Behalve op 11 september 2001, toen gaven de VS even niet thuis en lieten ze zich in hun eigen achtertuin door een stel arabieren militair in de pan hakken.quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:05 schreef StefanP het volgende:
De VS is nog altijd het machtigste land ter wereld op elk gebied - financieel, economisch, militair, technisch, innovatief, cultureel;
dat Europa over twee generaties niet eens meer bestaat omdat er slechts 1,5 kinderen geboren worden terwijl er een vloedgolf aan arabieren binnenkomt, en dat de VS jullie zelfs in je eigen achtertuin (Joegoslavie) nog moeten komen redden
Op en neer, who cares, de debatten zijn nog niet eens geweestquote:Op zondag 21 september 2008 19:25 schreef Caesu het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
http://www.gallup.com/pol(...)g-McCain-Points.aspx
'redden'quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:05 schreef StefanP het volgende:
en dat de VS jullie zelfs in je eigen achtertuin (Joegoslavie) nog moeten komen redden, dat kun je blijkbaar gewoon niet uitstaan.
quote:Op zondag 21 september 2008 20:37 schreef Verbal het volgende:
Je bedoelt van hun eigen manipulaties, zoals het invliegen van een regiment Mujaheddeen-vechtersbazen om die de boel eens extra te laten escaleren bedoel je?
Ik had verwacht dat Obama pas morgen weer zou terugvallen bij Gallup, aangezien donderdag nu nog in het driedaagse gemiddelde is opgenomen. Volgens Gallup was dat een heel goede individuele dagpeiling voor Obama. Morgen zal het dus wel verder dalen naar 2 of 3 punten voorsprong. Zelfs dan is het lastig te zeggen of het een trend gaat worden, het is goed mogelijk dat Gallup gewoon naar het gemiddelde van de peilers kruipt en de afgelopen paar dagen abnormaal hoog heeft gepeild. Het schommelt zo rond de 2% voor Obama.quote:
quote:Op zondag 21 september 2008 20:37 schreef Verbal het volgende:
[..]
'redden'Je bedoelt van hun eigen manipulaties, zoals het invliegen van een regiment Mujaheddeen-vechtersbazen om die de boel eens extra te laten escaleren bedoel je?
Of was je nog niet zo goed geïnformeerd?
V.
Gewoon alles geloven wat ze je voorschotelen jongen, die hebben ze het liefstequote:Op zondag 21 september 2008 21:20 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ja, en de maanlandingen waren een hoax; 9/11 is door de VS en Israel zelf uitgevoerd, enz. Vergeet je je aluminiumhoedje niet?
schaamteloze tvpquote:Op zondag 21 september 2008 21:13 schreef Montov het volgende:
Oh? Vertel.quote:Op zondag 21 september 2008 21:20 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ja, en de maanlandingen waren een hoax;
Ik ben meer van de LIHOP-school, maar dat komt omdat ik mij erin heb verdiept. Jij gaat hoogstwaarschijnlijkniet verder dan het gemankeerde officiële verhaal blindelings accepteren. Wat je goed recht is, overigens.quote:9/11 is door de VS en Israel zelf uitgevoerd
Ik heb geen aluminium hoedje. Helpt het tegen rabiate Nederlanders in de V.S.?quote:Vergeet je je aluminiumhoedje niet?
In het officiele Nederlandse onderzoek naar Srbrnica staat dat de Amerikanen een regiment Mujahideen heeft ingevlogen?quote:Op maandag 22 september 2008 09:51 schreef Verbal het volgende:
Maar v.w.b. Joegoslavië, je hoeft mij niet te geloven, je zou het officiële Nederlandse onderzoek naar Srebrenica erop kunnen naslaan. Maar alleen als je geïnteresseerd bent in daadwerkelijk wat opsteken, hoor, waar ik je overigens in het geheel niet van verdenk. Zeker niet als het Amerika betreft (dat 'gehersenspoeld' van je begint steeds ironischer te worden').
V.
'regiment' is misschien wat sterk uitgedrukt, maar onder meer ja, maar niet dat dat in Nederland echt is opgepikt, volgens mij.quote:Op maandag 22 september 2008 10:47 schreef speknek het volgende:
[..]
In het officiele Nederlandse onderzoek naar Srbrnica staat dat de Amerikanen een regiment Mujahideen heeft ingevlogen?
Hoezo, gaat McCain coke snuiven voor het debat begint?quote:Op maandag 22 september 2008 11:32 schreef USAISCOOL het volgende:
McCain gaat dit winnen mensen ,allemaal door dat geniale besluit van McCain door Sarah Palin als running mate te kiezen. na het debat van volgende week zal McCain weer voorstaan.
Obama valt 'onthutsende' reddingsoperatie aanquote:Obama valt 'onthutsende' reddingsoperatie aan
De Amerikaanse regering heeft een plan met een "onthutsend prijskaartje" gemaakt om Wall Street te redden. Dit heeft de Democratische presidentskandidaat Barack Obama zondag gezegd in zijn eerste gedetailleerde reactie op het 700 miljard-dollarplan.
Hij eiste dat een plan tegen de kredietcrisis "niet alleen managers en aandeelhouders moet beschermen". De overheid moet meer oog hebben voor de hardwerkende, gewone Amerikaan, voor gezinnen, en banen zien te redden.
Volgens Obama is de huidige crisis een 'aanklacht' aan het adres van de Republikeinse economische filosofie die steeds meer aan de vrije markt wil overlaten.
Hij laat Cindy zich verstoppen in zijn spreektafel...quote:Op maandag 22 september 2008 15:21 schreef pberends het volgende:
[..]
Hoezo, gaat McCain coke snuiven voor het debat begint?
Ik zou daar niets op tegen hebben!quote:Op maandag 22 september 2008 15:21 schreef pberends het volgende:
[..]
Hoezo, gaat McCain coke snuiven voor het debat begint?
Ik denk het dus juist niet. Ze was even leuk omdat ze onverwacht en onwaarschijnlijk is, maar het verassings-effect is er nu vanaf en de onafhankelijken prikken zo door haar heen. Op termijn gaat ze hem de verkiezingen kosten. Het zou sowieso zo al een krappe race worden, maar hiermee heeft hij zich achteraf gezien wat mij betreft in zijn voet geschoten.quote:Op maandag 22 september 2008 11:32 schreef USAISCOOL het volgende:
McCain gaat dit winnen mensen ,allemaal door dat geniale besluit van McCain door Sarah Palin als running mate te kiezen. na het debat van volgende week zal McCain weer voorstaan.
Ze's hard aan't blokken alsof ze binnenkort examen moet afleggen... zij komt zo kunstmatig overquote:Op maandag 22 september 2008 16:03 schreef ub40_bboy het volgende:
Grappig dat Palin nog steeds geen vragen van reporters beantwoord.
quote:Op maandag 22 september 2008 15:45 schreef Perico het volgende:
[..]
Ik zou daar niets op tegen hebben!![]()
Ik weet dat je een grote fan van Joe Biden bent, maar ik zou hem ook aanraden om voor zijn debat een goede fles leeg te drinken... want hij wordt er wel scherper en leuker op, zoals deze video's aantonen:
Vast een flesje uit één van de brouwerijen van de vriendjes (of pa) van Cindyquote:Op maandag 22 september 2008 15:45 schreef Perico het volgende:
[..]
Ik zou daar niets op tegen hebben!![]()
Ik weet dat je een grote fan van Joe Biden bent, maar ik zou hem ook aanraden om voor zijn debat een goede fles leeg te drinken... want hij wordt er wel scherper en leuker op, zoals deze video's aantonen:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |