Tja je bent al bijna 50 zie ikquote:Op vrijdag 26 september 2008 07:39 schreef DrDarwin het volgende:
Als ik masturbeer heb ik dan ook seks met een oudere man...?
Zeg, ik heb nog een jaar hoor.quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:03 schreef RaVen6 het volgende:
[..]
Tja je bent al bijna 50 zie ik...maarja in dit geval met je eigen leeftijd dus niet ouderrr
Okeej sorrie.quote:
Uit ervaring kan ik je mededelen dat je qua gevoel nooit veel ouder dan 23 wordt, en dat vrouwen met stijl en klasse nooit hun aantrekkingskracht verliezen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 07:58 schreef RaVen6 het volgende:
[..]
Okeej sorrie.![]()
Je bent zo oud als je je voelt zeggen ze he.![]()
Overigens ook niks mis met een lekkere MILF btw.![]()
En Bassie is een ouwe snoeperd.![]()
iewlquote:Op donderdag 25 september 2008 21:37 schreef SeLang het volgende:
[..]
Wat een lief naief meisje
Neuken?
Voor meisjes van 18 ben je dan ook een oudere man. Én woest aantrekkelijk.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:52 schreef Adolecens het volgende:
Ik ben 31 en werd laatst al voor oud aangezien...
quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:18 schreef Qwea het volgende:
ik val op oudere mannen. Dus sex met oudere mannen is ook geen probleem heur.
Jammer dat jij dan geen 18 meer bentquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:25 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Voor meisjes van 18 ben je dan ook een oudere man. Én woest aantrekkelijk.
Ik ben 19, mn vent is 30. Duurt straks al 4 jaarquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:24 schreef Miss-Madness het volgende:
Toen ik 18 was, had ik een "vriendje" van 31!![]()
Hij was dan wel getrouwd en bla bla bla, maar hij was erg goed in bed en heeft me wel wat dingetjes "bijgebracht" zeg maar. Lang heeft het natuurlijk niet geduurd, maar leuk en lekker was het wel!
Dus hij is als 26 jarige een relatie begonnen met een meisje van 15??quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben 19, mn vent is 30. Duurt straks al 4 jaar![]()
En hij is niet getrouwd. Nog niet althans
Nou, 16. Ik word binnenkort 20quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:42 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Dus hij is als 26 jarige een relatie begonnen met een meisje van 15??
daar houd ik wel een beetje een raar onderbuikgevoel aan over, maar hey, als het werkt voor jou...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |