Ligt er ook aan welke rollen ik toevoeg. Als er niet heel veel dorp is, doe ik de laatste rollen ook niet in het spel omdat dorp dan weer teveel voordeel zou krijgen. Zijn er bijvoorbeeld 10 mensen die meedoen, dan komen er ook geen 4 mafiaquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:24 schreef ItaloDancer het volgende:
Ligt er maar net aan hoeveel mafia je hebt. In het mafia dat ik het meeste speel mag de 'cop' elke nacht achter de identiteit van één speler komen (mafia of dorp). Die info kan hij dan posten, maar een mafia kan die info ook posten (en net doen alsof hij de 'cop' is). Maar dat is juist mooi, dan heb je twee verdachten en kun je doorvragen.
Als je de rollen wat verandert, kun je zonder hints een mooi psychologisch spel maken, ook op een forum. Dat is eigenlijk ook puzzelen hoorIk heb de vorige keer niet meegemaakt (heb je een linkje?), dus ik weet niet echt hoe het met hints is, maar het lijkt me wat suf.
Alleen daarom kom je gewoon posten?quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:41 schreef Daywalk3r het volgende:
Hey m'n credits voor de header :$ ?
Credits krijg je als je meedoet aan het spelquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:41 schreef Daywalk3r het volgende:
Hey m'n credits voor de header :$ ?
Hehehe je bent goed bezig hèquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Credits krijg je als je meedoet aan het spel![]()
Ik wil je naam er best bij zetten hoor. Vind het alleen jammer dat je toen al, en nu weer alleen komt posten om je plaatje.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik zag 'm in de actieve topics en zag geen naam bij m'n mooie header.
Weet je hoeveel moeite dat ding me heeft gekost! Ik als photoshop leek
't hoeft niet hoor.. wou 't gewoon even zeggen haha!
Tuurlijk, ik moet ooit weer mafia met jou wordenquote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik moet ooit weer mafia met jou worden
Zo mooi, dat hadden we echt goed gespeeld toenquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:58 schreef lynda het volgende:
[..]
![]()
Dit keer word ik niet burgemeester mafia hoor
Dat was gewoon TE makkelijk
Dat ligt er maar net aan. Wanneer we beginnen, hoeveel tijd we overal voor aanhouden, hoeveel er mee doenquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:00 schreef Burdie het volgende:
Hoe lang duurt het spel? Ik ga over twee weken op vakantie.
My thoughtsquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:21 schreef -SG- het volgende:
We kunnen het wel eerste een aantal keer mét hints doen. Vinden de meeste het niet leuk kunnen we nog altijd voor het weerwolven van wakkerdam spel gaan.
Spam het topic in MEM, daar zitten vast wel gasten die mee willen doenquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:34 schreef Harajuku. het volgende:
Ik geloof trouwens dat 16 een mooi aantal is. En dan 4 mafia
Een slowchat? Denk niet dat ik daar zomaar een wervingstopic mag openenquote:
Ik ookquote:
Consider it done!quote:
Maffia deed het 's nachts via PMquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
My thoughts
Even terugkomend op de vragen van ItaloDancer:
Wie weet nog hoe het moorden ed precies zat? Gebeuren nachtwaker+mafia kills niet 's nachts, en de dooien dmv stemmen overdag?
Ik moet er ook nog even een beetje weer inkomen
Ja, de PM kills allemaal 's nachts dus. En was het dan tot 1900 stemmen, dan ging degene met de meeste stemmen dood en daarna werd het nacht?quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:03 schreef lynda het volgende:
[..]
Maffia deed het 's nachts via PM
Dorp deed het via het topic, meeste stemmen op bepaald tijdstip
Burgemeester kan ervoor kiezen om dubbele stem te doen.. euhhh
En ja schrijf me maar in
Volgens mij is dat daar niet. Maar ik wil wel een wevings topic openen daar met verwijzing naar hier. Dit is een spel en de spelers vind je in MENquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Een slowchat? Denk niet dat ik daar zomaar een wervingstopic mag openen
Als je dat zou willen doen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:06 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Volgens mij is dat daar niet. Maar ik wil wel een wevings topic openen daar met verwijzing naar hier. Dit is een spel en de spelers vind je in MEN
Ja hoorquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:17 schreef Harajuku. het volgende:
14 mensen al.
Wllen jullie met 16 mensen beginnen?
Ik vind het bestquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:17 schreef Harajuku. het volgende:
14 mensen al.
Wllen jullie met 16 mensen beginnen? Goed aantal en wat makkelijker voor de nieuwelingen denk ik, of toch kijken hoeveel mensen we nog kunnen krijgen?
Die heeft zich twee keer aangemeld zie ik nuquote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:46 schreef Ladidadida het volgende:
Misschien een domme vraag, maar hebben we al een spelleider?
quote:
quote:
Vandaar niet helemaal duidelijk.quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik moet ooit weer mafia met jou worden
Uhm, mafia is gewoon mafia (of werewolf), met heel veel varianten, en wat ik noemde is toch wel een beetje het meestgespeelde/standaardspelquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:21 schreef -SG- het volgende:
We kunnen het wel eerste een aantal keer mét hints doen. Vinden de meeste het niet leuk kunnen we nog altijd voor het weerwolven van wakkerdam spel gaan.
Ja hoorquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:27 schreef Harajuku. het volgende:
Lynda en Burdie kan ik er ook bijzetten dus?
't Is wel de bedoeling dat we gaan rouleren, ik heb geen zin om elke keer te leiden want ik wil ook spelenquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:00 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
[..]
Vandaar niet helemaal duidelijk.
Als je mafia bent of een rol hebt anders dan dorpsbewoner moet je wel dagelijks aanwezig zijn om kills te maken ed, ja.quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:44 schreef Daywalk3r het volgende:
Snap er niet veel van als ik alles zo lees maar opzich wil ik wel mee doen.
Moet ik elke dag iets posten of maakt dat niet zo heel veel uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |