Niets, maar een collega met NL's paspoort kán er geen voor je meenemen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:26 schreef Sosa het volgende:
Lieve fok vrienden,![]()
zonder het hele topic (of alle 16) door te hoeven scrollen, kan iemand mij in het kort vertellen wat de manco's zijn met een 16 GB 3G iPhone die mijn collega voor mij meeneemt uit de States vs. de Nederlandse versie?
Taal, simlock, software?
Simlock. Taal is in te stellen en de software is identiek. Simlock is je grootste probleem. Is nog niet softwarematig te verwijderen. Hardwarematig wel met een speciale 'sim'.quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:26 schreef Sosa het volgende:
Lieve fok vrienden,![]()
zonder het hele topic (of alle 16) door te hoeven scrollen, kan iemand mij in het kort vertellen wat de manco's zijn met een 16 GB 3G iPhone die mijn collega voor mij meeneemt uit de States vs. de Nederlandse versie?
Taal, simlock, software?
Heb je daar wat meer info over. Voor m'n werk (en vakantie) reis ik best veel, en meestal koop ik lokaal dan gewoon een losse simkaart met nummer.quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:28 schreef Biogarde het volgende:
Hardwarematig wel met een speciale 'sim'.
explain please?quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:27 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Niets, maar een collega met NL's paspoort kán er geen voor je meenemen.
Ah. Over dat simlock probleem heb ik gelezen, maar dat schijnt niet onoverkoombaar te zijn. Iets met 'Jailbreak' oid..quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Simlock. Taal is in te stellen en de software is identiek. Simlock is je grootste probleem. Is nog niet softwarematig te verwijderen. Hardwarematig wel met een speciale 'sim'.
http://www.iphoneclub.nl/(...)re-unlock-topic.htmlquote:Op maandag 6 oktober 2008 23:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Heb je daar wat meer info over. Voor m'n werk (en vakantie) reis ik best veel, en meestal koop ik lokaal dan gewoon een losse simkaart met nummer.
Dus een simlockvrij toestel ben ik wel bij gebaat!
Jailbreak werkt niet met de 3g.quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:34 schreef Sosa het volgende:
[..]
explain please?
[..]
Ah. Over dat simlock probleem heb ik gelezen, maar dat schijnt niet onoverkoombaar te zijn. Iets met 'Jailbreak' oid..
Jailbreaken heeft daar niets mee te maken. En de iPhone verkopen ze in Amerika alleen wanneer je een Amerikaans paspoort/BSN hebt.quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:34 schreef Sosa het volgende:
[..]
explain please?
[..]
Ah. Over dat simlock probleem heb ik gelezen, maar dat schijnt niet onoverkoombaar te zijn. Iets met 'Jailbreak' oid..
Kan aan mij liggen, maar een maatje van me is net 3 weken terug uit Miami en heeft gewoon een werkende iPhone, heeft er niets aan hoeven doen, sim er in en knallen maar....quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:37 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jailbreaken heeft daar niets mee te maken. En de iPhone verkopen ze in Amerika alleen wanneer je een Amerikaans paspoort/BSN hebt.
ah. nou ben benieuwd, ik hoor het morgen. thnx zover.quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:37 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jailbreaken heeft daar niets mee te maken. En de iPhone verkopen ze in Amerika alleen wanneer je een Amerikaans paspoort/BSN hebt.
Dan nog zit er een simlock op. Al komt ie uit het riool van The Bronx. Tenzij het de eerste versie iPhone betreft.quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:51 schreef Foppema het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen, maar een maatje van me is net 3 weken terug uit Miami en heeft gewoon een werkende iPhone, heeft er niets aan hoeven doen, sim er in en knallen maar....
Alleen heb je dan geen visual voicemail en moet je wel zorgen dat je een internet abo hebt anders kost het te veel geld....
Je moet hem in een 'winkeltje' halen en niet bij een telefoonzaak...
Dat is mooi. Daar woon ikquote:
Hij heb een 3g zonder simlock met jailbreak en hij kan er mee bellen en sms'en en internetten....quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dan nog zit er een simlock op. Al komt ie uit het riool van The Bronx. Tenzij het de eerste versie iPhone betreft.
Of hij maakt gebruik van een Yessim/Turbosim achtige oplossing.
Ah, dan heeft ie een import. Er zijn landen zoals België waar ze 'm simlockvrij verkaufenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:07 schreef Foppema het volgende:
[..]
Hij heb een 3g zonder simlock met jailbreak en hij kan er mee bellen en sms'en en internetten....
Sosa, ik zit momenteel zelf in new York, heb er eergisteren 1tje gekocht. je krijgt er een turbo sim bij. Mijn sim kaartje is gaar, dus deed 't bij mij iets later niet meer. Moet in nederland effe sim wisselen. Maar met turbosim behoud je iig je garantie.quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:26 schreef Sosa het volgende:
Lieve fok vrienden,![]()
Taal, simlock, software?
Anders reageer je ff normaal of reageer je niet.......quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:18 schreef Foppema het volgende:
Ik vroeg niet om een gok, ik vroeg om een precies antwoord......
Anders ga je even huilen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:25 schreef RHCPeter het volgende:
[..]
Anders reageer je ff normaal of reageer je niet.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |