bwahahahahahahaha!quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:50 schreef MikeyMo het volgende:
ik heb daar geen weet van, ik ben eeuwig 24
eerder liever een meid van 25...quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:50 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik snap het wel, zij denkt misschien dat ze te oud is voor de mannen van rond de 40, dat ze liever een meid van 19 willen.
quote:Op woensdag 10 december 2008 08:44 schreef servus_universitas het volgende:
Ik kan mij heel goed voorstellen hoor dat (jonge) vrouwen zich meer aangetrokken voelen tot oudere mannen en niet mannen van rond dezelfde leeftijd. Ik denk dat dat vooral ook te maken heeft met de geestelijke overeenkomsten. Gedurende de jongere jaren zijn vrouwen over het algemeen geestelijk rijper dan mannen. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk, maar over het algemeen dus.
Karl Popper
[ afbeelding ]
Goed, in seksueel opzicht zal deze man op bovenstaande voor de meesten te oud zijn, maar toch. Zijn gelaat en de uitdrukking, ik als heteroseksuele man vind dat zelfs erg aantrekkelijk.Niet seksueel gezien, maar als mens tot mens.
Juist. Ik ben al een beetje gepasseerd héquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:50 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik snap het wel, zij denkt misschien dat ze te oud is voor de mannen van rond de 40, dat ze liever een meid van 19 willen.
Ja idd, ik had/heb dit ook. Tussen 13 en 17 denk ik dat ik te jong ben. En nu ben ik ook bang om ouder te worden, bang dat ze mij te oud vinden en niet meer willen..quote:Op donderdag 11 december 2008 18:32 schreef Countess het volgende:
[..]
Juist. Ik ben al een beetje gepasseerd hé![]()
Toch is het best lastig om tussen je 13e en 17e alleen maar op oudere mannen te vallen, steevast een jaar of 20 ouder dan ik.
Kansloos was dat altijd![]()
Te jong bestaat niet bij vrouwen (mits legaal).quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:50 schreef Luxuria het volgende:
Tussen 13 en 17 denk ik dat ik te jong ben.
Lijkt me een beetje kort door de bocht maar goed.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:19 schreef SeLang het volgende:
[..]
Te jong bestaat niet bij vrouwen (mits legaal).
Mannen die een volgroeide 16 of 17 jarige niet lekker vinden zijn homofiel.
Maar dan zijn ze vaak al getrouwd of ze hebben een paar dagen in de week hun kind over de vloer.... Meid je weet niet wat je mist (24 jaar)quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lijkt me een beetje kort door de bocht maar goed.
Ik val ook op oudere mannenNou ja tot max. 36/37 jaar in ieder geval, ben zelf 22.
Nou zet dat beter presteren in bed ook maar als voordeel bij oudere mannen hoorquote:Op zaterdag 13 december 2008 20:08 schreef Nostress het volgende:
Voordeel van oudere man : Serieuzer, hebben meer respect en meestal meer geld
Voordeel jongere man : Presteert over het algemeen beter in bed![]()
Zeg jij als vrouw dat, ontkracht ik dat verhaal van geld even.quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou zet dat beter presteren in bed ook maar als voordeel bij oudere mannen hoor(uiteraard zijn er vast uitzonderingen)
Er zijn genoeg leuke ongetrouwde mannen zonder kinderen over van 30-37quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:08 schreef Marmex het volgende:
[..]
Maar dan zijn ze vaak al getrouwd of ze hebben een paar dagen in de week hun kind over de vloer.... Meid je weet niet wat je mist (24 jaar)
Ongetrouwde 40-jarige miljonair zonder kinderen mag ook?quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er zijn genoeg leuke ongetrouwde mannen zonder kinderen over van 30-37Iemand met kinderen zit ik inderdaad niet op te wachten.
De hoeveelheid geld waarover een man beschikt maakt me niks uit, en 40 is te oud.. Dus neequote:Op zaterdag 13 december 2008 20:19 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ongetrouwde 40-jarige miljonair zonder kinderen mag ook?
Goedzo, geen toxic wife dusquote:Op zaterdag 13 december 2008 20:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De hoeveelheid geld waarover een man beschikt maakt me niks uit, en 40 is te oud.. Dus nee
tussen 30 en 37 checkquote:Op zaterdag 13 december 2008 20:08 schreef Marmex het volgende:
[..]
Maar dan zijn ze vaak al getrouwd of ze hebben een paar dagen in de week hun kind over de vloer.... Meid je weet niet wat je mist (24 jaar)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
Altijd serieus is ook niet leuk.quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:45 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
tussen 30 en 37 check
niet getrouwd check
geen kinderen check
serieuzer, kut... hier gaat het soms mis... Dat is nu precies waarom ik vaker op jongere meisjes val, die zijn juist nog niet zo druk bezig met carriere en weet ik veel wat zut allemaal nog meer. Serieus prima, maar niet heel de tijd aub.
Precies. Nouja een paar jaar ouder, alle. Maar een 30er zou ik persoonlijk al niet doen, als iemand van 22.quote:Op zondag 21 september 2008 03:23 schreef SpecialK het volgende:
ik moet er niet aan denken. Seks met oudere mannen.
denk ook dat het voor mannen anders ligt dan voor vrouwen, meeste vrouwen lopen kwa mentale leeftijd een stuk voor op mannen. Denk dat een vrouw vanaf een jaar of 23 ongeveer wel weet wat ze wilt. Mannen daarintegen pas vanaf een jaar of 28. Tenminste, hier spreek ik vanuit mijn eigen belevingswereldje. Nu ben ik volgens mij geen ' normaal' geval, want ik heb een aantal jaar beetje stil gestaan en mijn mentale leeftijd wijkt een beetje van mijn fysieke. En hoe leuk dat ook klinkt, het is niet altijd even handig. Zeker niet op emotioneel vlak.quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:04 schreef Sessy het volgende:
[..]
Precies. Nouja een paar jaar ouder, alle. Maar een 30er zou ik persoonlijk al niet doen, als iemand van 22.
En hoe oud ben jij dan... en volgens mij gaat het er niet om hoe oud je er uit ziet maar hoe oud je je gedraagt en voeltquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:50 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ja idd, ik had/heb dit ook. Tussen 13 en 17 denk ik dat ik te jong ben. En nu ben ik ook bang om ouder te worden, bang dat ze mij te oud vinden en niet meer willen..
Je bent 19 , dat is toch hartstikke jong? En tja, ouder word je toch wel. Je kunt daar wel mee zitten, maar dat verandert niets aan de realiteit.quote:Op maandag 15 december 2008 12:50 schreef Luxuria het volgende:
Dat klopt ook wel, ik ben 19. Ik voelde me eerst te oud voor mannen, dat ze liever een jong ding hebben, maar dat is meestal niet serieus maar voor de lust (ook wel misbruik van de situatie dat ze nog jong is). Maar ik ben ook nog jong, het leeftijdsverschil is toch wel minstens 10 jaar. Maar nu is het gelijkwaardiger omdat ik ook volwassen ben.
En 16 (m) - 26 (v) is dan weer niet te groot?quote:Op maandag 15 december 2008 21:53 schreef mister-v het volgende:
Phoe ik vind het wel een beetje ruim geformuleerd nog oudere man / jongere vrouw...
Ikzelf vind dat 16 (v)- 26 (m) een te groot verschil is,
maar als ik nu hoor 14 (v) - 36 (m) valt dat dus wel mee...
Nee (nog) niet.quote:Op maandag 15 december 2008 20:49 schreef Luxuria het volgende:
Heb je ook ervaring met oudere mannen countess?
Zou jij je pm eens aan willen zetten? Ik wil je graag wat dingen vragenquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:06 schreef Countess het volgende:
[..]
Nee (nog) niet.
Ik twijfel heel erg of ik daar nou wel aan moet beginnen, alhoewel ik nu natuurlijk ook 23 ben, dus ook al een stuk ouder
Eerst pics plaatsenquote:Op woensdag 17 december 2008 12:36 schreef yoeri40 het volgende:
Jongere meiden met interesse mogen me ook altijd PMen-)
ligt eraan. Ik word zelf straks 20. 27 is wel een beetje jongquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:02 schreef Matel het volgende:
Ik ben zelf 27, dus mag mezelf toch al als een 'oudere' jongeman beschouwen denk ikIk val op jongere dames, dus dat is dan weer een voordeel voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |