daar bestaat een woord voor geloof ik? er was ook iets met karl nooten enzo..quote:Op zondag 21 september 2008 13:44 schreef zoalshetis het volgende:
mijn vriendin is 12 jaar jonger, maar ik merk er niks negatiefs van.
18 en 30 is niets strafbaars meer hoorquote:Op zondag 21 september 2008 15:32 schreef muay-toy het volgende:
[..]
daar bestaat een woord voor geloof ik? er was ook iets met karl nooten enzo..
dat neemt niet weg dat je dan in principe eigenlijk gewoon een pedo bentquote:Op zondag 21 september 2008 15:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
18 en 30 is niets strafbaars meer hoor
20 en 32 ook niet
het ligt er maar net aan in welke levensfase betrokken partijen zitten
Oh ja? Leg maar uit dan.quote:Op zondag 21 september 2008 15:59 schreef muay-toy het volgende:
[..]
dat neemt niet weg dat je dan in principe eigenlijk gewoon een pedo bent
pedofielen voelen zich seksueel aangetrokken tot kinderenquote:Op zondag 21 september 2008 15:59 schreef muay-toy het volgende:
[..]
dat neemt niet weg dat je dan in principe eigenlijk gewoon een pedo bent
Wie nietquote:Op zondag 21 september 2008 16:53 schreef muay-toy het volgende:
ok je hebt gelijk je houd gewoon van strak
Als oudere rijke man is het vast heerlijk al die golddiggers..... Normaal is het alvast nietquote:Op zondag 21 september 2008 17:35 schreef steeze het volgende:
Me vader van 51 heeft ook een vriendin van 28 , en me neef van 34 gaat met een meisje van 19. Ik denk dat het vrij normaal is. Als je 18 bent mag je doen en laten wat je wilt!!!
Waarom niet? En als ze zich nou tot elkaar aangetrokken voelen? Waarom zou het dan niet 'normaal' zijn?quote:Op zondag 21 september 2008 18:00 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Als oudere rijke man is het vast heerlijk al die golddiggers..... Normaal is het alvast niet
Me vader heeft wel een eigen bedrijf, maar rijk is hij in ieder geval niet . Ze gaan nu al 4 jaar met elkaar. Blijkbaar is het dus wel echte liefde. In het begin vond ik het ook allemaal raar. Wat moet een goed geschoolde dame van in de 20 met een man van +-50. Ok me vader ziet er best jong uit voor zijn leeftijd, maar dan nog.quote:Op zondag 21 september 2008 18:00 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Als oudere rijke man is het vast heerlijk al die golddiggers..... Normaal is het alvast niet
ze is surinaams dus laat dat strakke maar achterwege. ze wil gewoon een dikke blanke pik met pit.quote:Op zondag 21 september 2008 16:53 schreef muay-toy het volgende:
ok je hebt gelijk je houd gewoon van strak
waarom is ze dan nog bij jou?quote:Op zondag 21 september 2008 18:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ze is surinaams dus laat dat strakke maar achterwege. ze wil gewoon een dikke blanke pik met pit.
grapjas. met je kleine aziatische potlood.quote:
hey hey hey!quote:Op zondag 21 september 2008 18:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
grapjas. met je kleine aziatische potlood.
whatever. en dat uit eerste hand vind ik vies klinken in dit geval.quote:Op zondag 21 september 2008 18:53 schreef SpecialK het volgende:
[..]
hey hey hey!
ik weet toevallig uit eerste hand dat muay-toy groot geschapen is.
quote:Op zondag 21 september 2008 18:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
whatever. en dat uit eerste hand vind ik vies klinken in dit geval.
aah weg gek, ik verwijs je door -> [HOMO]#2172 Waar Arthur Hartman zijn debuut maaktquote:Op zondag 21 september 2008 18:53 schreef SpecialK het volgende:
[..]
hey hey hey!
ik weet toevallig uit eerste hand dat muay-toy groot geschapen is.
Stel je voor dat je 20 bent en je kunt kiezen tussen een ervaren oudere man die weet hoe hij vrouwen moet behandelen en behagen of een stuntelende puistige kleuterstudent die geen idee heeft wat hij aan het doen is. Dan kies je toch ook gewoon voor optie 1?quote:Op zondag 21 september 2008 18:34 schreef steeze het volgende:
[..]
Me vader heeft wel een eigen bedrijf, maar rijk is hij in ieder geval niet . Ze gaan nu al 4 jaar met elkaar. Blijkbaar is het dus wel echte liefde. In het begin vond ik het ook allemaal raar. Wat moet een goed geschoolde dame van in de 20 met een man van +-50. Ok me vader ziet er best jong uit voor zijn leeftijd, maar dan nog.
Sommige mensen zullen het niet normaal vinden, maar stel je eens voor als jij 50 bent; gescheiden en alles. En je kan kiezen tussen een strakke jonge lolita, of een (al vaak bereden) milf. Dan kies je toch ook gewoon voor optie 1. Voor jonge knaapjes is een milf interessant ja, maar als je 50 bent denk je daar wel anders over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |