Ik hoop 't ook. Hopelijk krijgen we genoeg aanmeldingenquote:Op donderdag 18 september 2008 23:27 schreef Thieske het volgende:
[..]
Leuk dat je 't weer mee begint.![]()
Hopelijk houden we 't deze keer langer vol dan de vorige.....
Nog handiger isquote:Op donderdag 18 september 2008 23:34 schreef Thieske het volgende:
Thieske
[url=http://forum.fok.nl/user/profile/24575]Thieske[/url ]
quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:34 schreef ItaloDancer het volgende:
Leuk initiatief uiteraard, wilde het ook al eens proberen hier maar is er nog niet van gekomen.
Een aantal opmerkingen na het lezen van de OP:
1. Gedurende de dag zullen er meerdere mensen sterven aan de handen van de mafia -Daar hebben ze de nacht toch voor?
2. Burgemeester als mafia is toch een veel te groot nadeel voor de town?
3. De 'hints' vind ik ook een beetje vaag. Door gewoon te posten kun je er ook achter komen. Vragen stellen etc.
4. Dit topic kan in Mens erger je niet waar je wellicht ook nog meer deelnemers kunt vinden
Ok.quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:50 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]Het is al een tijdje geleden en dit heb ik zo overgenomen van de vorige keer, zal er straks even naar kijken.
Neuh, vind ik niet. Heb de vorige keer eigenlijk ook nooit ondervonden dat dit het geval zou zijn
Wat is er vaag aan de hints? Ik heb begrepen van -SG- dat het zonder hints een ander spel is
En last, Mens erger je niet zorgt juist voor te weinig mensen
Zal zo het lijstje weer aanpassen
Zal daar dan wel aan liggen want ik vind puzzels leukquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:57 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ok.
Ok.
Hints zijn stomhet is toch geen puzzel, het is een interactief spel met mensen waar je op moet letten hoe mensen reageren, dat is juist zo leuk
![]()
Ohhok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |