Ja hoor. Ik moet er gewoon weer een beetje inkomen van hoe het met dag en nacht precies zat. Maar volgens mij klopt wat ik hierboven daarover postte dus good to goquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:21 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Okay, want ik snap het zelf nog niet zo goed.... Maar ik neem aan dat ik dan bij de spelleider terecht zou kunnen voor vragen enzo...
OK, let's rock&roll!

quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:47 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga even de laatsten ook toevoegen

Check.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:52 schreef -SG- het volgende:
Puntenslijpsel deed heul niet vanaf deel 1 mee!

Ik kan wel een kloon aanmakenquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:14 schreef Harajuku. het volgende:
Omdat het allemaal al een tijdje geleden is zou ik deze ronde graag met PrincePolly leiden. Na ronde één zal het voor iedereen ook allemaal weer duidelijk zijn en dan kunnen we gewoon normaal rouleren?
Lijkt me dan wel beter om 16 aan te houden en dus moet er nog één aanmelding bij, kent iemand nog iemand of zo

quote:

Lolquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]Ik kan mn eigen mafiaspel wel doen met alleen klonen geloof ik

Nee lijkt me ook niet. Vroeger waren we al blij met 8.quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:24 schreef ItaloDancer het volgende:
15 of 16 maakt niet uit toch

quote:

De speciale rollen ja. Vanaf morgen. Als je andere suggesties hebt moet je t maar laten wetenquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:52 schreef Ladidadida het volgende:
Even so that I get itMoet de mafia nu tussen 19:00 en 21:00 hun kill doen? Dat is wel erg kort tijd, dat betekent dat je als mafia verplicht bent om dan online te zijn..
[..]

Ik meen me iets te herinneren dat dit de vorige ronde ook lastig was. Maar we kunnen zien hoe het nu gaat en anders een volgende ronde er wat aan doenquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De speciale rollen ja. Vanaf morgen. Als je andere suggesties hebt moet je t maar laten weten

Bij een gelijk aantal gaat degene dood die als eerste dat aantal stemmen kreeg.quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:59 schreef ItaloDancer het volgende:
Heeft de burgemeester ook een doorslaggevende stem bij gelijk aantal stemmen? Of hoe gaat dat?

Ja volgens mij wel ja, maar dat moet je mij als spelleider niet vragen...quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:59 schreef ItaloDancer het volgende:
Heeft de burgemeester ook een doorslaggevende stem bij gelijk aantal stemmen? Of hoe gaat dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |