quote:Op zondag 21 september 2008 20:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Deze had ik helemaal gemist.
Geen pics van Kamikaze?
Die van JoeyXitoGay en Sid hebben we al gezien(pure zelfkastijding, dit verzoek)
quote:
Welkomquote:Op zondag 21 september 2008 20:12 schreef Nouwk het volgende:
Wat jammer dat ik dit niet eerder gelezen heb!Maar wat een goede ideeen, blije dierenkopjes en ook gezichten allemaal! Wij hebben trouwens zo'n zelfde kat als Malkah is, op 8 jarige leeftijd gekregen. Was echt een hele schichtige niet-kroel poes, maar nu is het echt een aandachts-schootpoes! Nog wel even de kat uit de boom kijken als er nieuwe mensen komen, dan laat ze zich liever niet zien, maar verder blijft ze kroelen. Mooie beestjes.
Neinquote:Op zondag 21 september 2008 20:51 schreef nein het volgende:
ooh yaaay voor Darrel (Malkah)!!!![]()
Je ziet ook echt dat MM een rustige, goedverzorgde poes is en helemaal is opgeknapt. En dat Malkah nog een zielig hoopje poes is
Die witte psycho-Billy vond ik ook sneu. Die zo bang was en aan het blazen.quote:Op zondag 21 september 2008 20:51 schreef nein het volgende:
ooh yaaay voor Darrel (Malkah)!!!![]()
Je ziet ook echt dat MM een rustige, goedverzorgde poes is en helemaal is opgeknapt. En dat Malkah nog een zielig hoopje poes is
Ah die was echt zielig he...je wilt zo'n beest dan troosten, maar dan raken ze nog meer in paniek..quote:Op zondag 21 september 2008 21:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Die witte psycho-Billy vond ik ook sneu. Die zo bang was en aan het blazen.
Ik ga duimen voor Darrel.![]()
Nokwanda, Juf Jeckyll werd geschat op 4 maanden. Haar Hyde kant is enorm lief en aanhankelijk. Ze stuift nu wel als een malle door het huis. Xito is gay met z'n handtas aan het slaan op Sid.
Dat heb ik nog heel leuk op film staan....eerst grijpt die witte Psycho Cat mij en daarna kom jij er aan en dan grijpt ie jou.quote:Op zondag 21 september 2008 21:06 schreef nein het volgende:
[..]
Ah die was echt zielig he...je wilt zo'n beest dan troosten, maar dan raken ze nog meer in paniek..![]()
Ik mis mn eigen katten nu ook nu ik hier in t Noorden zitGelukkig ligt mn oude loebas Floppy van 18 hier nog wel bij mn moeder, maar vriendje past in eindhoven op de Britjes
quote:Op zondag 21 september 2008 21:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat heb ik nog heel leuk op film staan....eerst grijpt die witte Psycho Cat mij en daarna kom jij er aan en dan grijpt ie jou.
Wel zielig voor het beestje, maar op film best lachwekkend
Nope....er staan ook mensen op die niet op Fok! willen.quote:
Jaaaah ben erg benieuwd!!!quote:Op zondag 21 september 2008 21:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nope....er staan ook mensen op die niet op Fok! willen.
Ik vraag wel of m'n man de foto's en filmpjes ff kan uploaden en dan geef ik iedereen wel ff linkje
Dat mag ookquote:Op zondag 21 september 2008 21:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik vraag wel of m'n man de foto's en filmpjes ff kan uploaden en dan geef ik iedereen wel ff linkje
Ik quote mezelfquote:Op zondag 21 september 2008 21:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat een lekker ding zegquote:Op zondag 21 september 2008 20:19 schreef noekje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zij is evil.Gaaf stoer wijf is het.
Echt, he!! Ik moet mezelf zo gruwelijk tegenhouden met kleine poezemeisjes.quote:Op zondag 21 september 2008 22:18 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat een lekker ding zeg!
Hoe oud is ze? Enig zicht op een nieuw huisje?.
Je zou bijna gewoon weer meteen een nieuwe actie startenquote:Op zondag 21 september 2008 22:37 schreef Greys het volgende:
Wat leuk om te horen, NieTTus!!!!
En ik verheug me nu al bijna weer op de volgende actie
Danny had er ook wel oren naar om zo'n commune te startenquote:Op zondag 21 september 2008 22:43 schreef nokwanda het volgende:
Daarvan zijn er meer. Zie, de FOK! opvangboerderiewooncommune komt er nog wel een keer
Gezelligquote:Op zondag 21 september 2008 23:02 schreef bigbird het volgende:
Nou ik ga richting bed. Morgen weer vroeg dag. Het was een leuke dag gisteren en kijk zeker uit naar de volgende actie! Zal ook zeker weer van de partij zijn
Jaaaaaa, filmpjesquote:Op zondag 21 september 2008 @ 21:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
4/5 Maanden ongeveer. Nee, geen nieuw huisje in zicht nog.quote:Op zondag 21 september 2008 22:18 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat een lekker ding zeg!
Hoe oud is ze? Enig zicht op een nieuw huisje?.
quote:Op zondag 21 september 2008 @ 23:34 schreef Greys het volgende:
* Greys naar de haarkleur van Burdie loert in fotoboek
Verhip!quote:Op zondag 21 september 2008 @ 23:41 schreef Greys het volgende:
En dat poesje wil alleen een baasje met roodachtig haar, heb ik van Noekje gehoord!
Dat is wel waar. Mijn rossige/blonde man, daar is ze aan gewend.quote:Op zondag 21 september 2008 23:41 schreef Greys het volgende:
En dat poesje wil alleen een baasje met roodachtig haar, heb ik van Noekje gehoord!
Ooooooohquote:Op maandag 22 september 2008 @ 00:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Mijn rossige/blonde man, daar is ze aan gewend.![]()
Sleep! I haz it!
[afbeelding]
Night, lieve mensen.
Bitchquote:Op zondag 21 september 2008 23:41 schreef Greys het volgende:
Noekje, die fotoquote:Op maandag 22 september 2008 00:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Mijn rossige/blonde man, daar is ze aan gewend.![]()
Sleep! I haz it!
[ afbeelding ]
Night, lieve mensen.
Ghihiquote:Op maandag 22 september 2008 09:16 schreef verita het volgende:
[..]
Noekje, die foto![]()
![]()
Wat een geweldige kattenfoto
Ik kan om 11 uur pas Zwolle bellen![]()
Ja, cute hè? Die foto is ook echt 5 minuten voordat ik naar bed ging genomen.quote:Op maandag 22 september 2008 09:16 schreef verita het volgende:
[..]
Noekje, die foto![]()
![]()
Wat een geweldige kattenfoto
Ik kan om 11 uur pas Zwolle bellen![]()
We gaan doen wat er voor Darrel / Malkah nodig is. Als we daarvoor Bach moeten doen, so be it. Als ze maar gelukkig wordt. En daar twijfel ik niet aan.quote:Op maandag 22 september 2008 09:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, cute hè? Die foto is ook echt 5 minuten voordat ik naar bed ging genomen.
Ga je wel een eigen topic openen voor Darrel? Ben heel benieuwd hoe het haar vergaat. Gaat de Bach therapie ook thuis door?
quote:Ja dat klopt, ze zien er vies uit! Dat komt omdat ze net zelf hebben leren eten... Pap wel te verstaan.. En daar kun je ook in lopen en rollebollen. In ieder geval eet pap gemakkelijker als je er je hele snoet in drukt, zo blijkt wel uit de foto’s.
Wat gaaf zeg!!!! Echt super!!!quote:Op maandag 22 september 2008 11:13 schreef verita het volgende:
Woeiiiiii
whaaa
![]()
![]()
![]()
Net gebeld. Duurde lang voordat ze opnamen en ik had het even niet meer. Maar: we hebben toestemming haar woensdag te halen!
En MM?quote:
Wij zitten met een erg dominante golden. Dus dat wordt hem nietquote:
Oooh, dat zou ook leuk zijn zeg!quote:Op maandag 22 september 2008 @ 12:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wij zitten met een erg dominante golden. Dus dat wordt hem nietMM probeert wel de jack aan zn vader aan te smeren
"Jaaaaaaaa, maar als jullie op vakantie willen dan passen Q en ik wel op"
dan hou je toch hetzelfde probleem ?quote:Op maandag 22 september 2008 12:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wij zitten met een erg dominante golden. Dus dat wordt hem nietMM probeert wel de jack aan zn vader aan te smeren
"Jaaaaaaaa, maar als jullie op vakantie willen dan passen Q en ik wel op"
Nee, want hun gaan meestal buiten mijn school vakantie om op vakantie. En als het geen school vakantie is, zit Baloe niet in Den Helder maar in Drenthequote:Op maandag 22 september 2008 13:19 schreef Nonneke het volgende:
[..]
dan hou je toch hetzelfde probleem ?![]()
Malkah, gefeliciteerd met je nieuwe huisje![]()
Gaafquote:Op maandag 22 september 2008 15:50 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb (hoop ik) iedereen die er was een pm gestuurd, met een link naar de foto's!
Heb je geen pm, gil dan.
Same herequote:Op maandag 22 september 2008 16:16 schreef verita het volgende:
Mooie foto's, thx. Ik wil later even aangeven welke ik graag groot zou willen, kan dat?
Tuurlijk!quote:Op maandag 22 september 2008 16:16 schreef verita het volgende:
Mooie foto's, thx. Ik wil later even aangeven welke ik graag groot zou willen, kan dat?
De foto's van Re en mij staan allemaal hierquote:Op maandag 22 september 2008 17:11 schreef TheYoung1 het volgende:
kan daar mss een foto-topic van gemaakt worden? Van de foto's die dus wel gezien mogen worden.
Kan maar niet genoeg krijgen van die vrolijke snoetjes en blije snuitjes allemaal
Oke, thnQ!quote:Op maandag 22 september 2008 17:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
De foto's van Re en mij staan allemaal hier
De rest staan mensen op (of zijn saai), dus die mogen de mensen zelf online zetten als ze dat willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |