http://www.nytimes.com/2008/09/22/us/politics/22mccain.html?_r=1&oref=sloginquote:Loan Titans Paid McCain Adviser Nearly $2 Million
Senator John McCain’s campaign manager was paid more than $30,000 a month for five years as president of an advocacy group set up by the mortgage giants Fannie Mae and Freddie Mac to defend them against stricter regulations, current and former officials say.

Daar heeft de McCain-campagne al weer op een voorspelbare manier op gereageerd: http://www.washingtonpost(...)52.html?hpid=topnews . Het is altijd de schuld van de boodschapper.quote:Op dinsdag 23 september 2008 03:43 schreef ub40_bboy het volgende:
Goed nieuws aan het front.
[..]
http://www.nytimes.com/2008/09/22/us/politics/22mccain.html?_r=1&oref=slogin
Ik hoop dat Barack hier wat ads op baseert.

Dan wijst McCain gewoon hiernaar:quote:Op dinsdag 23 september 2008 03:43 schreef ub40_bboy het volgende:
Goed nieuws aan het front.
[..]
http://www.nytimes.com/2008/09/22/us/politics/22mccain.html?_r=1&oref=slogin
Ik hoop dat Barack hier wat ads op baseert.

Wat zal de Amerikanen meer aanspreken? Dat John McCains campagne volzit met mensen die verantwoordelijk zijn voor de huidige financiële crisis? Of dat John McCain een of ander wazig wetje bedacht heeft?quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:34 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Dan wijst McCain gewoon hiernaar:
http://www.govtrack.us/congress/record.xpd?id=109-s20060525-16&bill=s109-190#sMonofilemx003Ammx002Fmmx002Fmmx002Fmhomemx002Fmgovtrackmx002Fmdatamx002Fmusmx002Fm109mx002Fmcrmx002Fms20060525-16.xmlElementm0m0m0m

Me dunkt ook. Het zou zeer interessant zijn,quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:33 schreef Wheelgunner het volgende:
Ik ruik BS

Ik hou het nog op 301. 311 kan ook. Het is niet het maximale wat Obama kan halen (dan heb je Florida en nog wat staten erbij). 4% voor de anderen, 52% Obama, 48% McCain.quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:17 schreef Montov het volgende:
Ik weet niet meer hoevaak en wanneer ik voorspellingen heb gedaan, maar gebaseerd op de huidige ontwikelingen en de polls, denk ik dat Obama met 3% gaat winnen 311 EV - 227 EV, waaarbij Obama dus de Kerry staten pakt + Iowa + New Mexico + Colorado + Nevada + Ohio + Virginia.

nou, eigenlijk meer blogjes zoals deze:quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:22 schreef Monidique het volgende:
[..]
Me dunkt ook. Het zou zeer interessant zijn,! Maar het lijkt toch meer op een Perico-illusie, dan op iets reeels. Argento, welke fora?

Blogger Victorya denkt het. So what? Het is 1.) nauwelijks gefundeerd, 2.) de fundering die er is klopt niet (Palin immens populair?) en 3.) totaal ongeloofwaardig.quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:59 schreef Argento het volgende:
[..]
nou, eigenlijk meer blogjes zoals deze:
blogje

In dat bericht staat:quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:59 schreef Argento het volgende:
[..]
nou, eigenlijk meer blogjes zoals deze:
blogje
Het is allemaal wishful thinking. Waarom zouden de Nobama-bloggers hopen dat Biden zich terugtrekt?quote:Sarah will continue to look more "presidential" than either Obama or Biden.

Right...quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:14 schreef Argento het volgende:
Op Amerikaanse fora gaat het gerucht dat Biden, onder het mom van zijn gezondheid, op of omstreeks 5 oktober de ticket zal verlaten en zal worden vervangen door Hillary Clinton

quote:

Nou, het is wel meer dan een wazig wetje, het is een duidelijke waarschuwing aan de president over gepruts bij Freddie en Fannie, uit 2005 dus al. Plus een wetsvoorstel om ze te hervormen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:20 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wat zal de Amerikanen meer aanspreken? Dat John McCains campagne volzit met mensen die verantwoordelijk zijn voor de huidige financiële crisis? Of dat John McCain een of ander wazig wetje bedacht heeft?
En dat hij daarnaast in de jaren tachtig betrokken was bij een zelfde soort zaak?

Het is dus de vraag wat blijft hangen bij de kiezers.quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:00 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Nou, het is wel meer dan een wazig wetje, het is een duidelijke waarschuwing aan de president over gepruts bij Freddie en Fannie, uit 2005 dus al. Plus een wetsvoorstel om ze te hervormen.
Maarja, de wet is niet ver gekomen...

Precies. Ik geloof wel dat het een inhoudelijk wetsvoorstel is. Maar las je huidige campagne bestaat uit vrijwel alleen maar lobbyisten en personen nauw betrokken bij de huidige crisis, dan heeft dat toch meer gewicht, denk ik.quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:11 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Het is dus de vraag wat blijft hangen bij de kiezers.

Als er niets veranderd in de debatten zie ik Obama winnen door de Kerry staten te winnen + Iowa+New Mexico+Colorado en dan mag hij New Hampsire verliezen. Iowa en New Mexico zijn zowat zeker dus dan valt het op Colorado. Wat ik echter denk is dat de steun Obama in veel peilingen onderschat wordt. Ik denk dat hij N.Carolina, Virginia en wellicht Nevada ook pakt. Ik begin mij echter een beetje zorgen te maken over Pennsylvania. Omdat ik denk dat in tegenstelling tot de peilingen in N.Carolina en Virginia de peilingen in Pennsylvania hem overschatten. Met een voorsprong in de peilingen van +2, vertrouw ik het niet helemaal.quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:26 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik hou het nog op 301. 311 kan ook. Het is niet het maximale wat Obama kan halen (dan heb je Florida en nog wat staten erbij). 4% voor de anderen, 52% Obama, 48% McCain.
-
Kerry + Indiana. Anders Kerry - NH + NM. Mja. JE WEET HET GEWOON NIET!!!111
Wat volgens mij wel een aardige observatie is:
Als Obama in ieder geval Ohio of Florida heeft, dan heeft hij vrijwel zeker gewonnen. Als McCain zowel Ohio als Florida heeft, is het nog allerminst zeker dat hij wint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |