homo. pedo. mensen die dat roepen zijn vaak zelf pedo én homo. geeft niet knaapje.quote:Op zondag 21 september 2008 19:39 schreef muay-toy het volgende:
Allemaal wannabee homo's hier. Jullie zijn gewoon pedo en durven er niet voor uit te komen.
Ik kies zowiezo voor optie 1.quote:Op zondag 21 september 2008 19:38 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Stel je voor dat je 20 bent en je kunt kiezen tussen een ervaren oudere man die weet hoe hij vrouwen moet behandelen en behagen of een stuntelende puistige kleuterstudent die geen idee heeft wat hij aan het doen is. Dan kies je toch ook gewoon voor optie 1?
quote:Op zondag 21 september 2008 19:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
homo. pedo. mensen die dat roepen zijn vaak zelf pedo én homo. geeft niet knaapje.
als je straks in de gevangenis komt vanwege het neuken van een minderjarige zal je ook wel met het andere in aanraking komen.
dank je. zijn we dan nu klaar met jouw vooringenomenheid?quote:
Omdat het niet de meest gangbare koppelvorming is, dat hoeft opzich niet erg te zijn, maar normaal is het niet.quote:Op zondag 21 september 2008 18:32 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Waarom niet? En als ze zich nou tot elkaar aangetrokken voelen? Waarom zou het dan niet 'normaal' zijn?
waarom is het niet normaal? omdat jij er anders over denkt?quote:Op zondag 21 september 2008 20:40 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Omdat het niet de meest gangbare koppelvorming is, dat hoeft opzich niet erg te zijn, maar normaal is het niet.
klinkt logisch.quote:Op zondag 21 september 2008 20:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waarom is het niet normaal? omdat jij er anders over denkt?
Normaal = volgens Van Dale volgens de regel, volgens de regel is gewoonlijk, doorgaans.quote:Op zondag 21 september 2008 20:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waarom is het niet normaal? omdat jij er anders over denkt?
nou dat betwijfel ik. de meeste mannen die ik ken zijn ouder. de dames erg tevreden. en al zou het buiten normaal zijn, is dat niet meteen een compliment?quote:Op zondag 21 september 2008 22:07 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Normaal = volgens Van Dale volgens de regel, volgens de regel is gewoonlijk, doorgaans.
Het is dus niet normaal omdat het niet doorgaans/gewoonlijk is dat er zo'n verschil tussen zit.
Aan je eigen reactie te lezen is motorrijdenn ook niet bevorderlijk voor je IQ.quote:Op zondag 21 september 2008 13:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
iets met potjes en deksels, anabolenslikkers hebben ook niet veel IQ (meer over)
Als je mij quote moet je het ook goed doen, ik schrijf niet dat het ongebruikelijk is dat de man ouder is, maar dat het ongebruikelijk is als het verschil zo groot is. Een nuanceverschil waar je zonder het te (willen) snappen overheenleest.quote:Op zondag 21 september 2008 22:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou dat betwijfel ik. de meeste mannen die ik ken zijn ouder. de dames erg tevreden. en al zou het buiten normaal zijn, is dat niet meteen een compliment?
zo te horen ben jij heel erg normaal. saaie eenheidsworst... labbekak.
quote:Op donderdag 25 september 2008 20:11 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Als je mij quote moet je het ook goed doen, ik schrijf niet dat het ongebruikelijk is dat de man ouder is, maar dat het ongebruikelijk is als het verschil zo groot is. Een nuanceverschil waar je zonder het te (willen) snappen overheenleest.
Daarnaast ben ik alles behalve een eenheidsworst, ik heb ook helemaal niet gezegd dat het erg is om anders te zijn dan anderen. Dat is weer een aanname die je doet, heel dom, het geeft eigenlijk aan dat je het zelf logisch vindt dat mensen die niet standaard zijn niet normaal gevonden worden. Er zijn heel veel mensen die niet normaal waren of zijn die ik erg hoog heb zitten, er is niets mis mee om anders te zijn. Uiteraard hierbij wel de nuance dat je ook te onconventioneel kunt zijn en dat onconventioneel zijn opzich niet een goede eigenschap is, het kan het dus wel zijn maar is het niet automatisch.
een voetbal wief...quote:Op donderdag 25 september 2008 20:59 schreef psv-gomes het volgende:
moet er niet aan denken.... sex met iemand die me pa kan zijn :S
ik ga tot 10 jaar ouder en meer niet
de goden zij bedankt met je klapdeurkut. en nee, zeg niet dat het niet zo is, want het is zo.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:11 schreef psv-gomes het volgende:
ik zie er niet voetbalwieferig uit hoor
maar ik wil niet eens dat je er in komt
quote:Op zondag 21 september 2008 03:57 schreef tong80 het volgende:
Ik ben 45 en kan beter neuken dan toen ik 23 was.
Waneer heb je tijd ?
Ja, dat denk jij!quote:Op donderdag 25 september 2008 21:15 schreef Furia het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn vader is maar net ietsje ouder dan jij. Ik ben blij dat hij dat soort taal niet gebruikt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
brrrrrr
jouw pa neukt ook nog graag jonge meisjes. maar dat zie jij niet. en daarnaast praat hij waarschijnlijk goorder dan je ooit hebt gelezen/ gehoord.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:15 schreef Furia het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn vader is maar net ietsje ouder dan jij. Ik ben blij dat hij dat soort taal niet gebruikt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
brrrrrr
Wat een lief naief meisjequote:Op donderdag 25 september 2008 21:15 schreef Furia het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
brrrrrr
quote:Op donderdag 25 september 2008 21:37 schreef SeLang het volgende:
[..]
Wat een lief naief meisje
Neuken?
Jij bent 14?quote:Op zondag 21 september 2008 12:46 schreef DenkaanHenk het volgende:
Ik zou het wel eens met een oudere vrouw willen doen, eentje van tussen de 25 en 30 ofzo. Die zijn meer ervaren meestal.
Nou...ken anders een surinaamse die heerlijk strak is hoorquote:ze is surinaams dus laat dat strakke maar achterwege.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |