Ik ben zelf 27. We kennen elkaar al bijna 10 jaar en er wordt weleens geflirt over en weer. Over een jaar zie ik hem niet zo vaak meer i.v.m. ander werk, dus kan ik nu mooi de stap gaan wagen. Duurzame relatie? Dat weet ik niet, normaal ga ik daar wel van uit maar door zijn leeftijd denk ik eerder aan een leuke tijd zolang het duurt. We zijn beiden vrijgezel overigens. Wil het sowieso 1 keer met hem gedaan hebben :-)quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als hij op zoek is naar een geil sletje heb je hem zo ingepakt. Als je echter een duurzame relatie wilt dan zul je toch echt aan zijn niveau moeten voldoen. Of hij zoekt gewoon een dom meisje, dat kan ook
Hoe oud ben je zelf?
Neuken die hap.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:43 schreef Walejya het volgende:
[..]
Ik ben zelf 27. We kennen elkaar al bijna 10 jaar en er wordt weleens geflirt over en weer. Over een jaar zie ik hem niet zo vaak meer i.v.m. ander werk, dus kan ik nu mooi de stap gaan wagen. Duurzame relatie? Dat weet ik niet, normaal ga ik daar wel van uit maar door zijn leeftijd denk ik eerder aan een leuke tijd zolang het duurt. We zijn beiden vrijgezel overigens. Wil het sowieso 1 keer met hem gedaan hebben :-)
10 jaar geleden vond ik hem trouwens niet aantrekkelijk, toen wilde hij zich nog meer bewijzen. Nu heeft hij een grijze bos haar en straalt hij inderdaad uit dat hij tevreden is met zijn leven en voel ik me meer op mijn gemak bij hem.
Mooi dat je het zo neerzet, nog mooier dat je je eigen pad volgt.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:40 schreef gastgebruikster het volgende:
(ben nieuw hier)
ik wilde dit even over dit onderwerp kwijt:
ik val vanaf mijn 12e (ben nu 19) op mannen van tussen (ongeveer) de 35 en 65. je ontkent het eerst, het is niet iets wat je makkelijk kan bespreken met vriendinnen of je ouders. maar ik heb het nu (allang) van mezelf geaccepteerd.
zoals ik ook wel aan dit topic merk: iedereen vind het over het algemeen toch raar, smerig, niet serieus te nemen etc. (ondanks het feit dat je er genoeg voorbeelden te vinden zijn, van zowel bekende als onbekende mensen). ook denken de meesten dat je 'geborgenheid, zekerheid, een vaderfiguur' etc. zoekt. maar dat is bullshit. bij mij gaat het daar in ieder geval absoluut niet om.
het is ook niet zo dat ik op alle ouwe lullen geil ofzo.
ik heb wel degelijk voorkeuren:
ze moeten verzorgd zijn (want sommige mannen lijken het na een bepaalde leeftijd niet belangrijk meer te vinden om zich te wassen ofzo); slank (een buikje is ok, na een bepaalde leeftijd is dat gewoon onvermijdelijk
); het liefst met een ringbaardje of matje en blank. om wat voorbeelden te geven, dit zijn 'bekendheden' die ik sexy vind: thom yorke, valery gergiev, jean reno en die man uit die 'kukident' reclame
.
oudere mannen zijn (in mijn ogen) de enige die de moeite waard zijn om sex mee te hebben (ik ben nog nooit met iemand van mijn eigen leeftijd of jonger geweest). jonge(re) mannen doen mij gewoon totaal niets. oudere mannen zijn sexier; meer ervaren; niet meer 'zoekende', hoeven zich niet meer te bewijzen en hebben hierdoor een bepaalde rust en zijn dominanter (wat ik zelf erg lekker vind).
de meeste reageren alsof iemand van 50 al fucking bejaard is (tegenwoordig wordt je al oud gevonden als je 25 bent). 'gerontofilie' is een seksuele voorkeur en geen afwijking. je kiest er ook niet bewust voor; het gebeurt gewoon.
ook al kan niemand mijn mening een fuck schelen; dit wilde ik even kwijt.
In veel van wat je zegt kan ik me vinden, veel had ik zelf getypt kunnen hebben.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:40 schreef gastgebruikster het volgende:
(ben nieuw hier)
ik val vanaf mijn 12e (ben nu 19) op mannen van tussen (ongeveer) de 35 en 65. je ontkent het eerst, het is niet iets wat je makkelijk kan bespreken met vriendinnen of je ouders. maar ik heb het nu (allang) van mezelf geaccepteerd.
zoals ik ook wel aan dit topic merk: iedereen vind het over het algemeen toch raar, smerig, niet serieus te nemen etc. (ondanks het feit dat je er genoeg voorbeelden te vinden zijn, van zowel bekende als onbekende mensen). ook denken de meesten dat je 'geborgenheid, zekerheid, een vaderfiguur' etc. zoekt. maar dat is bullshit. bij mij gaat het daar in ieder geval absoluut niet om.
ze moeten verzorgd zijn (want sommige mannen lijken het na een bepaalde leeftijd niet belangrijk meer te vinden om zich te wassen ofzo); slank (een buikje is ok, na een bepaalde leeftijd is dat gewoon onvermijdelijk
); het liefst met een ringbaardje of matje en blank. om wat voorbeelden te geven, dit zijn 'bekendheden' die ik sexy vind: thom yorke, valery gergiev, jean reno en die man uit die 'kukident' reclame
.
oudere mannen zijn (in mijn ogen) de enige die de moeite waard zijn om sex mee te hebben (ik ben nog nooit met iemand van mijn eigen leeftijd of jonger geweest). jonge(re) mannen doen mij gewoon totaal niets. oudere mannen zijn sexier; meer ervaren; niet meer 'zoekende', hoeven zich niet meer te bewijzen en hebben hierdoor een bepaalde rust en zijn dominanter (wat ik zelf erg lekker vind).
de meeste reageren alsof iemand van 50 al fucking bejaard is (tegenwoordig wordt je al oud gevonden als je 25 bent). 'gerontofilie' is een seksuele voorkeur en geen afwijking. je kiest er ook niet bewust voor; het gebeurt gewoon.
Ik ben reeds wat ouder, in goede staat en mijn pm staat aan.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:40 schreef gastgebruikster het volgende:
(ben nieuw hier)
.
ik vrees dat jouw gedachten niet zijn wat zij zoekt. zij zoekt juist geen oudere mannen die net gescheiden zijn en keihard op zoek zijn uit frustratie. zij zoekt berusting.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:30 schreef Uierboord het volgende:
[..]
Ik ben reeds wat ouder, in goede staat en mijn pm staat aan.
Ik wacht op je...
Mooizo, ik ben nog getrouwd, dus bring it on!!!!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vrees dat jouw gedachten niet zijn wat zij zoekt. zij zoekt juist geen oudere mannen die net gescheiden zijn en keihard op zoek zijn uit frustratie. zij zoekt berusting.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:13 schreef Kas777 het volgende:
Dus voor alle jonge mensen die 30 al oud vinden: beperk je niet door te denken dat sex na de 30 vies en zeldzaam wordt. Of je kiest voor iemand die (veel) ouder is dan jezelf moet iedereen zelf weten, maar veroordeel niet meteen op basis van aannames die niet kloppen.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:30 schreef Uierboord het volgende:
[..]
Ik ben reeds wat ouder, in goede staat en mijn pm staat aan.
Ik wacht op je...
Ja joh, ga er ff serieus op in...quote:
Na je 30ste verandert dat weerquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:44 schreef lucienne2 het volgende:
ik wil wel graag dat de man ouder is dan ik ben. Altijd wel oudere mannen gehad ook. van +2 jaar tot +17jaar
Hoezo, ik heb met mn 10 jaar oudere vriend toch ook geyle bats sex.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:53 schreef mike_hunt het volgende:
Na alles zo gelezen te hebben, worden er twee dingen verward. Topic is 'sex met oudere mannen' en sommigen hier hebben het over een relatie. Dat zijn twee verschillende dingen.
Of is dat voor de dames hier hetzelfde?
geyle bats sex? ik moest keihard lachenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoezo, ik heb met mn 10 jaar oudere vriend toch ook geyle bats sex.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:14 schreef Garisson72 het volgende:
Is het misschien handig als ik mij hier even meld?
Toch maar even weggehaaldquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:14 schreef Garisson72 het volgende:
Is het misschien handig als ik mij hier even meld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |