quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja kennelijk... Lijkt makkelijk, maar het heeft weinig zin als er dan alsnog niemand stemt
De structuur wordt bewaakt door de spelleiders, en de burgemeester kan ook maf zijn dus daar heb je toch qua town-zijnde niets aan. Dussssquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Neuh, mensen moeten gewoon op me stemmen omdat ik weet wat er moet gebeuren en dat handig is om er voor de eerste ronde een beetje structuur in te houdenDus geil doen we vanaf de volgende ronde, nu even kiezen voor het verstandigste
Ik doe niet mee. Tenminste alleen achter de schermen deze ronde... schatquote:
Ja maar dat wil ik natuurlijk niet hebben als je maf bentquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Plus, de burgemeester kan best wel wat invloed hebben qua structuur volgens mijgezag enzo
![]()
Zou je eerst niet meedoen..?quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:31 schreef Thieske het volgende:
Ik lees mee, ben benieuwd hoe het gaat lopen.
Te weinig online komende dagen, de volgende ronde doe ik mee.quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou je eerst niet meedoen..?
O nee je ging alleen meekijken
Ik verdenk jou. Je hebt een hond in je avatar. Daar komt vast een aanwijzing over. Maar dan later in het spel natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:38 schreef Susi het volgende:
Ik stel mezelf niet beschikbaar.
##Lekiamh
Ach. Ik ben gewoon heel simpel van het huisje-boompje-beestje hier hoor.quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:06 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ik verdenk jou. Je hebt een hond in je avatar. Daar komt vast een aanwijzing over. Maar dan later in het spel natuurlijk.
De eerste stem is binnen!quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:38 schreef Susi het volgende:
Ik stel mezelf niet beschikbaar.
##Lekiamh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |