Stem van burgemeester telt dubbel.quote:Op zondag 21 september 2008 16:34 schreef lynda het volgende:
Lekiamh 5 stemmen (PuntenSlijpsel, Lynda, Susi, Trigalti, Italodancer)
ItaloDancer 2 stemmen (SG, Klautje)
word het dan toch?
Vind het wel nog steeds jammer dat er veel mensen zich aanmelden en weinig posten
quote:Op zondag 21 september 2008 16:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Stem van burgemeester telt dubbel.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:59 schreef ItaloDancer het volgende:
Heeft de burgemeester ook een doorslaggevende stem bij gelijk aantal stemmen? Of hoe gaat dat?
quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Bij een gelijk aantal gaat degene dood die als eerste dat aantal stemmen kreeg.
De burgemeester mag één keer een dubbele lynch uitvoeren, mits hij dit van te voren aangeeft. Die dag mag iedereen dus op twee personen stemmen.
De burgemeester heeft altijd een dubbele stem. Als het met zijn of haar stem nog een even aantal is geldt wat ik zei.quote:
Ik heb de regels niet gemaakt. Ik doe het nu zoals wij het kennen, en daarna kunnen we kijken wat er anders moet voor de volgende ronde.quote:Op zondag 21 september 2008 17:20 schreef ItaloDancer het volgende:
Dat staat nergens in de OP en bovendien slaat dat nergens op, want als de burgemeester dan mafia is, is de kans dat je wint als dorp 10x zo klein ofzo. Je hebt sowieso niks aan een burgemeester als dorp, dus kan je de burgemeester het beste op de eerste dag omleggen.
## Ik wijzig mijn stem dus naar PuntenSlijpsel, hopelijk volgt de rest.
Ik moet beamen dat het wel waar is wbt. de dubbele burgemeester-stem. Als je dan niet snapt dat de burgemeester een voordeel heeft, tjaquote:Op zondag 21 september 2008 17:20 schreef ItaloDancer het volgende:
Dat staat nergens in de OP en bovendien slaat dat nergens op, want als de burgemeester dan mafia is, is de kans dat je wint als dorp 10x zo klein ofzo. Je hebt sowieso niks aan een burgemeester als dorp, dus kan je de burgemeester het beste op de eerste dag omleggen.
## Ik wijzig mijn stem dus naar PuntenSlijpsel, hopelijk volgt de rest.
Preciesquote:Op zondag 21 september 2008 17:26 schreef lynda het volgende:
1e ronde is altijd kijken of de burgemeester daadwerkelijk maffia is of niet![]()
Komt wel voor.. Toch blijf ik bij mijn stem
Mocht Lekiamh nou bijvoorbeeld geen maffia zijn dan word PS vanzelf verdachter
Politiek?quote:Op zondag 21 september 2008 15:49 schreef Trigalti het volgende:
##Lekiamh
Omdat hij de politiek volgens mij wel aankan.
Klote ik loop achterquote:Op zondag 21 september 2008 19:24 schreef yosander het volgende:
Mijn 9000e post!!!
[..]
Politiek?
Je bedoelt voor het burgemeesterschap?
Die verkiezing is al voorbij; PuntenSlijpsel is het geworden.
Denk dat dat niet handig is. Dus wel gewoon posten, maar niet inhoudelijk over hints, aanwijzingen en vermoedens. Er gaan straks (nu al?) namelijk misschien doden vallen, met speciale gaven. En die hebben dus voorkennis. Dan hadden ze die voorkennis maar per pm moeten delen toen ze nog leefden en niet als ze deaud zijn.quote:Op zondag 21 september 2008 20:14 schreef kwiwi het volgende:
Mag ik eigenlijk wel gewoon nog meeposten over de aanwijzingen etc. nu ik dood ben?
Euheuh, volgens mij hield je dat ook stug vol bij 't vorige maffia-spelquote:Op zondag 21 september 2008 20:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zie je wel dat ik geen maffia ben
Dat er een maffia dood is maakt jou nog geen geen maffia.quote:Op zondag 21 september 2008 20:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zie je wel dat ik geen maffia ben
Ik ben nog niet één keer maffia geweestquote:Op zondag 21 september 2008 20:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Euheuh, volgens mij hield je dat ook stug vol bij 't vorige maffia-spel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |