Thx!quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:06 schreef knorretje het volgende:
nog maar een keertje sticky gegooid
Ja daar hebben jij en Bigbird gelijk in. Zoals gezegd, we hebben allebei een goed gevoel bij de poes dus ik denk ook wel dat het doorgaat, poes voelde zich ook op haar gemak met ons.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Er is maar één manier om daarachter te komen. Dan moet je het dus eigenlijk proberen.
Ben heel benieuwd. Ze verdient een mooi huisje.
Nou, echt wel. Ik vond het zo'n triest verhaal. Heb het verhaal ook thuis verteld en meneer Noek zei of ze dan niet bij ons kon komen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:08 schreef verita het volgende:
[..]
Ja daar hebben jij en Bigbird gelijk in. Zoals gezegd, we hebben allebei een goed gevoel bij de poes dus ik denk ook wel dat het doorgaat, poes voelde zich ook op haar gemak met ons.
Mevrouw daar heeft ook gezegd dat als het niet gaat dat we haar binnen drie weken terug kunnen brengen maar dat is nou net wat we niet willen, dan moet ze weer verhuizen. Het moet voor beide poezen leuk zijn.
Maar als er 1 poes is die een nieuw huisje verdient, is het deze wel
Super echt superquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:08 schreef verita het volgende:
[..]
Ja daar hebben jij en Bigbird gelijk in. Zoals gezegd, we hebben allebei een goed gevoel bij de poes dus ik denk ook wel dat het doorgaat, poes voelde zich ook op haar gemak met ons.
Mevrouw daar heeft ook gezegd dat als het niet gaat dat we haar binnen drie weken terug kunnen brengen maar dat is nou net wat we niet willen, dan moet ze weer verhuizen. Het moet voor beide poezen leuk zijn.
Yes, iedereen die er was, vanavond of morgenquote:Op zaterdag 20 september 2008 @ 19:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Ben erg benieuwd naar de rest van de foto's ReBliss. Krijgen we wel een linkje?![]()
Volgens mij zouden jullie een heel leuk nieuw huisje zijn voor Darrel!quote:Op zaterdag 20 september 2008 @ 20:08 schreef verita het volgende:
Ja, mét MM.quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:36 schreef Maes het volgende:
Heeft iemand een foto van die lekkere adhd Jack gemaakt? Ik wil hem even aan het thuisfront laten zien.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, mét MM.
Moek hem PM'en?
Jij staat er ook op dacht ik
Jeeeeej!!quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Yes, iedereen die er was, vanavond of morgen
[..]
Volgens mij zouden jullie een heel leuk nieuw huisje zijn voor Darrel! [ afbeelding ]
Ah, nu weet ik van wie die derriere is. Goed om te weten. Nu herken ik je tenminste op straatquote:Op zaterdag 20 september 2008 21:17 schreef nein het volgende:
Wheheeh Qwea, had je toch nog mn derriere erop (vorige deeltje alweer)![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2008 21:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ah, nu weet ik van wie die derriere is. Goed om te weten. Nu herken ik je tenminste op straat
quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:00 schreef Cat22 het volgende:
Greys... mijn vorige post helpt vast niet voor je hoofdpijn he?
Doen? Tenminste, voor die prijs kan je het proberen. Anders had ik gezegd, koop eerst een kleintje om te zien of ie het wel wat vindt, maar goed. Ik zou het ook gedaan hebbenquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:05 schreef Greys het volgende:
[..]Geeft niet! Ik ben dol op blijdschap!
Deze wil ik kopen voor Boris!!! [TK] Grote Krabpaal
Daar sluit ik me bij aan ik wil effe iedereen bedanken die met deze actie mee hebben gedaan allemaal voor de diertjes.quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:11 schreef TheYoung1 het volgende:
En toen kwamen alle bezorgers en mede-bezoekers van vandaag, dat manneke met het hamerke tegen
Is ook een lange indrukwekkende dag geweest. Gelukkig is morgen een zondag.
Ik persoonlijk, ben trots op wat we/ vooral jullie, voor elkaar gekregen hebben. Echt ongeloofloos wat er verzameld is. En dat allemaal vrijwillig en zonder eigengewin.
Mensen overrompellen met wel gemeende goedaardigheid... En dat voor een zootje knuffelfok!kers![]()
Weltrusten!quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:08 schreef Maes het volgende:
Ik ben bekaf van alle indrukken en slopende ritten van en naar Zwolle, maar wat zal ik heerlijk slapen en dromen over Boris en afgesloten A28en en zandweggetjes en M&M's en lieve, aardige en enthousiaste mensen![]()
Welterusten![]()
Ja, dat wordt morgen dusquote:Op zaterdag 20 september 2008 @ 22:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Ben zoooooo benieuwd naar de foto's van Bliss![]()
*gaat weer naar de visite
Die heb ikquote:Op zaterdag 20 september 2008 @ 21:29 schreef verita het volgende:
Dat beeld van die mevrouw die dus dan zegt als Ingetje de cheque aan haar wil geven: laat eens kijken wat erop staat en Ingetje draait hem om, ze ziet die 2000 euro en ze begint te gieren... priceless![]()
Da's dus net vóór deze foto
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:57 schreef MissBliss het volgende:
Quote van de dag: "Wij gaan zooo naar de hemel!"
©noekje.
Ja, dat dacht ik ook alquote:Op zondag 21 september 2008 @ 00:51 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
We moeten maar een keer een tussendoor-meet houden hoor, ik ga echt niet wachten tot de volgende asielactie om jullie weer te zien
Dat zeiden we vorig jaar ook.quote:Op zondag 21 september 2008 00:51 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
We moeten maar een keer een tussendoor-meet houden hoor, ik ga echt niet wachten tot de volgende asielactie om jullie weer te zien
quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:05 schreef Greys het volgende:
[..]Geeft niet! Ik ben dol op blijdschap!
Deze wil ik kopen voor Boris!!! [TK] Grote Krabpaal
Helaas Knorretje, nadat we klaar waren met de poes bekijken en doorspreken zijn we, zo tegen kwart voor vier en zwaar onder de indruk, teruggegaan naar de Mac omdat we bijna van de graat vielen van het niet-eten. Dat Mac eten viel niet zo heel lekker en we hadden geen zin meer in tegelzaken ed. In plaats daarvan zijn we doorgereden naar de Beulakkerweide (?!) en hebben een tijdje aan het water gezeten in de zon en nagedacht over de poes en de filmpjes bekeken.quote:Op zondag 21 september 2008 10:07 schreef knorretje het volgende:
verita: zijn jullie overigens nog toegekomen aan het bezoeken van tegelzaken ? en zo ja nog geslaagd ?
Het is wel een schatje hoor, die poesquote:Op zondag 21 september 2008 11:19 schreef verita het volgende:
[..]
Helaas Knorretje, nadat we klaar waren met de poes bekijken en doorspreken zijn we, zo tegen kwart voor vier en zwaar onder de indruk, teruggegaan naar de Mac omdat we bijna van de graat vielen van het niet-eten. Dat Mac eten viel niet zo heel lekker en we hadden geen zin meer in tegelzaken ed. In plaats daarvan zijn we doorgereden naar de Beulakkerweide (?!) en hebben een tijdje aan het water gezeten in de zon en nagedacht over de poes en de filmpjes bekeken.
Maar bedankt voor de tips, we gaan zeker terug naar die tegelzaken die je noemde.
Vond het trouwens ook leuk om jullie te zien, wat een lekker jochie hebben jullie!
Ja he? Dat had ik daar nou ookquote:Op zondag 21 september 2008 11:31 schreef Xebber het volgende:
Wat een ongelooflijke berg spullen. Ik kreeg er een beetje kippenvel van toen ik die foto zag.
Goeiemorgenquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:07 schreef Helgi het volgende:
[..]
Daar sluit ik me bij aan ik wil effe iedereen bedanken die met deze actie mee hebben gedaan allemaal voor de diertjes.![]()
![]()
(En ik wil jou, TheYoung1 ook bedanken want zonder jou had ik niet meegedaan. Weet je nog in het Blond topic?)
Wat een gave foto!!!quote:Op zondag 21 september 2008 13:11 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhh wat een leuke foto's!!! En die foto van Ing en Boris ook ook zo superlief!
Boris says hi!
[ afbeelding ]
Deze zijn ook zo cutequote:Op zondag 21 september 2008 12:28 schreef Re het volgende:
poezenfoto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boris
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kita, de andere bengaal?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kittens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je zou d'r bijna meenemen huh
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meer hier *klik*
Ga je hem alsnog nemen?quote:Op zondag 21 september 2008 13:44 schreef MikeyMo het volgende:
ut binne potverdrei alleenmaar poesjes!
Waar zijn alle coole hondjes?
Met name mijn jack russell
[ afbeelding ]
MM, Greys en hun Jack. One big happy family
[ afbeelding ]
Nee, niet direct liefde op het eerste gezicht
[ afbeelding ]
Bekend met commando's
[ afbeelding ]
aaibaar!
Ik bedacht me gisteren ineens dat wij wel een tuin hebben. Een hele grote zelfs! Tussen ons huisblok en het huisblok achter ons zitten dus allemaal besloten tuinen. Wij hebben er zelf geen 1 (1e verdieping) maar er lopen enorm veel poezen rond, dus dat probleem is in principe uit de wereldquote:Op zondag 21 september 2008 @ 13:22 schreef noekje het volgende:
Mooie foto's, Re!Ja, je zou haar bijna toch op moeten halen.
En weet je wat ik denk. Dat als je met een goed verhaal komt, druk verkeer en al zouden jullie wel een tuin hebben, dan komt ze nog niet buiten, dat het ook opeens niet zo'n probleem is.quote:Op zondag 21 september 2008 13:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik bedacht me gisteren ineens dat wij wel een tuin hebben. Een hele grote zelfs! Tussen ons huisblok en het huisblok achter ons zitten dus allemaal besloten tuinen. Wij hebben er zelf geen 1 (1e verdieping) maar er lopen enorm veel poezen rond, dus dat probleem is in principe uit de wereld
Het mooie van die tuinen is dat ze er dus niet uitkan! Want het is helemaal omringt door huizenquote:Op zondag 21 september 2008 @ 13:58 schreef noekje het volgende:
[..]
En weet je wat ik denk. Dat als je met een goed verhaal komt, druk verkeer en al zouden jullie wel een tuin hebben, dan komt ze nog niet buiten, dat het ook opeens niet zo'n probleem is.
Mooi. Opgelost. Slotje.
Jawel, ik zag hem gisteren nog ergens staan. Als naamloze Jack.quote:Op zondag 21 september 2008 @ 13:59 schreef Greys het volgende:
MM, het was echt een snoepie! Gehoorzaam qua commando's inderdaad en heel lief, likjes geven enzo.
Hij staat helemaal niet op de website van het asiel trouwens, of kijk ik nou scheel?
www.dierenasielzwolle.nl
Heeft een van jullie hondje Arko, mascotte van de actie wel gezien in het echt eigenlijk?
Ik weet het niet meerMaar volgens mij heb ik hem niet gezien?
Ik neem aan dat dat hem is?quote:Ook is er een Jack Russell binnengebracht door de Dierenambulance. Dit vrolijke hondje is gevonden in de Aa-landen en we hopen dat de eigenaar zich snel meldt!
*kijkt lief mee*quote:Op zondag 21 september 2008 14:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het mooie van die tuinen is dat ze er dus niet uitkan! Want het is helemaal omringt door huizen
*Gaat Re nog eens lief aankijken*
Ja, ik snap dat ook nooit.quote:Op zondag 21 september 2008 @ 14:11 schreef Greys het volgende:
En dat zal inderdaad de Jack R zijn MB, het is zo'n vrolijk hondje, daar had de eigenaar zich toch al voor moeten melden?
nope keek er gister ook op maar hij stond er niet tussen, wellicht is ie er pas netquote:Op zondag 21 september 2008 13:59 schreef Greys het volgende:
MM, het was echt een snoepie! Gehoorzaam qua commando's inderdaad en heel lief, likjes geven enzo.
Hij staat helemaal niet op de website van het asiel trouwens, of kijk ik nou scheel?
www.dierenasielzwolle.nl
Heeft een van jullie hondje Arko, mascotte van de actie wel gezien in het echt eigenlijk?
Ik weet het niet meerMaar volgens mij heb ik hem niet gezien?
* lief meekijkt*quote:Op zondag 21 september 2008 14:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het mooie van die tuinen is dat ze er dus niet uitkan! Want het is helemaal omringt door huizen
*Gaat Re nog eens lief aankijken*
Deze dan?quote:
Hij is in het echt nog mooier! Echt!quote:Op zondag 21 september 2008 15:29 schreef nokwanda het volgende:
Die eerste
Wat doe je me aan? TUT
Ze heeft zo'n...... hoofd om op te vreten.
Sabbelende katten zijnquote:Op zondag 21 september 2008 15:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij is in het echt nog mooier! Echt!![]()
En klein, op te vreten klein. Als je hem aait dan gaat die heel schattig miauwen als je stopt en gaat zich dan tegen je aan gooien.Op z'n rug!
Hij sabbelt alleen alles zo nat als je een wollige trui aan hebt.
Oooohquote:
Verhip, Re en ik hebben allebei donker haar!quote:Die zoekt ook nog een huisje, met of zonder tuin. Hij zoekt alleen mensen met donker haar. Dat is die gewend. Verder heeft die geen eisen. Houdt van op schoot zitten en geaaid worden. Is gevonden op straat, geen achtergrond bekend. Waarschijnlijk heel jong van zijn moeder afgegaan want hij sabbelt enorm op kussentjes en dekentjes. Nu ongeveer 12 weken oud en niks geen wilds aan te ontdekken. Niet bang en stapt overal dapper op af.
Nou ja. Wat een toeval. Ja, bestaat niet hè?quote:Op zondag 21 september 2008 16:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ooooh!
[..]
Verhip, Re en ik hebben allebei donker haar!
Jaaaquote:Op zondag 21 september 2008 @ 16:39 schreef Harajuku. het volgende:
[afbeelding]
Dit vind ik trouwens echt een leuke foto. Die uitdrukking op het gezicht
Oude dameskatten kunnen het beste omgaan met jonge mannetjeskittens heb ik ergens gelezen...quote:Op zondag 21 september 2008 @ 16:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou ja. Wat een toeval. Ja, bestaat niet hè?
Had ik al gezegd dat hij behalve donker haar ook grote katten gewend is en dat hij die met rust laat omdat het een heel rustig jochie is? Nee hè. Hij ligt nu te spinnen op mijn schoot. Oh, hij miauwt nu!
Er zijn nog wat foto's met mensen erop, die komen dus nog in een zipje.quote:Op zondag 21 september 2008 @ 16:46 schreef Ingetje79 het volgende:
MB, dat was Ultra toch?
Dat kitten wat zo "leuk" met m'n vinger speelde?
Die was zoooo lief!
Ja, denk dat ie perfect bij jullie past...en bij Ziggy![]()
MM, word ik gistermiddag dringend verzocht door Q om een foto waar jij in de verte bij op staat er af te gooien, zet je jezelf potverdikkie levensgroot op Fok!![]()
![]()
Leuke foto's trouwens!
MB/Re: zijn dat alle foto's op die site of is er nog meer?
Oh, deze had ik even gemistquote:Op zondag 21 september 2008 @ 16:35 schreef Harajuku. het volgende:
Moet ik nog even helpen zoals bij Boris?
Hoe ging Ziggy in het asiel destijds om met andere katten dan?quote:Op zondag 21 september 2008 17:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, deze had ik even gemist
Ik heb noekje al ge-pmd. De kans bestaat dat re en ik gaan kijken bij dat mannetje. Mijn enige bezwaar is eigenlijk dat ik niet weet of Ziggy het leuk gaat vinden.
quote:Op zondag 21 september 2008 17:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, deze had ik even gemist
Ik heb noekje al ge-pmd. De kans bestaat dat re en ik gaan kijken bij dat mannetje. Mijn enige bezwaar is eigenlijk dat ik niet weet of Ziggy het leuk gaat vinden.
Die verdwijnt vast snel als jullie d'r strakjes lekker aaien en kroelen en lekkere hapjes voerenquote:Op zondag 21 september 2008 17:14 schreef verita het volgende:
Het verschil: de droevige blik bij Malkah
Ze zat in een kamertje met 6 andere (veelal hele angstige) katten. De 2 keer dat ik er was heb ik niks gemerkt van geblaas ofzo. (Maar dat kan zijn omdat ze in de minderheid was ofzo, zoiets vertelde iemand van het asiel gisteren)quote:Op zondag 21 september 2008 @ 17:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hoe ging Ziggy in het asiel destijds om met andere katten dan?
2 weken bij Lucky van mn ouders (die kende ze al wel) Ze blaast tegen hem als hij te dichtbij komt, verder niks eigenlijk. Maar goed, in dat huis was wel veel ruimte om ze bijvoorbeeld overdag als er niemand thuis is, apart te houden. Bij ons thuis kan dat niet... Na 2 weken blaaste ze wel iets minder alquote:Op zondag 21 september 2008 @ 17:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]Ik wist wel dat Noekje het ook in zich had
![]()
Zal ik die dag even de pups voor Noekje haar huis uit laten?
Ze was toch laatst bij een andere kat voor een week? Hoe ging dat dan?
quote:Op zondag 21 september 2008 @ 17:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Als jullie gaan kijken, dan komen we gewoon allemaal weer naar Zwolle.
Kunnen we een beetje pushen enzo
Ooooh, wat leuk!quote:Op zondag 21 september 2008 @ 17:14 schreef verita het volgende:
Zoek de verschillen:
[afbeelding]
Links onze huidige poes MM, rechts de poes 'Darrel'.
We zijn eruit, ik ga morgen bellen, we gaan as. woensdagavond Darrel ophalen, als dat kan.
![]()
![]()
![]()
We willen haar een andere naam geven, namelijk 'Malkah'. Malkah betekent 'koningin'. We zouden graag willen dat ze zich bij ons zo gaat voelen. We hebben er wel vertrouwen in, onze MM was ook zo'n bangerd, en die is nu ook frank en vrij, behalve met vreemden.
Het verschil: de droevige blik bij Malkah, en Malkah heeft een grote zwarte vlek op linkerpootje, waar MM wit is. MM heeft rechts op haar pootje wat vlekjes, en daar is Malkah weer wit.
Kijk dan, dit kun je toch niet laten zitten
[afbeelding]
Misschiehien!quote:Op zondag 21 september 2008 @ 17:14 schreef Burdie het volgende:
MissBliss krijgt nog een katje!!!!
En dan kom ik 'm aaien![]()
![]()
![]()
.
Hoera!.
Ja hoor, kom maar!quote:Op zondag 21 september 2008 17:36 schreef Ingetje79 het volgende:
En eh...meet bij Noekje thuis begrijp ik?![]()
quote:Op zondag 21 september 2008 17:14 schreef verita het volgende:
Zoek de verschillen:
[ afbeelding ]
Links onze huidige poes MM, rechts de poes 'Darrel'.
We zijn eruit, ik ga morgen bellen, we gaan as. woensdagavond Darrel ophalen, als dat kan.
![]()
![]()
![]()
We willen haar een andere naam geven, namelijk 'Malkah'. Malkah betekent 'koningin'. We zouden graag willen dat ze zich bij ons zo gaat voelen. We hebben er wel vertrouwen in, onze MM was ook zo'n bangerd, en die is nu ook frank en vrij, behalve met vreemden.
Het verschil: de droevige blik bij Malkah, en Malkah heeft een grote zwarte vlek op linkerpootje, waar MM wit is. MM heeft rechts op haar pootje wat vlekjes, en daar is Malkah weer wit.
Kijk dan, dit kun je toch niet laten zitten
[ afbeelding ]
Spannend! Mag ik dan ook de wasmachine zien?quote:Op zondag 21 september 2008 17:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja hoor, kom maar!![]()
Ik zal jullie ook een rondleiding geven. 'Kijk! Dit is ons keukenkastje. Daar slaan we het voer op! Dit zijn de voederbakjes. Daar doen wij afwisselend brokjes of vlees in. '
Re haat me.
Jullie gaan hem vrijdag ophalen begrijp ik?quote:
Ja ja. Wie laf joe toe.quote:
Neeee, we gaan eerst kijken!quote:Op zondag 21 september 2008 @ 18:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Jullie gaan hem vrijdag ophalen begrijp ik?![]()
![]()
![]()
[..]
Ja ja. Wie laf joe toe.
@Verita, wat gewellllllllllllllllldig!!!!! Dat is toch mevrouw Bach Therapie die jullie gaan halen?
Ik ben een gastgezin van het dierenasiel te Beilen. Heb er nu drie. Eentje blijft en eentje moet nog een huisje hebben maar zij heeft issues en kan niet zomaar bij iedereen geplaatst worden. Wel een schatje hoor, alleen is ze een soort van kamikaze. Stoer wijf is het.quote:Op zondag 21 september 2008 18:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar waarom is die kat bij Noekje dan?
quote:Op zondag 21 september 2008 18:33 schreef Greys het volgende:
MissBliss, wat sta je er lief bij![]()
[ afbeelding ]
Oooh! Wat leuk!quote:Op zondag 21 september 2008 18:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ben een gastgezin van het dierenasiel te Beilen. Heb er nu drie. Eentje blijft en eentje moet nog een huisje hebben maar zij heeft issues en kan niet zomaar bij iedereen geplaatst worden. Wel een schatje hoor, alleen is ze een soort van kamikaze. Stoer wijf is het.
quote:Op zondag 21 september 2008 16:35 schreef Harajuku. het volgende:
Moet ik nog even helpen zoals bij Boris?
Dus jouw kitje is niet hetzelfde kitje als Ultra.quote:Op zondag 21 september 2008 18:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ben een gastgezin van het dierenasiel te Beilen. Heb er nu drie. Eentje blijft en eentje moet nog een huisje hebben maar zij heeft issues en kan niet zomaar bij iedereen geplaatst worden. Wel een schatje hoor, alleen is ze een soort van kamikaze. Stoer wijf is het.
Ze vond het geloof ik echt leuk!quote:Op zondag 21 september 2008 19:50 schreef Greys het volgende:
MissBliss, kijk nou! Zo stond je op twee foto's bij het cheque uitdelen (de rest heb ik er vanaf geknipt)![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Of wil je dit niet? Dan haal ik het weer weg hoor
En hoe leuk je bentquote:Op zondag 21 september 2008 19:52 schreef MissBliss het volgende:
Haha, nee maakt niet uit hoor! Je kan wel zien hoe leuk ik het vond!![]()
![]()
Kamikaze (Xita) heeft echte honger gekend volgens mij. Ze jat dus veel en krijgt soms zelfs dichtgeritste tassen open als er nog een boterham in zit. Eveneens bespringt ze de grote katten, voor de duvel niet bang. Wel op een leuke manier maar niet geschikt voor oude katten die van hun rust willen genieten. Ze weet ook niet van ophouden. Die van ons zijn heel makkelijk en doen er nooit moeilijk over maar ik kan me zo voorstellen dat niet iedere kat daarvan gediend is. Dan hebben we nog Sid (Xit) en die houden we zelf. Die hebben onze katten geadopteerd. Vanaf dag één horen die gewoon bij elkaar. Sid kroop naast ze en zijn lot was bezegeld. Xito (heet hier Joey, waarvoor Re mij haat) is gewoon heel aanhankelijk en heel rustig. Speelt wel graag maar het is geen wilde gozer. Hij slaapt veel, sabbelt en kroelt heel erg graag. Is ook in het spelen voorzichtig. Hij is dapper maar wel een beetje gay voor een stoere tijger.quote:Op zondag 21 september 2008 19:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dus jouw kitje is niet hetzelfde kitje als Ultra.
Heeft dit kitje issues dan? of is de kamikazepilote weer een andere/ En wat voor een issues heeft zij dan?
wat is ze lievvvv (ja noekje met een vquote:Op zondag 21 september 2008 19:50 schreef Greys het volgende:
MissBliss, kijk nou! Zo stond je op twee foto's bij het cheque uitdelen (de rest heb ik er vanaf geknipt)![]()
![]()
Aw! Kijk dan, hoe liev!quote:Op zondag 21 september 2008 19:50 schreef Greys het volgende:
![]()
Die usericon van jou is ook leuk. Hoe heette dat liedje nou ook al weer waaruit die komt?quote:
Ja, echt een sgatjuhquote:Op zondag 21 september 2008 19:57 schreef Re het volgende:
[..]
wat is ze lievvvv (ja noekje met een v) he
quote:Op zondag 21 september 2008 @ 19:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij is dapper maar wel een beetje gay voor een stoere tijger.![]()
Jaaaaaaquote:Wat was de asielactie gaaf!![]()
hvj!quote:
Ja, zeker wel, maar het kon niet andersquote:Op zondag 21 september 2008 20:06 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Burdie, vind je het achteraf niet jammer dat je niet mee bent gegaan?![]()
Gave auto hebben jullie trouwens
Win or lose, sink or swim, one thing is certain we'll never give in, side by side, hand in hand, we all stand together!quote:Op zondag 21 september 2008 20:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die usericon van jou is ook leuk. Hoe heette dat liedje nou ook al weer waaruit die komt?
Deze had ik helemaal gemist.quote:Op zondag 21 september 2008 19:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Kamikaze (Xita) heeft echte honger gekend volgens mij. Ze jat dus veel en krijgt soms zelfs dichtgeritste tassen open als er nog een boterham in zit. Eveneens bespringt ze de grote katten, voor de duvel niet bang. Wel op een leuke manier maar niet geschikt voor oude katten die van hun rust willen genieten. Ze weet ook niet van ophouden. Die van ons zijn heel makkelijk en doen er nooit moeilijk over maar ik kan me zo voorstellen dat niet iedere kat daarvan gediend is. Dan hebben we nog Sid (Xit) en die houden we zelf. Die hebben onze katten geadopteerd. Vanaf dag één horen die gewoon bij elkaar. Sid kroop naast ze en zijn lot was bezegeld. Xito (heet hier Joey, waarvoor Re mij haat) is gewoon heel aanhankelijk en heel rustig. Speelt wel graag maar het is geen wilde gozer. Hij slaapt veel, sabbelt en kroelt heel erg graag. Is ook in het spelen voorzichtig. Hij is dapper maar wel een beetje gay voor een stoere tijger.![]()
Het is ook niet één nest. Ze kenden elkaar dus ook niet voordat ze hier kwamen en toch is het echt al een mini-kolonie met ieder zijn eigen karakters en dat gaat heel goed.
Klaar over de X-jes!
Wat was de asielactie gaaf!![]()
quote:Op zondag 21 september 2008 20:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Deze had ik helemaal gemist.
Geen pics van Kamikaze?
Die van JoeyXitoGay en Sid hebben we al gezien(pure zelfkastijding, dit verzoek)
quote:
Welkomquote:Op zondag 21 september 2008 20:12 schreef Nouwk het volgende:
Wat jammer dat ik dit niet eerder gelezen heb!Maar wat een goede ideeen, blije dierenkopjes en ook gezichten allemaal! Wij hebben trouwens zo'n zelfde kat als Malkah is, op 8 jarige leeftijd gekregen. Was echt een hele schichtige niet-kroel poes, maar nu is het echt een aandachts-schootpoes! Nog wel even de kat uit de boom kijken als er nieuwe mensen komen, dan laat ze zich liever niet zien, maar verder blijft ze kroelen. Mooie beestjes.
Neinquote:Op zondag 21 september 2008 20:51 schreef nein het volgende:
ooh yaaay voor Darrel (Malkah)!!!![]()
Je ziet ook echt dat MM een rustige, goedverzorgde poes is en helemaal is opgeknapt. En dat Malkah nog een zielig hoopje poes is
Die witte psycho-Billy vond ik ook sneu. Die zo bang was en aan het blazen.quote:Op zondag 21 september 2008 20:51 schreef nein het volgende:
ooh yaaay voor Darrel (Malkah)!!!![]()
Je ziet ook echt dat MM een rustige, goedverzorgde poes is en helemaal is opgeknapt. En dat Malkah nog een zielig hoopje poes is
Ah die was echt zielig he...je wilt zo'n beest dan troosten, maar dan raken ze nog meer in paniek..quote:Op zondag 21 september 2008 21:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Die witte psycho-Billy vond ik ook sneu. Die zo bang was en aan het blazen.
Ik ga duimen voor Darrel.![]()
Nokwanda, Juf Jeckyll werd geschat op 4 maanden. Haar Hyde kant is enorm lief en aanhankelijk. Ze stuift nu wel als een malle door het huis. Xito is gay met z'n handtas aan het slaan op Sid.
Dat heb ik nog heel leuk op film staan....eerst grijpt die witte Psycho Cat mij en daarna kom jij er aan en dan grijpt ie jou.quote:Op zondag 21 september 2008 21:06 schreef nein het volgende:
[..]
Ah die was echt zielig he...je wilt zo'n beest dan troosten, maar dan raken ze nog meer in paniek..![]()
Ik mis mn eigen katten nu ook nu ik hier in t Noorden zitGelukkig ligt mn oude loebas Floppy van 18 hier nog wel bij mn moeder, maar vriendje past in eindhoven op de Britjes
quote:Op zondag 21 september 2008 21:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat heb ik nog heel leuk op film staan....eerst grijpt die witte Psycho Cat mij en daarna kom jij er aan en dan grijpt ie jou.
Wel zielig voor het beestje, maar op film best lachwekkend
Nope....er staan ook mensen op die niet op Fok! willen.quote:
Jaaaah ben erg benieuwd!!!quote:Op zondag 21 september 2008 21:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nope....er staan ook mensen op die niet op Fok! willen.
Ik vraag wel of m'n man de foto's en filmpjes ff kan uploaden en dan geef ik iedereen wel ff linkje
Dat mag ookquote:Op zondag 21 september 2008 21:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik vraag wel of m'n man de foto's en filmpjes ff kan uploaden en dan geef ik iedereen wel ff linkje
Ik quote mezelfquote:Op zondag 21 september 2008 21:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat een lekker ding zegquote:Op zondag 21 september 2008 20:19 schreef noekje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zij is evil.Gaaf stoer wijf is het.
Echt, he!! Ik moet mezelf zo gruwelijk tegenhouden met kleine poezemeisjes.quote:Op zondag 21 september 2008 22:18 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat een lekker ding zeg!
Hoe oud is ze? Enig zicht op een nieuw huisje?.
Je zou bijna gewoon weer meteen een nieuwe actie startenquote:Op zondag 21 september 2008 22:37 schreef Greys het volgende:
Wat leuk om te horen, NieTTus!!!!
En ik verheug me nu al bijna weer op de volgende actie
Danny had er ook wel oren naar om zo'n commune te startenquote:Op zondag 21 september 2008 22:43 schreef nokwanda het volgende:
Daarvan zijn er meer. Zie, de FOK! opvangboerderiewooncommune komt er nog wel een keer
Gezelligquote:Op zondag 21 september 2008 23:02 schreef bigbird het volgende:
Nou ik ga richting bed. Morgen weer vroeg dag. Het was een leuke dag gisteren en kijk zeker uit naar de volgende actie! Zal ook zeker weer van de partij zijn
Jaaaaaa, filmpjesquote:Op zondag 21 september 2008 @ 21:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
4/5 Maanden ongeveer. Nee, geen nieuw huisje in zicht nog.quote:Op zondag 21 september 2008 22:18 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat een lekker ding zeg!
Hoe oud is ze? Enig zicht op een nieuw huisje?.
quote:Op zondag 21 september 2008 @ 23:34 schreef Greys het volgende:
* Greys naar de haarkleur van Burdie loert in fotoboek
Verhip!quote:Op zondag 21 september 2008 @ 23:41 schreef Greys het volgende:
En dat poesje wil alleen een baasje met roodachtig haar, heb ik van Noekje gehoord!
Dat is wel waar. Mijn rossige/blonde man, daar is ze aan gewend.quote:Op zondag 21 september 2008 23:41 schreef Greys het volgende:
En dat poesje wil alleen een baasje met roodachtig haar, heb ik van Noekje gehoord!
Ooooooohquote:Op maandag 22 september 2008 @ 00:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Mijn rossige/blonde man, daar is ze aan gewend.![]()
Sleep! I haz it!
[afbeelding]
Night, lieve mensen.
Bitchquote:Op zondag 21 september 2008 23:41 schreef Greys het volgende:
Noekje, die fotoquote:Op maandag 22 september 2008 00:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Mijn rossige/blonde man, daar is ze aan gewend.![]()
Sleep! I haz it!
[ afbeelding ]
Night, lieve mensen.
Ghihiquote:Op maandag 22 september 2008 09:16 schreef verita het volgende:
[..]
Noekje, die foto![]()
![]()
Wat een geweldige kattenfoto
Ik kan om 11 uur pas Zwolle bellen![]()
Ja, cute hè? Die foto is ook echt 5 minuten voordat ik naar bed ging genomen.quote:Op maandag 22 september 2008 09:16 schreef verita het volgende:
[..]
Noekje, die foto![]()
![]()
Wat een geweldige kattenfoto
Ik kan om 11 uur pas Zwolle bellen![]()
We gaan doen wat er voor Darrel / Malkah nodig is. Als we daarvoor Bach moeten doen, so be it. Als ze maar gelukkig wordt. En daar twijfel ik niet aan.quote:Op maandag 22 september 2008 09:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, cute hè? Die foto is ook echt 5 minuten voordat ik naar bed ging genomen.
Ga je wel een eigen topic openen voor Darrel? Ben heel benieuwd hoe het haar vergaat. Gaat de Bach therapie ook thuis door?
quote:Ja dat klopt, ze zien er vies uit! Dat komt omdat ze net zelf hebben leren eten... Pap wel te verstaan.. En daar kun je ook in lopen en rollebollen. In ieder geval eet pap gemakkelijker als je er je hele snoet in drukt, zo blijkt wel uit de foto’s.
Wat gaaf zeg!!!! Echt super!!!quote:Op maandag 22 september 2008 11:13 schreef verita het volgende:
Woeiiiiii
whaaa
![]()
![]()
![]()
Net gebeld. Duurde lang voordat ze opnamen en ik had het even niet meer. Maar: we hebben toestemming haar woensdag te halen!
En MM?quote:
Wij zitten met een erg dominante golden. Dus dat wordt hem nietquote:
Oooh, dat zou ook leuk zijn zeg!quote:Op maandag 22 september 2008 @ 12:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wij zitten met een erg dominante golden. Dus dat wordt hem nietMM probeert wel de jack aan zn vader aan te smeren
"Jaaaaaaaa, maar als jullie op vakantie willen dan passen Q en ik wel op"
dan hou je toch hetzelfde probleem ?quote:Op maandag 22 september 2008 12:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wij zitten met een erg dominante golden. Dus dat wordt hem nietMM probeert wel de jack aan zn vader aan te smeren
"Jaaaaaaaa, maar als jullie op vakantie willen dan passen Q en ik wel op"
Nee, want hun gaan meestal buiten mijn school vakantie om op vakantie. En als het geen school vakantie is, zit Baloe niet in Den Helder maar in Drenthequote:Op maandag 22 september 2008 13:19 schreef Nonneke het volgende:
[..]
dan hou je toch hetzelfde probleem ?![]()
Malkah, gefeliciteerd met je nieuwe huisje![]()
Gaafquote:Op maandag 22 september 2008 15:50 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb (hoop ik) iedereen die er was een pm gestuurd, met een link naar de foto's!
Heb je geen pm, gil dan.
Same herequote:Op maandag 22 september 2008 16:16 schreef verita het volgende:
Mooie foto's, thx. Ik wil later even aangeven welke ik graag groot zou willen, kan dat?
Tuurlijk!quote:Op maandag 22 september 2008 16:16 schreef verita het volgende:
Mooie foto's, thx. Ik wil later even aangeven welke ik graag groot zou willen, kan dat?
De foto's van Re en mij staan allemaal hierquote:Op maandag 22 september 2008 17:11 schreef TheYoung1 het volgende:
kan daar mss een foto-topic van gemaakt worden? Van de foto's die dus wel gezien mogen worden.
Kan maar niet genoeg krijgen van die vrolijke snoetjes en blije snuitjes allemaal
Oke, thnQ!quote:Op maandag 22 september 2008 17:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
De foto's van Re en mij staan allemaal hier
De rest staan mensen op (of zijn saai), dus die mogen de mensen zelf online zetten als ze dat willen.
Is hier niet gepostquote:Op maandag 22 september 2008 18:48 schreef Greys het volgende:
De mailinglist van...? Het asiel?
Ik moet nog even teruglezen, dus sorry als ik iets stoms vraag
quote:Op maandag 22 september 2008 18:57 schreef Greys het volgende:
En ik MOET het hier ook even kwijt hoor, sorry
Maar Boris:
- eet prima
- doet alles op de kattenbak
- slaapt in de woonkamer met de deur dicht zonder mokken
- speelt met de muis van de krabpaal
- is vandaag voor het eerst met Bink alleen geweest, een hele ochtend, in dezelfde ruimte, ging prima
en... heeft zojuist een tuigje om gekregen en verzet zich daar totaal niet tegen en stapt er blij mee rond.
Dus dan mag hij morgen aan een riem naar buiten even in de tuin kijkenTrots
Katten drinken aanzienlijk minder dan honden hèquote:Op maandag 22 september 2008 19:07 schreef Greys het volgende:
Hij heeft 2 keer uit een bakje water gedronken, maar nog véél lekkerder vond hij het om met zijn waffel open onder de stromende kraan te gaan hangen
Ik zie onze kat echt nooit drinken.quote:Op maandag 22 september 2008 19:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Katten drinken aanzienlijk minder dan honden hè
Ja daar ben ik ook achterquote:Op maandag 22 september 2008 19:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Katten drinken aanzienlijk minder dan honden hè
quote:Op maandag 22 september 2008 19:07 schreef Greys het volgende:
Hij heeft 2 keer uit een bakje water gedronken, maar nog véél lekkerder vond hij het om met zijn waffel open onder de stromende kraan te gaan hangen
quote:Op maandag 22 september 2008 18:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Is hier niet gepostAan het eind sprak Monique me aan over de gegevens van Carnibest ed en daar kon ik dan ook emailadresses bijzetten voor de mailinglist ed, zo een 3 keer per jaar geloof ik.
no thnxquote:Op maandag 22 september 2008 18:44 schreef Harajuku. het volgende:
Ooohh jaaaa, ik moest nog emailadressen vragen van mensen die op de mailinglist willen
Dus, any takers?
Match made in Heaven. Ik dacht eerder dat je mn gezeik beu zou zijn maar ik móest doorgaanquote:Op maandag 22 september 2008 19:35 schreef Greys het volgende:
Jij snellerd!
En ik ben nog steeds erg blij dat je door hebt gezeurd over Boris
Adres uit je profiel?quote:Op maandag 22 september 2008 19:36 schreef verita het volgende:
Ook graag op de mailinglist, Hara, thx.
Ja graag, sorry had ik zelf ook kunnen zeggenquote:
Nee het mag even durenquote:Op maandag 22 september 2008 19:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Verita en Dinoooo! Gefeliciteerd met Darrel![]()
Staat nog niets van onze actie op de site van het asiel![]()
Volgens mij was het gewoon een mailtje zo een 3 keer per jaar met hoe of wat edquote:
Ja ik snap het ook niet hoor. Ik snap niet dat mensen zo moeilijk doen en niet gelijk dat soort dingen uitsluiten. Daar snap ik echt totaal niks van. Het is toch een kleine moeite om even als je kat ergens pist sowieso even langs de DA te gaanquote:Op maandag 22 september 2008 19:45 schreef Greys het volgende:
Qwea, thanks! Ik had het toevallig ook gezien!
En het stomme is, het wás dus gewoon waarschijnlijk die medische oorzaak die ze toen dachten, want hij bleek blaasgruis te hebben en na 2 weken medicijnen was het over. Ipv dat die vorige eigenaars dat nou zelf even hadden laten onderzoeken
Het schijnt dat je het meteen ruikt als er een kat sproeit in je huis, maar we ruiken hier niets en Boris gaat regelmatig de kattenbak in
Ikke ook!quote:Op maandag 22 september 2008 19:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Volgens mij was het gewoon een mailtje zo een 3 keer per jaar met hoe of wat ed
Het enige wat me superlastig lijkt... urine opvangen van een katquote:Op maandag 22 september 2008 19:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja ik snap het ook niet hoor. Ik snap niet dat mensen zo moeilijk doen en niet gelijk dat soort dingen uitsluiten. Daar snap ik echt totaal niks van. Het is toch een kleine moeite om even als je kat ergens pist sowieso even langs de DA te gaan
Nop, niet gehad...quote:Op maandag 22 september 2008 19:48 schreef Greys het volgende:
Ingetje, had jij van Maes dat emmertje nog gehad met kortingsbonnen?
Ik kreeg dat emmertje bij Boris, maar ik heb het daarna nooit meer teruggezien. Maar Maes zei nog 'geef die kortingsbonnen aan Ing'. Dus OF het staat nog bij Maes in de auto en dan stuur ik de bonnen op, of je hebt het al. Er zat ook een maatbekertje in voor het voer, maar dat hebt ik al opgelost met een ander maatbekertje en even het gewicht van het voer afwegen. Ze zei dat hij maar 50 gram voer mag hebben, dat is nog niet eens een half kopje
Kattenbak schoonmaken en alleen wat repen plastic tas oid op de bodem doen...dan kat opsluiten.quote:Op maandag 22 september 2008 19:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Het enige wat me superlastig lijkt... urine opvangen van een kat
Hoe doe je zoiets?![]()
Die dierenarts van het asiel heeft de urine onderzocht, HOE?
Maes!quote:Op maandag 22 september 2008 19:59 schreef Maes het volgende:
Dat emmertje staat nog in ZwolleIk zou het meenemen maar toen begon Monique over de airco in de auto voor Boris en die ben ik toen snel gaan aanzetten. Dus geen bonnen en geen maatbekertje, sorry
Her en der staat wat, ook linkjes naar sites met de foto's.quote:Op maandag 22 september 2008 21:17 schreef MadMaster het volgende:
Zo, weer terug van even weggeweest...
Is er een centrale plek met alle foto's/verslagen of staat alles her en der in dit topic?
Wat wordt het doel voor volgend jaar en wanneer mag ik weer storten?
En jij staat er ook bijquote:Op maandag 22 september 2008 21:11 schreef bigbird het volgende:
Hara, ik wil ook wel op de mailinglist, email uit mijn profiel is prima
Heb het fotoalbum van Re en MB gevonden.quote:Op maandag 22 september 2008 21:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Her en der staat wat, ook linkjes naar sites met de foto's.
Dus ff goed doorspitten![]()
heb ik niet gevonden en ook geen filmpjes zoals 2 pagina's terug wordt gemeld...quote:Op zondag 21 september 2008 16:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Er zijn nog wat foto's met mensen erop, die komen dus nog in een zipje.
Tja, helaas wil niet iedereen online op de foto verschijnen, dus mijn filmpjes en foto's kunnen niet hier op Fok!quote:Op maandag 22 september 2008 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb het fotoalbum van Re en MB gevonden.
Heul veul poezieplaatjes, maar dit
[..]
heb ik niet gevonden en ook geen filmpjes zoals 2 pagina's terug wordt gemeld...
Vind ik eerlijk gezegd ook jaquote:Op maandag 22 september 2008 21:47 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat we sommige trouwe supporters uit dit topic wel een linkje ofzo kunnen PM-en, toch?
Yep, gezien...quote:Op maandag 22 september 2008 21:49 schreef Greys het volgende:
Enneh... spamHad je deze foto's van onze nieuwe asielaanwinst al gezien MadMaster?
Bengalen bengels! O+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |