Of een karaktertrek. Het past toch perfect bij McCains campagne?quote:Op zondag 21 september 2008 15:01 schreef Wheelgunner het volgende:
Op het gokverleden van je tegenstanders gaan wijzen vind ik niet echt 'goed' hoor, dat is gewoon moddergooien.
Is hier in Nederland ook prima te bekijkenquote:Op zondag 21 september 2008 14:41 schreef popolon het volgende:
SNL had gisteren wel een aardig stukje over de McCain approval ads. op de televisie. Ik heb een flauw vermoeden dat ze er niet ver naast zitten trouwens.![]()
Is op de site te bekijken maar ik denk dat die niet buiten de VS te zien zijn.
Gevaarlijk hoor, zo zet je wel de deur op een kiertje voor de andere partij. Het zal toch wel gebeuren, maarja.quote:Op zondag 21 september 2008 15:02 schreef Monidique het volgende:
[..]
Of een karaktertrek. Het past toch perfect bij McCains campagne?
In de toespraak heeft Obama het over gokken met de sociale zekerheid. Hij wijst natuurlijk niet rechtstreeks op het gokverleden van McCain.quote:Op zondag 21 september 2008 15:01 schreef Wheelgunner het volgende:
Op het gokverleden van je tegenstanders gaan wijzen vind ik niet echt 'goed' hoor, dat is gewoon moddergooien.
Voor je het weet hebben de Republikeinen het erover dat Barack Obama peuters sekslessen wil geven, dat zijn vrouw een racistische anti-Amerikaan is en dat hij schimmige connecties met fraudeurs en radicale pastoors heeft.quote:Op zondag 21 september 2008 15:12 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Gevaarlijk hoor, zo zet je wel de deur op een kiertje voor de andere partij. Het zal toch wel gebeuren, maarja.
Ligt er aan of één van de kandidaten een enorme fout gaat maken en of de media het nodig vinden om die fout dan vervolgens op te blazen. Komende vrijdag gaat McCain vast en zeker proberen om Obama op de surge in Irak aan te vallen. Obama zal zeggen dat door de aandacht op Irak Bin Laden nog steeds niet gepakt is. Dat zijn zaken waar beide kandidaten zich op dit moment op voorbereiden, dus daar zullen weinig fouten gemaakt worden. Het meest waarschijnlijk is dat er een fout gemaakt wordt op het moment dat een kandidaat op een andere kandidaat reageert.quote:Op zondag 21 september 2008 16:14 schreef Radegast het volgende:
Ik heb altijd het idee dat die debatten er niet heel erg veel toe doen...
Wat vond je er apart aan?quote:Op zondag 21 september 2008 17:45 schreef pberends het volgende:
Aparte uitzending van de Daily Show op 18 september met Tony Blair.
4 jaar geleden wist Kerry na elk debat wel zijn achterstand te verkleinen. Na het eerste debat liep hij zelfs 4 punten in, van -6 naar -2. McCain heeft dus kans zijn achterstand goed te maken, aangezien die debatten niet Obamas sterkste punt is en omdat het over buitenlandse zaken gaat.quote:Op zondag 21 september 2008 16:14 schreef Radegast het volgende:
Ik heb altijd het idee dat die debatten er niet heel erg veel toe doen...
Goed, McCain heeft volwassen kinderen, maar toch:quote:All the Candidates’ Cars
When you have seven homes, that's a lot of garages to fill. After the fuss over the number of residences owned by the two presidential nominees, NEWSWEEK looked into the candidates' cars. And based on public vehicle-registration records, here's the score. John and Cindy McCain: 13. Barack and Michelle Obama: one.
One vehicle in the McCain fleet has caused a small flap. United Auto Workers president Ron Gettelfinger, an Obama backer, accused McCain this month of "flip-flopping" on who bought daughter Meghan's foreign-made Toyota Prius. McCain said last year that he bought it, but then told a Detroit TV station on Sept. 7 that Meghan "bought it, I believe, herself." (The McCain campaign did not respond to multiple requests for comment.)
Obama's lone vehicle also is a green machine, a 2008 Ford Escape hybrid. He bought it last year to replace the family's Chrysler 300C, a Hemi-powered sedan. Obama ditched the 300C, once 50 Cent's preferred ride, after taking heat for driving a guzzler while haranguing Detroit about building more fuel-efficient cars.
McCain's personal ride, a 2004 Cadillac CTS, is no gas sipper, but it should make Detroit happy because it's made by General Motors. "I've bought American literally all my life and I'm proud," McCain said in the interview with Detroit's WXYZ-TV. But the rest of his fleet is not all-American. There's a 2005 Volkswagen convertible in the garage along with a 2001 Honda sedan. Otherwise, there's a 2007 half-ton Ford pickup truck, which might come in handy on the Sedona ranch; a vintage 1960 Willys Jeep; a 2008 Jeep Wrangler; a 2000 Lincoln; and a 2001 GMC SUV. The McCains also own three 2000 NEV Gem electric vehicles, which are bubble-shaped cars popular in retirement communities.
Only the Cadillac is registered in the candidate's name. Cindy McCain's name is on 11 vehicles, though not the one she actually drives. That car, a Lexus, is registered to her family's beer-distributor business and is outfitted with personalized plates that read MS BUD.
http://www.newsweek.com/id/160091
Niet op de fora en blogs waar ik rondsnuffel, en ook niet onder Amerikanen die ik persoonlijk ken.(Bij hen leeft het wel degelijk bedoel ik dus) Maarja, denk dat de meeste mensen over het algemeen niet zo 'politically engaged' zijn, op een enkel issue na ofzo.quote:Op zondag 21 september 2008 18:51 schreef WallOfStars het volgende:
tja....
het ergste is wel dat de verkiezingen hier (europa en de rest van de wereld)
meer betekenen dan voor de Amerikanen zelf, het intrereseert ze echt verdomd weinig daar
de presidents verkiezing.
http://www.gallup.com/pol(...)g-McCain-Points.aspxquote:Today's report, based on interviewing conducted Sept. 18-20 (Thursday through Saturday), marks the first day since the start of Obama's recent ascent that his lead over McCain has not increased.
Men zal de economie bij dit debat niet kunnen overslaan gezien de malaise. Dat is net zoiets als een aanslag negeren omdat het debat zogenaamd over de economie zou gaan. McCain zal daardoor benadeeld zijn en ik denk dat McCain niet dermate sterker is mbt buitenlandse zaken om echt te scoren, zeker gezien het feit dat zijn voordeel vooral een gevalletje beeldvorming lijkt dan een echte voordeel.quote:Op zondag 21 september 2008 18:25 schreef Montov het volgende:
[..]
4 jaar geleden wist Kerry na elk debat wel zijn achterstand te verkleinen. Na het eerste debat liep hij zelfs 4 punten in, van -6 naar -2. McCain heeft dus kans zijn achterstand goed te maken, aangezien die debatten niet Obamas sterkste punt is en omdat het over buitenlandse zaken gaat.
quote:Op zondag 21 september 2008 19:25 schreef Caesu het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
http://www.gallup.com/pol(...)g-McCain-Points.aspx
Bijna goed.quote:Op zondag 21 september 2008 11:27 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het blijven aparte, individuele peilingen. Maar ik hoop toch op, en verwacht misschien zelfs wel een soort 51/43. Waarschijnlijker 50/44, maar toch... Vandaag...
Die voorspong neemt niet af, echter moet je snappen dat die polls een foutmarge hebben van een paar procent. Een daling van 1% in de polls kan zowaar een stijging in het "eggie" betekenen. Het enige wat deze poll nu zegt is dat Obama een voorsprong heeft dat groter dan de foutmarge is. Of het een trend is of niet dat hangt af van de komende dagen. Wat je ook niet moet vergeten is dat de media vaak sturing geven wanneer een van de twee aan de leiding gaat. Die willen gewoon een spannende verkiezing omdat het kijkcijfers en geld voor hen betekent.quote:Op zondag 21 september 2008 19:28 schreef Wheelgunner het volgende:
Hmm, hoe komt dat dan? Had niet verwacht dat Obama's voorsprong zou afnemen met de beursweek in het achterhoofd.
Behalve op 11 september 2001, toen gaven de VS even niet thuis en lieten ze zich in hun eigen achtertuin door een stel arabieren militair in de pan hakken.quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:05 schreef StefanP het volgende:
De VS is nog altijd het machtigste land ter wereld op elk gebied - financieel, economisch, militair, technisch, innovatief, cultureel;
dat Europa over twee generaties niet eens meer bestaat omdat er slechts 1,5 kinderen geboren worden terwijl er een vloedgolf aan arabieren binnenkomt, en dat de VS jullie zelfs in je eigen achtertuin (Joegoslavie) nog moeten komen redden
Op en neer, who cares, de debatten zijn nog niet eens geweestquote:Op zondag 21 september 2008 19:25 schreef Caesu het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
http://www.gallup.com/pol(...)g-McCain-Points.aspx
'redden'quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:05 schreef StefanP het volgende:
en dat de VS jullie zelfs in je eigen achtertuin (Joegoslavie) nog moeten komen redden, dat kun je blijkbaar gewoon niet uitstaan.
quote:Op zondag 21 september 2008 20:37 schreef Verbal het volgende:
Je bedoelt van hun eigen manipulaties, zoals het invliegen van een regiment Mujaheddeen-vechtersbazen om die de boel eens extra te laten escaleren bedoel je?
Ik had verwacht dat Obama pas morgen weer zou terugvallen bij Gallup, aangezien donderdag nu nog in het driedaagse gemiddelde is opgenomen. Volgens Gallup was dat een heel goede individuele dagpeiling voor Obama. Morgen zal het dus wel verder dalen naar 2 of 3 punten voorsprong. Zelfs dan is het lastig te zeggen of het een trend gaat worden, het is goed mogelijk dat Gallup gewoon naar het gemiddelde van de peilers kruipt en de afgelopen paar dagen abnormaal hoog heeft gepeild. Het schommelt zo rond de 2% voor Obama.quote:
quote:Op zondag 21 september 2008 20:37 schreef Verbal het volgende:
[..]
'redden'Je bedoelt van hun eigen manipulaties, zoals het invliegen van een regiment Mujaheddeen-vechtersbazen om die de boel eens extra te laten escaleren bedoel je?
Of was je nog niet zo goed geïnformeerd?
V.
Gewoon alles geloven wat ze je voorschotelen jongen, die hebben ze het liefstequote:Op zondag 21 september 2008 21:20 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ja, en de maanlandingen waren een hoax; 9/11 is door de VS en Israel zelf uitgevoerd, enz. Vergeet je je aluminiumhoedje niet?
schaamteloze tvpquote:Op zondag 21 september 2008 21:13 schreef Montov het volgende:
Oh? Vertel.quote:Op zondag 21 september 2008 21:20 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ja, en de maanlandingen waren een hoax;
Ik ben meer van de LIHOP-school, maar dat komt omdat ik mij erin heb verdiept. Jij gaat hoogstwaarschijnlijkniet verder dan het gemankeerde officiële verhaal blindelings accepteren. Wat je goed recht is, overigens.quote:9/11 is door de VS en Israel zelf uitgevoerd
Ik heb geen aluminium hoedje. Helpt het tegen rabiate Nederlanders in de V.S.?quote:Vergeet je je aluminiumhoedje niet?
In het officiele Nederlandse onderzoek naar Srbrnica staat dat de Amerikanen een regiment Mujahideen heeft ingevlogen?quote:Op maandag 22 september 2008 09:51 schreef Verbal het volgende:
Maar v.w.b. Joegoslavië, je hoeft mij niet te geloven, je zou het officiële Nederlandse onderzoek naar Srebrenica erop kunnen naslaan. Maar alleen als je geïnteresseerd bent in daadwerkelijk wat opsteken, hoor, waar ik je overigens in het geheel niet van verdenk. Zeker niet als het Amerika betreft (dat 'gehersenspoeld' van je begint steeds ironischer te worden').
V.
'regiment' is misschien wat sterk uitgedrukt, maar onder meer ja, maar niet dat dat in Nederland echt is opgepikt, volgens mij.quote:Op maandag 22 september 2008 10:47 schreef speknek het volgende:
[..]
In het officiele Nederlandse onderzoek naar Srbrnica staat dat de Amerikanen een regiment Mujahideen heeft ingevlogen?
Hoezo, gaat McCain coke snuiven voor het debat begint?quote:Op maandag 22 september 2008 11:32 schreef USAISCOOL het volgende:
McCain gaat dit winnen mensen ,allemaal door dat geniale besluit van McCain door Sarah Palin als running mate te kiezen. na het debat van volgende week zal McCain weer voorstaan.
Obama valt 'onthutsende' reddingsoperatie aanquote:Obama valt 'onthutsende' reddingsoperatie aan
De Amerikaanse regering heeft een plan met een "onthutsend prijskaartje" gemaakt om Wall Street te redden. Dit heeft de Democratische presidentskandidaat Barack Obama zondag gezegd in zijn eerste gedetailleerde reactie op het 700 miljard-dollarplan.
Hij eiste dat een plan tegen de kredietcrisis "niet alleen managers en aandeelhouders moet beschermen". De overheid moet meer oog hebben voor de hardwerkende, gewone Amerikaan, voor gezinnen, en banen zien te redden.
Volgens Obama is de huidige crisis een 'aanklacht' aan het adres van de Republikeinse economische filosofie die steeds meer aan de vrije markt wil overlaten.
Hij laat Cindy zich verstoppen in zijn spreektafel...quote:Op maandag 22 september 2008 15:21 schreef pberends het volgende:
[..]
Hoezo, gaat McCain coke snuiven voor het debat begint?
Ik zou daar niets op tegen hebben!quote:Op maandag 22 september 2008 15:21 schreef pberends het volgende:
[..]
Hoezo, gaat McCain coke snuiven voor het debat begint?
Ik denk het dus juist niet. Ze was even leuk omdat ze onverwacht en onwaarschijnlijk is, maar het verassings-effect is er nu vanaf en de onafhankelijken prikken zo door haar heen. Op termijn gaat ze hem de verkiezingen kosten. Het zou sowieso zo al een krappe race worden, maar hiermee heeft hij zich achteraf gezien wat mij betreft in zijn voet geschoten.quote:Op maandag 22 september 2008 11:32 schreef USAISCOOL het volgende:
McCain gaat dit winnen mensen ,allemaal door dat geniale besluit van McCain door Sarah Palin als running mate te kiezen. na het debat van volgende week zal McCain weer voorstaan.
Ze's hard aan't blokken alsof ze binnenkort examen moet afleggen... zij komt zo kunstmatig overquote:Op maandag 22 september 2008 16:03 schreef ub40_bboy het volgende:
Grappig dat Palin nog steeds geen vragen van reporters beantwoord.
quote:Op maandag 22 september 2008 15:45 schreef Perico het volgende:
[..]
Ik zou daar niets op tegen hebben!![]()
Ik weet dat je een grote fan van Joe Biden bent, maar ik zou hem ook aanraden om voor zijn debat een goede fles leeg te drinken... want hij wordt er wel scherper en leuker op, zoals deze video's aantonen:
Vast een flesje uit één van de brouwerijen van de vriendjes (of pa) van Cindyquote:Op maandag 22 september 2008 15:45 schreef Perico het volgende:
[..]
Ik zou daar niets op tegen hebben!![]()
Ik weet dat je een grote fan van Joe Biden bent, maar ik zou hem ook aanraden om voor zijn debat een goede fles leeg te drinken... want hij wordt er wel scherper en leuker op, zoals deze video's aantonen:
En een dagen geleden stond McCain in een andere poll nog op +7. Eén gunstige poll zegt niet zoveel.quote:Op maandag 22 september 2008 18:32 schreef Montov het volgende:
SurveyUSA heeft Obama op +6 in Virginia.
Wat een belachelijk gelul van dat mens. Het belangrijkste punt van Obama wat betreft buitenlands beleid is dat hij vindt dat de VS moet stoppen om haar beleid aan andere landen te dicteren en in plaats daarvan coöperatie moet proberen op te bouwen. Dat laat zij geheel buiten beschouwing en dus valt ze niet serieus te nemen.quote:Op maandag 22 september 2008 18:06 schreef Klopkoek het volgende:
Nog een gezichtspunt wat diametraal staat tegenover alles wat je in de westerse media hoort:
Ik vind dat nuttig. Nu Al Jazeera in het Engels uitzendt valt pas echt goed op hoe onzichtbaar het 'CNN-model' overal in het Westen gekopieerd is.
Klopt, maar SurveyUSA is een betrouwbare peiler gebleken dit seizoen. Die +7 was door InAdv/PollPosition, een gemiddelde peiler.quote:Op maandag 22 september 2008 18:38 schreef AlanSmitheeJr het volgende:
[..]
En een dagen geleden stond McCain in een andere poll nog op +7. Eén gunstige poll zegt niet zoveel.
Jij bent er zo eentje die voor de val van de muur Pravda las om "ook in aanraking te komen met andere ideetjes dan de standaard propaganda."quote:Op maandag 22 september 2008 17:58 schreef Klopkoek het volgende:
Erg interessant om ook in aanraking te komen met andere ideetjes dan de standaard propaganda.
Leuk dat Mccain iedereen uit Chicago uitmaakt voor corrupte boeven.quote:Op maandag 22 september 2008 19:45 schreef ub40_bboy het volgende:
Nieuwe ad van McCain tegen Obama. And a hard hitting ad it is.
Bekijk deze YouTube-video
Houd je persoonlijke aanvallen voor je.quote:Op maandag 22 september 2008 19:33 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Jij bent er zo eentje die voor de val van de muur Pravda las om "ook in aanraking te komen met andere ideetjes dan de standaard propaganda."
Die is ie bij voorbaat sowieso al kwijt als stemmmers, dus zal hem weinig boeien.quote:Op maandag 22 september 2008 19:55 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Leuk dat Mccain iedereen uit Chicago uitmaakt voor corrupte boeven.
En dat bedoel ik dus met in trappen in de Westerse propaganda. De Westerse media doen ons geloven dat de keuze tussen McCain en Obama er werkelijk toe doet voor het buitenland. Volstrekt logisch want daarmee trekken ze kijkers, lezers en adverteerders. Elk verschilletje wordt uitvergroot en zo wordt er een rad voor ons ogen gedraaid.quote:Op maandag 22 september 2008 18:45 schreef AlanSmitheeJr het volgende:
[..]
Wat een belachelijk gelul van dat mens. Het belangrijkste punt van Obama wat betreft buitenlands beleid is dat hij vindt dat de VS moet stoppen om haar beleid aan andere landen te dicteren en in plaats daarvan coöperatie moet proberen op te bouwen. Dat laat zij geheel buiten beschouwing en dus valt ze niet serieus te nemen.
Hele artikelquote:The Point: Disturbing line Palin tossed off in address
In the weeks since John McCain introduced Sarah Palin as his running mate, she has become one of the most famous people in America.
She has been cunningly impersonated on Saturday Night Live by her look-alike Tina Fey, grilled by ABC's sober anchor Charlie Gibson, and investigated by teams of reporters who by now have hunted down every person in Alaska with a grudge or criticism.
We discovered that her teenage daughter is pregnant and watched as the hockey-playing lad who knocked her up was rapidly betrothed, cleaned up and hauled wide-eyed into the national spotlight with his soon-to-be in-laws - a bracingly modern variation of the old shotgun wedding. We have learned that Palin, like just about every other politician in human history, tends to hire her friends and fire her enemies.
We will learn more, but none of the above has done much to alter her image as a refreshingly independent, aggressive, smart, down-to-earth, and surprisingly effective public official. And we all know she can give a good speech.
But it was in that much-heralded speech at the Republican convention that Palin tossed off a line I found more disturbing than anything unearthed about her since. It got a predictably enthusiastic response from the keyed-up partisan crowd:
LOL... komt er nu ook nog een filmpje van McCain en zijn connecties met Karl Rove en W Bush, de zogeheten warcriminals?quote:Op maandag 22 september 2008 19:45 schreef ub40_bboy het volgende:
Nieuwe ad van McCain tegen Obama. And a hard hitting ad it is.
Bekijk deze YouTube-video
Ik vind die quote van Palin ook erg eigenaardig, omdat McCain Guantanamo Bay wil sluiten. Haar quote druist dus in tegen McCain's beleid.quote:
Klinkt lekker. Het is gewoon een simpele applauszin. Een manier om sterk op buitenlands beleid over te komen. Er zit niets van een beleid achter.quote:Op maandag 22 september 2008 20:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vind die quote van Palin ook erg eigenaardig, omdat McCain Guantanamo Bay wil sluiten. Haar quote druist dus in tegen McCain's beleid.
Dus het is allemaal hetzelfde? Maakt niet uit wie president is? Sorry, maar ik heb de afgelopen acht jaar wel degelijk een verschil gemerkt ten opzichte van de acht jaar daarvoor. Onder Clinton gebeurden er ook wel dingen waar de rest van de wereld het niet mee eens was, maar nooit zo extreem als onder de tweede Bush. Onder Clinton werd er nog veel aan diplomatie gedaan terwijl dat bij Bush pas het laatste jaar weer een beetje terug begint te komen. Clinton is, op een paar incidenten naquote:Op maandag 22 september 2008 19:59 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
En dat bedoel ik dus met in trappen in de Westerse propaganda. De Westerse media doen ons geloven dat de keuze tussen McCain en Obama er werkelijk toe doet voor het buitenland. Volstrekt logisch want daarmee trekken ze kijkers, lezers en adverteerders. Elk verschilletje wordt uitvergroot en zo wordt er een rad voor ons ogen gedraaid.
http://www.politico.com/news/stories/0908/13747.htmlquote:Sen. John McCain’s top campaign aides convened a conference call today to complain of being called “liars.” They pressed the media to scrutinize specific elements of Sen. Barack Obama’s record.
http://www.nytimes.com/2008/09/22/us/politics/22mccain.html?_r=1&oref=sloginquote:Loan Titans Paid McCain Adviser Nearly $2 Million
Senator John McCain’s campaign manager was paid more than $30,000 a month for five years as president of an advocacy group set up by the mortgage giants Fannie Mae and Freddie Mac to defend them against stricter regulations, current and former officials say.
Daar heeft de McCain-campagne al weer op een voorspelbare manier op gereageerd: http://www.washingtonpost(...)52.html?hpid=topnews . Het is altijd de schuld van de boodschapper.quote:Op dinsdag 23 september 2008 03:43 schreef ub40_bboy het volgende:
Goed nieuws aan het front.
[..]
http://www.nytimes.com/2008/09/22/us/politics/22mccain.html?_r=1&oref=slogin
Ik hoop dat Barack hier wat ads op baseert.
Dan wijst McCain gewoon hiernaar:quote:Op dinsdag 23 september 2008 03:43 schreef ub40_bboy het volgende:
Goed nieuws aan het front.
[..]
http://www.nytimes.com/2008/09/22/us/politics/22mccain.html?_r=1&oref=slogin
Ik hoop dat Barack hier wat ads op baseert.
Wat zal de Amerikanen meer aanspreken? Dat John McCains campagne volzit met mensen die verantwoordelijk zijn voor de huidige financiële crisis? Of dat John McCain een of ander wazig wetje bedacht heeft?quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:34 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Dan wijst McCain gewoon hiernaar:
http://www.govtrack.us/congress/record.xpd?id=109-s20060525-16&bill=s109-190#sMonofilemx003Ammx002Fmmx002Fmmx002Fmhomemx002Fmgovtrackmx002Fmdatamx002Fmusmx002Fm109mx002Fmcrmx002Fms20060525-16.xmlElementm0m0m0m
Me dunkt ook. Het zou zeer interessant zijn,quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:33 schreef Wheelgunner het volgende:
Ik ruik BS
Ik hou het nog op 301. 311 kan ook. Het is niet het maximale wat Obama kan halen (dan heb je Florida en nog wat staten erbij). 4% voor de anderen, 52% Obama, 48% McCain.quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:17 schreef Montov het volgende:
Ik weet niet meer hoevaak en wanneer ik voorspellingen heb gedaan, maar gebaseerd op de huidige ontwikelingen en de polls, denk ik dat Obama met 3% gaat winnen 311 EV - 227 EV, waaarbij Obama dus de Kerry staten pakt + Iowa + New Mexico + Colorado + Nevada + Ohio + Virginia.
nou, eigenlijk meer blogjes zoals deze:quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:22 schreef Monidique het volgende:
[..]
Me dunkt ook. Het zou zeer interessant zijn,! Maar het lijkt toch meer op een Perico-illusie, dan op iets reeels. Argento, welke fora?
Blogger Victorya denkt het. So what? Het is 1.) nauwelijks gefundeerd, 2.) de fundering die er is klopt niet (Palin immens populair?) en 3.) totaal ongeloofwaardig.quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:59 schreef Argento het volgende:
[..]
nou, eigenlijk meer blogjes zoals deze:
blogje
In dat bericht staat:quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:59 schreef Argento het volgende:
[..]
nou, eigenlijk meer blogjes zoals deze:
blogje
Het is allemaal wishful thinking. Waarom zouden de Nobama-bloggers hopen dat Biden zich terugtrekt?quote:Sarah will continue to look more "presidential" than either Obama or Biden.
Right...quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:14 schreef Argento het volgende:
Op Amerikaanse fora gaat het gerucht dat Biden, onder het mom van zijn gezondheid, op of omstreeks 5 oktober de ticket zal verlaten en zal worden vervangen door Hillary Clinton
quote:
Nou, het is wel meer dan een wazig wetje, het is een duidelijke waarschuwing aan de president over gepruts bij Freddie en Fannie, uit 2005 dus al. Plus een wetsvoorstel om ze te hervormen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:20 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wat zal de Amerikanen meer aanspreken? Dat John McCains campagne volzit met mensen die verantwoordelijk zijn voor de huidige financiële crisis? Of dat John McCain een of ander wazig wetje bedacht heeft?
En dat hij daarnaast in de jaren tachtig betrokken was bij een zelfde soort zaak?
Het is dus de vraag wat blijft hangen bij de kiezers.quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:00 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Nou, het is wel meer dan een wazig wetje, het is een duidelijke waarschuwing aan de president over gepruts bij Freddie en Fannie, uit 2005 dus al. Plus een wetsvoorstel om ze te hervormen.
Maarja, de wet is niet ver gekomen...
Precies. Ik geloof wel dat het een inhoudelijk wetsvoorstel is. Maar las je huidige campagne bestaat uit vrijwel alleen maar lobbyisten en personen nauw betrokken bij de huidige crisis, dan heeft dat toch meer gewicht, denk ik.quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:11 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Het is dus de vraag wat blijft hangen bij de kiezers.
Als er niets veranderd in de debatten zie ik Obama winnen door de Kerry staten te winnen + Iowa+New Mexico+Colorado en dan mag hij New Hampsire verliezen. Iowa en New Mexico zijn zowat zeker dus dan valt het op Colorado. Wat ik echter denk is dat de steun Obama in veel peilingen onderschat wordt. Ik denk dat hij N.Carolina, Virginia en wellicht Nevada ook pakt. Ik begin mij echter een beetje zorgen te maken over Pennsylvania. Omdat ik denk dat in tegenstelling tot de peilingen in N.Carolina en Virginia de peilingen in Pennsylvania hem overschatten. Met een voorsprong in de peilingen van +2, vertrouw ik het niet helemaal.quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:26 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik hou het nog op 301. 311 kan ook. Het is niet het maximale wat Obama kan halen (dan heb je Florida en nog wat staten erbij). 4% voor de anderen, 52% Obama, 48% McCain.
-
Kerry + Indiana. Anders Kerry - NH + NM. Mja. JE WEET HET GEWOON NIET!!!111
Wat volgens mij wel een aardige observatie is:
Als Obama in ieder geval Ohio of Florida heeft, dan heeft hij vrijwel zeker gewonnen. Als McCain zowel Ohio als Florida heeft, is het nog allerminst zeker dat hij wint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |