abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 13:33:07 #126
227946 SallySellsSalt
...for the wounds
pi_62126091
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 16:14 schreef Boxes het volgende:
wanneer is een man ouder?
Als je een generatie verschilt?
pi_62132184
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 13:32 schreef SallySellsSalt het volgende:
Jonge jongens prikkelen me te weinig. Als puber vond ik veertigers aantrekkelijk en nu nu nog steeds...
Toch...nooit met een veertiger gehad. Ben midden 30...dus het zal nu wel gaan komen... Nee, Tong, geen interesse ;-)
45 hier
pi_62132917
Gek. Als een oudere man van 30 op jonge meisjes van 15 valt dan wordt ie uitgescholden voor Pedo, maar veel meisjes vallen dus wel op oudere mannen. En daar kan gewoon een topic over geopend worden zonder controverse. Confusing world this is.
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 19:29:59 #129
227946 SallySellsSalt
...for the wounds
pi_62133076
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 19:23 schreef Man-E-Faces het volgende:
Gek. Als een oudere man van 30 op jonge meisjes van 15 valt dan wordt ie uitgescholden voor Pedo, maar veel meisjes vallen dus wel op oudere mannen. En daar kan gewoon een topic over geopend worden zonder controverse. Confusing world this is.
Veel meisjes vallen op oudere mannen? Volgens mij de meesten niet hoor...
pi_62135306
Een meisje naast mij zegt "Toen ik 17 was viel ik ook op jongens van 26-27 jaar" En een ander meisje knikt..
Vind jij 27 en 17-18 ook geen groot verschil dan? Blijkbaar zit die behoefte in veel (alle?) meisjes?

[ Bericht 15% gewijzigd door Man-E-Faces op 04-10-2008 21:19:42 ]
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 21:38:31 #131
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_62135858
quote:
Op zondag 21 september 2008 04:16 schreef tong80 het volgende:

[..]

Dan begint het pas maar kun je geen 18jarigen meer in bed lullen.

Jij niet Om mij heen gebeurt het genoeg!
Neerkomen wel!
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 22:39:45 #132
227946 SallySellsSalt
...for the wounds
pi_62137115
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 21:09 schreef Man-E-Faces het volgende:
Een meisje naast mij zegt "Toen ik 17 was viel ik ook op jongens van 26-27 jaar" En een ander meisje knikt..
Vind jij 27 en 17-18 ook geen groot verschil dan? Blijkbaar zit die behoefte in veel (alle?) meisjes?
Tja...daar is geen wiskundige formule voor...maar op zich zijn ze van dezelfde generatie...
Maar 60 en 30 heb ik ook geen moeite mee.
12 en 20 wel...brrr...
  zondag 5 oktober 2008 @ 01:09:23 #133
223368 Walejya
Lekker anders!
pi_62140403
Wil het ook nog een keer proberen, misschien binnenkort.

Zoek nog wat tips van de oudere mannen hier: Moet ik nog ergens rekening mee houden>? Hoe laat ik mijn interesse blijken en hoe pak je hem in;-)?

Hij is 50+ btw.
pi_62172810
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 21:24 schreef Miss-Madness het volgende:
Toen ik 18 was, had ik een "vriendje" van 31!

Hij was dan wel getrouwd en bla bla bla, maar hij was erg goed in bed en heeft me wel wat dingetjes "bijgebracht" zeg maar. Lang heeft het natuurlijk niet geduurd, maar leuk en lekker was het wel!
Totdat het jou zelf een keer gebeurt, dat de man waar jij mee getrouwd bent lekker met een veel jongere vrouw het bed in duikt...gewoon omdat ie jou te oud vind.
pi_62173143
Vroeger vond ik een oudere man heel erg aantrekkelijk, maar dat was toen tot een jaar of 35, dat scheelde wel eens een jaar of 15 tot 20.
Ik ben nu 30 en vind oudere mannen(15 tot 20 jaar ouder) nu te oud worden....ga terug in leeftijd wat mannen betreft.
Omdat altijd gezegd word dat mannen naarmate ze ouder worden aantrekkelijker worden wilde ik gewoon weten hoe een ander daarover denkt.
Ik vind het een fabeltje, zie gewoon een ouder wordende man met grijs haar enz op een uitzondering na dan, maar dat vind ik ook bij vrouwen.
pi_62178005
Ik vind dat vrouwen en mannen zeker aantrekkelijker worden als ze ouder worden. Veel vrouwen leren pas hoe ze er goed uit kunnen zien na hun 40ste. Daarvoor nemen ze de tijd niet denk ik.
En ja...bij mannen heb ik het al eerder uitgelegd in dit topic.
Ik ben het misschien niet eens met jou, en jij bent het misschien niet eens met mij. Maar laten we het daar dan over eens zijn.
pi_62184921
Mag ik vragen naar wat oudere manen zo aantrekt in jullie. Wat zegt het gevoel? Zijn het de rimpels die het em doen, de oude gezichts-uitdrukkingen, dat zwaarmoedige in de man, de 'wijsheid', zoeken jullie een pappa perhaps, is een taaie tamp lekker?, is betast worden door rimpeleige overwerkte handen geil?
  maandag 6 oktober 2008 @ 21:09:20 #138
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_62185124
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 14:30 schreef Lola1 het volgende:
Vroeger vond ik een oudere man heel erg aantrekkelijk, maar dat was toen tot een jaar of 35, dat scheelde wel eens een jaar of 15 tot 20.
Ik ben nu 30 en vind oudere mannen(15 tot 20 jaar ouder) nu te oud worden....ga terug in leeftijd wat mannen betreft.
Omdat altijd gezegd word dat mannen naarmate ze ouder worden aantrekkelijker worden wilde ik gewoon weten hoe een ander daarover denkt.
Ik vind het een fabeltje, zie gewoon een ouder wordende man met grijs haar enz op een uitzondering na dan, maar dat vind ik ook bij vrouwen.
Ik vind ouder wordende mannen wel degelijk extra aantrekkelijk
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 6 oktober 2008 @ 21:12:28 #139
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_62185254
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 21:03 schreef Man-E-Faces het volgende:
Mag ik vragen naar wat oudere manen zo aantrekt in jullie. Wat zegt het gevoel? Zijn het de rimpels die het em doen, de oude gezichts-uitdrukkingen, dat zwaarmoedige in de man, de 'wijsheid', zoeken jullie een pappa perhaps, is een taaie tamp lekker?, is betast worden door rimpeleige overwerkte handen geil?
Dat heeft allemaal niks met oudere mannen te maken hoor, die onzin die je nou uitkraamt. Mijn vriend is 10 jaar ouder, en heeft niks van dat alles.

Ik zie mezelf nou eenmaal niet met een broekie van 19/20/21/22/23/24/25 lopen. Dat zijn meestal nog "kleine kinderen" die elk weekend willen stappen, zich niet permanent willen binden, geen duurzame overeenkomsten aan willen gaan, ect.

Doe mij dan maar een vent van 30 die opzich zelf woont, opzoek is naar iemand om samen te wonen, niet meer de drang heeft om elk weekend te stappen, ect.

Ik wil een vent die zn verantwoordelijkheid neemt, geen snotneus En nee, ik steek mijn voorkeuren niet onder stoelen of banken idd
  maandag 6 oktober 2008 @ 21:14:17 #140
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_62185317
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 21:48 schreef Miss-Madness het volgende:

[..]

daar houd ik wel een beetje een raar onderbuikgevoel aan over, maar hey, als het werkt voor jou...
Waarom? Werkt straks al bijna 4 jaar prima. Hoef je geen naar gevoel aan over te houden hoor. Pedofilie is het niet, en ik val nou eenmaal op oudere mannen.
  maandag 6 oktober 2008 @ 21:16:29 #141
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_62185395
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 01:09 schreef Walejya het volgende:
Wil het ook nog een keer proberen, misschien binnenkort.

Zoek nog wat tips van de oudere mannen hier: Moet ik nog ergens rekening mee houden>? Hoe laat ik mijn interesse blijken en hoe pak je hem in;-)?

Hij is 50+ btw.
Als hij op zoek is naar een geil sletje heb je hem zo ingepakt. Als je echter een duurzame relatie wilt dan zul je toch echt aan zijn niveau moeten voldoen. Of hij zoekt gewoon een dom meisje, dat kan ook

Hoe oud ben je zelf?
  maandag 6 oktober 2008 @ 22:21:08 #142
227946 SallySellsSalt
...for the wounds
pi_62187791
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 21:12 schreef Qwea het volgende:

[..]

Dat heeft allemaal niks met oudere mannen te maken hoor, die onzin die je nou uitkraamt. Mijn vriend is 10 jaar ouder, en heeft niks van dat alles.

Ik zie mezelf nou eenmaal niet met een broekie van 19/20/21/22/23/24/25 lopen. Dat zijn meestal nog "kleine kinderen" die elk weekend willen stappen, zich niet permanent willen binden, geen duurzame overeenkomsten aan willen gaan, ect.

Doe mij dan maar een vent van 30 die opzich zelf woont, opzoek is naar iemand om samen te wonen, niet meer de drang heeft om elk weekend te stappen, ect.

Ik wil een vent die zn verantwoordelijkheid neemt, geen snotneus En nee, ik steek mijn voorkeuren niet onder stoelen of banken idd
Yep, voor mij ook geen jonge jongens. Mannen (en vrouwen) worden naarmate ze ouder worden bewuster van zichzelf, het leven enz. Dat maakt het zo aantrekkelijk. Dit wil natuurlijk niet zeggen dat iederéén aantrekkelijk is die 40 plus is!!! Mijn God, nee zeg...

Btw, ook al vind je iemand aantrekkelijk, dat wil niet zeggen dat je meteen sex wilt!
Misschien ouderwets, maar niets is zo erotiserend als verliefdheid.
pi_62188046
Er moeten toch wel mooie fysieke kenmerken aanwezig zijn als ik het zo hoor. Maar welke?
  maandag 6 oktober 2008 @ 22:49:17 #144
227946 SallySellsSalt
...for the wounds
pi_62188896
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 22:27 schreef Man-E-Faces het volgende:
Er moeten toch wel mooie fysieke kenmerken aanwezig zijn als ik het zo hoor. Maar welke?
*Stem, die wordt dieper naarmate de man rijpt.
*Gezichtsuitdrukking en lichaamshouding van tevredenheid en acceptatie. Als tiener, twintiger, dertiger ben je vooral bezig met je te profileren, je te bewijzen, te compenseren enz.
*Het feit dat hij meer dan alleen geilheid inzet in bed. Een "diepere" connectie krijgt meerdere dimensies dan alleen ...nou ja...no need to explain...
pi_62190747
Laatste vraagje. Denken jullie dat een veel oudere man die in jullie ogen 'sexy' is dat kan zijn geworden zonder eerst die jonge, niet bindende, compenserende profileerder te zijn geweest?
pi_62194085
Om ouder te worden, moet je eerst jong zijn geweest...
Ik ben het misschien niet eens met jou, en jij bent het misschien niet eens met mij. Maar laten we het daar dan over eens zijn.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 09:04:18 #147
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_62194152
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 22:49 schreef SallySellsSalt het volgende:

[..]

*Stem, die wordt dieper naarmate de man rijpt.
*Gezichtsuitdrukking en lichaamshouding van tevredenheid en acceptatie. Als tiener, twintiger, dertiger ben je vooral bezig met je te profileren, je te bewijzen, te compenseren enz.
*Het feit dat hij meer dan alleen geilheid inzet in bed. Een "diepere" connectie krijgt meerdere dimensies dan alleen ...nou ja...no need to explain...
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 09:34:49 #148
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_62194643
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 23:57 schreef Man-E-Faces het volgende:
Laatste vraagje. Denken jullie dat een veel oudere man die in jullie ogen 'sexy' is dat kan zijn geworden zonder eerst die jonge, niet bindende, compenserende profileerder te zijn geweest?
Wat er onder je al wordt gezegd "je moet eerst jong zijn geweest om oud te worden"

Nou, prima. Maar dan wacht ik wel totdat ze wat ouder zijn
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 10:23:33 #149
227946 SallySellsSalt
...for the wounds
pi_62195610
quote:
Yep...levenservaring kun je niet bij de groenteboer halen...
Mooi dat je "sexy" tussen aanhalingstekens zet, want het is een veel breder gevoel dan alleen dat.
pi_62196343
quote:
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 10:23 schreef SallySellsSalt het volgende:

[..]

Yep...levenservaring kun je niet bij de groenteboer halen...
Mooi dat je "sexy" tussen aanhalingstekens zet, want het is een veel breder gevoel dan alleen dat.
Er is dus nog hoop voor je
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')