quote:
Op maandag 22 september 2008 09:23 schreef noekje het volgende:[..]
Ja, cute hè? Die foto is ook echt 5 minuten voordat ik naar bed ging genomen.
Ga je wel een eigen topic openen voor Darrel? Ben heel benieuwd hoe het haar vergaat. Gaat de Bach therapie ook thuis door?
We gaan doen wat er voor Darrel / Malkah nodig is. Als we daarvoor Bach moeten doen, so be it. Als ze maar gelukkig wordt. En daar twijfel ik niet aan.
Onze MM (2005) was zoooo bang, daar gaf je geen stuiver voor. In het asiel van Almelo kwamen we eigenlijk voor een andere kat, die we op internet hadden gezien. De kat was leuk maar die had zoiets van: het zal wel. Een andere kat die we ook leuk vonden klauterde via Dinooo's broek omhoog en zette zijn nagel in iets waar Dinooo het liever niet heeft. En ineens kwam MM uit een hoekje. Ze lag onder een kast, loopt op Dinooo af, mauwt zonder geluid te maken, kijkt omhoog, schurkt langs hem heen, duwt haar snuitje in zijn hand en de asielmedewerkster zei: dit kan niet, die poes is heel schuw en en blaast naar iedereen en u mag haar aaien...
Dinooo zei niet zoveel meer, pakte MM op en zei tegen mij: we zijn klaar hier, deze gaat mee.
En nu is ze zo tevreden. Ze is nog bang voor vreemden maar voor ons absoluut niet en wij zijn blij dat het zo goed met haar gaat.
Deze Darrel / Malkah zal het ook wel fijn krijgen, de hoop is dat ze inderdaad straks als twee zusjes met elkaar om gaan.
Leuk dat jullie allemaal zo meeleven, thx