You're inquote:Op donderdag 18 september 2008 22:35 schreef kwiwi het volgende:
Ik wil wel meedoen
O pmmen of posten is de bedoeling.. Nou bij deze dus
The focking streepjes!quote:Op donderdag 18 september 2008 22:38 schreef PrincePolly het volgende:
1) kwiwi
2) klautje
3) PrinceP
4) SG
Check teh OPquote:Op donderdag 18 september 2008 22:39 schreef -SG- het volgende:
[..]
The focking streepjes!
Waar zijn de focking streepjes!
Hoe moet je dan de moordenaars vinden? En zo heel moeilijk hoeft het niet te zijn, gewoon wat sigs en zo bekijkenquote:Op donderdag 18 september 2008 22:42 schreef -SG- het volgende:
Ik zou best een keer het spel willen leiden maar ik ben niet zo goed in het verzinnen van hints. Misschien kunnen we ook het spel de wolven van wakkerdam doen.
Zelfde princiepe alleen zonder hints.
quote:
Vooral dat ja.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik snap het nog niet helemaal geloof ik maar zal het morgen (als ik wel wakker ben) nog even allemaal opnieuw lezen
Nu ga ik eerst even meer spelers werven
In het begin snapte niemand het geloof ik, maar eenmaal in the game gaat het heel makkelijkquote:Op donderdag 18 september 2008 23:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik snap het nog niet helemaal geloof ik maar zal het morgen (als ik wel wakker ben) nog even allemaal opnieuw lezen
Nu ga ik eerst even meer spelers werven
Nice to have you backquote:Op donderdag 18 september 2008 23:17 schreef Thieske het volgende:
Ik doe nu nog niet mee, niet al te veel online komende week, maar ik houd dit topic wel in de gaten.
thnxquote:Op donderdag 18 september 2008 23:31 schreef Thieske het volgende:
[url=http://forum.fok.nl/topic/1199267]Verander deze tekst. [/url ]
Alleen moet dat laatste haakje er meteen achteraan....
Ik hoop 't ook. Hopelijk krijgen we genoeg aanmeldingenquote:Op donderdag 18 september 2008 23:27 schreef Thieske het volgende:
[..]
Leuk dat je 't weer mee begint.![]()
Hopelijk houden we 't deze keer langer vol dan de vorige.....
Nog handiger isquote:Op donderdag 18 september 2008 23:34 schreef Thieske het volgende:
Thieske
[url=http://forum.fok.nl/user/profile/24575]Thieske[/url ]
quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:34 schreef ItaloDancer het volgende:
Leuk initiatief uiteraard, wilde het ook al eens proberen hier maar is er nog niet van gekomen.
Een aantal opmerkingen na het lezen van de OP:
1. Gedurende de dag zullen er meerdere mensen sterven aan de handen van de mafia -Daar hebben ze de nacht toch voor?
2. Burgemeester als mafia is toch een veel te groot nadeel voor de town?
3. De 'hints' vind ik ook een beetje vaag. Door gewoon te posten kun je er ook achter komen. Vragen stellen etc.
4. Dit topic kan in Mens erger je niet waar je wellicht ook nog meer deelnemers kunt vinden
Ok.quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:50 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]Het is al een tijdje geleden en dit heb ik zo overgenomen van de vorige keer, zal er straks even naar kijken.
Neuh, vind ik niet. Heb de vorige keer eigenlijk ook nooit ondervonden dat dit het geval zou zijn
Wat is er vaag aan de hints? Ik heb begrepen van -SG- dat het zonder hints een ander spel is
En last, Mens erger je niet zorgt juist voor te weinig mensen
Zal zo het lijstje weer aanpassen
Zal daar dan wel aan liggen want ik vind puzzels leukquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:57 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ok.
Ok.
Hints zijn stomhet is toch geen puzzel, het is een interactief spel met mensen waar je op moet letten hoe mensen reageren, dat is juist zo leuk
![]()
Ohhok.
Ligt er ook aan welke rollen ik toevoeg. Als er niet heel veel dorp is, doe ik de laatste rollen ook niet in het spel omdat dorp dan weer teveel voordeel zou krijgen. Zijn er bijvoorbeeld 10 mensen die meedoen, dan komen er ook geen 4 mafiaquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:24 schreef ItaloDancer het volgende:
Ligt er maar net aan hoeveel mafia je hebt. In het mafia dat ik het meeste speel mag de 'cop' elke nacht achter de identiteit van één speler komen (mafia of dorp). Die info kan hij dan posten, maar een mafia kan die info ook posten (en net doen alsof hij de 'cop' is). Maar dat is juist mooi, dan heb je twee verdachten en kun je doorvragen.
Als je de rollen wat verandert, kun je zonder hints een mooi psychologisch spel maken, ook op een forum. Dat is eigenlijk ook puzzelen hoorIk heb de vorige keer niet meegemaakt (heb je een linkje?), dus ik weet niet echt hoe het met hints is, maar het lijkt me wat suf.
Alleen daarom kom je gewoon posten?quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:41 schreef Daywalk3r het volgende:
Hey m'n credits voor de header :$ ?
Credits krijg je als je meedoet aan het spelquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:41 schreef Daywalk3r het volgende:
Hey m'n credits voor de header :$ ?
Hehehe je bent goed bezig hèquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Credits krijg je als je meedoet aan het spel![]()
Ik wil je naam er best bij zetten hoor. Vind het alleen jammer dat je toen al, en nu weer alleen komt posten om je plaatje.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik zag 'm in de actieve topics en zag geen naam bij m'n mooie header.
Weet je hoeveel moeite dat ding me heeft gekost! Ik als photoshop leek
't hoeft niet hoor.. wou 't gewoon even zeggen haha!
Tuurlijk, ik moet ooit weer mafia met jou wordenquote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik moet ooit weer mafia met jou worden
Zo mooi, dat hadden we echt goed gespeeld toenquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:58 schreef lynda het volgende:
[..]
![]()
Dit keer word ik niet burgemeester mafia hoor
Dat was gewoon TE makkelijk
Dat ligt er maar net aan. Wanneer we beginnen, hoeveel tijd we overal voor aanhouden, hoeveel er mee doenquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:00 schreef Burdie het volgende:
Hoe lang duurt het spel? Ik ga over twee weken op vakantie.
My thoughtsquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:21 schreef -SG- het volgende:
We kunnen het wel eerste een aantal keer mét hints doen. Vinden de meeste het niet leuk kunnen we nog altijd voor het weerwolven van wakkerdam spel gaan.
Spam het topic in MEM, daar zitten vast wel gasten die mee willen doenquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:34 schreef Harajuku. het volgende:
Ik geloof trouwens dat 16 een mooi aantal is. En dan 4 mafia
Een slowchat? Denk niet dat ik daar zomaar een wervingstopic mag openenquote:
Ik ookquote:
Consider it done!quote:
Maffia deed het 's nachts via PMquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
My thoughts
Even terugkomend op de vragen van ItaloDancer:
Wie weet nog hoe het moorden ed precies zat? Gebeuren nachtwaker+mafia kills niet 's nachts, en de dooien dmv stemmen overdag?
Ik moet er ook nog even een beetje weer inkomen
Ja, de PM kills allemaal 's nachts dus. En was het dan tot 1900 stemmen, dan ging degene met de meeste stemmen dood en daarna werd het nacht?quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:03 schreef lynda het volgende:
[..]
Maffia deed het 's nachts via PM
Dorp deed het via het topic, meeste stemmen op bepaald tijdstip
Burgemeester kan ervoor kiezen om dubbele stem te doen.. euhhh
En ja schrijf me maar in
Volgens mij is dat daar niet. Maar ik wil wel een wevings topic openen daar met verwijzing naar hier. Dit is een spel en de spelers vind je in MENquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Een slowchat? Denk niet dat ik daar zomaar een wervingstopic mag openen
Als je dat zou willen doen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:06 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Volgens mij is dat daar niet. Maar ik wil wel een wevings topic openen daar met verwijzing naar hier. Dit is een spel en de spelers vind je in MEN
Ja hoorquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:17 schreef Harajuku. het volgende:
14 mensen al.
Wllen jullie met 16 mensen beginnen?
Ik vind het bestquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:17 schreef Harajuku. het volgende:
14 mensen al.
Wllen jullie met 16 mensen beginnen? Goed aantal en wat makkelijker voor de nieuwelingen denk ik, of toch kijken hoeveel mensen we nog kunnen krijgen?
Die heeft zich twee keer aangemeld zie ik nuquote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:46 schreef Ladidadida het volgende:
Misschien een domme vraag, maar hebben we al een spelleider?
quote:
quote:
Vandaar niet helemaal duidelijk.quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik moet ooit weer mafia met jou worden
Uhm, mafia is gewoon mafia (of werewolf), met heel veel varianten, en wat ik noemde is toch wel een beetje het meestgespeelde/standaardspelquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:21 schreef -SG- het volgende:
We kunnen het wel eerste een aantal keer mét hints doen. Vinden de meeste het niet leuk kunnen we nog altijd voor het weerwolven van wakkerdam spel gaan.
Ja hoorquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:27 schreef Harajuku. het volgende:
Lynda en Burdie kan ik er ook bijzetten dus?
't Is wel de bedoeling dat we gaan rouleren, ik heb geen zin om elke keer te leiden want ik wil ook spelenquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:00 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
[..]
Vandaar niet helemaal duidelijk.
Als je mafia bent of een rol hebt anders dan dorpsbewoner moet je wel dagelijks aanwezig zijn om kills te maken ed, ja.quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:44 schreef Daywalk3r het volgende:
Snap er niet veel van als ik alles zo lees maar opzich wil ik wel mee doen.
Moet ik elke dag iets posten of maakt dat niet zo heel veel uit?
Was inderdaad tot een bepaald tijdstip stemmen, meeste stemmen -> RIPquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, de PM kills allemaal 's nachts dus. En was het dan tot 1900 stemmen, dan ging degene met de meeste stemmen dood en daarna werd het nacht?
Of zo?
We hebben hints maar het is ook goed om te kijken hoe en wat men post zodat je erachter kunt komen wie wat is.quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:49 schreef Daywalk3r het volgende:
moet je dan 10 x per dag hier kijken of volstaat 1 x ?
Hangt klein beetje van je rol af ook.quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:49 schreef Daywalk3r het volgende:
moet je dan 10 x per dag hier kijken of volstaat 1 x ?
Ja, k had er nu 19.00 en 21.00 van gemaakt geloof ik. Dus dan zou het tot 19.00 stemmen zijn -> meeste stemmen = dood om 19.00 -> Nacht -> speciale rollen doen hun ding tot 21.00 -> 21.00 doden bekend -> dagquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:52 schreef lynda het volgende:
[..]
Was inderdaad tot een bepaald tijdstip stemmen, meeste stemmen -> RIP
Daarna werd het nacht en mocht de maffia de spelleider een PM sturen met een kill.
Daarna weer dag
Tijdstip moet even goed naar gekeken worden, vooral in weekend..
Wie kon er ook alweer een vraag stellen aan de spelleider? Als in heeft persoon X een speciale functie? Ja/Nee
Goed geregeldquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, k had er nu 19.00 en 21.00 van gemaakt geloof ik. Dus dan zou het tot 19.00 stemmen zijn -> meeste stemmen = dood om 19.00 -> Nacht -> speciale rollen doen hun ding tot 21.00 -> 21.00 doden bekend -> dag
Zo zou het dan zijn?
Rechercheur mag vragen stellen, nachtwaker kan iemand beschermen -> wanneer mafia twee personen op de beschermde persoon stuurt zijn die persoon en nachtwaker dood
Ik vind het goed.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Laten we anders zeggen 20:30 inschrijf deadline, daarna nieuwe ronde nieuwe kansen? Dan wordt dat even duidelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Ik ben er bij elk deel bij geweest, ik moet gewoon mn memory refreshen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:19 schreef Lekiamh het volgende:
Uhm, het spelen van dit spelletje lijkt me wel leuk... maar ik krijg niet de indruk dat de huidige spelleider het spel zelf wel goed kent?
Inschrijvingen gesloten om 2030 lijkt me wel een strak plan trouwens.
Okay, want ik snap het zelf nog niet zo goed.... Maar ik neem aan dat ik dan bij de spelleider terecht zou kunnen voor vragen enzo...quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben er bij elk deel bij geweest, ik moet gewoon mn memory refreshen.
Ah, dat kan ik wel! Ik ben meestal ook erg omslachtig bezig dus dat is geen probleemquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:20 schreef -SG- het volgende:
Ik deed het altijd zo:
Je schrijft de rollen onder elkaar, daarna ga je naar koffiemanager.nl.
typ je 1,2,3, tot en met 16 (aantal spelers die je dus genummerd hebt) klik je op oke.
Komt er te staan 6 haalt de koffie, dus 6 is rol nummer 1.
En zo overnieuw (zonder nummer 6 dan)..
Heel omslagtig maar het werkt wel![]()
.
Ja hoor. Ik moet er gewoon weer een beetje inkomen van hoe het met dag en nacht precies zat. Maar volgens mij klopt wat ik hierboven daarover postte dus good to goquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:21 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Okay, want ik snap het zelf nog niet zo goed.... Maar ik neem aan dat ik dan bij de spelleider terecht zou kunnen voor vragen enzo...
OK, let's rock&roll!
quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:47 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga even de laatsten ook toevoegen
Check.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:52 schreef -SG- het volgende:
Puntenslijpsel deed heul niet vanaf deel 1 mee!
Ik kan wel een kloon aanmakenquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:14 schreef Harajuku. het volgende:
Omdat het allemaal al een tijdje geleden is zou ik deze ronde graag met PrincePolly leiden. Na ronde één zal het voor iedereen ook allemaal weer duidelijk zijn en dan kunnen we gewoon normaal rouleren?
Lijkt me dan wel beter om 16 aan te houden en dus moet er nog één aanmelding bij, kent iemand nog iemand of zo
quote:
Lolquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]Ik kan mn eigen mafiaspel wel doen met alleen klonen geloof ik
Nee lijkt me ook niet. Vroeger waren we al blij met 8.quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:24 schreef ItaloDancer het volgende:
15 of 16 maakt niet uit toch
quote:
De speciale rollen ja. Vanaf morgen. Als je andere suggesties hebt moet je t maar laten wetenquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:52 schreef Ladidadida het volgende:
Even so that I get itMoet de mafia nu tussen 19:00 en 21:00 hun kill doen? Dat is wel erg kort tijd, dat betekent dat je als mafia verplicht bent om dan online te zijn..
[..]
Ik meen me iets te herinneren dat dit de vorige ronde ook lastig was. Maar we kunnen zien hoe het nu gaat en anders een volgende ronde er wat aan doenquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De speciale rollen ja. Vanaf morgen. Als je andere suggesties hebt moet je t maar laten weten
Bij een gelijk aantal gaat degene dood die als eerste dat aantal stemmen kreeg.quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:59 schreef ItaloDancer het volgende:
Heeft de burgemeester ook een doorslaggevende stem bij gelijk aantal stemmen? Of hoe gaat dat?
Ja volgens mij wel ja, maar dat moet je mij als spelleider niet vragen...quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:59 schreef ItaloDancer het volgende:
Heeft de burgemeester ook een doorslaggevende stem bij gelijk aantal stemmen? Of hoe gaat dat?
========================================================================================quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:02 schreef lynda het volgende:
Harajuku maak even een duidelijk overzichtje van de planning
Als in:
Morgen voor tijdstip burgermeester gekozen
Dan voor dat tijdstip maffiakill
Dan weer burgers ed
NEEN. Morgen om 19:00 uur worden de stemmen geteld. Diegene die niet heeft gestemd heeft pech. Het grote Fok! Mafiaspel wacht op niemand.quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:09 schreef Ladidadida het volgende:
Hoe zit het met de stemplicht? Is die nog geldig?
Oh. Ok.quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Bij een gelijk aantal gaat degene dood die als eerste dat aantal stemmen kreeg.
De burgemeester mag één keer een dubbele lynch uitvoeren, mits hij dit van te voren aangeeft. Die dag mag iedereen dus op twee personen stemmen.
Ga de stand neit om 3 uur s nachts postenquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:07 schreef Klautje het volgende:
Lynchen: 8:00-20:00
Assassinatie: 20:00-03:00
Zo heeft iedereen genoeg tijd en is er een goede dag/nacht cyclus.
Niet boos worden..quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:12 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
NEEN. Morgen om 19:00 uur worden de stemmen geteld. Diegene die niet heeft gestemd heeft pech. Het grote Fok! Mafiaspel wacht op niemand.
De volgende ochtend/vroege middag.quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ga de stand neit om 3 uur s nachts posten
Net als in het echt bij dit soort moorden.quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:24 schreef Klautje het volgende:
[..]
De volgende ochtend/vroege middag.
Komt eraanquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:02 schreef lynda het volgende:
Harajuku maak even een duidelijk overzichtje van de planning
Als in:
Morgen voor tijdstip burgermeester gekozen
Dan voor dat tijdstip maffiakill
Dan weer burgers ed
Op jou?? Nie gauw.quote:
En dus bestaat het woord niet?quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:28 schreef lynda het volgende:
[..]
Zelfs me firefox kent het woord niet
Neuh, mensen moeten gewoon op me stemmen omdat ik weet wat er moet gebeuren en dat handig is om er voor de eerste ronde een beetje structuur in te houdenquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:19 schreef PrincePolly het volgende:
PS je zou jezelf dmv zelf-opgeil-argumenten kunnen laten verkiezen tot burgemeester!
Dus brandt maar los eenieder.
Bedoelde u: assassinationquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:38 schreef Klautje het volgende:
[..]
En dus bestaat het woord niet?![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hashashin
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=assassinatie&btnG=Google+zoeken&meta=
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja kennelijk... Lijkt makkelijk, maar het heeft weinig zin als er dan alsnog niemand stemt
De structuur wordt bewaakt door de spelleiders, en de burgemeester kan ook maf zijn dus daar heb je toch qua town-zijnde niets aan. Dussssquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Neuh, mensen moeten gewoon op me stemmen omdat ik weet wat er moet gebeuren en dat handig is om er voor de eerste ronde een beetje structuur in te houdenDus geil doen we vanaf de volgende ronde, nu even kiezen voor het verstandigste
Ik doe niet mee. Tenminste alleen achter de schermen deze ronde... schatquote:
Ja maar dat wil ik natuurlijk niet hebben als je maf bentquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Plus, de burgemeester kan best wel wat invloed hebben qua structuur volgens mijgezag enzo
![]()
Zou je eerst niet meedoen..?quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:31 schreef Thieske het volgende:
Ik lees mee, ben benieuwd hoe het gaat lopen.
Te weinig online komende dagen, de volgende ronde doe ik mee.quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou je eerst niet meedoen..?
O nee je ging alleen meekijken
Ik verdenk jou. Je hebt een hond in je avatar. Daar komt vast een aanwijzing over. Maar dan later in het spel natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:38 schreef Susi het volgende:
Ik stel mezelf niet beschikbaar.
##Lekiamh
Ach. Ik ben gewoon heel simpel van het huisje-boompje-beestje hier hoor.quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:06 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ik verdenk jou. Je hebt een hond in je avatar. Daar komt vast een aanwijzing over. Maar dan later in het spel natuurlijk.
De eerste stem is binnen!quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:38 schreef Susi het volgende:
Ik stel mezelf niet beschikbaar.
##Lekiamh
quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:36 schreef Queen_Bee het volgende:
Wat is dat nu voor bullshit opmerking? Ik zat met de Fok asiel actie in Zwolle.
Gelijk dat ik niet actief ben, ga 't maar lekker zelf doen dan
Dikgedrukte kunnen hints zijn. Ik ga even neuzenquote:Op zaterdag 20 september 2008 21:04 schreef Harajuku. het volgende:
Burdie(dorpsbewoner) was vanavond op bezoek bij haar grote vriendin Hare Majesteit. Na gezellig een kopje thee te hebben gedronken ging Burdie op weg naar huis. Onderweg hoorde zij ineens voetstappen en ze draaide zich om.
Het enige wat ze hoorde was "rechts zal overwinnen!".
Kwiwi(dorpsbewoner) zat die avond rustig thuis een filmpje te kijken. Tijdens de reclame ging ze even naar het toilet, maar ze had haar broek nog niet dicht of de toiletruimte vulde zich met een dodelijk gas. Op de deur stond "Fight for your right" geschreven
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:53 schreef -SG- het volgende:
Ik denk dat ik iets heb gevonden. Alleen zijn mij de stemmingstijden nog niet echt duidelijk...
Ik ben het helemaal met je eens krullie ID;quote:
Ah kee. Krijgen we ook te horen welke rollen ze hadden ?quote:Op zondag 21 september 2008 02:11 schreef Harajuku. het volgende:
Burdie en Kwiwi zijn dood. Ik heb verder niets binnen gekregen
Dat staat erachterquote:Op zondag 21 september 2008 02:37 schreef Susi het volgende:
[..]
Ah kee. Krijgen we ook te horen welke rollen ze hadden ?
PP?quote:Op zondag 21 september 2008 12:49 schreef lynda het volgende:
Ik volg PP ##vote Lekiamh
Ik ook ## vote ItaloDancer. Misschien dat het rechts/right wel verwijst naar zijn politieke voorkeur? Ik denk dat het Hare Majesteit gewoon een strikvraag is en Lekiamh niet meer is dan een dorpsgenoot maar ik heb nog tot 7 uur natuurljikquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:32 schreef -SG- het volgende:
Oke, aangezien ik niet wist waar ik moest beginnen ben ik maar iedereen zijn/haar postgeschiedenis door gaan spitten.
Ik had eerst op "rechts zal overwinnen!" gezocht (In POL), maar daar was niet zo veel te zien. Daarna "rustig thuis een filmpje te kijken" gezocht (in TV) en ik zag dat ItaloDancer regelmatig in TV post.
Daarom ## vote ItaloDancer.
quote:Op zondag 21 september 2008 14:24 schreef Klautje het volgende:
Lekiamh 3 stemmen (PuntenSlijpsel, Lynda, Susi)
ItaloDancer 2 stemmen (SG, Klautje)
Stem van burgemeester telt dubbel.quote:Op zondag 21 september 2008 16:34 schreef lynda het volgende:
Lekiamh 5 stemmen (PuntenSlijpsel, Lynda, Susi, Trigalti, Italodancer)
ItaloDancer 2 stemmen (SG, Klautje)
word het dan toch?
Vind het wel nog steeds jammer dat er veel mensen zich aanmelden en weinig posten
quote:Op zondag 21 september 2008 16:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Stem van burgemeester telt dubbel.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:59 schreef ItaloDancer het volgende:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Bij een gelijk aantal gaat degene dood die als eerste dat aantal stemmen kreeg.
De burgemeester mag één keer een dubbele lynch uitvoeren, mits hij dit van te voren aangeeft. Die dag mag iedereen dus op twee personen stemmen.
De burgemeester heeft altijd een dubbele stem. Als het met zijn of haar stem nog een even aantal is geldt wat ik zei.quote:
Ik heb de regels niet gemaakt. Ik doe het nu zoals wij het kennen, en daarna kunnen we kijken wat er anders moet voor de volgende ronde.quote:Op zondag 21 september 2008 17:20 schreef ItaloDancer het volgende:
Dat staat nergens in de OP en bovendien slaat dat nergens op, want als de burgemeester dan mafia is, is de kans dat je wint als dorp 10x zo klein ofzo. Je hebt sowieso niks aan een burgemeester als dorp, dus kan je de burgemeester het beste op de eerste dag omleggen.
## Ik wijzig mijn stem dus naar PuntenSlijpsel, hopelijk volgt de rest.
Ik moet beamen dat het wel waar is wbt. de dubbele burgemeester-stem. Als je dan niet snapt dat de burgemeester een voordeel heeft, tjaquote:Op zondag 21 september 2008 17:20 schreef ItaloDancer het volgende:
Dat staat nergens in de OP en bovendien slaat dat nergens op, want als de burgemeester dan mafia is, is de kans dat je wint als dorp 10x zo klein ofzo. Je hebt sowieso niks aan een burgemeester als dorp, dus kan je de burgemeester het beste op de eerste dag omleggen.
## Ik wijzig mijn stem dus naar PuntenSlijpsel, hopelijk volgt de rest.
Preciesquote:Op zondag 21 september 2008 17:26 schreef lynda het volgende:
1e ronde is altijd kijken of de burgemeester daadwerkelijk maffia is of niet![]()
Komt wel voor.. Toch blijf ik bij mijn stem
Mocht Lekiamh nou bijvoorbeeld geen maffia zijn dan word PS vanzelf verdachter
Politiek?quote:Op zondag 21 september 2008 15:49 schreef Trigalti het volgende:
##Lekiamh
Omdat hij de politiek volgens mij wel aankan.
Klote ik loop achterquote:Op zondag 21 september 2008 19:24 schreef yosander het volgende:
Mijn 9000e post!!!
[..]
Politiek?
Je bedoelt voor het burgemeesterschap?
Die verkiezing is al voorbij; PuntenSlijpsel is het geworden.
Denk dat dat niet handig is. Dus wel gewoon posten, maar niet inhoudelijk over hints, aanwijzingen en vermoedens. Er gaan straks (nu al?) namelijk misschien doden vallen, met speciale gaven. En die hebben dus voorkennis. Dan hadden ze die voorkennis maar per pm moeten delen toen ze nog leefden en niet als ze deaud zijn.quote:Op zondag 21 september 2008 20:14 schreef kwiwi het volgende:
Mag ik eigenlijk wel gewoon nog meeposten over de aanwijzingen etc. nu ik dood ben?
Euheuh, volgens mij hield je dat ook stug vol bij 't vorige maffia-spelquote:Op zondag 21 september 2008 20:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zie je wel dat ik geen maffia ben
Dat er een maffia dood is maakt jou nog geen geen maffia.quote:Op zondag 21 september 2008 20:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zie je wel dat ik geen maffia ben
Ik ben nog niet één keer maffia geweestquote:Op zondag 21 september 2008 20:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Euheuh, volgens mij hield je dat ook stug vol bij 't vorige maffia-spel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |