Of een karaktertrek. Het past toch perfect bij McCains campagne?quote:Op zondag 21 september 2008 15:01 schreef Wheelgunner het volgende:
Op het gokverleden van je tegenstanders gaan wijzen vind ik niet echt 'goed' hoor, dat is gewoon moddergooien.
Is hier in Nederland ook prima te bekijkenquote:Op zondag 21 september 2008 14:41 schreef popolon het volgende:
SNL had gisteren wel een aardig stukje over de McCain approval ads. op de televisie. Ik heb een flauw vermoeden dat ze er niet ver naast zitten trouwens.![]()
Is op de site te bekijken maar ik denk dat die niet buiten de VS te zien zijn.
Gevaarlijk hoor, zo zet je wel de deur op een kiertje voor de andere partij. Het zal toch wel gebeuren, maarja.quote:Op zondag 21 september 2008 15:02 schreef Monidique het volgende:
[..]
Of een karaktertrek. Het past toch perfect bij McCains campagne?
In de toespraak heeft Obama het over gokken met de sociale zekerheid. Hij wijst natuurlijk niet rechtstreeks op het gokverleden van McCain.quote:Op zondag 21 september 2008 15:01 schreef Wheelgunner het volgende:
Op het gokverleden van je tegenstanders gaan wijzen vind ik niet echt 'goed' hoor, dat is gewoon moddergooien.
Voor je het weet hebben de Republikeinen het erover dat Barack Obama peuters sekslessen wil geven, dat zijn vrouw een racistische anti-Amerikaan is en dat hij schimmige connecties met fraudeurs en radicale pastoors heeft.quote:Op zondag 21 september 2008 15:12 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Gevaarlijk hoor, zo zet je wel de deur op een kiertje voor de andere partij. Het zal toch wel gebeuren, maarja.
Ligt er aan of één van de kandidaten een enorme fout gaat maken en of de media het nodig vinden om die fout dan vervolgens op te blazen. Komende vrijdag gaat McCain vast en zeker proberen om Obama op de surge in Irak aan te vallen. Obama zal zeggen dat door de aandacht op Irak Bin Laden nog steeds niet gepakt is. Dat zijn zaken waar beide kandidaten zich op dit moment op voorbereiden, dus daar zullen weinig fouten gemaakt worden. Het meest waarschijnlijk is dat er een fout gemaakt wordt op het moment dat een kandidaat op een andere kandidaat reageert.quote:Op zondag 21 september 2008 16:14 schreef Radegast het volgende:
Ik heb altijd het idee dat die debatten er niet heel erg veel toe doen...
Wat vond je er apart aan?quote:Op zondag 21 september 2008 17:45 schreef pberends het volgende:
Aparte uitzending van de Daily Show op 18 september met Tony Blair.
4 jaar geleden wist Kerry na elk debat wel zijn achterstand te verkleinen. Na het eerste debat liep hij zelfs 4 punten in, van -6 naar -2. McCain heeft dus kans zijn achterstand goed te maken, aangezien die debatten niet Obamas sterkste punt is en omdat het over buitenlandse zaken gaat.quote:Op zondag 21 september 2008 16:14 schreef Radegast het volgende:
Ik heb altijd het idee dat die debatten er niet heel erg veel toe doen...
Goed, McCain heeft volwassen kinderen, maar toch:quote:All the Candidates’ Cars
When you have seven homes, that's a lot of garages to fill. After the fuss over the number of residences owned by the two presidential nominees, NEWSWEEK looked into the candidates' cars. And based on public vehicle-registration records, here's the score. John and Cindy McCain: 13. Barack and Michelle Obama: one.
One vehicle in the McCain fleet has caused a small flap. United Auto Workers president Ron Gettelfinger, an Obama backer, accused McCain this month of "flip-flopping" on who bought daughter Meghan's foreign-made Toyota Prius. McCain said last year that he bought it, but then told a Detroit TV station on Sept. 7 that Meghan "bought it, I believe, herself." (The McCain campaign did not respond to multiple requests for comment.)
Obama's lone vehicle also is a green machine, a 2008 Ford Escape hybrid. He bought it last year to replace the family's Chrysler 300C, a Hemi-powered sedan. Obama ditched the 300C, once 50 Cent's preferred ride, after taking heat for driving a guzzler while haranguing Detroit about building more fuel-efficient cars.
McCain's personal ride, a 2004 Cadillac CTS, is no gas sipper, but it should make Detroit happy because it's made by General Motors. "I've bought American literally all my life and I'm proud," McCain said in the interview with Detroit's WXYZ-TV. But the rest of his fleet is not all-American. There's a 2005 Volkswagen convertible in the garage along with a 2001 Honda sedan. Otherwise, there's a 2007 half-ton Ford pickup truck, which might come in handy on the Sedona ranch; a vintage 1960 Willys Jeep; a 2008 Jeep Wrangler; a 2000 Lincoln; and a 2001 GMC SUV. The McCains also own three 2000 NEV Gem electric vehicles, which are bubble-shaped cars popular in retirement communities.
Only the Cadillac is registered in the candidate's name. Cindy McCain's name is on 11 vehicles, though not the one she actually drives. That car, a Lexus, is registered to her family's beer-distributor business and is outfitted with personalized plates that read MS BUD.
http://www.newsweek.com/id/160091
Niet op de fora en blogs waar ik rondsnuffel, en ook niet onder Amerikanen die ik persoonlijk ken.(Bij hen leeft het wel degelijk bedoel ik dus) Maarja, denk dat de meeste mensen over het algemeen niet zo 'politically engaged' zijn, op een enkel issue na ofzo.quote:Op zondag 21 september 2008 18:51 schreef WallOfStars het volgende:
tja....
het ergste is wel dat de verkiezingen hier (europa en de rest van de wereld)
meer betekenen dan voor de Amerikanen zelf, het intrereseert ze echt verdomd weinig daar
de presidents verkiezing.
http://www.gallup.com/pol(...)g-McCain-Points.aspxquote:Today's report, based on interviewing conducted Sept. 18-20 (Thursday through Saturday), marks the first day since the start of Obama's recent ascent that his lead over McCain has not increased.
Men zal de economie bij dit debat niet kunnen overslaan gezien de malaise. Dat is net zoiets als een aanslag negeren omdat het debat zogenaamd over de economie zou gaan. McCain zal daardoor benadeeld zijn en ik denk dat McCain niet dermate sterker is mbt buitenlandse zaken om echt te scoren, zeker gezien het feit dat zijn voordeel vooral een gevalletje beeldvorming lijkt dan een echte voordeel.quote:Op zondag 21 september 2008 18:25 schreef Montov het volgende:
[..]
4 jaar geleden wist Kerry na elk debat wel zijn achterstand te verkleinen. Na het eerste debat liep hij zelfs 4 punten in, van -6 naar -2. McCain heeft dus kans zijn achterstand goed te maken, aangezien die debatten niet Obamas sterkste punt is en omdat het over buitenlandse zaken gaat.
quote:Op zondag 21 september 2008 19:25 schreef Caesu het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
http://www.gallup.com/pol(...)g-McCain-Points.aspx
Bijna goed.quote:Op zondag 21 september 2008 11:27 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het blijven aparte, individuele peilingen. Maar ik hoop toch op, en verwacht misschien zelfs wel een soort 51/43. Waarschijnlijker 50/44, maar toch... Vandaag...
Die voorspong neemt niet af, echter moet je snappen dat die polls een foutmarge hebben van een paar procent. Een daling van 1% in de polls kan zowaar een stijging in het "eggie" betekenen. Het enige wat deze poll nu zegt is dat Obama een voorsprong heeft dat groter dan de foutmarge is. Of het een trend is of niet dat hangt af van de komende dagen. Wat je ook niet moet vergeten is dat de media vaak sturing geven wanneer een van de twee aan de leiding gaat. Die willen gewoon een spannende verkiezing omdat het kijkcijfers en geld voor hen betekent.quote:Op zondag 21 september 2008 19:28 schreef Wheelgunner het volgende:
Hmm, hoe komt dat dan? Had niet verwacht dat Obama's voorsprong zou afnemen met de beursweek in het achterhoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |