abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61716729

De iPhone3G is vanaf nu exclusief verkrijgbaar bij T-Mobile. Hij is het wachten meer dan waard geweest. Want met 3G technologie, GPS routeplanner, Microsoft Exchange en App Store heb je nog meer functies bij de hand. De iPhone3G is net als de eerste iPhone drie producten in één: een revolutionaire telefoon, een iPod met breedbeelddisplay en een toestel waarmee je kunt internetten en e-mailen. Alleen gaat dit nu veel sneller en zonder beperkingen. iPhone3G. Zet de trend in de mobiele telefonie.

De knoppen en maten:

En de specificaties:
quote:
• Afmetingen - 115,5 x 61,1 x 12,3mm
• Gewicht - 133 gram
• Scherm - 3.5 inch - 320 x 480 (163 ppi)
• Opslag - 8GB of 16GB (waarvan ongeveer 500 MB wordt ingenomen door het OS)
• Camera - 2.0 megapixels
• Kleur - zwart (8GB) & wit of zwart (16GB)

• UMTS/HSDPA - 850, 1900, 2100 MHz
• GSM / EDGE - 850, 900, 1800, 1900 MHz
• Wi-Fi - 802.11b/g (met geavanceerde beveiligingsopties zoals WPA2 en 802.1X)
• Wi-Fi - Bluetooth 2.0 + EDR

• Batterij
- Lithium
- Bellen - tot 10 uur met 2G en tot 5 uur met 3G
- Internet - tot 7 uur met Wi-Fi en tot 6 uur met 3G
- Video - tot 7 uur
- Audio - tot 24 uur
- Standby - tot 300 uur

• Aansluitingen e.d.
- 30 pins iPod dock aansluiting
- 3.5mm jack met audio en microfoon ondersteuning
- SIM kaart houder
- Ingebouwde luidspreker
- Ingebouwde microfoon

• Fysieke knoppen:
- Volume luider / zachter
- Geluid aan / uit
- Sluimer / Waakstand
- Thuisknop

In de doos zit: iPhone 3G, stereoheadset met microfoon, dockconnector-naar-USB-kabel, USB-lichtnetadapter, documentatie, reinigings- en poetsdoekje en een pinnetje voor het plaatsen van de simkaart.

Klik hier voor de uitgebreide technische specificaties.

Wat is nieuw aan de Iphone 3G?

iPhone met 3G-technologie biedt snelle toegang tot het internet en e-mail, op alle mobiele netwerken wereldwijd. Met iPhone 3G kun je overal van alles doen: internetten, e-mailen, routebeschrijvingen opvragen en filmpjes bekijken – zelfs als je tegelijkertijd aan het bellen bent.

Altijd weten waar je bent, routebeschrijvingen opvragen en kijken waar de files staan – het kan allemaal direct vanaf je iPhone. De applicatie Kaarten op iPhone 3G combineert GPS, Wi-Fi en gsm-locatietechnologie met een multi-touch-interface, en vormt zo de beste routeplanner ooit.

Een abonnement neem je bij T-Mobile met de volgende tarieven:

En het unlocken van de sim bij T-Mobile kost:
quote:
0 tot 3 maanden: ¤120
3 tot 6 maanden: ¤90
6 tot 9 maanden: ¤70
9 tot 12 maanden: ¤50
vanaf 12 maanden: gratis

Frequently Asked Questions

Onderstaande tekst is afkomstig van het iPhone-topic @ GoT en is vervaardigd door harley.

Wat is de nieuwe functionaliteit van de 2.0 software?

De functionaliteit is voor de nieuwe en oude iPhone gelijk en is alleen beperkt door de hardware. Het is onder te verdelen in 3 categoriën: de nieuwe functionaliteit die vooral interessant voor bedrijven is, de SDK en de nieuwe functionaliteit voor de "gewone" consumenten.

Voor bedrijven is er naast Microsoft Exchange support, ondersteuning voor Cisco VPN netwerken, auto-discovery, remote wipe en betere beveiligingen voor draadloze netwerken, zoals 802.1X en WPA2 worden ondersteund.

De SDK voegt de mogelijkheid toe voor ontwikkelaars om software te ontwikkelen. Deze software wordt verkocht via de App store. Deze zorgt er ook voor dat updates beschikbaar worden gesteld etc. De AppStore is beschikbaar in 62 landen, en alle applicaties die kleiner zijn dan 10 MB kunnen via het mobiele netwerk worden gedownload.

Voor de eindgebruiker zijn er ook veel nieuwe features, ik zal de belangrijkste hier noemen. Er is volledige ondersteuning voor zowel iWork als MS Office documenten (incl. Powerpoint). In het adresboek zit nu ook een zoekfunctie. In Mail is het mogelijk om meerdere e-mails tegelijk te verwijderen of verplaatsen.

Hoe kan ik aan een simlockvrije iPhone komen?

Met de komst van de nieuwe 3G iPhone zal importeren een stuk lastiger worden. In Amerika zal de telefoon alleen nog maar geactiveerd verkocht worden. Dus je kunt niet zomaar de winkel uit lopen, je zult een abonnement erbij moeten afsluiten. Misschien komen er wel mogelijkheden in andere landen, want vanaf 11 juli zal de iPhone in 22 landen te koop zijn en later dit jaar zelfs in 70 landen.

In België en Frankrijk moet de iPhone ook simlockvrij verkocht worden. Dat betekent dat er daar een mogelijkheid zal zijn om aan een simlockvrije telefoon te komen. Het probleem daarbij is alleen de prijs, want het zal waarschijnlijk niet goedkoop worden. In Engeland zal de iPhone ook prepaid te krijgen zijn, misschien dat daar mogelijkheden voor komen

Het importeren (voornamelijk uit Amerika) wordt verder besproken in [iPhone] Importeren deel 2. Als je een topic wilt openen over het gebruiken van een iPhone 3G uit een andere europees land, neem dan even contact op met een van de moderators van Apple Talk

Waar kan ik de handleiding eigenlijk vinden?

De iPhone is voor veel mensen het eerste Apple produkt en daarom kunnen er een aantal zaken onduidelijk zijn. Het feit dat je niet eens een handleiding meegeleverd krijgt en alleen een snelstartgids helpt hier natuurlijk niet aan mee. Dus om te beginnen. De nederlandse handleiding is te downloaden op:
Apple iPhone handleiding (PDF).

Daarnaast staat bij de bookmarks op de iPhone zelf ook een link naar de "iPhone User Guide". Dit is een link naar de website van Apple, waarin op een speciaal voor de iPhone gemaakte site ook allerlei dingen worden uitgelegd.

Hoe kan ik de iPhone klaarmaken voor gebruik?

Als je je iPhone voor de 1e keer aanzet krijg je na het opstarten en ingeven van je pincode het volgende scherm:

Hiermee bedoelt apple dat je je telefoon aan je pc of mac dient te koppelen en via iTunes dient aan te melden. Mocht je iTunes nog niet geinstalleerd hebben kun je deze downloaden via: iTunes Download pagina. Hierna is je iPhone actief en kun je bellen en alle andere dingen doen die mogelijk zijn met een iPhone.

Ik heb geen creditcard en wil me toch registreren om mijn iPhone te kunnen gebruiken?

Je kunt in het registratiescherm ook kiezen voor de optie:
Geen - aanschaffen van betaalde applicaties is niet mogelijk
Click 'n Buy - voor aanschaffen via je afschrijving van je bankrekening.

Hoe kan ik een eigen ringtone instellen?

Mac gebruikers kunnen dit het makkelijkst doen via het programmapakket iLife '08 van Apple zelf waarin het programma Garageband zit. Hiermee kun je een willekeurig audiobestand selecteren bewerken en omzetten naar het juiste formaat zodat je iPhone hem accepteert als beltoon.

Voor Windows gebruikers is er het programma iPhone Ringtone Maker van Efiko Software. Je kunt daarvan een demo downloaden welke je 3 ringtones laat maken. Vanuit dit programma wordt het direct toegevoegd aan je ringtone collectie in iTunes 7.7. Logischerwijs dien je op de Mac en PC nog wel even te synchroniseren en daarna via het instellingen menu je ringtone in te stellen.

Daarnaast kan het ook via iTunes zelf (met dank aan Fab1Man):
Ga naar de MP3 die je wilt converten naar ringtone.
Rechtsklik op MP3 -> Info Tonen -> Opties -> stel bij begintijd je starttijd in, dus stel op 0:10 gaat dat in waarmee je wilt beginnen. Eindtijd moet maximaal 40 seconden later zijn.
Sluit venster.
Rechtsklik op MP3 -> Selectie converteren naar AAC
Rechtsklik op de ringtone -> In Windows Explorer tonen.
Extensie wijzigen van m4a naar m4r.
Plaats je ringtone in een map waar je 'm wilt hebben en dubbelklik op de ringtone.
Er komt een nieuwe tab bij in iTunes, genaamd ringtones.
Wanneer je nu je iPhone synchroniseert, heb je de tab "Ringtones". Hierin kun je de gewenste ringtone(s) selecteren om te syncen met je iPhone.
Wil je apps uit de store via je pc installeren op je iPhone maar heb je daar geen rechten toe volgens iTunes?

Probeer in bovenaan in de werkbalk van itunes het volgende in te stellen:
Store -> Computer Machtigen met dank aan Erulezz

Het terugsyncen van apps die gekocht zijn via de iPhone wil ook niet altijd lekker gaan. Je kunt dit handmatig doen, door de iPhone aan te sluiten en dan in de linkerkolom van iTunes met de rechtermuisknop te klikken op de iPhone en te kiezen voor "zet aankopen over".

Hoe kan ik apps verwijderen welke via de iPhone zijn geinstalleerd?

- Houd je vinger op een willekeurig programmasymbool op het beginscherm tot de
symbolen gaan bewegen.
- Tik op het kruisje in de hoek van het programma dat u wilt verwijderen.
- Tik op 'Verwijder' en druk vervolgens op de thuisknop om de wijziging te bewaren.

Hoe kan ik het springboard organiseren?

- Houd uw vinger op een willekeurig programmasymbool op het beginscherm tot de
symbolen gaan bewegen.
- Sleep het icoontje naar de gewenste plaats.druk vervolgens op de thuisknop om de wijziging te bewaren.

Hoe kan ik een filmpje omzetten voor gebruik op de iPhone?

Mits hij aan de goede voorwaarden voldoet kun je hem via iTunes zo overzetten. Mocht je een afwijkend bestandsformaat hebben. Dan zijn er heel veel opties. iLounge heeft twee fantastische guides hierover gemaakt:
The Complete Guide to iPod, iPhone and Apple TV Video Conversion (Mac)
The Complete Guide to iPod, iPhone and Apple TV Video Conversion (Windows)

Voor Windows gebruikers is er daarnaast in PMD nog een fantastische handleiding te vinden: Video coderen voor je PMD: Tips en trucs.

Waarom geeft Google Maps geeft een grote blauwe pulserende ring om mijn locatie?

Deze ring geeft aan hoeveel "afwijking" er is op dat moment. De afwijking zal binnen groter zijn, omdat GPS dan geen of geen goede fix kan krijgen. Dan wordt er overgeschakeld op de minder precieze locatiebepaling met behulp van GSM masten en wifi.

Waarom kan ik niet navigeren?

Google Maps is een locatiebepalend programma met routeplan mogelijkheden. Het is dus wel mogelijk om een route te plannen en deze dan te volgen op het scherm. Het is niet mogelijk om aanwijzingen te krijgen.

Gesproken navigatie is nog niet mogelijk alhoewel er al een werkende Tomtom is geshowed door TomTom en Telenav ook al navigatie officieel heeft aangekondigd zie ook Telenav kondigt navigatie voor iPhone 3G aan.

Hoe kan ik tabbladen gebruiken in Safari?

Het onderste icoontje (de twee kleine venstertjes achter elkaar) eenmaal aanklikken en je kunt met meerdere vensters/tabbladen internetten.

Ik kan de Scientific calculator niet vinden alleen de standaard?

Kantel je iPhone eens op zijn kant en dan schakelt de calculator ook om naar de uitgebreide variant.

Hoe maak ik een screenshot op de iPhone?

Houd de home-knop ingedrukt en druk één maal op de aan/uit-knop. Je screenshot word nu in de foto-rol geplaatst (zelfde locatie als de foto's van de camera). De screenshots worden opgeslagen als PNG's. Bestandsgrootte is ongeveer 50-100 Kb.

Linkje naar wiki van deze OP
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
  woensdag 17 september 2008 @ 22:27:15 #2
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_61716773
Wat een negatieve TT.
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 17 september 2008 @ 22:40:27 #3
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_61717403
Wat is dit voor TT? De topic titel zou juist moeten zijn: "Waar de 3G het eindelijk perfect doet!"
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
Have you heard that the bird is the word?
  woensdag 17 september 2008 @ 23:00:30 #4
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_61718303
TVP ter afwachting van uitslag reparatie.
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_61718314
Ik heb trouwens soms bij sommige nummers als ik ze afspeel op mijn Iphone dat er veel gekraak tussendoor komt. Op mijn PC heb ik dat niet. En bij andre nummer hoor ik dat gekraak helemaal niet. Iemand anders dit probleem ook?
pi_61718431
quote:
Op woensdag 17 september 2008 23:00 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ik heb trouwens soms bij sommige nummers als ik ze afspeel op mijn Iphone dat er veel gekraak tussendoor komt. Op mijn PC heb ik dat niet. En bij andre nummer hoor ik dat gekraak helemaal niet. Iemand anders dit probleem ook?
Ligt aan de oordopjes, heb ik ook. Wat een kutdingen zijn die oordopjes eigenlijk, gaan te snel kapot.
  woensdag 17 september 2008 @ 23:04:08 #7
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_61718460
TVPPPPPPPPPPPPPPPP
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_61718475
Doe aub een andere titel. Er zijn maar een paar mensen die hier last van hebben.
  woensdag 17 september 2008 @ 23:05:16 #9
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_61718515
quote:
Op woensdag 17 september 2008 23:03 schreef ZigoSOS het volgende:

[..]

Ligt aan de oordopjes, heb ik ook. Wat een kutdingen zijn die oordopjes eigenlijk, gaan te snel kapot.
Sowieso zijn die oordoppen van Apple kut. Ze zijn te groot, ze geven kutterig blikgeluid en je krijgt niet voor niets je 2e paartje gratis.

Ik heb gewoon in ears van Sony gekocht en dat is dikke prima.
pi_61718583
quote:
Op woensdag 17 september 2008 22:25 schreef ericajax het volgende:

[..]

Ja godverdomme hoor, mijn 6dagen oude iPhone ook kapot gegaan vandaag maar kon niet naar T-Mobile.. gaat me dus 2 weken duren?

Ze geven maar vervangende telefoon, stelletje debielen.
Ik heb na nog wat pogingen bij de klantenservice het apparaatje vandaag toch maar ingeleverd bij een T-Mobile Store voor reperatie. Volgens die nozem aan de balie ging het waarschijnlijk een weekje duren..
Ze zijn hier fameus met m'n kloten aan het rammelen.
"I call, I call your tits."
Last.fm
pi_61718661
quote:
Op woensdag 17 september 2008 23:05 schreef arneaux het volgende:

[..]

Sowieso zijn die oordoppen van Apple kut. Ze zijn te groot, ze geven kutterig blikgeluid en je krijgt niet voor niets je 2e paartje gratis.

Ik heb gewoon in ears van Sony gekocht en dat is dikke prima.
Inderdaad. Maar ik wil dan wel een paar met een microfoontje... En meer dan 40-50 euro uitgeven aan oordopjes vind ik ook onzin.
Mijne kraken ondertussen al bij sommige liedjes (deden ze al na een week ofzo) maar gebruik ze wel nog. Heb gewoon geen 50+ euro over voor wat oordopjes.
pi_61718853
Ik gebruik niet de oordopjes van Apple maar heb die van VMODA Vibe Duo. Dus dan ligt het ook aan die oordopjes?
pi_61718876
quote:
Op woensdag 17 september 2008 23:13 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ik gebruik niet de oordopjes van Apple maar heb die van VMODAVibe Duo. Dus dan ligt het ook aan die oordopjes?
Probeer eens dezelfde nummers met andere oordopjes?
Of nummer er opnieuw opzetten?
pi_61719087
Met mijn originele oordopjes heb ik het probleem niet :S. Zelfde nummer. Maar als ik de oordopjes in mijn Iphone steek past hij niet helemaal in de uitgang waar hij in hoort. Kan het daar misschien aan liggen? Heb ze via de Apple Store gekocht.
pi_61719131
TvPhone
Mag binnenkort een nieuw abbonement, zit te twijfelen tussen de 3G, Touch HD, en i900.

FF wat onderzoek doen op internet
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
  woensdag 17 september 2008 @ 23:26:00 #16
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_61719290
Ik wil die Vibe's ook halen maar ze schijnen dus erg snel kapot te gaan als je op de fora leest mogelijk heb jij dat ook...

Ik vind het sowieso apart als mensen geen in-ear oordopjes hebben. Of je weet niet beter of je bent bent te lui om normaal geluid te kopen.
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
pi_61719873
Kan ik met die Vibe's ook naar een Apple Store gaan om het te fixen? In plaats van te bellen etc. Of bieden zij daar geen ondersteuning voor?
pi_61719877
Jeej, dit is een tvp!
pi_61719890
Slechte TT.
PS4 online: micro_nl
pi_61719944
wat een kut topictitel...
pi_61720332
Jees kan nergens vinden hoe ik mij Vmoda in ear kan ruilen of terugdoen op de apple website. Alleen maar ondersteuning voor Apple producten. Maar mijn headset is niet van Apple.. Dan maar morgen bellen met Apple.
pi_61720782
T-mobile klantenservice 8 dagen geleden gebeld. Ze hadden namelijk vier weken geleden beloofd dat ik binnen één week (nu dus 3 weken geleden) een nieuwe headset zou krijgen.
Die is er nog niet.

Vorige week hebben ze tevens gezegd mij binnen 7 dagen terug te bellen omtrent de scheurtjes en barstjes in de behuizing. Ook niks van teruggehoord.

Daarnaast hebben ze in de lokale T-mobilezaak aleen maar incompetente mannetjes staan die niks anders kunnen dan voorlezen wat er op hun scherm staat.

iPhone

T-mobile
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_61721002
quote:
Op donderdag 18 september 2008 00:18 schreef Skv het volgende:
iPhone

T-mobile
QFT
Last.fm
  donderdag 18 september 2008 @ 08:53:46 #24
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_61723887
quote:
Op woensdag 17 september 2008 23:09 schreef ZigoSOS het volgende:

[..]

Inderdaad. Maar ik wil dan wel een paar met een microfoontje... En meer dan 40-50 euro uitgeven aan oordopjes vind ik ook onzin.
Mijne kraken ondertussen al bij sommige liedjes (deden ze al na een week ofzo) maar gebruik ze wel nog. Heb gewoon geen 50+ euro over voor wat oordopjes.
Aangezien ik echt altijd muziek op heb staan en, in het verleden, mn ipod overal meenaartoe sleepte, wilde ik gewoon wel goed geluid. Als je dan constant naar dat net niet geluid zit te luisteren is het ook kut. De doppen kostte 55 of 65 euro, not sure, maar ik vind het het geld dubbel en dwars waard.
  donderdag 18 september 2008 @ 09:03:35 #25
126637 Onnib
lekker dan...
pi_61724056
quote:
Op donderdag 18 september 2008 00:18 schreef Skv het volgende:
T-mobile klantenservice 8 dagen geleden gebeld. Ze hadden namelijk vier weken geleden beloofd dat ik binnen één week (nu dus 3 weken geleden) een nieuwe headset zou krijgen.
Die is er nog niet.

Vorige week hebben ze tevens gezegd mij binnen 7 dagen terug te bellen omtrent de scheurtjes en barstjes in de behuizing. Ook niks van teruggehoord.

Daarnaast hebben ze in de lokale T-mobilezaak aleen maar incompetente mannetjes staan die niks anders kunnen dan voorlezen wat er op hun scherm staat.

iPhone

T-mobile
Inderdaad! ik ga nooit meer naar een T-Mobile winkel.. die lui weten echt niet waar ze mee bezig zijn.
Toen ik navraag deed over de mogelijkheden wat betreft de iPhone wisten ze niks van de opties die je hebt als je al bij T-Mobile zit. En ze hebben 2x de aanvraag voor een vervangende headset verkeerd gedaan.
Zit nu ook al 3 weken zonder headset. 3 maal is scheepsrecht Nu nog maar eens zien of ik inderdaad een nieuwe krijg.
pi_61724562
TVP
Eens een Baaron, altijd een Baaron!
  donderdag 18 september 2008 @ 09:36:29 #27
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_61724643
T-mo...vp
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  donderdag 18 september 2008 @ 09:39:44 #28
3185 Adelante
To let it go now
pi_61724693
quote:
Op donderdag 18 september 2008 09:36 schreef soylent het volgende:
T-mo...vp
hey, dat doet mijn iPhone ook de ganse dag, zoeken naar dat netwerk
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 18 september 2008 @ 09:42:03 #29
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_61724743
Slechte TT, tsss
pi_61725153
Hahaha, ik lach mensen met een 3G uit. De oude blijft het beste en het meest betrouwbaar.

Ik ben van de oude stempel.
  donderdag 18 september 2008 @ 10:14:32 #31
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_61725344
quote:
Op donderdag 18 september 2008 10:04 schreef Bananenman het volgende:
Hahaha, ik lach mensen met een 3G uit. De oude blijft het beste en het meest betrouwbaar.

pi_61725388
Pfffff...nog 11 maanden abo op mijn oude telefoon.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  donderdag 18 september 2008 @ 10:33:20 #33
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_61725748
Ah kun je wel mooi de 64GB versie halen tegen die tijd.
pi_61725852
Vandaag is dan eindelijk mijn iPhone-abbo ingegaan
Meer voor minder

Oud: 32 euro p/m 150 minuten, 50 sms, 384 kbps
Nieuw 30 euro p/m 150 minuten, 150 sms, 2048 kbps
So we just called him Fred too
pi_61726121
quote:
Op donderdag 18 september 2008 10:04 schreef Bananenman het volgende:

"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  donderdag 18 september 2008 @ 13:40:43 #36
126637 Onnib
lekker dan...
pi_61730172
Nou, kon me headset ophalen vandaag. Krijg ik gewoon mijn oude weer terug "geen fout geconstateerd"
In de winkel getest, natuurlijk werkt ie niet, ik lever m niet voor niks in, dus ze gaan nu een nieuwe bestellen.
pi_61730473
Jeuj mijn brouwsel is sinds vandaag op de App Store te vinden Klein spelletje maar, maar toch heel leuk om mijn eigen werk op in iTunes te zien staan

MasterBrain in de App Store

[ Bericht 6% gewijzigd door R4NCOR op 18-09-2008 13:54:32 (url ging verkeerd) ]
pi_61730637
quote:
Op donderdag 18 september 2008 13:53 schreef R4NCOR het volgende:
Jeuj mijn brouwsel is sinds vandaag op de App Store te vinden Klein spelletje maar, maar toch heel leuk om mijn eigen werk op in iTunes te zien staan

MasterBrain in de App Store
Gefeliciteerd!!!
  donderdag 18 september 2008 @ 14:00:07 #39
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_61730649
Photoswap heerscht!

(tikje NSFW)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 18 september 2008 @ 14:04:55 #40
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_61730765
Tikje offtopic en tikje repost ook
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  donderdag 18 september 2008 @ 16:16:08 #41
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_61734109
quote:
Op donderdag 18 september 2008 14:04 schreef soylent het volgende:
Tikje offtopic en tikje repost ook
Hij is bedoeld als TVP
pi_61736756
En opeens doetie t weer
10. Jari Litmanen
pi_61736821
quote:
Op donderdag 18 september 2008 18:27 schreef ericajax het volgende:
En opeens doetie t weer
Wat was er aan de hand dan?
Last.fm
pi_61736869
quote:
Op donderdag 18 september 2008 18:31 schreef Ascaroth het volgende:

[..]

Wat was er aan de hand dan?
kon hem nie meer uitzetten en kwam nie meer in beginscherm, op gegeven moment konk alleen nog maar op Ontgrendelen klikken en dan schuiven, maar dan kreeg ik een zwart beeld

maar blijkbaar was batterij op, deedk hem in oplader toen deed die t weer
10. Jari Litmanen
pi_61737272
En daar kom je niet eerder op om te doen? Nu moet er helemaal een tt-change komen
pi_61738396
quote:
Op donderdag 18 september 2008 18:34 schreef ericajax het volgende:

[..]

kon hem nie meer uitzetten en kwam nie meer in beginscherm, op gegeven moment konk alleen nog maar op Ontgrendelen klikken en dan schuiven, maar dan kreeg ik een zwart beeld

maar blijkbaar was batterij op, deedk hem in oplader toen deed die t weer
Leer eens normaal Nederlands te typen, man.
pi_61739422
Sjongeeee.. dus omdat jij 'm niet even in de oplader stopt, zitten wij een heel iphone-topic lang naar een titel te kijken die nu al helemaaaaaaaaaaal nergens meer op slaat
  donderdag 18 september 2008 @ 21:53:05 #49
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_61742500
pi_61743397
Jeeej. Waar we allen Photoswappen!!!
  donderdag 18 september 2008 @ 22:30:38 #51
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_61743942
dude
pi_61747122
Goede TT.
pi_61762005
Nou heb ik ook ineens dat 'Blue Screen of Death' (oid) iig erg vervelend, schrik me steeds kapot als ik een krakende laptop+blauw flippend scherm heb..
Steeds als ik m'n iPhone aansloot gebeurde dat...
pi_61766926
Die update is bij mij mislukt.. kreeg een foutmelding in iTunes.. nu haalt hij hem niet meer binnen (Update waar T-Mobile over smste), is er nog een manier om deze update makkelijk binnen te halen.

En een andere vraag: Sms'en jullie met 2 duimen of met een vinger? Ik met 1 vinger.. maar volgens mij gaat het met wat oefening supersnel met 2 duimen.
  vrijdag 19 september 2008 @ 19:50:02 #55
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_61767136
2 duimen joh veeeel sneller maar inderdaad even oefenen, heb mezelf gewoon vanaf het begin aangeleerd.

1 duim alleen in de auto

Trouwens ik heb geen line in aansluiting in op de autoradio en daarom bij de mediamarkt voor 10 euro zo'n FMtransmitter gekocht. Kun je elke mp3speler op aansluiten en dan ontvang je de muziek op je fmradio. Op de verpakking stond wel dat het product niet in Nederland gebruikt mag worden maar verkopen natuurlijk wel
pi_61771901
Hoe krijg ik de normale foklayout op mijn iPhone?
pi_61772332
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 23:11 schreef Cracka-ass het volgende:
Hoe krijg ik de normale foklayout op mijn iPhone?
Niet
  vrijdag 19 september 2008 @ 23:35:18 #58
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_61772397
@ Hanstin: Wtf is dat voor usericon?
pi_61772719
Extreem raar trouwens, als ik gewoon van wifi gebruik maakt werkt Fokforum perfecto maar als ik het via gprs doe kom ik niet verder dan de forumindex. Als ik vervolgens een subforum of topic aanklik krijg ik altijd 'het opgegeven forumnummer bestaat niet' oid te zien. Erg vaag
  zaterdag 20 september 2008 @ 00:25:57 #60
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_61773158
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 19:43 schreef XiChico het volgende:
Die update is bij mij mislukt.. kreeg een foutmelding in iTunes.. nu haalt hij hem niet meer binnen (Update waar T-Mobile over smste), is er nog een manier om deze update makkelijk binnen te halen.
Je kan het handmatig doen, ongeveer net zoals het jailbreaken gaat maar dan met een standaard .ipsw bestand... Maar zeker weten dat het is mislukt? Welke "Software version" staat er als je in iTunes naar je iPhone gaat? En wat gebeurt er als je op "Check for Update" klikt?
quote:
En een andere vraag: Sms'en jullie met 2 duimen of met een vinger? Ik met 1 vinger.. maar volgens mij gaat het met wat oefening supersnel met 2 duimen.
Hangt er vanaf hoe ik hem vast heb. Voor lange berichtjes houd ik 'm in beide handen en gebruik ik twee duimen. Maar met 1 vinger of met 1 duim gaat het ook prima. Met 2 duimen is sneller al maak ik wel meer foutjes, maar die worden vrijwel altijd goed gecorrigeerd.
pi_61775250
Gisteren dan ook maar een Iphone aangeschaft; een witte
Nu heb ik me aangemeld bij iTunes en Click 'n buy, maar als ik (gratis) applicaties wil downloaden krijg ik de melding dat ik alleen van iTunes Netherlands gebruik kan maken.
Betekent dit dat ik geen appicaties kan downloaden anders dan met creditcard
pi_61775304
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 08:26 schreef Cracka-ass het volgende:
Nu heb ik me aangemeld bij iTunes en Click 'n buy, maar als ik (gratis) applicaties wil downloaden krijg ik de melding dat ik alleen van iTunes Netherlands gebruik kan maken.
Jawel, je kan ook in de Nederlande store gewoon met Click 'n Buy betalen. Bij mij werkt dat althans prima!
pi_61775895
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 08:26 schreef Cracka-ass het volgende:
Je zit in je iTunes op je computer waarschijnlijk in de US-store. Daar even (onderaan de hoofdpagina) terugschakelen naar de NL-store, syncen met je iPhone en alles zou moeten werken.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  zaterdag 20 september 2008 @ 16:04:49 #64
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_61781578
Hoppaaaaa!

Let the MMS-ing commence! ...en ik heb er niet eens voor betaald
pi_61781812
Wat is Photoswappen?
pi_61781865
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 16:04 schreef SKa_BoSS het volgende:
Hoppaaaaa!

[ afbeelding ]

Let the MMS-ing commence! ...en ik heb er niet eens voor betaald
Kan je daarmee gratis MMSeN?
  zaterdag 20 september 2008 @ 16:59:06 #67
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_61782432
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 16:23 schreef Skv het volgende:

[..]

Kan je daarmee gratis MMSeN?
Nope, maar het zorgt er wel voor dat je vanaf je ei-Föhn kán MMS-en Erg prettig, want dit kan dus met de standaard iPhone firmware niet
  zaterdag 20 september 2008 @ 17:01:06 #68
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_61782466
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 16:19 schreef ChRoNiC het volgende:
Wat is Photoswappen?
Afgezien van "de bom" is Photoswap een applicatie die gratis te downloaden is in de Appstore. Jij stuurt een foto op naar een random iemand en krijgt er gelijk een terug, van een random iemand...
pi_61783953
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 16:59 schreef SKa_BoSS het volgende:

[..]

Nope, maar het zorgt er wel voor dat je vanaf je ei-Föhn kán MMS-en Erg prettig, want dit kan dus met de standaard iPhone firmware niet
Lekker boeiend, ik kan smsen, msnen, bellen, twitter, hyves en emailen..
  zaterdag 20 september 2008 @ 18:47:08 #70
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_61784497
Ik heb m'n iphone voor het eerst gejailbreakt vandaag. Spannend

Lekker veel tweaken nu Jammer dat het installeren van themes met customize niet lukt. Winterboard doet het wel goed

Is er ook een manier om online te browsen in repositories van installer en cydia? Zodat je online(niet in cydia zelf) de themes etc kunt bekijken?

Relaxte dingen tot nu toe:

- Een appeltje als unlockslider
- Het keyboard geluid van de Touch (wat minder luid/aanwezig en meer crispier dan de iPhone)
- 5 iconen in het dock: ook SMS erbij
- mogelijkheid tot maken van mapjes. (apps die ik niet vaak gebruik in een mapje minder rommel)

[ Bericht 9% gewijzigd door shroomer op 20-09-2008 19:11:32 ]
pi_61789876
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 23:35 schreef shroomer het volgende:
@ Hanstin: Wtf is dat voor usericon?
een emo icon...

on topic mijn iphone staat nu al 2 á 3 dagen op standby met 3g aan en heeft iets van 80% stroom
  zaterdag 20 september 2008 @ 23:14:36 #72
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_61790410
Even showen...

Weet niet of ik het zo hou maar wel leuk om even mee te klooien
Je krijgt nooit alle icoontjes in 1 stijl natuurlijk (tenzij je zelf aan de slag gaat)
pi_61796422
Hoe krijg je dat icon van T-mobile belstatus op je springboard? Ik heb 'm alleen als linkje opgeslagen in Safari.
  zondag 21 september 2008 @ 12:24:09 #74
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_61796484
quote:
Op zondag 21 september 2008 12:20 schreef Skv het volgende:
Hoe krijg je dat icon van T-mobile belstatus op je springboard? Ik heb 'm alleen als linkje opgeslagen in Safari.
Als je op het plusje klikt onderaan in Safari kun je een link ook tussen je applicaties zetten.
pi_61796863
Ohja, tuurlijk. Had het nog nooit gebruikt. Bedankt iig.

De klantenservice vertelde me overigens dat het opsturen en repareren ivm de haarscheurtjes slechts twee weken duurt, in tegenstelling tot de drie weken waar ze normaal aan vasthouden.. Optimistische inschatting of zijn de meeste problemen gefixt? Breng 'm zelf morgen denk ik maar weg..
  zondag 21 september 2008 @ 13:13:07 #76
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_61797589
twee weken om een nieuwe op te sturen?
pi_61797688
Nou nee, ik breng 'm naar T-mobile, zij sturen 'm door naar het reparatiecentrum en binnen 2 weken moet ik 'm terug hebben oid. Geloof er ook geen reet van.

Ik word overigens ook strontziek van die Clickandbuy-lui. 11 dagen geleden kreeg ik een mail dat er een afrekening plaats zou vinden. Op het moment van die afrekening had ik niet voldoende saldo op mijn rekening ( ), dus kreeg ik een mail dat ze het twee dagen later weer zouden proberen. Tevens werd mijn account vanaf dat moment gelockt, zodat ik geen 'aankopen meer kon doen in de AppStore'.
Toen ik acht (!) dagen later maar eens ging bellen waarom mijn account nog steeds gelockt was, kreeg ik te horen dat ze zijn vergeten om de tweede trekking te doen, waardoor alles heerlijk gelockt bleef. Nu proberen ze binnen vijf werkdagen opnieuw het geld te trekken, waarna ik nog twee of drie werkdagen moet wachten voordat ik weer toegang heb tot de AppStore!
Zelfs gratis programma's en updates kan ik niet meer downloaden. Wat een wanbeleid bij dat bedrijf, zit straks in totaal drie weken zonder mogelijkheden om programma's te downloaden/kopen. Eikels.

[ Bericht 78% gewijzigd door Skv op 21-09-2008 13:26:55 ]
  zondag 21 september 2008 @ 14:52:58 #78
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_61800012
quote:
Op zondag 21 september 2008 13:17 schreef Skv het volgende:
Zelfs gratis programma's en updates kan ik niet meer downloaden. Wat een wanbeleid bij dat bedrijf, zit straks in totaal drie weken zonder mogelijkheden om programma's te downloaden/kopen. Eikels.
Neem een simpele credicard bij je bank.
pi_61801138
Ik heb al een creditcard, maar die kan ik niet gebruiken om het geen Nederlandse is ofzo.. Erg wazig verhaal. Waarom dat niet kan snap ik nog steeds niet.
  zondag 21 september 2008 @ 15:49:04 #80
164509 Banzaiaap
Tony Rocky Horror
pi_61801300
Verdorie, anders is Jarno even niet te bereiken.. Ik wil z'n iPhone kopen, maar hij reageert gewoon niet
pi_61803250
quote:
Op zondag 21 september 2008 15:41 schreef Skv het volgende:
Ik heb al een creditcard, maar die kan ik niet gebruiken om het geen Nederlandse is ofzo.. Erg wazig verhaal. Waarom dat niet kan snap ik nog steeds niet.
Als je ff zoekt op google is er wel een manier te vinden om een iTunes accountje te maken zonder creditcard of Click n Buy ofzo.
(Of goed zoeken naar 'gratis' apps)
pi_61804222
quote:
Op zondag 21 september 2008 15:49 schreef Banzaiaap het volgende:
Verdorie, anders is Jarno even niet te bereiken.. Ik wil z'n iPhone kopen, maar hij reageert gewoon niet
Bij T-Mobile en Apple dealers kan je ze zo krijgen, hoor..
pi_61804593
quote:
Op zondag 21 september 2008 13:13 schreef shroomer het volgende:
twee weken om een nieuwe op te sturen?
Ik ben die van mij nu al 2 weken kwijt.. En heb nog steeds geen nieuwe..
pi_61804900
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 17:01 schreef SKa_BoSS het volgende:

[..]

Afgezien van "de bom" is Photoswap een applicatie die gratis te downloaden is in de Appstore. Jij stuurt een foto op naar een random iemand en krijgt er gelijk een terug, van een random iemand...
Ja net gelezen echt super. Heb je al bizarre dingen teruggekregen?
  zondag 21 september 2008 @ 19:42:57 #85
164509 Banzaiaap
Tony Rocky Horror
pi_61806398
quote:
Op zondag 21 september 2008 18:02 schreef Skv het volgende:

[..]

Bij T-Mobile en Apple dealers kan je ze zo krijgen, hoor..
Ja, dan betaal ik een klap meer en zit ik aan een abbonement vast, terwijl ik nu ook al een abbonement heb.
pi_61806457
Tsjah, je bent niet de enige hoor. Heb zelf nu 4 maanden een dubbel abonnement.
  zondag 21 september 2008 @ 19:48:15 #87
164509 Banzaiaap
Tony Rocky Horror
pi_61806518
quote:
Op zondag 21 september 2008 19:45 schreef Skv het volgende:
Tsjah, je bent niet de enige hoor. Heb zelf nu 4 maanden een dubbel abonnement.
Mja, 60 euro in de maand voor een iPhone is zelfs mij wat te gek
Ik zit nog 12 maanden vast aan mn huidige..
pi_61806681
De 45 euro per maand in praktijk:

300 belminuten is echt belachelijk weinig. Heb nu van mn nieuwe maand (die inging op de 15e) op dit moment nog 420 SMSjes en 200 minuten over. SMSjes krijg ik nooit op, belminuten heb ik veel te weinig.
Heb er namelijk nog een abonnement van 275 minuten naast, die is er ook overheen. Bah.
  zondag 21 september 2008 @ 20:23:33 #89
164509 Banzaiaap
Tony Rocky Horror
pi_61807561
Kut he Dat je dat niet mag/kan combineren..
  zondag 21 september 2008 @ 20:31:34 #90
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_61807857
Meer smsen dus

Ik dacht dat ze geen reparaties deden bij scheurtjes maar iedereen gewoon een nieuwe geven en aangezien er genoeg op voorraad zijn vind ik het zo raar dat het 2 of zelfs 3 weken duurt.
pi_61812726
quote:
Op zondag 21 september 2008 19:55 schreef Skv het volgende:
De 45 euro per maand in praktijk:

[ afbeelding ]

300 belminuten is echt belachelijk weinig. Heb nu van mn nieuwe maand (die inging op de 15e) op dit moment nog 420 SMSjes en 200 minuten over. SMSjes krijg ik nooit op, belminuten heb ik veel te weinig.
Heb er namelijk nog een abonnement van 275 minuten naast, die is er ook overheen. Bah.
Komt bekend voor. Ik heb daarom besloten om, i.p.v. mensen te bellen, gewoon maar vaker even een smsje te sturen. En met een beetje geluk bellen ze dan nog terug ook, op hun kosten dus
pi_61818363

gister avond ff met t-mobile gebeld wanneer ik eigenlijk kon gaan verlengen. "nou meneer, nu eigenlijk al, vanaf morgen kunt u bij één van onze dealers terecht." YESSSSSS

Duzzzz ik ga zo richting de store, erg vervelend dat ze maandags pas om 13:00 open gaan, sukkels!
Denk dat ik voor de witte ga.
Vind het nog wel ff spannend, bij de eerste keer opstarten maar dat zal wel loslopen. 'k heb der zin in, en erg fijn dit topic ff te doorlopen.

peace
koele kikkers kwaken niet
pi_61821038
als ik jou was zou ik ook even op www.iphoneclub.nl kijken, daar kan je alles vinden..
pi_61821411
Ik kan mijn VMODA Vibe Duo's weer retourneren aangezien ik heel vaak dat kraakgeluid hoor. Zegt Apple eerst dat ik met hun contact op moet nemen ( nadat ik contact met VMODA heb gehaD) en weer met hun ( ze hebben een ticketnummer nodig) terwijl dat niet nodig is, want ik kan alles via VMODA regelen :S. Alleen nu moet ik de verzendkosten/verzekering gaan betalen. Lijkt mij vreemd aangezien zij een defect product hebben geleverd.
  maandag 22 september 2008 @ 13:17:49 #95
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_61823150
verzekering? Ja ze lullen zich er denk ik uit met: we betalen voor de kosten van het repareren van het product niet voor het apparaat bij ons brengen en terug naar jou sturen.

Jammer dat ze zo snel kapot gaan anders zou ik serieus overwegen 100 euro te besteden aan dopjes. Heb nu senheisser mx300 zou ik nog verschil in kwaliteit horen? (probleem is nu vooral dat ze totaal niet bij de iphone passen(wit) en nog zo'n ouderwets aansluitpunt hebben)
  maandag 22 september 2008 @ 13:34:21 #96
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_61823529
Mijn UB5's doen het als de beste!
  maandag 22 september 2008 @ 14:06:46 #97
31816 thumper
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯laklaarzen zijn geil
pi_61824329
Weet iemand waar je die rubber dopjes voor de VMODA kunt bestellen? ik ben er eentje verloren, en ik kan mn zakje met reserve buds nergens meer vinden....
volvo c30. you wish your honda was this hot.
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
pi_61826053
Ik ben over ± een weekje de gelukkige bezitter van een simlockvrije 3g iPhone uit iTalië
Zwarte 16GB trouwens. Hij ligt klaar, wordt van de week opgehaald
pi_61826157
Wél GVD, kom ik nét bij de t-mobile store, zeggen ze dat ik nog niet kan verlengen. Ze kunnen me ook niet vertellen wanneer wel, want dat kunnen ze niet in het systeem zien. Bel ik zonet met de klantenservice, krijg ik te horen dat ik pas vanaf 1 december kan verlengen. Wat een teringzooi!!!
Helemaal op ingesteld, eigen m650 al toegezegd om te verkopen, tering k*tzooi.

ff wachten nog.

peace
koele kikkers kwaken niet
  maandag 22 september 2008 @ 16:21:24 #100
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_61827497
Als ik mijn iPhone sync met een Exchange agenda, kan ik dan ook nog synchen met iCal of kan het alleen maar met 1 van de 2?
pi_61843472
Waar haal ik die T-Mobile Belstatus applicatie vandaan?
pi_61843691
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 09:02 schreef nelisb het volgende:
Waar haal ik die T-Mobile Belstatus applicatie vandaan?
Volgens mij is die nog niet te krijgen.
Je kan al wel de Belstatus Gadget van T-mobile instellen.

pi_61843917
quote:
Op zondag 21 september 2008 15:49 schreef Banzaiaap het volgende:
Ja hoi, ik was er even niet dus.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_61843989
Thanks Guitarist.nl!
  dinsdag 23 september 2008 @ 12:22:19 #105
20641 portier
pi_61847612
Kan je met PhotoSwap nou meerdere conversaties tegelijk hebben?
GEILE VROUWPERSONEN!
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_61847721
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 09:16 schreef guitarist.nl het volgende:

[..]

Volgens mij is die nog niet te krijgen.
Je kan al wel de Belstatus Gadget van T-mobile instellen.

Dit is best handig!
  dinsdag 23 september 2008 @ 12:58:57 #107
3185 Adelante
To let it go now
pi_61848396
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 12:27 schreef Foppema het volgende:

[..]

Dit is best handig!
Als het werkt wel
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:04:02 #108
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_61852438
telrekeningen: 118,29 16.05.08
104,86 05.06.08
55,06 07.07.08
134,21 15.08.08
75,20 08.09.08

Toch heb ik het gevoel dat ik keihard genaaid wordt bij t-mobile had altijd flex bundels en smsverdubbelaars maar het mocht niet baten.. Serieus bij elke andere provider zou ik goedkoper uit zijn denk ik En dat voor een arme student

I-300 past me wel goed bij m'n telefoongedrag dus denk dat ik deze maand echt onder de 50 blijf, mede door die belstatus app
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:36:26 #109
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_61853206
Uit de T-mobile nieuwsbrief:
"Met je iPhone 3G heb je onbeperkt toegang tot internet. Maar wat sommige abonnees niet weten, is dat ze ook onbeperkt gebruik kunnen maken van 1.400 HotSpots in heel Nederland. Internetten en e-mailen via wifi op een HotSpot-locatie is geheel kosteloos! Hoe werkt het?

Wist je trouwens dat:
T-Mobile al meer dan 60.000 iPhone 3G toestellen heeft verkocht.
de iPhone 3G gebruiker 2 tot 3 keer meer data verbruikt dan gebruikers van andere 3G toestellen: internetten op de iPhone 3G is een feest! "
pi_61854529
je kan ook gebruik maken van de KPN hotspots gratis.. behalve die op Luchthaven Schiphol dan..
pi_61854702
quote:
Op donderdag 18 september 2008 14:00 schreef SKa_BoSS het volgende:
Photoswap heerscht!

(tikje NSFW)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
effe offtopic wie is deze babe in de spoiler?
  dinsdag 23 september 2008 @ 17:32:09 #112
20641 portier
pi_61854716
Wat een hoop saaie lutsers op PhotoSwap zeg.
GEILE VROUWPERSONEN!
  dinsdag 23 september 2008 @ 18:02:17 #113
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_61855338
2% Vrouwen 98 procent Vieze Mannen
pi_61856417
Ik heb mijn iPhone terug Kan dus weer lekker swappen.
Heb gelukkig nooit een piemel terug gekregen, heb wel een keer boter-kaas-eieren gespeeld. Met een Nederlander overigens.
  dinsdag 23 september 2008 @ 20:06:51 #115
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_61858613
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:31 schreef DeVille80 het volgende:

[..]

effe offtopic wie is deze babe in de spoiler?
Photoswapchick... Geen idee wie het is...
pi_61865509
KENNEN JULLIE DEZE AL?

pi_61865594
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 23:16 schreef Repeat het volgende:
KENNEN JULLIE DEZE AL?

[ afbeelding ]
Ik moest lachen
  dinsdag 23 september 2008 @ 23:29:58 #118
20641 portier
pi_61865872
Ik kreeg overigens vandaag een nieuwe iPhone nadat ik mijn oude ter reparatie had opgestuurd. Mijn oude had het probleem dat de bewegingssensoren scheef zaten, waardoor bij spelletjes als Monkey Ball, maar ook bij het kantelen van de iPhone het niet helemaal klopte. De iPhone moet scheef gehouden worden om deze te laten 'denken' dat die recht staat.
Ik had Dual Level gedownload wat feitelijk een gratis waterpas is en daarop was goed te zien hoe scheef de iPhone was. Aan de hand daarvan ook een nieuwe gekregen, maar toen ik Dual Level weer opende zag ik dat het probleem bij mijn nieuwe iPhone welliswaar minder is, maar ook gewoon aanwezig is, dus scheef.
Nou heb ik geen zin om weer 2 weken zonder iPhone te zitten, dus laat ik het maar zitten, maar ik vroeg me af of meer mensen dit gemerkt hebben of toevallig zin hebben dit te testen.
GEILE VROUWPERSONEN!
pi_61865977
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 20:06 schreef SKa_BoSS het volgende:

[..]

Photoswapchick... Geen idee wie het is...
WTF gast, je had er gewoon kunnen neuken..
pi_61868667
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 23:33 schreef DeVille80 het volgende:

[..]

Moest 'ie waarschijnlijk alleen even de halve wereld rondreizen. Voor dat geld kun je ook naar de hoeren in Amsterdam.
pi_61869783
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:04 schreef shroomer het volgende:
telrekeningen: 118,29 16.05.08
104,86 05.06.08
55,06 07.07.08
134,21 15.08.08
75,20 08.09.08

Toch heb ik het gevoel dat ik keihard genaaid wordt bij t-mobile had altijd flex bundels en smsverdubbelaars maar het mocht niet baten.. Serieus bij elke andere provider zou ik goedkoper uit zijn denk ik En dat voor een arme student

I-300 past me wel goed bij m'n telefoongedrag dus denk dat ik deze maand echt onder de 50 blijf, mede door die belstatus app
Ik heb dus precies hetzelfde, eerste 2 rekeningen boven de 100 euro, voorheen NOOIT last van!!
Ik ga ook met m'n status app m'n rekening in bedwang houden...

met je i300 abo betaal je ook per minuut en niet per sec, dat helpt ook wel...dus als je 4 keer een voicemail krijgt ben je wel 4 minuten kwijt...
  woensdag 24 september 2008 @ 09:30:50 #122
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_61870046
Ik zit op dit moment 1,68 boven mn huidige abonnement. Ik ben benieuwd wanneer de nieuwe termijn ingaat, waar kun je dat zien?
pi_61870167
ff een belletje naar de klantenservice

bij mij is het de 7e, maar dat is niet standaard volgens mij
pi_61871598
quote:
KENNEN JULLIE DEZE AL?

[ afbeelding ]
Kan je met die steen ook apps downloaden waardoor je wel kan video recorden en MMSen? Vet
  woensdag 24 september 2008 @ 11:23:23 #125
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_61872727
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 23:33 schreef DeVille80 het volgende:

[..]

pi_61875053
quote:
Op woensdag 24 september 2008 11:23 schreef SKa_BoSS het volgende:

[..]

oh sorry man wist niet dat je gay was.
  woensdag 24 september 2008 @ 13:23:48 #127
164509 Banzaiaap
Tony Rocky Horror
pi_61875796
Serieus ik word echt iedere keer dat ik hier kom, meer jaloers op jullie iPhone-menschen.
  woensdag 24 september 2008 @ 13:54:50 #128
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_61876503
gelukkig hoef ik niet meer jaloers te zijn
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_61876679
quote:
Op woensdag 24 september 2008 10:36 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Kan je met die steen ook apps downloaden waardoor je wel kan video recorden en MMSen? Vet
gratis? Vet!
  woensdag 24 september 2008 @ 14:03:25 #130
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_61876693
quote:
Op woensdag 24 september 2008 12:53 schreef DeVille80 het volgende:

[..]

oh sorry man wist niet dat je gay was.
Wat een grappenmaker ben jij...
pi_61883736
quote:
Op woensdag 24 september 2008 14:02 schreef Repeat het volgende:

[..]

gratis? Vet!
Op een iPhone wel
pi_61884845
quote:
KENNEN JULLIE DEZE AL?

[ afbeelding ]
Dan vind ik die iPhone toch mooier.
pi_61889716
Hoe zit het eigenlijk met Click 'n Buy?
Ze hebben een keer af proberen te schrijven, dat ging toen niet. Vervolgens hebben ze het ruim twee weken later nogmaals gedaan, maar nu met 15 Euro extra Ipv 12,97 is er 27,97 van mijn rekening gegaan.
Uiteraard gestorneerd, opzouten met die extra kosten. Maar waar komt dit nou vandaan?
  donderdag 25 september 2008 @ 01:13:14 #135
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_61894886
quote:
Op woensdag 24 september 2008 22:10 schreef Skv het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met Click 'n Buy?
Ze hebben een keer af proberen te schrijven, dat ging toen niet. Vervolgens hebben ze het ruim twee weken later nogmaals gedaan, maar nu met 15 Euro extra Ipv 12,97 is er 27,97 van mijn rekening gegaan.
Uiteraard gestorneerd, opzouten met die extra kosten. Maar waar komt dit nou vandaan?
Da's een boete wanneer er geen saldo op je rekening staat. Staat ergens in de voorwaarden.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_61894900
quote:
Op woensdag 24 september 2008 10:36 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Serieus? .
Welke apps zijn dat? Want vooral video's en MMS wil ik hebben.
-
pi_61895665
Haha, MMS.
pi_61896184
quote:
Op donderdag 25 september 2008 01:13 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Da's een boete wanneer er geen saldo op je rekening staat. Staat ergens in de voorwaarden.
15 Euro? Wat een mongolen. Dan ga ik 'm wel jailbreaken.
pi_61896193
MMS? Dit is 2008 man. Get with it. Ik snap dat enorme gemis gewoon niet. Ik ken níemand die MMS't of uberhaupt snapt hoe ze ze moeten sturen dan wel lezen. Maar goed.

En wie gaat er een iPhone app maken die FOK! pm's kan lezen en sturen? Any takers? Zat me vanochtend te bedenken dat ik dat best een handige app zou vinden.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_61898322
quote:
Op donderdag 25 september 2008 08:05 schreef Jarno het volgende:
MMS? Dit is 2008 man. Get with it. Ik snap dat enorme gemis gewoon niet. Ik ken níemand die MMS't of uberhaupt snapt hoe ze ze moeten sturen dan wel lezen. Maar goed.

En wie gaat er een iPhone app maken die FOK! pm's kan lezen en sturen? Any takers? Zat me vanochtend te bedenken dat ik dat best een handige app zou vinden.
Geld aan verdienen, J: 1,99 in de Appstore zetten en binnenhalen.
Calmer than you are
pi_61898502
quote:
Op donderdag 25 september 2008 10:13 schreef RHCPeter het volgende:
Http://messages.fok.nl/pda is dat goed te doen!
Ja maar goed, een native app is beterder!
  donderdag 25 september 2008 @ 13:11:18 #143
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_61902205
quote:

Ja idd. Ik heb nog nooit een MMS verstuurd. En het is vrij duur. Videobellen trouwens ook. Dit zal in Nederland door de kosten simpelweg nooit aanslaan. Wij beseffen dat wel, alleen wat hersenloze providers niet.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_61908820
wie van de fokkers heeft een autolader voor iphone. Ik wil namelijk een autolader hebben, met natuurlijk in gedachte dat ik er straks op ga navigeren...

nu heb ik er één gezien bij de phonehouse en die zag er niet zo geweldig uit. hij ging ook wat stroef d'r in, dus dat leek mij niks (15 euro)

beetje gezocht op internet en er was laatste een iphone lader gerievewd bij iphoneclub:

http://www.iphoneclub.nl/(...)voor-iphone-en-ipod/

maar de prijs is een beetje onduidelijk, b.v:

http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1003004006013292&Section=SOFTWARE&lgl=1&plid=BIKR5JsY8hQAAAEcpFbKZ5Zw&lgl_BOL_OWNER_ID=1&lgl_Section=1

er staat bij dat de ipod opgeladen kan worden. de prijs van dat ding is 7,50 (en ziet er nog mooi uit ook )

als ik een beetje verder zoek op bol.com dan kom ik een complete set tegen:

http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=9000000006202505&Section=SCE&lgl=1&plid=&lgl_BOL_OWNER_ID=1

deze lader + kabel kost opeens 51 euro. Ik geloof niet dat de kabel 45 euro kost.

volgens mij een helemaal goedkope oplossing is:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15411

maar hebben jullie ervaring met één van deze? of een andere?
Dit keer zonder signature
pi_61909950
quote:
Prima, dan nog wil ik graag filmpjes kunnen maken en die desnoods mailen.
Maar dat kan dus ook niet. .
-
pi_61909976
quote:
Op donderdag 25 september 2008 16:58 schreef Ericjuh het volgende:
wie van de fokkers heeft een autolader voor iphone. Ik wil namelijk een autolader hebben, met natuurlijk in gedachte dat ik er straks op ga navigeren...
Ik heb laatst op de markt (bij de frontjes-en-unlock-berber) voor 8 euro een vergelijkbaar setje gescoord:

Werkt prima op mijn iPhone (2G, eerste versie dus). En verder uiteraard met een gewone 220V adapter ipv het model dat je hierboven ziet. Het geheel voelt niet uberdegelijk aan, maar doet wat het moet doen
Eens een Tinus, altijd een Tinus.(Frollo, 5-2-04)
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid.
  vrijdag 26 september 2008 @ 00:12:21 #147
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_61921298
pi_61921893
quote:
Ook mooi hoe dat programma eerst niet wil openen, vervolgens gelijk weer afsluit en die gast dan maar een ander programma probeert te openen...
pi_61925953
Tip van de dag:

iReversi (gratis game uit de App Store)
Lijkt op Otello, en is te spelen tegen anderen wereldwijd (je kunt locatiebepaling aanzetten)

Best verslavend!!
pi_61929429
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 10:42 schreef sunmoonstar het volgende:
Tip van de dag:

iReversi (gratis game uit de App Store)
Lijkt op Otello, en is te spelen tegen anderen wereldwijd (je kunt locatiebepaling aanzetten)

Best verslavend!!
Ik was echt een koning met reversi op een oude telefoon, geloof een ericsson...
Ga het ff downloaden...
pi_61929767
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 12:54 schreef Foppema het volgende:

[..]

Ik was echt een koning met reversi op een oude telefoon, geloof een ericsson...
Ga het ff downloaden...
Ik heb het nu al best vaak gespeeld, maar elke keer verloor ik
pi_61929851
quote:
Op donderdag 25 september 2008 16:58 schreef Ericjuh het volgende:

-knip-
volgens mij een helemaal goedkope oplossing is:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15411

maar hebben jullie ervaring met één van deze? of een andere?
Ik heb diegene die je bij tmobile kunt kopen, ziet er niet uit, werkt wel...
Die hele goedkope ziet er opzich wel rpima uit, ik heb last van dat lange snoer en als je zo'n gedraaidsnoer heb ik dat volgens mij wel handig, kan je het uittrekken als je je iphone nodig hebt....
pi_61929871
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 13:09 schreef sunmoonstar het volgende:

[..]

Ik heb het nu al best vaak gespeeld, maar elke keer verloor ik
Wil je een masterclass?? voor gratis
pi_61929920
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 13:13 schreef Foppema het volgende:

[..]

Wil je een masterclass?? voor gratis
Jaaaaa!!!!
pi_61930064
msn?

edit: Verloor net trouwens vrij dik van een gast uit Hong Kong, maar goed die gasten vinden zulke spellen uit...
pi_61930188
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 13:20 schreef Foppema het volgende:
msn?

edit: Verloor net trouwens vrij dik van een gast uit Hong Kong, maar goed die gasten vinden zulke spellen uit...

Ge-PM-t!
pi_61931596
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 13:26 schreef sunmoonstar het volgende:

[..]

Ge-PM-t!
Lache app, en je was ook best goed..!!
pi_61931919
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 14:31 schreef Foppema het volgende:

[..]

Lache app, en je was ook best goed..!!
Danku danku. Nogmaals bedankt voor de masterclass!
pi_61951873
Iemand die zijn iPhone heeft besteld bij T-mobile, die wat kan zeggen over de levertijd? Kan ik er rekening meehouden om dan thuis proberen te zijn. Het gaat om de witte 16gb, waar niks over levertijd bijstond itt de 8gb wat wel minimaal 2 weken zou moeten duren.
  zaterdag 27 september 2008 @ 20:28:04 #160
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_61957789
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 15:12 schreef honderd het volgende:
Iemand die zijn iPhone heeft besteld bij T-mobile, die wat kan zeggen over de levertijd? Kan ik er rekening meehouden om dan thuis proberen te zijn. Het gaat om de witte 16gb, waar niks over levertijd bijstond itt de 8gb wat wel minimaal 2 weken zou moeten duren.
Nieuw contract?

Bij een nieuw contract belt de koerier je op voor een afspraak.

Bij een verlenging gaat ie met de TNT mee.
pi_61968581
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 20:28 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Nieuw contract?

Verlenging.

Ik leg me paspoort met wat geld bij de deur neer, kan vast wel iemand het aannemen.

Als het met de TNT komt, kan het dus in principe maandag aankomen als ik donderdag heb besteld denk ik?
pi_61969056
quote:
Op zondag 28 september 2008 13:24 schreef honderd het volgende:

[..]

Verlenging.

Ik leg me paspoort met wat geld bij de deur neer, kan vast wel iemand het aannemen.

Als het met de TNT komt, kan het dus in principe maandag aankomen als ik donderdag heb besteld denk ik?
kreeg je niet zoiets als track and trace?
  zondag 28 september 2008 @ 17:51:45 #163
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_61975744
quote:
Op zondag 28 september 2008 17:51 schreef SKa_BoSS het volgende:
Shit! Betrapt!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
wat is dat voor kringeltje rechts boven aan?
pi_61975789
quote:
Op zondag 28 september 2008 18:18 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

Last.fm tool

Ps, is er al een last.fm app in de NL store ?
  zondag 28 september 2008 @ 20:15:32 #166
22352 Ascaroth
sitting out.
pi_61978845
quote:
Op zondag 28 september 2008 18:20 schreef znarch het volgende:

[..]

Last.fm tool
[ afbeelding ]
Waar download ik die tool?
Last.fm
  zondag 28 september 2008 @ 21:43:20 #167
164509 Banzaiaap
Tony Rocky Horror
  zondag 28 september 2008 @ 21:49:44 #168
22352 Ascaroth
sitting out.
pi_61982073
Dat is de Last.fm-app die nog niet in Nederland te verkrijgen is. Volgens mij gaat het hier over iets anders.
Last.fm
pi_61982968
Wat zijn nu de apps die ik echt moet hebben op mijn iPhone?
pi_61983042
quote:
Op zondag 28 september 2008 17:51 schreef SKa_BoSS het volgende:
Shit! Betrapt!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Het is mij
SPOILER
pi_61987041
quote:
Op zondag 28 september 2008 22:17 schreef honderd het volgende:
je hebt ook zo een app, waarbij je kan instellen dat je op een bepaald tijdstip gebeld wordt.. handig als je met iemand zit te lullen en je wil weg .. je kan ook instellen door wie je zogenaamd gebeld wordt..
pi_61987208
quote:
Op zondag 28 september 2008 22:17 schreef honderd het volgende:
shazam (stuk van een liedje opnemen en iphone zoekt er de artiest en titel van op. Daarnaast kun je ook gelijk het nummer kopen op itunes of hem bekijken via youtube)
nos teletekst (niet echt een must have.. eigenlijk vind ik hele teletekst ruk! maar goed.. tis gratis!)
iPint (blijft leuk om te showen aan je kameraden)
palringo (msn voor iphone)
buienradar.nl (beetje ruk geprogrammeerd, maar hij doet het bij mij..)
photoswap (foto's met elkaar uitwisselen)

als je een mac pc/laptop hebt dan raad ik je remote aan

ik gebruik verder nog heel veel RDP (remote desktop voor overnemen van mijn server/gamepc)

en de games die ik geinstalleerd heb zijn:
monkey ball (grafisch leuk en is ook leuk.. alleen besturing is echt ruk!) *betaalde app
Brainchallange (beetje braintrainer van ninendo ds) *betaalde app
labyrinth (zo'n houte knikkerbak waarbij balletje niet in de gaatjes mag komen) *betaalde app

sites die je ff moet bookmarken:
http://telefoonboek.nl
pi_61987235
quote:
Op maandag 29 september 2008 01:22 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

shazam (stuk van een liedje opnemen en iphone zoekt er de artiest en titel van op. Daarnaast kun je ook gelijk het nummer kopen op itunes of hem bekijken via youtube)
nos teletekst (niet echt een must have.. eigenlijk vind ik hele teletekst ruk! maar goed.. tis gratis!)
iPint (blijft leuk om te showen aan je kameraden)
palringo (msn voor iphone)
buienradar.nl (beetje ruk geprogrammeerd, maar hij doet het bij mij..)
photoswap (foto's met elkaar uitwisselen)

als je een mac pc/laptop hebt dan raad ik je remote aan

ik gebruik verder nog heel veel RDP (remote desktop voor overnemen van mijn server/gamepc)

en de games die ik geinstalleerd heb zijn:
monkey ball (grafisch leuk en is ook leuk.. alleen besturing is echt ruk!) *betaalde app
Brainchallange (beetje braintrainer van ninendo ds) *betaalde app
labyrinth (zo'n houte knikkerbak waarbij balletje niet in de gaatjes mag komen) *betaalde app

sites die je ff moet bookmarken:
http://telefoonboek.nl
werkt shazam ook met wat minder bekende Nederlandse nummers of alleen met hele bekende muziek..
  maandag 29 september 2008 @ 07:51:03 #174
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_61988594
quote:
Op zondag 28 september 2008 18:18 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

Dat kringeltje is van Scrobbled, uit Cydia, wat al mijn afgespeelde nummers scrobbled in Last.FM Werkt geweldig! Aanradertje!
  maandag 29 september 2008 @ 07:55:16 #175
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_61988611
quote:
Op maandag 29 september 2008 01:24 schreef GokhanSaki het volgende:

[..]

werkt shazam ook met wat minder bekende Nederlandse nummers of alleen met hele bekende muziek..
Shazam herkende zonder problemen de Waailappe Blues van Daniël Lohues en de Louisiana Blues Club, maar die zijn dan natuurlijk ook wereldberoemd

Uit eigen ervaring kan ik melden dat Shazam moeite heeft met Balkan en Jazz... Verder vreet het zowat alles!
pi_61991859
quote:
Op maandag 29 september 2008 01:22 schreef Ericjuh het volgende:

[.
Is er al een die werkt met Vista x64?
-
pi_61992205
Ik heb die van mij ook binnen

Nog even een vraagje, ik heb nog geen onbeperkt internet. (snel even abbo erbij afsluiten totdat iphone abbo ingaat). Maar hoe kan ik nu tijdelijk al die internet meuk uitzetten? Anders loopt mijn abbo wel erg snel op

Moet ik 3G uitzetten? Of wat anders?
pi_61992733
Je kunt 3G uitschakelen door te gaan naar Instellingen - Algemeen - Netwerk. Daar kun je 3G uitschakelen. En veel dingen gaan via internet en als je daar geen abbo op hebt zou ik het uitschakelen. Kun je niet direct je abbo omzetten naar een Iphone abbo?
  maandag 29 september 2008 @ 12:50:11 #179
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_61993656
quote:
Op maandag 29 september 2008 12:06 schreef AssyriskaFF het volgende:
Je kunt 3G uitschakelen door te gaan naar Instellingen - Algemeen - Netwerk. Daar kun je 3G uitschakelen. En veel dingen gaan via internet en als je daar geen abbo op hebt zou ik het uitschakelen. Kun je niet direct je abbo omzetten naar een Iphone abbo?
Dat kan hoor! Effe bellen met de T-Mobile Klantenservice!

"Hoi! Ik heb een iPhone gekocht en wil over naar mijn iPhone-abo!"
>> "Kwartiertje wachten, iPhone even uitzetten en weer aanzetten en je zit op een ander abo!"
"Okee! Bedankt"
pi_61998280
quote:
Op maandag 29 september 2008 12:50 schreef SKa_BoSS het volgende:

[..]

Dat kan hoor! Effe bellen met de T-Mobile Klantenservice!

"Hoi! Ik heb een iPhone gekocht en wil over naar mijn iPhone-abo!"
>> "Kwartiertje wachten, iPhone even uitzetten en weer aanzetten en je zit op een ander abo!"
"Okee! Bedankt"
Meen je dit?

Ik heb mijn abbo verlengd dus in principe is mijn huidige abbo pas over 4 maanden afgelopen, maar ik heb nu dus verlengd met Iphone abbo.

Ik heb net dus gebeld, en kreeg een gast aan de lijn die zei dat ze mijn abbo dus NIET konden overzetten, maar daar moet wel bij gezegd worden dat deze gast een beetje stuntelig overkwam

Maar jij zat als ik het goed begrijp in dezelfde situatie? Anders bel ik zo nog een keer
pi_61998946
Gewoon nog een keer bellen of naar de winkel. Mijn abo liep ook nog 4 maand, want vanaf 4 maanden kon je verlengen en kon ik dus de iphone halen. Ik liep de winkel uit met een i300 abo...meteen omgezet...
Kan dus wel...althans kon bij mij wel, maar ga er niet vanuit dat dat ineens anders is...
  maandag 29 september 2008 @ 16:54:33 #182
20641 portier
pi_62000275
Weet iemand of je de kleuren van je agenda's ergens kunt aanpassen? Om de 1 of andere vage reden gebruikt de iPhone andere kleuren dan mijn iCal. Ik heb 4 agenda's + de verjaardagskalender.
GEILE VROUWPERSONEN!
pi_62001244
Heeft iemand enig idee waarom mijn telefoontjes naar click and buy automatisch opgehangen worden? Dit is nu al bijna twee weken. Geen mogelijkheid tot contact. Mijn emails worden ook massaal genegeerd. Kutbedrijf.
pi_62001424
Geen idee, ik heb nu het zelfde. Op mijn email reageren ze ook niet echt.
Heb ze vorige week wel een keer aan de lijn gehad, maar ik heb nog steeds geen toegang
  maandag 29 september 2008 @ 18:14:37 #185
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62002298
quote:
Op maandag 29 september 2008 17:29 schreef Skv het volgende:
Heeft iemand enig idee waarom mijn telefoontjes naar click and buy automatisch opgehangen worden? Dit is nu al bijna twee weken. Geen mogelijkheid tot contact. Mijn emails worden ook massaal genegeerd. Kutbedrijf.
Duurde bij mij toen ruim 2 weken voor ik mail terug had

Heb net weer een aankoop gedaan (1.60 weliswaar) , maar ben benieuwd of ze daarwerkelijk 1.60 gaan incasseren.
pi_62003697
Ze hadden me 12,98 af proberen te schrijven, dat lukte niet. Vertelde die vent aan de telefoon dat er bij hun wsl. wat fout was gegaan en ze het later nogmaals af wilden schrijven.
Vervolgens schrijven ze me 27,98 af, ik ga hier niet mee akkoord en bel tien keer ongeveer. Geen gehoor.
Ondertussen vier emails gestuurd en ook niks op teruggehoord.

Tot slot alles maar gestorneerd, krijg ik daarnet een mailtje van ze dat ze het volgende week weer af gaan schrijven, met weer 15 Euro incassokosten extra. Dus voor een bestelling van E12,98 moet ik E42,98 gaan betalen. Ze zoeken het maar uit, ik betaal het niet. Ondertussen heb ik een heldeskmedewerker een depressie aangepraat en een nieuwe mail naar de klachtenafdeling gestuurd.

Benieuwd.
pi_62018887
dat click&buy gedoe, moet je eerste geld storten op je Click&Buy account voordat je aankopen kunt doen in de iTunes store, of gaat het allemaal automatisch dat het gewoon van je rekening afgaat?
  dinsdag 30 september 2008 @ 11:00:18 #188
20641 portier
pi_62019037
Automatisch.
GEILE VROUWPERSONEN!
pi_62021953
Ik wil mijn iphone verzekeren bij Unigarant,

maar wat is nou de nieuw waarde? Ik heb de 8GB zwart met i-150 abo.

http://www.iphonepalace.nl/ geeft 630,- aan.

maar op andere sites weer 800euro, en op de t-mobile factuur zelfs 1300euro? (las ik op een ander forum).

Ik heb nog geen eerste factuur gekregen, iemand?
  dinsdag 30 september 2008 @ 13:46:34 #190
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_62022549
quote:
Op maandag 29 september 2008 15:47 schreef honderd het volgende:

[..]

Meen je dit?

Ik heb mijn abbo verlengd dus in principe is mijn huidige abbo pas over 4 maanden afgelopen, maar ik heb nu dus verlengd met Iphone abbo.

Ik heb net dus gebeld, en kreeg een gast aan de lijn die zei dat ze mijn abbo dus NIET konden overzetten, maar daar moet wel bij gezegd worden dat deze gast een beetje stuntelig overkwam

Maar jij zat als ik het goed begrijp in dezelfde situatie? Anders bel ik zo nog een keer
Dat meen ik, ik heb het ook gedaan Ik moest eigenlijk nog 2 maanden wachten ook voor mijn iPhone-abbo inging, maar Ali van de T-Mobile Servicedesk zette mij zonder problemen over naar mijn nieuwe iAbootje mét visual voicemail en 3G! Ali is m'n maat.
pi_62023133
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 10:54 schreef GokhanSaki het volgende:
dat click&buy gedoe, moet je eerste geld storten op je Click&Buy account voordat je aankopen kunt doen in de iTunes store, of gaat het allemaal automatisch dat het gewoon van je rekening afgaat?
c'est automatique
pi_62025057
quote:
Op maandag 29 september 2008 15:47 schreef honderd het volgende:

[..]

Meen je dit?

Zelfde situatie hier! Vriendin haar contract liep nog 2 maanden. Verlengd, toestel ontvangen.
Daarna klantenservice gebeld of ze niet direct het iphone abonnement kon krijgen.
Zegt die lullo aan de andere kant,nee dit is niet mogelijk.

Vervolgens 10 minuten later telefoon. Die lullo van T-mobile met zijn excuses en dat het wel kon. Hij had het tevens per direct omgezet voor haar.
  dinsdag 30 september 2008 @ 17:46:19 #194
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_62029006
Kroll is wel vet zeg Graphics zijn geyl, eat this PSP. Boeien dat het een kort spel is dan speel ik het nog wel een keer op hard of intense.

pi_62045099
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 17:46 schreef shroomer het volgende:
Kroll is wel vet zeg Graphics zijn geyl, eat this PSP. Boeien dat het een kort spel is dan speel ik het nog wel een keer op hard of intense.

is dat de game? want keb gevoel dat ik naar een ingamemovie zit te kijken..
pi_62046747
Iemand enig idee of ik een normaal word bestand kan openen op mijn Iphone? Ik bedoel dus dat je hem eerst via je computer erop zet..

BVD
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_62046930
Je kan op de normale manier geen bestanden op je iphone zetten en dan opslaan en weer opniew openen...
Als je een mail hebt ontvangen met een word document kan je die wel openen en lezen maar je kan niets typen of verbeteren etc...
Heel erg beperkt dus...de oplossing is: mail het naar jezelf en dan kan je het lezen, that's it!
  woensdag 1 oktober 2008 @ 12:02:55 #198
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_62046939
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 10:39 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

is dat de game? want keb gevoel dat ik naar een ingamemovie zit te kijken..
Dat is de game Sick idd.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 12:04:36 #199
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_62046981
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 11:54 schreef denthemen het volgende:
Iemand enig idee of ik een normaal word bestand kan openen op mijn Iphone? Ik bedoel dus dat je hem eerst via je computer erop zet..

BVD
AirSharing, AppStore.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_62047348
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 12:04 schreef TC03 het volgende:

[..]

AirSharing, AppStore.
Ik heb nu Textguru, werkt goed

Toch bedankt
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_62049163
Woohoo heb mijn 3GJuice baterij binnen . Precies op tijd want ga dit weekend naar Berlijn. Het ding werkt prima en hij kan mijn Iphone opladen van 0 naar 100% in 3 uurtjes .
pi_62050114
Maar dan nog kan je ze niet bewerken...
pi_62052126
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 23:14 schreef shroomer het volgende:
Even showen...

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Weet niet of ik het zo hou maar wel leuk om even mee te klooien
Je krijgt nooit alle icoontjes in 1 stijl natuurlijk (tenzij je zelf aan de slag gaat)

Erg mooie theme, waar kan ik die downloaden?
pi_62053575
Kan iemand mij uitleggen hoe ik nou webclips maak? Ik moet een pagina in me favorieten zetten, maar hoe krijg ik het nu op mijn springboard?
pi_62053630
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:29 schreef sweetysven het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik nou webclips maak? Ik moet een pagina in me favorieten zetten, maar hoe krijg ik het nu op mijn springboard?
Op het plusje rammen en dan krijg je drie opties. Eentje daarvan (beginpagina oid) zet 'm op je springboard.
Mijn eigen is kapot en opgestuurd, kan het niet voor je opzoeken nu..
pi_62054647
Die van zet in beginscherm moet je kiezen. Dan komt hij op het springbord.
pi_62070560
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 20:28 schreef Biogarde het volgende:
Nieuw contract?

Aaaaaargh. *inzinking opnieuw heeft*
"Hij lijkt 100% op de gemiddelde bear-pornoster" - Cairon
pi_62099430
Hm. MIjn home-knop is wat weigerachtig. Lijkt me een hardware probleem, moet ik hiermee naar een T-Mobile shop of kan ik ook een Apple winkel binnen stappen en wat is aan te raden qua service en doorlooptijd van een eventuele reparatie?
pi_62100100
Apple winkel niet. Die verkopen ook geen iPhones. Gewoon naar de T-mobile shop dus.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 10:14:56 #210
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_62100328
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 10:04 schreef nicomart het volgende:
Die verkopen ook geen iPhones.
Tegenwoordig wel toch?
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_62100543
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 10:14 schreef Gebraden_Wombat het volgende:

[..]

Tegenwoordig wel toch?
je kan ze toch nog steeds alleen met een T-mobile abo krijgen? En die verkopen ze zeker niet bij een apple store volgens mij
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 10:26:25 #212
20641 portier
pi_62100572
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 10:04 schreef nicomart het volgende:
Apple winkel niet. Die verkopen ook geen iPhones. Gewoon naar de T-mobile shop dus.
De A-Mac hier in Utrecht wel hoor, al een tijdje zelfs (edit: Met T-Mobile abonnement dus). Alleen begreep de nieuwe medewerkster mijn probleem niet waardoor ik toch naar de T-Mobile shop moest.
Ik zou niet weten hoe het via een APR gaat. Bij T-Mobile wordt het naar Solid Vision gestuurd. Die doen een soort standaard test en als jouw probleem daarin naar voren komt krijg je een nieuwe. Die actie duurt 2 weken (al 2x gehad).
GEILE VROUWPERSONEN!
pi_62100962
Ok.. excuses dan. Dat wist ik niet
pi_62102107
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 10:26 schreef portier het volgende:

[..]

De A-Mac hier in Utrecht wel hoor, al een tijdje zelfs (edit: Met T-Mobile abonnement dus). Alleen begreep de nieuwe medewerkster mijn probleem niet waardoor ik toch naar de T-Mobile shop moest.
Ik zou niet weten hoe het via een APR gaat. Bij T-Mobile wordt het naar Solid Vision gestuurd. Die doen een soort standaard test en als jouw probleem daarin naar voren komt krijg je een nieuwe. Die actie duurt 2 weken (al 2x gehad).
Ahkay. T-Mobile dus. Thanks. Nu nog even beslissenn of ik het probleem irritant genoeg vind om 'm 2 weken te moeten missen.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 11:50:24 #215
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62102317
Heb de game LineRider gekocht. Da's tof

Is nu 2.39 tot ergens in oktober.

Het zelf bouwen van een soort rollercoaster.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 12:49:04 #216
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62103430
En ik heb nog een kekke tip.

Ga in Safari naar feeds.nos.nl/journaal. Je krijgt dan een RSS pagina met het NOS journaal van de afgelopen dagen. Klik op de gewenste uitzending, even wachten totdat je de Quicktime playknop ziet. Op play drukken en de uitzending speelt af in Quicktime

Werkt prima.
pi_62103785
Sinds vandaag doen bij mij Radio 1, 2 en 3 het niet meer op www.nederland.fm/iphone

De overige stations doen het wel. Weet iemand waar dit aan ligt?

Ik krijg de melding:
Deze filmstructuur wordt niet ondersteund.

Dit terwijl het daarvoor het altijd wel deed.

Kan iemand dit ook even testen fo het aan mijn iPhone ligt of niet.

Leuke tip trouwens voor het journaal
pi_62103825
Trouwens, het journaal en al het andere van Uitzendinggemist.nl kan dit najaar ook bekeken worden.
quote:
In het najaar komt er een mobiele applicatie voor Uitzending Gemist. En daar zal direct, of iets daarna ook een iphoneversie van komen.

Met vriendelijke groet,

Anouk Monté,
Webredactie Omroep.nl
pi_62103863
Is er btw al een App voor NS-vertragingen/storingen? Die zou ik dus bijzonder nuttig vinden ipv NOS-teletekst 751.
Calmer than you are
pi_62103875
ik lees zojuist op telecomvergelijker dat intertoys.nl de Iphone 3G van 8 gigabyte gaat verkopen voor ¤ 599,- (simvrij).
is zeker een mooie prijs.
pi_62103947
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 13:09 schreef peter070 het volgende:
ik lees zojuist op telecomvergelijker dat intertoys.nl de Iphone 3G van 8 gigabyte gaat verkopen voor ¤ 599,- (simvrij).
Jaja. En dan vergeten we voor het gemak even dat

a) T-Mobile een exclusiviteitsdeal heeft afgesloten en
b) Apple de iPhone alleen simlockvrij verkoopt als ze daartoe gedwongen wordt door wetgeving.

Dit soort verhalen duiken elke keer op en zijn altijd vals gebleken! Het zijn altijd 'zeer betrouwbare bronnen' maar altijd full of crap. Denk nou toch ook eens na mensen...
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 13:14:07 #222
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62103967
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 13:09 schreef peter070 het volgende:
600 een mooie prijs?
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 13:22:49 #223
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_62104172
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 13:09 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Is er btw al een App voor NS-vertragingen/storingen? Die zou ik dus bijzonder nuttig vinden ipv NOS-teletekst 751.
http://mobiel.ns.nl/ en http://m.9292ov.nl/ werken wel okay in Safari
pi_62104898
Eindelijk een applicatie waar ik al een tijd naar zocht

intelliremote

pc besturen vanaf je iphone! Helemaal handig als je mediapc hebt (waarbij je elke keer zo'n toetsenbord moet pakken)

de iphone client (afstandbediening) is gratis.. helaas is de server (programma wat je op pc moet installeren) 15 euro..

maar goed.. net ff getest en het werkt echt super!

http://phobos.apple.com/W(...)wArtist?id=288765967
pi_62109149
Ik heb mijn iPhone ook binnen! Heerlijk om een beetje mee te spelen.
Nu afwachten hoe lang het duurt voordat mijn abbo geactiveerd wordt.

vrijdag 3 oktober 2008 @ 19:20:18 #226
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_62112048
Ehm, volgens mij moet je dat zelf doen in iTunes. Als je dat hebt gedaan kun je in principe meteen bellen.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 20:25:20 #227
148823 znarch
ondertitel
pi_62113684
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 19:20 schreef arneaux het volgende:
Ehm, volgens mij moet je dat zelf doen in iTunes. Als je dat hebt gedaan kun je in principe meteen bellen.
Soms duurt het even voor ze bij t-mobile je abonnement volledig geactiveerd hebben.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 21:24:19 #228
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_62115272
Nog steeds blij met mijn iphone
pi_62119500
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 13:13 schreef Jarno het volgende:

[..]

Jaja. En dan vergeten we voor het gemak even dat

a) T-Mobile een exclusiviteitsdeal heeft afgesloten en
b) Apple de iPhone alleen simlockvrij verkoopt als ze daartoe gedwongen wordt door wetgeving.

Dit soort verhalen duiken elke keer op en zijn altijd vals gebleken! Het zijn altijd 'zeer betrouwbare bronnen' maar altijd full of crap. Denk nou toch ook eens na mensen...
Tsja, en het zijn ook altijd de mensen die "vooroordelen" hebben over de "zeer betrouwbare bronnen".

Mochten mensen gebruik willen maken van deze aanbieding:

http://www.intertoys.nl/e(...)nt/EN/Product/555500

Staat net in hun nieuwsbrief..
Slechts 200 stuks beschikbaar
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 09:02:46 #230
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_62122601
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 23:58 schreef peter070 het volgende:

[..]

Tsja, en het zijn ook altijd de mensen die "vooroordelen" hebben over de "zeer betrouwbare bronnen".

Heel vreemd, vraag me af hoe dit gaat aflopen want T-mobile heeft gewoon de exclusiviteit met apple..
pi_62122824
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 09:02 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Heel vreemd, vraag me af hoe dit gaat aflopen want T-mobile heeft gewoon de exclusiviteit met apple..
Idd. Volgens mij heeft Intertoys een stapeltje iPhones uit Belgie gehaald ofzo. En gezien de discussie op iPhoneclub.nl is er nog genoeg reden om aan van alles te twijfelen, maar wie weet... Het zou me verbazen als Apple zich compleet buiten dit verhaal gaat houden, zowel Apple als T-Mobile gaan hier niet blij mee zijn denk ik!
pi_62124945
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 13:22 schreef soylent het volgende:

[..]

http://mobiel.ns.nl/ en http://m.9292ov.nl/ werken wel okay in Safari
Even toegevoegd in de bladwijzerbalk. Thanks
Calmer than you are
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 12:58:04 #233
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_62125447
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 23:58 schreef peter070 het volgende:

[..]

Het is allemaal fijn dat ze die dingen verkopen maar dan kun je er nog niets mee. Als T-Mobile ze niet toelaat op het netwerk kunnen ze niks en zover ik weet zijn is de 3G (nog niet?) ge-unlocked?
pi_62129385
er is een sim-unlock, maar daar zal interoys zich toch niet mee inlaten?
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 16:57:32 #235
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_62129897
Nee dat zul je wel ergens anders kunnen laten doen. Voornaamste nadeel is denk ik dat je geen gebruik kunt maken van de 3G.
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 16:58:55 #236
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62129939
Dat en veel problemen met SMS.
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 17:11:41 #237
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_62130249
Het zijn waarschijnlijk gewoon simlock-vrije iPhones uit een land waar ze wel simlock-vrij verkocht worden.
pi_62135929
Shroomer welk thema heb jij gebruikt voor je board?
  zondag 5 oktober 2008 @ 00:31:17 #239
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_62139622
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 21:41 schreef Dark_Killah het volgende:
Shroomer welk thema heb jij gebruikt voor je board?
Je bent niet de eerste die ik het stuur dus voila:

-het "Cake' Theme ik heb hem vanuit Cydia rechtsstreeks op de iphone gedownload. (zoeken: Cake)

-die apple slidebar krijg je bij winterboard het heet "Apple Sliders"

-de batt heet '2001 Rainbow Battery' te vinden in cydia en dan aan te zetten in winterboard. Zie je jammergenoeg alleen als je hem daadwerkelijk aan de stroom hebt. (zou het altijd wel als 'achtergrond' willen hebben maar is nog niemand gelukt)

-In bossprefs kun je show battery in numbers aanvinken.

Gebruik tegenwoordig het theme niet meer want ik vond dat de iphone er iets langzamer van werd. Probeer het eens uit zou ik zeggen.
pi_62141046
ik was aan het proberen mijn iphone ( 1ste generatie ) te upgraden naar 2.2 en nu kan ik dus helemaal niks meer

ik krijg op m'n iphone een apple logo, die afwisseld naar een usb stekker met itunes en dan weer teruggaat etc. Als ik 'm aansluit op de pc krijg ik een herstellen op itunes, wat niet lukt want dan krijg ik een 2003 fout. Ik heb dit geprobeerd met de 2.2 versie, de 1.1.4 versie en itunes 7.5.

Iemand enig idee wat ik kan doen ?
  zondag 5 oktober 2008 @ 01:58:53 #241
180148 RHCPeter
aaiphone.com
pi_62144027
Thanks shroomer, nog 1 ding: Hoe kun je die text veranderen bij de provider. Waar jij dus Michel (je naam?) hebt staan?
  zondag 5 oktober 2008 @ 12:10:30 #243
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_62144285
Euhm had het met een programmaatje(?) gedaan vanaf een mac. Maar staat nu in cydia een programma die makeitmine heet. Daarmee kun je het vanaf je iphone veranderen. Gewoon zoeken naar makeitmine dus. (aan elkaar)
pi_62145226
Thanks in advance
"T<3M"
pi_62145236
Trouwens dat PhotoSwappen is wel geniaal op dagen als vandaag, lekker onzinnige dingen fotograferen en nog onzinnerige dingen terugkrijgen?
  zondag 5 oktober 2008 @ 20:33:30 #246
16082 Wytze
...Confidential
pi_62156199
Even snel een vraagje. Waar kun je kiezen op welk buitenlands netwerk je telefoontjes overheen moeten in Amerika kan ik met mijn andere telefoon kiezen uit T-Mobile en AT&T. Maar waar stel ik dit in bij de iphone ? Ik heb bij netwerk gekeken, maar kon he tniet vinden
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
pi_62157014
Even een vraagje m.b.t. mail op m'n iPhone. Ik gebruik hier trouwens de standaard mail-app voor.

Het is gelukt om Gmail-account te 'activeren'.

Nu zou ik ook graag m'n mail van m'n school-adres op m'n iphone willen bekijken.

Het gaat om een email-account van de Hogeschool Utrecht,
een webmail-account (microsoft oulook web acces)

Als ik nu een nieuwe account wil aanmaken, valt dit dan onder een
- Microsoft Exchange - account
- of moet ik klikken op 'anders'

En hoe kom ik achter de volgende gegevens:
- hostnaam (mail.voorbeeld.com)
- hostnaam (smtp.voorbeeld.com)

en voor het geval het een exchange-account is, hoe kom ik dan achter de volgende gegevens
- server

Ik hoop dat iemand mij kan helpen (wie weet een andere HU-student die z'n webmail-account heeft werken op de iPhone)

Thanks!!

- edit - als ik nou overkom als iemand die hier totaal geen verstand van heeft: kan kloppen!
- edit - als er aanvullende info nodig is, dan hoor ik het graag!!
  zondag 5 oktober 2008 @ 21:07:15 #248
31816 thumper
pi_62157210
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 21:00 schreef sunmoonstar het volgende:
Even een vraagje m.b.t. mail op m'n iPhone. Ik gebruik hier trouwens de standaard mail-app voor.

Nu zou ik ook graag m'n mail van m'n school-adres op m'n iphone willen bekijken.

en voor het geval het een exchange-account is, hoe kom ik dan achter de volgende gegevens
- server

Ik hoop dat iemand mij kan helpen (wie weet een andere HU-student die z'n webmail-account heeft werken op de iPhone)

Thanks!!

- edit - als ik nou overkom als iemand die hier totaal geen verstand van heeft: kan kloppen!
Voor exchange is het vrijwel altijd de server welke je voor OWA gebruikt (zonder de "/exchange" deel van de url dus)

URL's als mail.blah.com en smtp.blah.com heb je dus niet nodig, wél moet je weten onder welk domein je emailadres valt....
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
  zondag 5 oktober 2008 @ 21:07:45 #249
148823 znarch
ondertitel
pi_62157225
Ik zou zeggen loop morgen met je telefoon naar de ICT balie op de hogeschool zelf, als het mogelijk is kunnen zij dit voor je fixxen. Wij waarschijnlijk toch niet vanaf hier, of hier moet iemand zijn die ook op de hogeschool utrecht zit.
pi_62157395
Zo deze morgen eindelijk mijn iphone "gejailbraked" en wat aanpassingen gedaan aan thema.
Maar met die extra apps, word hij een stuk voller met moet toch eens te tijd nemen om alles in goede volgorde te zetten.
Met Quickpwn, is het trouwens een eitje had niet verwacht dat het zo makkelijk en snel zou gaan.
  zondag 5 oktober 2008 @ 21:56:57 #251
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_62158840
Is er een manier om een ontvangstbevestiging te krijgen met een smsje? .
-
  zondag 5 oktober 2008 @ 21:57:54 #252
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_62158877
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 21:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Is er een manier om een ontvangstbevestiging te krijgen met een smsje? .
Nee.
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
pi_62161623
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 21:13 schreef Inspi het volgende:
Zo deze morgen eindelijk mijn iphone "gejailbraked" en wat aanpassingen gedaan aan thema.
Maar met die extra apps, word hij een stuk voller met moet toch eens te tijd nemen om alles in goede volgorde te zetten.
Met Quickpwn, is het trouwens een eitje had niet verwacht dat het zo makkelijk en snel zou gaan.
zelfs de simpelste ziel kan het tegenwoordig
  zondag 5 oktober 2008 @ 23:49:18 #254
20641 portier
pi_62162494
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 21:00 schreef sunmoonstar het volgende:

- server

Thanks!!

Kijk eens op je intranet of je een handleiding kan vinden voor het instellen van een Outlook account. Dan weet je ook alle server adressen. En wat je moet kiezen is een kwestie van trial and error lijkt me. Niet zo heel lastig.
GEILE VROUWPERSONEN!
pi_62163069
Heeft iemand ervaring met een 3g op het kpn netwerk? Ben erg benieuwd.
  maandag 6 oktober 2008 @ 03:18:39 #256
16082 Wytze
...Confidential
pi_62163964
Even snel een vraagje. Waar kun je kiezen op welk buitenlands netwerk je telefoontjes overheen moeten in Amerika kan ik met mijn andere telefoon kiezen uit T-Mobile en AT&T. Maar waar stel ik dit in bij de iphone ? Ik heb bij netwerk gekeken, maar kon he tniet vinden

Overigens, ben ik onder de indruk van de Google Maps op de telefoon. Ik ben momenteel zelf in New York, waar ik de iPhone ook heb gehaald (met turbosim) maar hij weet me telkens nauwkeurig weer te geven. Ze hebben hier in bijna alle parken free wifi (goede zaak) en waar mijn iphone het nog niet doet (sim kaart is beschadigd moet een nieuwe in) kan ik wel gebruik maken van alle andere dingen waaronder wifi en maps.

Echt klasse. Vanmiddag heeft ie me precies naar de KFC geloods, binnen de aangegeven tijd Het bleek later een Popeye's te zijn (ook gefrituurde kip) maar dat mocht de pret niet drukken. Thumbs up for iPhone.
  maandag 6 oktober 2008 @ 10:16:17 #257
28192 kikkerlikkerfan
its tamy winete time baby
pi_62166575
nou halo ik ben der hoor whehe .
ik heb vanacht eidnelijk ene ipone gekoch tnou ik vin der geen reet aan.
der zit helemaal geen zendium programa op en je ken ook gene twin peiks kijke it's tamy winete time baby whehe .
dat is me moder voor wei et niet wist
nou van mijnp art geve ze die ipon aan moemoe land krijg maar de kelere der mee whehehe .
wat dos de FOK say
KLF IS GONE ROK YOU!!!!
pi_62166622
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 10:16 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
nou halo ik ben der hoor whehe .
ik heb vanacht eidnelijk ene ipone gekoch tnou ik vin der geen reet aan.
der zit helemaal geen zendium programa op en je ken ook gene twin peiks kijke it's tamy winete time baby whehe .
dat is me moder voor wei et niet wist
nou van mijnp art geve ze die ipon aan moemoe land krijg maar de kelere der mee whehehe .
laat mama maar gauw je iphone afpakken voordat je hem perongeluk laat vallen en gaat huilen omdat hij kapot is.
  maandag 6 oktober 2008 @ 10:35:23 #259
20641 portier
pi_62167024
kikkerlikker whehehe .
GEILE VROUWPERSONEN!
  maandag 6 oktober 2008 @ 11:02:00 #260
31816 thumper
pi_62167681
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 10:35 schreef portier het volgende:
kikkerlikker whehehe .
Ja ik mis kikkerlikker ook
  maandag 6 oktober 2008 @ 11:05:17 #261
28192 kikkerlikkerfan
its tamy winete time baby
pi_62167754
ik ben neit kikerliker en erikje moet ze muiil houe anders stopik me ifhone in ze reet dan ken die janke whehe .
wat dos de FOK say
KLF IS GONE ROK YOU!!!!
  maandag 6 oktober 2008 @ 11:52:31 #262
20641 portier
pi_62168978
GEILE VROUWPERSONEN!
pi_62170232
ik wil mijn iphone even terug naar fabriekinstellingen doen, maar nu zit ik dus wel met contacten/sms e.d

Worden deze automatisch opgeslagen in Itunes? En als ik hem jailbreak naar 2.1 komen deze ook weer terug op mijn Iphone?
  maandag 6 oktober 2008 @ 13:13:33 #264
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_62171083
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 12:37 schreef sweetysven het volgende:
ik wil mijn iphone even terug naar fabriekinstellingen doen, maar nu zit ik dus wel met contacten/sms e.d

Worden deze automatisch opgeslagen in Itunes? En als ik hem jailbreak naar 2.1 komen deze ook weer terug op mijn Iphone?
Even een reservekopie maken in iTunes... Kun je na afloop de boel gewoon weer terugzetten, met behoud van je jailbreak.
  maandag 6 oktober 2008 @ 13:17:56 #265
20641 portier
pi_62171217
Overigens, misschien komt het omdat ik zelf een iPhone heb, maar het valt me echt op als ik door Utrecht loop hoe belachelijk veel mensen eigenlijk een iPhone hebben.
GEILE VROUWPERSONEN!
pi_62171437
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 13:13 schreef SKa_BoSS het volgende:

[..]

Even een reservekopie maken in iTunes... Kun je na afloop de boel gewoon weer terugzetten, met behoud van je jailbreak.
Zijn ook dat ook je smsjes trouwens?
  maandag 6 oktober 2008 @ 13:31:53 #267
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_62177429
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 13:31 schreef SKa_BoSS het volgende:
Jup!
Vandaar dat die onzin zo lang duurt..
  maandag 6 oktober 2008 @ 17:28:00 #269
180148 RHCPeter
aaiphone.com
pi_62178278
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 13:31 schreef SKa_BoSS het volgende:
Jup!
Onzin. Smsjes ben je kwijt toch? Of is dat een instelling?
pi_62178679
SMSjes ben je niet kwijt. Heb vorige week nog mijn iPhone helemaal hersteld na een jailbreak en mijn SMSjes staan er allemaal nog in.
  maandag 6 oktober 2008 @ 19:28:16 #271
180148 RHCPeter
aaiphone.com
pi_62182895
nieuw in iphone v2.2:

Ik denk dat ik de autocorrectie maar aan laat staan. Vind het eigenlijk wel fijn als je snel een sms typt.
  maandag 6 oktober 2008 @ 20:11:28 #273
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62182965
Streetview! Gisteren was hier een autotje aan het rondknallen met 360 camera op z'n dak en op z'n deur een Google sticker. In de nabije toekomst streetview in Nederland
  maandag 6 oktober 2008 @ 22:33:01 #274
20641 portier
pi_62188264
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 20:11 schreef Biogarde het volgende:
Streetview! Gisteren was hier een autotje aan het rondknallen met 360 camera op z'n dak en op z'n deur een Google sticker. In de nabije toekomst streetview in Nederland
Waar = hier?
GEILE VROUWPERSONEN!
  maandag 6 oktober 2008 @ 22:34:13 #275
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62188321
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 22:33 schreef portier het volgende:

[..]

Waar = hier?
Utrecht aan zee.
pi_62189515
Dat heb ik hier ook al eens gezien: Voorschoten.
  maandag 6 oktober 2008 @ 23:26:20 #277
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_62190063
Lieve fok vrienden,

zonder het hele topic (of alle 16) door te hoeven scrollen, kan iemand mij in het kort vertellen wat de manco's zijn met een 16 GB 3G iPhone die mijn collega voor mij meeneemt uit de States vs. de Nederlandse versie?

Taal, simlock, software?
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  maandag 6 oktober 2008 @ 23:27:33 #278
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_62190105
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 23:26 schreef Sosa het volgende:
Lieve fok vrienden,

zonder het hele topic (of alle 16) door te hoeven scrollen, kan iemand mij in het kort vertellen wat de manco's zijn met een 16 GB 3G iPhone die mijn collega voor mij meeneemt uit de States vs. de Nederlandse versie?

Taal, simlock, software?
Niets, maar een collega met NL's paspoort kán er geen voor je meenemen.
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
  maandag 6 oktober 2008 @ 23:28:25 #279
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62190120
quote:
Lieve fok vrienden,

Taal, simlock, software?
Simlock. Taal is in te stellen en de software is identiek. Simlock is je grootste probleem. Is nog niet softwarematig te verwijderen. Hardwarematig wel met een speciale 'sim'.
  maandag 6 oktober 2008 @ 23:33:57 #280
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_62190244
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 23:28 schreef Biogarde het volgende:

Hardwarematig wel met een speciale 'sim'.
Heb je daar wat meer info over. Voor m'n werk (en vakantie) reis ik best veel, en meestal koop ik lokaal dan gewoon een losse simkaart met nummer.
Dus een simlockvrij toestel ben ik wel bij gebaat!
-
  maandag 6 oktober 2008 @ 23:34:10 #281
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_62190257
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 23:27 schreef --Christiaan-- het volgende:

[..]

Niets, maar een collega met NL's paspoort kán er geen voor je meenemen.
explain please?
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 23:28 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Simlock. Taal is in te stellen en de software is identiek. Simlock is je grootste probleem. Is nog niet softwarematig te verwijderen. Hardwarematig wel met een speciale 'sim'.
Ah. Over dat simlock probleem heb ik gelezen, maar dat schijnt niet onoverkoombaar te zijn. Iets met 'Jailbreak' oid..
  maandag 6 oktober 2008 @ 23:34:44 #282
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62190270
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 23:33 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Heb je daar wat meer info over. Voor m'n werk (en vakantie) reis ik best veel, en meestal koop ik lokaal dan gewoon een losse simkaart met nummer.
Dus een simlockvrij toestel ben ik wel bij gebaat!
http://www.iphoneclub.nl/(...)re-unlock-topic.html
  maandag 6 oktober 2008 @ 23:35:42 #283
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_62190289
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 23:34 schreef Sosa het volgende:

[..]

explain please?
[..]

Ah. Over dat simlock probleem heb ik gelezen, maar dat schijnt niet onoverkoombaar te zijn. Iets met 'Jailbreak' oid..
Jailbreak werkt niet met de 3g.
-
  maandag 6 oktober 2008 @ 23:36:21 #284
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62190307
Geloof dat de Yessim de betere is. Ook te koop op sites uit Nederland.
  maandag 6 oktober 2008 @ 23:37:26 #285
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62190332
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 23:34 schreef Sosa het volgende:

[..]

explain please?
[..]

Jailbreaken heeft daar niets mee te maken. En de iPhone verkopen ze in Amerika alleen wanneer je een Amerikaans paspoort/BSN hebt.
  maandag 6 oktober 2008 @ 23:50:49 #286
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_62190598
Danke.
-
pi_62190613
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 23:37 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Jailbreaken heeft daar niets mee te maken. En de iPhone verkopen ze in Amerika alleen wanneer je een Amerikaans paspoort/BSN hebt.
Kan aan mij liggen, maar een maatje van me is net 3 weken terug uit Miami en heeft gewoon een werkende iPhone, heeft er niets aan hoeven doen, sim er in en knallen maar....

Alleen heb je dan geen visual voicemail en moet je wel zorgen dat je een internet abo hebt anders kost het te veel geld....

Je moet hem in een 'winkeltje' halen en niet bij een telefoonzaak...
  maandag 6 oktober 2008 @ 23:56:22 #288
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_62190713
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 23:37 schreef Biogarde het volgende:

[..]

ah. nou ben benieuwd, ik hoor het morgen. thnx zover.
  maandag 6 oktober 2008 @ 23:57:03 #289
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62190729
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 23:51 schreef Foppema het volgende:

[..]

Kan aan mij liggen, maar een maatje van me is net 3 weken terug uit Miami en heeft gewoon een werkende iPhone, heeft er niets aan hoeven doen, sim er in en knallen maar....

Alleen heb je dan geen visual voicemail en moet je wel zorgen dat je een internet abo hebt anders kost het te veel geld....

Je moet hem in een 'winkeltje' halen en niet bij een telefoonzaak...
Dan nog zit er een simlock op. Al komt ie uit het riool van The Bronx. Tenzij het de eerste versie iPhone betreft.

Of hij maakt gebruik van een Yessim/Turbosim achtige oplossing.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 00:00:24 #290
20641 portier
pi_62190808
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 22:34 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Utrecht aan zee.
Dat is mooi. Daar woon ik .
GEILE VROUWPERSONEN!
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 00:02:59 #291
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62190867
Overigens gun ik iedereen zo'n ding van harte hoor

Maar ze maken het gewoon moeilijk voor potentiële kopers. Detail: Die kopen toch wel, als zit dat ding verpakt in een emmer stront.
pi_62190966
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 23:57 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Dan nog zit er een simlock op. Al komt ie uit het riool van The Bronx. Tenzij het de eerste versie iPhone betreft.

Of hij maakt gebruik van een Yessim/Turbosim achtige oplossing.
Hij heb een 3g zonder simlock met jailbreak en hij kan er mee bellen en sms'en en internetten....
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 00:09:09 #293
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62190992
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 00:07 schreef Foppema het volgende:

[..]

Hij heb een 3g zonder simlock met jailbreak en hij kan er mee bellen en sms'en en internetten....
Ah, dan heeft ie een import. Er zijn landen zoals België waar ze 'm simlockvrij verkaufen
pi_62191081
JAAHAA, en die heeft hij gekocht in Miami in een 'winkeltje' en niet bij een telefoonzaak ofzo (AT&T), want iedereen snapt dat je als Spanjaard niet tijdens je vakantie in Nederland even bij tmobile binnen loopt en dan zonder papieren even een telefoon koopt...zo dus ook niet in Amerika, tenzij je een simlockvrije koopt, waar die ook vandaan mogen komen...
Volgens sommige landen hun wet mag er namelijk geen simlock op een toestel, vandaar dat apple dit dus in sommige landen niet heeft weten te bereiken...
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 03:53:26 #295
16082 Wytze
...Confidential
pi_62192732
quote:
Lieve fok vrienden,

Taal, simlock, software?
Sosa, ik zit momenteel zelf in new York, heb er eergisteren 1tje gekocht. je krijgt er een turbo sim bij. Mijn sim kaartje is gaar, dus deed 't bij mij iets later niet meer. Moet in nederland effe sim wisselen. Maar met turbosim behoud je iig je garantie.

Vergeet niet even een prepaid at&t kaartje te kopen, die heb je nodig als je je software wilt opwaarderen.

verder geen nadeel.
pi_62197888
juist ja! en in wat voorn soort winkel heb jij hem gekocht dan?
En wat moest je betalen?
pi_62197958
je koopt m in de VS in de winkel inclusief turbosim? Dat zal geen apple of AT&T winkel zijn gok ik
pi_62198581
Ik vroeg niet om een gok, ik vroeg om een precies antwoord......
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 12:25:45 #299
180148 RHCPeter
aaiphone.com
pi_62198897
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 12:18 schreef Foppema het volgende:
Ik vroeg niet om een gok, ik vroeg om een precies antwoord......
Anders reageer je ff normaal of reageer je niet.......
pi_62199234
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 12:25 schreef RHCPeter het volgende:

[..]

Anders reageer je ff normaal of reageer je niet.......
Anders ga je even huilen?

http://www.appshopper.com -> leuke site
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 17:57:11 #301
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_62207917
Gisteren mijn dock voor de iphone 3g opgehaald in Eindhoven .

Staat wat leuker op mijn bureau!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')