quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:13 schreef Kas777 het volgende:
Dus voor alle jonge mensen die 30 al oud vinden: beperk je niet door te denken dat sex na de 30 vies en zeldzaam wordt. Of je kiest voor iemand die (veel) ouder is dan jezelf moet iedereen zelf weten, maar veroordeel niet meteen op basis van aannames die niet kloppen.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:30 schreef Uierboord het volgende:
[..]
Ik ben reeds wat ouder, in goede staat en mijn pm staat aan.
Ik wacht op je...
Ja joh, ga er ff serieus op in...quote:
Na je 30ste verandert dat weerquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:44 schreef lucienne2 het volgende:
ik wil wel graag dat de man ouder is dan ik ben. Altijd wel oudere mannen gehad ook. van +2 jaar tot +17jaar
Hoezo, ik heb met mn 10 jaar oudere vriend toch ook geyle bats sex.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:53 schreef mike_hunt het volgende:
Na alles zo gelezen te hebben, worden er twee dingen verward. Topic is 'sex met oudere mannen' en sommigen hier hebben het over een relatie. Dat zijn twee verschillende dingen.
Of is dat voor de dames hier hetzelfde?
geyle bats sex? ik moest keihard lachenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoezo, ik heb met mn 10 jaar oudere vriend toch ook geyle bats sex.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:14 schreef Garisson72 het volgende:
Is het misschien handig als ik mij hier even meld?
Toch maar even weggehaaldquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:14 schreef Garisson72 het volgende:
Is het misschien handig als ik mij hier even meld?
ben jij een wijfje?quote:
zit! lig! wijdbeens!quote:
ouderwets? wie weet. als je maar kletsnat wordt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:27 schreef Walejya het volgende:
Ben jij een oudere reu dan?
Nou alstie rijk is maakt ut niks uit meerquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:53 schreef mike_hunt het volgende:
Na alles zo gelezen te hebben, worden er twee dingen verward. Topic is 'sex met oudere mannen' en sommigen hier hebben het over een relatie. Dat zijn twee verschillende dingen.
Of is dat voor de dames hier hetzelfde?
Das ook wel weer waar. Geld maakt mensen mooiquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:20 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou alstie rijk is maakt ut niks uit meer
getrouwd samenwonend whatever...
Haha geintje...zo is xhe toch nie?
jawel. jij staat symbool voor elke vrouw.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:20 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou alstie rijk is maakt ut niks uit meer
getrouwd samenwonend whatever...
Haha geintje...zo is xhe toch nie?
enge nicht!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Das ook wel weer waar. Geld maakt mensen mooi![]()
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:30 schreef mike_hunt het volgende:
eng?! hahah nichten zijn handtasjes en dat ben ik niet.i'm a hot fuck!
hehequote:Op zondag 21 september 2008 05:46 schreef Atreyu het volgende:
Haha wat een topic weer... Ben net terug van uitgaan en ben 24. Ik weet zeker dat ik er over 10 jaar beter uitzie en volwassener ben.. Doe aan bodybuilding en best al groot hehe. Over 10 jaar ben ik echt een freak en zonder anabolen het is genetisch. Als meidne van 18 dan niet meer op me vallen dan importeer ik er gewoon een uit Thaialdn.. Ik heb fucking schijt aan normen en waarden op dat gebied.. Ik ben een man en doe waar ik zin in heb hehe. Fuck al die burgermensen ik doe wat ik wil hehe.
Interessant verhaal, alleen had ik niet verwacht dat ik op mn 29e te jong zou zijn voor een meisje van 19, haha.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:40 schreef gastgebruikster het volgende:
(ben nieuw hier)
ik wilde dit even over dit onderwerp kwijt:
ik val vanaf mijn 12e (ben nu 19) op mannen van tussen (ongeveer) de 35 en 65.
Respect. Eloquent ook; ik gok dat je ook veel leert van je oudere heren.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:40 schreef gastgebruikster het volgende:
(ben nieuw hier)
ik wilde dit even over dit onderwerp kwijt:
ik val vanaf mijn 12e (ben nu 19) op mannen van tussen (ongeveer) de 35 en 65. je ontkent het eerst, het is niet iets wat je makkelijk kan bespreken met vriendinnen of je ouders. maar ik heb het nu (allang) van mezelf geaccepteerd.
zoals ik ook wel aan dit topic merk: iedereen vind het over het algemeen toch raar, smerig, niet serieus te nemen etc. (ondanks het feit dat je er genoeg voorbeelden te vinden zijn, van zowel bekende als onbekende mensen). ook denken de meesten dat je 'geborgenheid, zekerheid, een vaderfiguur' etc. zoekt. maar dat is bullshit. bij mij gaat het daar in ieder geval absoluut niet om.
het is ook niet zo dat ik op alle ouwe lullen geil ofzo.
ik heb wel degelijk voorkeuren:
ze moeten verzorgd zijn (want sommige mannen lijken het na een bepaalde leeftijd niet belangrijk meer te vinden om zich te wassen ofzo); slank (een buikje is ok, na een bepaalde leeftijd is dat gewoon onvermijdelijk
); het liefst met een ringbaardje of matje en blank. om wat voorbeelden te geven, dit zijn 'bekendheden' die ik sexy vind: thom yorke, valery gergiev, jean reno en die man uit die 'kukident' reclame
.
oudere mannen zijn (in mijn ogen) de enige die de moeite waard zijn om sex mee te hebben (ik ben nog nooit met iemand van mijn eigen leeftijd of jonger geweest). jonge(re) mannen doen mij gewoon totaal niets. oudere mannen zijn sexier; meer ervaren; niet meer 'zoekende', hoeven zich niet meer te bewijzen en hebben hierdoor een bepaalde rust en zijn dominanter (wat ik zelf erg lekker vind).
de meeste reageren alsof iemand van 50 al fucking bejaard is (tegenwoordig wordt je al oud gevonden als je 25 bent). 'gerontofilie' is een seksuele voorkeur en geen afwijking. je kiest er ook niet bewust voor; het gebeurt gewoon.
ook al kan niemand mijn mening een fuck schelen; dit wilde ik even kwijt.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:42 schreef BetweenTheButtons het volgende:
[..]
Interessant verhaal, alleen had ik niet verwacht dat ik op mn 29e te jong zou zijn voor een meisje van 19, haha.
Mijn ex was destijds 23, en echt een broekkie gewoon. Elk weekend naar zn vrienden, elk weekend blowen, ect.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Val eigenlijk altijd al op "oudere" mannen.
Nu heb ik mijn man gevonden... ik 32 hij 47. Mijn droomman, mijn alles ,mijn grote liefde.
Toen ik 13 was werd ik verliefd op mijn leraar van 42, verstandige leraar was dat, die wilde er niks van weten en heeft me uitgelegd dat ik toch te jong was en hij te oudToen kon ik wel doodgaan, nu ben ik dankbaar dat hij het zo heeft gedaan
Je ziet er niet goed genoeg uitquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:39 schreef yoeri40 het volgende:
tja zelf ben ik 42 maar merk niet dat jongere vrouwen meer aandacht voor me hebben. ik zou in ieder geval gecharmeerd zijn en best wel sex willen met een jongere meid; maar een relatie? No way
dat heeft niks met leeftijd te maken..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn ex was destijds 23, en echt een broekkie gewoon. Elk weekend naar zn vrienden, elk weekend blowen, ect.
Nee, ik voel me serieus gezegend met mn huidige vriend van 30.
Die ben ik dus écht nog niet tegen gekomen. Terwijl de mensen waarmee ik omga 30 en 30+ toch thuis op de bank zitten, het over kinderen hebben, of zelfs kinderen krijgenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:06 schreef Godshand het volgende:
[..]
dat heeft niks met leeftijd te maken..
nog genoeg 30ers die elk weekend feesten en drinken...
het heeft meer met je levensinstelling te maken..
er zijn ook wel jongens van 23, die liever rustig op de bank zitten en graag een strandwandeling met je doen. je moet ze alleen even vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |