudere rijke man is het vast heerlijk al die golddiggers..... Normaal is het alvast niet
ze is surinaams dus laat dat strakke maar achterwege. ze wil gewoon een dikke blanke pik met pit.quote:Op zondag 21 september 2008 16:53 schreef muay-toy het volgende:
ok je hebt gelijk je houd gewoon van strak
waarom is ze dan nog bij jou?quote:Op zondag 21 september 2008 18:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ze is surinaams dus laat dat strakke maar achterwege. ze wil gewoon een dikke blanke pik met pit.
grapjas. met je kleine aziatische potlood.quote:
hey hey hey!quote:Op zondag 21 september 2008 18:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
grapjas. met je kleine aziatische potlood.
whatever. en dat uit eerste hand vind ik vies klinken in dit geval.quote:Op zondag 21 september 2008 18:53 schreef SpecialK het volgende:
[..]
hey hey hey!
ik weet toevallig uit eerste hand dat muay-toy groot geschapen is.
quote:Op zondag 21 september 2008 18:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
whatever. en dat uit eerste hand vind ik vies klinken in dit geval.
aah weg gek, ik verwijs je door -> [HOMO]#2172 Waar Arthur Hartman zijn debuut maaktquote:Op zondag 21 september 2008 18:53 schreef SpecialK het volgende:
[..]
hey hey hey!
ik weet toevallig uit eerste hand dat muay-toy groot geschapen is.
Stel je voor dat je 20 bent en je kunt kiezen tussen een ervaren oudere man die weet hoe hij vrouwen moet behandelen en behagen of een stuntelende puistige kleuterstudent die geen idee heeft wat hij aan het doen is. Dan kies je toch ook gewoon voor optie 1?quote:Op zondag 21 september 2008 18:34 schreef steeze het volgende:
[..]
Me vader heeft wel een eigen bedrijf, maar rijk is hij in ieder geval niet . Ze gaan nu al 4 jaar met elkaar. Blijkbaar is het dus wel echte liefde. In het begin vond ik het ook allemaal raar. Wat moet een goed geschoolde dame van in de 20 met een man van +-50. Ok me vader ziet er best jong uit voor zijn leeftijd, maar dan nog.
Sommige mensen zullen het niet normaal vinden, maar stel je eens voor als jij 50 bent; gescheiden en alles. En je kan kiezen tussen een strakke jonge lolita, of een (al vaak bereden) milf. Dan kies je toch ook gewoon voor optie 1. Voor jonge knaapjes is een milf interessant ja, maar als je 50 bent denk je daar wel anders over.
homo. pedo. mensen die dat roepen zijn vaak zelf pedo én homo. geeft niet knaapje.quote:Op zondag 21 september 2008 19:39 schreef muay-toy het volgende:
Allemaal wannabee homo's hier. Jullie zijn gewoon pedo en durven er niet voor uit te komen.
Ik kies zowiezo voor optie 1.quote:Op zondag 21 september 2008 19:38 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Stel je voor dat je 20 bent en je kunt kiezen tussen een ervaren oudere man die weet hoe hij vrouwen moet behandelen en behagen of een stuntelende puistige kleuterstudent die geen idee heeft wat hij aan het doen is. Dan kies je toch ook gewoon voor optie 1?
quote:Op zondag 21 september 2008 19:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
homo. pedo. mensen die dat roepen zijn vaak zelf pedo én homo. geeft niet knaapje.
als je straks in de gevangenis komt vanwege het neuken van een minderjarige zal je ook wel met het andere in aanraking komen.
dank je. zijn we dan nu klaar met jouw vooringenomenheid?quote:
Omdat het niet de meest gangbare koppelvorming is, dat hoeft opzich niet erg te zijn, maar normaal is het niet.quote:Op zondag 21 september 2008 18:32 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Waarom niet? En als ze zich nou tot elkaar aangetrokken voelen? Waarom zou het dan niet 'normaal' zijn?
waarom is het niet normaal? omdat jij er anders over denkt?quote:Op zondag 21 september 2008 20:40 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Omdat het niet de meest gangbare koppelvorming is, dat hoeft opzich niet erg te zijn, maar normaal is het niet.
klinkt logisch.quote:Op zondag 21 september 2008 20:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waarom is het niet normaal? omdat jij er anders over denkt?
Normaal = volgens Van Dale volgens de regel, volgens de regel is gewoonlijk, doorgaans.quote:Op zondag 21 september 2008 20:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waarom is het niet normaal? omdat jij er anders over denkt?
nou dat betwijfel ik. de meeste mannen die ik ken zijn ouder. de dames erg tevreden. en al zou het buiten normaal zijn, is dat niet meteen een compliment?quote:Op zondag 21 september 2008 22:07 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Normaal = volgens Van Dale volgens de regel, volgens de regel is gewoonlijk, doorgaans.
Het is dus niet normaal omdat het niet doorgaans/gewoonlijk is dat er zo'n verschil tussen zit.
Aan je eigen reactie te lezen is motorrijdenn ook niet bevorderlijk voor je IQ.quote:Op zondag 21 september 2008 13:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
iets met potjes en deksels, anabolenslikkers hebben ook niet veel IQ (meer over)
Als je mij quote moet je het ook goed doen, ik schrijf niet dat het ongebruikelijk is dat de man ouder is, maar dat het ongebruikelijk is als het verschil zo groot is. Een nuanceverschil waar je zonder het te (willen) snappen overheenleest.quote:Op zondag 21 september 2008 22:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou dat betwijfel ik. de meeste mannen die ik ken zijn ouder. de dames erg tevreden. en al zou het buiten normaal zijn, is dat niet meteen een compliment?
zo te horen ben jij heel erg normaal. saaie eenheidsworst... labbekak.
quote:Op donderdag 25 september 2008 20:11 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Als je mij quote moet je het ook goed doen, ik schrijf niet dat het ongebruikelijk is dat de man ouder is, maar dat het ongebruikelijk is als het verschil zo groot is. Een nuanceverschil waar je zonder het te (willen) snappen overheenleest.
Daarnaast ben ik alles behalve een eenheidsworst, ik heb ook helemaal niet gezegd dat het erg is om anders te zijn dan anderen. Dat is weer een aanname die je doet, heel dom, het geeft eigenlijk aan dat je het zelf logisch vindt dat mensen die niet standaard zijn niet normaal gevonden worden. Er zijn heel veel mensen die niet normaal waren of zijn die ik erg hoog heb zitten, er is niets mis mee om anders te zijn. Uiteraard hierbij wel de nuance dat je ook te onconventioneel kunt zijn en dat onconventioneel zijn opzich niet een goede eigenschap is, het kan het dus wel zijn maar is het niet automatisch.
een voetbal wief...quote:Op donderdag 25 september 2008 20:59 schreef psv-gomes het volgende:
moet er niet aan denken.... sex met iemand die me pa kan zijn :S
ik ga tot 10 jaar ouder en meer niet
de goden zij bedankt met je klapdeurkut. en nee, zeg niet dat het niet zo is, want het is zo.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:11 schreef psv-gomes het volgende:
ik zie er niet voetbalwieferig uit hoor
maar ik wil niet eens dat je er in komt
quote:Op zondag 21 september 2008 03:57 schreef tong80 het volgende:
Ik ben 45 en kan beter neuken dan toen ik 23 was.
Waneer heb je tijd ?
Ja, dat denk jij!quote:Op donderdag 25 september 2008 21:15 schreef Furia het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn vader is maar net ietsje ouder dan jij. Ik ben blij dat hij dat soort taal niet gebruikt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
brrrrrr
jouw pa neukt ook nog graag jonge meisjes. maar dat zie jij niet. en daarnaast praat hij waarschijnlijk goorder dan je ooit hebt gelezen/ gehoord.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:15 schreef Furia het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn vader is maar net ietsje ouder dan jij. Ik ben blij dat hij dat soort taal niet gebruikt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
brrrrrr
Wat een lief naief meisjequote:Op donderdag 25 september 2008 21:15 schreef Furia het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
brrrrrr
quote:Op donderdag 25 september 2008 21:37 schreef SeLang het volgende:
[..]
Wat een lief naief meisje
Neuken?
Jij bent 14?quote:Op zondag 21 september 2008 12:46 schreef DenkaanHenk het volgende:
Ik zou het wel eens met een oudere vrouw willen doen, eentje van tussen de 25 en 30 ofzo. Die zijn meer ervaren meestal.
Nou...ken anders een surinaamse die heerlijk strak is hoorquote:ze is surinaams dus laat dat strakke maar achterwege.
Tja je bent al bijna 50 zie ikquote:Op vrijdag 26 september 2008 07:39 schreef DrDarwin het volgende:
Als ik masturbeer heb ik dan ook seks met een oudere man...?
Zeg, ik heb nog een jaar hoor.quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:03 schreef RaVen6 het volgende:
[..]
Tja je bent al bijna 50 zie ik...maarja in dit geval met je eigen leeftijd dus niet ouderrr
Okeej sorrie.quote:
Uit ervaring kan ik je mededelen dat je qua gevoel nooit veel ouder dan 23 wordt, en dat vrouwen met stijl en klasse nooit hun aantrekkingskracht verliezen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 07:58 schreef RaVen6 het volgende:
[..]
Okeej sorrie.![]()
Je bent zo oud als je je voelt zeggen ze he.![]()
Overigens ook niks mis met een lekkere MILF btw.![]()
En Bassie is een ouwe snoeperd.![]()
iewlquote:Op donderdag 25 september 2008 21:37 schreef SeLang het volgende:
[..]
Wat een lief naief meisje
Neuken?
Voor meisjes van 18 ben je dan ook een oudere man. Én woest aantrekkelijk.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:52 schreef Adolecens het volgende:
Ik ben 31 en werd laatst al voor oud aangezien...
quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:18 schreef Qwea het volgende:
ik val op oudere mannen. Dus sex met oudere mannen is ook geen probleem heur.
Jammer dat jij dan geen 18 meer bentquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:25 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Voor meisjes van 18 ben je dan ook een oudere man. Én woest aantrekkelijk.
Ik ben 19, mn vent is 30. Duurt straks al 4 jaarquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:24 schreef Miss-Madness het volgende:
Toen ik 18 was, had ik een "vriendje" van 31!![]()
Hij was dan wel getrouwd en bla bla bla, maar hij was erg goed in bed en heeft me wel wat dingetjes "bijgebracht" zeg maar. Lang heeft het natuurlijk niet geduurd, maar leuk en lekker was het wel!
Dus hij is als 26 jarige een relatie begonnen met een meisje van 15??quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben 19, mn vent is 30. Duurt straks al 4 jaar![]()
En hij is niet getrouwd. Nog niet althans
Nou, 16. Ik word binnenkort 20quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:42 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Dus hij is als 26 jarige een relatie begonnen met een meisje van 15??
daar houd ik wel een beetje een raar onderbuikgevoel aan over, maar hey, als het werkt voor jou...quote:
45 hierquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:32 schreef SallySellsSalt het volgende:
Jonge jongens prikkelen me te weinig. Als puber vond ik veertigers aantrekkelijk en nu nu nog steeds...
Toch...nooit met een veertiger gehad. Ben midden 30...dus het zal nu wel gaan komen... Nee, Tong, geen interesse ;-)
Veel meisjes vallen op oudere mannen? Volgens mij de meesten niet hoor...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:23 schreef Man-E-Faces het volgende:
Gek. Als een oudere man van 30 op jonge meisjes van 15 valt dan wordt ie uitgescholden voor Pedo, maar veel meisjes vallen dus wel op oudere mannen. En daar kan gewoon een topic over geopend worden zonder controverse. Confusing world this is.
Jij nietquote:Op zondag 21 september 2008 04:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan begint het pas maar kun je geen 18jarigen meer in bed lullen.
Tja...daar is geen wiskundige formule voor...maar op zich zijn ze van dezelfde generatie...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:09 schreef Man-E-Faces het volgende:
Een meisje naast mij zegt "Toen ik 17 was viel ik ook op jongens van 26-27 jaar" En een ander meisje knikt..
Vind jij 27 en 17-18 ook geen groot verschil dan? Blijkbaar zit die behoefte in veel (alle?) meisjes?
Totdat het jou zelf een keer gebeurt, dat de man waar jij mee getrouwd bent lekker met een veel jongere vrouw het bed in duikt...gewoon omdat ie jou te oud vind.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:24 schreef Miss-Madness het volgende:
Toen ik 18 was, had ik een "vriendje" van 31!![]()
Hij was dan wel getrouwd en bla bla bla, maar hij was erg goed in bed en heeft me wel wat dingetjes "bijgebracht" zeg maar. Lang heeft het natuurlijk niet geduurd, maar leuk en lekker was het wel!
Ik vind ouder wordende mannen wel degelijk extra aantrekkelijkquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:30 schreef Lola1 het volgende:
Vroeger vond ik een oudere man heel erg aantrekkelijk, maar dat was toen tot een jaar of 35, dat scheelde wel eens een jaar of 15 tot 20.
Ik ben nu 30 en vind oudere mannen(15 tot 20 jaar ouder) nu te oud worden....ga terug in leeftijd wat mannen betreft.
Omdat altijd gezegd word dat mannen naarmate ze ouder worden aantrekkelijker worden wilde ik gewoon weten hoe een ander daarover denkt.
Ik vind het een fabeltje, zie gewoon een ouder wordende man met grijs haar enz op een uitzondering na dan, maar dat vind ik ook bij vrouwen.
Dat heeft allemaal niks met oudere mannen te maken hoor, die onzin die je nou uitkraamt. Mijn vriend is 10 jaar ouder, en heeft niks van dat alles.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:03 schreef Man-E-Faces het volgende:
Mag ik vragen naar wat oudere manen zo aantrekt in jullie. Wat zegt het gevoel? Zijn het de rimpels die het em doen, de oude gezichts-uitdrukkingen, dat zwaarmoedige in de man, de 'wijsheid', zoeken jullie een pappa perhaps, is een taaie tamp lekker?, is betast worden door rimpeleige overwerkte handen geil?
Waarom? Werkt straks al bijna 4 jaar prima. Hoef je geen naar gevoel aan over te houden hoor. Pedofilie is het niet, en ik val nou eenmaal op oudere mannen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:48 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
daar houd ik wel een beetje een raar onderbuikgevoel aan over, maar hey, als het werkt voor jou...
Als hij op zoek is naar een geil sletje heb je hem zo ingepakt. Als je echter een duurzame relatie wilt dan zul je toch echt aan zijn niveau moeten voldoen. Of hij zoekt gewoon een dom meisje, dat kan ookquote:Op zondag 5 oktober 2008 01:09 schreef Walejya het volgende:
Wil het ook nog een keer proberen, misschien binnenkort.
Zoek nog wat tips van de oudere mannen hier: Moet ik nog ergens rekening mee houden>? Hoe laat ik mijn interesse blijken en hoe pak je hem in;-)?
Hij is 50+ btw.
Yep, voor mij ook geen jonge jongens. Mannen (en vrouwen) worden naarmate ze ouder worden bewuster van zichzelf, het leven enz. Dat maakt het zo aantrekkelijk. Dit wil natuurlijk niet zeggen dat iederéén aantrekkelijk is die 40 plus is!!! Mijn God, nee zeg...quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat heeft allemaal niks met oudere mannen te maken hoor, die onzin die je nou uitkraamt. Mijn vriend is 10 jaar ouder, en heeft niks van dat alles.
Ik zie mezelf nou eenmaal niet met een broekie van 19/20/21/22/23/24/25 lopen. Dat zijn meestal nog "kleine kinderen" die elk weekend willen stappen, zich niet permanent willen binden, geen duurzame overeenkomsten aan willen gaan, ect.
Doe mij dan maar een vent van 30 die opzich zelf woont, opzoek is naar iemand om samen te wonen, niet meer de drang heeft om elk weekend te stappen, ect.
Ik wil een vent die zn verantwoordelijkheid neemt, geen snotneusEn nee, ik steek mijn voorkeuren niet onder stoelen of banken idd
*Stem, die wordt dieper naarmate de man rijpt.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:27 schreef Man-E-Faces het volgende:
Er moeten toch wel mooie fysieke kenmerken aanwezig zijn als ik het zo hoor. Maar welke?
quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:49 schreef SallySellsSalt het volgende:
[..]
*Stem, die wordt dieper naarmate de man rijpt.
*Gezichtsuitdrukking en lichaamshouding van tevredenheid en acceptatie. Als tiener, twintiger, dertiger ben je vooral bezig met je te profileren, je te bewijzen, te compenseren enz.
*Het feit dat hij meer dan alleen geilheid inzet in bed. Een "diepere" connectie krijgt meerdere dimensies dan alleen ...nou ja...no need to explain...
Wat er onder je al wordt gezegd "je moet eerst jong zijn geweest om oud te worden"quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:57 schreef Man-E-Faces het volgende:
Laatste vraagje. Denken jullie dat een veel oudere man die in jullie ogen 'sexy' is dat kan zijn geworden zonder eerst die jonge, niet bindende, compenserende profileerder te zijn geweest?
Yep...levenservaring kun je niet bij de groenteboer halen...quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:57 schreef Man-E-Faces het volgende:
Laatste vraagje. Denken jullie dat een veel oudere man die in jullie ogen 'sexy' is dat kan zijn geworden zonder eerst die jonge, niet bindende, compenserende profileerder te zijn geweest?
quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:57 schreef Man-E-Faces het volgende:
Er is dus nog hoop voor jequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:23 schreef SallySellsSalt het volgende:
[..]
Yep...levenservaring kun je niet bij de groenteboer halen...
Mooi dat je "sexy" tussen aanhalingstekens zet, want het is een veel breder gevoel dan alleen dat.
Ik ben zelf 27. We kennen elkaar al bijna 10 jaar en er wordt weleens geflirt over en weer. Over een jaar zie ik hem niet zo vaak meer i.v.m. ander werk, dus kan ik nu mooi de stap gaan wagen. Duurzame relatie? Dat weet ik niet, normaal ga ik daar wel van uit maar door zijn leeftijd denk ik eerder aan een leuke tijd zolang het duurt. We zijn beiden vrijgezel overigens. Wil het sowieso 1 keer met hem gedaan hebben :-)quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als hij op zoek is naar een geil sletje heb je hem zo ingepakt. Als je echter een duurzame relatie wilt dan zul je toch echt aan zijn niveau moeten voldoen. Of hij zoekt gewoon een dom meisje, dat kan ook
Hoe oud ben je zelf?
Neuken die hap.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:43 schreef Walejya het volgende:
[..]
Ik ben zelf 27. We kennen elkaar al bijna 10 jaar en er wordt weleens geflirt over en weer. Over een jaar zie ik hem niet zo vaak meer i.v.m. ander werk, dus kan ik nu mooi de stap gaan wagen. Duurzame relatie? Dat weet ik niet, normaal ga ik daar wel van uit maar door zijn leeftijd denk ik eerder aan een leuke tijd zolang het duurt. We zijn beiden vrijgezel overigens. Wil het sowieso 1 keer met hem gedaan hebben :-)
10 jaar geleden vond ik hem trouwens niet aantrekkelijk, toen wilde hij zich nog meer bewijzen. Nu heeft hij een grijze bos haar en straalt hij inderdaad uit dat hij tevreden is met zijn leven en voel ik me meer op mijn gemak bij hem.
Mooi dat je het zo neerzet, nog mooier dat je je eigen pad volgt.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:40 schreef gastgebruikster het volgende:
(ben nieuw hier)
ik wilde dit even over dit onderwerp kwijt:
ik val vanaf mijn 12e (ben nu 19) op mannen van tussen (ongeveer) de 35 en 65. je ontkent het eerst, het is niet iets wat je makkelijk kan bespreken met vriendinnen of je ouders. maar ik heb het nu (allang) van mezelf geaccepteerd.
zoals ik ook wel aan dit topic merk: iedereen vind het over het algemeen toch raar, smerig, niet serieus te nemen etc. (ondanks het feit dat je er genoeg voorbeelden te vinden zijn, van zowel bekende als onbekende mensen). ook denken de meesten dat je 'geborgenheid, zekerheid, een vaderfiguur' etc. zoekt. maar dat is bullshit. bij mij gaat het daar in ieder geval absoluut niet om.
het is ook niet zo dat ik op alle ouwe lullen geil ofzo.
ik heb wel degelijk voorkeuren:
ze moeten verzorgd zijn (want sommige mannen lijken het na een bepaalde leeftijd niet belangrijk meer te vinden om zich te wassen ofzo); slank (een buikje is ok, na een bepaalde leeftijd is dat gewoon onvermijdelijk
); het liefst met een ringbaardje of matje en blank. om wat voorbeelden te geven, dit zijn 'bekendheden' die ik sexy vind: thom yorke, valery gergiev, jean reno en die man uit die 'kukident' reclame
.
oudere mannen zijn (in mijn ogen) de enige die de moeite waard zijn om sex mee te hebben (ik ben nog nooit met iemand van mijn eigen leeftijd of jonger geweest). jonge(re) mannen doen mij gewoon totaal niets. oudere mannen zijn sexier; meer ervaren; niet meer 'zoekende', hoeven zich niet meer te bewijzen en hebben hierdoor een bepaalde rust en zijn dominanter (wat ik zelf erg lekker vind).
de meeste reageren alsof iemand van 50 al fucking bejaard is (tegenwoordig wordt je al oud gevonden als je 25 bent). 'gerontofilie' is een seksuele voorkeur en geen afwijking. je kiest er ook niet bewust voor; het gebeurt gewoon.
ook al kan niemand mijn mening een fuck schelen; dit wilde ik even kwijt.
In veel van wat je zegt kan ik me vinden, veel had ik zelf getypt kunnen hebben.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:40 schreef gastgebruikster het volgende:
(ben nieuw hier)
ik val vanaf mijn 12e (ben nu 19) op mannen van tussen (ongeveer) de 35 en 65. je ontkent het eerst, het is niet iets wat je makkelijk kan bespreken met vriendinnen of je ouders. maar ik heb het nu (allang) van mezelf geaccepteerd.
zoals ik ook wel aan dit topic merk: iedereen vind het over het algemeen toch raar, smerig, niet serieus te nemen etc. (ondanks het feit dat je er genoeg voorbeelden te vinden zijn, van zowel bekende als onbekende mensen). ook denken de meesten dat je 'geborgenheid, zekerheid, een vaderfiguur' etc. zoekt. maar dat is bullshit. bij mij gaat het daar in ieder geval absoluut niet om.
ze moeten verzorgd zijn (want sommige mannen lijken het na een bepaalde leeftijd niet belangrijk meer te vinden om zich te wassen ofzo); slank (een buikje is ok, na een bepaalde leeftijd is dat gewoon onvermijdelijk
); het liefst met een ringbaardje of matje en blank. om wat voorbeelden te geven, dit zijn 'bekendheden' die ik sexy vind: thom yorke, valery gergiev, jean reno en die man uit die 'kukident' reclame
.
oudere mannen zijn (in mijn ogen) de enige die de moeite waard zijn om sex mee te hebben (ik ben nog nooit met iemand van mijn eigen leeftijd of jonger geweest). jonge(re) mannen doen mij gewoon totaal niets. oudere mannen zijn sexier; meer ervaren; niet meer 'zoekende', hoeven zich niet meer te bewijzen en hebben hierdoor een bepaalde rust en zijn dominanter (wat ik zelf erg lekker vind).
de meeste reageren alsof iemand van 50 al fucking bejaard is (tegenwoordig wordt je al oud gevonden als je 25 bent). 'gerontofilie' is een seksuele voorkeur en geen afwijking. je kiest er ook niet bewust voor; het gebeurt gewoon.
Ik ben reeds wat ouder, in goede staat en mijn pm staat aan.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:40 schreef gastgebruikster het volgende:
(ben nieuw hier)
.
ik vrees dat jouw gedachten niet zijn wat zij zoekt. zij zoekt juist geen oudere mannen die net gescheiden zijn en keihard op zoek zijn uit frustratie. zij zoekt berusting.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:30 schreef Uierboord het volgende:
[..]
Ik ben reeds wat ouder, in goede staat en mijn pm staat aan.
Ik wacht op je...
Mooizo, ik ben nog getrouwd, dus bring it on!!!!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vrees dat jouw gedachten niet zijn wat zij zoekt. zij zoekt juist geen oudere mannen die net gescheiden zijn en keihard op zoek zijn uit frustratie. zij zoekt berusting.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:13 schreef Kas777 het volgende:
Dus voor alle jonge mensen die 30 al oud vinden: beperk je niet door te denken dat sex na de 30 vies en zeldzaam wordt. Of je kiest voor iemand die (veel) ouder is dan jezelf moet iedereen zelf weten, maar veroordeel niet meteen op basis van aannames die niet kloppen.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:30 schreef Uierboord het volgende:
[..]
Ik ben reeds wat ouder, in goede staat en mijn pm staat aan.
Ik wacht op je...
Ja joh, ga er ff serieus op in...quote:
Na je 30ste verandert dat weerquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:44 schreef lucienne2 het volgende:
ik wil wel graag dat de man ouder is dan ik ben. Altijd wel oudere mannen gehad ook. van +2 jaar tot +17jaar
Hoezo, ik heb met mn 10 jaar oudere vriend toch ook geyle bats sex.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:53 schreef mike_hunt het volgende:
Na alles zo gelezen te hebben, worden er twee dingen verward. Topic is 'sex met oudere mannen' en sommigen hier hebben het over een relatie. Dat zijn twee verschillende dingen.
Of is dat voor de dames hier hetzelfde?
geyle bats sex? ik moest keihard lachenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoezo, ik heb met mn 10 jaar oudere vriend toch ook geyle bats sex.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:14 schreef Garisson72 het volgende:
Is het misschien handig als ik mij hier even meld?
Toch maar even weggehaaldquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:14 schreef Garisson72 het volgende:
Is het misschien handig als ik mij hier even meld?
ben jij een wijfje?quote:
zit! lig! wijdbeens!quote:
ouderwets? wie weet. als je maar kletsnat wordt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:27 schreef Walejya het volgende:
Ben jij een oudere reu dan?
Nou alstie rijk is maakt ut niks uit meerquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:53 schreef mike_hunt het volgende:
Na alles zo gelezen te hebben, worden er twee dingen verward. Topic is 'sex met oudere mannen' en sommigen hier hebben het over een relatie. Dat zijn twee verschillende dingen.
Of is dat voor de dames hier hetzelfde?
Das ook wel weer waar. Geld maakt mensen mooiquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:20 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou alstie rijk is maakt ut niks uit meer
getrouwd samenwonend whatever...
Haha geintje...zo is xhe toch nie?
jawel. jij staat symbool voor elke vrouw.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:20 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou alstie rijk is maakt ut niks uit meer
getrouwd samenwonend whatever...
Haha geintje...zo is xhe toch nie?
enge nicht!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Das ook wel weer waar. Geld maakt mensen mooi![]()
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:30 schreef mike_hunt het volgende:
eng?! hahah nichten zijn handtasjes en dat ben ik niet.i'm a hot fuck!
hehequote:Op zondag 21 september 2008 05:46 schreef Atreyu het volgende:
Interessant verhaal, alleen had ik niet verwacht dat ik op mn 29e te jong zou zijn voor een meisje van 19, haha.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:40 schreef gastgebruikster het volgende:
(ben nieuw hier)
ik val vanaf mijn 12e (ben nu 19) op mannen van tussen (ongeveer) de 35 en 65.
Respect. Eloquent ook; ik gok dat je ook veel leert van je oudere heren.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:40 schreef gastgebruikster het volgende:
(ben nieuw hier)
.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:42 schreef BetweenTheButtons het volgende:
[..]
Interessant verhaal, alleen had ik niet verwacht dat ik op mn 29e te jong zou zijn voor een meisje van 19, haha.
Mijn ex was destijds 23, en echt een broekkie gewoon. Elk weekend naar zn vrienden, elk weekend blowen, ect.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Val eigenlijk altijd al op "oudere" mannen.
Nu heb ik mijn man gevonden... ik 32 hij 47. Mijn droomman, mijn alles ,mijn grote liefde.
Toen ik 13 was werd ik verliefd op mijn leraar van 42, verstandige leraar was dat, die wilde er niks van weten en heeft me uitgelegd dat ik toch te jong was en hij te oudToen kon ik wel doodgaan, nu ben ik dankbaar dat hij het zo heeft gedaan
Je ziet er niet goed genoeg uitquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:39 schreef yoeri40 het volgende:
tja zelf ben ik 42 maar merk niet dat jongere vrouwen meer aandacht voor me hebben. ik zou in ieder geval gecharmeerd zijn en best wel sex willen met een jongere meid; maar een relatie? No way
dat heeft niks met leeftijd te maken..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn ex was destijds 23, en echt een broekkie gewoon. Elk weekend naar zn vrienden, elk weekend blowen, ect.
Nee, ik voel me serieus gezegend met mn huidige vriend van 30.
Die ben ik dus écht nog niet tegen gekomen. Terwijl de mensen waarmee ik omga 30 en 30+ toch thuis op de bank zitten, het over kinderen hebben, of zelfs kinderen krijgenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:06 schreef Godshand het volgende:
[..]
dat heeft niks met leeftijd te maken..
nog genoeg 30ers die elk weekend feesten en drinken...
het heeft meer met je levensinstelling te maken..
er zijn ook wel jongens van 23, die liever rustig op de bank zitten en graag een strandwandeling met je doen. je moet ze alleen even vinden
Het is alleen jammer voor jou dat je innerlijk zo fucked up isquote:Op zondag 21 september 2008 05:46 schreef Atreyu het volgende:
ben 41, zullen wij het een keertje doen?quote:Op zondag 21 september 2008 03:07 schreef Lola1 het volgende:
Hm wat vinden de vrouwen van sex met oudere mannen??
Ik persoonlijk ga tot 45 en geen jaar oudernou ja een jaartje dan.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:03 schreef Man-E-Faces het volgende:
Mag ik vragen naar wat oudere manen zo aantrekt in jullie. Wat zegt het gevoel? Zijn het de rimpels die het em doen, de oude gezichts-uitdrukkingen, dat zwaarmoedige in de man, de 'wijsheid', zoeken jullie een pappa perhaps, is een taaie tamp lekker?, is betast worden door rimpeleige overwerkte handen geil?
Waarom eigenlijk? 16 - 26/20-30quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:48 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
daar houd ik wel een beetje een raar onderbuikgevoel aan over, maar hey, als het werkt voor jou...
Ben jij een vrouw?quote:Op zondag 7 december 2008 14:18 schreef Juvenalis het volgende:
Feest van herkenning hier.
Okay, iets te oud, maar zie uitstraling:
[ afbeelding ]
Hoffelijk, wijs, kracht
Jij houdt net zoals de meisjes hier ook van oude mannenquote:
Ik kan mij voorstellen dat deze man aantrekkelijk is voor vrouwen die van oudere mannen houden. Hij heeft een erg positieve uitstralingquote:Op zondag 7 december 2008 14:18 schreef Juvenalis het volgende:
[ afbeelding ]
Hoffelijk, wijs, kracht
hangt dat er niet helemaal vanaf hoe oud of jong de man in kwestie zich voelt? Ik zit precies aan de andere kant het geheel, en zit op een paar jaar na bijna van die magische 4 af. Helaas zou ik bijna zeggen, want behalve dat het mijn fysieke leeftijd is, heb ik nooit zoveel gehad met mijn leeftijdsgenoten en heb ik veel meer met jongere mensen, en dus ook vrouwen. Ik val ook meestal voor vrouwen die toch 10 jaar jonger of meer zijn dan ik zelf ben. Juist omdat ik daar veel meer een raakvlak mee heb dan met oudere vrouwen, (uitzonderingen daar gelaten)quote:Op zondag 7 december 2008 14:10 schreef Luxuria het volgende:
Ik vind het echt niks om sex te hebben (maar ook geen liefde) met een jongen van mijn leeftijd. Mijn hele leven ben ik op oudere mannen gevallen en nooit op iemand van mijn eigen leeftijd. Ik vind ze heerlijk, zo lekker mannelijk!
Dan val ik vooral op rond de 30-40, maar ik vind het wel moeilijk daar een relatie mee te starten. Als je een relatie hebt met iemand van je eigen leeftijd groei je samen op (als je nog jong bent), je ontdekt het leven samen. En als je wat met iemand van in de 30 krijgt hoe moet het dan met kinderen? Ik vind het wel oud als een man op zijn 40e pas kinderen krijgt.
quote:Op zondag 7 december 2008 16:44 schreef Queen_E het volgende:
nou die vind k een beetje te oud hoor.. Mooie uitstraling oke maar om er nou sex mee te hebben nee
Bij mij zal de grens liggen bij ong. 30-35 (ben zelf 21)
quote:Op zondag 7 december 2008 17:36 schreef Juvenalis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij is dit Paul wat jonger
Nu wel neukbaar?
Dat heeft er idd ook mee te maken. Ik ken ook een man die 33 is maar veel omgaat met jongens van een jaar of 24 en zich ook zo voelt. Maar kwa kinderen krijgen maakt dat voor mij geen verschil, dan gaat het mij om het getal. Ik ben nu 19 en ik krijg misschien kinderen als ik een jaar of 25 ben, niet eerder, dan is mijn liefde bijvoorbeeld al 41. Ik vind dat persoonlijk best oud om je eerste kind te krijgen.quote:Op zondag 7 december 2008 17:33 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hangt dat er niet helemaal vanaf hoe oud of jong de man in kwestie zich voelt? Ik zit precies aan de andere kant het geheel, en zit op een paar jaar na bijna van die magische 4 af. Helaas zou ik bijna zeggen, want behalve dat het mijn fysieke leeftijd is, heb ik nooit zoveel gehad met mijn leeftijdsgenoten en heb ik veel meer met jongere mensen, en dus ook vrouwen. Ik val ook meestal voor vrouwen die toch 10 jaar jonger of meer zijn dan ik zelf ben. Juist omdat ik daar veel meer een raakvlak mee heb dan met oudere vrouwen, (uitzonderingen daar gelaten)
Maar als hij zijn haren anders heeft is hij waarschijnlijk wel neukbaarquote:
Dat is een gevolg van je keuze om iets met een oudere man te beginnen. Niet onlogisch en zelfs begrijpbaar tot op zekere hoogte. Wel pijnlijk voor de man wiens hart je breekt op het moment dat je kinderen wil krijgen. Hij heeft/had je lief totdat je hem aan de kant schoof voor een jongere man omdat je een kinderwens kreeg. Maar goed jouw reactie is puur gebaseerd op theorie, want wie weet ben je over 6 jaar wel zo ontzettend gelukkig met je 41 jarige vriend, dat je zoiets hebt van fuck de wereld, we hebben het goed en we kunnen best samen een kind opvoeden, In de praktijk sta je er altijd anders in dan je in theorie had kunnen bedenkenquote:Op zondag 7 december 2008 18:30 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dat heeft er idd ook mee te maken. Ik ken ook een man die 33 is maar veel omgaat met jongens van een jaar of 24 en zich ook zo voelt. Maar kwa kinderen krijgen maakt dat voor mij geen verschil, dan gaat het mij om het getal. Ik ben nu 19 en ik krijg misschien kinderen als ik een jaar of 25 ben, niet eerder, dan is mijn liefde bijvoorbeeld al 41. Ik vind dat persoonlijk best oud om je eerste kind te krijgen.
Ik val op oudere mannen, maar hier dan toch echt totaal weer niet opquote:Op zondag 7 december 2008 14:18 schreef Juvenalis het volgende:
[ afbeelding ]
Hoffelijk, wijs, kracht
ben ik dan de enige die het niet ziet?quote:Op zondag 7 december 2008 16:56 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ik kan mij voorstellen dat deze man aantrekkelijk is voor vrouwen die van oudere mannen houden. Hij heeft een erg positieve uitstraling.
nee, nog steeds nietquote:Op zondag 7 december 2008 17:36 schreef Juvenalis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij is dit Paul wat jonger
Nu wel neukbaar?
Stel ik wil over laten we zeggen 6 jaar kinderen. Oke, laten we er 8 van maken. Weet ik veel.quote:Op zondag 7 december 2008 18:30 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dat heeft er idd ook mee te maken. Ik ken ook een man die 33 is maar veel omgaat met jongens van een jaar of 24 en zich ook zo voelt. Maar kwa kinderen krijgen maakt dat voor mij geen verschil, dan gaat het mij om het getal. Ik ben nu 19 en ik krijg misschien kinderen als ik een jaar of 25 ben, niet eerder, dan is mijn liefde bijvoorbeeld al 41. Ik vind dat persoonlijk best oud om je eerste kind te krijgen.
Jij valt niet op stijlvolle mannen, maar op paupers.quote:Op zondag 7 december 2008 20:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
ben ik dan de enige die het niet ziet?
Er is niks opwindends aanquote:Op zondag 7 december 2008 20:42 schreef Juvenalis het volgende:
[..]
Jij valt niet op stijlvolle mannen, maar op paupers.
Hoe kun je Paul f. van vlissingen niet opwindend vinden?
Ja natuurlijk, ik zet mijn man daarvoor echt niet aan de kant! Maar ik bedoel dat ik dat een beetje een nadeel vind zeg maar aan het op oudere mannen vallenquote:Op zondag 7 december 2008 18:45 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Dat is een gevolg van je keuze om iets met een oudere man te beginnen. Niet onlogisch en zelfs begrijpbaar tot op zekere hoogte. Wel pijnlijk voor de man wiens hart je breekt op het moment dat je kinderen wil krijgen. Hij heeft/had je lief totdat je hem aan de kant schoof voor een jongere man omdat je een kinderwens kreeg. Maar goed jouw reactie is puur gebaseerd op theorie, want wie weet ben je over 6 jaar wel zo ontzettend gelukkig met je 41 jarige vriend, dat je zoiets hebt van fuck de wereld, we hebben het goed en we kunnen best samen een kind opvoeden, In de praktijk sta je er altijd anders in dan je in theorie had kunnen bedenken
Wat ik probeer te zeggen is, dat ouwe mannen ook nog steeds een prima vader kunnen zijn. Tuurlijk is het anders een vader van zeg 26, Eerlijk denk ik dat een man van 36 die zich nog geen 36 voelt een prima vader kan zijn, maar dan preek ik meer voor mijn eigen kerk ik in dezequote:Op zondag 7 december 2008 20:49 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, ik zet mijn man daarvoor echt niet aan de kant! Maar ik bedoel dat ik dat een beetje een nadeel vind zeg maar aan het op oudere mannen vallen
quote:Op zondag 7 december 2008 20:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Er is niks opwindends aan![]()
Ik zie het echt niet hoor.
En wat is daar pauper aan?quote:
dan ga je duidelijk met de verkeerde mensen omquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die ben ik dus écht nog niet tegen gekomen. Terwijl de mensen waarmee ik omga 30 en 30+ toch thuis op de bank zitten, het over kinderen hebben, of zelfs kinderen krijgen
quote:Op zondag 7 december 2008 21:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
En wat is daar pauper aan?Het is eerder pauper om over smaak te twisten, terwijl daar écht niet over te twisten valt.
Ik bedoel ook niet dat zij geen goede vaders zijn, helemaal niet. Het gaat mij puur om het getal. Het is niet erg om op die leeftijd kinderen te krijgen maar ik vind het persoonlijk niks. Ik wil zelf het liefste rond mijn 25e kinderen, ik vind het best oud als je op je 40e pas je eerste kind krijgt.quote:Op zondag 7 december 2008 20:54 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Wat ik probeer te zeggen is, dat ouwe mannen ook nog steeds een prima vader kunnen zijn. Tuurlijk is het anders een vader van zeg 26, Eerlijk denk ik dat een man van 36 die zich nog geen 36 voelt een prima vader kan zijn, maar dan preek ik meer voor mijn eigen kerk ik in deze
Ja, ik zou dat niet willen. Ik hou sowieso niet echt van uitgaan. 1x per half jaar is meer dan zat IMHO.quote:Op zondag 7 december 2008 23:49 schreef mental het volgende:
[..]
dan ga je duidelijk met de verkeerde mensen om
ik ben zelf bijna 27, ik heb een vriendin die word 35 en ik moet haar met enige regelmaat mee naar huis slepen uit de kroeg... toegegeven het is gezellig geweest en ze gaat dan zo gruwelijk los als we thuis zijn..... maar dat terzijde ahum
je gaat me toch niet vertellen dat je de rest van het jaar met zijn tweeen op de bank zit hart in actie te kijken hequote:Op maandag 8 december 2008 14:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, ik zou dat niet willen. Ik hou sowieso niet echt van uitgaan. 1x per half jaar is meer dan zat IMHO.
eigenlijk zocht je dan niet persé een oudere man, eerder een saaie lulquote:Op maandag 8 december 2008 14:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, ik zou dat niet willen. Ik hou sowieso niet echt van uitgaan. 1x per half jaar is meer dan zat IMHO.
Hart in actie zuigtquote:Op maandag 8 december 2008 15:26 schreef mental het volgende:
[..]
je gaat me toch niet vertellen dat je de rest van het jaar met zijn tweeen op de bank zit hart in actie te kijken he
want dan haal je naar mijn mening niet echt veel uit het leven, je moet zelf weten hoe je je leven indeelt hoor
begrijp me goed, het is ieder zijn keuze hoe hij of zij wil leven maar ik zou het dan doodzonde vinden
Neh, hij is niet saai. Zoals in de post hier beneden staat, gaat hij wel uit. Ik blijf dan lekker saai thuisquote:Op maandag 8 december 2008 15:30 schreef Godshand het volgende:
[..]
eigenlijk zocht je dan niet persé een oudere man, eerder een saaie lul
zeg dat dan
maar je bent dus wel met me eens dat jouw definitie van een goede lovert dus niet persee leeftijdgebonden hoeft te wezen, ben met je eens dat het in de regelmaat wel zo is maar regels zijn er om gebroken te wordenquote:Op maandag 8 december 2008 17:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neh, hij is niet saai. Zoals in de post hier beneden staat, gaat hij wel uit. Ik blijf dan lekker saai thuis
Eens, maar zoals ik al zei ken ik geen mensen van mijn leeftijd die niet wekelijks in de kroeg hangen, in de disco uit hun dak gaan, e.d.quote:Op maandag 8 december 2008 20:38 schreef mental het volgende:
[..]
maar je bent dus wel met me eens dat jouw definitie van een goede lovert dus niet persee leeftijdgebonden hoeft te wezen, ben met je eens dat het in de regelmaat wel zo is maar regels zijn er om gebroken te worden
AAIIH mijn verhaal!!!quote:Op zondag 21 september 2008 04:17 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het is maar net hoe oud je zelf bent. Ik was op mijn 14e megaverliefd op een man van 36, hij zag mij niet echt staan natuurlijk![]()
![]()
Sex met een oudere man als mij heb ik nu al en dat bevalt prima, hij is 42 en goed afgericht![]()
Ik denk dat jij een rimpelig oud mannetje met een bierbuik bedoelt..........Nou nee, daar zou ik het (denk ik) niet mee kunnen maar liefde is blind ej
23 en oud....ppffffffffquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:45 schreef Countess het volgende:
[..]
AAIIH mijn verhaal!!!![]()
Nou ja, ik was 14 en hij 33, geloof ik.
En nu ben ik 23 jaar OUD, ik ben echt een oud wijf![]()
Ik heb er niks op tegen als een leuke vent 45 zou zijn.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:45 schreef Countess het volgende:
23 associeer ik nog met jong, vrolijk en strak eerder gezegd,,,quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:45 schreef Countess het volgende:
[..]
AAIIH mijn verhaal!!!![]()
Nou ja, ik was 14 en hij 33, geloof ik.
Ik heb er niks op tegen als een leuke vent 45 zou zijn.
Ik snap het wel, zij denkt misschien dat ze te oud is voor de mannen van rond de 40, dat ze liever een meid van 19 willen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
23 associeer ik nog met jong, vrolijk en strak eerder gezegd,,,
bwahahahahahahaha!quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:50 schreef MikeyMo het volgende:
ik heb daar geen weet van, ik ben eeuwig 24
eerder liever een meid van 25...quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:50 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik snap het wel, zij denkt misschien dat ze te oud is voor de mannen van rond de 40, dat ze liever een meid van 19 willen.
quote:Op woensdag 10 december 2008 08:44 schreef servus_universitas het volgende:
Ik kan mij heel goed voorstellen hoor dat (jonge) vrouwen zich meer aangetrokken voelen tot oudere mannen en niet mannen van rond dezelfde leeftijd. Ik denk dat dat vooral ook te maken heeft met de geestelijke overeenkomsten. Gedurende de jongere jaren zijn vrouwen over het algemeen geestelijk rijper dan mannen. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk, maar over het algemeen dus.
Karl Popper
[ afbeelding ]
Goed, in seksueel opzicht zal deze man op bovenstaande voor de meesten te oud zijn, maar toch. Zijn gelaat en de uitdrukking, ik als heteroseksuele man vind dat zelfs erg aantrekkelijk.Niet seksueel gezien, maar als mens tot mens.
Juist. Ik ben al een beetje gepasseerd héquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:50 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik snap het wel, zij denkt misschien dat ze te oud is voor de mannen van rond de 40, dat ze liever een meid van 19 willen.
Ja idd, ik had/heb dit ook. Tussen 13 en 17 denk ik dat ik te jong ben. En nu ben ik ook bang om ouder te worden, bang dat ze mij te oud vinden en niet meer willen..quote:Op donderdag 11 december 2008 18:32 schreef Countess het volgende:
[..]
Juist. Ik ben al een beetje gepasseerd hé![]()
Toch is het best lastig om tussen je 13e en 17e alleen maar op oudere mannen te vallen, steevast een jaar of 20 ouder dan ik.
Kansloos was dat altijd![]()
Te jong bestaat niet bij vrouwen (mits legaal).quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:50 schreef Luxuria het volgende:
Tussen 13 en 17 denk ik dat ik te jong ben.
Lijkt me een beetje kort door de bocht maar goed.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:19 schreef SeLang het volgende:
[..]
Te jong bestaat niet bij vrouwen (mits legaal).
Mannen die een volgroeide 16 of 17 jarige niet lekker vinden zijn homofiel.
Maar dan zijn ze vaak al getrouwd of ze hebben een paar dagen in de week hun kind over de vloer.... Meid je weet niet wat je mist (24 jaar)quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lijkt me een beetje kort door de bocht maar goed.
Ik val ook op oudere mannenNou ja tot max. 36/37 jaar in ieder geval, ben zelf 22.
Nou zet dat beter presteren in bed ook maar als voordeel bij oudere mannen hoorquote:Op zaterdag 13 december 2008 20:08 schreef Nostress het volgende:
Voordeel van oudere man : Serieuzer, hebben meer respect en meestal meer geld
Voordeel jongere man : Presteert over het algemeen beter in bed![]()
Zeg jij als vrouw dat, ontkracht ik dat verhaal van geld even.quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou zet dat beter presteren in bed ook maar als voordeel bij oudere mannen hoor(uiteraard zijn er vast uitzonderingen)
Er zijn genoeg leuke ongetrouwde mannen zonder kinderen over van 30-37quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:08 schreef Marmex het volgende:
[..]
Maar dan zijn ze vaak al getrouwd of ze hebben een paar dagen in de week hun kind over de vloer.... Meid je weet niet wat je mist (24 jaar)
Ongetrouwde 40-jarige miljonair zonder kinderen mag ook?quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er zijn genoeg leuke ongetrouwde mannen zonder kinderen over van 30-37Iemand met kinderen zit ik inderdaad niet op te wachten.
De hoeveelheid geld waarover een man beschikt maakt me niks uit, en 40 is te oud.. Dus neequote:Op zaterdag 13 december 2008 20:19 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ongetrouwde 40-jarige miljonair zonder kinderen mag ook?
Goedzo, geen toxic wife dusquote:Op zaterdag 13 december 2008 20:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De hoeveelheid geld waarover een man beschikt maakt me niks uit, en 40 is te oud.. Dus nee
tussen 30 en 37 checkquote:Op zaterdag 13 december 2008 20:08 schreef Marmex het volgende:
[..]
Maar dan zijn ze vaak al getrouwd of ze hebben een paar dagen in de week hun kind over de vloer.... Meid je weet niet wat je mist (24 jaar)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
Altijd serieus is ook niet leuk.quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:45 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
tussen 30 en 37 check
niet getrouwd check
geen kinderen check
serieuzer, kut... hier gaat het soms mis... Dat is nu precies waarom ik vaker op jongere meisjes val, die zijn juist nog niet zo druk bezig met carriere en weet ik veel wat zut allemaal nog meer. Serieus prima, maar niet heel de tijd aub.
Precies. Nouja een paar jaar ouder, alle. Maar een 30er zou ik persoonlijk al niet doen, als iemand van 22.quote:Op zondag 21 september 2008 03:23 schreef SpecialK het volgende:
denk ook dat het voor mannen anders ligt dan voor vrouwen, meeste vrouwen lopen kwa mentale leeftijd een stuk voor op mannen. Denk dat een vrouw vanaf een jaar of 23 ongeveer wel weet wat ze wilt. Mannen daarintegen pas vanaf een jaar of 28. Tenminste, hier spreek ik vanuit mijn eigen belevingswereldje. Nu ben ik volgens mij geen ' normaal' geval, want ik heb een aantal jaar beetje stil gestaan en mijn mentale leeftijd wijkt een beetje van mijn fysieke. En hoe leuk dat ook klinkt, het is niet altijd even handig. Zeker niet op emotioneel vlak.quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:04 schreef Sessy het volgende:
[..]
Precies. Nouja een paar jaar ouder, alle. Maar een 30er zou ik persoonlijk al niet doen, als iemand van 22.
En hoe oud ben jij dan... en volgens mij gaat het er niet om hoe oud je er uit ziet maar hoe oud je je gedraagt en voeltquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:50 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ja idd, ik had/heb dit ook. Tussen 13 en 17 denk ik dat ik te jong ben. En nu ben ik ook bang om ouder te worden, bang dat ze mij te oud vinden en niet meer willen..
Je bent 19 , dat is toch hartstikke jong? En tja, ouder word je toch wel. Je kunt daar wel mee zitten, maar dat verandert niets aan de realiteit.quote:Op maandag 15 december 2008 12:50 schreef Luxuria het volgende:
Dat klopt ook wel, ik ben 19. Ik voelde me eerst te oud voor mannen, dat ze liever een jong ding hebben, maar dat is meestal niet serieus maar voor de lust (ook wel misbruik van de situatie dat ze nog jong is). Maar ik ben ook nog jong, het leeftijdsverschil is toch wel minstens 10 jaar. Maar nu is het gelijkwaardiger omdat ik ook volwassen ben.
En 16 (m) - 26 (v) is dan weer niet te groot?quote:Op maandag 15 december 2008 21:53 schreef mister-v het volgende:
Phoe ik vind het wel een beetje ruim geformuleerd nog oudere man / jongere vrouw...
Ikzelf vind dat 16 (v)- 26 (m) een te groot verschil is,
maar als ik nu hoor 14 (v) - 36 (m) valt dat dus wel mee...
Nee (nog) niet.quote:Op maandag 15 december 2008 20:49 schreef Luxuria het volgende:
Heb je ook ervaring met oudere mannen countess?
Zou jij je pm eens aan willen zetten? Ik wil je graag wat dingen vragenquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:06 schreef Countess het volgende:
[..]
Nee (nog) niet.
Ik twijfel heel erg of ik daar nou wel aan moet beginnen, alhoewel ik nu natuurlijk ook 23 ben, dus ook al een stuk ouder
Eerst pics plaatsenquote:Op woensdag 17 december 2008 12:36 schreef yoeri40 het volgende:
Jongere meiden met interesse mogen me ook altijd PMen-)
ligt eraan. Ik word zelf straks 20. 27 is wel een beetje jongquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:02 schreef Matel het volgende:
Ik ben zelf 27, dus mag mezelf toch al als een 'oudere' jongeman beschouwen denk ikIk val op jongere dames, dus dat is dan weer een voordeel voor mij
Bij ons gaat het ook nog steeds prima. Ik heb dat hele huilie gedoe van mensen nooit begrepen.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:34 schreef NiSe88 het volgende:
Mijn vriend is 37 en ik ben 20, moet zeggen dat ik er eigenlijk weinig van merk. Toen we wat met elkaar kregen was ik 19 en hij dus 36. Ondertussen zijn we nu bezig met een huis kopen en het gaat allemaal prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |