Erg mooie theme, waar kan ik die downloaden?quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:14 schreef shroomer het volgende:
Even showen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet niet of ik het zo hou maar wel leuk om even mee te klooien![]()
Je krijgt nooit alle icoontjes in 1 stijl natuurlijk (tenzij je zelf aan de slag gaat)
Op het plusje rammen en dan krijg je drie opties. Eentje daarvan (beginpagina oid) zet 'm op je springboard.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:29 schreef sweetysven het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik nou webclips maak? Ik moet een pagina in me favorieten zetten, maar hoe krijg ik het nu op mijn springboard?
Aaaaaargh. *inzinking opnieuw heeft*quote:Op zaterdag 27 september 2008 20:28 schreef Biogarde het volgende:
Nieuw contract?
Bij een nieuw contract belt de koerier je op voor een afspraak.
Bij een verlenging gaat ie met de TNT mee.
Tegenwoordig wel toch?quote:
je kan ze toch nog steeds alleen met een T-mobile abo krijgen? En die verkopen ze zeker niet bij een apple store volgens mijquote:
De A-Mac hier in Utrecht wel hoor, al een tijdje zelfs (edit: Met T-Mobile abonnement dus). Alleen begreep de nieuwe medewerkster mijn probleem niet waardoor ik toch naar de T-Mobile shop moest.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:04 schreef nicomart het volgende:
Apple winkel niet. Die verkopen ook geen iPhones. Gewoon naar de T-mobile shop dus.
Ahkay. T-Mobile dus. Thanks. Nu nog even beslissenn of ik het probleem irritant genoeg vind om 'm 2 weken te moeten missen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:26 schreef portier het volgende:
[..]
De A-Mac hier in Utrecht wel hoor, al een tijdje zelfs (edit: Met T-Mobile abonnement dus). Alleen begreep de nieuwe medewerkster mijn probleem niet waardoor ik toch naar de T-Mobile shop moest.
Ik zou niet weten hoe het via een APR gaat. Bij T-Mobile wordt het naar Solid Vision gestuurd. Die doen een soort standaard test en als jouw probleem daarin naar voren komt krijg je een nieuwe. Die actie duurt 2 weken (al 2x gehad).
quote:In het najaar komt er een mobiele applicatie voor Uitzending Gemist. En daar zal direct, of iets daarna ook een iphoneversie van komen.
Met vriendelijke groet,
Anouk Monté,
Webredactie Omroep.nl
Jaja. En dan vergeten we voor het gemak even datquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:09 schreef peter070 het volgende:
ik lees zojuist op telecomvergelijker dat intertoys.nl de Iphone 3G van 8 gigabyte gaat verkopen voor ¤ 599,- (simvrij).
is zeker een mooie prijs.
600 een mooie prijs?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:09 schreef peter070 het volgende:
ik lees zojuist op telecomvergelijker dat intertoys.nl de Iphone 3G van 8 gigabyte gaat verkopen voor ¤ 599,- (simvrij).
is zeker een mooie prijs.
http://mobiel.ns.nl/ en http://m.9292ov.nl/ werken wel okay in Safariquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:09 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Is er btw al een App voor NS-vertragingen/storingen? Die zou ik dus bijzonder nuttig vinden ipv NOS-teletekst 751.
Soms duurt het even voor ze bij t-mobile je abonnement volledig geactiveerd hebben.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:20 schreef arneaux het volgende:
Ehm, volgens mij moet je dat zelf doen in iTunes. Als je dat hebt gedaan kun je in principe meteen bellen.
Tsja, en het zijn ook altijd de mensen die "vooroordelen" hebben over de "zeer betrouwbare bronnen".quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:13 schreef Jarno het volgende:
[..]
Jaja. En dan vergeten we voor het gemak even dat
a) T-Mobile een exclusiviteitsdeal heeft afgesloten en
b) Apple de iPhone alleen simlockvrij verkoopt als ze daartoe gedwongen wordt door wetgeving.
Dit soort verhalen duiken elke keer op en zijn altijd vals gebleken! Het zijn altijd 'zeer betrouwbare bronnen' maar altijd full of crap. Denk nou toch ook eens na mensen...
Heel vreemd, vraag me af hoe dit gaat aflopen want T-mobile heeft gewoon de exclusiviteit met apple..quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:58 schreef peter070 het volgende:
[..]
Tsja, en het zijn ook altijd de mensen die "vooroordelen" hebben over de "zeer betrouwbare bronnen".
Mochten mensen gebruik willen maken van deze aanbieding:
http://www.intertoys.nl/e(...)nt/EN/Product/555500
Staat net in hun nieuwsbrief..
Slechts 200 stuks beschikbaar
Idd. Volgens mij heeft Intertoys een stapeltje iPhones uit Belgie gehaald ofzo. En gezien de discussie op iPhoneclub.nl is er nog genoeg reden om aan van alles te twijfelen, maar wie weet... Het zou me verbazen als Apple zich compleet buiten dit verhaal gaat houden, zowel Apple als T-Mobile gaan hier niet blij mee zijn denk ik!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:02 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Heel vreemd, vraag me af hoe dit gaat aflopen want T-mobile heeft gewoon de exclusiviteit met apple..
Even toegevoegd in de bladwijzerbalk. Thanksquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:22 schreef soylent het volgende:
[..]
http://mobiel.ns.nl/ en http://m.9292ov.nl/ werken wel okay in Safari
Het is allemaal fijn dat ze die dingen verkopen maar dan kun je er nog niets mee. Als T-Mobile ze niet toelaat op het netwerk kunnen ze niks en zover ik weet zijn is de 3G (nog niet?) ge-unlocked?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:58 schreef peter070 het volgende:
[..]
Tsja, en het zijn ook altijd de mensen die "vooroordelen" hebben over de "zeer betrouwbare bronnen".
Mochten mensen gebruik willen maken van deze aanbieding:
http://www.intertoys.nl/e(...)nt/EN/Product/555500
Staat net in hun nieuwsbrief..
Slechts 200 stuks beschikbaar
Je bent niet de eerste die ik het stuur dus voila:quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:41 schreef Dark_Killah het volgende:
Shroomer welk thema heb jij gebruikt voor je board?
Voor exchange is het vrijwel altijd de server welke je voor OWA gebruikt (zonder de "/exchange" deel van de url dus)quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:00 schreef sunmoonstar het volgende:
Even een vraagje m.b.t. mail op m'n iPhone. Ik gebruik hier trouwens de standaard mail-app voor.
Het is gelukt om Gmail-account te 'activeren'.
Nu zou ik ook graag m'n mail van m'n school-adres op m'n iphone willen bekijken.
Het gaat om een email-account van de Hogeschool Utrecht,
een webmail-account (microsoft oulook web acces)
Als ik nu een nieuwe account wil aanmaken, valt dit dan onder een
- Microsoft Exchange - account
- of moet ik klikken op 'anders'
En hoe kom ik achter de volgende gegevens:
- hostnaam (mail.voorbeeld.com)
- hostnaam (smtp.voorbeeld.com)
en voor het geval het een exchange-account is, hoe kom ik dan achter de volgende gegevens
- server
Ik hoop dat iemand mij kan helpen (wie weet een andere HU-student die z'n webmail-account heeft werken op de iPhone)
Thanks!!
- edit - als ik nou overkom als iemand die hier totaal geen verstand van heeft: kan kloppen!
- edit - als er aanvullende info nodig is, dan hoor ik het graag!!
Nee.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Is er een manier om een ontvangstbevestiging te krijgen met een smsje?.
zelfs de simpelste ziel kan het tegenwoordigquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:13 schreef Inspi het volgende:
Zo deze morgen eindelijk mijn iphone "gejailbraked" en wat aanpassingen gedaan aan thema.
Maar met die extra apps, word hij een stuk voller met moet toch eens te tijd nemen om alles in goede volgorde te zetten.
Met Quickpwn, is het trouwens een eitje had niet verwacht dat het zo makkelijk en snel zou gaan.
Kijk eens op je intranet of je een handleiding kan vinden voor het instellen van een Outlook account. Dan weet je ook alle server adressen. En wat je moet kiezen is een kwestie van trial and error lijkt me. Niet zo heel lastig.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:00 schreef sunmoonstar het volgende:
Even een vraagje m.b.t. mail op m'n iPhone. Ik gebruik hier trouwens de standaard mail-app voor.
Het is gelukt om Gmail-account te 'activeren'.
Nu zou ik ook graag m'n mail van m'n school-adres op m'n iphone willen bekijken.
Het gaat om een email-account van de Hogeschool Utrecht,
een webmail-account (microsoft oulook web acces)
Als ik nu een nieuwe account wil aanmaken, valt dit dan onder een
- Microsoft Exchange - account
- of moet ik klikken op 'anders'
En hoe kom ik achter de volgende gegevens:
- hostnaam (mail.voorbeeld.com)
- hostnaam (smtp.voorbeeld.com)
en voor het geval het een exchange-account is, hoe kom ik dan achter de volgende gegevens
- server
Ik hoop dat iemand mij kan helpen (wie weet een andere HU-student die z'n webmail-account heeft werken op de iPhone)
Thanks!!
- edit - als ik nou overkom als iemand die hier totaal geen verstand van heeft: kan kloppen!
- edit - als er aanvullende info nodig is, dan hoor ik het graag!!
laat mama maar gauw je iphone afpakken voordat je hem perongeluk laat vallen en gaat huilen omdat hij kapot is.quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:16 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
nou halo ik ben der hoor whehe.
ik heb vanacht eidnelijk ene ipone gekoch tnou ik vin der geen reet aan.
der zit helemaal geen zendium programa op en je ken ook gene twin peiks kijke it's tamy winete time baby whehe.
dat is me moder voor wei et niet wist
nou van mijnp art geve ze die ipon aan moemoe land krijg maar de kelere der meewhehehe
.
Ja ik mis kikkerlikker ookquote:
Even een reservekopie maken in iTunes... Kun je na afloop de boel gewoon weer terugzetten, met behoud van je jailbreak.quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:37 schreef sweetysven het volgende:
ik wil mijn iphone even terug naar fabriekinstellingen doen, maar nu zit ik dus wel met contacten/sms e.d
Worden deze automatisch opgeslagen in Itunes? En als ik hem jailbreak naar 2.1 komen deze ook weer terug op mijn Iphone?
Zijn ook dat ook je smsjes trouwens?quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:13 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Even een reservekopie maken in iTunes... Kun je na afloop de boel gewoon weer terugzetten, met behoud van je jailbreak.
Vandaar dat die onzin zo lang duurt..quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:31 schreef SKa_BoSS het volgende:
Jup!
Waar = hier?quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:11 schreef Biogarde het volgende:
Streetview! Gisteren was hier een autotje aan het rondknallen met 360 camera op z'n dak en op z'n deur een Google sticker. In de nabije toekomst streetview in Nederland
Utrecht aan zee.quote:
Niets, maar een collega met NL's paspoort kán er geen voor je meenemen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:26 schreef Sosa het volgende:
Lieve fok vrienden,![]()
zonder het hele topic (of alle 16) door te hoeven scrollen, kan iemand mij in het kort vertellen wat de manco's zijn met een 16 GB 3G iPhone die mijn collega voor mij meeneemt uit de States vs. de Nederlandse versie?
Taal, simlock, software?
Simlock. Taal is in te stellen en de software is identiek. Simlock is je grootste probleem. Is nog niet softwarematig te verwijderen. Hardwarematig wel met een speciale 'sim'.quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:26 schreef Sosa het volgende:
Lieve fok vrienden,![]()
zonder het hele topic (of alle 16) door te hoeven scrollen, kan iemand mij in het kort vertellen wat de manco's zijn met een 16 GB 3G iPhone die mijn collega voor mij meeneemt uit de States vs. de Nederlandse versie?
Taal, simlock, software?
Heb je daar wat meer info over. Voor m'n werk (en vakantie) reis ik best veel, en meestal koop ik lokaal dan gewoon een losse simkaart met nummer.quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:28 schreef Biogarde het volgende:
Hardwarematig wel met een speciale 'sim'.
explain please?quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:27 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Niets, maar een collega met NL's paspoort kán er geen voor je meenemen.
Ah. Over dat simlock probleem heb ik gelezen, maar dat schijnt niet onoverkoombaar te zijn. Iets met 'Jailbreak' oid..quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Simlock. Taal is in te stellen en de software is identiek. Simlock is je grootste probleem. Is nog niet softwarematig te verwijderen. Hardwarematig wel met een speciale 'sim'.
http://www.iphoneclub.nl/(...)re-unlock-topic.htmlquote:Op maandag 6 oktober 2008 23:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Heb je daar wat meer info over. Voor m'n werk (en vakantie) reis ik best veel, en meestal koop ik lokaal dan gewoon een losse simkaart met nummer.
Dus een simlockvrij toestel ben ik wel bij gebaat!
Jailbreak werkt niet met de 3g.quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:34 schreef Sosa het volgende:
[..]
explain please?
[..]
Ah. Over dat simlock probleem heb ik gelezen, maar dat schijnt niet onoverkoombaar te zijn. Iets met 'Jailbreak' oid..
Jailbreaken heeft daar niets mee te maken. En de iPhone verkopen ze in Amerika alleen wanneer je een Amerikaans paspoort/BSN hebt.quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:34 schreef Sosa het volgende:
[..]
explain please?
[..]
Ah. Over dat simlock probleem heb ik gelezen, maar dat schijnt niet onoverkoombaar te zijn. Iets met 'Jailbreak' oid..
Kan aan mij liggen, maar een maatje van me is net 3 weken terug uit Miami en heeft gewoon een werkende iPhone, heeft er niets aan hoeven doen, sim er in en knallen maar....quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:37 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jailbreaken heeft daar niets mee te maken. En de iPhone verkopen ze in Amerika alleen wanneer je een Amerikaans paspoort/BSN hebt.
ah. nou ben benieuwd, ik hoor het morgen. thnx zover.quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:37 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jailbreaken heeft daar niets mee te maken. En de iPhone verkopen ze in Amerika alleen wanneer je een Amerikaans paspoort/BSN hebt.
Dan nog zit er een simlock op. Al komt ie uit het riool van The Bronx. Tenzij het de eerste versie iPhone betreft.quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:51 schreef Foppema het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen, maar een maatje van me is net 3 weken terug uit Miami en heeft gewoon een werkende iPhone, heeft er niets aan hoeven doen, sim er in en knallen maar....
Alleen heb je dan geen visual voicemail en moet je wel zorgen dat je een internet abo hebt anders kost het te veel geld....
Je moet hem in een 'winkeltje' halen en niet bij een telefoonzaak...
Dat is mooi. Daar woon ikquote:
Hij heb een 3g zonder simlock met jailbreak en hij kan er mee bellen en sms'en en internetten....quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dan nog zit er een simlock op. Al komt ie uit het riool van The Bronx. Tenzij het de eerste versie iPhone betreft.
Of hij maakt gebruik van een Yessim/Turbosim achtige oplossing.
Ah, dan heeft ie een import. Er zijn landen zoals België waar ze 'm simlockvrij verkaufenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:07 schreef Foppema het volgende:
[..]
Hij heb een 3g zonder simlock met jailbreak en hij kan er mee bellen en sms'en en internetten....
Sosa, ik zit momenteel zelf in new York, heb er eergisteren 1tje gekocht. je krijgt er een turbo sim bij. Mijn sim kaartje is gaar, dus deed 't bij mij iets later niet meer. Moet in nederland effe sim wisselen. Maar met turbosim behoud je iig je garantie.quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:26 schreef Sosa het volgende:
Lieve fok vrienden,![]()
Taal, simlock, software?
Anders reageer je ff normaal of reageer je niet.......quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:18 schreef Foppema het volgende:
Ik vroeg niet om een gok, ik vroeg om een precies antwoord......
Anders ga je even huilen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:25 schreef RHCPeter het volgende:
[..]
Anders reageer je ff normaal of reageer je niet.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |