Ik ook ## vote ItaloDancer. Misschien dat het rechts/right wel verwijst naar zijn politieke voorkeur? Ik denk dat het Hare Majesteit gewoon een strikvraag is en Lekiamh niet meer is dan een dorpsgenoot maar ik heb nog tot 7 uur natuurljikquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:32 schreef -SG- het volgende:
Oke, aangezien ik niet wist waar ik moest beginnen ben ik maar iedereen zijn/haar postgeschiedenis door gaan spitten.
Ik had eerst op "rechts zal overwinnen!" gezocht (In POL), maar daar was niet zo veel te zien. Daarna "rustig thuis een filmpje te kijken" gezocht (in TV) en ik zag dat ItaloDancer regelmatig in TV post.
Daarom ## vote ItaloDancer.
quote:Op zondag 21 september 2008 14:24 schreef Klautje het volgende:
Lekiamh 3 stemmen (PuntenSlijpsel, Lynda, Susi)
ItaloDancer 2 stemmen (SG, Klautje)
Stem van burgemeester telt dubbel.quote:Op zondag 21 september 2008 16:34 schreef lynda het volgende:
Lekiamh 5 stemmen (PuntenSlijpsel, Lynda, Susi, Trigalti, Italodancer)
ItaloDancer 2 stemmen (SG, Klautje)
word het dan toch?
Vind het wel nog steeds jammer dat er veel mensen zich aanmelden en weinig posten
quote:Op zondag 21 september 2008 16:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Stem van burgemeester telt dubbel.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:59 schreef ItaloDancer het volgende:
Heeft de burgemeester ook een doorslaggevende stem bij gelijk aantal stemmen? Of hoe gaat dat?
quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Bij een gelijk aantal gaat degene dood die als eerste dat aantal stemmen kreeg.
De burgemeester mag één keer een dubbele lynch uitvoeren, mits hij dit van te voren aangeeft. Die dag mag iedereen dus op twee personen stemmen.
De burgemeester heeft altijd een dubbele stem. Als het met zijn of haar stem nog een even aantal is geldt wat ik zei.quote:
Ik heb de regels niet gemaakt. Ik doe het nu zoals wij het kennen, en daarna kunnen we kijken wat er anders moet voor de volgende ronde.quote:Op zondag 21 september 2008 17:20 schreef ItaloDancer het volgende:
Dat staat nergens in de OP en bovendien slaat dat nergens op, want als de burgemeester dan mafia is, is de kans dat je wint als dorp 10x zo klein ofzo. Je hebt sowieso niks aan een burgemeester als dorp, dus kan je de burgemeester het beste op de eerste dag omleggen.
## Ik wijzig mijn stem dus naar PuntenSlijpsel, hopelijk volgt de rest.
Ik moet beamen dat het wel waar is wbt. de dubbele burgemeester-stem. Als je dan niet snapt dat de burgemeester een voordeel heeft, tjaquote:Op zondag 21 september 2008 17:20 schreef ItaloDancer het volgende:
Dat staat nergens in de OP en bovendien slaat dat nergens op, want als de burgemeester dan mafia is, is de kans dat je wint als dorp 10x zo klein ofzo. Je hebt sowieso niks aan een burgemeester als dorp, dus kan je de burgemeester het beste op de eerste dag omleggen.
## Ik wijzig mijn stem dus naar PuntenSlijpsel, hopelijk volgt de rest.
Preciesquote:Op zondag 21 september 2008 17:26 schreef lynda het volgende:
1e ronde is altijd kijken of de burgemeester daadwerkelijk maffia is of niet![]()
Komt wel voor.. Toch blijf ik bij mijn stem
Mocht Lekiamh nou bijvoorbeeld geen maffia zijn dan word PS vanzelf verdachter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |