ga het proberen, had ze eindelijk van het toestel af, en we moeten zo nog weg, dus heb het toch maar zo gedaanquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:11 schreef Greys het volgende:
Bigbird, ze zijn wel HEEL groot
Kan je ze een beetje verkleinen
Nu zie ik ze!quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:12 schreef bigbird het volgende:
[..]
ga het proberen, had ze eindelijk van het toestel af, en we moeten zo nog weg, dus heb het toch maar zo gedaan
Was niet zeuren hoorquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Nu zie ik ze!![]()
Sorry voor het zeuren, het laden duurde wat lang
Doen!quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:28 schreef Greys het volgende:
Hij kletst echt! Elke keer als hij langs Bink wil lopen doet hij even 'mauw!' zachtjes en dan loopt ie er langs!
En nu ligt hij al een uurtje op de vensterbank te tukken, heel relaxed, en als ik hem aai zegt ie ook 'mauw'
Zal ik een eigen topic voor Boris openen?
Of is dat overdreven?
Het was allemaal leuker dan ik verwacht hadquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:29 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ik vond het zo leuk om jou ook te zien!
Oh jaquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Doen!
Hé Hara, jouw sjaal, bij mij. Uh uh.
Ja, en ja !!!! Ik ben voor een Boristopic.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:28 schreef Greys het volgende:
Zal ik een eigen topic voor Boris openen?
Of is dat overdreven?
Eenschquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:34 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, en ja !!!! Ik ben voor een Boristopic.
Same here, + de verjaardag, heb geen zin meerquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:36 schreef TheYoung1 het volgende:
...........sprakeloos..............
Zou bijna vergeten, dat ook ik nog wat moet eten.
Met al dit F-vijven, en al dat ouwe wijven,
ik zou bekans mn knorrende maagje vergeten!
quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:43 schreef noekje het volgende:
Het verhaal van Darrel.
Darrel is gevonden op een balkon. Bazinnetje is op vakantie gegaan. Het was daar bloedheet. Iemand heeft de dierenambulance opgebeld en toen hebben ze hem naar het asiel gebracht. Daar was/is die heel erg down. Ze zijn nu bezig met Bach bloesems. Ze schijnt nu al best opgeknapt te zijn maar het was echt een arm ding.
Asiel heeft nog contact gehad met haar vorige baasje maar die ontkent dat het haar poes is.
Tenminste, ik neem eigenlijk aan dat het een poes is en geen kat? Het is een poes![]()
Greys!Aw!
Hoi allen, het was leuk om jullie te zien! Re, MissBliss, bedankt voor de mooie foto!quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:16 schreef MissBliss het volgende:
Poezies!!
Darrel, die misschien ook een nieuw huisje krijgt!![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:46 schreef verita het volgende:
[..]
[..]
Hoi allen, het was leuk om jullie te zien! Re, MissBliss, bedankt voor de mooie foto!
Wij denken er inderdaad stevig over na om Darrel in huis te nemen. Darrel zelf is geen punt van discussie, we zijn nog teruggegaan naar haar kooi en hebben haar geaaid en gefilmd. Zij gaf continue kopjes en volgens ons zijn we goedgekeurd als haar blikopeners. Het gaat er nu om of de poes die we al thuis hebben, het ook aan kan (ook zo bang geweest als Darrel, nu wat relaxter)
Er is maar één manier om daarachter te komen. Dan moet je het dus eigenlijk proberen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:46 schreef verita het volgende:
[..]
[..]
Hoi allen, het was leuk om jullie te zien! Re, MissBliss, bedankt voor de mooie foto!
Wij denken er inderdaad stevig over na om Darrel in huis te nemen. Darrel zelf is geen punt van discussie, we zijn nog teruggegaan naar haar kooi en hebben haar geaaid en gefilmd. Zij gaf continue kopjes en volgens ons zijn we goedgekeurd als haar blikopeners. Het gaat er nu om of de poes die we al thuis hebben, het ook aan kan (ook zo bang geweest als Darrel, nu wat relaxter)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |