Een prachtige film, snap alleen niet in welke les dat gezien zou moeten worden.quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:22 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Die keken wij dus in de les vandaag.. we begonnen om 9u 's ochtends.
Het is half 6, Mikkie zit aan z'n aardappelen, gehakt & boontjes.quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:32 schreef LastRequest het volgende:
Volgens mij wel! Ik vraag me alleen af waar iedereen ineens is als ik eindelijk thuis ben
edit: dan bedoel ik in het topic dus
Vandaag is het zalm met worteltjes en aardappelen. En ontzettend boers een flinke kop erwtensoep voorafquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is half 6, Mikkie zit aan z'n aardappelen, gehakt & boontjes.
Ik was er laatst ook al mee aan de gang geweest maar in deze kan ik mij wel vinden jaquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:35 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb even volstrekt ondemocratisch en naar eigen inzicht geknutseld in de top 10 TT's:
1. Nijmegen #159 - een goede reeks begint bij jezelf :')
2. Nijmegen #125 - Fo shizzle Nijmizzle!!!
3. Nijmegen #151 - waar LastRequest geen tieten-TT wil
4. Nijmegen #123 - Waar Pietje weer jammerlijk faalt
5. Nijmegen #165 - waar CP gaat brommers kiek'n
6. Nijmegen #180 - waar Mikkies bowlingballen eraf vriezen
7. Nijmegen #87 - Twee jetsers maken nog geen Yashi
8. Nijmegen #207 - Waar swarma zonder fouten tikt
9. Nijmegen #162 - waar Houniet Cali loopt te fucken
10. Nijmegen #40 - we kunnen er niet mee omgaan :'(?
Ik wilde er een TT van jou in, maar ik kon er maar weinig vindenquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom is 't precies leuk als ik weer faal?
Het beste wat je over mij kan vinden is dat ik faal, nee bedankt allemaalquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:37 schreef Mikkie het volgende:
Ik wilde er een TT van jou in, maar ik kon er maar weinig vinden
Het kwartje valtquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het beste wat je over mij kan vinden is dat ik faal, nee bedankt allemaal!
quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het beste wat je over mij kan vinden is dat ik faal, nee bedankt allemaal!
Die had ik in mijn lijstje wel staan jaquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:39 schreef Mikkie het volgende:
Maar als het om het beste zou gaan had ik die TT van 'de smulrol van Mikkie' wel gebruikt.
Ik heb een half-stijfje nu hoor!quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel een heerlijk harige klamme tosti onder dat pakje zitten!
quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vandaag is het zalm met worteltjes en aardappelen. En ontzettend boers een flinke kop erwtensoep voorafAlleen niet met roggebrood en spek, helaas.
Mik, ga sporten!quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:40 schreef Mikkie het volgende:
Oooooooh ik heb zin verse, warme stroopwafels!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |