Sadistquote:
Spinnen als in dubbele betekenisquote:
Net als hoi en hooi.quote:
En je woont in.. zuid-afrika?quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:31 schreef morgane het volgende:
Spinnenwe hebben op het moment zowat een plaag hier in huis, echt van die grote harige
Ik ook.quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:48 schreef LosingMyWay het volgende:
Ik voel een ban aankomen.
voor wie is de ban en waarom ?quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:48 schreef LosingMyWay het volgende:
Ik voel een ban aankomen.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:53 schreef swarmahoer het volgende:
ja yasha tot volgende week dat mag niet
quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kut HOU!
Je kan ook naar onder scrollenquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik durf niet meer naar boven te scrollen dus ik ga hem zeker zelf niet aanpassen
Ik moet fdomme nog eten hoer!.
Ze zit er aan hoorquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:55 schreef swarmahoer het volgende:
staat niet onder gewijzigd door houniet ?
Houniet maakte een goatse van mijn spinplaatje. Geloof me je hebt niks gemist.quote:
Meatspinquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:57 schreef Nielez het volgende:
Dan zou je ook plaatjes kunnen posten van meatspin
Maar daar ben ik dan weer wel bang voor.
Ik geloof dat niet echt, volgens mijn is dit één van de foto's van een fok nijmegen meet.quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Houniet maakte een goatse van mijn spinplaatje. Geloof me je hebt niks gemist.
Ik heb niets veranderdquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:06 schreef Nielez het volgende:
Ik hoop dat Hou dit ook veranderd heeft? Anders ga ik even kotsen.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:10 schreef LosingMyWay het volgende:
Of zijn dit al de eerste sfeer impressies van de eerste anal meet?
Jij bent ook echt grappigquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:10 schreef LosingMyWay het volgende:
Of zijn dit al de eerste isfeer mpressies van de eerste anal meet?
Ja, sorry fout van mij, ik pakte gewoon de 2e spin hit van googleafbeeldingen blijkbaar zit daar een goatse achter verstoptquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:10 schreef LastRequest het volgende:
Fijn dat plaatje jongens
Geen idee, maar wees blijquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:12 schreef Mikkie het volgende:
Waarom zie ik alleen de pic van die spin en heb ik geen idee waar jullie het verder over hebben
quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:12 schreef Mikkie het volgende:
Waarom zie ik alleen de pic van die goatse![]()
![]()
Dat heb ik dus ookquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:12 schreef Mikkie het volgende:
Waarom zie ik alleen de pic van die spin en heb ik geen idee waar jullie het verder over hebben
ga toch spinnenquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:13 schreef Mikkie het volgende:
Iemand zin om mee te gaan fitnessen straks?
Doe dan maar geen CRTL F5 jequote:
Misschien heeft ze wel een heerlijk harige klamme tosti onder dat pakje zittenquote:
* meldtquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:18 schreef LastRequest het volgende:
Heeft iemand de film Babel gezien?
Die keken wij dus in de les vandaag.. we begonnen om 9u 's ochtends.quote:
Een prachtige film, snap alleen niet in welke les dat gezien zou moeten worden.quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:22 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Die keken wij dus in de les vandaag.. we begonnen om 9u 's ochtends.
Het is half 6, Mikkie zit aan z'n aardappelen, gehakt & boontjes.quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:32 schreef LastRequest het volgende:
Volgens mij wel! Ik vraag me alleen af waar iedereen ineens is als ik eindelijk thuis ben
edit: dan bedoel ik in het topic dus
Vandaag is het zalm met worteltjes en aardappelen. En ontzettend boers een flinke kop erwtensoep voorafquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is half 6, Mikkie zit aan z'n aardappelen, gehakt & boontjes.
Ik was er laatst ook al mee aan de gang geweest maar in deze kan ik mij wel vinden jaquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:35 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb even volstrekt ondemocratisch en naar eigen inzicht geknutseld in de top 10 TT's:
1. Nijmegen #159 - een goede reeks begint bij jezelf :')
2. Nijmegen #125 - Fo shizzle Nijmizzle!!!
3. Nijmegen #151 - waar LastRequest geen tieten-TT wil
4. Nijmegen #123 - Waar Pietje weer jammerlijk faalt
5. Nijmegen #165 - waar CP gaat brommers kiek'n
6. Nijmegen #180 - waar Mikkies bowlingballen eraf vriezen
7. Nijmegen #87 - Twee jetsers maken nog geen Yashi
8. Nijmegen #207 - Waar swarma zonder fouten tikt
9. Nijmegen #162 - waar Houniet Cali loopt te fucken
10. Nijmegen #40 - we kunnen er niet mee omgaan :'(?
Ik wilde er een TT van jou in, maar ik kon er maar weinig vindenquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom is 't precies leuk als ik weer faal?
Het beste wat je over mij kan vinden is dat ik faal, nee bedankt allemaalquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:37 schreef Mikkie het volgende:
Ik wilde er een TT van jou in, maar ik kon er maar weinig vinden
Het kwartje valtquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het beste wat je over mij kan vinden is dat ik faal, nee bedankt allemaal!
quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het beste wat je over mij kan vinden is dat ik faal, nee bedankt allemaal!
Die had ik in mijn lijstje wel staan jaquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:39 schreef Mikkie het volgende:
Maar als het om het beste zou gaan had ik die TT van 'de smulrol van Mikkie' wel gebruikt.
Ik heb een half-stijfje nu hoor!quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel een heerlijk harige klamme tosti onder dat pakje zitten!
quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vandaag is het zalm met worteltjes en aardappelen. En ontzettend boers een flinke kop erwtensoep voorafAlleen niet met roggebrood en spek, helaas.
Mik, ga sporten!quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:40 schreef Mikkie het volgende:
Oooooooh ik heb zin verse, warme stroopwafels!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |